دوره آموزشی مبانی سئو (با زیر نویس فارسی)

سرفصل‌ها
  • ۱

دوره‌های آموزشی مرتبط (19 دوره)

دوره آموزشی دوره آموزشی اکسل: تجزیه و تحلیل داده ها - Image of Course Learning Excel: Data Analysis 3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی اکسل: تجزیه و تحلیل داده ها

Learning Excel: Data Analysis

مایکروسافت اکسل یک ابزار مهم برای تجزیه و تحلیل داده ها است. این به شرکت ها کمک می کند تا موقعیت ها را به دقت ارزیابی کنند و تصمیمات تجاری بهتری بگیرند. این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم سازی که در اکسل تعبیه شده است، قدرت داده های سازمان خود را باز کنید. نویسنده کرت فرای با مفاهیم اساسی، از جمله محاسبات اساسی مانند میانگین، میانه و انحراف معیار شروع می کند و مقدمه ای بر قضیه حد مرکزی ارائه می دهد. سپس نحوه تجسم داده ها، روابط و نتایج آینده را با هیستوگرام ها، نمودارها و نمودارهای اکسل نشان می دهد. او همچنین فرضیه های آزمایش را پوشش می دهد. مدل سازی توزیع های مختلف داده؛ محاسبه کوواریانس و همبستگی بین مجموعه داده ها. و محاسبه احتمالات، ترکیب ها و جایگشت ها. در نهایت، او روند محاسبه احتمالات بیزی در اکسل را بررسی می کند. هر فصل شامل مثال‌های عملی است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان تکنیک‌ها را برای مشکلات تجاری دنیای واقعی به کار برد.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در اینستاگرام - Image of Course Marketing on Instagram 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی در اینستاگرام

Marketing on Instagram

آیا علاقمند به بازاریابی محصول یا خدمات خود در اینستاگرام هستید؟ با آنسون الکساندر بپیوندید تا او شما را با ویژگی های کلیدی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال آشنا کند که می تواند به بهبود حضور آنلاین شما و افزایش فروش با استفاده از بستر اجتماعی محبوب کمک کند. Anson نشان می دهد که چگونه از ابزارهای داخلی اینستاگرام برای مشاغل استفاده کنید، ایده های محتوایی را طوفان مغزی کنید و یک برنامه ارسال بر اساس فعالیت بازار هدف خود ایجاد کنید. او نکاتی را در مورد ایجاد محتوای جذاب با استفاده از داستانهای اینستاگرام، Reels، IGTV و Guides به اشتراک می گذارد. او همچنین از هشتگ ها و برچسب گذاری مکان برای افزایش دید استفاده می کند و نحوه استفاده از Instagram Insights برای بررسی آمار و معیارهای مربوط به پست های شما را نشان می دهد. Anson همچنین نحوه ایجاد پست های خرید در خریدهای اینستاگرام و همچنین نحوه استفاده از تبلیغات پولی برای دسترسی به مخاطبان بیشتر را نشان می دهد. علاوه بر این، او نکات و اسرار داخلی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند مانند یک حرفه ای در جامعه اینستاگرام حرکت کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با فیس بوک و توئیتر - Image of Course Social Media Marketing with Facebook and Twitter 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با فیس بوک و توئیتر

Social Media Marketing with Facebook and Twitter

رسانه های اجتماعی در همه جا وجود دارد، اما چگونه می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این دوره، مگان آدامز، کارشناس بازاریابی، نحوه تدوین، اجرا، اندازه گیری و بهینه سازی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی پیروز را مورد بحث قرار می دهد. مگان توضیح می دهد که چگونه فیس بوک و توییتر مکمل یکدیگر هستند و به شما نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را برای موفقیت هر دو مورد ترسیم کنید. او ویژگی های منحصر به فرد هر پلتفرم، مانند ابزارهای ایجاد کننده توییتر و فروشگاه های فیس بوک را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چگونه با جذب فالوور و طرفداران بیشتر، دسترسی خود را به حداکثر برسانید. مگان همچنین با نوشتن محتوای جذاب و با کیفیت بالا که به مخاطبان هدف شما علاقه مند است، نحوه تبدیل شدن به یک رهبر فکری را پوشش می دهد. با راهنمایی های عملی که در این دوره بیان شده است، یک استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود - Image of Course SEO: Optimize Your Social Media Profiles 52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود

