دوره آموزشی نوشتن به زبان ساده (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (20 دوره)

گوش دادن یک صلاحیت مهم است، خواه برای اولین کار خود مصاحبه می کنید یا یک شرکت Fortune 500 را رهبری کنید. جای تعجب است که، نسبتاً معدودی از متخصصان شاغل تاکنون آموزش رسمی در مورد نحوه گوش دادن به طور موثر داشته اند. در این دوره، کارشناسان ارتباطات Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes نشان میدهند که چگونه مهارت شنیداری فعلی خود را ارزیابی کنید، چالشهای گوش دادن موثر را درک کنید (مانند حواس پرتی!) و رفتارهایی را توسعه دهید که به شما امکان میدهد شنونده بهتری باشید و همکار، مربی و دوست بهتری باشید. موضوعات شامل: گوش دادن با توجه را تعریف کنید. آنچه حواس تان به زایمان است ، کاوش کنید. به یاد بیاورید که فیلتر ذهنی چیست و چگونه می تواند بر مفروضات تأثیر بگذارد. روش های انتخاب بهترین پاسخ پارافره در شرایط را کاوش کنید. پنج هدف گوش دادن را لیست کنید.

یاد بگیرید که چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید. مهارتهای ارتباطی شما بر آینده شغلی شما تاثیر میگذارد، ارزش شما به شرکت شما و احتمال ترفیع شما بستگی دارد. این درس به شما کمک میکند در انواع موقعیتهای حرفهای ، بهتر ارتباط برقرار کنید، از جمله جلسات، پیامهای ایمیل و سخنرانیها. مدرسان Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes چهار بلوک ساختمانی: ارتباطات بین افراد، پیام، متن، و گوش دادن را معرفی میکنند و نشان میدهند که چگونه در شرایط مختلف کاربرد دارند. این دوره از طریق استفاده از تصاویر و ابزارهای کاربردی، نشان میدهد که چگونه این شایستگی اصلی را ایجاد کرده و به شیوهای که به طور موثر و حرفهای پیام شما را منتقل میکند ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: چهار ستون یک سناریوی تجاری را به یاد بیاورید. اصطلاح "مردم" را در متن یک سناریوی ارتباطی کاوش کنید. به یاد بیاورید که چگونه مدل Think، Feel، Do را برای یک سناریوی ارتباطی اعمال می کند. قسمت های پیام را در یک سناریوی ارتباطی شناسایی کنید. کانال را در یک سناریوی ارتباطی بشناسید. اهمیت زمینه را در یک رویداد ارتباطی اعمال کنید. مهمترین مولفه های گوش دادن را مرور کنید.

سرعت تغییر و حجم اطلاعاتی که در زندگی روزمره با آنها روبرو میشویم، تفکر از طریق تصمیم گیری را دشوار میکند. درعوض، مردم غالباً به تعصبات و قواعد انگشت شماری تکیه میکنند، که آنها را به سمت نتیجه گیری معیوب سوق میدهد. موفقترین تیمها از روشهای تفکر انتقادی - تحلیل عینی و عقلانی - برای روشنترین و خردمندترین نتیجه گیری استفاده میکنند. این دوره رهبران را برای ایجاد مهارتهای تفکر انتقادی کل سازمان خود آماده میکند. بیاموزید که چگونه تفکر انتقادی را به روز کنید تا از فریب اشتباهات، شناختی گمراه کننده، ایجاد استدلال بهتر، قضاوت تیزهوشی و بهبود تصمیم گیری جلوگیری کنید. مربی Becki Saltzman مهارتهایی را آموزش میدهد که چگونگی نوآوری شرکت یا تیم شما را بهبود میبخشد، با چالشها مقابله میکند و به تغییر پاسخ میدهد. اهداف یادگیری مقایسه تفکر انتقادی و استراتژیک به حداقل رساندن قضاوت های بد تشخیص سوگیری شناختی استفاده از تفکر خلاف واقع غلبه بر بیزاری از ضرر اجتناب از مغالطه های منطقی ایجاد فرهنگ تفکر انتقادی

