صاحب یک تجارت طراحی شوید - Become a Design Business Owner

مسیر آموزشی صاحب یک تجارت طراحی شوید - Image of Learn Path Become a Design Business Owner
صاحب یک تجارت طراحی شوید Become a Design Business Owner
آیا آماده اید که خودتان به عنوان یک طراح آزاد کار کنید، یا استودیوی طراحی خود را از پایه بسازید؟ این مسیر اطلاعات ضروری، بینش متخصص و الهام بخش برای راه اندازی یک تجارت طراحی را در اختیار شما قرار می دهد.
Become a Design Business Owner
Ready to strike out on your own as a freelance designer, or build your own design studio from the ground up? This path will provide you with essential information, expert insights, and inspiration for running a design business.
مدت زمان: 11h 24m
تعداد دوره ها: 10
مجموع قیمت: (۱۹۴,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۳۵,۸۰۰
تعداد مدرسین: 8
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی کارآفرینی - Image of Course Entrepreneurship Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی کارآفرینی

    Entrepreneurship Foundations

    با Kim Kaupe همراه باشید تا وی در تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق گام بردارد. Kim با ارائه مجموعه ای از ابزارها برای ارزیابی یک فرصت بالقوه کسب و کار شروع می کند، برخی از چالش هایی که ممکن است با آن روبرو شوید را بیان می کند و فرمولی برای راه اندازی شرکت کوچک و ایجاد شرکت جدید شما ارائه می دهد. وی نحوه جمع آوری کمکهای مالی و اهمیت داشتن ابزارهای مناسب را بیان می کند. وی همچنین افراد مهم در روند کارآفرینی و اینکه چگونه هرکدام نقش مهمی در موفقیت شما دارند را شناسایی می کند. سرانجام، Kim در مورد چگونگی یافتن قبیله ای از طرفداران و نحوه مقیاس گذاری تجارت جدید شما سهیم است. موضوعات شامل: به عنوان یک کارآفرین مسائل مربوط به شروع یک کار جدید را مشخص کنید. بین روشهای مختلف تأمین مالی یک کسب و کار نوپا به عنوان یک کارآفرین تمایز قائل شوید. ویژگی های مورد نظر را برای یک بنیانگذار یا شریک برای یک کسب و کار نوپا توصیف کنید. درباره فواید تعامل با فرزندخواندگان اولیه توضیح دهید. روش های افزایش آگاهی از نام تجاری شخصی خود را کاوش کنید. بین مشاوران موجود برای یک کارآفرین تفاوت قائل شوید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی راه اندازی یک کسب و کار طراحی: فریلنسرینگ - Image of Course Running a Design Business: Freelancing 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی راه اندازی یک کسب و کار طراحی: فریلنسرینگ

    Running a Design Business: Freelancing

    با انتخاب یا شرایط، اکثر طراحان در طول حرفه خود یک یا چند بار به صورت آزاد کار می کنند. در این دوره، Petrula Vrontikis مروری بر مزایا و معایب مالی و خلاقیت مشاغل آزاد، همراه با روش ها، ابزارها و بینش هایی برای شروع کار ارائه می دهد. این دوره به شما کمک می کند تا استراتژی را برای موقعیت منحصر به فرد خود تنظیم کنید، از راه اندازی حساب و پیگیری هزینه های کسب و کار گرفته تا عقد قرارداد و صورتحساب کار خود. فصل آخر شامل توصیه های پترولا در مورد حفظ روابط تجاری خوب و تاکتیک هایی برای ایجاد انگیزه و الهام است. اهداف یادگیری فریلنسر چیست؟ پیگیری هزینه ها پرداخت مالیات آشنایی با مجوزهای تجاری ایجاد قرارداد و فاکتور تهیه، انتقال و ذخیره فایل ها پیگیری صورتحساب و پرداخت ها مدیریت تعادل بین کار و زندگی

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی راه اندازی یک تجارت طراحی: کتاب قوانین کارکنان - Image of Course Running a Design Business: The Staffing Rule Book 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی راه اندازی یک تجارت طراحی: کتاب قوانین کارکنان

