دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود (با زیر نویس فارسی)

سرفصل‌ها

مسیرهای آموزشی مرتبط (2 دوره)

دوره‌های آموزشی مرتبط (20 دوره)

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی سئو - Image of Course SEO Foundations 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی سئو

SEO Foundations

مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو پیشرفته: فاکتورهای جستجو - Image of Course Advanced SEO: Search Factors 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو پیشرفته: فاکتورهای جستجو

Advanced SEO: Search Factors

عوامل جستجوی SEO - عناصری که به نحوه و مکان نمایش سایت شما در صفحه نتایج Google کمک می کند - بر نحوه راه اندازی محتوای شما به مخاطبان شما تأثیر می گذارد. در این دوره، برد باتسول پرده موتور جستجوی مدرن را کنار می کشد و اهداف و قصد جستجو، نحوه جستجو افراد و نحوه نتایج جستجو نتایج مرتبط و رتبه بندی مطالب را نشان می دهد. در طول راه، برد به نحوه ضبط قطعات برجسته Google اشاره می کند و نحوه عملکرد نتایج و ویژگی های برنامه ای سایت را نشان می دهد. او همچنین به بررسی روش های استخراج نتایج گوگل برای بازکردن ایده ها و فرصت های جدید می پردازد. اهداف یادگیری تفاوت موتورهای جستجوی گوگل و بینگ را ارزیابی کنید. ویژگیهای سه دسته جستجوهای جستجو را بشناسید. توضیح دهید که چه نوع محتواهایی موقعیت قطعه وب سایت را بهبود می بخشد. عملکرد یک پیوند سایت را تعریف کنید. نحوه استفاده از عملگرها برای فیلتر کردن نتایج جستجوی پیشرفته را توضیح دهید.

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در اینستاگرام - Image of Course Advertising on Instagram 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات در اینستاگرام

Advertising on Instagram

تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها تبدیل شده است، اما بین قرار دادن سریع تبلیغات و تبلیغات به طور مؤثر تفاوت وجود دارد. در این دوره، کارشناس بازاریابی Anson Alexander نحوه ایجاد محتوای جذاب برای تبلیغات در اینستاگرام را توضیح می دهد، نحوه ایجاد یک کمپین و نحوه استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک را در طول راه نشان می دهد. Anson انواع محتوایی را که می توانید برای تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنید بررسی می کند و سپس نحوه ایجاد، بارگذاری و قالب بندی تبلیغات را نشان می دهد. او ابزارهای مختلف را به شما نشان می دهد و نحوه هدف قرار دادن مخاطبان خاص، اجرای بودجه و اجرای کمپین های برنامه ریزی شده را نشان می دهد. Anson درباره مجموعه تبلیغات و پیکربندی محل قرارگیری، و همچنین نحوه استفاده از تبلیغات Instagram Stories و Instant Experience برای بهبود بازاریابی و افزایش مشارکت کاربران صحبت می کند. او همچنین تجزیه و تحلیل را پوشش می دهد، بنابراین می توانید نحوه تنظیم تلاش های تبلیغاتی خود را بر اساس اطلاعات عملکرد کشف کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی با واقعیت افزوده - Image of Course Augmented Reality Marketing 17 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی با واقعیت افزوده

Augmented Reality Marketing

واقعیت افزوده (AR) می تواند ابزار مهمی در جعبه ابزار یک بازاریاب باشد. از آنجایی که انتظارات مصرف کنندگان به سرعت در حال تغییر است، این فناوری غوطه ور در حال تبدیل شدن به یک «باید» به جای «دارای خوب» است. با این حال، بسیاری از بازاریابان در مورد نحوه شروع استفاده از آن و همچنین نحوه طراحی و راه اندازی یک استراتژی بازاریابی AR مطمئن نیستند. در این دوره کوتاه مقدماتی، کتی هاکل، متخصص AR، دانش پایه ای را که برای استفاده از این فناوری همهجانبه در استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید، تشریح می کند. کتی شما را در استفاده از AR به عنوان یک ابزار بازاریابی، شناسایی نحوه افزودن آن به ترکیب خود، تعریف هویت نام تجاری خود با AR، و ساخت کمپینی آماده برای اجرا، راهنمایی می کند. به علاوه، او به شما نشان می دهد که چگونه اثربخشی کمپین خود را اندازه گیری کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: حلقه های تیک تاک و اینستاگرام - Image of Course Social Media Marketing Strategy: TikTok and Instagram Reels 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: حلقه های تیک تاک و اینستاگرام

