تبدیل شدن به یک تحلیلگر کسب و کار - Become a Business Analyst

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک تحلیلگر کسب و کار - Image of Learn Path Become a Business Analyst
تبدیل شدن به یک تحلیلگر کسب و کار Become a Business Analyst
در این مسیر یادگیری ، می توانید همه مهارت ها را برای جمع آوری ، مستندسازی و تجزیه و تحلیل نیازها و الزامات کسب و کار بیاموزید و تبدیل به یک تحلیلگر تجاری موفق شوید.
Become a Business Analyst
In this learning path, you can learn all the skills to gather, document, and analyze business needs and requirements and become a successful business analyst.
مدت زمان: 24h 59m
تعداد دوره ها: 17
مجموع قیمت: (۳۵۳,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۴۷,۰۰۰
تعداد مدرسین: 15
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل کسب و کار چیست؟ - Image of Course What Is Business Analysis? 22 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل کسب و کار چیست؟

    What Is Business Analysis?

    آیا تجزیه و تحلیل تجارت یک حرفه ، صلاحیت یا یک رشته تحقیقاتی است؟ آیا اگر پاسخ این سوال هر سه پاسخ باشد شما را گیج می کند؟ در این دوره ، لورا پاتون با کاوش در مولفه های حرفه و صلاحیت های لازم برای ایفای نقش تجزیه و تحلیل تجارت ، وضوح لازم را فراهم می کند. وی یک دیدگاه جامع از وسعت حرفه تجزیه و تحلیل تجارت ایجاد می کند ، سپس به شما کمک می کند مجموعه ای اساسی از صلاحیت ها را که برای انجام موثر تجزیه و تحلیل تجارت لازم است ، تشخیص دهید. او به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بین تجزیه و تحلیل و تحقیقات تجاری ارتباط برقرار کنید. لورا در پایان با معرفی شما به انواع مختلف هیجان انگیز مسیرهای شغلی که تجزیه و تحلیل تجارت ارائه می دهد ، می باشد.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار - Image of Course Business Analysis Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار

    Business Analysis Foundations

    یکی از دلایل اصلی ارائه شده برای نتایج ناموفق پروژه، عدم درک واضح الزامات ذینفعان است. تجزیه و تحلیل کسب و کار با شناسایی و تأیید اولیه این الزامات به جلوگیری از شکست پروژه کمک می کند. البته، تجزیه و تحلیل کسب و کار به الزامات ختم نمی شود. تحلیلگران تجاری نیز راه حل هایی را پیشنهاد کرده و اجرای آنها را تسهیل می کنند. این دوره مقدمه ای بر مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار ارائه می دهد. این به حذف نقش تحلیلگر کسب و کار (BA) کمک می کند و دانش و مهارت های مورد نیاز برای ایجاد یک حرفه موفق کارشناسی را مشخص می کند. مربی گرتا بلاش همچنین یک بررسی عمیق از روند تجزیه و تحلیل کسب و کار، از انجام نیازسنجی و شناسایی ذینفعان تا آزمایش، اعتبار سنجی و انتشار ارائه می دهد. هر درس نشان می دهد که چرا تجزیه و تحلیل کسب و کار کار می کند - و چگونه می توانید از آن برای بهبود سازمان خود استفاده کنید. اهداف یادگیری نقش و مهارت های یک تحلیلگر کسب و کار را مشخص کنید. چهار مرحله نیازسنجی را تعیین کنید. نوع ذینفعان مورد نیاز برای یک فعالیت خاص را تشخیص دهید. نقش تحلیلگر کسب و کار را در مرحله برنامه ریزی پروژه توضیح دهید. بین تجزیه و تحلیل الزامات بین سه دیدگاه تفاوت قائل شوید. عوامل مورد نیاز در مرحله برنامه ریزی انتشار را مشخص کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی الزامات Agile - Image of Course Agile Requirements Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی الزامات Agile

    Agile Requirements Foundations

    نیازهای مشتری هر روز تغییر می کند. ما به محصولات خود نیاز داریم تا همگام باشیم. رویکردی چابک در تجزیه و تحلیل الزامات داشته باشید: طرز فکر و تکنیک های لازم برای کشف الزامات یک پروژه چابک و موفقیت در نقش تحلیلگر کسب و کار (BA) را بیاموزید. آنجلا ویک 12 اصل چابک را از دیدگاه BA بررسی می کند، تکنیک های مدیریت عقب ماندگی را معرفی می کند و تکنیک هایی مانند تجزیه محصول، داستان های کاربران و نقشه های داستان را مورد بحث قرار می دهد، که به کارشناسی ارشد کمک می کند محصولاتی را ارائه دهد که واقعاً مشتریان را خوشحال می کند. به علاوه، بدانید که مفاهیمی مانند "حداقل محصول قابل اجرا" و "جریان ارزش" برای افرادی که در مقطع کارشناسی کار می کنند چه معنایی دارد. اهداف یادگیری نقش تحلیلگر کسب و کار را در چابک تعریف کنید. اصول چابک پنج تا هشت را از دیدگاه تحلیلگر کسب و کار شناسایی کنید. در مورد یک تیم چابک، دیدگاه تحلیلگر کسب و کار را بررسی کنید. افزایش ارزش در یک تیم چابک را تعیین کنید. اصول تعیین سطح جزئیات در کارهای عقب افتاده را بررسی کنید. مراحل مشارکت با صاحب محصول در موارد عقب افتاده را بشناسید. هدف معیارهای پذیرش را تعیین کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تحقق منافع تجاری - Image of Course Business Benefits Realization Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی تحقق منافع تجاری

