تبدیل شدن به یک استاد AR/VR با موتور آنریل - Master AR/VR with Unreal Engine

-
1
35 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیواقعیت مجازی مدتی است که وجود داشته است، اما کاربردهای جدید بسیاری در معماری، مهندسی، و ساخت و ساز (AEC)، تولید و دهها صنعت دیگر دارد که به روشهای نوآورانه برای تجسم و همکاری اجازه میدهد. ابزارهای جدید از جمله اسکن سه بعدی، پهپادها، و فتوگرامتری، به همراه دسترسی به داده های CAD، درهای VR را در فضای سازمانی باز کرده اند. ابزارهای تجسم در زمان واقعی نیز برای استفاده آسان تر و ارزان تر شده اند. با این پیشرفتها، تقریباً هر کسی میتواند از فناوری واقعیت مجازی برای ایجاد روایتهای خلاقانه برای دیدن، فروش و برقراری ارتباط اطلاعات استفاده کند. به هنرمند سه بعدی کریگ بار بپیوندید تا یک مرور کلی از واقعیت مجازی داشته باشید: چیست، کجا استفاده می شود، و چه چیزی برای آینده VR در انتظار است. به علاوه، یاد بگیرید که فرآیند تولید محتوای VR چگونه کار می کند و برای شروع در این زمینه هیجان انگیز (و در حال گسترش) چه چیزهایی باید بدانید. اهداف یادگیری واقعیت مجازی چیست؟ انواع واقعیت مجازی استفاده از واقعیت مجازی در تجارت، فیلمسازی، AEC و موارد دیگر توسعه محتوای VR آینده VR
-
2
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیUnreal دیگر فقط برای بازی نیست. صنایعی مانند طراحی خودرو، معماری، مراقبت های بهداشتی و آموزش از ابزارهای توسعه بلادرنگ برای ایجاد تصاویری جذاب و تعاملی استفاده می کنند. Unreal Engine می تواند همه آن را تامین کند. در این دوره، Simon Manning مهارتهای ضروری را که برای ایجاد تجربههای همه جانبه کاربر از همه نوع با Unreal Engine 4، از جمله نورپردازی، افکتها و اسکریپت بصری نیاز دارید، آموزش میدهد. او ایجاد اولین پروژه شما، ایجاد یک چشم انداز پایه، مسدود کردن سطوح، و واردات دارایی ها برای استفاده در طراحی را پوشش می دهد. آیا می خواهید دریابید که چگونه یک ظاهر منحصر به فرد ایجاد کنید؟ در مورد کار با مواد، اثرات پس از پردازش و سیستم های ذرات در Unreal بیاموزید. بهعلاوه، نحوه بهینهسازی عملکرد پروژهها و پروژههای بسته برای توزیع را بیاموزید. اهداف یادگیری کاوش رابط و ابزار سفارشی کردن رابط Unreal شروع یک پروژه خالی جدید مسدود کردن صحنه واردات محتوا قرار دادن و دستکاری بازیگران بهینه سازی مش ها نورپردازی یک صحنه کار با مواد افزودن تعامل افزودن افکت های پس از پردازش افزودن اثرات شاخ و برگ و ذرات ایجاد سینماتیک بسته بندی یک بازی برای توزیع
-
3
52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا می خواهید سریعتر و هوشمندتر در Unreal Engine کار کنید؟ در این دوره، تکنیک های تجسم معماری کاربردی را انتخاب کنید که می تواند به شما در ایجاد تجربیات قانع کننده با Unreal Engine کمک کند. مربی سیمون منینگ نکاتی را در مورد کار با مواد، از جمله نحوه به دست آوردن آینه های واقع بینانه در صحنه و بازتاب مواد شیشه ای شما، به اشتراک می گذارد. او همچنین نحوه بازسازی نقشه های نوری بهبود یافته از درون Unreal، و همچنین چگونگی کاهش تماس های کششی و تعداد پلی، اندازه گیری عملکرد پروژه و موارد دیگر را مورد بررسی قرار می دهد. اهداف یادگیری انتقال بسته های مواد تعویض دسته ای مصالح نورپردازی استاتیک در مقابل پویا تجزیه و تحلیل، اصلاح و پر کردن نقشه نور تجزیه و تحلیل و اصلاح شیدر بهینه سازی تماس را ترسیم کنید بهبود بازتاب ها
-
4
41 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیموتور Unreal را توسط Epic Games کاوش کنید و با گذر از یک پروژه در دنیای واقعی ، نمای کلی از اصول واقعیت افزوده (AR) را دریافت کنید. در این دوره ، اولین دوره از یک مجموعه سه بخشی ، مربی امانوئل هنری تعریف واقعیت افزوده و الزامات یک پروژه AR را پوشش می دهد ، و نحوه راه اندازی و شروع به کار با موتور Unreal را نشان می دهد. وی نحوه افزودن مدل ، چراغ و موارد دیگر را قبل از نشان دادن نحوه استقرار صحنه در iOS و Android نشان می دهد. موضوعات شامل: بررسی مفاهیم واقعیت افزوده (AR) نصب موتور غیرواقعی راه اندازی پروژه در Unreal ساخت صحنه AR وارد کردن مدلها به حالت غیرواقعی افزودن عناصر به صحنه استقرار صحنه AR اجرای برنامه بررسی منوی اشکال زدایی
-
5
36 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا جستجوی یک پروژه در دنیای واقعی ، موتور Unreal Engine را کاوش کرده و نمای کلی از اصول واقعیت افزوده (AR) را دریافت کنید. در این دوره ، دومین دوره از سه قسمت ، مربی امانوئل هنری پروژه را ادامه می دهد ، و عملکرد و تعامل پیشرفته تری را به بازی AR اضافه می کند. بیاموزید که چگونه اشیا 3D سه بعدی را به صحنه اضافه کنید و با استفاده از تست ضربه ، ردیابی کنید که آیا کاربر اشیای دنیای واقعی را لمس می کند یا در بازی. به علاوه ، بیاموزید که چگونه صحنه خود را در Android و iOS مستقر کنید تا آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. موضوعات شامل: تنظیم پروژه خود در Unreal تست ضربه افزودن اشیا به صحنه افزودن کلاسهای طرح اولیه کشف عناصر هندسی ردیابی شده استقرار در Android و iOS
-
6
48 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیموتور Unreal را توسط Epic Games کاوش کنید و با مرور در یک پروژه در دنیای واقعی ، نمای کلی از اصول واقعیت افزوده (AR) را دریافت کنید. در این دوره ، آخرین قسمت از یک مجموعه سه بخشی ، مربی امانوئل هنری عملکردی را که قبلاً ساخته اید را می گیرد و نحوه افزودن تعاملات و انیمیشن های پیچیده تر را نشان می دهد. مفاهیم مهم تست ضربه را مرور کنید و بفهمید چه اتفاقی می افتد وقتی کاربران اشیای درون بازی یا دنیای واقعی را لمس می کنند. سپس نحوه متحرک سازی اشیا را با بسته ها و ابزارهای شخص ثالث مانند Mixamo کشف کنید و از نقشه های تعامل در Unreal استفاده کنید. به علاوه ، بیاموزید که چگونه صحنه AR خود را در Android و iOS مستقر کنید تا آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. موضوعات شامل: تنظیم پروژه خود در Unreal افزودن اشیا to به صحنه شما افزودن کلاس طرح مقایسه تعاملات اشیا in در بازی و دنیای واقعی افزودن انیمیشن به اشیا آزمایش و استقرار در Android و iOS