تبدیل شدن به یک طراح تعاملی - Become an Interaction Designer

-
1
3 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمحصولات جذاب و با کاربری آسان در ذهن طراحان و تیم های محصول کاملاً شکل گرفته به نظر نمی رسند: آنها نتیجه بررسی دقیق، کاوش و مطالعه هستند. طراحان تعاملی بازیگران مهمی در فرآیند طراحی محصول هستند، زیرا آنها رفتار انسان را مشاهده می کنند و از آموخته های خود برای تولید محصولاتی استفاده می کنند که نیازهای خاص افراد را برآورده می کند. در این دوره، به مربی دیوید هوگ بپیوندید تا مراحل و تکنیک های اساسی مورد نیاز برای طراحی تعامل را طی کند. دیوید با نگاهی به مفاهیم کلیدی روانشناسی و اینکه چگونه آنها می توانند به ما در درک بهتر تفکر، احساس و رفتار مردممان کمک کنند، شروع می کند. سپس او به روشها و فرآیندهای مورد استفاده توسط طراحان تعامل برای ایجاد محصولات با ملاحظه، جذاب و با ارزش نگاه میکند. با ابعاد طراحی تعامل، تفکر طراحی، الگوهای طراحی، قابلیت استفاده و دسترسی و موارد دیگر آشنا شوید. اهداف یادگیری طراحی تعاملی چیست؟ رفتارهای یادگیری نظریه های احساسات طراحی برای لذت شرطی سازی کلاسیک و عامل استفاده از رفتار آموخته شده اصول طراحی رابط تفکر طراحی تعریف ریز تعاملات رسیدگی به خطا قابلیت استفاده و دسترسی
-
2
32 دقیقه
دوبله شدهرابط کاربری نمایش تصویری سیستم رایانه ای زمینه ای و نقطه تعامل برای همه کاربران است. برای افزایش قابلیت استفاده محصول ، شکل ظاهری و رفتاری باید به خوبی درک شود ، یادگیری آن آسان باشد و استفاده از آن خوشایند باشد. دروس این دوره ، نقش مناسب رنگ ، نوع ، شمایل نگاری ، تصاویر و تعاملات خرد را هنگام ساخت یک رابط برای هر سیستم آموزش می دهد. مربی Diane Cronenwett اصول بصری مانند گروه بندی و سلسله مراتب را مرور می کند ، نحوه و زمان استفاده از شمایل نگاری را توضیح می دهد ، در مورد اهمیت و تأثیر رنگ بحث می کند و نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از تصویر و انیمیشن طرح ها را بیشتر پیش برد. بعلاوه ، بیاموزید که ملاحظات قابلیت استفاده مانند خوانایی و قابلیت دسترسی چقدر باید انتخاب های طراحی شما را راهنمایی کند.
-
3
29 دقیقه
دوبله شدهروش های ایجاد و استفاده از نقشه های جریان را کاوش کنید: نمودار مراحلی که کاربران در یک تجربه کامل می کنند. مربی Diane Cronenwett در مورد چگونگی ارتباط جریان با ایجاد تجربیات عالی کاربر بحث می کند و نقش فناوری را در طراحی جریان بیان می کند. او نشان می دهد که چگونه نمودارها با منطق و شرایط اساسی سیستم ارتباط برقرار می کنند تا یک تجربه کاربری موثر ایجاد کنند. Diane روشهای طراحی جریان را در نظر می گیرد که ورودی،خروجی و حالتهای مختلفی را که کاربر ممکن است هنگام استفاده از رابط محصول با آن روبرو شود،در نظر می گیرد. بعلاوه،مراحل ساخت نمودارهای موثر برای ترسیم جریان کاربر را بیاموزید. موضوعات شامل: - جریان در طراحی تعامل - تعریف جریان کاربر - تعریف مدلهای تعامل - نقش منطق شرطی - چرا باید از نمودارها استفاده کرد؟ - نمودارها در فرآیند طراحی - اجزای نمودار جریان - ایجاد نقشه جریان - شناسایی وظایف و فعالیتهای کلیدی
-
4
40 دقیقه
