دوره آموزشی طراحی UX بخش 3: ساخت پرسوناژ (با زیر نویس فارسی)

سرفصل‌ها

مسیرهای آموزشی مرتبط (1 دوره)

دوره‌های آموزشی مرتبط (19 دوره)

دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی UX بخش 1: بررسی اجمالی - Image of Course UX Design: 1 Overview 14 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی طراحی UX بخش 1: بررسی اجمالی

UX Design: 1 Overview

پیروی از یک تکنیک طراحی کاربر محور، شما را در تماس با نیازهای واقعی کاربران قرار میدهد، این به شما کمک می‌کند تا راه حل‌هایی را تهیه کنید که واقعاً برای مخاطبان مورد نظرتان کار کند. رویکردهای گفته شده در این دوره به تیمهای توسعه کمک می‌کند تا دیدگاههای متنوع خود را جمع کنند و برای درک چگونگی تبدیل افکار، احساسات، ناامیدیها و خواستهای کاربران در طراحی یک محصول، همکاری کنند. به Chris Nodder بپیوندید در حالی که نقشه راه را برای تکنیک‌های طراحی UX فراهم می‌کند. هر تکنیک در این سری بر روی داده‌ها و خروجی از تکنیک‌های قبلی ساخته شده‌ است. داده‌های کاربر از مشاهدات برای شناسایی نقاط درد کاربر و ایجاد پرسوناژ استفاده می‌شود. نقاط درد و پرسوناژ در مرحله ایده آل برای ایجاد چندین راه حل ممکن استفاده می‌شود. سناریوها و تابلوهای داستانی این چندین راه حل ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهند و آنها را به یک مجموعه کاری محدود می‌کنند، از این رو شما یک نمونه اولیه کاغذی می‌سازید که می‌توانید با برخی از کاربران نماینده دیگر، تست قابلیت استفاده را داشته باشید. در هر نقطه، شما می‌توانید مسیر را به طور کامل به داده‌هایی که از مشاهدات اولیه جمع آوری کرده‌اید، دنبال کنید. موضوعات شامل: درک مزایای طراحی کاربر محور دنباله داده ها تیم خود را سوار کنید تجزیه و تحلیل داده های کاربر ایجاد پرسونا درک ایده کار با سناریوها و استوری بورد ها ایجاد نمونه های اولیه کاغذی ساخت محصولات با طراحی کاربر محور

دوره آموزشی دوره آموزشی روشهای تحقیق UX: مرتب‌سازی کارت - Image of Course UX Research Methods: Card Sorting 40 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی روشهای تحقیق UX: مرتب‌سازی کارت

UX Research Methods: Card Sorting

یک معرفی عمیق برای مرتب‌سازی کارت‌ها، یک روش تحقیق UX که به شما در درک چگونگی طبقه‌بندی کاربران اطلاعات کمک می‌کند، بدست آورید. با استفاده از نتایج مرتب‌سازی کارت برای آگاهی از طرح‌های خود، می‌توانید وب سایت یا محصولاتی ایجاد کنید که بصری بوده و به راحتی حرکت کنند. در این دوره، Amanda Stockwell به شما کمک می‌کند تا اصول برنامه ریزی، اجرا و تجزیه و تحلیل انواع کارت را درک کنید. او پس از ارائه نمای کلی از این روش تحقیق UX و بررسی انواع مختلفی از مرتب‌سازی کارت، نحوه تهیه محتوای خود را برای اطمینان از به دست آوردن بهترین نتایج در مرتب‌سازی کارت نشان می‌دهد. او همچنین یافتن، انتخاب و غربالگری شرکت کنندگان، جلسات در حال اجرا، تجزیه و تحلیل داده‌ها و به اشتراک گذاری نتایج شما را پوشش میدهد. اهداف یادگیری مرتب سازی کارت چیست؟ انواع کارت باز، بسته و ترکیبی برنامه ریزی کارت برنامه ریزی دسته بندی پیدا کردن، انتخاب و غربالگری شرکت کنندگان برنامه ریزی و ایجاد انگیزه برای شرکت کنندگان اجرای جلسات

