تبدیل شدن به یک تحلیلگر برنامه ریزی مالی شرکت - Become a Corporate Financial Planning Analyst

-
1
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا مایک فیگلیولو، مشاور و مربی اجرایی بپیوندید تا او نحوه اجرای یک برنامه برنامه ریزی استراتژیک را در سازمان شما آشکار کند - فرایندی که می تواند سالانه تکرار شود و اطمینان حاصل می کند که از همه ذینفعان مربوطه دریافت می کنید. در این دوره، مایک به شما نشان می دهد که چگونه شایستگی ها، چشم انداز، ماموریت و فیلترهای استراتژیک اصلی سازمان خود را ایجاد و بیان کنید. با استفاده از این معیارها، او نحوه اولویت بندی ابتکارات رقابتی، نحوه تخصیص منابع برای حمایت بهتر از این ابتکارات و نحوه ترکیب همه این عوامل برای ایجاد یک برنامه استراتژیک قانع کننده را نشان می دهد. اهداف یادگیری اصول برنامه ریزی استراتژیک را تعریف کنید. شناسایی نیروهای مورد استفاده برای ارزیابی بازار نحوه انجام تجزیه و تحلیل SWOT را توضیح دهید. نحوه ایجاد اصول راهنما و تعیین اهداف را بیان کنید. توضیح دهید که فیلترهای استراتژیک برای چه مواردی استفاده می شوند. مراحل یک فرآیند برنامه ریزی استراتژیک را شرح دهید.
-
2
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیامور مالی در دنیای واقعی وجود دارد. همه را تحت تأثیر قرار می دهد: افراد، خانواده ها، شرکت ها و دولت ها. اگرچه ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما در اصل امور مالی تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی بخرید، بدست آوردن پول مورد نیاز برای خرید آن و مدیریت کارآمد منابعی که قبلاً در اختیار دارید است. در این دوره، جیم و کی استیس، اساتید تجاری دانشگاه بریگهام یانگ، مروری جامع بر امور مالی ارائه می دهند و همه چیز را از خواندن ترازنامه تا درک مشتقات و اوراق بهادار لمس می کنند. آنها به پرسش هایی مانند "تفاوت بین مدیریت مالی کوتاه مدت و تامین مالی بلند مدت چیست؟" و "تفاوت بین بانک سنتی، بانک سرمایه گذاری و صندوق سرمایه گذاری چیست؟" در این راه، می توانید گزارشات مالی شرکت هایی مانند Walmart و Toys "R" Us، IPO های مایکروسافت و فیس بوک و حتی داده هایی را که در تصمیمات مالی شخصی مانند تصمیم گیری در مورد خرید ماشین. اهداف یادگیری توضیح دهید که آنچه شما برای خرید نیاز دارید مربوط به امور مالی است. نحوه محاسبه هزینه فروش را به یاد بیاورید. چرخه عملکرد را شرح دهید. ارزیابی کنید که چرا نرخ بازده صندوق های شاخص سهام نسبت به اوراق قرضه یا حساب های پس انداز شرکت ها بیشتر است. توضیح دهید که چرا حقوق صاحبان سهام به طور کلی بیش از تامین مالی بدهی هزینه دارد. مزایای پایین نگه داشتن هزینه های ثابت را ذکر کنید.
-
3
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیحسابداری مدیریتی به مدیران در تصمیم گیری با استفاده از داده های مالی سازمان کمک می کند. درک حسابداری مدیریتی به شما کمک می کند تا بدانید هزینه یک محصول چقدر است، زمان خرابی شرکت شما را تجزیه و تحلیل کنید و بودجه هزینه ها و رشد آینده را تعیین کنید. در این دوره، استادان حسابداری جیم و کی استایس کلیه اصول اساسی شامل هزینه ها و رفتارهای هزینه ای، روابط هزینه-حجم سود (CVP)، جریان هزینه ها، هزینه یابی استاندارد و هزینه یابی بر اساس فعالیت و بودجه بندی را پوشش می دهند. اهداف یادگیری شناسایی مسائلی که یک تجارت هنگام استفاده از استراتژی ادغام عمودی با آن روبرو می شود. انواع مختلف هزینه های مرتبط با حسابداری مدیریتی را بررسی کنید. تعیین هزینه های خاص در زمینه هزینه های ثابت و متغیر. اهمیت درک نحوه محاسبه هزینه ها در صنایع مختلف را توضیح دهید. دلایل مربوط به تحلیل واریانس را شرح دهید. مفروضات معقولی را که می توان در هزینه یابی بر مبنای فعالیت ایجاد کرد، شرح دهید. عوامل تعیین کننده بودجه سرمایه ای را از عواملی که کمی هستند، متمایز کنید.
