سوالات متداول

 

# ۱ نحوه خرید دوره؟

برای خرید، دوره(‌های) مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کنید، سپس به صفحه سبد خرید مراجعه و با استفاده دکمه «تسویه حساب» اقدام به پرداخت نمایید. همچنین پس از خرید دوره(ها)، می‌توانید از طریق صفحه دوره‌های خریداری شده ، لیست تمامی دوره‌های خریداری شده‌ی خود را مشاهده نمایید. در صورتیکه در زمان پرداخت مشکلی رخ داده است، از طریق صفحه تماس با ما با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

# ۲ اشتراک چیست؟

با تهیه از هر یک از اشتراک ها، شما میتوانید تمامی دوره های آموزشی را بصورت آنلاین تماشا کنید.
توجه داشته باشید که در این حالت شما قادر به دانلود فایل های تصویری دوره نیستید، اما به فایل های تمرینی دسترسی خواهید داشت.

 

# ۳ نحوه خرید اشتراک؟

برای اینکار به صفحه خرید اشتراک مراجعه و بروی اشتراک مورد نظر خود کلیک کنید، و پس از انجام تسویه حساب، اشتراک انتخابی فورا برای شما فعال می‌شود.
برای بررسی مدت زمان اشتراک، میتوانید به صفحه پروفایل من مراجعه نمایید.

 

# ۴ چگونه اعتبار اشتراک فعلی خود را افزایش دهیم؟

پس از خرید یک اشتراک، شما قادر به خرید دوباره اشتراک نیز می‌باشید. اشتراک فعلی و اشتراک جدید می‌توانند متفاوت باشند، در این حالت، مدت زمان اشتراک جدید به مدت زمان فعلی اضافه می‌گردد.

 

# ۵ جستجوی دوره آموزشی؟

جستجوی دوره آموزشی، به دو روش زیر قابل اجرا می‌باشد:

1- با استفاده از فیلد جستجو در بخش بالا صفحه: در اینجا قابلیت جستجو با «نام دوره آموزشی به زبان فارسی یا انگلیسی» و «نام مدرس» و یا «عنوان دسته» مورد نظر را جستجو نمایید.

2- با استفاده از فیلد قرار داده شده در صفحه اصلی وبسایت: در اینجا میتوانید لینک دوره آموزشی مربوطه از وبسایت لینکدین را وارد کرده و دکمه ارسال را انتخاب کنید. در این حالت، شما میتوانید وضعیت موجود بودن دوره آموزشی مورد نظر را بررسی نمایید.

 

# ۶ درخواست دوره آموزشی؟

در صورتی که با استفاده از روش جستجو، قادر به یافتن دوره آموزشی مورد نظر نبوده‌اید، می‌توانید پس از ورود به حساب کاربری، به صفحه درخواست دوره مراجعه کنید و به یکی از دو روش، درخواست دوره ارسال نمایید:
1- با استفاده از نام درس و نام مدرس برای دوره آموزشی مربوطه در وبسایت لینکدین
2- با استفاده از لینک دوره آموزشی مربوطه در وبسایت لینکدین
توجه داشته باشید، در صورت قرار دادن دوره آموزشی مورد نظر شما در وبسایت ما، از طریق ایمیل وارد شده در حساب کاربری، به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

 

# ۷ چرا فیلم دوره‌ها پخش نمی‌شوند؟

بدلیل حجیم بودن فیلم‌های هر دوره، ما آنها را بصورتی فشرده سازی کرده‌ایم که، سبب کاهش حجم چشمیگیری شده است، که این موضوع باعث صرفه جویی در مدت زمان و میزان حجم مصرفی شما می‌شود، به همین دلیل فیلم‌ها توسط برنامه‌های Pot Player ، KM Player ، VLC Media Player و یا سایر مدیا پلیرهایی که قابلیت نصب Codec بروی آنها وجود دارد، قابل اجرا هستند.

 

# ۸ آیا طرح اینترنت نیم‌بها شامل وبسایت لینداکده نیز می‌باشد؟

بله. از طریق لینک https://l2i.ir/qmn3k قابل بررسی می‌باشد.

 

# ۹ تا چه مدت میتوان دوره های خریداری شده را دانلود کرد؟

با خرید هر دوره یا مسیر آموزشی، با هر یک از روش‌های موجود، آن دوره یا مسیر آموزشی بصورت دائم برای شما باز می‌باشد. در صورتی که دوره آپدیت شود، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود و همینطور آپدیت را می‌توانید رایگان دریافت کنید.