تبدیل شدن به یک تحلیلگر برنامه ریزی مالی شرکت - Become a Corporate Financial Planning Analyst

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک تحلیلگر برنامه ریزی مالی شرکت - Image of Learn Path Become a Corporate Financial Planning Analyst
تبدیل شدن به یک تحلیلگر برنامه ریزی مالی شرکت Become a Corporate Financial Planning Analyst
در دهه گذشته ، حرفه برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل مالی رشد چشمگیری داشته است. مهارت هایی را که برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و ارائه داده های مالی نیاز دارید بیاموزید تا بتوانید تبدیل به یک تحلیلگر برنامه ریزی مالی شرکت شوید و کار خود را برای تبدیل شدن به یک شریک استراتژیک شرکت آغاز کنید.
Become a Corporate Financial Planning Analyst
Over the past decade, the financial planning and analysis profession has grown dramatically. Learn the skills you need to gather, analyze and present financial data so you can become a Corporate Financial Planning Analyst, and begin working toward becoming a corporate strategic partner.
مدت زمان: 31h 46m
تعداد دوره ها: 16
مجموع قیمت: (۴۱۱,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۸۷,۷۰۰
تعداد مدرسین: 13
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی برنامه ریزی استراتژیک - Image of Course Strategic Planning Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی برنامه ریزی استراتژیک

    Strategic Planning Foundations

    با مایک فیگلیولو، مشاور و مربی اجرایی بپیوندید تا او نحوه اجرای یک برنامه برنامه ریزی استراتژیک را در سازمان شما آشکار کند - فرایندی که می تواند سالانه تکرار شود و اطمینان حاصل می کند که از همه ذینفعان مربوطه دریافت می کنید. در این دوره، مایک به شما نشان می دهد که چگونه شایستگی ها، چشم انداز، ماموریت و فیلترهای استراتژیک اصلی سازمان خود را ایجاد و بیان کنید. با استفاده از این معیارها، او نحوه اولویت بندی ابتکارات رقابتی، نحوه تخصیص منابع برای حمایت بهتر از این ابتکارات و نحوه ترکیب همه این عوامل برای ایجاد یک برنامه استراتژیک قانع کننده را نشان می دهد. اهداف یادگیری اصول برنامه ریزی استراتژیک را تعریف کنید. شناسایی نیروهای مورد استفاده برای ارزیابی بازار نحوه انجام تجزیه و تحلیل SWOT را توضیح دهید. نحوه ایجاد اصول راهنما و تعیین اهداف را بیان کنید. توضیح دهید که فیلترهای استراتژیک برای چه مواردی استفاده می شوند. مراحل یک فرآیند برنامه ریزی استراتژیک را شرح دهید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای مالی - Image of Course Finance Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای مالی

    Finance Foundations

    امور مالی در دنیای واقعی وجود دارد. همه را تحت تأثیر قرار می دهد: افراد، خانواده ها، شرکت ها و دولت ها. اگرچه ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما در اصل امور مالی تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی بخرید، بدست آوردن پول مورد نیاز برای خرید آن و مدیریت کارآمد منابعی که قبلاً در اختیار دارید است. در این دوره، جیم و کی استیس، اساتید تجاری دانشگاه بریگهام یانگ، مروری جامع بر امور مالی ارائه می دهند و همه چیز را از خواندن ترازنامه تا درک مشتقات و اوراق بهادار لمس می کنند. آنها به پرسش هایی مانند "تفاوت بین مدیریت مالی کوتاه مدت و تامین مالی بلند مدت چیست؟" و "تفاوت بین بانک سنتی، بانک سرمایه گذاری و صندوق سرمایه گذاری چیست؟" در این راه، می توانید گزارشات مالی شرکت هایی مانند Walmart و Toys "R" Us، IPO های مایکروسافت و فیس بوک و حتی داده هایی را که در تصمیمات مالی شخصی مانند تصمیم گیری در مورد خرید ماشین. اهداف یادگیری توضیح دهید که آنچه شما برای خرید نیاز دارید مربوط به امور مالی است. نحوه محاسبه هزینه فروش را به یاد بیاورید. چرخه عملکرد را شرح دهید. ارزیابی کنید که چرا نرخ بازده صندوق های شاخص سهام نسبت به اوراق قرضه یا حساب های پس انداز شرکت ها بیشتر است. توضیح دهید که چرا حقوق صاحبان سهام به طور کلی بیش از تامین مالی بدهی هزینه دارد. مزایای پایین نگه داشتن هزینه های ثابت را ذکر کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی حسابداری: حسابداری مدیریتی - Image of Course Accounting Foundations: Managerial Accounting 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی حسابداری: حسابداری مدیریتی

    Accounting Foundations: Managerial Accounting

    حسابداری مدیریتی به مدیران در تصمیم گیری با استفاده از داده های مالی سازمان کمک می کند. درک حسابداری مدیریتی به شما کمک می کند تا بدانید هزینه یک محصول چقدر است، زمان خرابی شرکت شما را تجزیه و تحلیل کنید و بودجه هزینه ها و رشد آینده را تعیین کنید. در این دوره، استادان حسابداری جیم و کی استایس کلیه اصول اساسی شامل هزینه ها و رفتارهای هزینه ای، روابط هزینه-حجم سود (CVP)، جریان هزینه ها، هزینه یابی استاندارد و هزینه یابی بر اساس فعالیت و بودجه بندی را پوشش می دهند. اهداف یادگیری شناسایی مسائلی که یک تجارت هنگام استفاده از استراتژی ادغام عمودی با آن روبرو می شود. انواع مختلف هزینه های مرتبط با حسابداری مدیریتی را بررسی کنید. تعیین هزینه های خاص در زمینه هزینه های ثابت و متغیر. اهمیت درک نحوه محاسبه هزینه ها در صنایع مختلف را توضیح دهید. دلایل مربوط به تحلیل واریانس را شرح دهید. مفروضات معقولی را که می توان در هزینه یابی بر مبنای فعالیت ایجاد کرد، شرح دهید. عوامل تعیین کننده بودجه سرمایه ای را از عواملی که کمی هستند، متمایز کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی اقتصاد مدیریتی - Image of Course Managerial Economics 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اقتصاد مدیریتی

