دوره آموزشی بنیادهای بازاریابی محتوا (با زیر نویس فارسی)
مهارتها
دورههای آموزشی مرتبط (19 دوره)

شما نمی توانید بدون مشتریان وفادار یک کسب و کار بسازید. تولید سرنخ راه اثبات شده ای برای رشد پایگاه مشتری و کسب و کار شما، سال به سال است. این دوره به صاحبان کسب و کار و بازاریابان اصول تولید سرنخ را می آموزد: شناسایی سرنخ های واجد شرایط و تبدیل آنها به مشتریان وفادار که از برند شما حمایت می کنند. مدرس دینا شاپیرو چارچوبی را برای شناسایی اهداف کسب و کار و تولید سرنخ و مخاطبان هدف شما توضیح می دهد و در مورد چگونگی تعامل و جذب مشتریان بالقوه با برندسازی و محتوای موثر بحث می کند. سپس بیاموزید که چگونه یک پیشنهاد قانعکننده ایجاد کنید و به اقدامی فراخوانی کنید که بالقوهها را بهطور یکپارچه در فرآیند خرید حرکت دهد. دینا برای تبدیل این سرنخها به مشتریان، نحوه امتیازدهی و پرورش سرنخها و بهینهسازی تجربه خرید را توضیح میدهد، بنابراین مشتریان تشویق به خرید میشوند. در نهایت، دینا توضیح میدهد که چگونه میتوانید عملکرد خط لوله سرب خود را اندازهگیری کنید و چگونه تلاشهای خود را برای بهینهسازی دسترسی آنها به بهترین نحو تطبیق دهید. اهداف یادگیری تعیین اهداف کسب و کار و تولید سرنخ مخاطبان خود را هدف قرار دهید انتشار مطالب منظم و مرتبط ایجاد یک پیشنهاد قانع کننده و CTA طراحی فرم ثبت نام و صفحه فرود امتیاز دهی منجر می شود پرورش سرنخ ها ایجاد یک تجربه خرید مثبت فراتر از انتظارات مشتری بهبود وفاداری و حمایت از مشتری اندازه گیری و بهینه سازی عملکرد

Google Analytics استاندارد صنعتی برای تجزیه و تحلیل وب است. این ابزار قدرتمند ابزاری را برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش بازدید از سایت، اهداف بازاریابی و درآمد آگهی حاصل از سایت شما فراهم می کند. این دوره نحوه استفاده از Google Analytics را برای درک بهتر مشتریان دیجیتال شما، نحوه یافتن وب سایت شما و نحوه تعامل آنها با سایت شما پس از رسیدن به آنجا، توضیح می دهد. این دوره عملکرد خارج از جعبه پلت فرم، از ایجاد حساب تا گزارش اصول اساسی را پوشش می دهد. مربی Corey Koberg توضیح می دهد که چگونه می توان بینش گسترده ای از داده های موجود را به دست آورد: از میانگین ها و بخش ها گرفته تا روندها و زمینه ها. موضوعات شامل: راه اندازی حساب نصب برچسب ردیابی Google Analytics کار با گزارش های ضروری استفاده از حاشیه نویسی در گزارش های تحلیلی نمودار کردن داده ها در طول زمان پاک کردن داده ها با فیلترهای درون خطی ایجاد و استفاده از بخشهای پایدار در گزارش ها تعیین مکان، اطلاعات جمعیتی و علایق کاربران شما استفاده از گزارش های کسب برای تعیین اینکه کاربران شما از کجا آمده اند کار با گزارش رفتار تجسم قیفها با Goal Flow تنظیم اهداف

زنده باد ایمیل! در حالی که شایعات در مورد مرگ آن همچنان ادامه دارد، خبرنامه ایمیل شما هنوز هم یکی از قدرتمندترین راههای ارتباط با مخاطبان و ماندگار در ذهن است. مشتریان از آنچه در صندوق ورودی خود نوشته شده،و مشخص شده است، قدردانی میکنند. در این دوره، Melodie Tao بهترین شیوهها را برای ادغام خبرنامههای ایمیل در استراتژی بازاریابی محتوای شما را پوشش میدهد. او به اهمیت رشد بانک اطلاعاتی شما، شخصیسازی ایمیل برای انواع مختلف مشتری، یکپارچهسازی رسانههای اجتماعی و سازگار بودن جزئیات میپردازد. او همچنین نکاتی را برای نوشتن ایمیلهای مؤثر دارد.

