دوره های Daniel Bloy

تصویر مدرس Daniel Bloy
Daniel Bloy
Working on industry-leading contact center systems since 2003

از سال ۲۰۰۳، دنیل بلوی بر روی سیستم‌های مرکز تماس با صنعت از Aspect, Avaya و سیسکو هم‌کاری کرده‌است. او معماری، ساخت، و خدمات مدیریتی و همچنین رهبری ارشد سیستم‌های خدمات‌رسانی به ۱۰ تا 1000 کاربر را تامین کرده‌است. در سال ۲۰۱۷ ، دانیل به سرویس وب سایت ( Amazon ( AWS رفت و بسیاری از اعتبارنامه ها را در سطوح متخصص و حرفه‌ای به دست آورد. او به عنوان یک مشاور AWS برای VoiceFoundry.com که یک شریک مشاوره آمازون است که در Amazon Connect تخصص دارد ، کار می‌کند. دنیل یک وبلاگ نویس فعال و عضو جامعه Amazon Connect است و در فروم های Amazon Connect کمک میکند.