-
4
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیران می توانند از علم اقتصاد برای استراتژی و حل انواع مشکلات تجاری، از امور روزمره تا ماموریت های حیاتی استفاده کنند. در این دوره، استفان میشل، استاد بازاریابی استراتژیک IMD نحوه استفاده از تئوری اقتصادی برای پاسخ به سوالات استراتژیک مانند… مشتریان چه چیزی می خرند؟ (نظریه تقاضا) چه چیزی تولید کنیم؟ (تئوری تولید) الان باید نگران کدام هزینه ها باشم؟ (تئوری هزینه) من در چه بازاری هستم؟ (نظریه رقابت) برای آن چه هزینه ای بگیریم؟ (تئوری قیمت گذاری) برای درک اینکه اقتصاد مدیریتی در عمل چگونه به نظر می رسد، استفان توضیح می دهد که چگونه سیستم تبلیغاتی مبتنی بر حراج گوگل از اصول تئوری بازی ها استفاده می کند و چگونه درک این موضوع می تواند به تصمیم گیرندگان کمک کند تا بر رقبای خود غلبه کنند. اهداف یادگیری رابطه بین متغیرهای مورد استفاده در حل تصمیمات تجاری را شناسایی کنید. رابطه بین مقیاس اقتصادی و دامنه اقتصادی را شرح دهید. فرآیند به حداکثر رساندن سود را مرور کنید. منحنی های تقاضا را توضیح دهید. عوامل دخیل در تئوری بازی ها را به یاد بیاورید.
-
5
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیریت پروژه مجموعه ای از تکنیک هاست که هرکسی می تواند برای دستیابی به اهداف و موفقیت بیشتر پروژه ها از آنها استفاده کند. مدیریت پروژه می تواند برای هدایت پروژه های کوچک و ساده و همچنین ابتکارات پیچیده در سطح سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. بانی بیافور همیشه مجذوب این بوده که چگونه همه چیز کار می کند و چگونه کارها را بهتر انجام دهد. در این دوره، او اصول مدیریت پروژه را از تعیین اهداف و اهداف پروژه و ساختن یک برنامه پروژه گرفته تا مدیریت منابع و کار، رعایت مهلتها و بستن پروژه توضیح میدهد. در طول مسیر، او نکاتی را برای برقراری ارتباط، برگزاری جلسات، حفظ پروژه در مسیر و جلب پذیرش مشتری ارائه می دهد. این دوره همچنین مروری بر تغییرات معرفی شده در کتاب راهنمای موسسه مدیریت پروژه ویرایش هفتم مجموعه دانش مدیریت پروژه ارائه میکند. این دوره تمریناتی را برای اکثر ویدیوها بر اساس یک پروژه مطالعه موردی مراقبت های بهداشتی/IT ارائه می دهد. اهداف یادگیری تعریف مدیریت پروژه را مشخص کنید. شباهت ها و تفاوت های بین مدیریت پروژه سنتی و چابک را بررسی کنید. اصول تحلیل ذینفعان پروژه را بررسی کنید. بهترین راه ها برای شناسایی هدف و اهداف پروژه را بررسی کنید. استراتژی ها را برای جمع آوری نیازمندی ها بررسی کنید. اصول تدوین بودجه پروژه را شناسایی کنید. بهترین روش ها برای ایجاد یک طرح با کیفیت را تشخیص دهید. بهترین گام ها را در هنگام تعیین فرآیندهای تهیه منابع کشف کنید. اصول توسعه یک برنامه پروژه را بررسی کنید. رویکردهای نظارت و کنترل پیشرفت و عملکرد را بررسی کنید.
