تبدیل شدن به یک مدیر - Become a Manager

-
1
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیر و متخصص رهبری، Todd Dewett، به عنوان یک راهنمای عملی به شما کمک میکند، هویت خود را به عنوان یک رهبر ایجاد کنید، با تیم خود ارتباط برقرار کنید، و یک مدیر موفق شوید. یاد بگیرید که چگونه ۳۰ روز اول زندگی کاری خود را بگذرانید، و اعتماد و قدرت خود را گسترش دهید. او هم چنین توضیح میدهد که چگونه تغییرات را مدیریت کنید، اهمیت تنوع و انعطاف را مورد بحث قرار دهد و بررسی میکند که چگونه از طریق مدیریت استرس، انعطافپذیری ایجاد کنید. این درس به گونهای طراحی شدهاست که شما را برای مقابله با مسئولیتهای خود در محل کار آماده میکند و ارزش شما را به سازمان افزایش میدهد و اثربخشی عملیاتی را بهبود می بخشید . LinkedIn Learning یک PMI ارائه دهنده خدمات آموزشی است. این دوره واجد شرایط برای واحدهای توسعه حرفه ای (PDU) است. اهداف یادگیری هویت خود را به عنوان یک مدیر مشخص کنید. بهترین روشها را برای روشن شدن انتظارات عملکرد مشخص کنید. نکات ارتباطی موثر را فهرست کنید. عناصر اصلی بازخورد موثر را بیان کنید. رابطه را تعریف کنید انواع سبک های تصمیم گیری را تشخیص دهید. انصاف و صداقت سیگنال نحوه بیان بهترین قدرت را بیان کنید
-
2
32 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیکارهایی را که باید به عنوان مدیر قبل از اولین روز کارمند جدید انجام دهید، کاوش کنید و راه هایی را بیاموزید که 90 روز اول آنها و فراتر از آن را برای همه یک تجربه موفق به ارمغان بیاورید. ارزش وظیفه گیری یک کارمند دیگر را به عنوان راهنمای کارمند جدید خود بیابید و از نقش منابع انسانی در فرایند ورود به کار مطلع شوید. مدرس تاد دیویت بینش هایی را در مورد سوار شدن به اشتراک می گذارد که می تواند به شما کمک کند احساس رضایت، آگاهی و آمادگی برای مشارکت در مشاغل جدید خود را داشته باشید. اهداف یادگیری آماده شدن برای سوار شدن سوار شدن در زمینه فعالیتها قبل از روز اول پرداختن به وظایف داخلی بررسی نقش خود به عنوان مدیر تعیین یک دوست و مربی آماده سازی کارکنان جدید برای موفقیت بررسی نقش کارمند جدید
-
3
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاحساس می کنید جلسات زیادی دارید؟ تعجب می کنم که آیا آنها به همان اندازه که می توانند موثر هستند؟ در این دوره، متخصص بهرهوری، دیو کرنشاو، یک چارچوب ساده و قابل استفاده را نشان میدهد که میتواند به شما کمک کند از جلسات خود - چه به صورت حضوری و چه مجازی - با تبدیل آنها به راههای سازنده برای برقراری ارتباط، اتصال و انجام کار واقعی، بیشترین بهره را ببرید. دیو بینشی در مورد چگونگی برنامه ریزی، انجام و پیگیری جلسات با حداقل زمان و حداکثر نتایج ارائه می دهد.
-
4
34 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاین روزها همه ما سرگردان هستیم، ما نمی توانیم زمان بیشتری بگذاریم و تعهدات حرفه ای ما از بین نمی رود. تنها پاسخ delegation (نمایندگی) است. نمایندگی برای مدیران مهم است زیرا شما را در سازمان خود صعود بخشیده و بالا میبرد. اما حتی اگر شما تازه شروع کرده اید و هیچ گزارش مستقیمی ندارید، زمانهایی لازم است که شما باید به همکاران خود محول کنید، که می تواند ناخوشایند باشد. راه مناسب برای دریافت کمک و حفظ استانداردهای با کیفیت بالا را بیاموزید. مرس `دوری کلارک` توضیح می دهد که چگونه ذهنیت مناسب برای اعطای کار، بدون استفاده از آن را ایجاد کنید. سپس او سه روش برای نمایندگی را بررسی می کند: استخدام یک منبع اختصاصی، نمایندگی در یک گزارش مستقیم یا استفاده از کسی که خارج از زنجیره فرمان است. او نشان می دهد که چگونه به دنبال وظایفی که شما انجام داده اید، و زمانی که کسی اشتباه می کند، اقدامات مناسب را انجام دهید. علاوه بر این، یاد بگیرید که چگونه یک هیات میتواند به افزایش تاثیر خود و رسیدن به اهداف بیشتر در سالهای آینده کمک کند.
