دوره آموزشی داستان سرایی توسط Shane Snow (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (20 دوره)

افراد زیادی تجربه تعیین اهداف و سپس عدم دستیابی به آنها را داشتهاند - به تمام آرزوها و تصمیمات سال نو فکر کنید که هرگز تحقق نمییابند. اما با داشتن استراتژیهای مناسب، حتی عالیترین اهداف حرفهای شما نیز قابل دستیابی است. در این دوره، مربی Dorie Clark، متخصص شغلی و برند شخصی، به شما کمک میکند تا مهمترین موارد را برای شما شناسایی کند و استراتژیهای خاصی را برای دستیابی به اهداف خود ارائه میدهد، مانند گرفتن شریک مسئولیت، علنیسازی اهداف و موارد دیگر. او همچنین با به اشتراک گذاشتن نکات و تکنیکهایی برای تبدیل اهداف خود به عادت، به شما در حفظ اهداف شما کمک میکند. موضوعات شامل: مشخص کنید که چه عناصری برای زندگی شخصی و شغلی شما مهمترین هستند. تعداد ایده آل اهداف خود را بشناسید. تفاوت بین اهداف و لیست کارها را کاوش کنید. روش هایی را تعیین کنید که برای موفقیت در دستیابی به نقاط عطف در راه دستیابی به خود پاداش دهید

زنده باد ایمیل! در حالی که شایعات در مورد مرگ آن همچنان ادامه دارد، خبرنامه ایمیل شما هنوز هم یکی از قدرتمندترین راههای ارتباط با مخاطبان و ماندگار در ذهن است. مشتریان از آنچه در صندوق ورودی خود نوشته شده،و مشخص شده است، قدردانی میکنند. در این دوره، Melodie Tao بهترین شیوهها را برای ادغام خبرنامههای ایمیل در استراتژی بازاریابی محتوای شما را پوشش میدهد. او به اهمیت رشد بانک اطلاعاتی شما، شخصیسازی ایمیل برای انواع مختلف مشتری، یکپارچهسازی رسانههای اجتماعی و سازگار بودن جزئیات میپردازد. او همچنین نکاتی را برای نوشتن ایمیلهای مؤثر دارد.

در فضای رسانهای امروز، مصرف کنندگان تصمیم میگیرند که چگونه و چه زمانی میخواهند اطلاعات را دریافت کنند. در نتیجه، برای بازاریابان بسیار مهم است که از نحوه طراحی و اجرای برنامه بازاریابی که مورد توجه مخاطبان قرار میگیرد - و همچنین نحوه اندازه گیری نتایج، درک خوبی داشته باشند. در این دوره یاد بگیرید که چگونه نقشه راه بازاریابی خود را ترسیم کنید. با Deirdre Breakenridge، متخصص بازاریابی همراه باشید، زیرا او توضیح میدهد که چگونه در مورد نیازهای ارتباطی بازاریابی خود تحقیق کنید، یک برنامه بازاریابی ایجاد میکنید که به شما کمک میکند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از استراتژیهای بازاریابی روابط عمومی، رسانههای اجتماعی و ایمیل استفاده کنید. به علاوه، او در مورد چگونگی راه اندازی کمپین شما و پیگیری برنامه شما از طریق داشبورد اندازه گیری بحث میکند. موضوعات شامل: تعریف بیانیه موقعیت نام تجاری را به یاد بیاورید. اهمیت تحقیقات بازار را توضیح دهید. تعریف تقسیم بندی بازار را بشناسید. ویژگی های سه نوع رقبا را خلاصه کنید. سه ورودی اصلی یک برنامه ارتباطات بازاریابی را لیست کنید. هنگامی که رقابت زیادی وجود دارد بهترین استراتژی برای برجسته سازی را تعیین کنید.

