دوره آموزشی ملزومات جلسات مجازی و ترکیبی (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (20 دوره)

از آنجا که کار از راه دور در محیط کار امروزه به یک امر عادی تبدیل شده است ، اکنون بسیاری از کارگران از سطح آزادی و انعطاف پذیری قبلاً ناشناخته برخوردار هستند. با این حال ، این مزایای جدید همچنین با نگرانی ها و مشکلات جدیدی همراه است. نه تنها ارتباط معمولی با همکاران دشوارتر است - بلکه تعاملات و تجربیات به یادماندنی ایجاد نمی کند - احساس گم شدن در این کار آسان است. در این دوره ، بیانکا لاگر به شما نشان می دهد که چگونه به عنوان یک کارمند از راه دور (به دلایل خوب) برجسته شوید. Bianca با تدارکات اساسی و ابزارهای لازم برای موفقیت ، از سازماندهی فضای کاری خود در یک محیط آماده برای دوربین ، تا اطمینان از عملکردهای سخت افزاری و نرم افزاری آنطور که باید شروع می شود. وی همچنین نشان می دهد که چگونه می توان یک برنامه ایجاد کرد ، مرزهای مناسب تعیین کرد ، ارتباطات را بهبود بخشید ، با تعارضات کنار آمد و روابط شما با مدیر خود را بهبود بخشید. سرانجام ، بیانکا نکات خاص کار از راه دور را برای رهبران و مدیران به اشتراک می گذارد.

کار از راه دور برای ماندن در اینجاست. رهبران برای جذب و حفظ استعدادهای برتر - و ایجاد سازمانی متنوع تر، کارآمدتر و فراگیرتر - باید از یک فرهنگ از راه دور استقبال کنند. در این دوره، مربی کریس هرد توضیح می دهد که چرا و چگونه شرکت ها می توانند توانایی فعالیت خود را از این طریق توسعه دهند. بیاموزید که چگونه تغییر کار به کار از راه دور می تواند منجر به سازمانها و کارمندان شادتر و سالمتر شود. در مورد مدلهای مختلف از راه دور، از جمله کارهای ناهمگام، بینش کسب کنید و با ابزارهای کلیدی که می تواند به تیم های شما در برقراری ارتباط و همکاری موثر از هر مکان کمک کند، اطلاعات کسب کنید. بعلاوه، کریس چالشهای اصلی دور شدن را بیان می کند، بنابراین شما می توانید از این اشتباهات رایج در تغییر شکل خود عبور کنید.

در حالی که تماس های فروش مجازی به دلایل زیادی - کاهش هزینه های سفر، بهبود فناوری و اخیراً ملاحظات ایمنی و بهداشت - به طور مداوم افزایش یافته است - واقعیت این است که مردم به سادگی از جلسات مجازی متنفر هستند. عواملی مانند خستگی و بی اعتمادی به مجری منجر به کاهش توجه و تعامل می شود که شانس شما را برای بستن یک معامله کاهش می دهد. در این دوره، پاتریک رنویس، متخصص بازاریابی عصبی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با درک مغز مخاطبین خود با چالش های موجود در زمینه فروش مجازی مقابله کنید. پاتریک دلایلی را که مردم از تماس های ویدئویی متنفرند، این که چرا اینقدر خستگی ایجاد می کنند و چرا ایجاد اعتماد در یک جلسه مجازی بسیار دشوار است را پوشش می دهد. او همچنین شما را راهنمایی می کند که در تماس های فروش ویدیویی چه بگویید و انجام دهید و نشان می دهد که چگونه اندکی شناخت از مغز اولیه می تواند به شما در برقراری ارتباط متقاعد کننده تر در دنیای مجازی کمک کند.