دوبله شدهقبل از اینکه طراحان UX بتوانند به هر چیز دیگری بپردازند، باید به طور کلی در مورد ساختار پروژه خود فکر کنند و تعیین کنند که چگونه هر عنصر - مهم نیست چقدر کوچک - در تجربه کلی قرار می گیرد. در این دوره، دایان کرون ویت به نقش ساختار در طراحی تعامل می پردازد. دایان توضیح می دهد که چگونه فرآیند تعریف ساختار پروژه به طراحان کمک می کند تا تصویر بزرگ را ببینند (و عناصر پروژه را به روشی متفکرانه سازماندهی کنند). او به زمان استفاده از نمودارهای جریان در پروژه های طراحی UX و همچنین نحوه ایجاد محصولات تحویلی معماری اطلاعات می پردازد. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه ساختار سطح صفحه طراحی کنید، پروژه ها را با یک شبکه سازماندهی کنید، عناصر واسط مناسب مورد نیاز را در کنار هم قرار دهید، و موارد دیگر. اهداف یادگیری نقش معماری اطلاعات در طراحی UX برچسب های ناوبری و موجودی محتوا تراکم اطلاعات در طراحی رابط راه اندازی و استفاده از سیستم شبکه تعیین اهداف یک سایت ایجاد نمودارهای جریان تکرار از طریق طرح بندی های متعدد
-
5
1 ساعت
دوبله شدهماموریت یک طراح تعامل در هر پروژه یکسان است: ایجاد تجربه ای که کاربران آن را دوست داشته باشند. و در حالی که برنامهها و پلتفرمهایی که روی آنها کار میکنید ممکن است از مشتری به مشتری بسیار متفاوت باشد، تکنیکهای طراحی کاربر محور میتوانند به شما در دستیابی به این هدف اصلی در تقریباً هر نوع پروژه کمک کنند. در این دوره، Diane Cronenwett عمیقتر به طراحی تعامل میپردازد و هر یک از پلتفرمها، فرآیندها و انواع پروژههای کلیدی را که بهعنوان یک طراح UX فعال با آنها مواجه خواهید شد، بررسی میکند. دایان تکنیک ها و ابزارهای کلی را برای ارزیابی نیازهای کاربر و طراحی برای سطوح مختلف تجربه به اشتراک می گذارد. سپس به چالشهای رایجی میپردازد که هنگام طراحی تجربههای مصرفکننده و سازمانی، و همچنین رابطهای مدرن مانند پوشیدنیها با آنها مواجه خواهید شد. اهداف یادگیری درک انگیزه ها و اهداف کاربر استفاده از پرسونا در طراحی تعامل طراحی تجارت الکترونیک و تجربیات اجتماعی طراحی تجربیات سازمانی برای موبایل چالش های طراحی UX برای دستگاه های خانه هوشمند طراحی برای رابط های صوتی چالش های طراحی UX برای رابط های خودرو
-
6
1 ساعت
دوبله شدهالگوهای طراحی راه حل هایی را برای مشکلات رایج طراحی ارائه می دهند. طراحان UX برای طراحی سریعتر رابط های قابل استفاده و سازگار به الگوهای طراحی و بهترین شیوه ها متکی هستند. این دوره الگوها، رویکردها و زمینههای جدیدی را برای طراحی عناصر رابط مشترک مانند ناوبری، دکمهها، فرمها، پیوندها، نشانگرهای پیشرفت و جعبههای جستجو معرفی میکند. مدرس Diane Cronenwett به جای اینکه الگوهای رایج را کپی کنید، به شما کمک می کند تا "چرا" پشت آنها را درک کنید و به شما توانایی ارزیابی مناسب بودن هر الگو را برای پروژه های خود می دهد. بهعلاوه، نمونههایی از نحوه استفاده شرکتهای مختلف از الگوهای UX را ببینید، بنابراین میتوانید ببینید که چگونه الگوها در طراحیهای دنیای واقعی شکل میگیرند. اهداف یادگیری الگوی طراحی چیست؟ الگوهای UX برای ناوبری و ساختار صفحه الگوهای UX برای ورودی های متن و دکمه ها بهترین روش ها برای پیوندها و خرده نان نشان دهنده پیشرفت و بازخورد الگوهای UX برای ورودی و نتایج جستجو فیلتر کردن و جستجو
