تبدیل شدن به یک مدیر محصول - Become a Product Manager

-
1
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیپشت هر محصول موفق فناوری، راهنمای مدیر محصول نهفته است. مدیران محصول رهبران مهمی هستند که همه جنبه های توسعه محصول را هماهنگ می کنند، از طرح کسب و کار گرفته تا تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک محصول باید بازنشسته شود یا خیر. در این دوره، مربی اصلی کارکنان و مدیر سابق Adobe Principal Product Doug Winnie یک مرور کلی از مدیریت محصول ارائه می دهد و شما را در شش مرحله چرخه عمر محصول (PLC) راهنمایی می کند: تحقیق، برنامه ریزی، ساخت، انتشار، اصلاح و بازنشستگی به او همچنین فعالیتهای روزمره یک مدیر محصول را توضیح می دهد، شما را با اعضای تیم محصول آشنا می کند، راههای تعاملی را برای کمک به تعریف محصول شما دنبال می کند و مهارتهایی را که یک مدیر محصول برای موفقیت نیاز دارد، بیان می کند. این که آیا می خواهید مدیر محصول شوید یا به سادگی عضو بهتری در یک تیم محصول باشید، این دوره به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه یک فرایند خوب محصولات بهتری را زنده می کند. اهداف یادگیری انواع محصولات را مشخص کنید. انواع مختلف صنایع را بشناسید. بررسی کنید که چه عناصری یک تیم توسعه یافته با کیفیت را تشکیل می دهند. اجزای مدیریت چرخه زندگی را کشف کنید. عناصر یک برنامه تحقیقاتی قوی را نام ببرید. نحوه ارائه یک ایده را تجزیه کنید. نسخه ها، نسخه ها و اسپرینت ها را شناسایی کنید. نحوه نظارت بر پیشرفت را با استفاده از نمودار جامع تشخیص دهید. بازار خود را مشخص کنید.
-
2
11 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیر محصول در واقع چه می کند؟ چه نوع نقش های مدیر محصول وجود دارد و چه تفاوتی با مدیریت پروژه دارد؟ در این دوره، با آشنایی با ابزارها و تکنیک های مختلف مورد نیاز برای هماهنگی موفقیت آمیز همه جنبه های توسعه محصول، به این سوالات - و بیشتر - پاسخ دهید. مربیان Cole Mercer و Evan Kimbrell مراحل اصلی چرخه عمر محصول را مرور می کنند و نحوه عملکرد رویکردهایی مانند چابک، اسکرام و کانبان در شرایط واقعی را مورد بحث قرار می دهند. به علاوه، نحوه پاسخگویی به نیازهای واقعی کاربران، نزدیک شدن به توسعه مشتری، اجرای آزمایش MVP، طراحی برنامه های تلفن همراه، کار با ذینفعان خود و موارد دیگر را بیاموزید. اهداف یادگیری مدیر محصول چیست؟ انواع مختلف نقش های مدیر محصول تفاوت بین مدیران محصول و پروژه مراحل اصلی چرخه عمر محصول لاغر، چابک، اسکرام و کانبان یافتن و نظارت بر رقبا توسعه مشتری چیست؟ طراحی و اجرای آزمایشات فریم وایر همکاری با مهندسان، طراحان و مدیران اجرایی
-
3
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا شما علاقه مند به کاوش شغلی به عنوان مدیر محصول در یک سازمان فناوری هستید، اما نگران هستید که ممکن است پیش زمینه فنی مورد نیاز را نداشته باشید؟ اگر به فناوری علاقه دارید، همیشه به ایده های محصول جدید فکر می کنید و از حل مشکلات لذت می برید، پس نقش یک مدیر محصول فنی ممکن است برای شما مناسب باشد! هیچ مسیر مستقیمی وجود ندارد که به حرفه ای در مدیریت فنی محصول منجر شود و در واقع این نقش به مجموعه مهارت های روانی نیاز دارد که از شما می خواهد کلاه های مختلفی را در طول چرخه توسعه محصول بپوشید - از ایده پردازی تا ارائه راه حل های خلاقانه تا مرحله اجرا. و عرضه نهایی. در این دوره، دکتر مریلی نیکا آنچه که نقش یک مدیر محصول فنی مستلزم آن است را پوشش میدهد و برخی از مفاهیم کلیدی، مهارتها، ذهنیتها و چارچوبهایی را توضیح میدهد که شما را برای این نقش، با یا بدون پیشزمینه فنی، مناسب میسازد.