    Managerial Economics

    مدیران می توانند از علم اقتصاد برای استراتژی و حل انواع مشکلات تجاری، از امور روزمره تا ماموریت های حیاتی استفاده کنند. در این دوره، استفان میشل، استاد بازاریابی استراتژیک IMD نحوه استفاده از تئوری اقتصادی برای پاسخ به سوالات استراتژیک مانند… مشتریان چه چیزی می خرند؟ (نظریه تقاضا) چه چیزی تولید کنیم؟ (تئوری تولید) الان باید نگران کدام هزینه ها باشم؟ (تئوری هزینه) من در چه بازاری هستم؟ (نظریه رقابت) برای آن چه هزینه ای بگیریم؟ (تئوری قیمت گذاری) برای درک اینکه اقتصاد مدیریتی در عمل چگونه به نظر می رسد، استفان توضیح می دهد که چگونه سیستم تبلیغاتی مبتنی بر حراج گوگل از اصول تئوری بازی ها استفاده می کند و چگونه درک این موضوع می تواند به تصمیم گیرندگان کمک کند تا بر رقبای خود غلبه کنند. اهداف یادگیری رابطه بین متغیرهای مورد استفاده در حل تصمیمات تجاری را شناسایی کنید. رابطه بین مقیاس اقتصادی و دامنه اقتصادی را شرح دهید. فرآیند به حداکثر رساندن سود را مرور کنید. منحنی های تقاضا را توضیح دهید. عوامل دخیل در تئوری بازی ها را به یاد بیاورید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مدیریت پروژه - Image of Course Project Management Foundations 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی مدیریت پروژه

    Project Management Foundations

    مدیریت پروژه مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی است که هر کس می‌تواند برای رسیدن به اهدافش استفاده کند و پروژه‌ها را موفق‌تر سازد. مدیریت پروژه را می توان برای هدایت پروژه‌های کوچک، ساده و نیز پروژه‌های پیچیده به کار برد. مدرس Bonnie Biafore همیشه مجذوب این موضوع شده که کارها چطور کار می‌کنند و چطور کارها را بهتر کنند. در این درس، او اصول مدیریت پروژه، از ایجاد اهداف و اهداف پروژه و ایجاد یک برنامه پروژه برای مدیریت منابع و کار، برآورد کردن مهلت‌های زمانی و بستن پروژه را توضیح می‌دهد. در طول راه، او توصیه‌هایی برای برقراری ارتباط، برگزاری جلسات، نگهداری یک پروژه در مسیر، و کسب پذیرش مشتری ارائه می‌دهد. این دوره تمرینات را برای اکثر فیلم ها بر اساس پروژه مورد مطالعه سلامت / فناوری اطلاعات فراهم می کند. موضوعات شامل: تعریف مدیریت پروژه را مشخص کنید. شباهت ها و تفاوت های مدیریت سنتی و agile پروژه را کاوش کنید. تعیین کنید چگونه ساختار سازمانی بر پروژه ها تأثیر می گذارد. اصول تجزیه و تحلیل ذینفعان پروژه را کاوش کنید. بهترین راه های شناسایی هدف پروژه را بررسی کنید. بهترین روشهای انتخاب استراتژی را تعیین کنید. راهکارها را برای جمع آوری نیازها بررسی کنید. اصول تدوین بودجه پروژه را مشخص کنید. بهترین راه ها را برای تهیه یک طرح با کیفیت متمایز کنید. هنگام تعیین فرآیندهای تهیه منابع ، بهترین مراحل را انجام دهید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی ارتباطات - Image of Course Communication Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی ارتباطات

    Communication Foundations

    یاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید. مهارت‌های ارتباطی شما بر آینده شغلی شما تاثیر می‌گذارد، ارزش شما به شرکت شما و احتمال ترفیع شما بستگی دارد. این درس به شما کمک می‌کند در انواع موقعیت‌های حرفه‌ای ، بهتر ارتباط برقرار کنید، از جمله جلسات، پیام‌های ایمیل و سخنرانی‌ها. مدرسان Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes چهار بلوک ساختمانی: ارتباطات بین افراد، پیام، متن، و گوش دادن را معرفی می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه در شرایط مختلف کاربرد دارند. این دوره از طریق استفاده از تصاویر و ابزارهای کاربردی، نشان می‌دهد که چگونه این شایستگی اصلی را ایجاد کرده و به شیوه‌ای که به طور موثر و حرفه‌ای پیام شما را منتقل می‌کند ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: چهار ستون یک سناریوی تجاری را به یاد بیاورید. اصطلاح "مردم" را در متن یک سناریوی ارتباطی کاوش کنید. به یاد بیاورید که چگونه مدل Think، Feel، Do را برای یک سناریوی ارتباطی اعمال می کند. قسمت های پیام را در یک سناریوی ارتباطی شناسایی کنید. کانال را در یک سناریوی ارتباطی بشناسید. اهمیت زمینه را در یک رویداد ارتباطی اعمال کنید. مهمترین مولفه های گوش دادن را مرور کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد و ارائه سخنرانی های تجاری - Image of Course Creating and Giving Business Presentations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد و ارائه سخنرانی های تجاری

