تبدیل شدن به یک مدیر - Become a Manager

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک مدیر - Image of Learn Path Become a Manager
تبدیل شدن به یک مدیر Become a Manager
به عنوان یک مدیر ، موفقیت به توانایی شما در دستیابی به اهداف در کار با تیم شما بستگی دارد. خبر خوب این است که مدیریت مهارتی است که می توان آن را آموخت. این مسیر به گونه ای طراحی شده است که ملاحظات ، مهارت ها و شایستگی های کلیدی را در اختیار شما قرار دهد تا به شما در مدیریت و موفقیت تبدیل شود.
Become a Manager
As a manager, success is predicated on your ability to achieve goals working with your team. The good news is that management is a skill that can be learned. This path is designed to provide you with the key considerations, skills and competencies to help you become and succeed as a manager.
مدت زمان: 4h 51m
تعداد دوره ها: 7
مجموع قیمت: (۱۰۸,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۷۵,۶۰۰
تعداد مدرسین: 4
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مدیریت جدید - Image of Course New Manager Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی مدیریت جدید

    New Manager Foundations

    مدیر و متخصص رهبری، Todd Dewett، به عنوان یک راهنمای عملی به شما کمک می‌کند، هویت خود را به عنوان یک رهبر ایجاد کنید، با تیم خود ارتباط برقرار کنید، و یک مدیر موفق شوید. یاد بگیرید که چگونه ۳۰ روز اول زندگی کاری خود را بگذرانید، و اعتماد و قدرت خود را گسترش دهید. او هم چنین توضیح می‌دهد که چگونه تغییرات را مدیریت کنید، اهمیت تنوع و انعطاف را مورد بحث قرار دهد و بررسی میکند که چگونه از طریق مدیریت استرس، انعطاف‌پذیری ایجاد کنید. این درس به گونه‌ای طراحی شده‌است که شما را برای مقابله با مسئولیت‌های خود در محل کار آماده میکند و ارزش شما را به سازمان افزایش میدهد و اثربخشی عملیاتی را بهبود می بخشید . LinkedIn Learning یک PMI ارائه دهنده خدمات آموزشی است. این دوره واجد شرایط برای واحدهای توسعه حرفه ای (PDU) است. اهداف یادگیری هویت خود را به عنوان یک مدیر مشخص کنید. بهترین روشها را برای روشن شدن انتظارات عملکرد مشخص کنید. نکات ارتباطی موثر را فهرست کنید. عناصر اصلی بازخورد موثر را بیان کنید. رابطه را تعریف کنید انواع سبک های تصمیم گیری را تشخیص دهید. انصاف و صداقت سیگنال نحوه بیان بهترین قدرت را بیان کنید

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت برنامه ریزی استخدام جدید - Image of Course Onboarding New Hires as a Manager 32 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت برنامه ریزی استخدام جدید

    Onboarding New Hires as a Manager

    کارهایی را که باید به عنوان مدیر قبل از اولین روز کارمند جدید انجام دهید، کاوش کنید و راه هایی را بیاموزید که 90 روز اول آنها و فراتر از آن را برای همه یک تجربه موفق به ارمغان بیاورید. ارزش وظیفه گیری یک کارمند دیگر را به عنوان راهنمای کارمند جدید خود بیابید و از نقش منابع انسانی در فرایند ورود به کار مطلع شوید. مدرس تاد دیویت بینش هایی را در مورد سوار شدن به اشتراک می گذارد که می تواند به شما کمک کند احساس رضایت، آگاهی و آمادگی برای مشارکت در مشاغل جدید خود را داشته باشید. اهداف یادگیری آماده شدن برای سوار شدن سوار شدن در زمینه فعالیتها قبل از روز اول پرداختن به وظایف داخلی بررسی نقش خود به عنوان مدیر تعیین یک دوست و مربی آماده سازی کارکنان جدید برای موفقیت بررسی نقش کارمند جدید

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری جلسات پربار - Image of Course Leading Productive Meetings 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رهبری جلسات پربار

    Leading Productive Meetings

    احساس می کنید جلسات زیادی دارید؟ تعجب می کنم که آیا آنها به همان اندازه که می توانند موثر هستند؟ در این دوره، متخصص بهره‌وری، دیو کرنشاو، یک چارچوب ساده و قابل استفاده را نشان می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند از جلسات خود - چه به صورت حضوری و چه مجازی - با تبدیل آنها به راه‌های سازنده برای برقراری ارتباط، اتصال و انجام کار واقعی، بیشترین بهره را ببرید. دیو بینشی در مورد چگونگی برنامه ریزی، انجام و پیگیری جلسات با حداقل زمان و حداکثر نتایج ارائه می دهد.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی محول کردن وظایف - Image of Course Delegating Tasks 34 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی محول کردن وظایف