هوش هیجانی می تواند به شما در ایجاد روابط موثر در محل کار کمک کند. مربی اجرایی و روانشناس سازمانی جما روبرتز توضیح می دهد که هوش هیجانی (EQ) چیست و چرا اهمیت دارد. او به شما کمک می کند تا خودآگاهی بیشتری داشته باشید تا بتوانید محرک هایی را که ممکن است عملکرد شما را به خطر اندازند، شناسایی کنید. Gemma همچنین به شما کمک می کند تا اهداف و تأثیر خود را در یک راستا قرار دهید تا بتوانید روابط قوی و مشارکتی ایجاد کنید. اهداف یادگیری هوش هیجانی چیست؟ مراقب عوامل محرک و ربوده شدن باشید یافتن جریان برهم زدن تفکر بازیابی زمان واکنش تغییر دیدگاه همدلی کردن گوش دادن و برقراری ارتباط بازی با نقاط قوت جمع آوری بازخورد همسویی قصد و تأثیر

آیا ممکن است در زمان سختی ها دچار مشکل شوید؟ هر کسی میخواهد وقتی فشار وارد میشود و شرایط سخت میشود، خوب عمل کند، اما بسیاری از ما در زمان استرس یا سختی عقب نشینی میکنیم. اگر بتوانید انعطافپذیری خود را ایجاد کنید، با چالشهای جدیدی مواجه خواهید شد و یک مهارت ارزشمند برای ارائه دادن به کارفرمایان به دست خواهید آورد. در این درس، مدیر دانشکده تجارت Kelley School و مربی ارتباطات حرفهای، Tatiana Kolovou توضیح میدهد که چگونه با ایجاد `آستانه انعطافپذیری` خود، پنج تکنیک آموزشی را برای آمادهسازی برای موقعیتهای سخت و پنج استراتژی برای منعکس کردن آنها تشریح میکند. پیدا کردن جایی که در سطح انعطافپذیری قرار دارید، مشخص کنید که کجا میخواهید باشید، و استراتژیهایی را یاد بگیرید که شکاف را ببندید.

وقتی از دست دادن شغل یا خراب شدن رابطه شخصی غافلگیر می شویم، حرکت رو به جلو دشوار است. اما در حالی که نمی توانیم از این نوع تغییرات غیرمنتظره اجتناب کنیم، می توانیم نحوه برخورد با آنها را کنترل کنیم. در این دوره کوتاه، دکتر تاد دوئت توضیح می دهد که چگونه می توانید از قدرت تغییر به نفع خود و اطرافیان خود استفاده کنید. بیاموزید که چگونه تغییرات را در زمینه مناسب قرار دهید، چشم انداز مناسب ایجاد کنید و در نهایت انعطاف پذیرتر شوید.

دنیایی را تصور کنید که در آن به خودتان اعتماد کردهاید و افکار و ایدههای خود را در آغوش گرفتهاید. دنیایی را تصور کنید که در آن میتوانید خود خلاقتان - منهای ترس و شک - را بیان کنید. مدرس Denise Jacobs موسس و مدیر عامل Creative Dose، جایی است که او تکنیکهایی را برای باز کردن خلاقیت و جرقه نوآوری در مردم، تیمها و محیطهای کاری ترویج میکند. در این درس، او به شما نشان میدهد که چطور از موانع عبور کنید و خود را نگه دارید: منتقد داخلی تان. با توجه به آخرین پیشرفتها در علوم اعصاب، روشهای ذهن آگاهی و تحقیقات خوددلسوزی، او به شما کمک میکند تا خلاقیت خود را کنترل کنید و اجازه دهید که استعدادهای حقیقی شما بدرخشند. یاد بگیرید چگونه از خود خرابکاری جلوگیری کنید، تولید ایده را شروع کنید، ترس از قضاوت را از دست بدهید، و یک ساختار تازه و پیشرفته ایجاد کنید - مبنایی برای حداکثر خلاقیت آزاد. در نهایت، شما یک نقشه راه برای رسیدن به بهترین کار خود دارید، بهترین کار خود را انجام دهید و خلاقیت خود را به عنوان یک نیرو برای تغییر مثبت در دنیا هدایت کنید. اهداف یادگیری حذف بلوک های خلاقانه صدای منفی را در سر خود خاموش کنید شکستن چرخه شک و تردید به خود باز کردن جریان ایده شروع ایده پردازی تغییر گفتگو با خود و حسادت تمرکز بر موفقیت خود درخشش خود را با جهان به اشتراک بگذارید