    Running a Design Business: The Staffing Rule Book

    آیا آماده توسعه کسب و کار خلاق خود هستید؟ در این دوره، مشاور امیلی روث کوهن توصیه ها و لیستی از قوانین آسان برای نحوه استخدام، سازماندهی، مدیریت و بررسی کارکنان در یک تیم خلاق را ارائه می دهد. امیلی قوانین سخت و سریع کارکنان و مدیریت کارکنان را که از اشتباهات و موفقیت های دیگر تیم های خلاق برآمده پوشش می دهد. این قوانین به شما کمک می کند تا ساختار و نقش سازمانی خود را به صورت استراتژیک برنامه ریزی کنید، نحوه استخدام و مدیریت تیم خود را افزایش دهید، بازبینی عملکرد موثرتری انجام دهید و موارد دیگر.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد یک طرح تجاری - Image of Course Creating a Business Plan 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد یک طرح تجاری

    Creating a Business Plan

    آیا می‌خواهید یک بیزنس ایجاد کنید یا شرکتی را که قبلاً اداره کرده‌اید گسترش دهید؟ قبل از انجام کار، باید یک نقشه بیزنسی بسازید. کارآفرین و مشاور باتجربه Mike Figliuolo در روند تعریف بیزنس شما، تحقیق در مورد بازار و تعیین کالای شما قدم می‌زند. وقتی فهمیدید محصول یا خدمات شما چه خواهد بود، او راهنمایی‌هایی را برای تفکر از طریق استراتژی فروش شما، عملیات، کارمندان و پیش بینی‌های مالی شما ارائه می‌دهد. یک طرح تجاری نمونه ارائه شده است، بنابراین می‌توانید همراه با توسعه یک شرکت در دنیای واقعی عمل کنید. موضوعات شامل: مشکلی را که مشاغل شما حل می کند تعریف کنید. مدل محصول و درآمد را تعیین کنید. یک استراتژی بازار بروید. مولفه های نقشه راه توسعه محصول را توصیف کنید. نحوه مارک و بازاریابی یک محصول را توضیح دهید. معیارهای انتخاب تأمین کنندگان را لیست کنید. مشکلات مشترک برنامه های تجاری را شناسایی کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی راه اندازی یک تجارت طراحی: خلاصه خلاقیت - Image of Course Running a Design Business: Creative Briefs 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی راه اندازی یک تجارت طراحی: خلاصه خلاقیت

    Running a Design Business: Creative Briefs

    در این قسمت از اجرای یک کسب و کار طراحی، یاد بگیرید که چگونه یک خلاصه خلاقانه برای پروژه های سفارشی مشتری بنویسید و مطمئن شوید که یک نقشه راه برای توسعه طراحی عالی دارید. تری لی استون توضیح می دهد که خلاصه خلاق چیست، چه چیزی در آن وجود دارد، چگونه به نظر می رسد و چگونه از آنها در طول پروژه استفاده کند. بیاموزید که چگونه عوامل محرک، مخاطب، رقابت، پیام و سایر عوامل مهم موفقیت را تعیین کنید. این درسها مصاحبه، تحقیق، ارائه بینش مصرف کننده و ترکیب همه این اطلاعات را در یک سند منسجم و قابل اجرا پوشش می دهد. اهداف یادگیری خلاصه خلاق چیست؟ چه کسی از خلاصه خلاقانه استفاده می کند - و چگونه؟ بررسی نمونه های کوتاه کار با مشتریان درخواست ورودی خوب توسعه بینش های عملی

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی راه اندازی کسب و کار طراحی: نوشتن و قیمت گذاری پروپوزال های برنده - Image of Course Running a Design Business: Writing and Pricing Winning Proposals 50 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی راه اندازی کسب و کار طراحی: نوشتن و قیمت گذاری پروپوزال های برنده