    Business Benefits Realization Foundations

    افزایش رقابت، جهانی شدن و تغییر فناوری ها تنها برخی از عوامل موثر هستند که سازمان های امروزی را ملزم می سازد تا بازی خود را تضمین کنند تا مطمئن شوند که سرمایه ای که برای توسعه محصول سرمایه گذاری می کنند در بالاترین تلاش ها هزینه می شود. بدون رویکرد روشنی برای تعریف چگونگی انتخاب، تأمین مالی و مدیریت برنامه ها و پروژه ها، ممکن است سازمان ها راه حل هایی را ارائه دهند که احتمال شکست آنها زیاد است. این قبیل شکستها شامل از دست دادن انتظارات مشتری، حل مشکلات اشتباه، یا عدم تطابق راه حلها با جهت شرکت است. در این دوره، لورا پاتون مقدمه ای برای تحقق منافع تجاری ارائه می دهد، روشی که برای کمک به سازمانها در انتخاب بهترین ابتکارات تغییر و اطمینان از تغییرات ارائه شده و حفظ ارزش تجاری ارائه شده است. لورا اجزای تحقق منافع تجاری-معرفی یک چرخه عمر پنج قسمتی-را تجزیه می کند و مراحل تولید محصولات قابل تحویل با مزایای کلیدی را توضیح می دهد.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی همکاری تحلیلگر بیزنس و مدیر پروژه - Image of Course Business Analyst and Project Manager Collaboration 57 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی همکاری تحلیلگر بیزنس و مدیر پروژه

    Business Analyst and Project Manager Collaboration

    در یک محیط کسب و کار که پیچیدگی و تغییر یک امر عادی است، تحلیل گران تجارت و مدیران پروژه می‌توانند با هم همکاری کنند تا نتایج موفقیت آمیزتر و نتایج کسب و کار بهتری کسب کنند. اگر PM یا BA هستید، این دوره به شما کمک می‌کند درک کنید همکاری عالی چگونه است. دقیقاً کشف کنید که هر نقش شامل چه عواملی می‌شود و مشارکت ایده آل می‌تواند به چه نتیجه برسد. کشف کنید که PM و BA چگونه می‌توانند در هر مرحله از پروژه، از مدیریت دامنه و برنامه ریزی پروژه تا اجرا، همکاری کنند. سپس بفهمید که نقش‌ها و مسئولیت‌ها در کجا با هم همپوشانی دارند و بیاموزید که چگونه برای تقویت ارتباطات، کاهش خطر، درگیر کردن سهامداران و پاسخگویی موثرتر به درخواست‌های تغییر، در این کارها هماهنگ شوید. موضوعات شامل: مشخص کنید که چرا همکاری بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه مهم است. اصول یک مشارکت ایده آل بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه را بررسی کنید. اهمیت همکاری در زمینه بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه را کاوش کنید. موارد ضروری برای همکاری بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه را در مرحله توسعه و آزمایش تعیین کنید. راه های موفقیت آمیز برقراری ارتباط بین تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه را خراب کنید. زمینه های خطر را کشف کنید که تحلیلگر تجارت و مدیر پروژه باید در آنها همکاری کنند. اصول همکاری بین مدیر پروژه و تحلیلگر تجارت در زمینه مدیریت دامنه و تغییر را شناسایی کنید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل و استخراج الزامات - Image of Course Requirements Elicitation and Analysis 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل و استخراج الزامات

    Requirements Elicitation and Analysis

    برای تعریف الزامات، عالی کافی نیست که به سادگی از مشتریان و ذینفعان بخواهید چه می‌خواهند. با استفاده از تکنیک‌های استخراج و تجزیه و تحلیل الزامات، تحلیل گران تجارت می‌توانند راه حل‌های نوآورانه‌تری ارائه دهند. در این دوره، این تکنیک‌ها را کاوش کنید، و یاد بگیرید که چرا آنها مهم هستند، و چگونه آنها را با هم ترکیب کنید و متناسب با پروژه خود تنظیم کنید. مربی Angela Wick یک مرور کلی از روند کار ارائه می‌دهد و در مورد چگونگی همکاری و تجزیه و تحلیل با شما بحث می‌کند. وی همچنین قبل از اینکه به سراغ تکنیک‌های تجزیه و تحلیل مانند نمودارهای زمینه ای، داستان‌های کاربر و جداول تصمیم گیری برود، روش‌های مختلف جمع آوری نیازها - مانند طوفان فکری، مشاهده و کارگاه‌ها - را پوشش می‌دهد. وی در پایان دوره، نحوه انتخاب روش مناسب برای یک محصول خاص یا نوع پروژه را توضیح می‌دهد. موضوعات شامل: استخراج و تحلیل را تعریف کنید. مشخص کنید که چرا استخراج و تجزیه و تحلیل مهم است. برای موفقیت در استخراج و تحلیل ، ذهنیت های اصلی را بشناسید. نقش طوفان مغزی در استخراج را کاوش کنید. اصول استفاده از مشاهده در استخراج را بررسی کنید. مفید بودن کارگاه های آموزشی مورد نیاز را که به خوبی اجرا می شوند ، کشف کنید. عناصر نمودار زمینه ای انجام شده را مشخص کنید. عناصر نمودار جریان داده را شناسایی کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار - Image of Course Business Analysis Foundations: Business Process Modeling 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار

    Business Analysis Foundations: Business Process Modeling

    هنگامی که می خواهید با خواسته های کاربران و تغییرات بازار دست و پنجه نرم کنید، بزرگنمایی ذهنی و ارزیابی عملکرد سازمان شما دشوار است. مدل سازی فرآیند کسب و کار به شما کمک می کند تا تصویر کلی را مشاهده کنید و به شما اجازه می دهد فرایندهای تجاری خود را به تصاویری که به راحتی قابل درک هستند ترجمه کنید. در این دوره، مربی هایدن توماس پرکاربردترین نمودارهای مدل سازی فرآیند کسب و کار-زمینه، جریان عملکردی، جریان چند منظوره و نمودار جریان-را توضیح می دهد و هدف هر یک را توضیح می دهد. همانطور که هایدن هر تکنیک مدل سازی را لمس می کند، ویژگی های منحصر به فرد آن را به اشتراک می گذارد، نحوه استفاده از آن تکنیک را برای ایجاد نمودار توضیح می دهد و نحوه اجتناب از مشکلات رایج را نشان می دهد. او همه موارد را با مقایسه نمودارهای فرآیند جمع آوری می کند تا بتوانید نمودار مناسب را برای سازمان خود انتخاب کنید. اهداف یادگیری استفاده از ابزارهای معمول مدل سازی تعیین زمان استفاده از نمودار مدل سازی اجتناب از مشکلات مربوط به هر نمودار ایجاد نمودارها استفاده از ذینفعان کلیدی

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی الزامات مورد نیاز برای تحلیلگران کسب و کار: مصاحبه ها - Image of Course Requirements Elicitation for Business Analysts: Interviews 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی الزامات مورد نیاز برای تحلیلگران کسب و کار: مصاحبه ها

    Requirements Elicitation for Business Analysts: Interviews

    مصاحبه می تواند جزء موثری در شناسایی الزامات در هنگام برنامه ریزی پروژه باشد و به تحلیلگران تجاری و مدیران پروژه کمک می کند تا پروژه را از دید کاربر درک کنند. این دوره شامل تکنیک های مصاحبه است که می تواند به ایجاد روابط با ذینفعان پروژه و کسب اطلاعات دقیق در مورد نیازهای پروژه کمک کند. نویسنده آنجلا ویک به شما کمک می کند تا زمان استفاده از مصاحبه ها، مصاحبه با افراد و نحوه برنامه ریزی، انجام و پیگیری مصاحبه ها را تشخیص دهید. اهداف یادگیری مشخص کنید که چرا استفاده از مصاحبه بهترین انتخاب برای جذب در تجزیه و تحلیل کسب و کار است. هدف فرآیند مصاحبه را بشناسید. مراحل برنامه ریزی سوالات را قبل از مصاحبه بررسی کنید. نمونه ای از مصاحبه موفق را بررسی کنید. برای تعیین انتظارات، موارد ضروری را کشف کنید. اصول پرسیدن سوالات مشکوک را مشخص کنید. راههای ایده آل برای پایان مصاحبه را بشناسید. نحوه تجزیه و تحلیل و مرور یادداشت ها را قبل از پیگیری مصاحبه استخراج کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی نکات سریع اکسل - Image of Course Excel Quick Tips 49 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نکات سریع اکسل

    Excel Quick Tips

    اکنون رایج‌ترین سوال‌ها در مورد استفاده از اکسل دارای پاسخ‌های به موقع ویدئویی است. این مجموعه از نکات سریع مراحل مفید و فشرده‌ای را ارائه می‌دهد که می‌توانید به راحتی برای ادامه کار اعمال کنید - خواه در حال انجام محاسبات باشید، راه اندازی یک کتاب کار جدید، اصلاح صفحه‌ای که دریافت کرد‌ه‌اید یا آماده‌سازی جداول برای ارائه. هر ویدئو حدود یک دقیقه است، بنابراین می‌توانید در کمترین زمان وارد صحنه شوید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع ورد (آفیس 365/مایکروسافت 365) - Image of Course Word Essential Training (Office 365/Microsoft 365) 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع ورد (آفیس 365/مایکروسافت 365)

    Word Essential Training (Office 365/Microsoft 365)

    بیاموزید که چگونه با استفاده از نسخه Microsoft Word 365 اسناد را به راحتی ایجاد، ویرایش، قالب‌بندی و به اشتراک بگذارید. با مربی David Rivers همراه باشید زیرا او تمام ویژگی‌های اساسی این ابزار قدرتمند را نشان می‌دهد. این دوره نحوه ویرایش و قالب‌بندی متن برای ایجاد یک سند شیک با هدف فوری را شامل می‌شود. ایجاد لیست‌های numbered و bulleted. کار با ستون‌ها و جداول. تصاویر را به اسناد خود اضافه کنید. در مورد اسناد با تیم خود همکاری کنید. و اسناد را از طریق OneDrive و ایمیل به اشتراک بگذارید. به علاوه، نحوه استفاده از ابزارهای تصحیح در Word را برای بررسی هجی و دستور زبان، استفاده از رزومه خود با استفاده از دستیار رزومه و موارد دیگر کشف کنید.

