دوره آموزشی شبکه های اجتماعی برای رهبری (2019)
⏱️ 56 دقیقه📈 مبتدی📅 2019-01-03
مدرسین
Brian Honigman
Marketing Consultant, Professor of Marketing
جزئیات دوره
قدرت رسانه های اجتماعی را جهت هدایت رشد شرکت خود و ایجاد یک برند شخصی قوی به عنوان مدیر اجرایی باز کنید. با برایان هونیگمن همراه شوید تا نشان دهد چگونه می توانید به عنوان یکی از اعضای C-suite در رسانه های اجتماعی مشارکت داشته باشید تا فروش را افزایش دهید، شرکت خود را انسانی کنید و در حین بحران پیشقدم شوید و در عین حال خود را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی کنید. بیاموزید که چگونه صدای خود را به طور م inثر در محتوای شرکت گنجانید، در شبکه های خود تبلیغات متقابل داشته باشید، تأثیر تلاش های خود را اندازه گیری کنید و موارد دیگر.
اهداف یادگیری هدایت روایت شرکت شما انسان سازی سازمان ایجاد یک نام تجاری به یاد ماندنی رانندگی صنعت تولید فروش کاهش بحران ایجاد موضوعات مورد بحث انتخاب کانال ها و ابزار مناسب انتخاب برنامه تعامل استراتژیک شامل صدای شما در محتوای شرکت مرور نتایج
اهداف یادگیری هدایت روایت شرکت شما انسان سازی سازمان ایجاد یک نام تجاری به یاد ماندنی رانندگی صنعت تولید فروش کاهش بحران ایجاد موضوعات مورد بحث انتخاب کانال ها و ابزار مناسب انتخاب برنامه تعامل استراتژیک شامل صدای شما در محتوای شرکت مرور نتایج
مهارت ها
SnapchatTwitterInstagramExecutive LeadershipFacebookLinkedInMetaSocial Media MarketingPersonaMarketingLeadership and Management
سرفصل ها
0. مقدمه
- 01 - رهبری در رسانههای اجتماعی
1. استقبال از رسانههای اجتماعی سازمانی
- 02 - سازمان را انسانی کنید
- 03 - از مزایای روابط عمومی استقبال کنید
- 04 - صنعت را هدایت کنید
- 05 - یک برند به یاد ماندنی ایجاد کنید
- 06 - فروش ایجاد کنید
2. همسویی با اهداف C-Suite
- 07 - روایت را هدایت کنید
- 08 - رهبری قوی را بیان کنید
- 09 - یک بحران را کاهش دهید
- 10 - تخصص نوآورانه را به نمایش بگذارید
- 11 - باورهای غلط را برطرف کنید
3. چگونه رهبران رسانههای اجتماعی را ترکیب میکنند
- 12- اهداف استفاده از رسانههای اجتماعی را مشخص کنید
- 13 - تعیین کنید که به کدام موضوعات بپردازید
- 14 - انتخاب کانالها و ابزار مناسب
- 15 - مراقب تخصیص منابع باشید
- 16 - یک برنامه تعامل استراتژیک انتخاب کنید
- 17 - نتایج را به صورت ماهانه مرور کنید
4. با رسانههای اجتماعی شرکت همگام سازی کنید
- 18 - پستهای اجتماعی شرکت خود را تبلیغ کنید
- 19 - توسط حسابهای شرکت ارتقا پیدا کنید
- 20 - صدای خود را در محتوای شرکت قرار دهید
نتیجه
- 21 - پیشتازی در شبکههای اجتماعی
مشاهده دوره کامل
رفتن به دوره