دوره آموزشی مبانی UX: دسترسی

دوره آموزشی مبانی UX: دسترسی

⏱️ 1 ساعت 20 دقیقه📈 مبتدی📅 2015-11-10

مدرسین

Derek Featherstone

Derek Featherstone

Accessibility and Inclusive Design Leader

جزئیات دوره

اینترنت بسیاری از موانع ارتباط و تعامل را برداشته است. با این حال، وقتی وب سایت ها، فناوری ها یا ابزارها ضعیف طراحی شده اند، می توانند موانعی ایجاد کنند که افراد دارای معلولیت را از استفاده از وب منع می کند. در این دوره، با دسترسی و فرصت برابر به افراد دارای طیف متنوع شنوایی، حرکت، بینایی و توانایی های شناختی، نحوه دسترسی را کاهش می دهد. درک Featherstone مفاهیم اصلی دسترسی را در طراحی UX اعمال می کند، از جمله مرور کلی فناوری کمکی که بازدیدکنندگان ممکن است برای دسترسی به پروژه های شما استفاده کنند. او شامل مثالهای کاربردی است، از ایجاد دوباره تعاملات بصری گرفته تا نوشتن متن عالی جایگزین. معرفی افراد مختلف و چالش های منحصر به فرد آنها در حرکت در وب ؛ و نشان می دهد که چگونه دسترسی را به بخشی منظم از گردش کار طراحی خود تبدیل کنید. هنگامی که پایه ها را یاد می گیرید، متوجه خواهید شد که مزایای دسترسی-افزایش جستجو، قابلیت استفاده بیشتر و افزایش مخاطب-تقریباً به همان اندازه که به کاربران شما کمک می کند، به طراحی های شما نیز کمک می کند.

مهارت ها

AccessibilityDiversity, Equity, and Inclusion (DEI)User ExperienceFoundations

سرفصل ها

0. مقدمه

  • 01 - خوش آمدید

1. قابلیت دسترسی چیست

  • 02 - دسترسی چیست
  • 03 - دیدگاه‌های دسترسی
  • 04 - دسترسی و تجربه کاربری

2. قابلیت دسترسی با مثال

  • 05 - مدیریت جریان
  • 06 - ایجاد مجدد تعاملات بصری
  • 07 - اطمینان از مجاورت در طراحی شما
  • 08 - تعیین انتظارات
  • 09 - نوشتن مطالب کامل
  • 10 - طراحی برای مسائل حافظه

3. ابزارها و تکنیک ها

  • 11 - مروری بر نرم‌افزار تشخیص صدا
  • 12 - مروری بر ذره بین‌های صفحه نمایش
  • 13 - مروری بر صفحه خوان ها
  • 14 - مروری بر فناوری کمکی سخت افزاری

4. پرسونا برای افراد دارای معلولیت

  • 15 - مردم مردم هستند
  • 16 - مسائل بینایی
  • 17 - مشکلات شنوایی
  • 18 - مسائل تحرک و مهارت
  • 19 - مسائل شناختی
  • 20 - پیری به ناتوانی

5. ادغام قابلیت دسترسی در کار و فرآیند UX شما

  • 21 - دسترسی در استراتژی محتوا
  • 22 - دسترسی و چیدمان
  • 23 - دسترسی و طراحی بصری
  • 24 - طراحی دسترسی و تعامل
  • 25 - دسترسی و تحقیق کاربر

نتیجه

  • 26 - منابع بیشتر و مراحل بعدی

مشاهده دوره کامل

رفتن به دوره