داستان سرایی، روشی قدرتمند است که باعث میشود مردم به محصولات، مارکها و دلایل اهمیت دهند. این میتواند فروش، بازاریابی، ارائهها و هر وظیفه دیگری را که به ارتباط انسانی نیاز دارد، تسهیل کند. نویسنده پرفروش، Shane Snow، رویکرد خود را در ساخت داستانهای جذاب به اشتراک میگذارد. بیاموزید که چگونه با استفاده از عناصر اصلی روایت و فریمورکهای قصه گوی ثابت داستان، به داستانهای شخصی، داستانهای تجاری یا هر نوع داستان دیگر توجه کنید. بیاموزید که چگونه ارتباطات خود را با مخاطبان خود به حداکثر برسانید و فرهنگ داستان سرایی را در کل سازمان خود ایجاد کنید. موضوعات شامل: علم داستانهای بزرگ عناصر داستان سرایی موثر ایجاد روابط از طریق داستان سرایی فروش با قصه گویی ایجاد و جذب مخاطب استفاده از چارچوب های داستان سرایی مانند روش بن فرانکلین

بازاریابی موفقیت آمیز، بسیار جامع است: هر کانال از ایمیل تا جستجو تا رسانههای اجتماعی را در نظر میگیرد. همچنین بر ارزشهای اصلی کسب و کار، مشتریان و اهداف متمرکز شده است. چه عاملی باعث کنترل همه این قطعات متحرک میشود؟ یک استراتژی موثر. بیاموزید که چگونه در این دوره با متخصص بازاریابی مربی Matt Bailey یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه برای سازمان خود بسازید. کشف کنید که چرا یک استراتژی کسب و کار موفق با شما شروع میشود، یعنی روایت و ارزش شما. بیاموزید که چگونه مشتریان هدف خود را تعریف کنید، و درک کنید که نیازهای آنها و اهداف کسب و کار شما در چه راستایی قرار دارد. بیاموزید که چگونه بهترین کانال را برای پیام خود ارزیابی کنید، اعم از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، LinkedIn یا Pinterest. نحوه ایجاد تقویم برای قرار دادن محتوای مناسب در مقابل افراد مناسب در زمان مناسب مشاهده کنید. با تحقیق در مورد جستجوگرها، موضوعات پرطرفدار، محتوای سالانه و استفاده از فرصتهای روز، برای موفقیت برنامه ریزی کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه مانند ناشر فکر کنید. ادغام بازاریابی محتوا در تولید هدایت؛ و موفقیت خود را بسنجید، مدل کنید و بررسی کنید. اهداف یادگیری تعیین اینکه شما کی هستید ایجاد بیانیه ارزش خود شناسایی مشتریان خود اندازه گیری ارزش وفاداری مادام العمر تحقیق در مورد مشتریان تعیین اهداف بازاریابی ایجاد تقویم محتوایی بلند مدت تنظیم مطالب اندازه گیری و اصلاح برنامه خود