SEO: Optimize Your Social Media Profiles

بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از پیروان کمک کند که از برند شما مطلع شوند، دوست داشته باشند و از آن حمایت کنند. در این دوره، Sam SEO متخصص رسانه های اجتماعی نحوه ایجاد یک استراتژی SEO برای فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه بر دید کلی شرکت خود در موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، YouTube، Yahoo و Bing تأثیر مثبت بگذارد. سم همچنین فرصت هایی را برای استفاده عمیق از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی، از جمله: ایجاد اقتدار، وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی، بهینه سازی مشخصات و ایجاد محتوا، پوشش می دهد. او نقش مهمی را که رسانه های اجتماعی در رابطه با SEO و همچنین نحوه بهینه سازی مؤثر پروفایل رسانه های اجتماعی برای افزایش دید، دنبال کنندگان و تعامل نشان می دهد، برجسته می کند. با اقدامات مشخصی که در این دوره بیان شده است، استراتژی SEO را برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی ایمیل و بنیاد بازاریابی روزنامه - Image of Course Email and Newsletter Marketing Foundations 43 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ایمیل و بنیاد بازاریابی روزنامه

Email and Newsletter Marketing Foundations

بسیاری از بازاریابان دیجیتال بازاریابی ایمیلی را جزء اساسی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود - و برای اطمینان از حفظ شهرت مثبت شرکت - باید این کار را به درستی انجام دهید. در این دوره می توانید نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی که کار می کند را بیاموزید. مگان آدامز، بازاریاب و مربی بازاریابی حرفه ای نکاتی را در مورد ایجاد لیست ایمیل های شما، انتخاب موضوعات، ایجاد پیام های موثر، ایجاد خبرنامه ها و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های شما ارائه می دهد. این دوره دارای MailChimp است، اما این استراتژی ها برای هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی اعمال می شود. در پایان، شما یک ابزار جدید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، جذب مخاطبان جدید و توسعه تجارت خود خواهید داشت. اهداف یادگیری هدف بازاریابی ایمیلی را بشناسید. هدف استراتژی تقسیم بندی را به یاد بیاورید. تعیین استراتژی مناسب برای آزمایش ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی. دو معیار مشخص کنید که می تواند برای درک این که افراد با چه نوع ایمیل هایی ارتباط برقرار می کنند، استفاده شود.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک - Image of Course Marketing on Facebook 1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک

Marketing on Facebook

وقتی کسب و کار شما در فیس بوک است، دسترسی شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. شما می توانید بالقوه های جدید را بیابید و مستقیماً برای مشتریان بازاریابی کنید. این دوره به شما کمک می کند تا یک حساب کاربری فیس بوک را منحصراً برای استفاده تجاری ایجاد کنید و به شما می آموزد که چگونه صفحه خود را به گونه ای بسازید که برند شما را به وضوح شناسایی کند. مدرس مگان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، مخاطبان خود را بسازید، و محتوای جالب و معنادار را بسازید و به اشتراک بگذارید. او همچنین نحوه استفاده از ویژگی‌های پیشرفته، از جمله رویدادها، داستان‌ها و فیسبوک لایو را نشان می‌دهد. بعلاوه، نحوه تبلیغ کسب و کار خود و تعامل با فالوورهای خود را با استفاده از پیشنهادات فیس بوک ببینید. این دوره حاوی نکاتی برای ادامه رشد کسب و کار شما در فیس بوک است، از جمله استفاده از Facebook Insights برای ردیابی اثربخشی صفحه خود.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: فیلم ها - Image of Course SEO: Videos 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: فیلم ها

SEO: Videos

ویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرم‌کننده برای ارتباط با مصرف‌کنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی می‌کند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل

دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای بازاریابی محتوا - Image of Course Content Marketing Foundations 53 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بنیادهای بازاریابی محتوا

Content Marketing Foundations

یک استراتژی بازاریابی محتوایی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به میزان قابل توجهی دیده شدن نام تجاری شما را افزایش دهد، به ایجاد اعتبار کمک کند و یک رابطه پایدار با مخاطبان شما ایجاد کند. مشاور بازاریابی خبره برایان هانیگمن مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می دهد، سپس یک رویکرد گام به گام را برای سازمان ها در هر اندازه ای برای موفقیت با این رویکرد بازاریابی استراتژیک بررسی می کند. برایان نحوه ایجاد یک برنامه محتوا، انتخاب انواع محتوا و توسعه یک تقویم سرمقاله را پوشش می دهد. سپس نحوه نوشتن، ویرایش و طراحی محتوا و همچنین نحوه انتخاب ترکیب مناسب از محتوا و مدیریت آن برای حداکثر تأثیر را بررسی می کند. اهداف یادگیری بازاریابی محتوا چیست؟ ایجاد استراتژی محتوا انتخاب نوع مناسب محتوا تولید محتوا نکاتی برای داستان سرایی موفق تبلیغ با رسانه های دارای مالکیت و مشترک تبلیغ با رسانه های درآمدی و پولی نوآوری با محتوا انتقال رهبری فکری با محتوا

دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی - Image of Course Social Media Marketing Foundations 52 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

Social Media Marketing Foundations

رسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی

دوره آموزشی دوره آموزشی سئوی بین المللی - Image of Course International SEO 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئوی بین المللی

International SEO

با این نکات سئو از مربی David Booth، بازدید کنندگان بین المللی را به وب سایت خود جذب کنید. این دوره می‌تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی موفقیت آمیز برای سئو بین المللی ایجاد و پیاده‌سازی کنید، که با توجه به جهانی شدن از اهمیت بیشتری برخوردار است. نسخه‌های محلی‌سازی موتورهای جستجوی پیشرو مانند Google و Bing ؛ و سهم بازار موتورهای جستجو مانند Baidu (چین)، Yandex (روسیه) و Naver (کره جنوبی). و جنبه‌های منطقه‌ای و جهانی از نحوه تعیین بازارهای هدف و بهینه‌سازی وب سایت خود را برای کشورها و زبان‌های مختلف کشف کنید. عناصر فنی سئوی بین المللی، از جمله چگونگی مدیریت موتورهای جستجو برای محتوای چند زبانه و چند منطقه‌ای و نحوه بهینه‌سازی صفحات با استفاده از Google Search Console را کاوش کنید. بهترین روش‌ها را برای اطمینان از ترجمه صحیح محتوای خود و همچنین تاکتیک‌های مهم درون صفحه‌ای برای سئو بین المللی بیاموزید. به علاوه، او چگونگی اندازه گیری نتایج را با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های کلیدی بیان می‌کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: ساخت لینک - Image of Course SEO: Link Building 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: ساخت لینک

SEO: Link Building

بدون لینکهای قوی نمی‌توانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژی‌های ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک می‌کند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک می‌کنند، چگونه پیوندها در رتبه‌بندی صفحات تأثیر می‌گذارند، و چه ویژگی‌هایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد می‌کنند. وی همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصت‌های جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکه‌های اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگ‌ها و دایرکتوری‌ها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک می‌کند تا از طرح‌های پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینک‌ها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: استراتژی‌های تجارت الکترونیکی - Image of Course SEO: Ecommerce Strategies 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: استراتژی‌های تجارت الکترونیکی

