تبدیل شدن به یک مدیر محصول - Become a Product Manager

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک مدیر محصول - Image of Learn Path Become a Product Manager
تبدیل شدن به یک مدیر محصول Become a Product Manager
مدیران محصول وظایف زیادی دارند: استراتژی محصول ، توسعه و طراحی و همچنین راه اندازی و بازنشستگی محصول. آنها با ذینفعان از UX ، مهندسی و بازاریابی گرفته تا فروش و مدیریت کار می کنند. پایه ای را بسازید که به عنوان یک مدیر محصول جدید ، بتوانید از آن استفاده کنید.
Become a Product Manager
Product managers have many responsibilities: product strategy, development, and design, as well as product launch and retirement. They work with stakeholders from UX, engineering, and marketing to sales and management. Build the foundation you need to hit the ground running as a new product manager.
مدت زمان: 19h 39m
تعداد دوره ها: 9
مجموع قیمت: (۲۱۹,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۵۳,۳۰۰
تعداد مدرسین: 8
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی اولین قدم در مدیریت محصول - Image of Course Product Management First Steps 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اولین قدم در مدیریت محصول

    Product Management First Steps

    پشت هر محصول موفق فناوری، راهنمای مدیر محصول نهفته است. مدیران محصول رهبران مهمی هستند که همه جنبه های توسعه محصول را هماهنگ می کنند، از طرح کسب و کار گرفته تا تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک محصول باید بازنشسته شود یا خیر. در این دوره، مربی اصلی کارکنان و مدیر سابق Adobe Principal Product Doug Winnie یک مرور کلی از مدیریت محصول ارائه می دهد و شما را در شش مرحله چرخه عمر محصول (PLC) راهنمایی می کند: تحقیق، برنامه ریزی، ساخت، انتشار، اصلاح و بازنشستگی به او همچنین فعالیتهای روزمره یک مدیر محصول را توضیح می دهد، شما را با اعضای تیم محصول آشنا می کند، راههای تعاملی را برای کمک به تعریف محصول شما دنبال می کند و مهارتهایی را که یک مدیر محصول برای موفقیت نیاز دارد، بیان می کند. این که آیا می خواهید مدیر محصول شوید یا به سادگی عضو بهتری در یک تیم محصول باشید، این دوره به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه یک فرایند خوب محصولات بهتری را زنده می کند. اهداف یادگیری انواع محصولات را مشخص کنید. انواع مختلف صنایع را بشناسید. بررسی کنید که چه عناصری یک تیم توسعه یافته با کیفیت را تشکیل می دهند. اجزای مدیریت چرخه زندگی را کشف کنید. عناصر یک برنامه تحقیقاتی قوی را نام ببرید. نحوه ارائه یک ایده را تجزیه کنید. نسخه ها، نسخه ها و اسپرینت ها را شناسایی کنید. نحوه نظارت بر پیشرفت را با استفاده از نمودار جامع تشخیص دهید. بازار خود را مشخص کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی راهنمای کامل تبدیل شدن به یک مدیر محصول - Image of Course Becoming a Product Manager: A Complete Guide 11 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی راهنمای کامل تبدیل شدن به یک مدیر محصول

    Becoming a Product Manager: A Complete Guide

    مدیر محصول در واقع چه می کند؟ چه نوع نقش های مدیر محصول وجود دارد و چه تفاوتی با مدیریت پروژه دارد؟ در این دوره، با آشنایی با ابزارها و تکنیک های مختلف مورد نیاز برای هماهنگی موفقیت آمیز همه جنبه های توسعه محصول، به این سوالات - و بیشتر - پاسخ دهید. مربیان Cole Mercer و Evan Kimbrell مراحل اصلی چرخه عمر محصول را مرور می کنند و نحوه عملکرد رویکردهایی مانند چابک، اسکرام و کانبان در شرایط واقعی را مورد بحث قرار می دهند. به علاوه، نحوه پاسخگویی به نیازهای واقعی کاربران، نزدیک شدن به توسعه مشتری، اجرای آزمایش MVP، طراحی برنامه های تلفن همراه، کار با ذینفعان خود و موارد دیگر را بیاموزید. اهداف یادگیری مدیر محصول چیست؟ انواع مختلف نقش های مدیر محصول تفاوت بین مدیران محصول و پروژه مراحل اصلی چرخه عمر محصول لاغر، چابک، اسکرام و کانبان یافتن و نظارت بر رقبا توسعه مشتری چیست؟ طراحی و اجرای آزمایشات فریم وایر همکاری با مهندسان، طراحان و مدیران اجرایی

