تبدیل شدن به یک تحلیلگر کسب و کار - Become a Business Analyst

-
1
22 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا تجزیه و تحلیل تجارت یک حرفه ، صلاحیت یا یک رشته تحقیقاتی است؟ آیا اگر پاسخ این سوال هر سه پاسخ باشد شما را گیج می کند؟ در این دوره ، لورا پاتون با کاوش در مولفه های حرفه و صلاحیت های لازم برای ایفای نقش تجزیه و تحلیل تجارت ، وضوح لازم را فراهم می کند. وی یک دیدگاه جامع از وسعت حرفه تجزیه و تحلیل تجارت ایجاد می کند ، سپس به شما کمک می کند مجموعه ای اساسی از صلاحیت ها را که برای انجام موثر تجزیه و تحلیل تجارت لازم است ، تشخیص دهید. او به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بین تجزیه و تحلیل و تحقیقات تجاری ارتباط برقرار کنید. لورا در پایان با معرفی شما به انواع مختلف هیجان انگیز مسیرهای شغلی که تجزیه و تحلیل تجارت ارائه می دهد ، می باشد.
-
2
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسییکی از دلایل اصلی ارائه شده برای نتایج ناموفق پروژه، عدم درک واضح الزامات ذینفعان است. تجزیه و تحلیل کسب و کار با شناسایی و تأیید اولیه این الزامات به جلوگیری از شکست پروژه کمک می کند. البته، تجزیه و تحلیل کسب و کار به الزامات ختم نمی شود. تحلیلگران تجاری نیز راه حل هایی را پیشنهاد کرده و اجرای آنها را تسهیل می کنند. این دوره مقدمه ای بر مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار ارائه می دهد. این به حذف نقش تحلیلگر کسب و کار (BA) کمک می کند و دانش و مهارت های مورد نیاز برای ایجاد یک حرفه موفق کارشناسی را مشخص می کند. مربی گرتا بلاش همچنین یک بررسی عمیق از روند تجزیه و تحلیل کسب و کار، از انجام نیازسنجی و شناسایی ذینفعان تا آزمایش، اعتبار سنجی و انتشار ارائه می دهد. هر درس نشان می دهد که چرا تجزیه و تحلیل کسب و کار کار می کند - و چگونه می توانید از آن برای بهبود سازمان خود استفاده کنید. اهداف یادگیری نقش و مهارت های یک تحلیلگر کسب و کار را مشخص کنید. چهار مرحله نیازسنجی را تعیین کنید. نوع ذینفعان مورد نیاز برای یک فعالیت خاص را تشخیص دهید. نقش تحلیلگر کسب و کار را در مرحله برنامه ریزی پروژه توضیح دهید. بین تجزیه و تحلیل الزامات بین سه دیدگاه تفاوت قائل شوید. عوامل مورد نیاز در مرحله برنامه ریزی انتشار را مشخص کنید.
-
3
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسینیازهای مشتری هر روز تغییر می کند. ما به محصولات خود نیاز داریم تا همگام باشیم. رویکردی چابک در تجزیه و تحلیل الزامات داشته باشید: طرز فکر و تکنیک های لازم برای کشف الزامات یک پروژه چابک و موفقیت در نقش تحلیلگر کسب و کار (BA) را بیاموزید. آنجلا ویک 12 اصل چابک را از دیدگاه BA بررسی می کند، تکنیک های مدیریت عقب ماندگی را معرفی می کند و تکنیک هایی مانند تجزیه محصول، داستان های کاربران و نقشه های داستان را مورد بحث قرار می دهد، که به کارشناسی ارشد کمک می کند محصولاتی را ارائه دهد که واقعاً مشتریان را خوشحال می کند. به علاوه، بدانید که مفاهیمی مانند "حداقل محصول قابل اجرا" و "جریان ارزش" برای افرادی که در مقطع کارشناسی کار می کنند چه معنایی دارد. اهداف یادگیری نقش تحلیلگر کسب و کار را در چابک تعریف کنید. اصول چابک پنج تا هشت را از دیدگاه تحلیلگر کسب و کار شناسایی کنید. در مورد یک تیم چابک، دیدگاه تحلیلگر کسب و کار را بررسی کنید. افزایش ارزش در یک تیم چابک را تعیین کنید. اصول تعیین سطح جزئیات در کارهای عقب افتاده را بررسی کنید. مراحل مشارکت با صاحب محصول در موارد عقب افتاده را بشناسید. هدف معیارهای پذیرش را تعیین کنید.