-
6
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسییاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید. مهارتهای ارتباطی شما بر آینده شغلی شما تاثیر میگذارد، ارزش شما به شرکت شما و احتمال ترفیع شما بستگی دارد. این درس به شما کمک میکند در انواع موقعیتهای حرفهای ، بهتر ارتباط برقرار کنید، از جمله جلسات، پیامهای ایمیل و سخنرانیها. مدرسان Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes چهار بلوک ساختمانی: ارتباطات بین افراد، پیام، متن، و گوش دادن را معرفی میکنند و نشان میدهند که چگونه در شرایط مختلف کاربرد دارند. این دوره از طریق استفاده از تصاویر و ابزارهای کاربردی، نشان میدهد که چگونه این شایستگی اصلی را ایجاد کرده و به شیوهای که به طور موثر و حرفهای پیام شما را منتقل میکند ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: چهار ستون یک سناریوی تجاری را به یاد بیاورید. اصطلاح "مردم" را در متن یک سناریوی ارتباطی کاوش کنید. به یاد بیاورید که چگونه مدل Think، Feel، Do را برای یک سناریوی ارتباطی اعمال می کند. قسمت های پیام را در یک سناریوی ارتباطی شناسایی کنید. کانال را در یک سناریوی ارتباطی بشناسید. اهمیت زمینه را در یک رویداد ارتباطی اعمال کنید. مهمترین مولفه های گوش دادن را مرور کنید.
-
7
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچه چیزی باعث جذابیت ارائه می شود؟ ارائه ای که بر اساس تحقیقات قوی، متناسب با علایق مخاطبان شما ساخته شده است و برای پیش بینی و پاسخ به سوالات مربوط به پیام شما طراحی شده است. در این دوره، استاد مدرسه کسب و کار کلی، تاتیانا کولوو، به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید ارائه های تجاری قوی تهیه کنید. بیاموزید که چگونه داستان خود را بیابید، از منطق و احساسات استفاده کنید، اعتبار کسب کنید، یک طبقه بسازید و یک ارائه جذاب ارائه دهید. در طول راه، کتی، یک حرفه ای جوان را دنبال کنید، زیرا او آماده می شود تا در سازمان خود به مدیران ارائه دهد. اهداف یادگیری بررسی کنید که چگونه سطح دانش مخاطبان خود را ارزیابی کنید. ارزش مخاطب را مشخص کنید. به یاد بیاورید که مقایسه "جنگل در مقابل درخت" با طراحی مصاحبه و ارائه مخاطب چگونه است. تشخیص دهید که جذابیت منطقی در محیط ارائه به چه معناست. جذابیت احساسی را در محیط ارائه تعریف کنید.
-
8
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرآورد عملکرد مالی آینده نقش مهمی در زندگی شرکت های نوپا و کوچک و بزرگ دارد. با نگاه به آینده، شرکت ها می توانند تغییرات را به صورت پیشگیرانه مدیریت کنند. شرکت های نوپا می توانند از پیش بینی ها برای ایجاد برنامه های تجاری و افزایش سرمایه استفاده کنند. این دوره درباره پیش بینی های مالی است: نه با پیش بینی آینده، بلکه با یادگیری از عملکرد گذشته. رودلف روزنبرگ تکنیک هایی را که متخصصان برنامه ریزی مالی برای ایجاد پیش بینی های مالی قوی با استفاده از Microsoft Excel استفاده می کنند، به اشتراک می گذارد. او نشان می دهد که چگونه می توان دو رویکرد-از بالا به بالا و پایین-را در یک طرح جامع ترکیب کرد که به شما کمک می کند درآمد و هزینه ها را تجزیه و تحلیل کنید، تغییرات را پیش بینی کنید و اهداف شرکت را در تصویری واقع بینانه از آینده شرکت خود ترکیب کنید. اهداف یادگیری بین پیش بینی و برنامه ریزی تمایز قائل شوید. جوانب مثبت و منفی طرح ریزی از پایین به بالا را به خاطر بسپارید. توضیح دهید که چگونه یک مدیر مالی می تواند از خط فروش در پیش بینی های تجاری استفاده کند. توضیح دهید که چگونه یک شرکت می تواند حاشیه ناخالص خود را بر اساس محصول پیش بینی کند. مزایا و معایب استفاده از طرح بالا به پایین را مشخص کنید. نحوه استفاده برنامه های تجاری از پیش بینی ها را بشناسید. نحوه تدوین مجموعه ای از بدترین سناریوها را خلاصه کنید.