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت فنی محصولات - Image of Course Technical Product Management 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت فنی محصولات

    Technical Product Management

    آیا شما علاقه مند به کاوش شغلی به عنوان مدیر محصول در یک سازمان فناوری هستید، اما نگران هستید که ممکن است پیش زمینه فنی مورد نیاز را نداشته باشید؟ اگر به فناوری علاقه دارید، همیشه به ایده های محصول جدید فکر می کنید و از حل مشکلات لذت می برید، پس نقش یک مدیر محصول فنی ممکن است برای شما مناسب باشد! هیچ مسیر مستقیمی وجود ندارد که به حرفه ای در مدیریت فنی محصول منجر شود و در واقع این نقش به مجموعه مهارت های روانی نیاز دارد که از شما می خواهد کلاه های مختلفی را در طول چرخه توسعه محصول بپوشید - از ایده پردازی تا ارائه راه حل های خلاقانه تا مرحله اجرا. و عرضه نهایی. در این دوره، دکتر مریلی نیکا آنچه که نقش یک مدیر محصول فنی مستلزم آن است را پوشش می‌دهد و برخی از مفاهیم کلیدی، مهارت‌ها، ذهنیت‌ها و چارچوب‌هایی را توضیح می‌دهد که شما را برای این نقش، با یا بدون پیش‌زمینه فنی، مناسب می‌سازد.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت محصول: ایجاد یک استراتژی محصول - Image of Course Product Management: Building a Product Strategy 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت محصول: ایجاد یک استراتژی محصول

    Product Management: Building a Product Strategy

    پشت هر محصول موفق، یک دیدگاه استراتژیک مشخص وجود دارد که هم نیاز بازار و هم مشتری را در نظر می‌گیرد. اساساً، استراتژی مجموعه گزینه‌هایی است که شرکت برای دستیابی به اهداف خود انتخاب می‌کند. این انتخاب‌ها شامل کدام محصولات برای توسعه، بخشهای بازار برای تمرکز، چگونگی تمایز، نحوه قیمت گذاری، نحوه قرارگیری و موارد دیگر است. رهبران محصولات حافظ استراتژی یک شرکت هستند. در حالی که بسیاری از افراد و تیم‌ها می‌توانند در توسعه یک استراتژی مشارکت کنند، رهبران محصول باید آن را بیان کرده و اطمینان حاصل کنند که این روش به گونه‌ای انجام می‌شود که برای تصمیم گیری روزانه قابل اجرا باشد. این دوره نحوه ایجاد یک استراتژی موثر محصول را بیان می‌کند. مربیان Eldad Persky و Teg Grenager یک فرایند گام به گام برای ایجاد یک استراتژی هوشمند و متفکرانه طی می‌کنند و نحوه ایجاد پشتیبانی از آن را توضیح می‌دهند. بعلاوه، آنها چگونگی حفظ و اجرای استراتژی شما را بررسی می‌کنند. موضوعات شامل: اصول یک استراتژی خوب است استفاده از چارچوب گام آسانسور تعیین مشتریان هدف شما تعیین تمایز محصول تدوین استراتژی محصول شناسایی ذینفعان اصلی جمع آوری و سازماندهی ورودی ها حفظ و اجرای استراتژی خود

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت محصول: ایجاد نقشه راه محصول - Image of Course Product Management: Building a Product Roadmap 47 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت محصول: ایجاد نقشه راه محصول