آیا تا به حال بر روی مقاله ای که به زیبایی نوشته شده است غفلت کرده اید و آرزو می کنید که بتوانید با همان استعداد بنویسید؟ اگر چنین است، این دوره برای شما مناسب است. به شانی راجا - سردبیر سابق وال استریت ژورنال - بپیوندید تا تکنیک های کاربردی را برای درخشش نوشتن شما به اشتراک بگذارد. شانی در ذهنیت یک نویسنده نخبه غرق می شود و اصول کلیدی را بیان می کند که به کلمات سازان بزرگ کمک می کند تا نوشته های خود را برای خواندن هدفمند، مختصر و لذت بخش نگه دارند. بیاموزید که چگونه از مسائل متداولی که می توانند نثر شما را ضعیف کنند، اجتناب کنید، مانند تکرار بی دقتی و ایده های خارج از تمرکز. به علاوه، استراتژی هایی را بیاموزید که می تواند به شما در ایجاد پاراگراف ها و انتقال های زیبا، طراوت به نوشتار شما و موارد دیگر کمک کند. اهداف یادگیری با صداقت بنویسید نیت خود را بشناسید نوشتن به زبان انگلیسی ساده پرهیز از علائم نگارشی زیاد از بین بردن بی نظمی تسلط بر زمان بندی، ریتم و موسیقیایی ایجاد گذارهای زیبا افزودن طراوت ایجاد تنوع نگارش نثر با صرفه و دقت رفع ابهام ایجاد روایت های زیبا

چیزی به نام نوشتن "خوب" عمومی وجود ندارد. کیفیت نوشتن - و تأثیر - از میزان مطابقت آن با هدف آن ناشی می شود. این دوره نشان می دهد که چگونه می توانید همه نوشته های خود را بدون توجه به هدف آن بیشتر تحت تاثیر قرار دهید. تام گلر، نویسنده و روزنامه نگار به شما کمک می کند تا دلایل خود را برای نوشتن بیابید، و نحوه استفاده از این دلایل را برای پیشبرد کلمات انتخاب شده و لحنی که می گیرید نشان می دهد. بعلاوه، او نحوه استفاده از درک شما از دستور زبان و ساختار جمله را برای نوشتن تقریباً هر چیزی با حداکثر تأثیر به اشتراک می گذارد. پس از اتمام این دوره، به نکات کاربردی مجهز می شوید تا نثر خود را واضح، مختصر و مناسب برای هدف خاص آن مشخص کنید. اهداف یادگیری اهداف «کوتاه بنویسید، واضح بنویسید و درست بنویسید» را نقل قول کنید. استراتژی مورد استفاده برای سهولت خواندن پاراگراف های طولانی را به خاطر بیاورید. بیشترین قسمت صفحه را که خوانندگان انگلیسی زبان نادیده گرفته اند، مشخص کنید. تعیین کنید کدام کلمات را از نوشتن حذف کنید. توضیح دهید که چرا پاراگراف های کوتاه به راحتی قابل مرور هستند. دو استراتژی برای موثرتر نوشتن نام ببرید. نمونه هایی از همخوانی را مشخص کنید.

Grammar Girl Mignon Fogarty با مثالهای قابل فهم، راه هایی را ارائه می دهد که می توانید فوراً نوشتار خود را بهتر کنید، از جمله استفاده از صدای فعال، نوشتن با ریتم و استفاده از کاما مانند یک حرفه ای. او همچنین تعدادی افسانه رایج دستور زبان را از بین می برد، نکاتی را برای تجزیه جملات در حال اجرا و موارد دیگر ارائه می دهد. هر زمان که می خواهید مهارت های نوشتاری خود را ارتقا دهید، فقط یک ویدئو یا مجموعه کامل این فیلم های سریع را تماشا کنید. اهداف یادگیری بین تملک اسامی و ضمایر تفاوت قائل شوید. تفاوت بین حروف اضافه ضروری و غیر ضروری را کشف کنید. تفاوت های ظریف قوانین علامت نقل قول و نحوه استفاده صحیح از علامت نقل قول را هنگام نوشتن بررسی کنید. تعیین زمان استفاده از کاما سریال برای جدا کردن موارد در یک لیست. نحوه استفاده از علامت نقل قول بعد از عبارات مقدماتی و نحوه استفاده از کاما برای جدا کردن بندهای مستقل را بشناسید. به رسمیت بشناسید که کاهش سطح نوشتاری می تواند شامل استفاده از کلمات کوتاهتر و جملات کوتاهتر باشد. انواع حذف هایی را که می توانند جمله اجرا ایجاد کنند را بشناسید و روش هایی را برای رفع جملات ثابت اجرا کنید.