Social Media Marketing Strategy: TikTok and Instagram Reels

اگر در زمینه بازاریابی هستید، تنها چیزی که بدتر از نداشتن استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی است، داشتن استراتژی بد است. اگر به دنبال استفاده از ویدیوهای کوتاه مانند TikTok و Instagram Reels برای افزایش آگاهی از برند و تعامل مخاطبان هستید، این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از این پلتفرم ها برای دسترسی موثر و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید. اشلی کندی با بحث در مورد نقش ویدئوهای کوتاه در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شروع می‌کند، سپس تکنیک‌هایی را برای ایجاد ویدئوی کوتاه قوی بدون توجه به پلتفرم توضیح می‌دهد. از آنجا، او عمیق‌تر به حلقه‌های TikTok و Instagram می‌پردازد و پاداش‌های بالقوه منحصربه‌فرد هر کدام را به همراه شباهت‌هایی که می‌توانید بین پلتفرم‌ها اعمال کنید، برجسته می‌کند. اشلی همچنین بینش هایی در مورد الگوریتم TikTok، نحوه استفاده موثر از هشتگ ها، سرمایه گذاری روی روندها و استفاده از تأثیرگذاران برای کمک به تلاش های بازاریابی ارائه می دهد. حتی اگر پیش زمینه ای در زمینه ویدیو ندارید، اشلی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای تولید محتوای رسانه های اجتماعی با کارایی بالا نیاز دارید.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک - Image of Course Marketing on Facebook 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک

Marketing on Facebook

وقتی کسب و کار شما در فیس بوک است، دسترسی شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. شما می توانید بالقوه های جدید را بیابید و مستقیماً برای مشتریان بازاریابی کنید. این دوره به شما کمک می کند تا یک حساب کاربری فیس بوک را منحصراً برای استفاده تجاری ایجاد کنید و به شما می آموزد که چگونه صفحه خود را به گونه ای بسازید که برند شما را به وضوح شناسایی کند. مدرس مگان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، مخاطبان خود را بسازید، و محتوای جالب و معنادار را بسازید و به اشتراک بگذارید. او همچنین نحوه استفاده از ویژگی‌های پیشرفته، از جمله رویدادها، داستان‌ها و فیسبوک لایو را نشان می‌دهد. بعلاوه، نحوه تبلیغ کسب و کار خود و تعامل با فالوورهای خود را با استفاده از پیشنهادات فیس بوک ببینید. این دوره حاوی نکاتی برای ادامه رشد کسب و کار شما در فیس بوک است، از جمله استفاده از Facebook Insights برای ردیابی اثربخشی صفحه خود.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: استراتژی کلمات کلیدی - Image of Course SEO: Keyword Strategy 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: استراتژی کلمات کلیدی

SEO: Keyword Strategy

دانستن اینکه چگونه جستجو کنید و چگونه پیدا شوید برای هر کسب و کاری ضروری است. در این دوره، مت بیلی، متخصص سئو و مشاور بازاریابی، بینش‌های واضح و نکات عملی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند تا یک استراتژی کلید واژه سئو را توسعه دهید. مت به شما نشان می دهد که چگونه می توانید تحقیق کلمات کلیدی را شروع کنید، از جمله تحقیق در مورد SERP ها و یادگیری استفاده از ابزارهای کلمات کلیدی SEO. او شما را در مورد چگونگی تجزیه و تحلیل الگوهای کلمات کلیدی و ترسیم کلمات کلیدی به چرخه عمر مشتری راهنمایی می کند. مت همچنین توضیح می دهد که چگونه از کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت خود، راه اندازی بازاریابی محتوای خود و افزایش جستجوی پولی استفاده کنید. پس از گذراندن این دوره، آماده ایجاد و مطالعه لیست کلمات کلیدی خود خواهید بود. شما متوجه خواهید شد که چگونه الگوها را شناسایی کرده و اصطلاحات کلید واژه اشتباه را حذف کنید. شما همچنین آماده ارزیابی قصد جستجوگر از جستجوی کلمات کلیدی و استفاده از ابزارهایی برای مشاهده روندها و توسعه تجزیه و تحلیل خواهید بود.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: فیلم ها - Image of Course SEO: Videos 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: فیلم ها