    Product Management: Building a Product Roadmap

    نقشه راه یک ابزار ساده اما قدرتمند برای توسعه محصول است. یک نقشه راه محصول قوی از اهداف تجاری و استراتژی محصول شما پشتیبانی می کند. این می تواند به شما در تصمیم گیری و پاسخ به سوالات مهم کمک کند. به عنوان مثال، چگونه تصمیم می گیرید که کدام پروژه را دنبال کنید و کدام را به بعد موکول کنید؟ چگونه می توانید بفهمید که چند ماه آینده، وقتی بازار به سرعت در حال تغییر است، کدام پروژه ها مهم خواهند بود؟ و چگونه می توانید همه گروه های متنوع در سازمان خود را در پشت یک برنامه خاص قرار دهید؟ این دوره نشان می دهد که چگونه می توانید یک نقشه راه محصول برای کسب و کار خود بسازید و از طریق خرید سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار شوید. نمونه هایی از نقشه های راه را ببینید و زمان خود را صرف یادگیری ابزارها و تکنیک های لازم برای ترسیم پروژه ها برای سازمان خاص خود کنید. مربیان Teg Grenager و Eldad Persky به شما در ایجاد نقشه راه های قوی و پویا کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که تیم شما در حال انجام پروژه های مناسب در زمان مناسب است. اهداف یادگیری نقشه راه محصول چیست؟ نقشه راه در سازمانهای چابک انتخاب ذینفعان تحقیق در مورد مشتریان شناسایی نقاط عطف برآورد تلاش حفظ نقشه راه

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت محصول: توسعه مشتری - Image of Course Product Management: Customer Development 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت محصول: توسعه مشتری

    Product Management: Customer Development

    محصولات عالی از درک قوی از نیازهای مشتری ساخته شده است. به عنوان یک مدیر محصول، شما وظیفه دارید که نیازهای مشتریان را شناسایی کنید تا بتوانید تولید محصولاتی را که زندگی مشتریان را کمی آسان تر می کند هدایت کنید. در این دوره، نحوه استفاده از فرآیند توسعه مشتری برای تأیید مفروضات خود و ایجاد محصولاتی را که مشتریان واقعاً دوست خواهند داشت، بدون صرف تمام وقت و پول گرانبهای خود کشف کنید. بیاموزید که چگونه فرضیه مشکل خود را بسازید، تحقیقات کاربر را انجام دهید، نظرسنجی ایجاد کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، و مصاحبه های موثر با کاربران انجام دهید. اهداف یادگیری چهار مرحله توسعه مشتری ایجاد فرضیه مسئله انجام تحقیقات کاربران بازار هدف خود را مشخص کنید ایجاد نظرسنجی های موثر انجام مصاحبه های موثر با کاربران تجزیه و تحلیل نتایج مصاحبه

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی نوآوری محصول برای مدیران محصول - Image of Course Product Innovation for Product Managers 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نوآوری محصول برای مدیران محصول

    Product Innovation for Product Managers

    به منظور گسترش یک شرکت به بازارهای جدید و توسعه مستمر کسب و کار خود، آنها باید نوآوری داشته باشند. به عنوان یک مدیر محصول، درک نحوه برخورد با هر مرحله از فرآیند نوآوری محصول - از شناسایی مشکل مناسب تا راه اندازی و مقیاس بندی - کلیدی است. در این دوره، کارن هولست این فرآیند را طی می کند و استراتژی ها و ابزارهای کاربردی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در ایجاد محصولات جدید با ارزش کمک کند. کارن نحوه درک بهتر اکوسیستم شرکت شما و نزدیک شدن به مراحل مختلف نوآوری، از جمله آماده سازی و کشف، ایجاد ایده، آزمایش و نمونه سازی، راه اندازی و مقیاس بندی را به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری نوآوری محصول چیست و نیست نقشه برداری از سبد نوآوری محصولات خود چگونه اهداف تجاری زمینه را برای نوآوری فراهم می کند شناسایی مشکلات مناسب نوآوری انسان محور و داده محور بررسی مرحله ایده پردازی آزمایش و نمونه سازی موثر راه اندازی و مقیاس بندی

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت محصول: معرفی محصول خود - Image of Course Product Management: Launching Your Product 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت محصول: معرفی محصول خود