-
9
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسینسبت های مالی - مانند ROI (بازده سرمایه گذاری) یا ROA (بازگشت دارایی) - ابزاری ارزشمند برای اندازه گیری پیشرفت یک شرکت در برابر یک هدف مالی، یک رقیب خاص یا کل صنعت است. در این دوره، استادان جیم و کی استایس نسبت های مالی موجود در ترازنامه ها، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد را توضیح می دهند و نمونه هایی از شرکت های دنیای واقعی مانند والمارت، نوردستروم و مک دونالد ارائه می دهند. آنها به شما کمک می کنند نحوه استفاده از نسبت های مالی برای تجزیه و تحلیل یا مقایسه شرکت خود در برابر سایر شرکت ها را درک کنید. اهداف یادگیری صورت مالی را مشخص کنید که در آن می توانید منبع تامین مالی یک شرکت برای خرید دارایی را بیابید. قسمتی را که بدهی ها باید از آن پرداخت شود نام ببرید. وقتی درصد درآمد عملیاتی یک شرکت را بررسی می کنید، ببینید چه چیزی می خواهید ببینید. مراحل محاسبه گردش حسابهای دریافتنی را لیست کنید. دو جزء مورد استفاده برای محاسبه نسبت جریان را مشخص کنید. به یاد بیاورید که هنگام انجام تجزیه و تحلیل نسبت های مالی باید از چه مواردی اجتناب کنید.
-
10
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیپروفسور وین وینستون بیش از بیست سال است که تکنیک های پیش بینی پیشرفته را به شرکت های Fortune 500 آموزش داده است. در این دوره، او نحوه استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های Excel-از جمله نمودارها، فرمول ها و توابع-را برای ایجاد پیش بینی های دقیق و روشن نشان می دهد. با نحوه نمایش بصری داده های سری زمانی آشنا شوید. با محاسبه خطاها و سوگیری ها، مطمئن شوید که پیش بینی های شما دقیق است. از خطوط روند برای شناسایی روندها و داده های دورتر استفاده کنید. رشد مدل ؛ حساب فصلی ؛ و متغیرهای ناشناخته را با تحلیل رگرسیون چندگانه شناسایی کنید. مجموعه ای از چالش های عملی در طول راه به شما کمک می کند مهارت های خود را محک بزنید و کار خود را با راه حل های وین مقایسه کنید. اهداف یادگیری نمایش داده های سری زمانی با رسم و نمایش اطلاعات. یک نمودار میانگین متحرک تهیه کنید. نحوه محاسبه خطاها و سوگیری ها را بشناسید. تفسیر و استفاده از خطوط روند نحوه مدل سازی رشد نمایی را تعیین کنید. محاسبه نرخ رشد سالانه تأثیر فصلی را تجزیه و تحلیل کنید. روش میانگین نسبت به متحرک را مشخص کنید.
-
11
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاقتصاد هر روز بر همه ما تأثیر می گذارد - از مسائلی مانند تورم گرفته تا سلامت اقتصاد و خطر رکود. در این دوره یاد بگیرید که چگونه از داده های اقتصادی برای انجام تحلیل و پیش بینی اقتصادی استفاده کنید تا بینش های کلیدی کسب و کار و تجزیه و تحلیل شرایط بازار را به دست آورید. به پروفسور مایکل مک دونالد بپیوندید تا نشان دهد چگونه می توان از انبوه اطلاعات موجود در اینترنت برای پیش بینی آمارهایی مانند رشد صنعت، تولید ناخالص داخلی و نرخ بیکاری و همچنین عواملی که مستقیماً بر تجارت شما تأثیر می گذارد مانند قیمت ملک، افزایش نرخ بهره در آینده، استفاده کرد. مشکلات زنجیره تامین و موارد دیگر. تنها چیزی که نیاز دارید فرمول ها، توابع و محاسبات داخلی مایکروسافت اکسل است. در طول مسیر، نکاتی را در مورد استفاده از تحلیل رگرسیون، فواصل اطمینان و ابزارهای پیشبینی با شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs) شرکت خود دریافت کنید و مجموعه مهارتهای خود را در تجزیه و تحلیل دادهها برای برآورده کردن بهتر نیازهای کسبوکارتان ایجاد کنید.