    Creating and Giving Business Presentations

    چه چیزی باعث جذابیت ارائه می شود؟ ارائه ای که بر اساس تحقیقات قوی، متناسب با علایق مخاطبان شما ساخته شده است و برای پیش بینی و پاسخ به سوالات مربوط به پیام شما طراحی شده است. در این دوره، استاد مدرسه کسب و کار کلی، تاتیانا کولوو، به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید ارائه های تجاری قوی تهیه کنید. بیاموزید که چگونه داستان خود را بیابید، از منطق و احساسات استفاده کنید، اعتبار کسب کنید، یک طبقه بسازید و یک ارائه جذاب ارائه دهید. در طول راه، کتی، یک حرفه ای جوان را دنبال کنید، زیرا او آماده می شود تا در سازمان خود به مدیران ارائه دهد. اهداف یادگیری بررسی کنید که چگونه سطح دانش مخاطبان خود را ارزیابی کنید. ارزش مخاطب را مشخص کنید. به یاد بیاورید که مقایسه "جنگل در مقابل درخت" با طراحی مصاحبه و ارائه مخاطب چگونه است. تشخیص دهید که جذابیت منطقی در محیط ارائه به چه معناست. جذابیت احساسی را در محیط ارائه تعریف کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل مالی: انجام پیش بینی های تجاری - Image of Course Financial Analysis: Making Business Projections 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل مالی: انجام پیش بینی های تجاری

    Financial Analysis: Making Business Projections

    برآورد عملکرد مالی آینده نقش مهمی در زندگی شرکت های نوپا و کوچک و بزرگ دارد. با نگاه به آینده، شرکت ها می توانند تغییرات را به صورت پیشگیرانه مدیریت کنند. شرکت های نوپا می توانند از پیش بینی ها برای ایجاد برنامه های تجاری و افزایش سرمایه استفاده کنند. این دوره درباره پیش بینی های مالی است: نه با پیش بینی آینده، بلکه با یادگیری از عملکرد گذشته. رودلف روزنبرگ تکنیک هایی را که متخصصان برنامه ریزی مالی برای ایجاد پیش بینی های مالی قوی با استفاده از Microsoft Excel استفاده می کنند، به اشتراک می گذارد. او نشان می دهد که چگونه می توان دو رویکرد-از بالا به بالا و پایین-را در یک طرح جامع ترکیب کرد که به شما کمک می کند درآمد و هزینه ها را تجزیه و تحلیل کنید، تغییرات را پیش بینی کنید و اهداف شرکت را در تصویری واقع بینانه از آینده شرکت خود ترکیب کنید. اهداف یادگیری بین پیش بینی و برنامه ریزی تمایز قائل شوید. جوانب مثبت و منفی طرح ریزی از پایین به بالا را به خاطر بسپارید. توضیح دهید که چگونه یک مدیر مالی می تواند از خط فروش در پیش بینی های تجاری استفاده کند. توضیح دهید که چگونه یک شرکت می تواند حاشیه ناخالص خود را بر اساس محصول پیش بینی کند. مزایا و معایب استفاده از طرح بالا به پایین را مشخص کنید. نحوه استفاده برنامه های تجاری از پیش بینی ها را بشناسید. نحوه تدوین مجموعه ای از بدترین سناریوها را خلاصه کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی اداره یک تجارت سودآور: درک نسبت های مالی - Image of Course Running a Profitable Business: Understanding Financial Ratios 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اداره یک تجارت سودآور: درک نسبت های مالی

    Running a Profitable Business: Understanding Financial Ratios

    نسبت های مالی - مانند ROI (بازده سرمایه گذاری) یا ROA (بازگشت دارایی) - ابزاری ارزشمند برای اندازه گیری پیشرفت یک شرکت در برابر یک هدف مالی، یک رقیب خاص یا کل صنعت است. در این دوره، استادان جیم و کی استایس نسبت های مالی موجود در ترازنامه ها، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد را توضیح می دهند و نمونه هایی از شرکت های دنیای واقعی مانند والمارت، نوردستروم و مک دونالد ارائه می دهند. آنها به شما کمک می کنند نحوه استفاده از نسبت های مالی برای تجزیه و تحلیل یا مقایسه شرکت خود در برابر سایر شرکت ها را درک کنید. اهداف یادگیری صورت مالی را مشخص کنید که در آن می توانید منبع تامین مالی یک شرکت برای خرید دارایی را بیابید. قسمتی را که بدهی ها باید از آن پرداخت شود نام ببرید. وقتی درصد درآمد عملیاتی یک شرکت را بررسی می کنید، ببینید چه چیزی می خواهید ببینید. مراحل محاسبه گردش حسابهای دریافتنی را لیست کنید. دو جزء مورد استفاده برای محاسبه نسبت جریان را مشخص کنید. به یاد بیاورید که هنگام انجام تجزیه و تحلیل نسبت های مالی باید از چه مواردی اجتناب کنید.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده های Excel: پیش بینی - Image of Course Excel Data Analysis: Forecasting 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده های Excel: پیش بینی