    Product Management: Launching Your Product

    80 درصد محصولات جدید خراب می شوند. 20 درصد دیگر چه کار درستی می کنند؟ شرکت هایی که شاهد پیشرفت محصولات جدید هستند برنامه ریزی استراتژیکی برای تحقق آن انجام دادند. بیاموزید که چگونه محصول خود را به روش صحیح وارد بازار کنید. کارآفرین و مدیر اجرایی کارن هولست به شما کمک می کند تا همه مراحل را درک کنید تا محصول خود را با موفقیت از ایده به دست مشتری برسانید. کشف کنید که چگونه مخاطبان خود را شناسایی کرده و مشکلی را که برای آنها حل می کنید شناسایی کنید. اهداف، استراتژی و تیم مناسب را برای افزایش دید و پذیرش محصول خود، در عین اجتناب از اشتباهات پرهزینه، مشخص کنید. بیاموزید که چگونه یک چک لیست راه اندازی محصول ایجاد کنید و به بهترین ابزارها و منابع موجود برای رهبران محصول دسترسی پیدا کنید. استراتژی های بازاریابی برای ارتباط با مشتریان با رسانه های اجتماعی، ویدئو، کمپین های تأثیرگذار و موارد دیگر را کاوش کنید. به علاوه، کشف کنید که چگونه می توانید تجارت خود را فراتر از روز عرضه محصول ادامه دهید. اهداف یادگیری نوشتن بیانیه مشکل مشتری هدف گیری مخاطبان مناسب تعیین اهداف و معیارها شناسایی ذینفعان ایجاد تیم راه اندازی محصول خود ایجاد چک لیست راه اندازی محصول تعادل سرعت و کیفیت ارتباط با بازار خود از طریق رسانه های اجتماعی محصول خود را با اینفلوئنسرها بازاریابی کنید نگه داشتن یک محصول به صورت گذشته نگر

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی فناوری برای مدیران محصولات - Image of Course Technology for Product Managers 46 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی فناوری برای مدیران محصولات

    Technology for Product Managers

    مدیران محصولات باید اصول فناوری را بدانند. آنها باید واژگان لازم را برای صحبت با مهندسان، طراحان UX و مدیران داشته باشند و پیامها را بین این ذینفعان بسیار متفاوت ترجمه کنند. یک مدیر محصول باید بداند که اینترنت چگونه کار می کند، تفاوت قسمت جلویی با قسمت پشتی، زبانهای برنامه نویسی اصلی چیست و چرا توسعه دهندگان وب و تلفن همراه بسیار مورد تقاضا هستند. این دوره مروری بر اصول اولیه، از جمله اصطلاحات و روندهایی دارد که بر کار و همکاری شما با تیم شما تأثیر می گذارد. مربی Cole Mercer بلوک های اساسی برنامه های نرم افزاری مدرن را مرور می کند-از وب که تمام قسمت های کار را متصل می کند، به داده ها، کاربران و ابزارهای ساختاری که توسعه دهندگان هر روز از آن استفاده می کنند. او تفاوت بین توسعه دسکتاپ، وب و تلفن همراه را مورد بحث قرار می دهد و نقش سیستم های کنترل نسخه در استقرار و انتشار را مرور می کند.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Evan Kimbrell - Image of Author Evan Kimbrell

Evan Kimbrell

ایوان کیمبرل یک مربی و کارآفرین است. آژانس او، Sprintkick، بیش از 100 اپلیکیشن را توسعه و راه اندازی کرده است. دوره های آموزشی او در فوربس، مجله کارآفرین، BusinessInsider، BuzzFeed، Mashable، TheNextWeb، The Daily Beast و Techcrunch ارائه شده است. ایوان موسس و مدیر Sprintkick، یک آژانس دیجیتالی با خدمات کامل و مبتنی بر ارجاع مستقر در سانفرانسیسکو است. در چهار سال گذشته او بر توسعه و راه اندازی بیش از 100 اپلیکیشن وب و موبایل نظارت داشته است. مشتریان از استارت‌آپ‌های دو نفره تا فورچون 100 چند میلیارد دلاری مانند Wal-Mart، Dick's Sporting Goods و GNC متغیر هستند. قبل از Sprintkick، ایوان به عنوان VC برای یک شرکت جدید به نام Juvo Capital، مستقر در لس آنجلس کار می کرد. او پیشتاز گسترش این شرکت به دره سیلیکون و در دسته فناوری وب مصرف کننده بود. او همچنین یک استارتاپ نرم افزار آموزشی به نام ScholarPRO را تأسیس کرد که باعث علاقه او به آموزش آنلاین شد. در evankimbrell.com بیشتر بدانید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Doug Winnie - Image of Author Doug Winnie