دوره آموزشی دوره آموزشی روشهای تحقیق UX: مصاحبه - Image of Course UX Research Methods: Interviewing 35 دقیقه بروز شده
دوبله فارسی

دوره آموزشی روشهای تحقیق UX: مصاحبه

UX Research Methods: Interviewing

با صرف وقت برای درک نیازها و انگیزه‌های کاربران، می‌توانید محصولات بهتری را تهیه کنید که در واقع با مخاطب مورد نظر خود در ارتباط باشد. در این دوره، اصول اولیه یک روش اصلی تحقیق UX- مصاحبه- را یاد بگیرید که می‌تواند به شما در درک بهتر نیازهای کاربران کمک کند. مربی Amanda Stockwell توضیح می‌دهد مصاحبه UX چیست، وقتی متخصصان UX از مصاحبه استفاده می‌کنند، چه نوع اطلاعاتی را جمع می‌کنید. او همچنین از طریقه آماده‌سازی برای مصاحبه، تعدیل جلسات و تجزیه و تحلیل داده‌های شما، به شما کمک می‌کند. پس از پایان این دوره، بتوانید مصاحبه UX را به تنهایی انجام دهید. اهداف یادگیری مصاحبه UX چیست؟ مزایا و معایب مصاحبه حضوری و از راه دور جذب و انتخاب شرکت کنندگان مناسب برنامه ریزی مصاحبه ها ساختن سوالات انجام مصاحبه ها خنثی باقی می ماند سازماندهی و تجزیه و تحلیل داده ها جمع بندی یافته ها

دوره آموزشی دوره آموزشی نقشه برداری از فرایند طراحی وب مدرن - Image of Course Mapping the Modern Web Design Process 2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی نقشه برداری از فرایند طراحی وب مدرن

Mapping the Modern Web Design Process

هنگامی که روندها و اصطلاحات را حذف کردید، طراحی وب تنها یک چیز است و تنها یک چیز است: رساندن پیام خود به مخاطبان آنلاین. این دوره یک نمای 10000 فوتی از فرایند طراحی وب ارائه می دهد تا به شما اطمینان دهد که هرگز از دید کاربران خود چشم پوشی نمی کنید. Morten Rand-Hendriksen شما را از مشورت و کشف اولیه از طریق استراتژی محتوا و ملاحظات UX، به توسعه، ایجاد محتوا، طراحی، آزمایش و راه اندازی می برد. در پایان، بازیکنان و مراحل مختلف و چگونگی تناسب آنها با یکدیگر در رویکرد طراحی وب متمرکز بر ارتباط معنادار و تجربه کاربری عالی را درک خواهید کرد. اهداف یادگیری درک آنچه کاربران شما به آن اهمیت می دهند ایجاد پرسونای کاربر ایجاد سلسله مراتب اولویت بندی محتوا آزمایش فریم های سیمی و الگوهای تعامل ایجاد فرایند ساخت سه مسیر شامل اصول دسترسی استفاده از بلوک های محتوا آزمایش و بازنگری در طراحی وب سایت شما بهینه سازی برای رسانه های اجتماعی و SEO راه اندازی طراحی وب سایت شما دریافت بازخورد از کاربران

دوره آموزشی دوره آموزشی ترسیم برای طراحان UX - Image of Course Sketching for UX Designers 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ترسیم برای طراحان UX

Sketching for UX Designers

وقتی به طراحی UX فکر می کنید، احتمالاً به جنبه های دیجیتالی فکر می کنید. اما یکی از مهارتهای کلیدی که اغلب در طراحی UX دست کم گرفته می شود ترسیم با دست است. ترسیم اغلب می تواند جنبه هایی از ایده های شما را آشکار سازد که طرح های شما را جذاب تر می کند و به شما کمک می کند تا ایده های جدید را کشف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. این دوره با مربی Matt Corrall، طراح UX، برای همه کسانی است که در زمینه طراحی UX کار می کنند یا به سادگی به مهارت های یادگیری علاقه دارند. او با اصول اولیه طراحی شروع می کند، بنابراین نیازی نیست که یک اسکیتر با تجربه باشید یا استعداد هنری خاصی داشته باشید. او شما را در جریان کار طراحی خود در کار خود راهنمایی می کند، تکنیک های مختلف ترسیم را تجزیه می کند و دلیل و زمان استفاده از آنها را توضیح می دهد. او همچنین برخی از تمرینات طراحی و طراحی را ارائه می دهد تا بتوانید به تنهایی تمرین کنید. اگر به دنبال باز کردن برخی مهارت های جدید برای گسترش، الهام بخشیدن و تقویت پروژه های طراحی UX و گردش کار خود هستید، مقداری قلم و کاغذ بردارید و در این دوره به او ملحق شوید.