    Running a Design Business: Writing and Pricing Winning Proposals

    فرآیند نوشتن تخمین ها و پیشنهادات می تواند زمان بر و خسته کننده باشد، به خصوص اگر منجر به کسب و کار جدید نشود. در این دوره، مشاور کسب و کار حرفه ای امیلی کوهن به شما نشان می دهد که چگونه پیشنهادات برنده را بنویسید و قیمت گذاری کنید، از بررسی مشتریان احتمالی گرفته تا تعیین قیمت و موارد دیگر. قلب این دوره یادگیری کسب اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب ساختار قیمت گذاری مناسب است، سپس دنبال کردن یک استراتژی برای ایجاد پیشنهاد برنده خود. پروپوزال نویسی و اصول قیمت گذاری را از Emily بیاموزید و همچنین نحوه جلوگیری از اشتباهات رایج را بیاموزید. چه یک کارآفرین انفرادی باشید یا یک شرکت طراحی را اداره کنید، این دوره راه‌هایی را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید پیشنهادهایی با قیمت‌گذاری ایجاد کنید که ارزش شما را منعکس کند و تعاملات بیشتری را به دست آورد. اهداف یادگیری سوالاتی که باید از مشتریان بالقوه پرسید چگونه در مورد بودجه صحبت کنیم استراتژی های پیشنهادی اشتباهات رایج استراتژی های قیمت گذاری قیمت ساعتی قیمت بسته ایجاد روابط مبتنی بر نگهدارنده ارائه قیمت های خود

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی راه اندازی یک کسب و کار طراحی: توافقنامه های طراح-مشتری - Image of Course Running a Design Business: Designer-Client Agreements 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی راه اندازی یک کسب و کار طراحی: توافقنامه های طراح-مشتری

    Running a Design Business: Designer-Client Agreements

    به عنوان یک خلاق مستقل، باید نحوه نوشتن پیشنهادات و قرارداد برای پروژه های سفارش مشتری را بدانید. اصول نگارش قراردادهای مشاوره را که بیمه حقوقی و مالی خوب و ابزارهای عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند، بیاموزید. نویسنده تری لی استون همچنین معادله قیمت گذاری را معرفی می کند که به شما کمک می کند هزینه های خود را برآورد کرده و هزینه مناسب را برای کار خود محاسبه کنید و نحوه مدیریت پیچیدگی روابط با مشتریان را نشان می دهد، به ویژه هنگامی که به تعریف تعداد قابل توجهی از تجدید نظرها می پردازیم. اهداف یادگیری درک آناتومی یک قرارداد محدود کردن پروژه برآورد هزینه های خود پیمانکاری فرعی کنار گذاشتن مشکلات

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی راه اندازی یک تجارت طراحی: مهارت های ارائه - Image of Course Running a Design Business: Presentation Skills 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی راه اندازی یک تجارت طراحی: مهارت های ارائه

    Running a Design Business: Presentation Skills

    مهارت های ارائه قوی برای یک طراح خوب برای یک طراح عالی ضروری است. نحوه ارائه ایده های شما بر میزان تمایل مشتریان برای سرمایه گذاری معنادار و احساسی در آنها تأثیر می گذارد. اجازه دهید طراح و پروفسور کالج طراحی مرکز هنر، Petrula Vrontikis به شما در انتقال ایده های خود با اطمینان و شفافیت کمک کند. استراتژی، قالب بندی و زمان بندی ارائه خود را متناسب با مخاطبان خود بیاموزید، پیام بزرگی بسازید، با استفاده از تحقیقات اعتبار کسب کنید، وسایل بصری بسازید و ارائه نهایی را ارائه دهید. در طول دوره، Petrula نکاتی را برای سازماندهی و آرامش، برقراری ارتباط با مشتریان و دریافت تأیید لازم برای پیشبرد پروژه خود به شما می دهد. اهداف یادگیری ارائه یک به یک، به یک تیم یا برای مخاطبان بزرگتر انتخاب قالب ارائه معرفی طرح و ارائه زمینه مخاطبان خود را متقاعد کنید توسعه وسایل کمک بصری ایجاد اولین برداشت عالی درک نشانه های کلامی و غیر کلامی گرفتن تأییدیه تسهیل جلسه پرسش و پاسخ

