تبدیل شدن به یک استاد AR/VR با موتور آنریل - Master AR/VR with Unreal Engine

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد AR/VR با موتور آنریل - Image of Learn Path Master AR/VR with Unreal Engine
تبدیل شدن به یک استاد AR/VR با موتور آنریل Master AR/VR with Unreal Engine
Unreal Engine از Epic Games برای تجسم بی‌درنگ و برنامه‌های AR/VR تقریباً در هر صنعت استفاده می‌شود و به خوبی از کاربرد اصلی خود در بازی‌ها گذشته است. با شروع، آنچه را که برای شروع در AR/VR با استفاده از Unreal باید بدانید، بیاموزید.
Master AR/VR with Unreal Engine
Unreal Engine from Epic Games is used for real-time visualization and AR/VR applications in almost every industry, moving well past its original use in games. Starting with the foundations, learn what you need to know to get started in AR/VR using Unreal.
مدت زمان: 6h 19m
تعداد دوره ها: 6
مجموع قیمت: (۱۱۵,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۸۰,۵۰۰
تعداد مدرسین: 3
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی واقعیت مجازی - Image of Course Virtual Reality Foundations 35 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی واقعیت مجازی

    Virtual Reality Foundations

    واقعیت مجازی مدتی است که وجود داشته است، اما کاربردهای جدید بسیاری در معماری، مهندسی، و ساخت و ساز (AEC)، تولید و ده‌ها صنعت دیگر دارد که به روش‌های نوآورانه برای تجسم و همکاری اجازه می‌دهد. ابزارهای جدید از جمله اسکن سه بعدی، پهپادها، و فتوگرامتری، به همراه دسترسی به داده های CAD، درهای VR را در فضای سازمانی باز کرده اند. ابزارهای تجسم در زمان واقعی نیز برای استفاده آسان تر و ارزان تر شده اند. با این پیشرفت‌ها، تقریباً هر کسی می‌تواند از فناوری واقعیت مجازی برای ایجاد روایت‌های خلاقانه برای دیدن، فروش و برقراری ارتباط اطلاعات استفاده کند. به هنرمند سه بعدی کریگ بار بپیوندید تا یک مرور کلی از واقعیت مجازی داشته باشید: چیست، کجا استفاده می شود، و چه چیزی برای آینده VR در انتظار است. به علاوه، یاد بگیرید که فرآیند تولید محتوای VR چگونه کار می کند و برای شروع در این زمینه هیجان انگیز (و در حال گسترش) چه چیزهایی باید بدانید. اهداف یادگیری واقعیت مجازی چیست؟ انواع واقعیت مجازی استفاده از واقعیت مجازی در تجارت، فیلمسازی، AEC و موارد دیگر توسعه محتوای VR آینده VR

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع آنریل (2019) - Image of Course Unreal Essential Training (2019) 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع آنریل (2019)

    Unreal Essential Training (2019)

    Unreal دیگر فقط برای بازی نیست. صنایعی مانند طراحی خودرو، معماری، مراقبت های بهداشتی و آموزش از ابزارهای توسعه بلادرنگ برای ایجاد تصاویری جذاب و تعاملی استفاده می کنند. Unreal Engine می تواند همه آن را تامین کند. در این دوره، Simon Manning مهارت‌های ضروری را که برای ایجاد تجربه‌های همه جانبه کاربر از همه نوع با Unreal Engine 4، از جمله نورپردازی، افکت‌ها و اسکریپت بصری نیاز دارید، آموزش می‌دهد. او ایجاد اولین پروژه شما، ایجاد یک چشم انداز پایه، مسدود کردن سطوح، و واردات دارایی ها برای استفاده در طراحی را پوشش می دهد. آیا می خواهید دریابید که چگونه یک ظاهر منحصر به فرد ایجاد کنید؟ در مورد کار با مواد، اثرات پس از پردازش و سیستم های ذرات در Unreal بیاموزید. به‌علاوه، نحوه بهینه‌سازی عملکرد پروژه‌ها و پروژه‌های بسته برای توزیع را بیاموزید. اهداف یادگیری کاوش رابط و ابزار سفارشی کردن رابط Unreal شروع یک پروژه خالی جدید مسدود کردن صحنه واردات محتوا قرار دادن و دستکاری بازیگران بهینه سازی مش ها نورپردازی یک صحنه کار با مواد افزودن تعامل افزودن افکت های پس از پردازش افزودن اثرات شاخ و برگ و ذرات ایجاد سینماتیک بسته بندی یک بازی برای توزیع