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی UX: دسترسی - Image of Course UX Foundations: Accessibility 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی UX: دسترسی

UX Foundations: Accessibility

اینترنت بسیاری از موانع ارتباط و تعامل را برداشته است. با این حال، وقتی وب سایت ها، فناوری ها یا ابزارها ضعیف طراحی شده اند، می توانند موانعی ایجاد کنند که افراد دارای معلولیت را از استفاده از وب منع می کند. در این دوره، با دسترسی و فرصت برابر به افراد دارای طیف متنوع شنوایی، حرکت، بینایی و توانایی های شناختی، نحوه دسترسی را کاهش می دهد. درک Featherstone مفاهیم اصلی دسترسی را در طراحی UX اعمال می کند، از جمله مرور کلی فناوری کمکی که بازدیدکنندگان ممکن است برای دسترسی به پروژه های شما استفاده کنند. او شامل مثالهای کاربردی است، از ایجاد دوباره تعاملات بصری گرفته تا نوشتن متن عالی جایگزین. معرفی افراد مختلف و چالش های منحصر به فرد آنها در حرکت در وب ؛ و نشان می دهد که چگونه دسترسی را به بخشی منظم از گردش کار طراحی خود تبدیل کنید. هنگامی که پایه ها را یاد می گیرید، متوجه خواهید شد که مزایای دسترسی-افزایش جستجو، قابلیت استفاده بیشتر و افزایش مخاطب-تقریباً به همان اندازه که به کاربران شما کمک می کند، به طراحی های شما نیز کمک می کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی UX: تست قابلیت استفاده - Image of Course UX Foundations: Usability Testing 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی UX: تست قابلیت استفاده

UX Foundations: Usability Testing

تست قابلیت استفاده اولیه خود را اجرا کنید تا متوجه شوید که کاربران شما دقیقاً چه چیزی از وب سایت، برنامه یا دستگاه شما نیاز دارند - و یاد بگیرید که روی بهبودهای طراحی تمرکز کنید تا بیشترین تأثیر را داشته باشد. نویسنده کریس نادر نشان می دهد که چگونه یک مطالعه طراحی کنید تا به سوالات شما پاسخ دهد، چگونه شرکت کنندگان مناسب را استخدام کنید، و چگونه محیط آزمون را تنظیم کنید. این دوره همچنین به شما می آموزد که چگونه یک تست کاربردپذیری را تعدیل کنید و مشاهده کنید، با شرکت کنندگان تعامل کنید و نوع صحیح سوالات را بپرسید و سپس نتایج را تجزیه و تحلیل کنید و آنها را به روشی معنی دار با تیم خود به اشتراک بگذارید. اهداف یادگیری تست قابلیت استفاده چیست؟ یافتن شرکت کنندگان مناسب ساخت اسکرینر پرسیدن سوالات درست پرهیز از تعصب تهیه لیست وظایف ایجاد محیط آزمون اجرای یک مطالعه آزمایشی مدیریت جلسات ثبت مشاهدات بلادرنگ تجزیه و تحلیل و گزارش نتایج شما

دوره آموزشی دوره آموزشی ساخت و نگهداری نمونه کارها طراحی UX شما - Image of Course Building and Maintaining Your UX Design Portfolio 15 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ساخت و نگهداری نمونه کارها طراحی UX شما

Building and Maintaining Your UX Design Portfolio

ایجاد و حفظ یک مجموعه طراحی تجربه کاربری قانع کننده آسان نیست. در این دوره، Diane Cronenwett توصیه هایی در دنیای واقعی ارائه می دهد تا نمونه کارها شما را از بقیه متمایز کند. نحوه ایجاد نمونه کارها را بیاموزید ... حتی اگر قبلاً در یک شغل UX کار نکرده اید. عناصر یک پورتفولیوی قوی UX را درک کنید. ببینید در طول بررسی نمونه کارها چه اتفاقی می افتد - و نکاتی را برای گنجاندن داستان سرایی در یک ارائه دریافت کنید. این دوره کوتاه شامل همه چیزهایی است که برای شروع یک حرفه در UX و یافتن شغل UX در هر استارتاپ یا شرکتی مستقر نیاز دارید.

دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی UX بخش 2: تجزیه و تحلیل داده های کاربر - Image of Course UX Design: 2 Analyzing User Data 30 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی طراحی UX بخش 2: تجزیه و تحلیل داده های کاربر

UX Design: 2 Analyzing User Data

کاربران شما چه کسانی هستند؟ چالش های آنها چیست؟ طراحی شما چگونه می تواند نیازهای آنها را برطرف کند؟ تحقیقات UX می تواند به شما در پاسخ به این سوالات و بسیاری سوالات دیگر کمک کند. در این قسمت از تکنیک‌های طراحی UX، کریس نادر فرآیند به دست آوردن داده‌های کاربر و تبدیل آن داده‌ها به ایده‌های پروژه عملی را طی می‌کند. بیاموزید که چگونه کاربران را در حال تعامل با یک نمونه اولیه یا به سادگی انجام وظایف مشاهده کنید، نقشه های تجربه بسازید که این تعاملات را به تصویر می کشد، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید، و ایده هایی را برای محصولات و ویژگی های جدید استخراج کنید. اهداف یادگیری گرفتن داده ها برای تجزیه و تحلیل مشاهده کاربران ساختن نقشه تجربه تعیین اهداف در حال توسعه معیارها

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تجربه کاربری (UX): نمونه سازی - Image of Course UX Foundations: Prototyping 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی تجربه کاربری (UX): نمونه سازی

UX Foundations: Prototyping

نمونه سازی به طراحان اجازه می دهد تا به سرعت و با هزینه کم چندین تکرار از طرح ها را بررسی کنند. نمونه های اولیه را می توان برای آزمایش و بازخورد ارسال کرد که منجر به تجربیات بهتر برای تجارت و کاربران می شود. به همین دلیل است که نمونه سازی یک مهارت اساسی برای هر طراح UX است. در این دوره مقدماتی با طراح Diane Cronenwett، مزایا، تکنیک ها و ابزارهای نمونه سازی را بررسی کنید. دایان اصول ساخت نمونه های اولیه موثر را با "وفاداری" مناسب و دریافت بازخورد ارزشمندتر از آزمایش طراحی شما پوشش می دهد. یاد بگیرید که چگونه نمونه های اولیه ساده و رضایت بخش را روی کاغذ بسازید و از ابزارهای نمونه سازی دیجیتال مانند Moqups، InVision و Axure برای افزودن تعامل و انیمیشن استفاده کنید. اهداف یادگیری نمونه اولیه چیست؟ چگونه نمونه سازی به تجربه کاربر کمک می کند تعریف اهداف نمونه اولیه ایده های طراحی ایجاد نمونه های اولیه کاغذی ساخت نمونه های اولیه با کیفیت پایین و با وفاداری بالا ایجاد نمونه های اولیه HTML آزمایش و ارزیابی نمونه های اولیه انتخاب ابزار نمونه سازی مناسب

دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی تعاملی برای وب - Image of Course Interaction Design for the Web 2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی طراحی تعاملی برای وب