    Excel Data Analysis: Forecasting

    پروفسور وین وینستون بیش از بیست سال است که تکنیک های پیش بینی پیشرفته را به شرکت های Fortune 500 آموزش داده است. در این دوره، او نحوه استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های Excel-از جمله نمودارها، فرمول ها و توابع-را برای ایجاد پیش بینی های دقیق و روشن نشان می دهد. با نحوه نمایش بصری داده های سری زمانی آشنا شوید. با محاسبه خطاها و سوگیری ها، مطمئن شوید که پیش بینی های شما دقیق است. از خطوط روند برای شناسایی روندها و داده های دورتر استفاده کنید. رشد مدل ؛ حساب فصلی ؛ و متغیرهای ناشناخته را با تحلیل رگرسیون چندگانه شناسایی کنید. مجموعه ای از چالش های عملی در طول راه به شما کمک می کند مهارت های خود را محک بزنید و کار خود را با راه حل های وین مقایسه کنید. اهداف یادگیری نمایش داده های سری زمانی با رسم و نمایش اطلاعات. یک نمودار میانگین متحرک تهیه کنید. نحوه محاسبه خطاها و سوگیری ها را بشناسید. تفسیر و استفاده از خطوط روند نحوه مدل سازی رشد نمایی را تعیین کنید. محاسبه نرخ رشد سالانه تأثیر فصلی را تجزیه و تحلیل کنید. روش میانگین نسبت به متحرک را مشخص کنید.

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی Excel: تجزیه و تحلیل اقتصادی و تجزیه و تحلیل داده ها - Image of Course Excel: Economic Analysis and Data Analytics 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Excel: تجزیه و تحلیل اقتصادی و تجزیه و تحلیل داده ها

    Excel: Economic Analysis and Data Analytics

    داده های بزرگ دنیای تجارت را متحول می کند. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند داده های بزرگ و هوش تجاری چیست و چگونه از این تکنیک ها در مشاغل روزانه خود استفاده کنند. این دوره با نشان دادن نحوه استفاده از حجم زیادی از داده های اقتصادی برای به دست آوردن بینش های کلیدی تجاری و تجزیه و تحلیل شرایط بازار، به این شکاف دانش می پردازد. پروفسور مایکل مک دونالد نشان می دهد که چگونه می توان از اطلاعات موجود در اینترنت برای پیش بینی آمار مانند رشد صنعت، تولید ناخالص داخلی و نرخ بیکاری و همچنین عواملی که مستقیماً بر تجارت شما تأثیر می گذارد، مانند قیمت ملک و افزایش نرخ بهره در آینده استفاده کرد. تنها چیزی که نیاز دارید Microsoft Excel است. مایکل از فرمول ها، توابع و محاسبات داخلی برای تجزیه و تحلیل رگرسیون، محاسبه فواصل اطمینان و آزمایش استرس نتایج شما استفاده می کند. او همچنین صافی نمایی سری های زمانی، رگرسیون اثرات ثابت و برآوردگرهای تفاوت را پوشش می دهد. با دور شدن از دوره می توانید بلافاصله شروع به ایجاد پیش بینی برای نیازهای تجاری خود کنید. اهداف یادگیری یک منبع خوب از داده های رایگان را شناسایی کنید. عبارت برآورد تأثیر متغیر X بر متغیر Y را نام ببرید. بگویید کدام آمار محدودیتی در برآورد تأثیر متغیر X بر متغیر Y ارائه می دهد. نوع متغیری را که می تواند برای ثبت جلوه های ثابت استفاده شود، ارزیابی کنید. روشی را ذکر کنید که به وسیله آن می توان پیش بینی را با رگرسیون انجام داد.

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی پیش بینی مالی با Big Data - Image of Course Financial Forecasting with Big Data 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی پیش بینی مالی با Big Data

    Financial Forecasting with Big Data

    داده های بزرگ دنیای تجارت را متحول می کند. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند داده های بزرگ و هوش تجاری چیست و چگونه از این تکنیک ها در مشاغل روزانه خود استفاده کنند. این دوره به شکاف دانش می پردازد و به تجار روش های عملی برای ایجاد پیش بینی های سریع و مرتبط با مشاغل با استفاده از داده های بزرگ ارائه می دهد. به پروفسور مایکل مک دونالد بپیوندید و نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل پیش بینی برای پیش بینی شاخص های کلیدی عملکرد مورد علاقه، مانند فروش سه ماهه، جریان نقدی پیش بینی شده یا حتی قیمت بهینه محصولات را کشف کنید. تنها چیزی که نیاز دارید Microsoft Excel است. مایکل از فرمول ها، توابع و محاسبات داخلی برای تجزیه و تحلیل رگرسیون، محاسبه فواصل اطمینان و آزمایش استرس نتایج شما استفاده می کند. با دور شدن از دوره می توانید بلافاصله شروع به ایجاد پیش بینی برای نیازهای تجاری خود کنید. اهداف یادگیری دو روش تصمیم گیری را ذکر کنید. رایج ترین روش پیش بینی مالی متعارف را مشخص کنید. چالش های متداول را که هنگام تلاش برای ادغام داده ها ایجاد می شود، شرح دهید. انواع سوالاتی را که هوش تجاری برای پاسخگویی به آنها مناسب است ارزیابی کنید. آماری را که برای برآورد تأثیر متغیر X بر متغیر Y مفید است، تشخیص دهید.