LinkedIn یکی از بزرگترین پلتفرم های انتشار طولانی در جهان است. نوشتن در LinkedIn به شما امکان می دهد موارد زیر را توسعه دهید، تخصص خود را نشان دهید و با فرصت های جدید ارتباط برقرار کنید - همه در مقیاسی که قبلاً امکان پذیر نبود. اما چگونه مطمئن می شوید که صدایتان شنیده می شود؟ دانیل روث، سردبیر اجرایی در LinkedIn، بهترین شیوه ها را برای نوشتن پست های عالی معرفی می کند و نکاتی را برای تقویت دسترسی شما در LinkedIn ارائه می دهد. اهداف یادگیری نوشتن آنچه می دانید به یاد مخاطبان خود ایجاد سرفصل های عالی با کلیک رسیدگی به نظرات اشتراک گذاری محتوا در LinkedIn و فراتر از آن

اکثر ویراستاران می توانند املا، دستور زبان، علائم نگارشی و غلط املایی را در یک قطعه نوشتاری اصلاح کنند. برای تبدیل نثر خشک و بی نظم به نوشتاری که به زیبایی سازماندهی شده است و از زندگی و انرژی سرشار است، به مهارت متفاوتی نیاز است. در این دوره، مربی شانی رجا شما را با یک تکنیک قدرتمند - ویرایش عمیق - آشنا می کند که می تواند به شما کمک کند تقریباً هر قطعه ای از آثار غیرداستانی را به نثری باشکوه و درخشان تبدیل کنید. تکنیک ویرایش عمیق شما را مجبور می کند تا همه جنبه های یک سند را در نظر بگیرید، و اطمینان حاصل کنید که کیفیت در هر منفذ نوشته جاسازی می شود. کشف کنید که چگونه محتوا، ساختار، سبک و نحوه ارائه یک سند را به خوبی تنظیم کنید تا محصول نهایی درخشان شود. اهداف یادگیری ویرایش عمیق چیست؟ ویرایش برای محتوا، سبک و ارائه حذف نقاط بی ربط خلاص شدن از شر تکرار انتخاب زاویه خود سفارش نقاط در بخش ها ترتیب پاراگراف ها ایجاد پایان دلپذیر رفع ناسازگاری ها

بسیاری از مردم با ایمیل رابطه عشق و نفرت دارند. مطالعات نشان داده است که یک بازرگان معمولی بیش از دوازده ساعت در هفته به نوشتن ایمیل اختصاص می دهد. هر جزئیات، از دستور زبان تا لحن، زمان، بر شهرت و نام تجاری شخصی شما تأثیر می گذارد. با دکتر دیزی لاولیس بپیوندید تا نکاتی را برای تقویت مهارت های ایمیل شما و شکل گیری شهرت آنلاین مثبت به اشتراک بگذارد. اهداف یادگیری با توجه به گیرنده خود ویرایش ایمیل شما ارتباط با گیرنده خود انتخاب خط موضوعی استفاده از زبان نزدیک استفاده از BCC قالب بندی مناسب خواننده ضربه زدن به لحن مناسب به ندرت پاسخ می دهد-همه عباراتی که باید از آنها اجتناب کرد

