صاحب یک تجارت طراحی شوید - Become a Design Business Owner

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا Kim Kaupe همراه باشید تا وی در تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق گام بردارد. Kim با ارائه مجموعه ای از ابزارها برای ارزیابی یک فرصت بالقوه کسب و کار شروع می کند، برخی از چالش هایی که ممکن است با آن روبرو شوید را بیان می کند و فرمولی برای راه اندازی شرکت کوچک و ایجاد شرکت جدید شما ارائه می دهد. وی نحوه جمع آوری کمکهای مالی و اهمیت داشتن ابزارهای مناسب را بیان می کند. وی همچنین افراد مهم در روند کارآفرینی و اینکه چگونه هرکدام نقش مهمی در موفقیت شما دارند را شناسایی می کند. سرانجام، Kim در مورد چگونگی یافتن قبیله ای از طرفداران و نحوه مقیاس گذاری تجارت جدید شما سهیم است. موضوعات شامل: به عنوان یک کارآفرین مسائل مربوط به شروع یک کار جدید را مشخص کنید. بین روشهای مختلف تأمین مالی یک کسب و کار نوپا به عنوان یک کارآفرین تمایز قائل شوید. ویژگی های مورد نظر را برای یک بنیانگذار یا شریک برای یک کسب و کار نوپا توصیف کنید. درباره فواید تعامل با فرزندخواندگان اولیه توضیح دهید. روش های افزایش آگاهی از نام تجاری شخصی خود را کاوش کنید. بین مشاوران موجود برای یک کارآفرین تفاوت قائل شوید.
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا انتخاب یا شرایط، اکثر طراحان در طول حرفه خود یک یا چند بار به صورت آزاد کار می کنند. در این دوره، Petrula Vrontikis مروری بر مزایا و معایب مالی و خلاقیت مشاغل آزاد، همراه با روش ها، ابزارها و بینش هایی برای شروع کار ارائه می دهد. این دوره به شما کمک می کند تا استراتژی را برای موقعیت منحصر به فرد خود تنظیم کنید، از راه اندازی حساب و پیگیری هزینه های کسب و کار گرفته تا عقد قرارداد و صورتحساب کار خود. فصل آخر شامل توصیه های پترولا در مورد حفظ روابط تجاری خوب و تاکتیک هایی برای ایجاد انگیزه و الهام است. اهداف یادگیری فریلنسر چیست؟ پیگیری هزینه ها پرداخت مالیات آشنایی با مجوزهای تجاری ایجاد قرارداد و فاکتور تهیه، انتقال و ذخیره فایل ها پیگیری صورتحساب و پرداخت ها مدیریت تعادل بین کار و زندگی
-
3
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا آماده توسعه کسب و کار خلاق خود هستید؟ در این دوره، مشاور امیلی روث کوهن توصیه ها و لیستی از قوانین آسان برای نحوه استخدام، سازماندهی، مدیریت و بررسی کارکنان در یک تیم خلاق را ارائه می دهد. امیلی قوانین سخت و سریع کارکنان و مدیریت کارکنان را که از اشتباهات و موفقیت های دیگر تیم های خلاق برآمده پوشش می دهد. این قوانین به شما کمک می کند تا ساختار و نقش سازمانی خود را به صورت استراتژیک برنامه ریزی کنید، نحوه استخدام و مدیریت تیم خود را افزایش دهید، بازبینی عملکرد موثرتری انجام دهید و موارد دیگر.
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا میخواهید یک بیزنس ایجاد کنید یا شرکتی را که قبلاً اداره کردهاید گسترش دهید؟ قبل از انجام کار، باید یک نقشه بیزنسی بسازید. کارآفرین و مشاور باتجربه Mike Figliuolo در روند تعریف بیزنس شما، تحقیق در مورد بازار و تعیین کالای شما قدم میزند. وقتی فهمیدید محصول یا خدمات شما چه خواهد بود، او راهنماییهایی را برای تفکر از طریق استراتژی فروش شما، عملیات، کارمندان و پیش بینیهای مالی شما ارائه میدهد. یک طرح تجاری نمونه ارائه شده است، بنابراین میتوانید همراه با توسعه یک شرکت در دنیای واقعی عمل کنید. موضوعات شامل: مشکلی را که مشاغل شما حل می کند تعریف کنید. مدل محصول و درآمد را تعیین کنید. یک استراتژی بازار بروید. مولفه های نقشه راه توسعه محصول را توصیف کنید. نحوه مارک و بازاریابی یک محصول را توضیح دهید. معیارهای انتخاب تأمین کنندگان را لیست کنید. مشکلات مشترک برنامه های تجاری را شناسایی کنید.