Interaction Design for the Web

در حالی که رفتار کاربر ممکن است اغلب تصادفی به نظر برسد، دلایل روانشناختی در پس انتخاب هایی که افراد هنگام حرکت در یک رابط کاربری انجام می دهند وجود دارد. در این دوره، با دلایل روانشناختی که چرا طراحی رابط کاربری خوب کار می‌کند، آشنا شوید تا بتوانید وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی بسازید که به روشی که کاربران شما فکر می‌کنند کار کنند. مربی کریس نادر به شما کمک می کند تا با بحث در مورد نحوه عملکرد مغزها و چگونگی طراحی پیرامون محدودیت های مغز انسان شروع کنید. او همچنین توضیح می دهد که چگونه از اصول ادراک برای بهبود جریان UI خود استفاده کنید. از مفاهیم فیزیکی برای ایجاد یک رابط کاربری بصری تر استفاده کنید. و گردش کار خود را صاف کنید. برای پایان دادن به دوره، او توضیح می دهد که چگونه مزاحمت های کوچک را برطرف کنید و رابط کاربری خود را برای استفاده دلپذیر کنید. اهداف یادگیری طراحی پیرامون محدودیت های انسانی قصه گفتن چگونه چیزهایی را که می بینیم گروه بندی می کنیم ساخت رابط های استاندارد و سازگار پیش فرض های هوشمند کاهش تأخیر سیستم و برقراری ارتباط در زمان تأخیر تبدیل پیام های خطا به دیالوگ های مفید طراحی برای لذت

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی UX: طراحی تعامل - Image of Course UX Foundations: Interaction Design 3 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی UX: طراحی تعامل

UX Foundations: Interaction Design

محصولات جذاب و با کاربری آسان در ذهن طراحان و تیم های محصول کاملاً شکل گرفته به نظر نمی رسند: آنها نتیجه بررسی دقیق، کاوش و مطالعه هستند. طراحان تعاملی بازیگران مهمی در فرآیند طراحی محصول هستند، زیرا آنها رفتار انسان را مشاهده می کنند و از آموخته های خود برای تولید محصولاتی استفاده می کنند که نیازهای خاص افراد را برآورده می کند. در این دوره، به مربی دیوید هوگ بپیوندید تا مراحل و تکنیک های اساسی مورد نیاز برای طراحی تعامل را طی کند. دیوید با نگاهی به مفاهیم کلیدی روانشناسی و اینکه چگونه آنها می توانند به ما در درک بهتر تفکر، احساس و رفتار مردممان کمک کنند، شروع می کند. سپس او به روش‌ها و فرآیندهای مورد استفاده توسط طراحان تعامل برای ایجاد محصولات با ملاحظه، جذاب و با ارزش نگاه می‌کند. با ابعاد طراحی تعامل، تفکر طراحی، الگوهای طراحی، قابلیت استفاده و دسترسی و موارد دیگر آشنا شوید. اهداف یادگیری طراحی تعاملی چیست؟ رفتارهای یادگیری نظریه های احساسات طراحی برای لذت شرطی سازی کلاسیک و عامل استفاده از رفتار آموخته شده اصول طراحی رابط تفکر طراحی تعریف ریز تعاملات رسیدگی به خطا قابلیت استفاده و دسترسی

دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی UX: بخش 4 ایده - Image of Course UX Design: 4 Ideation 22 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی طراحی UX: بخش 4 ایده

UX Design: 4 Ideation

ایده پردازی به تیم شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی ایده های مختلف طراحی را ایجاد کند. در طراحی UX، اولین ایده شما به ندرت بهترین ایده شماست. مجموعه گسترده ای از ایده ها به احتمال زیاد به راه حلی خلاقانه تر و رضایت بخش تر برای کاربران شما منجر می شود. مرحله ایده‌پردازی طراحی UX جایی است که همه راه‌های مختلفی را در نظر می‌گیرید که احتمالاً می‌توانید نقاط درد کاربران خود را برطرف کنید، و سپس به برخی از جایگزین‌های عملی و قابل اجرا محدود می‌شوید. در این قسمت از تکنیک های طراحی UX، کریس نادر انواع تکنیک های ایده پردازی را بررسی می کند. کریس توضیح می دهد که چگونه طوفان فکری را به گونه ای انجام دهیم که به همه اعضای یک تیم، نه فقط طراحان، اجازه دهد تا در جهت کلی محصول سهیم باشند.

دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی UX: بخش 5 ایجاد سناریو و استوری برد - Image of Course UX Design: 5 Creating Scenarios and Storyboards 20 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی طراحی UX: بخش 5 ایجاد سناریو و استوری برد

UX Design: 5 Creating Scenarios and Storyboards

سناریوها و استوری‌بردها یک بررسی واقعیت را برای طرح‌های شما فراهم می‌کنند و به شما کمک می‌کنند شکاف‌های طراحی را شناسایی کنید و دقیقاً مشخص کنید که چه ویژگی‌هایی باید بسازید تا کاربران را خوشحال کنید. این دوره نحوه استفاده از این ابزارها را برای ترسیم مفاهیم تولید شده در مرحله ایده‌پردازی طراحی UX به وظایف دنیای واقعی کاربر نشان می‌دهد. نویسنده کریس نادر توضیح می‌دهد که چگونه سناریوها بنویسیم و آنها را به استوری‌بردهای بصری تبدیل کنیم که عناصری را نشان می‌دهند که توصیف آنها تنها با کلمات دشوار است، مانند احساسات، عمل، جزئیات و پیشرفت. در پایان، شما مستندات واضحی خواهید داشت تا شما را در نمونه سازی و پیاده سازی راهنمایی کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی UX: بخش 6 نمونه سازی کاغذ - Image of Course UX Design: 6 Paper Prototyping 24 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی طراحی UX: بخش 6 نمونه سازی کاغذ

UX Design: 6 Paper Prototyping

در این قسمت از تکنیک‌های طراحی UX، نحوه ساخت نمونه‌های اولیه کاغذی را بیاموزید تا بتوانید ایده‌های خود را قبل از نوشتن هر کدی تأیید کنید. این روش نمونه‌سازی سریع و ارزان است و به شما امکان می‌دهد ایده‌های طراحی را زودتر با استفاده از مواد ساده آزمایش کنید: کاغذ، یادداشت‌های Post-it، کارت‌های فهرست و Sharpies. کریس نادر شما را در این فرآیند راهنمایی می کند، از جمله ایجاد طرح های جداگانه از هر عنصر رابط، برجسته کردن مناطقی که در آن تعامل بین سیستم و کاربر وجود دارد، و سپس آزمایش کاربر را انجام دهید تا بتوانید تجربه کاربر را مشاهده کنید، عناصر را تغییر مکان دهید و بسازید. تنظیمات اهداف یادگیری نمونه سازی کاغذ در طراحی کاربر محور (UCD) ساخت نمونه های اولیه کاغذی مشاهده تعاملات کاربر تنظیم طرح ها بر اساس بازخورد آزمایش با استفاده از نمونه های اولیه کاغذی رابط ها

دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی UX: بخش 7 برنامه ریزی پیاده سازی - Image of Course UX Design: 7 Implementation Planning 18 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی طراحی UX: بخش 7 برنامه ریزی پیاده سازی

UX Design: 7 Implementation Planning

مصنوعات طراحی کاربر محور (UCD) فقط برای جنبه بصری طراحی نیستند. در این قسمت آخر تکنیک‌های طراحی UX - مجموعه‌ای که به شما آموزش می‌دهد چگونه فرآیند توسعه خود را بیشتر کاربر محور کنید - یاد بگیرید که چگونه از هر یک از تکنیک‌های UCD برای کمک به برنامه‌ریزی اجرای طرح خود استفاده کنید. برنامه ریزی پیاده سازی در پایان چرخه اولیه UCD اتفاق می افتد. ابتدا کاربران را مشاهده می کنید و سپس یک نقشه تجربه برای استخراج نقاط درد، اهداف و شخصیت ها ایجاد می کنید. این اطلاعات مورد نیاز برای انجام تمرینات ایده پردازی را به شما می دهد. پس از ایده پردازی، با ایجاد سناریوهایی که از آنها برای ساختن یک رابط کاربری اولیه برای اهداف برنامه ریزی استفاده می کنید، همه چیز را به واقعیت بازگردانید. با صرف زمان در این فعالیت‌های UCD، با درک بسیار بهتری از آنچه باید بسازید تا کاربران خود را خوشحال کنید، وارد مرحله توسعه پروژه خود خواهید شد. داشتن مجموعه‌ای از اهداف قابل اندازه‌گیری و یک رابط نمونه اولیه، برنامه‌ریزی پیاده‌سازی و تنظیم تحویل‌های موقتی را آسان‌تر می‌کند که می‌دانید برای کاربران شما ارزش ارائه می‌کنند. اهداف یادگیری استفاده از مصنوعات طراحی کاربر محور (UCD). ایجاد طرح اجرایی ایجاد نقشه داستان چیدمان رابط اولویت بندی موارد در نقشه داستان تنظیم معیارها برای موارد نقشه داستان