-
7
43 دقیقه
دوبله شدهالگوهای طراحی پیوندی از طراحی تعامل، طراحی بصری و فناوری هستند. برنامه های کاربردی وب پیچیده تر از رابط های وب استاندارد هستند و برای اطمینان از قابلیت استفاده به الگوها و پارادایم های قوی نیاز دارند. در این دوره، Diane Cronenwett انواع الگوهای رایج وب و نرم افزارهای کاربردی را بررسی می کند و نحوه استفاده از آنها در عمل و همچنین نحوه به کارگیری آنها را برای ایجاد کارآمدتر محصولات عالی نشان می دهد. در حالی که طراحان تمرین ممکن است قبلاً برخی از الگوهای پوشش داده شده در این دوره را تشخیص دهند، دایان رویکردها و زمینه های جدیدی را برجسته می کند که بازبینی هر الگو را به یک تمرین ارزشمند تبدیل می کند. به علاوه، او به اصول کلیدی طراحی و همچنین تعاملات اصلی وب و نرم افزارهای کاربردی مانند ناوبری و جداول می پردازد. اهداف یادگیری الگوهای طراحی تعامل متداول اقدامات قابل تنظیم از موارد برای لیست کار اولین استفاده استفاده کنید الگوهایی برای ایجاد یک تجربه کمک درون خطی گزینه هایی برای تعاملات جدول استفاده از نمای درختی استفاده از نوار ابزار و لغزنده انواع منوهای مختلف
-
8
43 دقیقه
دوبله شدههنگام گفتن یک داستان با دادهها، شما به انواع صحیح تصویر، برای انتقال معنی نیاز دارید. در این دوره، مدرس Diane Cronenwett روشها و بهترین روشها را در مورد استفاده از اصول طراحی در داشبورد و تجسم دادهها پوشش میدهد. او به شما نشان میدهد که چگونه اهداف کاربر خود را تعیین کنید، بنابراین میتوانید داشبوردهای موثری طراحی کنید. او شما را از طریق گزینههای مختلف نمودار راهنمایی میکند، سپس به نقش رنگ در طراحی یک داشبورد موثر میپردازد. او طرح، سلسله مراتب، تعامل داشبورد و اهمیت ایجاد یک طرح واضح برای دادههای جدولی شما را توضیح میدهد. او در پایان با نشان دادن چگونگی جمع آوری مفهوم داشبورد، ملاحظات طرح، ملاحظات طراحی بصری و تعامل داشبورد را به شما نشان میدهد.
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیخرید آنلاین ممکن است فقط از اواسط دهه 1990 آغاز شده باشد، اما این یک ابدیت در اینترنت است و روش های فروش کالا و خدمات بصورت آنلاین دائما در حال تغییر است. در این دوره، کریس نودر، طراح تعامل، درسهایی را که از طراحی سایتهای تجارت الکترونیکی آموخته است، بهمراه یافته های تحقیقات متعدد، به اشتراک می گذارد. چه اولین فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید و چه مسئول یک سایت عمده خرده فروشی باشید، کریس دستورالعمل های مفیدی را برای هر قسمت از یک سایت تجارت الکترونیکی، از صفحه اصلی، صفحات محصول، تا پرداخت ارائه می دهد. کریس همچنین رفتار کاربر هنگام خرید آنلاین، مارک تجاری چند دستگاه و ملاحظات مربوط به تجربه و اهمیت طراحی سایت شما را پوشش می دهد تا کاربران بتوانند قبل از خرید تحقیق کنند و پس از فروش به دنبال پشتیبانی باشند. وی دوره را با پوشش چگونگی تشکیل یک تیم مستحکم برای پشتیبانی از نام تجاری و تجربه مشتری خود به پایان می رساند، که برای اطمینان از راه حل های توسعه یافته شما برای هر کس در شرکت شما و مشتری شما مهم است.