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع پاورپوینت (آفیس 365/مایکروسافت 365) - Image of Course PowerPoint Essential Training (Office 365/Microsoft 365) 3 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع پاورپوینت (آفیس 365/مایکروسافت 365)

    PowerPoint Essential Training (Office 365/Microsoft 365)

    برای ایجاد یک نمایش زیبا، نیازی نیست که یک طراح باشید. بیاموزید که چگونه از Microsoft PowerPoint برای Microsoft 365 برای ایجاد، ویرایش و به اشتراک گذاری سریع ارائه‌هایی با ظاهر حرفه‌ای استفاده کنید. در این دوره آموزشی، مربی Jess Stratton نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با الگوها و مضامین پاورپوینت شروع به کار کرد یا یک ارائه جدید را از ابتدا ساخت. وی نحوه تغییر طرح اسلاید را توضیح می‌دهد. افزودن و ویرایش متن، تصاویر، نمودارها، ویدئوها و انیمیشن‌ها ؛ اسلایدهای قالب برای سازگاری ؛ و یادداشت‌ها و speaker notes را برای اطمینان از تحویل روان اضافه کنید. بعلاوه، چگونگی همکاری در تغییرات و به اشتراک گذاشتن ارائه‌ها با دیگران را کشف کنید. در پایان دوره، شما می‌دانید که چگونه از ابزارهای پاورپوینت استفاده کنید و چند قانون طراحی ساده را دنبال کنید تا توجه شما را به پیام خود جلب کرده و ارائه‌ای درخشان ارائه دهید.

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی علم داده: اصول - Image of Course Data Science Foundations: Fundamentals 5 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی علم داده: اصول

    Data Science Foundations: Fundamentals

    علم داده در حال هدایت یک انقلاب جهانی است که همه چیز را از اتوماسیون کسب و کار گرفته تا تعاملات اجتماعی در بر می گیرد. این همچنین یکی از سریع‌ترین و پردرآمدترین مشاغلی است که از تحلیلگران و مهندسان در سراسر جهان استفاده می‌کند. این دوره یک نمای کلی غیر فنی و قابل دسترس از این رشته را ارائه می دهد که واژگان، مهارت ها، مشاغل، ابزارها و تکنیک های علم داده را پوشش می دهد. مربی بارتون پولسون روابط را با سایر زمینه های اشباع شده از داده مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی تعریف می کند. او شیوه‌های اولیه را بررسی می‌کند: جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها، تدوین قوانینی برای طبقه‌بندی و تصمیم‌گیری، و ترسیم بینش‌های عملی. او همچنین در مورد اخلاق و مسئولیت پذیری بحث می کند و جهت کسب اطلاعات بیشتر را ارائه می دهد. در پایان، خواهید دید که چگونه علم داده می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر، به دست آوردن بینش عمیق تر و موثرتر و کارآمدتر کردن کارتان کمک کند. اهداف یادگیری مهارت های مورد نیاز برای یک حرفه در علم داده را ارزیابی کنید. منابع مختلف داده از جمله معیارها و API ها را ارزیابی کنید. داده ها را از طریق نمودارها و آمار کاوش کنید. کشف کنید که دانشمندان داده چگونه از زبان های برنامه نویسی مانند R، Python و SQL استفاده می کنند. نقش ریاضیات، مانند جبر، در علم داده را ارزیابی کنید. نقش آمار کاربردی، مانند فواصل اطمینان، در علم داده را ارزیابی کنید. نقش یادگیری ماشینی، مانند شبکه های عصبی مصنوعی، در علم داده را ارزیابی کنید. مولفه های تجسم موثر داده ها را تعریف کنید.

  • 13
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی رهبری - Image of Course Leadership Foundations 40 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی رهبری

    Leadership Foundations

    رهبری - هنر تأثیرگذاری و توسعه دیگران برای دستیابی به بالاترین پتانسیل - اغلب مهمترین نقش در یک سازمان شناخته می شود. اما رهبری موثر چیست و چگونه آن را پرورش می دهید؟ در این دوره، مشاور رهبری و متخصص نیروی کار جهانی دکتر شرلی دیویس اصول اولیه رهبری خود و دیگران را پوشش می دهد. در طول راه، او شایستگی های مهم و بهترین شیوه ها را برای رهبری موثر امروز و آینده مشخص می کند. بیاموزید که چگونه بر اختلافات غلبه کنید و محیط کار فراگیرتری را پرورش دهید. ایجاد اعتماد ؛ ایجاد روابط بالا، پایین و در سراسر سازمان ؛ هدایت تغییر از طریق چابکی و انعطاف پذیری ؛ مکالمات دشواری داشته باشید ؛ و بیشتر. اهداف یادگیری هدایت خود و دیگران شایستگی های رهبری انتقادی پرورش فرهنگ کار فراگیر ایجاد و حفظ اعتماد پرداختن به شرایط سخت هدایت تغییرات از طریق چابکی و انعطاف پذیری ارتباط با تأثیر ایجاد هوش تجاری

  • 14
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی ارتباطات - Image of Course Communication Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی ارتباطات

    Communication Foundations

    یاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید. مهارت‌های ارتباطی شما بر آینده شغلی شما تاثیر می‌گذارد، ارزش شما به شرکت شما و احتمال ترفیع شما بستگی دارد. این درس به شما کمک می‌کند در انواع موقعیت‌های حرفه‌ای ، بهتر ارتباط برقرار کنید، از جمله جلسات، پیام‌های ایمیل و سخنرانی‌ها. مدرسان Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes چهار بلوک ساختمانی: ارتباطات بین افراد، پیام، متن، و گوش دادن را معرفی می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه در شرایط مختلف کاربرد دارند. این دوره از طریق استفاده از تصاویر و ابزارهای کاربردی، نشان می‌دهد که چگونه این شایستگی اصلی را ایجاد کرده و به شیوه‌ای که به طور موثر و حرفه‌ای پیام شما را منتقل می‌کند ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: چهار ستون یک سناریوی تجاری را به یاد بیاورید. اصطلاح "مردم" را در متن یک سناریوی ارتباطی کاوش کنید. به یاد بیاورید که چگونه مدل Think، Feel، Do را برای یک سناریوی ارتباطی اعمال می کند. قسمت های پیام را در یک سناریوی ارتباطی شناسایی کنید. کانال را در یک سناریوی ارتباطی بشناسید. اهمیت زمینه را در یک رویداد ارتباطی اعمال کنید. مهمترین مولفه های گوش دادن را مرور کنید.