با شتاب بخشیدن به کارهای دور و دور، مدیران باید بدانند چگونه به طور موثر به کارمندانی که به طور مجازی کار می کنند واگذار کنند. در این دوره، متخصص توسعه رهبری آلیسا کان به شما نشان می دهد که چرا تفویض اختیار برای موفقیت شما و موفقیت کارکنان شما در یک محیط مجازی اهمیت بیشتری دارد. آلیسا درباره مشکلات منحصر به فرد تفویض اختیار در محیط مجازی و نحوه تشخیص آنچه می توانید و نمی توانید به صورت مجازی واگذار کنید، توضیح می دهد. او مراحل تفویض موثر و نحوه تطبیق مواردی را که با مهارت ها و آرزوهای شغلی کارکنان خود مطابقت می دهید، طی می کند. آلیسا راه های ایجاد اعتماد، کاهش سوء تفاهم و تنظیم دستورالعمل های ارتباطی و ردیابی را پوشش می دهد. او با توصیه های مفید در مورد نحوه استفاده از اشتباهات برای ارتقاء یادگیری و نحوه استفاده از تفویض مجازی برای تقویت مهارت های کارکنان خود صحبت های خود را به پایان می رساند.

با شتاب بخشیدن به کارهای دور و دور، مدیران باید به طور مجازی به مربیگری کارکنان خود مسلط شوند. در این دوره، مربی اجرایی و متخصص توسعه رهبری آلیسا کوهن به شما نشان می دهد که چرا مربیگری کارکنان به طور مجازی برای موفقیت آنها و موفقیت شما بسیار مهم است. آلیسا با توضیح برخی از چالش هایی که ممکن است در مربیگری به طور مجازی با آن روبرو شوید، توضیح می دهد، سپس به روش هایی می پردازد که می توانید برای غلبه بر آنها استفاده کنید، با نحوه ایجاد اعتماد بصورت مجازی. او به شما کمک می کند تا مکالمات مربیگری را که می توانید به طور مجازی با کارکنان خود داشته باشید شناسایی کنید، سپس از مدل GROW می گذرد. آلیسا در مورد نحوه آموزش برای تحرک شغلی، به ویژه تحرک داخلی، و چگونگی تسلط بر گوش دادن خوب هنگام مجازی صحبت می کند. پس از آموزش چندین استراتژی دیگر، او نکاتی را در مورد مربیگری کارکنان مقاوم در برابر مربیگری و همچنین عملکردهای برتر با انگیزه به پایان می رساند.

کار از راه دور انعطاف پذیری بیشتر و رفت و آمد بی نظیری را ارائه می دهد. اما با پشت سر گذاشتن دفتر فیزیکی - حتی اگر فقط برای چند روز در هفته باشد - ساختار ارائه شده توسط آن را نیز از دست می دهید. در این دوره، نویسنده بهرهوری و تهیهکننده برنده امی، پائولا ریزو، نکاتی را به اشتراک میگذارد که میتواند به شما کمک کند در این دنیای جدید کار ترکیبی و کاملاً از راه دور پیشرفت کنید. آنچه را که باید در مورد ایجاد یک روال، سازماندهی هفته کاری خود و بهینه سازی ارتباط با رئیس و همکاران خود بدانید، کشف کنید. بیاموزید که چه کاری می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که مشارکت های شما در تیم شناخته می شود، حتی زمانی که در اتاق نیستید. و از آنجایی که کار از راه دور نیازی به تأثیرگذاری بر مسیر شغلی شما ندارد، پائولا نحوه اختصاص زمان برای فکر کردن و مستندسازی اهداف خود را به اشتراک می گذارد. پس از اتمام این دوره، شما به استراتژی هایی برای افزایش اثربخشی و بهره وری خود در محل کار مجهز خواهید شد – مهم نیست کجا هستید.

برقراری ارتباط مؤثر در حال حاضر مهارتی دشوار و ارزشمند است که باید به آن مسلط شد. و اکنون، از همیشه پیچیده تر است. تا همین اواخر، بیشتر باید میدانستید که چگونه به صورت حضوری - خواندن زبان بدن، حرکات، حالات چهره و موارد دیگر - یا در یک تماس کنفرانسی ارتباط برقرار کنید. اما در حال حاضر، شما همچنین باید بدانید که چگونه با کسی که فقط روی یک صفحه می بینید ارتباط برقرار کنید. در این عصر جدید از ارتباطات مجازی، آموزش و تسلط بر مهارت های برقراری ارتباط در هر مکان و روی هر صفحه ای ضروری است. در این دوره از genConnectU، مربی رهبری، جکی میلر، ابزارهای عملی در مورد نحوه تعامل موثر با مشتریان، همکاران و کارفرمایان در هر دو محیط مجازی و زنده را با یک یا چند مخاطب به اشتراک می گذارد. با یادگیری و تسلط بر درس های جکی، ابزارهایی در اختیار خواهید داشت که می توانند به شما در مدیریت روابط حرفه ای و بهبود حضور اجرایی خود کمک کنند.