چقدر عمیقاً به برند خود فکر کرده اید؟ آیا این کار عمدی است یا فقط یک فکر بعدی است؟ هر مولفه - لوگو، وب سایت، خدمات و حتی فرهنگ شما - چه چیزی به مشتریان میگوید؟ برند تجاری پیشرفته به معنای تفکر در مورد آنچه شرکت شما را از بقیه متمایز میکند و گنجاندن آن در هر یک از نقاط کسب و کار: طراحی، پیام رسانی، بازاریابی و روابط عمومی و چشم انداز شرکت. در این دوره با متخصص بازاریابی Brad Batesole بیاموزید که برند تجاری واقعاً چیست، چگونه کار میکند و چگونه میتوانید یک برند رقابتیتر بسازید و آن را حفظ کنید. بهترین روشهای تحقیق، توسعه، تجسم و مدیریت نام تجاری خود را کاوش کنید و در مورد ترکیب نام تجاری خود در نقاط مختلف تماس با مشتری و نگه داشتن برگههای نام تجاری خود با رشد شرکت اطلاعات کسب کنید. موضوعات شامل: تعریف مارک را توضیح دهید. هدف از یک مارک تجاری را توصیف کنید. هدف از استراتژی نام تجاری را مشخص کنید. مراحل ایجاد بیانیه چشم انداز را خلاصه کنید. هدف از یک نقطه تماس را تعیین کنید. بین دو نوع عامل کاهش دهنده برند تفاوت قائل شوید. عناصر لازم برای دستیابی به ارزش ویژه برند را به یاد بیاورید.

بازاریابی موفقیت آمیز، بسیار جامع است: هر کانال از ایمیل تا جستجو تا رسانههای اجتماعی را در نظر میگیرد. همچنین بر ارزشهای اصلی کسب و کار، مشتریان و اهداف متمرکز شده است. چه عاملی باعث کنترل همه این قطعات متحرک میشود؟ یک استراتژی موثر. بیاموزید که چگونه در این دوره با متخصص بازاریابی مربی Matt Bailey یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه برای سازمان خود بسازید. کشف کنید که چرا یک استراتژی کسب و کار موفق با شما شروع میشود، یعنی روایت و ارزش شما. بیاموزید که چگونه مشتریان هدف خود را تعریف کنید، و درک کنید که نیازهای آنها و اهداف کسب و کار شما در چه راستایی قرار دارد. بیاموزید که چگونه بهترین کانال را برای پیام خود ارزیابی کنید، اعم از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، LinkedIn یا Pinterest. نحوه ایجاد تقویم برای قرار دادن محتوای مناسب در مقابل افراد مناسب در زمان مناسب مشاهده کنید. با تحقیق در مورد جستجوگرها، موضوعات پرطرفدار، محتوای سالانه و استفاده از فرصتهای روز، برای موفقیت برنامه ریزی کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه مانند ناشر فکر کنید. ادغام بازاریابی محتوا در تولید هدایت؛ و موفقیت خود را بسنجید، مدل کنید و بررسی کنید. اهداف یادگیری تعیین اینکه شما کی هستید ایجاد بیانیه ارزش خود شناسایی مشتریان خود اندازه گیری ارزش وفاداری مادام العمر تحقیق در مورد مشتریان تعیین اهداف بازاریابی ایجاد تقویم محتوایی بلند مدت تنظیم مطالب اندازه گیری و اصلاح برنامه خود

با وجود رسانه های سنتی، سایتهای خبری 24 ساعته، توییتر و فیس بوک که همه برای جلب توجه با یکدیگر رقابت می کنند، پیام شما به نحوی که می خواهید پخش و دریافت می شود-می تواند مشکل باشد. در این دوره، Deirdre Breakenridge، متخصص روابط عمومی، ویژگی های یک سخنگوی رسانه ای خوب، آنچه از تعامل با روزنامه نگاران انتظار می رود، چگونه پیام خود را با آمار و صدای صدا تقویت می کند، و چگونه ارائه و پیام خود را به کانال های رسانه ای خاص و مخاطبان ارائه می دهد، مشخص می کند. به مصاحبه ساختگی را در پایان دوره مشاهده کنید و تکنیک ها و استراتژی های Deirdre را در عمل ببینید. اهداف یادگیری انتخاب سخنگوی خود روزنامه نگار خود را بشناسید آمادگی برای مصاحبه مصاحبه در اسکایپ و رسانه های اجتماعی خروج از رکورد