Doug Winnie

داگ وینی ، نویسنده اصلی و مبلغ تدریس تکنولوژی در linkedIn است که تمرکز اصلی او روی علوم کامپیوتر، موضوعات برنامه نویسی پایه و زمینه های مربوط به تکنولوژی است. داگ در LinkedIn، Lynda.com، Adobe، و بسیاری شرکت های دیگر فعالیت کرده است تا از طریق آموزش، مدیریت محصول و توسعه تعاملی به طراحان و تولید کنندگان کمک کند. داگ دو بار برای جایزه Webby به خاطر پروژه های تعاملی در زمینه صنعت "نور و جادو" ، نامزد شده است و چندین کتاب برای آموزش کد نویسی به مبتدیان نوشته است. وقتی داگ مشغول تدریس برنامه نویسی و فن آوری نیست، یک gamer و سازنده avid و وزنه بردار است. او همچنین هاکی و چوگان بازی می کند. داگ در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا زندگی می کند. می توانید از طریق آدرس تویتر@sfdesigner، و لینکداین linkedin.com/in/sfdesigner و یا وب سایت www.dougwinnie.com به او دسترسی پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Teg Grenager - Image of Author Teg Grenager

Teg Grenager

Teg Grenager یک کارآفرین، مدیر محصول و مهندس نرم افزار است. Teg پیش از خرید توسط AOL در سال 2013 ، در Adap.tv بنیانگذار و تولید کننده محصول بود. Adap.tv اولین و بزرگترین بازار و پلتفرم جهان را برای تبلیغات ویدیویی آنلاین ساخت. پیش از Adap.tv ، تگ نامزد دکترای علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد بود و در حال یادگیری ماشین و زبانشناسی محاسبات بود. Teg به طور طبیعی دامنه های فناوری و نیازهای انسانی را پل می کند ، و دائماً درک خود را از هر یک تعمیق می بخشد تا بینش ، استراتژی و طراحی محصول ایجاد کند که هم ارزش تجاری و اجتماعی ایجاد می کند. او در حال حاضر رئیس و CTO در Uncommon است ، استارتاپی با مأموریت ایجاد فرصت های تغییر زندگی برای متقاضیان کار با ایجاد انقلابی در نحوه جستجو و یافتن کار برای افراد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Eldad Persky - Image of Author Eldad Persky

Eldad Persky

Eldad Persky is an executive leader who specializes in creating strong teams that build great products. Eldad's expertise in operational leadership and product management comes from years of experience in senior roles in the digital media space, with companies small and large. He's led the development of new products—starting from square one—and also owned mature product lines that generated billions of dollars. Drawing on his vast hands-on experience, Eldad has written and lectured about a broad set of topics, from product development methodology to media strategy and mergers and acquisitions. Eldad holds an MBA from Harvard Business School and bachelor's degree in computer science from the Hebrew University of Jerusalem.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Cole Mercer - Image of Author Cole Mercer

Cole Mercer

کول مرسر یک مشاور و مدرس حرفه ای مدیریت محصول با بیش از 36،000 دانشجو در سراسر جهان است. به طور شخصی، او درباره مدیریت محصول در کشورهایی مانند جمهوری چک، اوکراین، آلمان، اسپانیا و آمریکا سخن گفته است. در سال 2018 او اولین دوره خود را با LinkedIn Learning در زمینه فناوری و استراتژی محصول راه اندازی کرد. کول همچنین مدیر سابق ارشد محصولات SoundCloud در برلین آلمان است. پیش از آن کول در شرکت هایی مانند Bonobos و Spredfast نقش داشت و حتی در مجمع عمومی Manhattan به مدیریت محصولات پرداخت. او تکنولوژی، عکاسی، مسافرت، تماشای پرتاب موشک و موتور سیکلت را دوست دارد. با او در وب سایتش و یا در Twitter@colemercer تماس برقرار کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jay Clouse - Image of Author Jay Clouse