چگونه تیم های ترکیبی را به طور موثر برای بهبود تعامل، بهره وری و حفظ مدیریت می کنید؟ این سوال برای مدیران و رهبران و همچنین برای کارکنان فردی که اکنون اکثر آنها انعطاف پذیری و استقلال یک محیط کاری ترکیبی را ترجیح می دهند بزرگ است. در این دوره، مدرس Dan Schawbel شما را به یک تور در دنیای جدید کار می برد و شما را با ابزارهایی برای حرکت در چشم انداز در حال تغییر مجهز می کند تا بتوانید تیم خود را به طور موثرتری رهبری کنید. درباره کار ترکیبی و کارهایی که می توانید برای مدیریت پیچیدگی های آن انجام دهید بیشتر بیاموزید. استراتژی های از راه دور و حضوری برای بهبود ارتباط، همکاری و تعامل را کشف کنید. با ترویج فرهنگ شمول و برابری، ایجاد اعتماد و ارتباط با اعضای تیم خود و راهنمایی کارکنان خود برای حفظ و رشد آینده، بیاموزید که چگونه یک رهبر حامی باشید. دن با استفاده از مثالهای دنیای واقعی و یافتههای کلیدی حاصل از تحقیقات خود، مهارتهایی را به شما میدهد که برای مدیریت بهتر محل کار ترکیبی و مدرن نیاز دارید.

در دنیای کار ترکیبی امروزی، همکاری با تیمها از طریق پویایی حضوری و از راه دور، دستیابی به وضعیت جریان را دشوارتر کرده است. وقتی به طور انحصاری در یک دفتر در کنار افراد دیگر کار میکردید، خیلی راحتتر بود که از همدیگر تغذیه کنید و از علایق مشترک خود برای پیشبرد وظایف خود استفاده کنید. اکنون، برعکس، می توانید از کار از راه دور برای تمرکز در درجه اول روی کارهای مستقل استفاده کنید. اما وقتی خطوط بین کار و زندگی خانگی شما محو شده است، چگونه می توانید به یک حالت جریان برسید؟ در این دوره، استاد دکتر متیو دوبین نشان می دهد که چرا حفظ جریان برای موفقیت شما بسیار مهم است و چگونه می توانید روال خود را پیدا کنید، حتی زمانی که تیم شما توزیع شده است یا از راه دور از خانه کار می کنید. معنی دستیابی به یک حالت جریان و اینکه چگونه کار ترکیبی بر آن تأثیر گذاشته است را کاوش کنید. استراتژی هایی را برای ساختار بهتر زمان خود، نزدیک شدن به کار خود و افزایش هم افزایی تیمی بیاموزید تا همه از تجربه کاری روزمره خود حداکثر استفاده را ببرند - صرف نظر از اینکه در کجا قرار دارند.

چه میشود اگر بتوانید برای خانواده خود بیشتر در خانه باشید، بیرون از خانه در روز تمرین کنید، کارهای مهم را اولویتبندی کنید که بعد از ساعتها قابل انجام نیستند و انتخاب کنید که چگونه اغلب به دفتر خود وارد میشوید؟ داشتن انعطاف پذیری کار به این معنی است که شما در مورد چگونگی - و کجا - انجام کار خود اظهار نظر میکنید. به عنوان بخشی از یک برنامه تجاری استراتژیک، انعطاف پذیری کار در واقع میتواند به پس انداز شرکت کمک کند. بنابراین، چگونه میتوانید با این سناریو برد-برد در شغل فعلی خود مذاکره کنید؟ در این دوره، یاد بگیرید که چگونه یک پیشنهاد انعطاف پذیری کار به رئیس یا بخش منابع انسانی خود را ایجاد کنید و آماده کنید. با شناسایی گزینههای متداول انعطاف پذیری کار، انتخاب نوع مناسب برای نقش خود و انتقال منافع تجاری، چگونگی ایجاد یک بحث جذاب را بیاموزید. کشف کنید که چگونه نیازهای خود را با سیاستهای شرکت مقایسه کنید و برای خود یک دوره آزمایشی کسب کنید.