  • 13
    دوره آموزشی دوره آموزشی پیش بینی با استفاده از صورتهای مالی - Image of Course Forecasting Using Financial Statements 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی پیش بینی با استفاده از صورتهای مالی

    Forecasting Using Financial Statements

    بدانید که یک شرکت به کجا می رود و منابع مورد نیاز برای موفقیت. پیش بینی با استفاده از صورتهای مالی، جهشی عمیق در ریاضیات پیش بینی مالی ایجاد می کند. اعداد را بررسی کنید و نحوه ایجاد یک پیش بینی کامل از ابتدا تا انتها، با استفاده از Excel یا Google Sheets را بیاموزید. یاش پاتل صورت حساب درآمد و ترازنامه را تجزیه می کند تا پیش بینی های پیش فرض درآمد، تجهیزات، هزینه فروش و موارد دیگر را محاسبه کند. او همچنین ریاضیات پشت تکنیک های ساده پیش بینی، مانند رویکرد ساده لوحانه، میانگین متحرک ساده و هموارسازی نمایی را نشان می دهد. او همچنین نحوه ایجاد پیش بینی جریان نقدی، محاسبه درآمد قبل از بهره و مالیات، استهلاک و هزینه های سرمایه ای و خالص سرمایه در گردش را نشان می دهد. یاش همچنین از داده ها برای ایجاد رگرسیون استفاده می کند که می تواند برای یک مقدار مستقل داده شده را برآورد و پیش بینی کند. در پایان این دوره، شما باید بتوانید پیش بینی هایی را برای یک کسب و کار با استفاده از بیش از صورتهای مالی رایج موجود ارائه دهید. اهداف یادگیری چهار نوع مختلف صورتهای مالی را توضیح دهید. بین انواع میانگین متحرک تفاوت قائل شوید. یک روند تعدیل شده فصلی را تعیین کنید. تجزیه صورتهای مالی پیش فرم جریانهای نقدی و آنچه افزایش بدهیها و کاهش سود به طور کلی نشان می دهد را شناسایی کنید. بگویید واپس گرایی چیست. روش ساده لوحانه را ترسیم کنید.

  • 14
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای مالی: ارزیابی مشاغل - Image of Course Finance Foundations: Business Valuation 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای مالی: ارزیابی مشاغل

    Finance Foundations: Business Valuation

    آیا ارزش کسب و کار خود را می دانید؟ ارزش گذاری مشاغل هنگام فروش یک مشاغل کوچک، جذب شریک، جستجوی بدهی اضافی یا تامین مالی خالص، تعیین ارزش سهم در عرضه اولیه (IPO) یا خرید یک شرکت دیگر بسیار مهم است. در این دوره، استادان حسابداری جیم و کی استایس مقدمه ای بر مهمترین روشهای ارزیابی مشاغل ارائه می دهند. آنها از ارزیابی دارایی ها و بدهی های فردی به ارزیابی کل مشاغل ادامه می دهند. این دوره شامل تمرین با مدلهای ساده ارزشگذاری، مانند استفاده از ضرایب چندگانه و نسبت قیمت به درآمد، و همچنین مدل ارزیابی پیچیده تر "جریان نقدی تنزیل شده" است. فصل های پایانی شامل بررسی سرگرم کننده و کاربردی ارزش یک کسب و کار بسیار واقعی - مک دونالد - و برخی توصیه های جداگانه است. مطمئن شوید که سایر دوره های حسابداری و مالی برادران استیس را بررسی کرده اید تا سایر عوامل اقتصادی که بر تجارت شما تأثیر می گذارد را بشناسید. اهداف یادگیری روشهای مختلف ارزیابی کسب و کار را ارزیابی کنید. دلایلی را که شرکت ها نسبت قیمت به کتاب خاص دارند مشخص کنید. توضیح دهید که چرا یک سرمایه گذار هنگام استفاده از نسبت قیمت به فروش، یک سرمایه گذاری را بر سرمایه گذاری دیگر ترجیح می دهد. محدودیت های استفاده از تحلیل جریان نقدی تنزیل شده را شرح دهید. مفهوم حسابهای ترازنامه که به طور طبیعی رخ می دهد را مرور کنید. با استفاده از سناریو نحوه استفاده از سودهای چندگانه را بررسی کنید.

  • 15
    دوره آموزشی دوره آموزشی جامع آمار در اکسل بخش 1 - Image of Course Excel Statistics Essential Training: 1 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی جامع آمار در اکسل بخش 1

    Excel Statistics Essential Training: 1

    داده‌ها، تا زمانی که شما آن را به خوبی استفاده نکنید، ارزشمند نیستند. آمار داده‌ها را به اطلاعات معنی‌دار تبدیل می‌کند و سازمان‌ها را قادر می‌سازد که تصمیمات و پیش‌بینی‌های بهتری بگیرند. به همین دلیل است که جمع‌آوری، تحلیل و ارائه داده‌ها - یک مهارت ارزشمند برای هر کسی در رشته کسب‌وکار یا دانشگاه است. در این درس، مربی Joseph Schmuller اصول آمار توصیفی و آمار استنباطی را آموزش می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه آن‌ها را در مایکروسافت اکسل استفاده کنید - یک برنامه ارزان و قابل‌دسترسی که مجموعه‌ای از ابزارهای آماری قدرتمند را ارایه می‌دهد. او با استفاده از توابع ساخته‌شده، و نمودارها، همراه با Analysis Toolpak، توضیح می‌دهد که چگونه داده‌ها را سازماندهی و ارایه دهد، توزیع نمونه‌گیری را درک کنید، فرضیه‌های تست را درک کنید، و نتیجه‌گیری کنید. او احتمالات، میانگین‌ها، توزیع، تخمین، واریانس، آزمون رگرسیون و غیره را پوشش می‌دهد. در پایان این دوره، شما باید بتوانید به طور کامل مفاهیم آماری اساسی را به طیف گسترده‌ای از داده‌ها اعمال کنید. اهداف یادگیری نحوه محاسبه احتمال ساده را توضیح دهید. فرمول های آماری Excel را برای یافتن میانگین، میانه و حالت مرور کنید. هنگام محاسبه واریانس، نامگذاری آماری را متمایز کنید. هنگام رسم نمودار چند ضلعی های فرکانسی، اجزا را شناسایی کنید. نحوه عملکرد توزیع های t را توضیح دهید. فرایند تعیین مربع کای را توضیح دهید.