آیا امیدوار هستید که تغییرات پایدار و میراث مهم ایجاد کنید؟ سپس شاید زمان آن فرا رسیده باشد که شما تبدیل به یک رهبر فکری شوید. رهبران فکری بخاطر ایده ها و سهم خود در جهان شناخته می شوند. آنها تخصص خود را به اشتراک می گذارند و جامعه ای از پیروان را درگیر می کنند - در حالی که شهرت خود را در زمینه های خود افزایش می دهند. در این دوره، دنیس بروسو، مشاور و نویسنده رهبری اندیشه، دقیقاً تعریف می کند که یک رهبر فکری چیست و خطرات و مزایایی را که این موقعیت منحصر به فرد دارد، توضیح می دهد. او نحوه برنامه ریزی استراتژی شما، توسعه یک پیام قانع کننده، ایجاد نفوذ، حداکثر نمودن دیدگاه شما و پیگیری تأثیر خود را توضیح می دهد. او همچنین نکاتی را برای مقیاس بندی ایده های شما برای دسترسی به گسترده ترین مخاطبان ممکن - آنلاین و خاموش - به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری سه ویژگی را که رهبران فکر را مشخص می کند، بشناسید. سه عنصر تقاطع مورد استفاده برای انتخاب طاقچه رهبری فکر را ذکر کنید. به یاد بیاورید که جامعه از چه چیزی تشکیل شده است. مضرات توضیح ایده های اولیه خود را برای دوستان و خانواده توضیح دهید. سه مکان را خلاصه کنید که در آن می توانید افرادی را پیدا کنید که به عنوان قهرمان و متحد خدمت می کنند. تفاوت اصلی بین یک رهبر و یک رهبر فکری را مشخص کنید.

روابط عمومی (PR) برای هر شغلی که می خواهد در معرض دید رسانه ها قرار گیرد، نظر مصرف کننده را تحت تأثیر قرار دهد و شهرت خوبی را حفظ کند، بسیار مهم است. با این حال، با پیشرفت فناوری، ارتباط با مردم پیچیده تر شده است. روابط عمومی مدرن نیاز به یک رویکرد یکپارچه و چند کاناله دارد. در این دوره، متخصص روابط عمومی Deirdre Breakenridge یک جریان کاری موثر هشت مرحله ای را برای متخصصان روابط عمومی امروز ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه درباره مخاطبان خود تحقیق کنید، یک برنامه روابط عمومی بسازید، پیام خود را توسعه دهید و از ترکیب رسانه مناسب استفاده کنید. در مرحله بعد، نحوه مدیریت روابط با همه از خبرنگاران گرفته تا افراد تأثیرگذار، افزایش آگاهی با کمک قهرمانان داخلی و هدایت بحران انگیز بحران ها را ببینید. در نهایت، نوشتن روابط عمومی و قصه گویی بصری را بررسی کنید و ببینید چگونه می توانید تأثیر تلاش های روابط عمومی خود را اندازه گیری کنید. اهداف یادگیری ارزش ایجاد مشخصات مخاطب را توضیح دهید. مدل SWOT و نحوه استفاده از آن برای شناسایی تهدیدها را توضیح دهید. 4C های توسعه پیام رسانی موثر را نام ببرید و خلاصه کنید. خلاصه کنید که چگونه تفکر مانند یک روزنامه نگار به سازمان کمک می کند تا روابط رسانه ای برقرار کند. اهمیت توسعه جامعه را قبل از وقوع بحران بررسی کنید. بین مسئله و بحران تفاوت قائل شوید. روش هایی برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی ذکر کنید. "پس از مرگ" را تعریف کنید و ارزش آن را برای شناسایی درس های آموخته شده پس از یک بحران شرح دهید.