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی اصول و مبانی فروش - Image of Course Sales Fundamentals 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اصول و مبانی فروش

    Sales Fundamentals

    در این دوره فقط صوتی ، نکات ، تاکتیک ها و مشاوره های عملی عملی را دریافت کنید. مربیان لیزا ارل مک لئود و الیزابت لوتاردو با کمک به شما می توانند از قدرت هدف استفاده کنند و شمال واقعی خود را در فروش تثبیت کنند. سپس نحوه مدیریت ذهنیت خود را پیدا کنید ، از اضطراب سهمیه گرفته تا برگشتن از رد کردن. لیزا و الیزابت همچنین نکاتی را برای برنده شدن در معامله ارائه می دهند ، از تحقیق در مورد مشتری و پیمایش مکالمات کشف شده تا مذاکره در مورد معاملات باقیمانده. سرانجام ، بیاموزید که چگونه با واگذاری مشتری به تیم نگهدارنده و ایجاد یک شبکه قوی که شما را به سمت آینده سوق می دهد ، حرکت خود را در فروش حفظ کنید. موضوعات شامل: شروع فروش برگشتن از رد شدن بهینه سازی سیستم ها و فرایندهای شما برنامه ریزی قبل از تماس ساخت پیشنهادهای جذاب حفظ مشتری

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی اجرای یک کسب و کار طراحی: ارتقاء خود - Image of Course Running a Design Business: Self Promotion 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اجرای یک کسب و کار طراحی: ارتقاء خود

    Running a Design Business: Self Promotion

    شما احتمالا نام بسیاری از بزرگان طراحی را می دانید. Chip Kidd، Marian Bantjes، Debbie Millman و Sean Adams. آنها مشترک هستند؟ این طراحان می دانند که چگونه خود را تبلیغ کنند. خود ارتقاء برای آزاد سازی های آزاد و استودیو ضروری است. خوشبختانه، طراحان بیشتر و بیشتر وجود دارد، و به طور کلی، به طور کلی، می توانند در مورد کسب و کار خود، از کارت های کسب و کار و Behance، به وبلاگ ها و کنفرانس های طراحی، کلمه را دریافت کنند. در این دوره، شان شما را از طریق مراحل تعیین آنچه هویت طراحی شما و توسعه قطعات ضروری هر سیستم تبلیغاتی نیاز دارد، می برد. او یک شیرجه عمیق را به برخی از اجزای پیچیده تر و حیاتی مانند توسعه یک وب سایت موثر و ظریف تبدیل می کند و همچنین در مورد موضوعاتی که ممکن است فکر نمی کنم مانند نوشتن یک زیست محیطی موثر و کار با کالج ها به عقب نشینی و نام تجاری ساختن. یاد بگیرید چگونه جهان را بشناسید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. شروع به ترویج حرفه طراحی خود را در حال حاضر. اهداف یادگیری کامپایل دارایی های نام تجاری: CV، تصاویر و شرح پروژه شما ایجاد یک وب سایت برای نمایش شما و نمونه کارها شما ایجاد کارت های کسب و کار ارسال تشکر از شما مدیریت حضور رسانه های اجتماعی شما پیوستن به AIGA و سایر سازمان های طراحی شرکت در رویدادها و کنفرانس ها

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Sean Adams - Image of Author Sean Adams