  • 16
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری برنامه نویسی SQL - Image of Course Learning SQL Programming 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری برنامه نویسی SQL

    Learning SQL Programming

    زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) یک ابزار رایج برای بازیابی داده ها از پایگاه داده های رابطه ای مانند SQL Server، MySQL، MariaDB و PostgreSQL است. این دوره مقدمه ای بر این زبان برنامه نویسی اصلی ارائه می دهد. نحوه درخواست داده از پایگاه داده، محدود کردن و مرتب کردن پاسخ‌ها، جمع‌آوری داده‌ها از چندین جدول با اتصال، و ویرایش و حذف داده‌ها را بیاموزید. مربی اسکات سیمپسون همچنین نحوه انجام عملیات ساده ریاضی و تبدیل داده ها به فرمت های مختلف را نشان می دهد. اهداف یادگیری گزاره عبارت زیر را نام ببرید: SELECT EyeColor, Age FROM Student WHERE FirstName = 'Tim' ORDER BY LastName ASC; توضیح دهید که اگر عبارت WHERE شامل چندین عبارت برای ارزیابی باشد، برای اعمال ترتیبی که یک عبارت باید ارزیابی شود، از چه چیزی استفاده شود. بهترین گزینه برای اتصال دو جدول در یک پایگاه داده را شناسایی کنید تا بتوانید داده ها را از هر دو نمایش دهید. یک نوع داده را لیست کنید که عددی نیست. نتیجه اجرای عبارت زیر را روی جدولی حاوی ستون های col_1 و col_2 تعیین کنید: INSERT INTO Box (col_1, col_2) VALUES ('A', 'B')، ('A', 'B'), ('A', 'B'), ('A', 'B'); بهترین روش حذف جان رامیرز (ID 3452) از جدول دانشجویی را تعیین کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Scott Simpson - Image of Author Scott Simpson

Scott Simpson

اسکات از زمانی که حدوداً هفت سال داشت به وسایل کامپیوتری علاقه داشت، و بیشتر اوقات به دوستان، خانواده و غریبه ها طرز استفاده از آن ها را می آموخت. این سرگرمی کامپیوتری برای او تبدیل به شغل در Apple در دوره کالج شد، و بعد از اتمام مدرک فوق لیسانسش در تعلیم و تربیت از دانشگاه سن دیگو، مشغول سامان دهی بخش توسعه در Lynda.com به عنوان یک قسمت جدید ، کرده است. اسکات از ساختن web apps و کشف و بررسی تکنولوژی های جدید لذت می برد. می توانید او را در توییتر به آدرس scotty82@ پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Bonnie Biafore - Image of Author Bonnie Biafore

Bonnie Biafore

PMP/ مهندس/ نویسنده پرفروش ترین کتابها "بانی بیافور" بیش از 25 سال سابقه ساخت و توسعه نرم افزار و مدیریت پروژه دارد. "بانی بیافور" یک حرفه ای در مدیریت پروژه (به اختصار PMP) و مهندسی است با بیش از 25 سال سابقه مدیریت ساخت و توسعه و اجرای پروژه هایی درحوزه های مخابرات، صنایع همگانی و صنایع IT. وی همچنین بیش از 25 کتاب برنده جایزه نوشته است، از جمله میکروسافت پروژه 2013: راهنمای گمشده، مدیریت موفق پروژه ( برنده جایزه سال 2012 در رقابت بین المللی STC 2012)، کتاب های جیبی 2015: راهنمای گمشده 2015 (راهنمای رسمی تعلیم برای Quickbookها)، و کتاب مربی مدیریت پروژه شما. رمان او، به نام Fresh Squeezed هم اکنون در آمازون و سایر مراکز تجاری در دسترس است. او همچنین وقتی پشت کامپیوترش نباشد ، خدمات مدیریت پروژه و مستند سازی فنی ارائه می کند، وی با دو سگ کوهی اش در کوه پیاده روی می کند، کلاس های رقص هوایی می رود، و غذاهای ماهرانه ای می پزد. می توانید او را در LinkedIn به آدرس https://www.linkedin.com/in/bonniebiafore پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Rudolph Rosenberg - Image of Author Rudolph Rosenberg

Rudolph Rosenberg

Rudolph Rosenberg با استفاده از تجارب خود به عنوان CEO، CFO و اجرایی Dell Computers او به موفقیت کار آفرینان کمک می کند. او به عنوان CEO در کمپانی California-based به کار آفرینان در زمینه حل معادله ی entrepreneurship کمک می کند. با توجه به تجربه ی او به عنوان CEO، و CFO اجرایی در Dell Computers ، او تمایل دارد تلاش های خود را در توسعه ی مفاهیمی متمرکز کند که فهم و درک مسائل اقتصادی ، entrepreneurship و مالی آسانتر شده و راهنمایی برای موفقیت کار آفرینان باشد. او وقت خود را در اروپا یا California می گذارند و آدرس توییترش rudolph_t@ می باشد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Wayne Winston - Image of Author Wayne Winston