Jay Clouse

جی کلاوس، نویسنده و کارآفرین از کلمبوس، اوهایو است. او در حال حاضر بنیانگذار Unreal Collective و cohost از پادکست Upside است. جی از طریق اولین نرم‌افزار خود، Tixers، که یک برنامه بورس بلیط دیجیتالی بود ، عاشق نرم شد. Tixers در رده دوم برنامه accelerator UpTech در Covington، کنتاکی بود و مستعد سرمایه گذاری بود. پس از چند سال تجارت، Tixers در سال ۲۰۱۵ به وجود آمد. در سال ۲۰۱۶، جی به عنوان سرپرست محصول با CrossChx، که یک startup مراقبت‌های بهداشتی تحت حمایت venture در کلمبوس، اوهایو کار کرد. او در آنجا چندین محصول سخت‌افزار و نرم‌افزار را مدیریت کرد و به راه‌اندازی دو محصول کاملا جدید در فضای مراقبت بهداشتی کمک کرد. در طول راه، جی به طور فعال در انجمن startup فعال شد و به عنوان یک سازمان محلی و تسهیل کننده از Startup Weekend از سال 2012 مشغول به فعالیت بود. در سال 2017، جی CrossChx را ترک کرد تا منافع خود را در ساخت محصول از طریق Unreal Collective ترکیب کند، یک شتاب دهنده آنلاین برای بنیانگذاران و مترجمان آزاد، برای پیدا کردن انجمن و کسب و کار. می‌توانید با جی در رسانه‌های اجتماعی jayclouse@ ارتباط برقرار کنید یا برای وبلاگ روزانه او در سایت jayclouse.com ثبت ‌نام کنید

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Karen Holst - Image of Author Karen Holst

Karen Holst

کارن هولست یک کارآفرین و مدیر اجرایی با بیش از ۱۵ سال تجربه در فن‌آوری مصرف‌ کننده است. در طول حرفه خود، کارن شراکت استراتژیک را رهبری کرده و سازمان‌های اطلاعاتی در مقیاس بزرگ را اداره می‌کند. او همچنین تجربه بازاریابی، ارتباطات، و توسعه تجاری جدید را در بخش‌های مختلف و خصوصی تجربه کرده‌است. کارن در حال حاضر به عنوان یک مربی برای برنامه Stanford Latino Entrepreneur Leaders Program مشغول به کار است و زمان صحبت، تدریس و نوشتن، درباره نوآوری بحث می‌کند. قبلا او در IDEO، شرکت طراحی جهانی معروف و محبوب ، به عنوان مدیر محصول، پلتفرم و عملیات برای IDEO U کار می‌کرد. کارن همچنین محصولات را به عنوان یک مدیر اجرایی با دپارتمان California Department of Education هدایت می‌کند و یک edtech platform در MyEdu که توسط Blackboard به دست آمده ‌است. او همچنین یک مدرک BS در ارتباطات شرکتی از دانشگاه تگزاس دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Marily Nika - Image of Author Marily Nika

Marily Nika

مریلی نیکا پیشرو محصولات هوش مصنوعی در گوگل و عضو اجرایی در مدرسه بازرگانی هاروارد است. او همچنین یکی از بنیانگذاران Geekettes است، یک شبکه جهانی که به کمک به زنان مشتاق و با سابقه در زمینه فناوری اختصاص دارد. مریلی به دلیل کارش در توانمندسازی و حمایت از نسل فعلی و آینده فناوران، از جمله جایزه زن سال 2018 توسط هر زن و جایزه تأثیرگذاری زنان در علم و مهندسی در سال 2015 (WISE) به رسمیت شناخته شده است. او دارای دکترای علوم کامپیوتر/اپیدمیولوژی از امپریال کالج لندن است.

مشاهده پروفایل