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی Unreal Engine: تکنیک های طراحی ArchViz - Image of Course Unreal Engine: ArchViz Design Techniques 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Unreal Engine: تکنیک های طراحی ArchViz

    Unreal Engine: ArchViz Design Techniques

    آیا می خواهید سریعتر و هوشمندتر در Unreal Engine کار کنید؟ در این دوره، تکنیک های تجسم معماری کاربردی را انتخاب کنید که می تواند به شما در ایجاد تجربیات قانع کننده با Unreal Engine کمک کند. مربی سیمون منینگ نکاتی را در مورد کار با مواد، از جمله نحوه به دست آوردن آینه های واقع بینانه در صحنه و بازتاب مواد شیشه ای شما، به اشتراک می گذارد. او همچنین نحوه بازسازی نقشه های نوری بهبود یافته از درون Unreal، و همچنین چگونگی کاهش تماس های کششی و تعداد پلی، اندازه گیری عملکرد پروژه و موارد دیگر را مورد بررسی قرار می دهد. اهداف یادگیری انتقال بسته های مواد تعویض دسته ای مصالح نورپردازی استاتیک در مقابل پویا تجزیه و تحلیل، اصلاح و پر کردن نقشه نور تجزیه و تحلیل و اصلاح شیدر بهینه سازی تماس را ترسیم کنید بهبود بازتاب ها

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی آنریل AR Visualization بخش 1: مفاهیم اساسی - Image of Course Unreal: AR Visualization 01 Basic Concepts 41 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آنریل AR Visualization بخش 1: مفاهیم اساسی

    Unreal: AR Visualization 01 Basic Concepts

    موتور Unreal را توسط Epic Games کاوش کنید و با گذر از یک پروژه در دنیای واقعی ، نمای کلی از اصول واقعیت افزوده (AR) را دریافت کنید. در این دوره ، اولین دوره از یک مجموعه سه بخشی ، مربی امانوئل هنری تعریف واقعیت افزوده و الزامات یک پروژه AR را پوشش می دهد ، و نحوه راه اندازی و شروع به کار با موتور Unreal را نشان می دهد. وی نحوه افزودن مدل ، چراغ و موارد دیگر را قبل از نشان دادن نحوه استقرار صحنه در iOS و Android نشان می دهد. موضوعات شامل: بررسی مفاهیم واقعیت افزوده (AR) نصب موتور غیرواقعی راه اندازی پروژه در Unreal ساخت صحنه AR وارد کردن مدلها به حالت غیرواقعی افزودن عناصر به صحنه استقرار صحنه AR اجرای برنامه بررسی منوی اشکال زدایی

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی آنریل AR Visualization بخش 2: مبانی تعامل - Image of Course Unreal: AR Visualization 02 Basic Interactivity 36 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آنریل AR Visualization بخش 2: مبانی تعامل

    Unreal: AR Visualization 02 Basic Interactivity

    با جستجوی یک پروژه در دنیای واقعی ، موتور Unreal Engine را کاوش کرده و نمای کلی از اصول واقعیت افزوده (AR) را دریافت کنید. در این دوره ، دومین دوره از سه قسمت ، مربی امانوئل هنری پروژه را ادامه می دهد ، و عملکرد و تعامل پیشرفته تری را به بازی AR اضافه می کند. بیاموزید که چگونه اشیا 3D سه بعدی را به صحنه اضافه کنید و با استفاده از تست ضربه ، ردیابی کنید که آیا کاربر اشیای دنیای واقعی را لمس می کند یا در بازی. به علاوه ، بیاموزید که چگونه صحنه خود را در Android و iOS مستقر کنید تا آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. موضوعات شامل: تنظیم پروژه خود در Unreal تست ضربه افزودن اشیا به صحنه افزودن کلاسهای طرح اولیه کشف عناصر هندسی ردیابی شده استقرار در Android و iOS

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی آنریل AR Visualization بخش 3: تعامل پیچیده - Image of Course Unreal: AR Visualization 03 Complex Interactivity 48 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آنریل AR Visualization بخش 3: تعامل پیچیده