خواه مایل باشید به یک کار جدید برسید، با عزیزان خود در تماس باشید یا حتی فقط در مورد یک موضوع جالب تحقیق کنید، میتوانید آنچه را که به دنبال آن هستید در اینترنت پیدا کنید. این دوره برای تجهیز متخصصان به مهارتهای محاسباتی اساسی مورد نیاز برای استفاده از این ابزار قدرتمند هم در خانه و هم در محل کار طراحی شده است. با استفاده از زبان ساده، Garrick Chow، مربی ارشد کارمندان، چگونگی دستیابی ایمن به اطلاعات آنلاین، همکاری و ارتباط با دیگران را با استفاده از ابزارهای بهره وری آنلاین و به اشتراک گذاری محتوا پوشش میدهد. او از طریق اصول کار آنلاین، از جمله نحوه اتصال به اینترنت، خرید، محافظت در برابر فیشینگ و کلاهبرداری آنلاین و ارزیابی صحت اطلاعاتی که به صورت آنلاین انجام میشود، می پردازد. بعلاوه، وی نحوه استفاده از ابزارهای ارتباط با دیگران، نحوه کار با ایمیل، همکاری در اسناد، استفاده از پیام فوری و برقراری تماس ویدیویی و صوتی را به شما نشان میدهد. برای بدست آوردن مهارتهای لازم برای پیمایش با اطمینان در دنیای آنلاین، تنظیم کنید.

هبری جلسات مجازی برای رهبرانی که تیمی از راه دور یا ترکیبی را مدیریت می کنند یک صلاحیت اساسی است. کوین ایکن بربری،کارشناس مدیریت و مدیریت،به او بپیوندید زیرا او چالش های برگزاری یک جلسه پربار را به صورت آنلاین شناسایی کرده و تاکتیک های موفقیت آمیز برای این جلسات را به اشتراک می گذارد. درباره نحوه انتخاب بستر مناسب،تعیین انتظارات برای رفتار،روشن کردن نقش ها،ایجاد یک برنامه عالی و موارد دیگر بیاموزید. موضوعات شامل: - چالش های جلسات مجازی - انتخاب بستر مناسب برای ملاقات واقعی - تنظیم انتظارات رفتاری روشن - نوآوری در یک جلسه مجازی - از قبل تعیین نتیجه مطلوب - ایجاد یک دستور جلسه عالی - تسهیل جلسات مجازی - مشوق مشارکت - پیگیری در لحظه - پایان جلسه با یک برنامه عملی

ارائهها نباید خطی باشند: اسلاید بعد از اسلاید، نقطه بعد از bullet point. با استفاده از Prezi میتوانید نمایشهای چشم نواز و تأثیرگذاری ایجاد کنید که به شما امکان میدهد چندین ایده را روی یک بوم متصل کنید و همزمان با جریان ارائه خود، بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید. در این دوره، مدرس Garrick Chow شما را با مشخصات برجسته سبک Prezi آشنا میکند و نحوه برنامه ریزی ارائه شما قبل از ایجاد آن را توضیح میدهد. وی نحوه ساخت Prezi جدید با Prezi Present و افزودن محتوایی مانند متن، تصاویر و اشکال را نشان میدهد. سپس او نحوه چیدمان عناصر روی بوم را برای تأثیر بیشتر و ادغام چندرسانهای و انیمیشن نشان میدهد. در مرحله بعدی، نحوه ضبط یا پخش جریانی ارائههای خود با Prezi Video، و نحوه استفاده از مهارتهایی را که آموختهاید برای طراحی Prezi و ساخت گرافیک دادههای چشم نواز و تعاملی، خواهید دید. موضوعات شامل: برنامه ریزی Prezi شما ایجاد Prezi جدید ویرایش مباحث و زیرمجموعه ها افزودن محتوا: متن ، عکس ، صدا ، فیلم و نمودار با استفاده از انیمیشن ضبط ارائه با Prezi Video ارائه های پخش مستقیم با Prezi Video سفارشی سازی و چیدمان پوسترها با Prezi Design