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیافزایش رقابت، جهانی شدن و تغییر فناوری ها تنها برخی از عوامل موثر هستند که سازمان های امروزی را ملزم می سازد تا بازی خود را تضمین کنند تا مطمئن شوند که سرمایه ای که برای توسعه محصول سرمایه گذاری می کنند در بالاترین تلاش ها هزینه می شود. بدون رویکرد روشنی برای تعریف چگونگی انتخاب، تأمین مالی و مدیریت برنامه ها و پروژه ها، ممکن است سازمان ها راه حل هایی را ارائه دهند که احتمال شکست آنها زیاد است. این قبیل شکستها شامل از دست دادن انتظارات مشتری، حل مشکلات اشتباه، یا عدم تطابق راه حلها با جهت شرکت است. در این دوره، لورا پاتون مقدمه ای برای تحقق منافع تجاری ارائه می دهد، روشی که برای کمک به سازمانها در انتخاب بهترین ابتکارات تغییر و اطمینان از تغییرات ارائه شده و حفظ ارزش تجاری ارائه شده است. لورا اجزای تحقق منافع تجاری-معرفی یک چرخه عمر پنج قسمتی-را تجزیه می کند و مراحل تولید محصولات قابل تحویل با مزایای کلیدی را توضیح می دهد.
-
5
57 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر یک محیط کسب و کار که پیچیدگی و تغییر یک امر عادی است، تحلیل گران تجارت و مدیران پروژه میتوانند با هم همکاری کنند تا نتایج موفقیت آمیزتر و نتایج کسب و کار بهتری کسب کنند. اگر PM یا BA هستید، این دوره به شما کمک میکند درک کنید همکاری عالی چگونه است. دقیقاً کشف کنید که هر نقش شامل چه عواملی میشود و مشارکت ایده آل میتواند به چه نتیجه برسد. کشف کنید که PM و BA چگونه میتوانند در هر مرحله از پروژه، از مدیریت دامنه و برنامه ریزی پروژه تا اجرا، همکاری کنند. سپس بفهمید که نقشها و مسئولیتها در کجا با هم همپوشانی دارند و بیاموزید که چگونه برای تقویت ارتباطات، کاهش خطر، درگیر کردن سهامداران و پاسخگویی موثرتر به درخواستهای تغییر، در این کارها هماهنگ شوید. موضوعات شامل: مشخص کنید که چرا همکاری بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه مهم است. اصول یک مشارکت ایده آل بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه را بررسی کنید. اهمیت همکاری در زمینه بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه را کاوش کنید. موارد ضروری برای همکاری بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه را در مرحله توسعه و آزمایش تعیین کنید. راه های موفقیت آمیز برقراری ارتباط بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه را خراب کنید. زمینه های خطر را کشف کنید که تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه باید در آنها همکاری کنند. اصول همکاری بین مدیر پروژه و تحلیلگر تجارت در زمینه مدیریت دامنه و تغییر را شناسایی کنید.
