دوره های Michael Dixon

تصویر مدرس Michael Dixon
Michael Dixon

مایکل دیکسون، کارشناس خدمات مشتری و تجربه مشتری است که به حل تعارضات علاقه‌مند است. مایکل نزدیک به دو دهه تجربه در خدمات مشتری، عملیات مراکز تماس و تجربه مشتری (CX) دارد. او با غول‌های صنعت کار کرده و بر این باور است که تجربه مشتری در ترجیح برندها نقش حیاتی دارد. به عنوان مدیر ارشد تجربه مشتری در Los Angeles Metro، مایکل تمرکز خود را بر افزایش تعداد مسافران با اجرای پروژه‌های متعدد تجربه مشتری (CX) قرار داده است. او همچنین به عنوان استاد مدعو در دانشگاه‌های محلی، دروس کسب‌وکار تدریس می‌کند.