در دنیای سریع کار از راه دور، روشهای سنتی به موفقیت منجر نمیشوند. تیمها - اعم از مجازی یا ترکیبی (از راه دور و در مکان) دوباره در حال اختراع هستند - و خبر خوب این است که فاصله فیزیکی به معنای عملکرد پایین نیست. نویسنده پرفروش Keith Ferrazzi بیش از 20 سال را به مربیگری تیمهای با عملکرد بالا و مشاهده مواردی که آنها را تیک میزند، صرف کرده است. در این دوره، او دانش سخت کسب شده خود را با شما در میان میگذارد، و چگونگی توسعه تیمهای مجازی چابک و انعطاف پذیر را بیان میکند که واقعا به موفقیت یکدیگر اهمیت میدهند. در دنیای جدید کار از راه دور نحوه برقراری مجدد قرارداد و راه اندازی مجدد تیمهای خود را بیابید. بیاموزید که چگونه به تیمهای مجازی کمک کنید از لحاظ عاطفی و ذهنی ارتباط برقرار کنند و همچنین احساس قدرت کنید که تجربیات و دیدگاههای خود را به اشتراک بگذارید. بعلاوه، نکاتی را برای بازیابی انرژی تیم خود از طریق شناسایی و دستیابی به هدف مشترک، تقویت چابکی تیم خود و موارد دیگر دریافت کنید.

به عنوان یک مدیر ، مهمترین کار شما کمک به گزارش های مستقیم شما است که در نقش های آنها نتایج عالی ایجاد می کنند و تحت رهبری شما پیشرفت می کنند. بنابراین ، یک قسمت اساسی از نقش شما این است که بتوانید از فرآیند ارزیابی عملکرد برای ایجاد فضایی برای گفتگوهای معنی دار در مورد عملکرد و رهنمودهای روشنی در مورد چگونگی موفقیت کارمندان خود استفاده کنید. در این دوره ، به آلیسا کوه - مربی اجرایی و کارشناس توسعه رهبری - ملحق شوید ، زیرا وی مجبور است شما را در فرآیند بررسی عملکرد ، هنگامی که مجبورید آن را به طور مجانی ارائه دهید ، انجام دهد. آلیزا به شما کمک می کند تا برای مکالمه آماده شوید ، از طریق نحوه ارسال پیام های سخت فکر کنید و در صورت نیاز "درجه" بدهید. وی همچنین چگونگی تنظیم محیط مجازی شما ، راهنمایی کارکنان هنگام تکمیل ارزیابی خود ، و مقابله با واکنشهای دشوار مانند گریه یا دفاعی را بیان می کند. از همه مهمتر ، آلیسا روشن می کند که چگونه می توان به یک طرز فکر صحیح وارد شد تا به کارمندان شما کمک کند تا درک کنند که در کجا ایستاده اند و چگونه می توانند رشد کنند.

شما به ریتم کار از راه دور رسیدهاید. داشتن یک برنامه کامل از جلسات تیمهای مجازی، سخنرانیها و حتی رویدادهای اجتماعی دیگر خیلی عجیب به نظر نمیرسد. اما حتی در این مرحله، کارهای بسیار بیشتری میتوانید انجام دهید تا یک محیط جذاب، مثبت و فراگیر برای تیم از راه دور خود ایجاد کنید. در این دوره، مشاور و مربی کار از راه دور Mike Gutman نحوه کار را به شما نشان میدهد. او انواع استراتژیهای پیشرفته را برای کار از راه دور، از جمله چگونگی تبدیل فرهنگ مدیریت خرد به فرهنگ اعتماد، پوشش میدهد. وظایف، پروژهها و جدول زمانی خود را برای سایر اعضای تیم خود شفاف کنید. و با به اشتراک گذاشتن سبک ارتباطات و تنظیمات خود، پیوندهای تیمی خود را قوی نگه دارید. بعلاوه، نکاتی در مورد ایجاد همدلی، پذیرفتن شرایط متنوع کار در تیمهای دورافتاده خود و ایجاد یک محیط روانشناختی ایمن که در آن مردم احساس تشویق میکنند صدا و ایدههای خود را به میز بفرستند، دریافت کنید.