-
6
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرای تعریف الزامات، عالی کافی نیست که به سادگی از مشتریان و ذینفعان بخواهید چه میخواهند. با استفاده از تکنیکهای استخراج و تجزیه و تحلیل الزامات، تحلیل گران تجارت میتوانند راه حلهای نوآورانهتری ارائه دهند. در این دوره، این تکنیکها را کاوش کنید، و یاد بگیرید که چرا آنها مهم هستند، و چگونه آنها را با هم ترکیب کنید و متناسب با پروژه خود تنظیم کنید. مربی Angela Wick یک مرور کلی از روند کار ارائه میدهد و در مورد چگونگی همکاری و تجزیه و تحلیل با شما بحث میکند. وی همچنین قبل از اینکه به سراغ تکنیکهای تجزیه و تحلیل مانند نمودارهای زمینه ای، داستانهای کاربر و جداول تصمیم گیری برود، روشهای مختلف جمع آوری نیازها - مانند طوفان فکری، مشاهده و کارگاهها - را پوشش میدهد. وی در پایان دوره، نحوه انتخاب روش مناسب برای یک محصول خاص یا نوع پروژه را توضیح میدهد. موضوعات شامل: استخراج و تحلیل را تعریف کنید. مشخص کنید که چرا استخراج و تجزیه و تحلیل مهم است. برای موفقیت در استخراج و تحلیل ، ذهنیت های اصلی را بشناسید. نقش طوفان مغزی در استخراج را کاوش کنید. اصول استفاده از مشاهده در استخراج را بررسی کنید. مفید بودن کارگاه های آموزشی مورد نیاز را که به خوبی اجرا می شوند ، کشف کنید. عناصر نمودار زمینه ای انجام شده را مشخص کنید. عناصر نمودار جریان داده را شناسایی کنید.
-
7
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهنگامی که می خواهید با خواسته های کاربران و تغییرات بازار دست و پنجه نرم کنید، بزرگنمایی ذهنی و ارزیابی عملکرد سازمان شما دشوار است. مدل سازی فرآیند کسب و کار به شما کمک می کند تا تصویر کلی را مشاهده کنید و به شما اجازه می دهد فرایندهای تجاری خود را به تصاویری که به راحتی قابل درک هستند ترجمه کنید. در این دوره، مربی هایدن توماس پرکاربردترین نمودارهای مدل سازی فرآیند کسب و کار-زمینه، جریان عملکردی، جریان چند منظوره و نمودار جریان-را توضیح می دهد و هدف هر یک را توضیح می دهد. همانطور که هایدن هر تکنیک مدل سازی را لمس می کند، ویژگی های منحصر به فرد آن را به اشتراک می گذارد، نحوه استفاده از آن تکنیک را برای ایجاد نمودار توضیح می دهد و نحوه اجتناب از مشکلات رایج را نشان می دهد. او همه موارد را با مقایسه نمودارهای فرآیند جمع آوری می کند تا بتوانید نمودار مناسب را برای سازمان خود انتخاب کنید. اهداف یادگیری استفاده از ابزارهای معمول مدل سازی تعیین زمان استفاده از نمودار مدل سازی اجتناب از مشکلات مربوط به هر نمودار ایجاد نمودارها استفاده از ذینفعان کلیدی
-
8
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمصاحبه می تواند جزء موثری در شناسایی الزامات در هنگام برنامه ریزی پروژه باشد و به تحلیلگران تجاری و مدیران پروژه کمک می کند تا پروژه را از دید کاربر درک کنند. این دوره شامل تکنیک های مصاحبه است که می تواند به ایجاد روابط با ذینفعان پروژه و کسب اطلاعات دقیق در مورد نیازهای پروژه کمک کند. نویسنده آنجلا ویک به شما کمک می کند تا زمان استفاده از مصاحبه ها، مصاحبه با افراد و نحوه برنامه ریزی، انجام و پیگیری مصاحبه ها را تشخیص دهید. اهداف یادگیری مشخص کنید که چرا استفاده از مصاحبه بهترین انتخاب برای جذب در تجزیه و تحلیل کسب و کار است. هدف فرآیند مصاحبه را بشناسید. مراحل برنامه ریزی سوالات را قبل از مصاحبه بررسی کنید. نمونه ای از مصاحبه موفق را بررسی کنید. برای تعیین انتظارات، موارد ضروری را کشف کنید. اصول پرسیدن سوالات مشکوک را مشخص کنید. راههای ایده آل برای پایان مصاحبه را بشناسید. نحوه تجزیه و تحلیل و مرور یادداشت ها را قبل از پیگیری مصاحبه استخراج کنید.