قصه گویی برای رهبری خوب ضروری است. هنگامی که یک داستان خوب ارائه شود، می تواند به شما در بیان یک چشم انداز، ایجاد تغییر، الهام بخشیدن به خلاقیت و نوآوری کمک کند و کارکنان را وادار به همکاری بیشتر از آنچه می توانستید بدون یک داستان خوب انجام دهید، کنید. در این دوره، نویسنده پرفروش و کارشناس داستان سرایی پل اسمیت با بررسی عناصر اساسی یک روایت عالی، نحوه ایجاد و ارائه داستانهای رهبری جذاب را که به کارکنان انگیزه و انگیزه می دهد، توضیح می دهد. پل ساختار داستان مناسب، نحوه ایجاد مشارکت عاطفی و حتی نحوه ایجاد یک پایان غافلگیر کننده را تضمین می کند که باعث می شود داستان شما به خاطر سپرده شود و به آن عمل شود. این دوره شما را قصه گو و رهبر بهتری می کند.

هر سازمانی باید نحوه برقراری ارتباط داخلی و خارجی در صورت بروز بحران را برنامه ریزی کند. در این دوره، کارشناس ارتباطات تجاری لورا برگلس شما را در جریان آماده سازی سازمان شما برای ارتباط با کارکنان، مشتریان، تامین کنندگان، رسانه ها و عموم مردم قرار می دهد. او شناسایی مخاطبان، جمع آوری تیم پاسخگویی به بحران، تهیه بیانیه اولیه و ارزیابی پاسخ شما پس از گذراندن بحران را پوشش می دهد. اهداف یادگیری بحران را تعریف کنید نحوه پاسخ سریع و مطمئن را توضیح دهید. مخاطبان مختلف در بحران را شناسایی کنید. ارزیابی منابع فنی و فیزیکی نحوه ایجاد زنجیره فرمان را توضیح دهید. بیانیه های نگهدارنده را توسعه دهید نحوه اجتناب از اشتباهات رایج در واکنش به بحران را مشخص کنید. پاسخ ارتباطات بحرانی خود را مرور کنید.

اکثر مردم از صحبت در جمع می ترسند، اما ارتباط شفاهی موثر یک مهارت کلیدی در تجارت است. جف انسل ابزارهای ارتباطی ساده، استراتژی ها و نکاتی را ارائه می دهد که استفاده از آنها آسان است و نتایج فوری ایجاد می کند. او به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، از بدن و زبان برای بیان بهتر ایده ها و غلبه بر اضطراب استفاده کنید. در فصل آخر دوره، همه این مفاهیم در دو تمرین مربیگری در دنیای واقعی گردآوری شده اند که به شما کمک می کند تکنیک ها را در عمل ببینید. اهداف یادگیری افکار خود را سازماندهی کنید آهسته، طبیعی و مطمئن صحبت کنید تنفس صحیح از بدن خود برای تقویت گفتار استفاده کنید مدیریت حالات چهره کنترل عصبی بودن تعدیل صدا، تماس چشمی و حرکات

تحقیقات نشان می دهد که وقتی سیگنال های کلامی و غیر کلامی شما از هم تراز هستند، مردم مجبور می شوند بین آنچه می شنوند و آنچه می بینند انتخاب کنند. و ناخودآگاه، زبان بدن شما را باور خواهند کرد. در این دوره، کارول کینسی گومن، متخصص زبان بدن در محل کار، نحوه درک و غالباً اشتباه خواندن زبان بدن را آشکار می کند و نکاتی را برای ایجاد اولین تاثیر مثبت در چند ثانیه اول هرگونه تعامل، به اشتراک می گذارد. او همچنین در مورد نقش زبان بدن در ارتباطات بین فرهنگی بحث می کند، اهمیت زبان بدن را برای رهبران بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه می توانید حضور رهبری را ایجاد کنید. در نهایت، او نکات ساده و موثری در ارتباط با حرکات و موضع گیری ارائه می دهد. اهداف یادگیری ارزیابی کنید که چگونه سیگنال های زبان بدن شما درک می شوند. کشف کنید که چگونه بدن بدن خود را با کلمات خود همسو کنید. نحوه ایجاد اولین تاثیر مثبت را تعیین کنید. نحوه انتقال اعتماد را مشخص کنید. لحن صوتی خود را ارزیابی کنید.