آیا می خواهید مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهید؟ نوشتن خود را بهبود بخشید. نوشتن واضح و مختصر کلیدی است که به مخاطبان کمک می کند پیام شما را بفهمند - چه در ایمیل، گزارش، یادداشت یا کاغذ سفید ارسال شود. این دوره، طراحی شده توسط Adcom Designs و Write It Well، ناتاشا ترک، نکات مرتبط و کاربردی را برای بهبود کیفیت و تأثیر نوشتار شما ارائه می دهد. نحوه برنامه ریزی پیام، قالب بندی آن برای خواندن آسان و استفاده از کلمات مناسب برای برقراری ارتباط واضح را بیاموزید. به علاوه، نحوه کاهش یا حذف خطاها برای حفظ تصویر حرفه ای و اعتبار خود را بیاموزید. اهداف یادگیری دو هدف اساسی نوشتن مشاغل را شرح دهید. یک پیام کلیدی تعریف کنید و نحوه و مکان استفاده از آن را توضیح دهید. نحوه ایجاد لیستی از نقاط مورد بحث و سازماندهی منطقی آن لیست را توضیح دهید. برای سهولت درک، طول جملات مناسب را مشخص کنید. کلمات و اصطلاحات اضافی را مشخص کنید. اهمیت تصحیح را شرح دهید و استراتژی هایی را برای شناسایی خطاها ذکر کنید.

راشل بوتسمن، نویسنده و همکار اعتماد دانشگاه آکسفورد، بیش از یک دهه است که نکات و نکات اعتماد را مطالعه کرده است. این دوره بر اساس کتاب پرفروش او به چه کسی می توانی اعتماد کنی؟، این دوره راه های قدرتمندی را نشان می دهد که اعتماد زندگی شخصی و حرفه ای ما را شکل می دهد - به ما امکان می دهد با عدم اطمینان کنار بیاییم، ریسک کنیم و در برابر دیگران آسیب پذیر باشیم. راشل زبان خاصی را برای درک اینکه اعتماد چیست و چگونه کار می کند به اشتراک می گذارد. او همچنین رفتارهایی را که برای جلب اعتماد دیگران و ایجاد فرهنگهای قابل اعتماد کلیدی هستند، به علاوه عوامل رایجی که باعث از بین رفتن اعتماد میشوند را باز میکند و در زمان انجام آن چه باید کرد. اهداف یادگیری چرا اعتماد مهم است رد کردن افسانه ها در مورد اعتماد چگونه اعتماد واقعا کار می کند پذیرش ریسک ها چگونه یک جهش اعتماد داشته باشیم ویژگی های افراد قابل اعتماد به چه کسی می توان اعتماد کرد؟ چگونه قابل اعتمادتر باشیم هدایت بی اعتمادی شکست اسطوره اعتماد و شفافیت وقتی اعتماد از بین رفت چه باید کرد

نویسندگان غیرداستانی واقعاً بزرگ چیزی بیش از بیان واضح ایده های خود انجام می دهند - آنها خیره می شوند. این متخصصان نخبه توانایی عجیبی در ساخت جملات ظریف و ظریف دارند که به روشی تقریباً موزیکال در کنار هم قرار می گیرند. در این دوره، مربی شانی راجا - سردبیر سابق وال استریت ژورنال - تاکتیک هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما کمک کند تا شما را به قله نوشتن بی عیب و نقص برساند. در اینجا، شانی توضیح میدهد که چگونه از قدرت چهار سطح (روایت، پاراگراف، جملات و کلمات) استفاده کنید تا نوشتار خود را تیز کنید تا از همتایان خود متمایز شود. کشف کنید که چگونه می توانید مقدمه های تاثیرگذاری ایجاد کنید که توجه خواننده خود را جلب کند، کلمات تداعی کننده را انتخاب کنید و از اشتباهات رایج اجتناب کنید. چه وظیفه نوشتن یک ایمیل بازاریابی، یک مقاله یا یک نامه پوششی را داشته باشید، این دوره می تواند به شما در برقراری ارتباط با سبک کمک کند. اهداف یادگیری شروع و سازماندهی یک روایت نوشتن مقدمه های قاتل سبک های مختلف پاراگراف تند کردن جملات تولید جملات شاعرانه انتخاب کلمات دقیق کلماتی که با هم خوب به نظر می رسند چگونه دایره لغات خود را تقویت کنیم