-
9
49 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاکنون رایجترین سوالها در مورد استفاده از اکسل دارای پاسخهای به موقع ویدئویی است. این مجموعه از نکات سریع مراحل مفید و فشردهای را ارائه میدهد که میتوانید به راحتی برای ادامه کار اعمال کنید - خواه در حال انجام محاسبات باشید، راه اندازی یک کتاب کار جدید، اصلاح صفحهای که دریافت کردهاید یا آمادهسازی جداول برای ارائه. هر ویدئو حدود یک دقیقه است، بنابراین میتوانید در کمترین زمان وارد صحنه شوید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.
-
10
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبیاموزید که چگونه با استفاده از نسخه Microsoft Word 365 اسناد را به راحتی ایجاد، ویرایش، قالببندی و به اشتراک بگذارید. با مربی David Rivers همراه باشید زیرا او تمام ویژگیهای اساسی این ابزار قدرتمند را نشان میدهد. این دوره نحوه ویرایش و قالببندی متن برای ایجاد یک سند شیک با هدف فوری را شامل میشود. ایجاد لیستهای numbered و bulleted. کار با ستونها و جداول. تصاویر را به اسناد خود اضافه کنید. در مورد اسناد با تیم خود همکاری کنید. و اسناد را از طریق OneDrive و ایمیل به اشتراک بگذارید. به علاوه، نحوه استفاده از ابزارهای تصحیح در Word را برای بررسی هجی و دستور زبان، استفاده از رزومه خود با استفاده از دستیار رزومه و موارد دیگر کشف کنید.
-
11
3 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرای ایجاد یک نمایش زیبا، نیازی نیست که یک طراح باشید. بیاموزید که چگونه از Microsoft PowerPoint برای Microsoft 365 برای ایجاد، ویرایش و به اشتراک گذاری سریع ارائههایی با ظاهر حرفهای استفاده کنید. در این دوره آموزشی، مربی Jess Stratton نشان میدهد که چگونه میتوان با الگوها و مضامین پاورپوینت شروع به کار کرد یا یک ارائه جدید را از ابتدا ساخت. وی نحوه تغییر طرح اسلاید را توضیح میدهد. افزودن و ویرایش متن، تصاویر، نمودارها، ویدئوها و انیمیشنها ؛ اسلایدهای قالب برای سازگاری ؛ و یادداشتها و speaker notes را برای اطمینان از تحویل روان اضافه کنید. بعلاوه، چگونگی همکاری در تغییرات و به اشتراک گذاشتن ارائهها با دیگران را کشف کنید. در پایان دوره، شما میدانید که چگونه از ابزارهای پاورپوینت استفاده کنید و چند قانون طراحی ساده را دنبال کنید تا توجه شما را به پیام خود جلب کرده و ارائهای درخشان ارائه دهید.
-
12
5 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیعلم داده در حال هدایت یک انقلاب جهانی است که همه چیز را از اتوماسیون کسب و کار گرفته تا تعاملات اجتماعی در بر می گیرد. این همچنین یکی از سریعترین و پردرآمدترین مشاغلی است که از تحلیلگران و مهندسان در سراسر جهان استفاده میکند. این دوره یک نمای کلی غیر فنی و قابل دسترس از این رشته را ارائه می دهد که واژگان، مهارت ها، مشاغل، ابزارها و تکنیک های علم داده را پوشش می دهد. مربی بارتون پولسون روابط را با سایر زمینه های اشباع شده از داده مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی تعریف می کند. او شیوههای اولیه را بررسی میکند: جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادهها، تدوین قوانینی برای طبقهبندی و تصمیمگیری، و ترسیم بینشهای عملی. او همچنین در مورد اخلاق و مسئولیت پذیری بحث می کند و جهت کسب اطلاعات بیشتر را ارائه می دهد. در پایان، خواهید دید که چگونه علم داده می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر، به دست آوردن بینش عمیق تر و موثرتر و کارآمدتر کردن کارتان کمک کند. اهداف یادگیری مهارت های مورد نیاز برای یک حرفه در علم داده را ارزیابی کنید. منابع مختلف داده از جمله معیارها و API ها را ارزیابی کنید. داده ها را از طریق نمودارها و آمار کاوش کنید. کشف کنید که دانشمندان داده چگونه از زبان های برنامه نویسی مانند R، Python و SQL استفاده می کنند. نقش ریاضیات، مانند جبر، در علم داده را ارزیابی کنید. نقش آمار کاربردی، مانند فواصل اطمینان، در علم داده را ارزیابی کنید. نقش یادگیری ماشینی، مانند شبکه های عصبی مصنوعی، در علم داده را ارزیابی کنید. مولفه های تجسم موثر داده ها را تعریف کنید.