Wayne Winston

وین وینستون استاد علوم تصمیم گیری در دانشکده بازرگانی کلی دانشگاه ایندیانا است. او برنده بیش از 30 جایزه آموزشی، از جمله استادی جان و استر ریس، و بیش از 20 مقاله در مجله و 15 کتاب نوشته است. کتاب اخیر او، ریاضیات، استفاده از ریاضیات توسط تیم های ورزشی حرفه ای و قماربازان را توضیح می دهد. وین برای بسیاری از سازمان‌ها از جمله دالاس ماوریکس، غواصی ایالات متحده، سیسکو، مایکروسافت، ارتش ایالات متحده، Eli Lilly، Diamond Consulting، Tellabs و Medtronics مشاوره کرده است. او همچنین دوره های آنلاین مدل سازی صفحه گسترده و ریاضیات را برای انتشارات مدرسه بازرگانی هاروارد توسعه داده است. در نهایت، وین یک خطر دو بار است! قهرمان.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Tatiana Kolovou - Image of Author Tatiana Kolovou

Tatiana Kolovou

تاتیانا کلوو عضو هیات‌علمی دانشکده تجارت Kelley در دانشگاه ایندیانا است. او به عنوان " یک مهاجر آکادمیک " از شهر آتن، در یونان ، به آمریکا آمد. اکنون او ارتباطات تجاری و اثر متقابل فرهنگی ، آموزش می‌دهد. تاتیانا با مدیران و تیم های شرکت های بزرگ مشاوره می کند تا مهارت های ارتباطی موثر برای شرکت های بزرگ را توسعه دهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brenda Bailey-Hughes - Image of Author Brenda Bailey-Hughes

Brenda Bailey-Hughes

برندا بیلی هیوز یک مدرس ارشد دانشکده بازرگانی کلی است که مدیران اجرایی را در زمینه ارتباطات مربی می کند. برندا به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده کسب و کار کلی رتبه ملی در دانشگاه ایندیانا، دوره های ارتباطی در مقطع کارشناسی، دوره های مشاوره کلی MBA مستقیم و دوره های رهبری جهانی را تدریس می کند و در برنامه مشارکت اجرایی MBA بین دانشکده بازرگانی کلی و دانشگاه سونگ کیونکوان در سئول کار می کند. کره جنوبی. پروفسور بیلی هیوز از طرفداران تدریس دیدگاه های جهانی در محیط کسب و کار است و یک مربی مجاز برای دانشجویان و متخصصان تجاری است که به دنبال بهبود شایستگی های بین المللی خود هستند. برندا سخنران مورد علاقه ای است که به طور مرتب در کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی در مورد موضوعات مختلف از جمله مدیریت تغییر، مهارت های ارائه، ارتباطات بین فرهنگی، ارتباطات تأثیرگذار و خدمات مشتری ارائه می دهد. برندا به عنوان یکی از مالکان Team Performance، یک شرکت مشاوره و آموزش، در آموزش ارتباطات تخصص دارد و مدیران بسیاری از شرکت های Fortune 500 را مربیگری کرده است. برندا دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در ارتباطات سازمانی و توسعه حرفه ای است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jim Stice - Image of Author Jim Stice

Jim Stice

جیم استیس، استاد حسابداری در BYU است. او به کارکنان شرکت های چند ملیتی، در مورد حسابداری تجاری آموزش میدهد. James D. Stice، استاد برجسته حسابداری در دانشکده حسابداری در BYU است. پروفسور استیس از سال 1988 در BYU بوده است. او سه کتاب درسی حسابداری و مقالات حرفه ای و علمی متعددی منتشر کرده است. علاوه بر این پروفسور استیس در آموزش اجرایی برای Ernst & Young، بانک مرکزی امریکا، شرکت بین المللی ماشین آلات کسب و کار، RSM McGladrey و AngloGold Limited شرکت داشته است و در INSEAD (در فرانسه و سنگاپور) و CEIBS (در چین) تدریس کرده است . او برای آموزش برتری، در کالج و دانشگاه خود شناخته شده است. پروفسور استیس در حال حاضر در هیئت مدیره شرکت بین المللی Nutraceutical International مشغول به کار است. پروفسور جیم استیس دکترای خود رااز دانشگاه واشنگتن و همچنین مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را از BYU، در حسابداری دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Kay Stice - Image of Author Kay Stice

Kay Stice

ارل کای استیس، استاد حسابداری PricewaterhouseCoopers در دانشکده مدیریت BYU Marriott است. وی در دانشکده تمام وقت در دانشگاه رایس ، دانشگاه آریزونا و دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ (HKUST) بوده است. او همچنین مدرس اجرایی MBA در HKUST ، SKOLKOVO (دانشکده مدیریت مسکو) ، دانشکده تجارت بین المللی چین-اروپا (CEIBS) ، دانشگاه ایلینویز (ایالات متحده) و INSEAD (سنگاپور و پاریس) بوده است. پروفسور کای استیس در دانشگاه های Arizona, Rice و دانشگاه Brigham Young جوایزی را برای تدریس با کیفیت بالا دریافت کرده است و او دو بار به عنوان یکی از ده مدرس برتر HKUST انتخاب شد. پروفسور استیس در ایالات متحده ، هنگ کنگ ، چین ، روسیه ، مالزی و آفریقای جنوبی به آموزش های اجرایی و آموزش های شرکتی مشغول بوده است. وی همچنین یک شاهد متخصص در پرونده‌های جبران خسارت و اختلافات مالیاتی بوده است. پروفسور استیس مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد حسابداری را از دانشگاه Brigham Young دریافت کرد و دکترای خود را در دانشگاه Cornell University (ایالات متحده) به اتمام رساند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Stefan Michel - Image of Author Stefan Michel