-
12
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیداده های بزرگ دنیای تجارت را متحول می کند. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند داده های بزرگ و هوش تجاری چیست و چگونه از این تکنیک ها در مشاغل روزانه خود استفاده کنند. این دوره به شکاف دانش می پردازد و به تجار روش های عملی برای ایجاد پیش بینی های سریع و مرتبط با مشاغل با استفاده از داده های بزرگ ارائه می دهد. به پروفسور مایکل مک دونالد بپیوندید و نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل پیش بینی برای پیش بینی شاخص های کلیدی عملکرد مورد علاقه، مانند فروش سه ماهه، جریان نقدی پیش بینی شده یا حتی قیمت بهینه محصولات را کشف کنید. تنها چیزی که نیاز دارید Microsoft Excel است. مایکل از فرمول ها، توابع و محاسبات داخلی برای تجزیه و تحلیل رگرسیون، محاسبه فواصل اطمینان و آزمایش استرس نتایج شما استفاده می کند. با دور شدن از دوره می توانید بلافاصله شروع به ایجاد پیش بینی برای نیازهای تجاری خود کنید. اهداف یادگیری دو روش تصمیم گیری را ذکر کنید. رایج ترین روش پیش بینی مالی متعارف را مشخص کنید. چالش های متداول را که هنگام تلاش برای ادغام داده ها ایجاد می شود، شرح دهید. انواع سوالاتی را که هوش تجاری برای پاسخگویی به آنها مناسب است ارزیابی کنید. آماری را که برای برآورد تأثیر متغیر X بر متغیر Y مفید است، تشخیص دهید.
-
13
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبدانید که یک شرکت به کجا می رود و منابع مورد نیاز برای موفقیت. پیش بینی با استفاده از صورتهای مالی، جهشی عمیق در ریاضیات پیش بینی مالی ایجاد می کند. اعداد را بررسی کنید و نحوه ایجاد یک پیش بینی کامل از ابتدا تا انتها، با استفاده از Excel یا Google Sheets را بیاموزید. یاش پاتل صورت حساب درآمد و ترازنامه را تجزیه می کند تا پیش بینی های پیش فرض درآمد، تجهیزات، هزینه فروش و موارد دیگر را محاسبه کند. او همچنین ریاضیات پشت تکنیک های ساده پیش بینی، مانند رویکرد ساده لوحانه، میانگین متحرک ساده و هموارسازی نمایی را نشان می دهد. او همچنین نحوه ایجاد پیش بینی جریان نقدی، محاسبه درآمد قبل از بهره و مالیات، استهلاک و هزینه های سرمایه ای و خالص سرمایه در گردش را نشان می دهد. یاش همچنین از داده ها برای ایجاد رگرسیون استفاده می کند که می تواند برای یک مقدار مستقل داده شده را برآورد و پیش بینی کند. در پایان این دوره، شما باید بتوانید پیش بینی هایی را برای یک کسب و کار با استفاده از بیش از صورتهای مالی رایج موجود ارائه دهید. اهداف یادگیری چهار نوع مختلف صورتهای مالی را توضیح دهید. بین انواع میانگین متحرک تفاوت قائل شوید. یک روند تعدیل شده فصلی را تعیین کنید. تجزیه صورتهای مالی پیش فرم جریانهای نقدی و آنچه افزایش بدهیها و کاهش سود به طور کلی نشان می دهد را شناسایی کنید. بگویید واپس گرایی چیست. روش ساده لوحانه را ترسیم کنید.
-
14
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا ارزش کسب و کار خود را می دانید؟ ارزش گذاری مشاغل هنگام فروش یک مشاغل کوچک، جذب شریک، جستجوی بدهی اضافی یا تامین مالی خالص، تعیین ارزش سهم در عرضه اولیه (IPO) یا خرید یک شرکت دیگر بسیار مهم است. در این دوره، استادان حسابداری جیم و کی استایس مقدمه ای بر مهمترین روشهای ارزیابی مشاغل ارائه می دهند. آنها از ارزیابی دارایی ها و بدهی های فردی به ارزیابی کل مشاغل ادامه می دهند. این دوره شامل تمرین با مدلهای ساده ارزشگذاری، مانند استفاده از ضرایب چندگانه و نسبت قیمت به درآمد، و همچنین مدل ارزیابی پیچیده تر "جریان نقدی تنزیل شده" است. فصل های پایانی شامل بررسی سرگرم کننده و کاربردی ارزش یک کسب و کار بسیار واقعی - مک دونالد - و برخی توصیه های جداگانه است. مطمئن شوید که سایر دوره های حسابداری و مالی برادران استیس را بررسی کرده اید تا سایر عوامل اقتصادی که بر تجارت شما تأثیر می گذارد را بشناسید. اهداف یادگیری روشهای مختلف ارزیابی کسب و کار را ارزیابی کنید. دلایلی را که شرکت ها نسبت قیمت به کتاب خاص دارند مشخص کنید. توضیح دهید که چرا یک سرمایه گذار هنگام استفاده از نسبت قیمت به فروش، یک سرمایه گذاری را بر سرمایه گذاری دیگر ترجیح می دهد. محدودیت های استفاده از تحلیل جریان نقدی تنزیل شده را شرح دهید. مفهوم حسابهای ترازنامه که به طور طبیعی رخ می دهد را مرور کنید. با استفاده از سناریو نحوه استفاده از سودهای چندگانه را بررسی کنید.