LinkedIn یکی از بزرگترین پلتفرم های انتشار طولانی در جهان است. نوشتن در LinkedIn به شما امکان می دهد موارد زیر را توسعه دهید، تخصص خود را نشان دهید و با فرصت های جدید ارتباط برقرار کنید - همه در مقیاسی که قبلاً امکان پذیر نبود. اما چگونه مطمئن می شوید که صدایتان شنیده می شود؟ دانیل روث، سردبیر اجرایی در LinkedIn، بهترین شیوه ها را برای نوشتن پست های عالی معرفی می کند و نکاتی را برای تقویت دسترسی شما در LinkedIn ارائه می دهد. اهداف یادگیری نوشتن آنچه می دانید به یاد مخاطبان خود ایجاد سرفصل های عالی با کلیک رسیدگی به نظرات اشتراک گذاری محتوا در LinkedIn و فراتر از آن

رویکرد بیل جورج به رهبری، مبتنی بر خودآگاهی و اصالت، به طور گسترده استاندارد طلایی در این زمینه تلقی می شود. در اینجا بیل این دو ویژگی هر رهبر اثبات شده را مورد بحث قرار می دهد. او یک رویکرد موثر و انسانی را نه تنها برای رهبری، بلکه برای بهبود کلی خود ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه نقاط قوت و ضعف خود را بررسی کنید، بازخورد صادقانه درخواست کنید و در رفتار و رهبری خود معتبرتر شوید. اهداف یادگیری درک خواسته ها و ترس های خود دانستن و داشتن داستان زندگی شما انعکاس دادن به دنبال بازخورد است خود را پذیرفتن

قصه گویی فقط برای داستان نیست ؛ برای کسب و کار شما نیز حیاتی است. قصه گویی می تواند به شما در برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان، بازاریابی ایده های شما و حل مشکلات کمک کند. همچنین یک راه عالی برای برداشتن پروژه ها از مفهوم تا راه اندازی است. در این دوره، نویسنده و مشاور داستان C.C. Chapman استراتژی های قصه گویی خود را شامل می شود، از جمله شناسایی مخاطبان، طوفان مغزی، جزییات جزئیات و تبدیل داستان شما به واقعیت.

کپی قلب و روح تقریباً هر تلاش بازاریابی است. با این دوره یک پایه عالی برای همه مبارزات انتخاباتی خود بدست آورید. Ian Lurie نحوه نوشتن کپی را نشان می دهد که داستان شما را روایت می کند و محصول یا مارک شما را می فروشد. با انواع مختلف کپی نویسی، مزایای پیش نویس روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قوانین کلی، نوشتن سرفصل ها، فروش صفحه و بازنویسی نسخه موجود برای بهینه سازی آن برای رسانه ها و سیستم عامل های مختلف آشنا شوید. ایان نحوه مدیریت تیم کپی، صدای مارک تجاری و تقویم سرمقاله را نشان می دهد. اهداف یادگیری کپی رایتینگ چیست؟ نوشتن اولین پیش نویس نوشتن و تست سرفصل ها ساختار ساختار برای چاپ در مقابل تحویل آنلاین استفاده موثر از تایپوگرافی بازنویسی کپی مدیریت تیم کپی رایتر

برند شخصی شما شهرت و میراث شماست. یک نام تجاری شخصی قوی می تواند منجر به فرصت های شغلی و شغلی شود. یک نام تجاری شخصی ضعیف شما را مجبور می کند از کنار شما بگذرد. در این دوره ، متخصص مارک شخصی Lida Citroën به شما کمک می کند که نام تجاری شخصی خود را در حال حاضر تشخیص دهید و آن را با مارک مورد نظر خود در آینده همسو کنید. در این فرآیند ، او به شما کمک می کند تا افراد یا گروههایی را که فرصتهای مورد نظر شما را دارند مورد هدف قرار دهید ، بازاریابی مارک خود را استراتژی کنید و مشخص کنید که چه کسانی را باید بشناسید و کجا آنها را پیدا کنید. او همچنین به شما کمک می کند تا نحوه نشان دادن نام تجاری شخصی خود را در رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn ، Facebook و YouTube نشان دهید. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه یک آسانسور برای برند شخصی خود بسازید تا بتوانید حتی در کوتاه مدت تأثیر خوبی بگذارید.