در یک محل کار که به طور فزاینده ای بهم پیوسته و سلسله مراتب کمتری دارد ، توسعه مهارت های اقناعی شما می تواند یکی از ارزشمندترین سرمایه گذاری هایی باشد که می توانید انجام دهید. برخی معتقدند که اقناع به معنای دستکاری یا گرفتن راه شماست ، اما این به معنای فریب دادن کسی یا اصیل نبودن است. درعوض ، اقناع این است که مطمئن شوید بهترین ایده های شما شنوایی منصفانه ای دارند. در این دوره ، دوری کلارک ، متخصص ارتباطات و مارک شخصی به شما کمک می کند تا مهارت اقناع خود را تقویت کنید تا در هنگام ملاقات با افراد جدید اعتبار ایجاد کنید ، گفتن "بله" را برای افرادی که شما را می شناسند آسان تر کرده و با مقامات ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: وادار کردن کسی به شما فورا چگونه می توان فوراً معتبر به آن نگاه کرد غلبه بر یک برداشت اول بد اقناع افرادی را که از قبل می شناسید ایده های خود را به اشتراک بگذارید و مورد توجه قرار بگیرید برقراری ارتباط با اقتدار غلبه بر ناشناخته ها

افراد به طور مداوم با استفاده از حرکات غیرکلامی، حالت بدنی، حرکات و حالت های صورت ارتباط برقرار می کنند، اما بیشتر افراد فقط بر روی کلمات تمرکز می کنند. با متخصص رفتار و نویسنده، ونسا ون ادواردز همراه شوید زیرا وی در مورد نحوه تشخیص و تفسیر نشانه های غیرکلامی از دیگران و چگونگی کنترل ارتباطات غیرکلامی خود به اشتراک می گذارد. ونسا همچنین در مورد چگونگی خواندن احساسات پنهان، نحوه نشان دادن به دیگران که نامزد هستید و نحوه استفاده از ارتباطات غیرکلامی شما بحث می کند. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - قدرت زبان بدن - ارتباط غیرکلامی چیست؟ - خواندن افراد - رمزگشایی نشانه های زبان بدن - ارسال پیام غیر کلامی مناسب - خواندن و استفاده از زبان بدن مثبت - ارسال نشانه های غیرکلامی مثبت - تشخیص اینکه کسی درگیر شده است - استفاده از زبان بدن با اعتماد به نفس - روابط ساختمان - لکه بینی زبان بدن منفی - تغییر زبان بدن

هر شغلی که انجام دهید، احتمالاً در یک تیم کار می کنید. عملکرد شما به توانایی شما برای همکاری موفق با افراد دیگر بستگی دارد. در این دوره که توسط کریس کرافت، مربی مدیریت تدریس می شود، کیفیت تیم های موثر و نقشی را که به عنوان یک عضو تیم در ایجاد یک تیم سالم و مفید بازی می کنید، بیاموزید. علاوه بر اهمیت شناختن نقاط قوت و ضعف خود، کریس بر اهمیت ارائه آنچه از شما انتظار می رود، گوش دادن به سایر اعضای تیم، برقراری ارتباط صریح، بازی بیش از یک نقش و حمایت از دیگران تأکید می کند. این آموزش مملو از ایده های عملی است تا به یک بازیکن بزرگ تیم تبدیل شوید و به شما و سازمان شما در موفقیت بیشتر کمک کند. موضوعات شامل: - مزایای تیم های خوب - پنج مرحله یک کار تیمی - دشواری های تیم ها - رفتارهای تیمی برای جلوگیری از آن - مشخصات تیمهای موثر - مشخصات اعضای خوب تیم - با استفاده از نقاط قوت خود - بهبود نقاط ضعف خود

مقالات ابزاری موثر برای برقراری ارتباط ایده ها و داستان های پیچیده به روشی دوستانه ، معتبر و آسان برای پیگیری است. در این دوره می توانید یاد بگیرید که چگونه مقاله خود را بنویسید و منتشر کنید. روزنامه نگار و مشاور ارتباطات Starshine Roshell توضیح می دهد که چگونه می توانید روش نوشتن خود را تعیین کنید ، داستان خود را به یک نشریه تحویل دهید ، در مورد موضوع خود تحقیق کنید و مقاله خود را بنویسید و پرداخت کنید. وی همچنین در مورد چگونگی ارائه بسته ای کامل به سردبیران - کامل با عناوین و عکس ها - و تبلیغ مقاله شما به صورت آنلاین بحث می کند. در پایان ، شما باید مهارت های لازم برای نوشتن یک مقاله خوش ساخت را داشته باشید که واقعاً با خوانندگان ارتباط برقرار کند.