  • 15
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات درون تیم ها - Image of Course Communication within Teams 44 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارتباطات درون تیم ها

    Communication within Teams

    ارتباط بخشی جدایی ناپذیر از کار تیمی قوی است. در این دوره، استاد دانشگاه دوک، دکتر Daisy Lovelace، شما را در چگونگی پرورش شیوه‌های ارتباطی تیم‌های با عملکرد بالا راهنمایی می‌کند. او پایه‌های تیم‌های موفق را برجسته می‌کند، و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان یک منشور تیمی ایجاد کرد تا هنجارهایی را برای نحوه همکاری شما به عنوان یک گروه منسجم تعیین کند. او همچنین در مورد عناصر اساسی ارتباط تیمی - مانند ایجاد اعتماد و پاسخگویی به هم تیمی‌ها - صحبت می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه در محیط‌های مختلف با تیم خود بهترین ارتباط برقرار کنید.

  • 16
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباط بین فردی - Image of Course Interpersonal Communication 37 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارتباط بین فردی

    Interpersonal Communication

    برقراری ارتباط موثر، استعدادی ذاتی نیست که بعضی از افراد دارند و دیگران ندارند - این چیزی است که هر کسی می‌تواند آن را یاد بگیرد و تمرین کند. در این دوره، استراتژی‌هایی را بیاموزید که به شما کمک می‌کند مهارت‌های ارتباطی بین فردی خود را تقویت کرده و به آنها تسلط پیدا کنید. با مربی Dorie Clark، متخصص برندسازی و حرفه‌ای همراه باشید، زیرا او تکنیک‌هایی را برای انتقال موثر پیام شما در محل کار به اشتراک می‌گذارد و نحوه مقابله با چالش‌های احتمالی ارتباط با همکاران و سرپرستان خود را توضیح می‌دهد. او همچنین در مورد چگونگی کنار آمدن با موقعیت‌های مشکل، بحث شما در مورد چگونگی کنترل وقفه، پاسخ به بازخورد انتقادی و برقراری ارتباط بین فرهنگ ها. اهداف یادگیری مناسب ترین شکل ارتباط را در یک موقعیت تجاری تعیین کنید. مواردی را مشخص کنید که در آنها یک روش ارتباطی بر حالت دیگر ارجحیت دارد. فرآیند تفسیر نشانه های غیرکلامی را توضیح دهید. اصطلاحات مربوط به ارتباطات بین فردی را تعریف کنید. تمایز بین رویکردهای ارتباطی مختلف با افراد دیگر فرهنگ ها. عوامل موثر بر وقفه ها در جلسات کاری را شرح دهید. مناسب ترین روش های پذیرش انتقاد را بررسی کنید.

  • 17
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مذاکره - Image of Course Negotiation Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی مذاکره

    Negotiation Foundations

    وقتی صحبت از مذاکره می شود، تغییر ذهنیت خود از "نبردی که باید پیروز شد" به "گفتگوی حل مشکل" می تواند نتایج شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. در این دوره، مربی رهبری، کارشناس مذاکره و نویسنده لیزا گیتس مهارت های اصلی مذاکرات مبتنی بر علاقه را برای دستیابی به نتایج برد-برد هر بار نشان می دهد. یک استراتژی گام به گام برای مذاکره درباره مسائل روزمره محل کار، از درخواست افزایش یا ارتقاء تا طرح ایده ها و حل تعارض را بیاموزید. لیزا تکنیک هایی مانند سوالات تشخیصی، لنگر انداختن، چارچوب بندی و برچسب زدن را پوشش می دهد که به شما کمک می کند تا از بن بست عبور کرده و رضایت را در دو طرف میز مذاکره ایجاد کنید. در طول راه، نحوه آماده شدن برای مذاکره، تقویت نفوذ خود، ورود به منطقه توافق را حتی در مواقعی که باید "نه" بگویید، پیدا کنید و از راه دور از طریق تلفن یا ایمیل مذاکره کنید. لیزا همچنین بهترین نکات و ترفندهای مذاکره خود را به اشتراک می گذارد و کاربرگ هایی برای تمرین مهارت های شما ارائه می دهد. اهداف یادگیری انواع مختلف مذاکره را مشخص کنید. تفاوت بین درخواست و مذاکره را تشخیص دهید. فهرست شیوه های اصلی مذاکره لنگر انداختن و چارچوب بندی برای منافع متقابل را توضیح دهید. همدلی تاکتیکی را شرح دهید. اصول نفوذ را توضیح دهید. طرح نفوذ ایجاد کنید. تجزیه و تحلیل سبک های تعارض تاکتیک های بحث برانگیز مذاکره را بشناسید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Garrick Chow - Image of Author Garrick Chow