-
5
53 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیقدرت مربیگری را در محل کار مهار کنید. یاد بگیرید که چطور از سبک فرماندهی و کنترل مدیریت، به یک سبک رهبری برای تغییر تعامل کارکنان و نتایج خط پایین تغییر، پیدا کنید. به رهبر و مربی مذاکره Lisa Gates بپیوندید در حالی که توضیح میدهد چطور یک رابطه مربیگری با گزارشها خود، برقرار کنید. او نشان میدهد که چگونه مهارتهایی مثل پرسش، گوش دادن، به چالش کشیدن برای رشد، و پاسخگویی، میتواند استقلال کارمندان شما و ظرفیتهای حل مساله را افزایش دهد. این دوره شامل ارزیابیها، تمرینات، و ابزارهایی برای کمک به تیم شما برای ثبت اهداف، نقشه مسیر شغلی، و تسریع رشد، همراه با گفتگوهای مربیگری نمونه، به شما کمک میکند تا این نکات را در تمرین ببینید و تاثیر بالقوه آنها بر روی افراد، بهرهوری و نتایج آنها را درک کنید. اهداف یادگیری روش هایی را برای بررسی عمیق تر در مکالمات با کارکنان به یاد بیاورید. تعیین کنید که هنگام تعیین چالشی که یک کارمند می تواند انجام دهد، از کدام جنبه از یک چالش اجتناب کنید. سوالاتی را که بیشترین تعداد ایده را در طول یک جلسه طوفان مغزی ایجاد می کند، بشناسید. مزیت استفاده از بازخورد متمرکز با کارمند را توضیح دهید. مزایای بالقوه شنیدن و استفاده از سوالات باز را با کارمندی که از شغل خود ناراضی است شناسایی کنید.
-
6
19 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیشما به عنوان یک مدیر، میخواهید با کمک به آنها در ایجاد اهداف هوشمند متناسب با نیازهای سازمان خود و مهارتهایی که کارمند دارد و باید آنها را توسعه دهد، برای موفقیت آماده کنید. در این دوره کوتاه، اولین قسمت از مجموعه مدیریت عملکرد، دکتر Todd Dewett نقش مدیر را در مدیریت عملکرد جستجو میکند، به شما کمک میکند هم در تعیین هدف و هم در مدیریت عملکرد تسلط داشته باشید. بیاموزید که چگونه میتوانید محیطی را ایجاد کنید که داده محور باشد و از پشتیبانی و پاسخگویی اطمینان حاصل کند و همچنین به گزارشهای مستقیم خود کمک کنید تا اهداف هوشمند را تعریف و تنظیم کنند.
-
7
28 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبررسی عملکرد، میتواند تأثیر زیادی در آینده کارمند شما داشته باشد. در این دوره کوتاه، قسمت دوم از مجموعه مدیریت عملکرد، یاد بگیرید که چگونه برای بررسی عملکرد منصفانه، مثمر ثمر و تأثیرگذار آماده شوید و انجام دهید. دکتر Todd Dewett به مدیران نشان میدهد که چگونه مینویسند و ارائه بررسی عملکرد موثر، توضیح میدهد که چگونه برای جمع آوری بازخورد، نوشتن بررسی رسمی، و انجام جلسات موثر با کارمندان. وی همچنین برنامههای بهبود عملکرد کارمندان را شرح میدهد، و توضیح میدهد که چرا آنها میتوانند ضروری باشند، تفاوت آنها با بازبینی کارمندان و نحوه مدیریت موثر آنها چیست. با پایان دادن به این دوره، خواهید فهمید که چگونه بررسی عملکرد برای شما و کارمندانتان مفیدتر و انگیزه آورتر و استرس کمتری ایجاد کنید.