SEO: Videos

ویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرم‌کننده برای ارتباط با مصرف‌کنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی می‌کند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل

دوره آموزشی دوره آموزشی سئوی بین المللی - Image of Course International SEO 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئوی بین المللی

International SEO

با این نکات سئو از مربی David Booth، بازدید کنندگان بین المللی را به وب سایت خود جذب کنید. این دوره می‌تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی موفقیت آمیز برای سئو بین المللی ایجاد و پیاده‌سازی کنید، که با توجه به جهانی شدن از اهمیت بیشتری برخوردار است. نسخه‌های محلی‌سازی موتورهای جستجوی پیشرو مانند Google و Bing ؛ و سهم بازار موتورهای جستجو مانند Baidu (چین)، Yandex (روسیه) و Naver (کره جنوبی). و جنبه‌های منطقه‌ای و جهانی از نحوه تعیین بازارهای هدف و بهینه‌سازی وب سایت خود را برای کشورها و زبان‌های مختلف کشف کنید. عناصر فنی سئوی بین المللی، از جمله چگونگی مدیریت موتورهای جستجو برای محتوای چند زبانه و چند منطقه‌ای و نحوه بهینه‌سازی صفحات با استفاده از Google Search Console را کاوش کنید. بهترین روش‌ها را برای اطمینان از ترجمه صحیح محتوای خود و همچنین تاکتیک‌های مهم درون صفحه‌ای برای سئو بین المللی بیاموزید. به علاوه، او چگونگی اندازه گیری نتایج را با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های کلیدی بیان می‌کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: ساخت لینک - Image of Course SEO: Link Building 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: ساخت لینک

SEO: Link Building

بدون لینکهای قوی نمی‌توانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژی‌های ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک می‌کند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک می‌کنند، چگونه پیوندها در رتبه‌بندی صفحات تأثیر می‌گذارند، و چه ویژگی‌هایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد می‌کنند. وی همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصت‌های جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکه‌های اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگ‌ها و دایرکتوری‌ها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک می‌کند تا از طرح‌های پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینک‌ها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: استراتژی‌های تجارت الکترونیکی - Image of Course SEO: Ecommerce Strategies 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: استراتژی‌های تجارت الکترونیکی

SEO: Ecommerce Strategies

سئو برای تجارت الکترونیکی می‌تواند مشکل باشد. از ساختار وب سایت شما گرفته تا نشانی‌های اینترنتی شما می‌تواند بر میزان جستجوی شما تأثیر بگذارد و به طور بالقوه باعث کاهش بازدید به فروشگاه شما شود. به همین دلیل شما به استراتژی‌ها و تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت نیاز دارید که به طور خاص برای تجارت الکترونیکی متناسب باشد. در این دوره، یاد بگیرید چگونه فروشگاه آنلاین خود را برای بهبود رتبه‌بندی صفحات و ایجاد ترافیک بهینه کنید. مربی Sam Dey نکاتی را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند به شما کمک کند بهترین رتبه را برای کلمات کلیدی سایت خود در گوگل داشته باشید که به شما کمک می‌کند با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید. او برای ایجاد موفقیت در ساختار سایت شما، مدیریت پیوندهای خراب و هدایت مجدد و استفاده از بهترین روشهای جستجوگرها برای بهبود صفحات محصول شما گام برمی دارد. وی همچنین استراتژی‌های بهینه‌سازی SERP، از جمله نحوه بهینه‌سازی فیلم‌های تجارت الکترونیک و رسانه‌های اجتماعی پلتفرمها برای موتورهای جستجو را معرفی می‌کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی تبلیغات در یوتیوب - Image of Course Advertising on YouTube 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی تبلیغات در یوتیوب

Advertising on YouTube

با تبلیغات در YouTube توجه و مشتریان را به خود جلب کنید. کارشناس بازاریابی Anson Alexander به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی را در یوتیوب، بزرگترین پلتفرم ویدیوی جهانی ایجاد و مدیریت کنید. تبلیغات عالی با محتوای عالی شروع می‌شود، او با نکاتی در مورد ایجاد فیلم‌های کوتاه و جذاب که مطابق با دستورالعمل‌های YouTube هستند شروع میکند. وی سپس نحوه ساختن کمپین‌های تبلیغاتی، تعیین بودجه معقول و هدف قرار دادن مخاطبان مناسب با استفاده از علایق و اطلاعات جمعیتی را نشان می‌دهد. سرانجام، برای اطمینان از به دست آوردن بهترین بازده از سرمایه خود، نحوه اندازه گیری عملکرد تبلیغات و انجام هرگونه تنظیمات لازم را نشان می‌دهد.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در توئیتر - Image of Course Marketing on Twitter 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی در توئیتر