-
15
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدادهها، تا زمانی که شما آن را به خوبی استفاده نکنید، ارزشمند نیستند. آمار دادهها را به اطلاعات معنیدار تبدیل میکند و سازمانها را قادر میسازد که تصمیمات و پیشبینیهای بهتری بگیرند. به همین دلیل است که جمعآوری، تحلیل و ارائه دادهها - یک مهارت ارزشمند برای هر کسی در رشته کسبوکار یا دانشگاه است. در این درس، مربی Joseph Schmuller اصول آمار توصیفی و آمار استنباطی را آموزش میدهد و نشان میدهد که چگونه آنها را در مایکروسافت اکسل استفاده کنید - یک برنامه ارزان و قابلدسترسی که مجموعهای از ابزارهای آماری قدرتمند را ارایه میدهد. او با استفاده از توابع ساختهشده، و نمودارها، همراه با Analysis Toolpak، توضیح میدهد که چگونه دادهها را سازماندهی و ارایه دهد، توزیع نمونهگیری را درک کنید، فرضیههای تست را درک کنید، و نتیجهگیری کنید. او احتمالات، میانگینها، توزیع، تخمین، واریانس، آزمون رگرسیون و غیره را پوشش میدهد. در پایان این دوره، شما باید بتوانید به طور کامل مفاهیم آماری اساسی را به طیف گستردهای از دادهها اعمال کنید. اهداف یادگیری نحوه محاسبه احتمال ساده را توضیح دهید. فرمول های آماری Excel را برای یافتن میانگین، میانه و حالت مرور کنید. هنگام محاسبه واریانس، نامگذاری آماری را متمایز کنید. هنگام رسم نمودار چند ضلعی های فرکانسی، اجزا را شناسایی کنید. نحوه عملکرد توزیع های t را توضیح دهید. فرایند تعیین مربع کای را توضیح دهید.
-
16
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیزبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) یک ابزار رایج برای بازیابی داده ها از پایگاه داده های رابطه ای مانند SQL Server، MySQL، MariaDB و PostgreSQL است. این دوره مقدمه ای بر این زبان برنامه نویسی اصلی ارائه می دهد. نحوه درخواست داده از پایگاه داده، محدود کردن و مرتب کردن پاسخها، جمعآوری دادهها از چندین جدول با اتصال، و ویرایش و حذف دادهها را بیاموزید. مربی اسکات سیمپسون همچنین نحوه انجام عملیات ساده ریاضی و تبدیل داده ها به فرمت های مختلف را نشان می دهد. اهداف یادگیری گزاره عبارت زیر را نام ببرید: SELECT EyeColor, Age FROM Student WHERE FirstName = 'Tim' ORDER BY LastName ASC; توضیح دهید که اگر عبارت WHERE شامل چندین عبارت برای ارزیابی باشد، برای اعمال ترتیبی که یک عبارت باید ارزیابی شود، از چه چیزی استفاده شود. بهترین گزینه برای اتصال دو جدول در یک پایگاه داده را شناسایی کنید تا بتوانید داده ها را از هر دو نمایش دهید. یک نوع داده را لیست کنید که عددی نیست. نتیجه اجرای عبارت زیر را روی جدولی حاوی ستون های col_1 و col_2 تعیین کنید: INSERT INTO Box (col_1, col_2) VALUES ('A', 'B')، ('A', 'B'), ('A', 'B'), ('A', 'B'); بهترین روش حذف جان رامیرز (ID 3452) از جدول دانشجویی را تعیین کنید.