Sean Adams

شان آدامز، بنیانگذار شرکت معروف طراحی AdamsMorioka است، او در Art Center تدریس می کند و برای مشتریانی مانند Adobe تدریس می‌کند. شان آدامز، یک عضو تمام‌وقت در کالج طراحی Art Center است. او یکی از شرکای موسس شرکت معروف، AdamsMorioka بود. او رئیس فعلی AIGA و تنها رئیس دو دوره AIGA در تاریخ ۱۰۰ ساله این سازمان است . آدامز سه بار در هیات ملی AIGA خدمت کرده‌است و رئیس دانشگاه AIGA لس‌آنجلس بوده‌است. در سال ۲۰۱۴، آدامز مدال AIGA را دریافت کرد که بالاترین افتخار در این حرفه بود . او عضو AIGA و هم‌کار کنفرانس بین‌المللی طراحی در Aspen بوده است. آدامز نویسنده چندین ستون مجله و چندین کتاب پرفروش می‌باشد. او به عنوان یکی از چهل نفر از مهم‌ترین طراحان در سطح بین‌المللی در ID40 بشمار میرود و به عنوان یکی از ۱۰ طراح برجسته که امروزه با GDUSA کار می‌کنند ، ذکر شده‌است. وبلاگ او، burningsettlerscabin، به طور منظم در لیست ۱۰ وبلاگ برتر طراحی در آمریکا ‌است. آدامز یک نویسنده است که دوره‌های طراحی، نام تجاری و تاریخچه طراحی را برای lynda.com طراحی می‌کند. مشتریان آدامز شامل Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Adobe, Gap, The Metropolitan Opera, Frank Gehry Associates, Richard Meier Associates, Nickelodeon, USC, Sundance و Disney بودند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Terry Lee Stone - Image of Author Terry Lee Stone

Terry Lee Stone

استراتژیست خلاق، تری لی استون ، بیزنس طراحی را در مرکز هنر، CalArts، و Otis آموزش میدهد. تری لی استون نویسنده، مشاور مدیریت طراحی و استراتژیست خلاق است. او با شرکت‌های طراحی آمریکا و مشتریان آن‌ها هم‌کاری کرده‌است. او بیزنس طراحی را در کالج طراحی هنر آموزش می‌دهد. او در CalArts و کالج هنر اوتیس، تمرینات حرفه‌ای تدریس کرده‌است. او نویسنده چندین کتاب از جمله Managing The Design Process series, Stone also writes for HOW, Communication Arts و Felt & Wire است. "Ask Design B*tch" در rockpaperink.com . او در AIGA در آتلانتا، لس‌آنجلس و میامی خدمت کرده‌است، جایی که او رئیس‌ سخرانان بود؛ و سخنرانی‌هایی را برای بسیاری از سازمان‌های خلاق، از جمله AIGA, the Art Directors Club of New York و the HOW Design Live Conference ارائه کرده‌است. او یکی از نویسندگان کتاب آشپزی Booze Cakes است که ثابت می‌کند که او تمام وقت کار نمی‌کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Petrula Vrontikis - Image of Author Petrula Vrontikis

Petrula Vrontikis

Petrula Vrontikis، نقش برجسته‌ای در طراحی گرافیک دارد. کار فعلی پترولا شامل تحقیق ، نوشتن ، مشاوره ، ایجاد استراتژی های ارتباط با برند ، آموزش و مربیگری است. وی جایزه AIGA Los Angeles Fellows را دریافت کرد که به او به عنوان یک صدای اساسی که باعث افزایش درک طراحی در صنعت و در میان مشاغل و جوامع فرهنگی می شود ، به او احترام گذاشته میشود. وی به عنوان عضو هیئت مشاوره ملی AIGA خدمت کرده است ، و اغلب از وی خواسته می شود تا در چندین هیئت داوران طراحی محلی ، ملی و بین المللی خدمت کند. او مدیر خلاق و صاحب دفتر طراحی (Vrontikis vrontikis و 35k.com) و استاد دانشکده طراحی مرکز هنر ، آموزش طراحی گرافیک ، پیشرفت شغلی و دوره های تمرین حرفه‌ای است. تمرین حرفه‌ای او به او به عنوان معلم، اعتبار خاصی می بخشد. او دانش آموزان را تشویق می کند تا از پتانسیلهای خود به عنوان یک طراح و به عنوان یک عامل اصلی برای تغییر در جامعه خلاق بزرگتر استفاده کنند. پترولا یک مسافر مشتاق و مترجم تصویری است. پیدا کردن او در غواصی ، صعود از شیب تند و صخره‌ای یا پیچاندن بدنش در کلاس یوگا، غیر معمول نیست!