آیا علاقمند به بازاریابی محصول یا خدمات خود در اینستاگرام هستید؟ با آنسون الکساندر بپیوندید تا او شما را با ویژگی های کلیدی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال آشنا کند که می تواند به بهبود حضور آنلاین شما و افزایش فروش با استفاده از بستر اجتماعی محبوب کمک کند. Anson نشان می دهد که چگونه از ابزارهای داخلی اینستاگرام برای مشاغل استفاده کنید، ایده های محتوایی را طوفان مغزی کنید و یک برنامه ارسال بر اساس فعالیت بازار هدف خود ایجاد کنید. او نکاتی را در مورد ایجاد محتوای جذاب با استفاده از داستانهای اینستاگرام، Reels، IGTV و Guides به اشتراک می گذارد. او همچنین از هشتگ ها و برچسب گذاری مکان برای افزایش دید استفاده می کند و نحوه استفاده از Instagram Insights برای بررسی آمار و معیارهای مربوط به پست های شما را نشان می دهد. Anson همچنین نحوه ایجاد پست های خرید در خریدهای اینستاگرام و همچنین نحوه استفاده از تبلیغات پولی برای دسترسی به مخاطبان بیشتر را نشان می دهد. علاوه بر این، او نکات و اسرار داخلی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند مانند یک حرفه ای در جامعه اینستاگرام حرکت کنید.

رسانه های اجتماعی در همه جا وجود دارد، اما چگونه می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این دوره، مگان آدامز، کارشناس بازاریابی، نحوه تدوین، اجرا، اندازه گیری و بهینه سازی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی پیروز را مورد بحث قرار می دهد. مگان توضیح می دهد که چگونه فیس بوک و توییتر مکمل یکدیگر هستند و به شما نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را برای موفقیت هر دو مورد ترسیم کنید. او ویژگی های منحصر به فرد هر پلتفرم، مانند ابزارهای ایجاد کننده توییتر و فروشگاه های فیس بوک را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چگونه با جذب فالوور و طرفداران بیشتر، دسترسی خود را به حداکثر برسانید. مگان همچنین با نوشتن محتوای جذاب و با کیفیت بالا که به مخاطبان هدف شما علاقه مند است، نحوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری را پوشش می دهد. با راهنمایی های عملی که در این دوره بیان شده است، یک استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

قصه گویی فقط برای داستان نیست ؛ برای کسب و کار شما نیز حیاتی است. قصه گویی می تواند به شما در برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان، بازاریابی ایده های شما و حل مشکلات کمک کند. همچنین یک راه عالی برای برداشتن پروژه ها از مفهوم تا راه اندازی است. در این دوره، نویسنده و مشاور داستان C.C. Chapman استراتژی های قصه گویی خود را شامل می شود، از جمله شناسایی مخاطبان، طوفان مغزی، جزییات جزئیات و تبدیل داستان شما به واقعیت.

کپی قلب و روح تقریباً هر تلاش بازاریابی است. با این دوره یک پایه عالی برای همه مبارزات انتخاباتی خود بدست آورید. Ian Lurie نحوه نوشتن کپی را نشان می دهد که داستان شما را روایت می کند و محصول یا مارک شما را می فروشد. با انواع مختلف کپی نویسی، مزایای پیش نویس روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قوانین کلی، نوشتن سرفصل ها، فروش صفحه و بازنویسی نسخه موجود برای بهینه سازی آن برای رسانه ها و سیستم عامل های مختلف آشنا شوید. ایان نحوه مدیریت تیم کپی، صدای مارک تجاری و تقویم سرمقاله را نشان می دهد. اهداف یادگیری کپی رایتینگ چیست؟ نوشتن اولین پیش نویس نوشتن و تست سرفصل ها ساختار ساختار برای چاپ در مقابل تحویل آنلاین استفاده موثر از تایپوگرافی بازنویسی کپی مدیریت تیم کپی رایتر