تیمهای پروژه در حال بازگشت به دفتر هستند. با بازگشت اعضای تیم در زمانهای مختلف - و با توجه به نگرانیها و نیازهای منحصر به فرد خود - فضای پروژه حتی بیش از حد معمول نامشخص است. با توجه به این شرایط جدید، مدیران پروژه باید درمورد اهداف پروژه همراه با ایمنی روانی اعضای تیم مذاکره کنند. در این دوره، مربی Cyndi Snyder Dionisio نکاتی را برای مراقبت از خود و اعضای تیمشان در طی این انتقال به دفتر، به مدیران پروژه ارائه میدهد. نکاتی را برای ارزیابی نگرانیهای جسمی، عملی و روانشناختی دریافت کنید که ممکن است روش جدید کار سازمان شما را مشخص کند. استراتژیهای مربوط به نگه داشتن پروژهها را در حالی که هنوز در محیط عدم اطمینان انعطاف پذیر هستند را مرور کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه با این چالشها و سایر چالشها کنار میآیید، خود را سالم و مقاوم نگه دارید.

به عنوان یک مدیر، چه تیم خود را بصورت رو در رو مدیریت کنید و چه به صورت مجازی، باید به اهداف برسید و نتیجه بگیرید. اگر تیم شما از کار جدا شده و از هم جدا شده باشد، دستیابی به اهداف تجاری چالش برانگیز است. در این دوره، ارین میریمپتون روانشناس سازمانی مستقر در ایرلند به شما می آموزد که چگونه می توانید از اصول مربیگری و روانشناسی سازمانی برای تقویت ارتباط و تعامل استفاده کنید و به تیم خود کمک کنید تا در یک محیط کار مجازی پیشرفت کند. ارین با عبور از مهمترین عناصر سازنده برای هدایت یک تیم مجازی شروع می کند، سپس بهترین روش ها را برای تعامل با تیم خود چه به عنوان افراد و چه به طور کلی تیم پوشش می دهد.

انتقال روز کاری خود از یک ساختمان اداری به آرام ترین گوشه خانه خود در ابتدا احتمالاً ناراحت کننده بود - اما اکنون ، شیار خود را پیدا کرده اید. شاید شما حتی به کارهای دور افتاده علاقه داشته باشید. اما با توجه به اینکه بسیاری از سازمان ها برای یک محیط کاری ترکیبی آماده می شوند که در آن کارمندان وقت خود را بین کار از راه دور و غیر حضوری تقسیم می کنند ، شما احتمالاً باید دوباره ذهنیت خود را تنظیم کنید. در این دوره ، نویسنده بهره وری و تهیه کننده برنده Emmy ، پائولا ریتزو ، نحوه کار را به شما نشان می دهد. بیاموزید چگونه سبک بهره وری خود را تغییر دهید تا به شما کمک کند هنگام جابجایی بین مکانها وظیفه خود را حفظ کنید. بیاموزید که چگونه در فضاهای فیزیکی خود تجدیدنظر کنید تا در خانه و محل کار آینه شوند و همچنین اینکه چگونه هر زمان که در آنجا کار می کنید هم دفتر منظم و هم خانه خود را برای بهره وری آماده کنید. به علاوه ، بیاموزید که چگونه یک قدم جلوتر از چالش های بهره وری ، از جمله نحوه کنار آمدن با اختلالات جدید در خانه و دفتر ، بمانید.

یکی از بزرگترین روش های تخلیه وقت، پول و رفاه ذهنی، زمانی است که شما صرف کار میکنید اما روی کار واقعی خود متمرکز نیستید. چه در یک دفتر کار باشید و چه از راه دور کار کنید، اگر فضای کاری و روال کار شما نامرتب باشد، ممکن است دائما احساس کنید از انجام کارهای خود عقب هستید. زمانی را که برای سازماندهی و پاکسازی فضای کار خود میگذرانید، زمانی را که میتوانید برای تکمیل کار خود صرف کنید، از دست میدهد، که فقط روز کاری شما را طولانی میکند. در این دوره، کارشناس سازمان Amy Fritz، مربی به شما میآموزد که چگونه فضای کاری خود را مرتب کنید و محیط کار خود را آماده کنید تا هر روز بیشترین کار را انجام دهید. از سازماندهی میز کار و مدیریت تقویم، تا مدیریت لیست کارها، او به شما نشان میدهد که چگونه منظم بمانید. او همچنین مشاورههای تخصصی برای چند وظیفه ای، به حداکثر رساندن زمان استراحت و تعمیر و نگهداری مداوم برای یک فضای کاری مناسب ارائه میدهد.