-
4
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیپشت هر محصول موفق، یک دیدگاه استراتژیک مشخص وجود دارد که هم نیاز بازار و هم مشتری را در نظر میگیرد. اساساً، استراتژی مجموعه گزینههایی است که شرکت برای دستیابی به اهداف خود انتخاب میکند. این انتخابها شامل کدام محصولات برای توسعه، بخشهای بازار برای تمرکز، چگونگی تمایز، نحوه قیمت گذاری، نحوه قرارگیری و موارد دیگر است. رهبران محصولات حافظ استراتژی یک شرکت هستند. در حالی که بسیاری از افراد و تیمها میتوانند در توسعه یک استراتژی مشارکت کنند، رهبران محصول باید آن را بیان کرده و اطمینان حاصل کنند که این روش به گونهای انجام میشود که برای تصمیم گیری روزانه قابل اجرا باشد. این دوره نحوه ایجاد یک استراتژی موثر محصول را بیان میکند. مربیان Eldad Persky و Teg Grenager یک فرایند گام به گام برای ایجاد یک استراتژی هوشمند و متفکرانه طی میکنند و نحوه ایجاد پشتیبانی از آن را توضیح میدهند. بعلاوه، آنها چگونگی حفظ و اجرای استراتژی شما را بررسی میکنند. موضوعات شامل: اصول یک استراتژی خوب است استفاده از چارچوب گام آسانسور تعیین مشتریان هدف شما تعیین تمایز محصول تدوین استراتژی محصول شناسایی ذینفعان اصلی جمع آوری و سازماندهی ورودی ها حفظ و اجرای استراتژی خود
-
5
47 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسینقشه راه یک ابزار ساده اما قدرتمند برای توسعه محصول است. یک نقشه راه محصول قوی از اهداف تجاری و استراتژی محصول شما پشتیبانی می کند. این می تواند به شما در تصمیم گیری و پاسخ به سوالات مهم کمک کند. به عنوان مثال، چگونه تصمیم می گیرید که کدام پروژه را دنبال کنید و کدام را به بعد موکول کنید؟ چگونه می توانید بفهمید که چند ماه آینده، وقتی بازار به سرعت در حال تغییر است، کدام پروژه ها مهم خواهند بود؟ و چگونه می توانید همه گروه های متنوع در سازمان خود را در پشت یک برنامه خاص قرار دهید؟ این دوره نشان می دهد که چگونه می توانید یک نقشه راه محصول برای کسب و کار خود بسازید و از طریق خرید سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار شوید. نمونه هایی از نقشه های راه را ببینید و زمان خود را صرف یادگیری ابزارها و تکنیک های لازم برای ترسیم پروژه ها برای سازمان خاص خود کنید. مربیان Teg Grenager و Eldad Persky به شما در ایجاد نقشه راه های قوی و پویا کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که تیم شما در حال انجام پروژه های مناسب در زمان مناسب است. اهداف یادگیری نقشه راه محصول چیست؟ نقشه راه در سازمانهای چابک انتخاب ذینفعان تحقیق در مورد مشتریان شناسایی نقاط عطف برآورد تلاش حفظ نقشه راه
-
6
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمحصولات عالی از درک قوی از نیازهای مشتری ساخته شده است. به عنوان یک مدیر محصول، شما وظیفه دارید که نیازهای مشتریان را شناسایی کنید تا بتوانید تولید محصولاتی را که زندگی مشتریان را کمی آسان تر می کند هدایت کنید. در این دوره، نحوه استفاده از فرآیند توسعه مشتری برای تأیید مفروضات خود و ایجاد محصولاتی را که مشتریان واقعاً دوست خواهند داشت، بدون صرف تمام وقت و پول گرانبهای خود کشف کنید. بیاموزید که چگونه فرضیه مشکل خود را بسازید، تحقیقات کاربر را انجام دهید، نظرسنجی ایجاد کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، و مصاحبه های موثر با کاربران انجام دهید. اهداف یادگیری چهار مرحله توسعه مشتری ایجاد فرضیه مسئله انجام تحقیقات کاربران بازار هدف خود را مشخص کنید ایجاد نظرسنجی های موثر انجام مصاحبه های موثر با کاربران تجزیه و تحلیل نتایج مصاحبه