چه چیزی محتوای خوب را از بقیه متمایز می کند؟ یک استراتژی محتوا جامد برای ارائه یک تجربه کاربری قانع کننده، خواه وب سایت مشاغل کوچک باشد یا برنامه ای با دسترسی جهانی، کلیدی است. این دوره شما را از طریق تجزیه و تحلیل و تغییر شکل محتوای خود - نه تنها متن، بلکه ویدئو، تصاویر، تعاملات اجتماعی و فراداده ای که زیربنای همه آنها است - به شما می گذارد تا مارک و پیام شما را به طور دقیق منتقل کند و کاربران شما را از بازگشت باز دارد. چهار عنصر ایجاد محتوای معنادار را بیاموزید، از شناسایی مخاطبان خود و ساختاربندی و قاب بندی محتوا گرفته تا ایجاد دستورالعمل های محتوا و اندازه گیری موفقیت تلاش های شما. نویسنده مورتن رند-هندریکسن همچنین به شما نشان می دهد که چگونه طیف های شخصیتی را توسعه دهید تا کاربران خود را بهتر بشناسید و نیازهای ذینفعان و تأثیرگذاران مهم را ارزیابی کنید. اهداف یادگیری محتوا چیست؟ اجزای استراتژی محتوا شناسایی ذینفعان و مخاطبان توسعه طیف های شخصیت کاربر حسابرسی محتوای شما ایجاد راهنما، الگوها و گردش کار ایجاد محتوا اندازه گیری موفقیت

بسیاری از بازاریابان دیجیتال بازاریابی ایمیلی را جزء اساسی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود - و برای اطمینان از حفظ شهرت مثبت شرکت - باید این کار را به درستی انجام دهید. در این دوره می توانید نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی که کار می کند را بیاموزید. مگان آدامز، بازاریاب و مربی بازاریابی حرفه ای نکاتی را در مورد ایجاد لیست ایمیل های شما، انتخاب موضوعات، ایجاد پیام های موثر، ایجاد خبرنامه ها و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های شما ارائه می دهد. این دوره دارای MailChimp است، اما این استراتژی ها برای هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی اعمال می شود. در پایان، شما یک ابزار جدید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، جذب مخاطبان جدید و توسعه تجارت خود خواهید داشت. اهداف یادگیری هدف بازاریابی ایمیلی را بشناسید. هدف استراتژی تقسیم بندی را به یاد بیاورید. تعیین استراتژی مناسب برای آزمایش ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی. دو معیار مشخص کنید که می تواند برای درک این که افراد با چه نوع ایمیل هایی ارتباط برقرار می کنند، استفاده شود.

مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپتاپ، تلفنهای هوشمند، تبلتها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفتانگیز و شگفتانگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

وقتی کسب و کار شما در فیس بوک است، دسترسی شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. شما می توانید بالقوه های جدید را بیابید و مستقیماً برای مشتریان بازاریابی کنید. این دوره به شما کمک می کند تا یک حساب کاربری فیس بوک را منحصراً برای استفاده تجاری ایجاد کنید و به شما می آموزد که چگونه صفحه خود را به گونه ای بسازید که برند شما را به وضوح شناسایی کند. مدرس مگان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، مخاطبان خود را بسازید، و محتوای جالب و معنادار را بسازید و به اشتراک بگذارید. او همچنین نحوه استفاده از ویژگیهای پیشرفته، از جمله رویدادها، داستانها و فیسبوک لایو را نشان میدهد. بعلاوه، نحوه تبلیغ کسب و کار خود و تعامل با فالوورهای خود را با استفاده از پیشنهادات فیس بوک ببینید. این دوره حاوی نکاتی برای ادامه رشد کسب و کار شما در فیس بوک است، از جمله استفاده از Facebook Insights برای ردیابی اثربخشی صفحه خود.

ویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرمکننده برای ارتباط با مصرفکنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی میکند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل

ارتقا سطح بازاریابی محتوا نیازمند نزدیک شدن به استراتژی خود با یک چارچوب قوی است. در این دوره ، شما می توانید یاد بگیرید که چگونه استراتژی بازاریابی محتوای خود را با استفاده از معماری پیام ، یک مدل قصه گویی و یک رهبری فکری توسعه یافته ، درجه بندی کنید. کالین جونز ، کارشناس بازاریابی محتوا ، و معاون پیشین Mailchimp ، همه اینها و موارد دیگر را بررسی می کند. بینندگان می توانند نحوه مدیریت تیم ، بسته بندی مجدد محتوا و ایجاد یک زنجیره تأمین را بیاموزند. این دوره پیشرفته از افزایش مخاطب ، شخصی سازی تجارب محتوا ، تا عملیات مقیاس گذاری ، بازاریابی محتوا را در عمیق ترین سطح خود پوشش می دهد. موضوعات شامل: ایجاد پیام هایی که طنین انداز می شوند تست پیام رسانی معماری داستان های داستان آزمایش با قالب های داستان انتخاب و پرداختن به موضوعات رهبری فکر پاسخ دادن به سوالات رشد و جذب مخاطب شخصی سازی برای کشف و تعامل محتوا مدیریت تیم بازاریابی محتوا استفاده مجدد و بسته بندی مجدد محتوا ایجاد یک زنجیره تامین محتوا ارزیابی تأثیر شما

تا به حال ویدیو یا مقاله ای منتشر کرده اید که مورد توجه شما واقع شده نباشد؟ آیا شما اغلب پیام ها و داستان های رقیب را دستکاری می کنید؟ تقویم های تحریریه به شما کمک می کند تا کمپین های بازاریابی خود را سازماندهی و برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما از توانایی بالقوه خود برخوردار است. در اینجا برایان هونیگمن بهترین روش ها را برای ایجاد و استفاده از یک تقویم تحریریه را پوشش می دهد. وی شما را در انتخاب هایی که باید قبل از انتخاب قالب تقویم و انتخاب ابزاری از جمله استفاده از Google Sheets گرفته تا ادغام با CMS مانند وردپرس ، در نظر بگیرید ، جستجو می کند. سپس او به شما نشان می دهد که چگونه تقویم خود را ایجاد کنید و به طور مداوم به جلو اجرا کنید. موضوعات شامل: برنامه ریزی برای تولید و توزیع نیازهای محتوا تعیین کانون تقویم ایجاد برچسب های مفید برای کارها و کارزارها تنظیم بازه زمانی سازماندهی مشارکت کنندگان انتخاب ابزار تقویم مناسب استفاده از Google Sheets ، Trello ، Airtable و WordPress به روز نگه داشتن تقویم نظارت بر عملکرد کمپین تغییر کاربری مطالب با استفاده از تقویم

رسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی

بدون لینکهای قوی نمیتوانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژیهای ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک میکند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک میکنند، چگونه پیوندها در رتبهبندی صفحات تأثیر میگذارند، و چه ویژگیهایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد میکنند. وی همچنین نشان میدهد که چگونه میتوان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصتهای جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکههای اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگها و دایرکتوریها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک میکند تا از طرحهای پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینکها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها

انجمنهای آنلاین سریعترین راه برای یافتن مشتریهای جدید و دسترسی به افراد همفکر هستند. با پلتفرمها مانند وردپرس، فیس بوک یا توییتر، ایجاد یک انجمن آنلاین برای خود آسانتر از همیشه است. اما مهم است که بدانید چگونه بازدیدکنندگان را به روش صحیح درگیر کنید. مخاطبان آنلاین شما میتوانند بهترین طرفداران شما باشند - و به شما در جذب طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری کمک میکنند. در این دوره، مربی Megan Adams نحوه تبدیل مخاطب آنلاین به یک جامعه واقعی را بررسی میکند. او شما را از طریق استراتژیهای محبوبترین ابزارهای رسانههای اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و تاکتیکهای رایگان و پولی برای به دست آوردن پیروان و رشد جامعه خود راهنمایی میکند. بعلاوه، نکاتی درباره ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که مخاطبان شما را درگیر خود میکند، دریافت کنید.