    Delegating Tasks

    این روزها همه ما سرگردان هستیم، ما نمی توانیم زمان بیشتری بگذاریم و تعهدات حرفه ای ما از بین نمی رود. تنها پاسخ delegation (نمایندگی) است. نمایندگی برای مدیران مهم است زیرا شما را در سازمان خود صعود بخشیده و بالا میبرد. اما حتی اگر شما تازه شروع کرده اید و هیچ گزارش مستقیمی ندارید، زمانهایی لازم است که شما باید به همکاران خود محول کنید، که می تواند ناخوشایند باشد. راه مناسب برای دریافت کمک و حفظ استانداردهای با کیفیت بالا را بیاموزید. مرس `دوری کلارک` توضیح می دهد که چگونه ذهنیت مناسب برای اعطای کار، بدون استفاده از آن را ایجاد کنید. سپس او سه روش برای نمایندگی را بررسی می کند: استخدام یک منبع اختصاصی، نمایندگی در یک گزارش مستقیم یا استفاده از کسی که خارج از زنجیره فرمان است. او نشان می دهد که چگونه به دنبال وظایفی که شما انجام داده اید، و زمانی که کسی اشتباه می کند، اقدامات مناسب را انجام دهید. علاوه بر این، یاد بگیرید که چگونه یک هیات می‌تواند به افزایش تاثیر خود و رسیدن به اهداف بیشتر در سال‌های آینده کمک کند.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مربیگری و توسعه کارکنان - Image of Course Coaching and Developing Employees 54 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مربیگری و توسعه کارکنان

    Coaching and Developing Employees

    قدرت مربیگری را در محل کار مهار کنید. یاد بگیرید که چطور از سبک فرماندهی و کنترل مدیریت، به یک سبک رهبری برای تغییر تعامل کارکنان و نتایج خط پایین تغییر، پیدا کنید. به رهبر و مربی مذاکره Lisa Gates بپیوندید در حالی که توضیح می‌دهد چطور یک رابطه مربیگری با گزارش‌ها خود، برقرار کنید. او نشان می‌دهد که چگونه مهارت‌هایی مثل پرسش، گوش دادن، به چالش کشیدن برای رشد، و پاسخگویی، می‌تواند استقلال کارمندان شما و ظرفیت‌های حل مساله را افزایش دهد. این دوره شامل ارزیابی‌ها، تمرینات، و ابزارهایی برای کمک به تیم شما برای ثبت اهداف، نقشه مسیر شغلی، و تسریع رشد، همراه با گفتگوهای مربیگری نمونه، به شما کمک می‌کند تا این نکات را در تمرین ببینید و تاثیر بالقوه آن‌ها بر روی افراد، بهره‌وری و نتایج آن‌ها را درک کنید. اهداف یادگیری روش هایی را برای بررسی عمیق تر در مکالمات با کارکنان به یاد بیاورید. تعیین کنید که هنگام تعیین چالشی که یک کارمند می تواند انجام دهد، از کدام جنبه از یک چالش اجتناب کنید. سوالاتی را که بیشترین تعداد ایده را در طول یک جلسه طوفان مغزی ایجاد می کند، بشناسید. مزیت استفاده از بازخورد متمرکز با کارمند را توضیح دهید. مزایای بالقوه شنیدن و استفاده از سوالات باز را با کارمندی که از شغل خود ناراضی است شناسایی کنید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت عملکرد: تعیین اهداف و مدیریت عملکرد - Image of Course Performance Management: Setting Goals and Managing Performance 19 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت عملکرد: تعیین اهداف و مدیریت عملکرد

    Performance Management: Setting Goals and Managing Performance

    شما به عنوان یک مدیر، می‌خواهید با کمک به آنها در ایجاد اهداف هوشمند متناسب با نیازهای سازمان خود و مهارت‌هایی که کارمند دارد و باید آنها را توسعه دهد، برای موفقیت آماده کنید. در این دوره کوتاه، اولین قسمت از مجموعه مدیریت عملکرد، دکتر Todd Dewett نقش مدیر را در مدیریت عملکرد جستجو می‌کند، به شما کمک می‌کند هم در تعیین هدف و هم در مدیریت عملکرد تسلط داشته باشید. بیاموزید که چگونه می‌توانید محیطی را ایجاد کنید که داده محور باشد و از پشتیبانی و پاسخگویی اطمینان حاصل کند و همچنین به گزارش‌های مستقیم خود کمک کنید تا اهداف هوشمند را تعریف و تنظیم کنند.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت عملکرد: انجام بازبینی‌های عملکرد - Image of Course Performance Management: Conducting Performance Reviews 28 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت عملکرد: انجام بازبینی‌های عملکرد