-
13
40 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرهبری - هنر تأثیرگذاری و توسعه دیگران برای دستیابی به بالاترین پتانسیل - اغلب مهمترین نقش در یک سازمان شناخته می شود. اما رهبری موثر چیست و چگونه آن را پرورش می دهید؟ در این دوره، مشاور رهبری و متخصص نیروی کار جهانی دکتر شرلی دیویس اصول اولیه رهبری خود و دیگران را پوشش می دهد. در طول راه، او شایستگی های مهم و بهترین شیوه ها را برای رهبری موثر امروز و آینده مشخص می کند. بیاموزید که چگونه بر اختلافات غلبه کنید و محیط کار فراگیرتری را پرورش دهید. ایجاد اعتماد ؛ ایجاد روابط بالا، پایین و در سراسر سازمان ؛ هدایت تغییر از طریق چابکی و انعطاف پذیری ؛ مکالمات دشواری داشته باشید ؛ و بیشتر. اهداف یادگیری هدایت خود و دیگران شایستگی های رهبری انتقادی پرورش فرهنگ کار فراگیر ایجاد و حفظ اعتماد پرداختن به شرایط سخت هدایت تغییرات از طریق چابکی و انعطاف پذیری ارتباط با تأثیر ایجاد هوش تجاری
-
14
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسییاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید. مهارتهای ارتباطی شما بر آینده شغلی شما تاثیر میگذارد، ارزش شما به شرکت شما و احتمال ترفیع شما بستگی دارد. این درس به شما کمک میکند در انواع موقعیتهای حرفهای ، بهتر ارتباط برقرار کنید، از جمله جلسات، پیامهای ایمیل و سخنرانیها. مدرسان Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes چهار بلوک ساختمانی: ارتباطات بین افراد، پیام، متن، و گوش دادن را معرفی میکنند و نشان میدهند که چگونه در شرایط مختلف کاربرد دارند. این دوره از طریق استفاده از تصاویر و ابزارهای کاربردی، نشان میدهد که چگونه این شایستگی اصلی را ایجاد کرده و به شیوهای که به طور موثر و حرفهای پیام شما را منتقل میکند ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: چهار ستون یک سناریوی تجاری را به یاد بیاورید. اصطلاح "مردم" را در متن یک سناریوی ارتباطی کاوش کنید. به یاد بیاورید که چگونه مدل Think، Feel، Do را برای یک سناریوی ارتباطی اعمال می کند. قسمت های پیام را در یک سناریوی ارتباطی شناسایی کنید. کانال را در یک سناریوی ارتباطی بشناسید. اهمیت زمینه را در یک رویداد ارتباطی اعمال کنید. مهمترین مولفه های گوش دادن را مرور کنید.