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبه منظور گسترش یک شرکت به بازارهای جدید و توسعه مستمر کسب و کار خود، آنها باید نوآوری داشته باشند. به عنوان یک مدیر محصول، درک نحوه برخورد با هر مرحله از فرآیند نوآوری محصول - از شناسایی مشکل مناسب تا راه اندازی و مقیاس بندی - کلیدی است. در این دوره، کارن هولست این فرآیند را طی می کند و استراتژی ها و ابزارهای کاربردی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در ایجاد محصولات جدید با ارزش کمک کند. کارن نحوه درک بهتر اکوسیستم شرکت شما و نزدیک شدن به مراحل مختلف نوآوری، از جمله آماده سازی و کشف، ایجاد ایده، آزمایش و نمونه سازی، راه اندازی و مقیاس بندی را به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری نوآوری محصول چیست و نیست نقشه برداری از سبد نوآوری محصولات خود چگونه اهداف تجاری زمینه را برای نوآوری فراهم می کند شناسایی مشکلات مناسب نوآوری انسان محور و داده محور بررسی مرحله ایده پردازی آزمایش و نمونه سازی موثر راه اندازی و مقیاس بندی
-
8
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی80 درصد محصولات جدید خراب می شوند. 20 درصد دیگر چه کار درستی می کنند؟ شرکت هایی که شاهد پیشرفت محصولات جدید هستند برنامه ریزی استراتژیکی برای تحقق آن انجام دادند. بیاموزید که چگونه محصول خود را به روش صحیح وارد بازار کنید. کارآفرین و مدیر اجرایی کارن هولست به شما کمک می کند تا همه مراحل را درک کنید تا محصول خود را با موفقیت از ایده به دست مشتری برسانید. کشف کنید که چگونه مخاطبان خود را شناسایی کرده و مشکلی را که برای آنها حل می کنید شناسایی کنید. اهداف، استراتژی و تیم مناسب را برای افزایش دید و پذیرش محصول خود، در عین اجتناب از اشتباهات پرهزینه، مشخص کنید. بیاموزید که چگونه یک چک لیست راه اندازی محصول ایجاد کنید و به بهترین ابزارها و منابع موجود برای رهبران محصول دسترسی پیدا کنید. استراتژی های بازاریابی برای ارتباط با مشتریان با رسانه های اجتماعی، ویدئو، کمپین های تأثیرگذار و موارد دیگر را کاوش کنید. به علاوه، کشف کنید که چگونه می توانید تجارت خود را فراتر از روز عرضه محصول ادامه دهید. اهداف یادگیری نوشتن بیانیه مشکل مشتری هدف گیری مخاطبان مناسب تعیین اهداف و معیارها شناسایی ذینفعان ایجاد تیم راه اندازی محصول خود ایجاد چک لیست راه اندازی محصول تعادل سرعت و کیفیت ارتباط با بازار خود از طریق رسانه های اجتماعی محصول خود را با اینفلوئنسرها بازاریابی کنید نگه داشتن یک محصول به صورت گذشته نگر
-
9
46 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیران محصولات باید اصول فناوری را بدانند. آنها باید واژگان لازم را برای صحبت با مهندسان، طراحان UX و مدیران داشته باشند و پیامها را بین این ذینفعان بسیار متفاوت ترجمه کنند. یک مدیر محصول باید بداند که اینترنت چگونه کار می کند، تفاوت قسمت جلویی با قسمت پشتی، زبانهای برنامه نویسی اصلی چیست و چرا توسعه دهندگان وب و تلفن همراه بسیار مورد تقاضا هستند. این دوره مروری بر اصول اولیه، از جمله اصطلاحات و روندهایی دارد که بر کار و همکاری شما با تیم شما تأثیر می گذارد. مربی Cole Mercer بلوک های اساسی برنامه های نرم افزاری مدرن را مرور می کند-از وب که تمام قسمت های کار را متصل می کند، به داده ها، کاربران و ابزارهای ساختاری که توسعه دهندگان هر روز از آن استفاده می کنند. او تفاوت بین توسعه دسکتاپ، وب و تلفن همراه را مورد بحث قرار می دهد و نقش سیستم های کنترل نسخه در استقرار و انتشار را مرور می کند.