    Performance Management: Conducting Performance Reviews

    بررسی عملکرد، می‌تواند تأثیر زیادی در آینده کارمند شما داشته باشد. در این دوره کوتاه، قسمت دوم از مجموعه مدیریت عملکرد، یاد بگیرید که چگونه برای بررسی عملکرد منصفانه، مثمر ثمر و تأثیرگذار آماده شوید و انجام دهید. دکتر Todd Dewett به مدیران نشان می‌دهد که چگونه می‌نویسند و ارائه بررسی عملکرد موثر، توضیح می‌دهد که چگونه برای جمع آوری بازخورد، نوشتن بررسی رسمی، و انجام جلسات موثر با کارمندان. وی همچنین برنامه‌های بهبود عملکرد کارمندان را شرح می‌دهد، و توضیح می‌دهد که چرا آنها می‌توانند ضروری باشند، تفاوت آنها با بازبینی کارمندان و نحوه مدیریت موثر آنها چیست. با پایان دادن به این دوره، خواهید فهمید که چگونه بررسی عملکرد برای شما و کارمندانتان مفیدتر و انگیزه آورتر و استرس کمتری ایجاد کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Dave Crenshaw - Image of Author Dave Crenshaw

Dave Crenshaw

دیو کرانشو نویسنده و مربی رهبری است که در شرکت Time، Fast Company و USA Today برجسته شده است. او استاد ساختن رهبران مولد است. او در مجله Time، USA Today، Fast Company و BBC News حضور دارد. دوره های او را در LinkedIn Learning میلیون ها نفر مشاهده کرده اند. او چهار کتاب نوشته شده است، از جمله اسطوره چند وظیفه: How "Doing It All" Gets Nothing Done، که در شش زبان منتشر شد و یک از پرفروش ترین کتابهای مدیریت زمان است. دیو به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها هزار رهبر کسب و کار در سراسر جهان را تربیت کرده است. در DaveCrenshaw.com در مورد او بیشتر بدانید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Gates - Image of Author Lisa Gates

Lisa Gates

لیزا گیتس مشاور مذاکره و مربی اجرایی است که به افراد با پتانسیل بالا برای مذاکرات قدرتمند کمک می‌کند. او همچنین به عنوان یکی از موسسین شرکت‌ها، برنامه‌هایی را طراحی می‌کند که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا به زنان در موضوعاتی مانند مذاکره، حل اختلاف و هنر آموزش در محل کار کمک کنند. او یکی از نویسندگان مکرر مجله فوربس، The Muse، و LinkedIn است و کاره‌ای او در NPR و سی ان ان، و در نیویورک‌تایمز، مجله وال استریت، مجله More، و Real Simple ، در میان دیگر نشریات مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Todd Dewett - Image of Author Todd Dewett

Todd Dewett

دکتر تاد دیوت سخنران، نویسنده و مربی برجسته در زمینه مهارت های رهبری و مهارت های زندگی است. دکتر Dewett یکی از قوی ترین صداهای جهان در فضای رهبری و مهارت های زندگی است. او به عنوان یک سخنران حرفه ای، الهام بخش است. به عنوان یک نویسنده، او آموزش می دهد. تاد ، پس از شروع کار خود با " Andersen Consulting " و "Ernst & Young"، به مدت ده سال به عنوان استاد مدیریت خدمت کرد، تا اینکه صحبت کردن و نوشتن به کارههای تمام‌وقت او تبدیل شد. او سخنران TEDx، مجله Top 100 سخنرانی رهبری، و دو بار ، اولین نویسنده در Lynda.com بوده است. آخرین کتاب او ، جوهر او را نشان می دهد: "داستانهایی درباره رهبری و زندگی". منحصر به فرد بودنش در رهبری، به نقل از نیویورک تایمز، BusinessWeek، Forbes، TIME و صدها موسسه دیگر بازگو شده است. او را آنلاین در www.drdewett.com ببینید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dorie Clark - Image of Author Dorie Clark

Dorie Clark

دوری کلارک استاد مدیریت امور بازرگانی در دانشکده تجارت Fuqua دانشگاه Duke و نویسنده Reinventing You و Stand Out است که به عنوان یک کتاب رهبری شماره یک سال 2015 توسط مجله چاپ شد و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های واشینگتن پست بود. دوری همچنین سخنگوی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری پیشین بود، دوری توسط نیویورک تایمز به عنوان "متخصص در بازسازی خود و کمک به دیگران برای تغییرات در زندگی خود" معرفی شد. او مشارکت دائمی در بازاریابی کسب و کار در مجلات Harvard Business Review و Time و Entrepreneur دارد. Dorie به عنوان یک متخصص برند توسط Associated Press، Inc. و Fortune شناخته شده است، مشاور و سخنران استراتژی بازاریابی برای مشتریان از جمله گوگل، مایکروسافت، دانشگاه ییل، Fidelity، وزارت امور خارجه ایالات متحده و بانک جهانی است. شما می توانید نسخه رایگان 42 صفحه ای از کتاب "خود ارزیابی" او را دانلود کنید و در باره او بیشتر در dorieclark.com اطلاعات کسب کنید.

مشاهده پروفایل