Garrick Chow

Garrick Chow بیش از هفتاد و پنج دوره ی آموزشی را ارائه کرده و هم اکنون یک ارائه کننده در Macworld و AIGA می باشد. Garrick Chow نویسنده ی ارشد مطالب در Lynda.com می باشد. او دوره های آموزشی زیادی در موضوعات مختلف طراحی کرده است. او در کلاس های حضوری و کنفرانس ها در کمپانی ها ، آژانس های دولتی و دانشگاه ها حاضر می شود. او ارائه کننده در کنفرانس Macworld بوده و در پدیده های جدید طراحی از جمله AIGA و UCDA همکاری می کند. علایق او شامل تولید audio and music، ابزار های digital lifestyle، برنامه های مربوط به سلامتی و gadgets می باشد.در زمان های غیر کاری او در گروه indie-rock و (The Jellybricks (www.thejellybricks.com نوازندگی می کند یا به ورزش دو مشغول است. با او از طریق www.garrickchow.com یا @garrickchow در ارتباط باشد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Rivers - Image of Author David Rivers

David Rivers

دیوید ریورز متخصص در آموزش الکترونیکی است. مشتریهای او شامل میکروسافت و Corel می شوند. او نویسنده، آموزگار و متخصص توسعه و آموزش است. دیوید ریورز بیش از 20 سال سابقه همکاری با دولت، کسب و کارهای hi-tech و حوزۀ سلامت داشته است و به آن ها کمک می کرده تا کارآمدی و تولیدات خود را از طریق ادغام ابزارهای تکنولوژیک افزایش دهند. دیوید با سابقه عمیق در microsoft office، ابزارهای یادگیری الکترونیک، و ابزارهای مناسب تولید از جمله Framemaker و RoboHelp، علاقه مند کمک به افراد ، برای بهبود روند کارشان است. مشتریهای او شامل میکروسافت، شرکت کورل، نرم افزار هالوگن و شهر اوتاووا هستند. دیوید همچنین نویسنده صاحب کتاب درمورد محدوده موضوعاتی از فوتوشاپ تا Acrobat و Microsoft Digital Image Suite می باشد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Nick Brazzi - Image of Author Nick Brazzi

Nick Brazzi

نیک برازی مدرس اسبق Apple و در حال حاضر کارمند و نویسنده در زمینه بهروری و مباحث موبایل برای Lynda.com است. نیک بیش از 20 سال است که تولیدات desktop دارد و تدوین ویدئو آموزش می دهد. وی پیش از پیوستن به Lynda.com، مدرس نرم افزار و طراح آموزش برای Apple، و عموماً سخنگوی مهمان چندین گروه کاربر مکینتاش در "سیلیکون وَلی" بود. نیک در اوقات فراغتش، مهارت هایش را در ورزش های مختلف مربوط به تک چرخ سواری به نمایش می گذارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Barton Poulson - Image of Author Barton Poulson

Barton Poulson

بارتون پوولسون استاد ، طراح و متخصص تجربی و تحلیل داده شده است. بارتون ، از تجزیه و تحلیل و زیبایی شناختی ، با استفاده از پس زمینه ای در طراحی صنعتی ، و دکترای روانشناسی اجتماعی و شخصیتی و عشق عمیق به تجزیه و تحلیل داده ها و تجارب داده ها و همچنین با هنرهای تجربی و تصویری ، برای اکثر اوقات زندگی خودت او یک استاد روانشناسی در دانشگاه دره یوتا است و در دانشگاه بریگهام یانگ ، دانشگاه یوتا و دانشگاه شهر نیویورک تحصیل کرده است. در نقش او به عنوان یک معلم تحقیق و تجزیه و تحلیل ، او صدها مطالعه با دانش آموزان خود را در موضوعات از تمایلات اجتماعی و آرزوها برای ترجیحات ضمنی ، برای شعر و معماری انجام شده است. بارت و همسرش ، ژاک لین بول ، که یک طراح رقص مدرن است و با سه فرزند خود در Salt Lake City زیبا زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jess Stratton - Image of Author Jess Stratton

Jess Stratton

جس استراتن یک کارمند نویسنده و مشاور متخصص تکنولوژی در تولید نرم افزار و تکنولوژی موبایل است. جس استراتن، بیش از 10 سال را به گرداندن کسب و کار مشاوره تکنولوژی خودش، ساخت و نگه داری پایگاه داده برای شرکت ها و کسب و کار های کوچک و متوسط، ساخت وبسایت، نصب شبکه و رهبری تیم ها، کارمندان، و افراد کرده است تا برای تولید بیشتر از آخرین فن آوری های desktop و موبایل استفاده کنند. هم اکنون، جس علاوه بر اینکه یک ارائه دهنده برجسته کنفرانس های Lotus Note و نویسنده مشارکتی برای چندین صنعت چاپ و مجله ها، کتب درسی، پادکست ها، وب کست ها و سایر سایت های محبوب از جمله: Lifehacker.com است، یک نویسنده تمام وقت در Lynda.com نیز می باشد. جس را می توانید از طریق وب سایت او www.solacelearning.com ودنبال کردن در تویتر به آدرس@NerdGirlJess پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Gates - Image of Author Lisa Gates

Lisa Gates

لیزا گیتس مشاور مذاکره و مربی اجرایی است که به افراد با پتانسیل بالا برای مذاکرات قدرتمند کمک می‌کند. او همچنین به عنوان یکی از موسسین شرکت‌ها، برنامه‌هایی را طراحی می‌کند که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا به زنان در موضوعاتی مانند مذاکره، حل اختلاف و هنر آموزش در محل کار کمک کنند. او یکی از نویسندگان مکرر مجله فوربس، The Muse، و LinkedIn است و کاره‌ای او در NPR و سی ان ان، و در نیویورک‌تایمز، مجله وال استریت، مجله More، و Real Simple ، در میان دیگر نشریات مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Haydn Thomas - Image of Author Haydn Thomas