-
15
44 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیارتباط بخشی جدایی ناپذیر از کار تیمی قوی است. در این دوره، استاد دانشگاه دوک، دکتر Daisy Lovelace، شما را در چگونگی پرورش شیوههای ارتباطی تیمهای با عملکرد بالا راهنمایی میکند. او پایههای تیمهای موفق را برجسته میکند، و توضیح میدهد که چگونه میتوان یک منشور تیمی ایجاد کرد تا هنجارهایی را برای نحوه همکاری شما به عنوان یک گروه منسجم تعیین کند. او همچنین در مورد عناصر اساسی ارتباط تیمی - مانند ایجاد اعتماد و پاسخگویی به هم تیمیها - صحبت میکند و نشان میدهد که چگونه در محیطهای مختلف با تیم خود بهترین ارتباط برقرار کنید.
-
16
37 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرقراری ارتباط موثر، استعدادی ذاتی نیست که بعضی از افراد دارند و دیگران ندارند - این چیزی است که هر کسی میتواند آن را یاد بگیرد و تمرین کند. در این دوره، استراتژیهایی را بیاموزید که به شما کمک میکند مهارتهای ارتباطی بین فردی خود را تقویت کرده و به آنها تسلط پیدا کنید. با مربی Dorie Clark، متخصص برندسازی و حرفهای همراه باشید، زیرا او تکنیکهایی را برای انتقال موثر پیام شما در محل کار به اشتراک میگذارد و نحوه مقابله با چالشهای احتمالی ارتباط با همکاران و سرپرستان خود را توضیح میدهد. او همچنین در مورد چگونگی کنار آمدن با موقعیتهای مشکل، بحث شما در مورد چگونگی کنترل وقفه، پاسخ به بازخورد انتقادی و برقراری ارتباط بین فرهنگ ها. اهداف یادگیری مناسب ترین شکل ارتباط را در یک موقعیت تجاری تعیین کنید. مواردی را مشخص کنید که در آنها یک روش ارتباطی بر حالت دیگر ارجحیت دارد. فرآیند تفسیر نشانه های غیرکلامی را توضیح دهید. اصطلاحات مربوط به ارتباطات بین فردی را تعریف کنید. تمایز بین رویکردهای ارتباطی مختلف با افراد دیگر فرهنگ ها. عوامل موثر بر وقفه ها در جلسات کاری را شرح دهید. مناسب ترین روش های پذیرش انتقاد را بررسی کنید.
-
17
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی صحبت از مذاکره می شود، تغییر ذهنیت خود از "نبردی که باید پیروز شد" به "گفتگوی حل مشکل" می تواند نتایج شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. در این دوره، مربی رهبری، کارشناس مذاکره و نویسنده لیزا گیتس مهارت های اصلی مذاکرات مبتنی بر علاقه را برای دستیابی به نتایج برد-برد هر بار نشان می دهد. یک استراتژی گام به گام برای مذاکره درباره مسائل روزمره محل کار، از درخواست افزایش یا ارتقاء تا طرح ایده ها و حل تعارض را بیاموزید. لیزا تکنیک هایی مانند سوالات تشخیصی، لنگر انداختن، چارچوب بندی و برچسب زدن را پوشش می دهد که به شما کمک می کند تا از بن بست عبور کرده و رضایت را در دو طرف میز مذاکره ایجاد کنید. در طول راه، نحوه آماده شدن برای مذاکره، تقویت نفوذ خود، ورود به منطقه توافق را حتی در مواقعی که باید "نه" بگویید، پیدا کنید و از راه دور از طریق تلفن یا ایمیل مذاکره کنید. لیزا همچنین بهترین نکات و ترفندهای مذاکره خود را به اشتراک می گذارد و کاربرگ هایی برای تمرین مهارت های شما ارائه می دهد. اهداف یادگیری انواع مختلف مذاکره را مشخص کنید. تفاوت بین درخواست و مذاکره را تشخیص دهید. فهرست شیوه های اصلی مذاکره لنگر انداختن و چارچوب بندی برای منافع متقابل را توضیح دهید. همدلی تاکتیکی را شرح دهید. اصول نفوذ را توضیح دهید. طرح نفوذ ایجاد کنید. تجزیه و تحلیل سبک های تعارض تاکتیک های بحث برانگیز مذاکره را بشناسید.