SEO: Ecommerce Strategies

سئو برای تجارت الکترونیکی می‌تواند مشکل باشد. از ساختار وب سایت شما گرفته تا نشانی‌های اینترنتی شما می‌تواند بر میزان جستجوی شما تأثیر بگذارد و به طور بالقوه باعث کاهش بازدید به فروشگاه شما شود. به همین دلیل شما به استراتژی‌ها و تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت نیاز دارید که به طور خاص برای تجارت الکترونیکی متناسب باشد. در این دوره، یاد بگیرید چگونه فروشگاه آنلاین خود را برای بهبود رتبه‌بندی صفحات و ایجاد ترافیک بهینه کنید. مربی Sam Dey نکاتی را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند به شما کمک کند بهترین رتبه را برای کلمات کلیدی سایت خود در گوگل داشته باشید که به شما کمک می‌کند با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید. او برای ایجاد موفقیت در ساختار سایت شما، مدیریت پیوندهای خراب و هدایت مجدد و استفاده از بهترین روشهای جستجوگرها برای بهبود صفحات محصول شما گام برمی دارد. وی همچنین استراتژی‌های بهینه‌سازی SERP، از جمله نحوه بهینه‌سازی فیلم‌های تجارت الکترونیک و رسانه‌های اجتماعی پلتفرمها برای موتورهای جستجو را معرفی می‌کند.

دوره آموزشی دوره آموزشی جامع گوگل ادز - Image of Course Google Ads Essential Training 2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی جامع گوگل ادز

Google Ads Essential Training

مبانی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً با عنوان AdWords شناخته می‌شد) پلتفرم PPC پیشرو در صنعت بیاموزید. ابتدا نحوه کار Google Ads و چگونگی انطباق آن با نیازهای کسب و کار شما - و مشتریان را کشف کنید. سپس نحوه راه اندازی حساب Google Ads جدید را بیاموزید و تحقیق درباره کلمات کلیدی خود را شروع کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. بعد از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ شما را نشان داد، مربی Brad Batesole نحوه استفاده از گزارش Google Ads و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین شما نشان می‌دهد. برد همچنین نشان می‌دهد که چگونه تبلیغات را برای به دست آوردن کلیک، تبدیل بیشتر و در نهایت بازده بیشتر از سرمایه خود (ROI) بهینه‌سازی کنید. به علاوه، با افزونه‌های تبلیغاتی از اصول فراتر بروید - این ویژگی می‌تواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: تجزیه و تحلیل رقابتی - Image of Course SEO: Competitive Analysis 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئو: تجزیه و تحلیل رقابتی

SEO: Competitive Analysis

کنجکاو هستید که رقبای شما در چه شرایطی قرار دارند؟ برای یادگیری نحوه استفاده از ابزارها و تکنیک‌های جستجوگرها برای تحقیق در مورد رقابت آنلاین، با این دوره همراه شوید. بیاموزید که رقبای شما برای چه کلمات کلیدی بهینه‌سازی می‌کنند - و سپس آنها را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قرار دهید. مربی Anson Alexander توضیح می‌دهد که هنگام تحقیق در مورد حضور یک رقیب در جستجوگرها و بازدید از وب سایت، به دنبال چه چیزی بگردید. او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان کلمات کلیدی پولی و ارگانیک را پیدا کرد که رقبا هدف قرار داده‌‌اند. سپس، یاد بگیرید که چگونه بفهمید چه چیزی باعث ایجاد ترافیک در سایت رقیب می‌شود، عوامل SEO در صفحه را ارزیابی می‌کنید، داده‌ها را از تحقیقات SEO خود برای افزایش حضور وب خود استفاده می‌کنید و از ورود جدید به بازار نظارت می‌کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی - Image of Course Marketing Tools: Social Media 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی

Marketing Tools: Social Media

در این وب که مملو از هزاران ابزار است ، آنسون الکساندر ، متخصص رسانه های اجتماعی ، با پوشش این دوره که ابزارهای لازم را برای رسانه های اجتماعی دارد ، باعث ایجاد جنون می شود. Anson ابزارهای داخلی مانند Facebook Business Suite و Twitter analytics را معرفی می کند ، سپس نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می دهد. او شما را با ویژگی ها و کاربردهای Sprout Social ، Buffer و Semrush آشنا می کند. آنسون ابزارهای اتوماسیون شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد و چندین ابزار برای کشف و طراحی محتوا را توضیح می دهد. وی در پایان با بحث کاملی از ابزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی مانند TubeBuddy ، Sendible و Tailwind.

دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری Local SEO - Image of Course Learning Local SEO 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی یادگیری Local SEO

Learning Local SEO

آیا شما نیاز به افزایش بازدید برای کسب و کار خود دارید؟ در این دوره، مربی Sherry Bonelli به شما نشان می دهد که چگونه می توانید دید محلی بیشتری داشته باشید. شری تفاوت بین SEO محلی (بهینه سازی موتور جستجو) و SEO عمومی را توضیح می دهد و استراتژی های محلی SEO را که بیشترین تأثیر را در نتایج جستجوی محلی دارند ، به شما می آموزد. او به شما می آموزد که چگونه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و نحوه استفاده از Google برای کسب و کار من (GMB) را برای رتبه بندی بالاتر جستجو کنید. شری به شما نشان می دهد که چگونه می توانید برای رتبه های بالاتر نظرات را دریافت و مدیریت کنید، وب سایتی مناسب برای جستجوها و همچنین کاربران ایجاد کنید و اعتماد بیشتری به وب سایت و نام تجاری خود ایجاد کنید. در حالی که شری در این دوره به Google مراجعه می کند، صرف نظر از موتور جستجوی مشتریان شما، می توانید از نکات وی برای افزایش دید خود استفاده کنید.

دوره آموزشی دوره آموزشی سئوی تکنیکال - Image of Course Technical SEO 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی سئوی تکنیکال

Technical SEO

حتی اگر تنها چیزی که در مورد SEO می‌دانید همان حروف S، E و O است، شما احتمالا می‌دانید که محتوای خوب در وب سایت شما تنها زمانی پیش می‌رود که برای قابلیت دید، بهبود شده باشد. برای به حداکثر رساندن میزان بازگشت سرمایه و افزایش منجر به تجارت خود، شما به بهینه‌سازی موتور جستجوی فنی نیاز دارید. در این دوره مربی Dana DiTomaso نشان می‌دهد که چگونه وب سایت خود را برای جستجوگرها با به کارگیری خزنده‌ها، استراتژی‌های افزایش سرعت سایت، استفاده از طرح، معماری، URL‌ها و تصویر / فیلم بهینه‌سازی کنید. علاوه بر پیچ و مهره‌های واقعی سئو، او اهمیت ارائه توصیه‌های مشخص به توسعه دهندگان وب را نیز پوشش می‌دهد، بنابراین می‌توانید در واقع اصلاحات را انجام دهید.

دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو - Image of Course Marketing Tools: SEO 59 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو

Marketing Tools: SEO

متخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.

دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه - Image of Course Social Media Marketing: ROI 1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسی

دوره آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: بازگشت سرمایه

Social Media Marketing: ROI

اثبات ROI یکی از سخت‌ترین چالش‌های پیش روی بازاریابان است. سهامداران می‌خواهند داده‌های کمی و کیفی اثبات کنند که کمپین‌ها کار می‌کنند. این دوره با هدف کمک به کاربران شبکه‌های اجتماعی برای اثبات ارزش خود، فراتر از معیارهای پوچ مانند لایک یا نظر است. شما می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای اندازه گیری و هدایت بازگشت سرمایه را از طریق رسانه‌های اجتماعی ارگانیک بی‌ نیاز از هزینه یک پنی برای تبلیغات، بیاموزید. مربی Michael Taylor متخصص، اندازه گیری‌هایی را که واقعاً مهم هستند را پوشش می‌دهد و نحوه تعریف و پیگیری آنها را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics نشان می‌دهد. وی سپس چگونگی تبدیل بصیرت به عمل و ایجاد پیشرفت مستمر برای یک تجارت را توضیح می‌دهد. تاکتیکهای با عملکرد بالا را برای پلتفرمها عمده از جمله Facebook، Instagram، Twitter، Reddit و LinkedIn و کانالهای در حال ظهور مهندس معکوس مانند TikTok بیاموزید. مهارت‌هایی که در این دوره فرا می‌گیرید به شما کمک می‌کند سرمایه گذاری خود را در شبکه‌های اجتماعی به حداکثر برسانید.