Haydn Thomas

هایدن توماس بیش از 20 سال تجربه در دنیای واقعی با استفاده از رویکردهای عملگرا در پرتفولیو ، مدیریت برنامه و پروژه ، تجزیه و تحلیل تجارت و مدیریت تغییر دارد. وی برای بانکهای بزرگ بین المللی و داخلی ، سازمانهای دولتی و ارائه دهندگان راه حل، کار کرده است. بعلاوه ، هایدن در تعریف و اجرای ساختار ، راه حل های تجاری ، رهبری ، تغییر ، شایستگی ها و کارآیی و چارچوب های مربیگری با شرکت های نوپا همکاری داشته است. سابقه موفقیت هایدن با پیشرفت و مذاکره برای برنامه های ساختاری مبتنی بر جهت گیری عالی خلاقانه ، اشتیاق به کیفیت ، تحقق وعده ها و رویکرد حرفه ای است. هایدن خدمات به مشتریان در سراسر استرالیا ، نیوزیلند ، آسیا ، خاورمیانه و آمریکای شمالی ارائه کرده است. وی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود از طریق تسهیل در دوره ، مشاوره و سخنرانی در مشاغل بین المللی ، یکی از احساسات خود را دنبال می کند. هایدن در هیئت مدیره هفت شرکت است و در اوقات فراغت از احساسات دیگر خود برای قایقرانی لذت می برد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Tatiana Kolovou - Image of Author Tatiana Kolovou

Tatiana Kolovou

تاتیانا کلوو عضو هیات‌علمی دانشکده تجارت Kelley در دانشگاه ایندیانا است. او به عنوان " یک مهاجر آکادمیک " از شهر آتن، در یونان ، به آمریکا آمد. اکنون او ارتباطات تجاری و اثر متقابل فرهنگی ، آموزش می‌دهد. تاتیانا با مدیران و تیم های شرکت های بزرگ مشاوره می کند تا مهارت های ارتباطی موثر برای شرکت های بزرگ را توسعه دهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brenda Bailey-Hughes - Image of Author Brenda Bailey-Hughes

Brenda Bailey-Hughes

برندا بیلی هیوز یک مدرس ارشد دانشکده بازرگانی کلی است که مدیران اجرایی را در زمینه ارتباطات مربی می کند. برندا به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده کسب و کار کلی رتبه ملی در دانشگاه ایندیانا، دوره های ارتباطی در مقطع کارشناسی، دوره های مشاوره کلی MBA مستقیم و دوره های رهبری جهانی را تدریس می کند و در برنامه مشارکت اجرایی MBA بین دانشکده بازرگانی کلی و دانشگاه سونگ کیونکوان در سئول کار می کند. کره جنوبی. پروفسور بیلی هیوز از طرفداران تدریس دیدگاه های جهانی در محیط کسب و کار است و یک مربی مجاز برای دانشجویان و متخصصان تجاری است که به دنبال بهبود شایستگی های بین المللی خود هستند. برندا سخنران مورد علاقه ای است که به طور مرتب در کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی در مورد موضوعات مختلف از جمله مدیریت تغییر، مهارت های ارائه، ارتباطات بین فرهنگی، ارتباطات تأثیرگذار و خدمات مشتری ارائه می دهد. برندا به عنوان یکی از مالکان Team Performance، یک شرکت مشاوره و آموزش، در آموزش ارتباطات تخصص دارد و مدیران بسیاری از شرکت های Fortune 500 را مربیگری کرده است. برندا دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در ارتباطات سازمانی و توسعه حرفه ای است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Daisy Lovelace - Image of Author Daisy Lovelace

Daisy Lovelace

دکتر دیزی لاولیس استاد دانشکده تجارت Kelley است. پیش از پیوستن به دانشکده در دانشکده تجارت Kelley، -مدرسه کسب و کار دانشگاه ایندیانا- او به عنوان مدیر توسعه و برنامه نویسی در دانشگاه ویرجینیا کار میکرد و در آنجا مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را به دست آورد. او همچنین در دانشگاه پرینستون و دانشگاه SungKyunKwan در کره تدریس کرده است. تخصص او شامل ارتباطات استراتژیک، سخنرانی عمومی، توسعه اجرایی، برتری فراگیر و رهبری تیم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Angela Wick - Image of Author Angela Wick

Angela Wick

آنجلا ویک، PMP®، PMI-PBA®، CBAP®، ICP-ACC، ICP-BVA، مدرس، مشاور، مربی زیرک، نویسنده، وبلاگ نویس و سخنران است که با هدف کمک به چابکی سازمانها و توجه به ارزش محصولات و راه حل هایی که آنها توسعه می دهند ، تمرکز دارد. او بنیانگذار BA-Squared، LLC، یک سازمان آموزشی و مشاوره ای است که بر نیازهای مدرن و شیوه های چابک تمرکز دارد و تجزیه و تحلیل کسب و کار، مالکیت محصول، تجزیه و تحلیل کسب و کار چابک و مدیریت پروژه آموزش می دهد. آنجلا مشغول تدریس در کالج آموزشی دانشگاه مینه سوتا است. او در ایجاد نوآوری، خلاقیت و رهبری و شیوه های پر جنب و جوش کمک میکند. او به رهبری صنعت در راه های زیر کمک می کند: عضو کمیته ®IIBA BABOK ® v3؛ نویسنده اصلی و رئیس کمیته مدل IIBA کسب و کار و تجزیه و تحلیل مدل صلاحیت؛ نویسنده `مدل های شغلی` فصل در مدیریت تحلیلگران کسب و کار (IIBA)؛ متخصص بازاریابی تجزیه و تحلیل کسب و کار برای پزشکان: راهنمای عملی (®PMI)، و نویسنده کتاب الکترونیکی مالکیت محصول مداوم: و به حداکثر رساندن نقش و سرعت بخشیدن به موفقیت ، میباشد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dorie Clark - Image of Author Dorie Clark