Marketing on Twitter

توئیتر دارای صدها میلیون کاربر درگیر در جستجوی محتوای جدید است و آن را به مکانی عالی برای بازاریابی تجارت، محصولات و خدمات تبدیل کرده است. با این دوره، که برای کمک به مشاغل مختلف در هر اندازه طراحی شده است، از Twitter برای بازاریابی استفاده کنند، شروع کنید. مربی Megan Adams استراتژیست شبکه‌های اجتماعی نحوه ایجاد یک نمایه عالی، نحوه پیدا کردن و پیگیری افراد در توئیتر و نحوه تعریف شخصیت برند خود و شروع به توییت توضیح می‌دهد. بعلاوه، بیاموزید که چگونه Twitter را در وب سایت خود ادغام کنید، یک حساب تبلیغاتی برای راه اندازی توییت‌ها و تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید و تأثیر تلاش‌های تبلیغاتی خود را برای تعیین اینکه چه چیزی مفید است و چه چیزی کار نمی‌کند پیگیری کنید. در طول راه، او نکاتی را برای مدیریت حساب کاربری و حجم کار شما و کمک به روند توییت‌های شما جمع می‌کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: تجزیه و تحلیل رقابتی - Image of Course SEO: Competitive Analysis 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: تجزیه و تحلیل رقابتی

SEO: Competitive Analysis

کنجکاو هستید که رقبای شما در چه شرایطی قرار دارند؟ برای یادگیری نحوه استفاده از ابزارها و تکنیک‌های جستجوگرها برای تحقیق در مورد رقابت آنلاین، با این دوره همراه شوید. بیاموزید که رقبای شما برای چه کلمات کلیدی بهینه‌سازی می‌کنند - و سپس آنها را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قرار دهید. مربی Anson Alexander توضیح می‌دهد که هنگام تحقیق در مورد حضور یک رقیب در جستجوگرها و بازدید از وب سایت، به دنبال چه چیزی بگردید. او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان کلمات کلیدی پولی و ارگانیک را پیدا کرد که رقبا هدف قرار داده‌‌اند. سپس، یاد بگیرید که چگونه بفهمید چه چیزی باعث ایجاد ترافیک در سایت رقیب می‌شود، عوامل SEO در صفحه را ارزیابی می‌کنید، داده‌ها را از تحقیقات SEO خود برای افزایش حضور وب خود استفاده می‌کنید و از ورود جدید به بازار نظارت می‌کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین - Image of Course Social Media Marketing: Managing Online Communities 59 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: مدیریت انجمن های آنلاین

Social Media Marketing: Managing Online Communities

انجمن‌های آنلاین سریع‌ترین راه برای یافتن مشتری‌های جدید و دسترسی به افراد همفکر هستند. با پلتفرمها مانند وردپرس، فیس بوک یا توییتر، ایجاد یک انجمن آنلاین برای خود آسان‌تر از همیشه است. اما مهم است که بدانید چگونه بازدیدکنندگان را به روش صحیح درگیر کنید. مخاطبان آنلاین شما می‌توانند بهترین طرفداران شما باشند - و به شما در جذب طرفداران و دنبال کنندگان بیشتری کمک می‌کنند. در این دوره، مربی Megan Adams نحوه تبدیل مخاطب آنلاین به یک جامعه واقعی را بررسی می‌کند. او شما را از طریق استراتژی‌های محبوب‌ترین ابزارهای رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و تاکتیک‌های رایگان و پولی برای به دست آوردن پیروان و رشد جامعه خود راهنمایی می‌کند. بعلاوه، نکاتی درباره ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که مخاطبان شما را درگیر خود می‌کند، دریافت کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی - Image of Course Marketing Tools: Social Media 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی

Marketing Tools: Social Media

در این وب که مملو از هزاران ابزار است ، آنسون الکساندر ، متخصص رسانه های اجتماعی ، با پوشش این دوره که ابزارهای لازم را برای رسانه های اجتماعی دارد ، باعث ایجاد جنون می شود. Anson ابزارهای داخلی مانند Facebook Business Suite و Twitter analytics را معرفی می کند ، سپس نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می دهد. او شما را با ویژگی ها و کاربردهای Sprout Social ، Buffer و Semrush آشنا می کند. آنسون ابزارهای اتوماسیون شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد و چندین ابزار برای کشف و طراحی محتوا را توضیح می دهد. وی در پایان با بحث کاملی از ابزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی مانند TubeBuddy ، Sendible و Tailwind.

دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری Local SEO - Image of Course Learning Local SEO 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی یادگیری Local SEO

Learning Local SEO

آیا شما نیاز به افزایش بازدید برای کسب و کار خود دارید؟ در این دوره، مربی Sherry Bonelli به شما نشان می دهد که چگونه می توانید دید محلی بیشتری داشته باشید. شری تفاوت بین SEO محلی (بهینه سازی موتور جستجو) و SEO عمومی را توضیح می دهد و استراتژی های محلی SEO را که بیشترین تأثیر را در نتایج جستجوی محلی دارند ، به شما می آموزد. او به شما می آموزد که چگونه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و نحوه استفاده از Google برای کسب و کار من (GMB) را برای رتبه بندی بالاتر جستجو کنید. شری به شما نشان می دهد که چگونه می توانید برای رتبه های بالاتر نظرات را دریافت و مدیریت کنید، وب سایتی مناسب برای جستجوها و همچنین کاربران ایجاد کنید و اعتماد بیشتری به وب سایت و نام تجاری خود ایجاد کنید. در حالی که شری در این دوره به Google مراجعه می کند، صرف نظر از موتور جستجوی مشتریان شما، می توانید از نکات وی برای افزایش دید خود استفاده کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئوی تکنیکال - Image of Course Technical SEO 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئوی تکنیکال

Technical SEO

حتی اگر تنها چیزی که در مورد SEO می‌دانید همان حروف S، E و O است، شما احتمالا می‌دانید که محتوای خوب در وب سایت شما تنها زمانی پیش می‌رود که برای قابلیت دید، بهبود شده باشد. برای به حداکثر رساندن میزان بازگشت سرمایه و افزایش منجر به تجارت خود، شما به بهینه‌سازی موتور جستجوی فنی نیاز دارید. در این دوره مربی Dana DiTomaso نشان می‌دهد که چگونه وب سایت خود را برای جستجوگرها با به کارگیری خزنده‌ها، استراتژی‌های افزایش سرعت سایت، استفاده از طرح، معماری، URL‌ها و تصویر / فیلم بهینه‌سازی کنید. علاوه بر پیچ و مهره‌های واقعی سئو، او اهمیت ارائه توصیه‌های مشخص به توسعه دهندگان وب را نیز پوشش می‌دهد، بنابراین می‌توانید در واقع اصلاحات را انجام دهید.

دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو - Image of Course Marketing Tools: SEO 59 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو

Marketing Tools: SEO

متخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه - Image of Course Social Media Marketing: ROI 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه

Social Media Marketing: ROI

اثبات ROI یکی از سخت‌ترین چالش‌های پیش روی بازاریابان است. سهامداران می‌خواهند داده‌های کمی و کیفی اثبات کنند که کمپین‌ها کار می‌کنند. این دوره با هدف کمک به کاربران شبکه‌های اجتماعی برای اثبات ارزش خود، فراتر از معیارهای پوچ مانند لایک یا نظر است. شما می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای اندازه گیری و هدایت بازگشت سرمایه را از طریق رسانه‌های اجتماعی ارگانیک بی‌ نیاز از هزینه یک پنی برای تبلیغات، بیاموزید. مربی Michael Taylor متخصص، اندازه گیری‌هایی را که واقعاً مهم هستند را پوشش می‌دهد و نحوه تعریف و پیگیری آنها را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics نشان می‌دهد. وی سپس چگونگی تبدیل بصیرت به عمل و ایجاد پیشرفت مستمر برای یک تجارت را توضیح می‌دهد. تاکتیکهای با عملکرد بالا را برای پلتفرمها عمده از جمله Facebook، Instagram، Twitter، Reddit و LinkedIn و کانالهای در حال ظهور مهندس معکوس مانند TikTok بیاموزید. مهارت‌هایی که در این دوره فرا می‌گیرید به شما کمک می‌کند سرمایه گذاری خود را در شبکه‌های اجتماعی به حداکثر برسانید.