دوره های Elaine Harris
Elaine Harris
Customer Service Expert, Trainer, and Authorایلین هریس یک متخصص خدمات مشتری ، مربی ، و نویسنده متمرکز بر موفقیت و رهبری دانش آموزان است. ایلین استاد دانشگاه اوکلاهامای مرکزی در زمینه های بازاریابی ، خدمات مشتری و موفقیت دانشجویی است. تحقیقات و مشاوره وی در صنعت خدمات مشتری وی را بر آن داشت تا خدمات مشتری: رویکرد عملی را بنویسد ، که در حال حاضر در چاپ ششم است. وی برای شناسایی نیازهای آموزشی و توسعه ابزارها و منابع برای پاسخگویی به نیازهای همیشه در حال تغییر جهان خدمات مشتری ، در چندین گروه ویژه شهری و منطقه ای خدمت کرده است. ایلین مالکیت و کمک به هدایت مشاغل مختلف را بر عهده داشته و سخنران و مربی حرفه ای های نوظهور است. او اخیراً زنبوردار شده است و از کار گروهی زنبورهایش که در جهت اهداف مشترک تلاش می کنند الهام گرفته است.