Dorie Clark

دوری کلارک استاد مدیریت امور بازرگانی در دانشکده تجارت Fuqua دانشگاه Duke و نویسنده Reinventing You و Stand Out است که به عنوان یک کتاب رهبری شماره یک سال 2015 توسط مجله چاپ شد و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های واشینگتن پست بود. دوری همچنین سخنگوی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری پیشین بود، دوری توسط نیویورک تایمز به عنوان "متخصص در بازسازی خود و کمک به دیگران برای تغییرات در زندگی خود" معرفی شد. او مشارکت دائمی در بازاریابی کسب و کار در مجلات Harvard Business Review و Time و Entrepreneur دارد. Dorie به عنوان یک متخصص برند توسط Associated Press، Inc. و Fortune شناخته شده است، مشاور و سخنران استراتژی بازاریابی برای مشتریان از جمله گوگل، مایکروسافت، دانشگاه ییل، Fidelity، وزارت امور خارجه ایالات متحده و بانک جهانی است. شما می توانید نسخه رایگان 42 صفحه ای از کتاب "خود ارزیابی" او را دانلود کنید و در باره او بیشتر در dorieclark.com اطلاعات کسب کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dr. Shirley Davis - Image of Author Dr. Shirley Davis

Dr. Shirley Davis

دکتر شیرلی دیویس یک سخنران ، رئیس اجرایی شرکت و کارشناس مدیریت نیروی کار است. دکتر دیویس مدیر عامل شرکت SDS Global Enterprises، که یک شرکت راه حل توسعه استراتژیک است و راهبردهای چگونگی کار، هدایت و موفقیت در نیروی کار متنوع و جهانی را آموزش می دهد. او بیش از 20 سال تجربه را به عنوان مدیر اجرایی در مدیریت استعداد، استراتژی HR، توسعه رهبری و تنوع جهانی را دارد . او در چندین شركت جهانی Fortune 100، و همچنین با سازمان های دولتی، آموزش عالی و سازمان های اجتماعی مشغول به كار بوده است. اخیرا - به مدت هشت سال - او رئیس تنوع و گرایش بزرگ جهانی در بزرگترین انجمن منابع انسانی (سازمان مدیریت منابع انسانی) (SHRM) در جهان بوده است. او یک رهبر فکری است که به شدت به دنبال آن است، سخنران و مشاور اصلی ، و مربی اجرایی بین المللی، و نویسنده چندین کتاب است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Laura Paton - Image of Author Laura Paton

Laura Paton

لورا پاتون ، بنیانگذار و مدیرعامل آکادمی BA ، شرکت ، بیش از 30 سال تجربه تجزیه و تحلیل تجارت دارد. لورا به سازمان ها و افراد کمک می کند تا درک و درک بهتری از تجزیه و تحلیل تجارت کسب کنند. او از بلوغ و بهبود مهارت ها و روش های تجزیه و تحلیل تجاری پشتیبانی می کند لورا کمک بزرگی به حرفه تجزیه و تحلیل تجارت کرده است. تلاش های توسعه برای استانداردهای بین المللی تجزیه و تحلیل تجارت از موسسه مدیریت پروژه (PMI®) و موسسه بین المللی تجزیه و تحلیل تجارت (IIBA®) لورا مدرک کارشناسی خود را در رشته سیستم های اطلاعات مدیریت از دانشگاه فلوریدا جنوبی دریافت کرد و مدرک MBA را از دانشگاه تامپا دریافت کرد. گواهینامه های وی شامل: PMP® ، PMI-PBA® ، CBAP® ، IIBA-AAC® و CSM است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Greta Blash - Image of Author Greta Blash

Greta Blash

گرتا بلش، یک مربی حرفه ای و مربی مدیریت پروژه با تجربه است. حوزه‌های تجربه او عبارتند از: مدیریت برنامه، مدیریت پروژه، تجزیه و تحلیل کسب و کار و روش های چالاک، با تاکید در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، انبار داده (DW) و هوش تجاری (BI). او دارای گواهی برنامه و مدیر پروژه است (PgMP، PMP، PMI-ACP و PMI-PBA) که تجارب گسترده او را قادر می سازد تا بصورت همزمان چندین پروژه با ریسک بالا، استراتژیک و همسو را مدیریت کند. او دارای ظرفیت رهبری اثبات شده، مهارت های ارتباطی برتر و توانایی برقراری ارتباط و برقراری روابط قوی با مشتریان، کارکنان، مدیریت و فروشندگان است. او همچنین سخنران دائمی در هر دو رویداد PMI و IIBA است و به طور گسترده ای در نقش دوگانه یک مدیر پروژه و یک تحلیلگر کسب و کار، مطلب می نویسد.

مشاهده پروفایل