Stefan Michel

علایق تحقیقاتی اصلی پروفسور میشل در استراتژی بازاریابی مشتری مداری ، نوآوری خدمات و قیمت گذاری است. در IMD ، او مدیر برنامه MBA اجرایی است و در برنامه بازاریابی استراتژیک ، برنامه بنیاد رهبری ، برنامه MBA و برنامه Orchestrating Winning Performance و همچنین در بسیاری از برنامه های مشارکتی برای پیشروان جهان تدریس می کند. او شش کتاب، هشت فصل کتاب، و بیش از بیست مقاله در مورد این موضوعات نوشته و بسیاری از مقالات دانشگاهی که در مجلاتی از جمله Harvard Business Review, California Management Review و Journal of the Academy of Marketing Science چاپ شده‌اند. او برنده جایزه Emerald Literati Award 2009 توسط مجله Service Management و جایزه بهترین فیلم در استراتژی بازاریابی در کنفرانس AMA Winter Educators' Conference در سال ۲۰۰۵ شد. پیش از ورود به IMD ، پروفسور میشل به عنوان استاد بازاریابی در دانشکده مدیریت جهانی Thunderbird (ایالات متحده) بود، جایی که در برنامه های MBA و EMBA و همچنین در برنامه های یادگیری شرکتی سفارشی برای شرکت های اروپایی ، کره ای و چینی تدریس می کرد. او نوآوری‌های مختلف آموزشی را معرفی کرد و چندین جایزه برای تعالی در تدریس دریافت کرد. او یکی از اعضای هیئت علمی جهانی در مرکز رهبری خدمات در دانشگاه ایالتی آریزونا (ایالات متحده آمریکا) است. او در سطح بین‌المللی با مشتریانی مثل GE (New York), Visa Europe, Credit Suisse, Maersk, Interbrand Zintzmeyer & Lux, Concordia, Postfinance و UBS کار می‌کند و فعالیت های هتلداری خانواده‌اش را به عنوان رئیس هیات‌ مدیره اداره می‌کند. وی عضو هیئت مدیره در Bossard و عضو هیئت مدیره بازاریابی GfM Gesellschaft für (انجمن بازاریابی سوئیس) است. پروفسور میشل دارای مدرک MBA و DBA از دانشگاه زوریخ است و هر دو summa و laude را دارد. وی جایزه بهترین پایان نامه 1997 ، اعطا شده توسط انجمن سوئیس برای تحقیقات بازار و اجتماعی را دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Joseph Schmuller - Image of Author Joseph Schmuller

Joseph Schmuller

Joseph Schmuller دارای مدرک BS از Brooklyn College و MA از دانشگاه Missouri—Kansas City و PhD از دانشگاه University of Wisconsin می باشد که همه ی آنها در زمینه ی روان شناسی می باشد. او نقش های مختلفی را در صنعت و دانشگاه ایفا کرده است . او از اعضای قبلی American Statistical Association بوده و آمار و احتمال را درسطح undergraduate ، honors undergraduate و graduate آموزش داده است. او برنده ی جایزه در معلمی و نویسندگی بوده و نویسنده ی ویرایش سوم Statistical Analysis with Excel For Dummies می باشد. او همراه خانواده اش در Jacksonville, Florida زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Michael McDonald - Image of Author Michael McDonald

Michael McDonald

مایکل مک‌دونالد، محقق و استاد امور مالی دانشگاه Fairfield است. او مهارت‌های برنامه‌نویسی زیادی در SAS، Stata، پیتون، R و SQL و در بین دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی دارد. تجربه کاری گذشته او شامل استفاده از این زبان‌های برنامه‌نویسی برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده‌های بزرگ در امور مالی و اقتصاد و توسعه استراتژی‌های تجارت براساس داده کاوی است. او کارهای زیادی در حوزه بانکداری سرمایه‌گذاری، شرکت‌های نوپا، صندوق‌های تامینی، و انواع زیادی از پروژه‌های مشاوره‌ای انجام داده‌است. او سابقه‌ای از نوشتن مطالب خلاقانه و عملی برای انواع حوزه‌های موضوعی در رشته‌های مختلف تجاری دارد. دانش هسته‌ای مایکل بر روی بازارهای مالی و تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری متمرکز است. او به شرکت‌ها در مورد سرمایه‌گذاری‌های سرمایه، مسایل ارزش‌گذاری، و تخصیص سرمایه به توسعه استراتژی کسب‌وکار کمک کرده‌است. او مولف چندین مطالعه تحقیقاتی است که به پرسش‌های پیچیده در نظم مالی می‌پردازد. کارهای مایکل توسط مجله وال استریت، بلومبرگ، موسسه CFA، و بسیاری دیگر مطرح شده‌است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Yash Patel - Image of Author Yash Patel

Yash Patel

یاش پاتل با یک سابقه آموزشی ، تدریس می کند و آموزگاران را از دانش آموزان دبیرستان تا توسعه دهندگان بزرگسال را آموزش داده است. او مملو از تصمیم گیریهای تجربی و داده محور است و تلاش می کند تا دیگران را با دانش خود در مورد چگونگی طراحی آزمایش ها، سوالات درست و خواندن نتایج معینی، آموزش دهد. او در ساحل آفتابی کالیفرنیا زندگی می کند و در زمان آزادش تنیس بازی می کند.

مشاهده پروفایل