    Unreal: AR Visualization 03 Complex Interactivity

    موتور Unreal را توسط Epic Games کاوش کنید و با مرور در یک پروژه در دنیای واقعی ، نمای کلی از اصول واقعیت افزوده (AR) را دریافت کنید. در این دوره ، آخرین قسمت از یک مجموعه سه بخشی ، مربی امانوئل هنری عملکردی را که قبلاً ساخته اید را می گیرد و نحوه افزودن تعاملات و انیمیشن های پیچیده تر را نشان می دهد. مفاهیم مهم تست ضربه را مرور کنید و بفهمید چه اتفاقی می افتد وقتی کاربران اشیای درون بازی یا دنیای واقعی را لمس می کنند. سپس نحوه متحرک سازی اشیا را با بسته ها و ابزارهای شخص ثالث مانند Mixamo کشف کنید و از نقشه های تعامل در Unreal استفاده کنید. به علاوه ، بیاموزید که چگونه صحنه AR خود را در Android و iOS مستقر کنید تا آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. موضوعات شامل: تنظیم پروژه خود در Unreal افزودن اشیا to به صحنه شما افزودن کلاس طرح مقایسه تعاملات اشیا in در بازی و دنیای واقعی افزودن انیمیشن به اشیا آزمایش و استقرار در Android و iOS

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Craig Barr - Image of Author Craig Barr

Craig Barr

کرگ بار ، مولف و معلم راهنما در فضای 3d است که سخنران طراز اول NBA و SIGGRAPH می باشد. با تجربه ای متجاوز از هفده سال در انیمیشن سازی سه بعدی : ویژوال افکت، تولید نرم افزار و خلق محتوا. "کرگ بار" تجربه ی بی نظیری را ارائه نموده و این مطالب را انتقال می دهد. با تولید بیش از صد ویدئو درباره ی ویژگی ها و ویدئو تخصصی برای تولیدات سخت افزاری و نرم افزاری و ورک فلوها، کرگ ، همچنین یک سخنران طراز اول محسوب می شود که در طول سال ها در رویدادهای صنعتی بی شماری شرکت داشته است، همچون: NBA، Siggraph ، GDC و Auto desk University . وی خالق تالیفات و آموزش هایی برای 3D World ، 3D Artist Magazine ، به اضافه ی تالیف فصل هایی در کتاب های مختلف در باب تولید و خط لوله ها می باشد. سابقه ی آموزشی کرگ ، آمیزه ی بی همتایی از علم و انیمیشن سازی را عرضه می دارد. او از اینکه ملهم از تعامل، تولید محتوا و ارتباطات، مرتبط با فن آوری های مبتکرانه باشد، لذت میبرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Emmanuel Henri - Image of Author Emmanuel Henri

Emmanuel Henri

امانوئل هنری یک توسعه دهنده ی کارکشته با 20 سال سابقه در برنامه نویسی، تکنولوژی و طراحی است. امانوئل مسئول تمامی جنبه های وب مشتری محور و پروژه های موبایل، نظیر timelineها و Scope بوده است. این پروژه ها از ابزارهای JIRAL/Atlassin، متودولوژی های زیرکانه، و زبان ها و چارچوب هایی مانند Meteor، Angular، React، Node، JavaScript، Swift، HTML، CSS (sass)، MogoDB و MySQL استفاده کرده اند. اخیراً، او یک اپلیکیشن وب بازرگانی الکترونیک پیچیده ایی برای فروشندگان سرویس ها و Saas کلود cloud طراحی کرده است. امانوئل یک مدیر کسب و کار موفق با بیش از 20 سال سابقه بازاریایی، عملیات، مالی، زنجیره تامین، و استراتژی بیزنس در چندین صنایع است. او علاقه شدیدی به تمان جنبه های تکنولوژی و کسب و کار دارد و یک خواننده مشتاق این موضوعات است. پروفایل او را درwww.mannydesigns.com ببینید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Simon Manning - Image of Author Simon Manning

Simon Manning

سیمون مانینگ یک سازنده است. او در حال حاضر یک مدیر VR و مدیر مدل فروشگاه برای bevel.space است. قبل از اینکه او یک هدست VR داشته باشد، سیمون چیزهای فیزیکی زیادی را ساخته بود از جمله: مدل ها، چاپگرهای سه بعدی، حتی یک چاپگر ترکیبی واقعی. تجارب مجازی سیمون نشان دهنده وضوح و اعتماد به نفس او است. کار نوآورانه خود را در طبقه پنجم Towerدر سیاتل در Wired Magazine به نمایش گذاشته شد و و از او به طور مرتب برای صحبت در مورد موضوع برنامه‌های کاربردی VR دعوت به عمل می‌آورند. زمانی که او غرق در معماری نیست، عضو فعال انجمن رو به رشد VR است، دانش خود را به اشتراک می گذارد و در تلاش برای همگامی با سرعت سریع تکنولوژی است.

مشاهده پروفایل