دوره آموزشی دوره آموزشی شروع کار در تجربه کاربری (UX) - Image of Course Getting Started in User Experience 41 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی شروع کار در تجربه کاربری (UX)

Getting Started in User Experience

در مورد صنعت تجربه کاربر (UX) - از جمله طراحی، تحقیق، استراتژی، توسعه، طراحی تعاملی و بصری، محتوا، دسترسی، بومی‌سازی، و علم داده- بیاموزید و نقش‌های مختلف در زمینه UX را کشف کنید. به مربی کریس نادر بپیوندید تا مسیرهای شغلی مختلف UX، مهارت هایی که کارفرمایان از شما انتظار دارند در سطوح مختلف تجربه داشته باشید و انواع کاری که ممکن است در نهایت انجام دهید را شرح می دهد. کریس همچنین شما را به دوره‌های دیگر در کتابخانه آموزش لینکدین معرفی می‌کند که می‌توانند به شما در شروع کار کمک کنند. اهداف یادگیری UX و رشته های مرتبط انتخاب شغل در UX بازار کار UX طراحی تعامل نمونه سازی و طراحی بصری همکاری با همکاران تحقیق و استراتژی UX تولید و مدیریت محتوا چرخه عمر پروژه UX ذینفعان UX

دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی تعاملی: ساختار - Image of Course Interaction Design: Structure 40 دقیقه
دوبله فارسی

دوره آموزشی طراحی تعاملی: ساختار

Interaction Design: Structure

قبل از اینکه طراحان UX بتوانند به هر چیز دیگری بپردازند، باید به طور کلی در مورد ساختار پروژه خود فکر کنند و تعیین کنند که چگونه هر عنصر - مهم نیست چقدر کوچک - در تجربه کلی قرار می گیرد. در این دوره، دایان کرون ویت به نقش ساختار در طراحی تعامل می پردازد. دایان توضیح می دهد که چگونه فرآیند تعریف ساختار پروژه به طراحان کمک می کند تا تصویر بزرگ را ببینند (و عناصر پروژه را به روشی متفکرانه سازماندهی کنند). او به زمان استفاده از نمودارهای جریان در پروژه های طراحی UX و همچنین نحوه ایجاد محصولات تحویلی معماری اطلاعات می پردازد. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه ساختار سطح صفحه طراحی کنید، پروژه ها را با یک شبکه سازماندهی کنید، عناصر واسط مناسب مورد نیاز را در کنار هم قرار دهید، و موارد دیگر. اهداف یادگیری نقش معماری اطلاعات در طراحی UX برچسب های ناوبری و موجودی محتوا تراکم اطلاعات در طراحی رابط راه اندازی و استفاده از سیستم شبکه تعیین اهداف یک سایت ایجاد نمودارهای جریان تکرار از طریق طرح بندی های متعدد

دوره آموزشی دوره آموزشی UX Deep Dive: نقشه برداری - Image of Course UX Deep Dive: Mapping 28 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی UX Deep Dive: نقشه برداری

UX Deep Dive: Mapping

نقشه برداری روشی است برای بیرونی سازی اطلاعات و ایجاد درک مشترک. در انواع مختلف نقشه برداری پروژه که می تواند به شما در اطلاع رسانی و شکل گیری تجربه کاربری شما (UX) کمک کند ، غوطه ور شوید. مربی آماندا استکهول نقشه های همدلی ، نقشه سفر ، نقشه تجربه ، و انواع دیگر نقشه ها را نشان می دهد تا مسیرهای کاربر و زمینه و تعاملاتی را که می خواهید در پروژه های خود ایجاد کنید نشان دهد. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه نوع نقشه برداری را که برای سازمان شما مناسب است انتخاب کنید و موثر روشها را برای به اشتراک گذاشتن آنها با همکاران و مشتریان پیدا کنید.