داستان ها می فروشند. و افرادی که می توانند داستان فروش خوبی را تعریف کنند، بیشتر از افرادی که نمی توانند فروش داشته باشند، فروش خواهند داشت. داشتن یک محصول عالی و فروش خوب دیگر کافی نیست. برای همراهی با آنها به داستان های عالی نیاز دارید. در این دوره یاد بگیرید که چگونه از قدرت داستان سرایی برای فروش محصول یا خدمات خود استفاده کنید. به پل اسمیت - نویسنده کتاب پرفروش فروش با یک داستان: چگونه توجه را جلب کنیم، اعتماد ایجاد کنیم و فروش را ببندیم- بپیوندید - زیرا او نحوه یافتن، ساختن و ارائه داستان های فروش قانع کننده ای را که با خریداران طنین انداز می شود به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری داستان فروش چیست؟ چرا داستان های فروش را بگویید؟ 25 داستان فروش مورد نیاز چگونه خریداران را وادار کنیم تا داستان های خود را بگویند چه چیزی یک داستان عالی را عالی می کند؟ انتخاب داستان مناسب برای گفتن پیدا کردن داستان های عالی ساختارهای داستانی چالش، تعارض و حل ارائه داستان به صورت شفاهی و کتبی اخلاق داستان سرایی

تا به حال ویدیو یا مقاله ای منتشر کرده اید که مورد توجه شما واقع شده نباشد؟ آیا شما اغلب پیام ها و داستان های رقیب را دستکاری می کنید؟ تقویم های تحریریه به شما کمک می کند تا کمپین های بازاریابی خود را سازماندهی و برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما از توانایی بالقوه خود برخوردار است. در اینجا برایان هونیگمن بهترین روش ها را برای ایجاد و استفاده از یک تقویم تحریریه را پوشش می دهد. وی شما را در انتخاب هایی که باید قبل از انتخاب قالب تقویم و انتخاب ابزاری از جمله استفاده از Google Sheets گرفته تا ادغام با CMS مانند وردپرس ، در نظر بگیرید ، جستجو می کند. سپس او به شما نشان می دهد که چگونه تقویم خود را ایجاد کنید و به طور مداوم به جلو اجرا کنید. موضوعات شامل: برنامه ریزی برای تولید و توزیع نیازهای محتوا تعیین کانون تقویم ایجاد برچسب های مفید برای کارها و کارزارها تنظیم بازه زمانی سازماندهی مشارکت کنندگان انتخاب ابزار تقویم مناسب استفاده از Google Sheets ، Trello ، Airtable و WordPress به روز نگه داشتن تقویم نظارت بر عملکرد کمپین تغییر کاربری مطالب با استفاده از تقویم

رسانههای اجتماعی میتوانند اطلاعات زیادی در مورد آنچه مشتریان و رقبا واقعا در مورد سازمان شما فکر میکنند در اختیار شرکت شما قرار دهند. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه نظارت بر رسانههای اجتماعی را در استراتژی بازاریابی سازمان خود بگنجانید. با مربی Martin Waxman، استراتژیست رسانههای دیجیتال و رسانههای اجتماعی همراه باشید، زیرا او برنامههای اصلی گوش دادن و نظارت اجتماعی را مقایسه میکند و توصیف میکند که هرکدام چه کاری میتوانند برای تجارت شما انجام دهند و همچنین نحوه ایجاد پلتفرمهایی مانند Hootsuite مرکز فرماندهی گوش دادن اجتماعی شما را توضیح میدهد. او نشان میدهد که چگونه میتوان از نظارت بر شبکههای اجتماعی برای خدمات به مشتری، یافتن تأثیرگذار و کشف بینشهایی که میتوانند منجر به محصولات و فرصتهای جدید شوند، استفاده کرد. و او به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید مسائل و شرایط بحرانی را که ممکن است اعتبار شرکت شما را در معرض خطر قرار دهند، را شناسایی کنید.