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر این قسمت از اجرای یک کسب و کار طراحی، یاد بگیرید که چگونه یک خلاصه خلاقانه برای پروژه های سفارشی مشتری بنویسید و مطمئن شوید که یک نقشه راه برای توسعه طراحی عالی دارید. تری لی استون توضیح می دهد که خلاصه خلاق چیست، چه چیزی در آن وجود دارد، چگونه به نظر می رسد و چگونه از آنها در طول پروژه استفاده کند. بیاموزید که چگونه عوامل محرک، مخاطب، رقابت، پیام و سایر عوامل مهم موفقیت را تعیین کنید. این درسها مصاحبه، تحقیق، ارائه بینش مصرف کننده و ترکیب همه این اطلاعات را در یک سند منسجم و قابل اجرا پوشش می دهد. اهداف یادگیری خلاصه خلاق چیست؟ چه کسی از خلاصه خلاقانه استفاده می کند - و چگونه؟ بررسی نمونه های کوتاه کار با مشتریان درخواست ورودی خوب توسعه بینش های عملی
-
6
50 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیفرآیند نوشتن تخمین ها و پیشنهادات می تواند زمان بر و خسته کننده باشد، به خصوص اگر منجر به کسب و کار جدید نشود. در این دوره، مشاور کسب و کار حرفه ای امیلی کوهن به شما نشان می دهد که چگونه پیشنهادات برنده را بنویسید و قیمت گذاری کنید، از بررسی مشتریان احتمالی گرفته تا تعیین قیمت و موارد دیگر. قلب این دوره یادگیری کسب اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب ساختار قیمت گذاری مناسب است، سپس دنبال کردن یک استراتژی برای ایجاد پیشنهاد برنده خود. پروپوزال نویسی و اصول قیمت گذاری را از Emily بیاموزید و همچنین نحوه جلوگیری از اشتباهات رایج را بیاموزید. چه یک کارآفرین انفرادی باشید یا یک شرکت طراحی را اداره کنید، این دوره راههایی را به شما نشان میدهد که میتوانید پیشنهادهایی با قیمتگذاری ایجاد کنید که ارزش شما را منعکس کند و تعاملات بیشتری را به دست آورد. اهداف یادگیری سوالاتی که باید از مشتریان بالقوه پرسید چگونه در مورد بودجه صحبت کنیم استراتژی های پیشنهادی اشتباهات رایج استراتژی های قیمت گذاری قیمت ساعتی قیمت بسته ایجاد روابط مبتنی بر نگهدارنده ارائه قیمت های خود
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبه عنوان یک خلاق مستقل، باید نحوه نوشتن پیشنهادات و قرارداد برای پروژه های سفارش مشتری را بدانید. اصول نگارش قراردادهای مشاوره را که بیمه حقوقی و مالی خوب و ابزارهای عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند، بیاموزید. نویسنده تری لی استون همچنین معادله قیمت گذاری را معرفی می کند که به شما کمک می کند هزینه های خود را برآورد کرده و هزینه مناسب را برای کار خود محاسبه کنید و نحوه مدیریت پیچیدگی روابط با مشتریان را نشان می دهد، به ویژه هنگامی که به تعریف تعداد قابل توجهی از تجدید نظرها می پردازیم. اهداف یادگیری درک آناتومی یک قرارداد محدود کردن پروژه برآورد هزینه های خود پیمانکاری فرعی کنار گذاشتن مشکلات
-
8
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمهارت های ارائه قوی برای یک طراح خوب برای یک طراح عالی ضروری است. نحوه ارائه ایده های شما بر میزان تمایل مشتریان برای سرمایه گذاری معنادار و احساسی در آنها تأثیر می گذارد. اجازه دهید طراح و پروفسور کالج طراحی مرکز هنر، Petrula Vrontikis به شما در انتقال ایده های خود با اطمینان و شفافیت کمک کند. استراتژی، قالب بندی و زمان بندی ارائه خود را متناسب با مخاطبان خود بیاموزید، پیام بزرگی بسازید، با استفاده از تحقیقات اعتبار کسب کنید، وسایل بصری بسازید و ارائه نهایی را ارائه دهید. در طول دوره، Petrula نکاتی را برای سازماندهی و آرامش، برقراری ارتباط با مشتریان و دریافت تأیید لازم برای پیشبرد پروژه خود به شما می دهد. اهداف یادگیری ارائه یک به یک، به یک تیم یا برای مخاطبان بزرگتر انتخاب قالب ارائه معرفی طرح و ارائه زمینه مخاطبان خود را متقاعد کنید توسعه وسایل کمک بصری ایجاد اولین برداشت عالی درک نشانه های کلامی و غیر کلامی گرفتن تأییدیه تسهیل جلسه پرسش و پاسخ
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیشما احتمالا نام بسیاری از بزرگان طراحی را می دانید. Chip Kidd، Marian Bantjes، Debbie Millman و Sean Adams. آنها مشترک هستند؟ این طراحان می دانند که چگونه خود را تبلیغ کنند. خود ارتقاء برای آزاد سازی های آزاد و استودیو ضروری است. خوشبختانه، طراحان بیشتر و بیشتر وجود دارد، و به طور کلی، به طور کلی، می توانند در مورد کسب و کار خود، از کارت های کسب و کار و Behance، به وبلاگ ها و کنفرانس های طراحی، کلمه را دریافت کنند. در این دوره، شان شما را از طریق مراحل تعیین آنچه هویت طراحی شما و توسعه قطعات ضروری هر سیستم تبلیغاتی نیاز دارد، می برد. او یک شیرجه عمیق را به برخی از اجزای پیچیده تر و حیاتی مانند توسعه یک وب سایت موثر و ظریف تبدیل می کند و همچنین در مورد موضوعاتی که ممکن است فکر نمی کنم مانند نوشتن یک زیست محیطی موثر و کار با کالج ها به عقب نشینی و نام تجاری ساختن. یاد بگیرید چگونه جهان را بشناسید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. شروع به ترویج حرفه طراحی خود را در حال حاضر. اهداف یادگیری کامپایل دارایی های نام تجاری: CV، تصاویر و شرح پروژه شما ایجاد یک وب سایت برای نمایش شما و نمونه کارها شما ایجاد کارت های کسب و کار ارسال تشکر از شما مدیریت حضور رسانه های اجتماعی شما پیوستن به AIGA و سایر سازمان های طراحی شرکت در رویدادها و کنفرانس ها