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Earle McLeod - Image of Author Lisa Earle McLeod

Lisa Earle McLeod

Find out more at McleodandMore.com. Lisa Earle McLeod کارشناس ارشد فروش و یکی از سخنرانان مشهور، نویسنده و مشاور است. لیزا مفهوم " هدف اصیل " و استراتژی را پس از این که تحقیق او نشان داد که سازمان‌ها توسط یک هدف اصیل ، بیش از 350 درصد پیشی گرفته‌اند ، ایجاد کرد . لیزا به خاطر ایده های پیشرفته ای که دارد، تکنیک های کاربردی و طنز الهام بخش شناخته می شود، او نویسنده چهار کتاب فروش ترین در مورد رهبری، فروش و توسعه شخصی است. کتاب خود را با هدف عالیه فروش: "چگونه درآمدها را درآورده و کارهایی را انجام می دهید که باعث افتخار شما می شود" ، " Hootsuite " و " Roche " بوده است. او همچنین کارشناس مدیریت فروش Forbes.com است و او در NBC Nightly News، The Today Show، Oprah.com و Good Morning America حضور داشته است. در McleodandMore.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Elizabeth (McLeod) Lotardo - Image of Author Elizabeth (McLeod) Lotardo

Elizabeth (McLeod) Lotardo

الیزابت مک لئود معاون خدمات مشتری در McLeod & More، Inc است. الیزابت پروژه هایی را برای مشتریانی مانند Google ، G Adventures و Hootsuite مدیریت می کند. وی همچنین پیشگامان بازاریابی و رویدادهای اجرایی McLeod & More است. الیزابت قبل از پیوستن به McLeod & More در تبلیغات هم در بوستون و هم در لندن کار می کرد. وی تحصیلات کارشناسی خود را در زمینه تبلیغات از دانشگاه بوستون و فوق لیسانس روانشناسی صنعتی و سازمانی دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Kim Kaupe - Image of Author Kim Kaupe

Kim Kaupe

کیم کایوپ، بنیانگذار شرکت The Superfan ، یک آژانس جذب فن است. کیم در لیست های Forbes 30 Under 30 ، تبلیغات Age 40 Under 40 ، و لیست Inc. 35 Under 35 نامگذاری شده است. شرکت او به عنوان 30 استارت آپ برتر ، مورد استقبال قرار گرفت و لقب "موفقیت یک شبه" توسط شرکت کیم را در مقالات بسیاری از رسانه ها از جمله Forbes, the Wall Street Journal و ForbesWomen در مقالات مختلفی دیده میشود. کیم وقتی در شرکت Superfan کار نمی کند ، وقت و تلاش خود را به Andrus Family Fund سپرده و با تمرکز روی موضوعاتی برای پیشبرد عدالت اجتماعی برای جوانان آسیب پذیر، مشغول است. او از موسیقی خوب، شوخ‌طبعی زیرکانه، و اظهار نظر در مورد زندگی و کارآفرینی در کانال‌های اجتماعی خود لذت می‌برد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Emily Ruth Cohen - Image of Author Emily Ruth Cohen

Emily Ruth Cohen

امیلی کوهن یک مشاور تجاری حرفه‌ای است که هیچ راهنمایی بی‌معنی و مهملی برای متخصصان خلاق ایجاد نمی‌کند. امیلی به دنبال رویکرد صادقانه و تاثیرگذار و استراتژی‌های بیزنس در دنیای واقعی است که به کسب و کارها کمک می‌کند. او کلاس‌هایی را برای بسیاری از مدارس طراحی و سازمان‌های خلاق برگزار کرده‌است. امیلی یکی از سخنگویان بسیار خواسته‌شده در زمینه مسائل مربوط به کسب‌وکار برای صنعت خلاق است و در کنفرانس‌ها و رویداده‌ای متعدد صحبت کرده‌است. او عاشق به اشتراک گذاشتن تخصص خود از طریق صحبت کردن، پست‌های مهمان، وبینارها، فعالیت صنعتی، و اخیرا از طریق کتاب کسب وکار جدید خود به نام Brutally Honest، است. امیلی همچنین به تدریس در کلاس طراحی در مدرسه هنر و معماری در فیلادلفیا می‌پردازد.

مشاهده پروفایل