دوره آموزشی بررسی و بازخورد عملکرد مجازی

دوره آموزشی بررسی و بازخورد عملکرد مجازی

⏱️ 47 دقیقه📈 مبتدی📅 2021-01-04

مدرسین

Alisa Cohn

Alisa Cohn

Executive Coach and Leadership Development Expert

جزئیات دوره

به عنوان یک مدیر ، مهمترین کار شما کمک به گزارش های مستقیم شما است که در نقش های آنها نتایج عالی ایجاد می کنند و تحت رهبری شما پیشرفت می کنند. بنابراین ، یک قسمت اساسی از نقش شما این است که بتوانید از فرآیند ارزیابی عملکرد برای ایجاد فضایی برای گفتگوهای معنی دار در مورد عملکرد و رهنمودهای روشنی در مورد چگونگی موفقیت کارمندان خود استفاده کنید. در این دوره ، به آلیسا کوه - مربی اجرایی و کارشناس توسعه رهبری - ملحق شوید ، زیرا وی مجبور است شما را در فرآیند بررسی عملکرد ، هنگامی که مجبورید آن را به طور مجانی ارائه دهید ، انجام دهد. آلیزا به شما کمک می کند تا برای مکالمه آماده شوید ، از طریق نحوه ارسال پیام های سخت فکر کنید و در صورت نیاز "درجه" بدهید. وی همچنین چگونگی تنظیم محیط مجازی شما ، راهنمایی کارکنان هنگام تکمیل ارزیابی خود ، و مقابله با واکنشهای دشوار مانند گریه یا دفاعی را بیان می کند. از همه مهمتر ، آلیسا روشن می کند که چگونه می توان به یک طرز فکر صحیح وارد شد تا به کارمندان شما کمک کند تا درک کنند که در کجا ایستاده اند و چگونه می توانند رشد کنند.

مهارت ها

Coaching and MentoringLeadership and ManagementDeep Dive (X:Y)

سرفصل ها

0. مقدمه

  • 01 - بررسی و بازخورد عملکرد مجازی مؤثر

1. آماده سازی مداوم برای بررسی عملکرد مجازی

  • 02 - با کارمندان خود برای تعیین اهداف روشن کار کنید
  • 03 - جلسات منظمی را برای ایجاد ارتباط و ارائه بازخورد به صورت مجازی تنظیم کنید
  • 04 - نحوه ارزیابی عملکرد زمانی که در همان مکان نیستید

2. آمادگی ویژه برای گفتگوی بررسی عملکرد مجازی

  • 05 - فرآیند ارزیابی عملکرد مجازی را به گزارش مستقیم خود در میان بگذارید
  • 06 - چگونه از دیگران نظر بگیریم
  • 07 - کارکنان خود را برای انجام خودارزیابی راهنمایی کنید

3. انجام بررسی عملکرد به صورت مجازی

  • 08 - تنظیمات را برای یک بحث مجازی خوب تنظیم کنید
  • 09 - وارد یک طرز فکر مربیگری شوید
  • 10 - برای نشان دادن نکات کلیدی خود از مثال استفاده کنید
  • 11 - کارکنان را به سمت توسعه شغلی قوی راهنمایی کنید
  • 12 - نحوه بحث در مورد نمرات و جبران خسارت

4. پیمایش چالش‌ها و سؤالات رایج

  • 13 - چگونه تصمیم بگیرید که آیا باید بررسی را از قبل به اشتراک بگذارید
  • 14 - حالت تدافعی، تعجب، عصبانیت یا اشک در حین بازبینی
  • 15 - بحث در مورد عملکرد زمانی که تغییرات گسترده‌ای در طول سال وجود داشت
  • 16 - بررسی عملکرد، حتی در سال 2020

مشاهده دوره کامل

رفتن به دوره