دوره آموزشی سئو: تجزیه و تحلیل رقابتی (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (19 دوره)

بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از پیروان کمک کند که از برند شما مطلع شوند، دوست داشته باشند و از آن حمایت کنند. در این دوره، Sam SEO متخصص رسانه های اجتماعی نحوه ایجاد یک استراتژی SEO برای فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه بر دید کلی شرکت خود در موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، YouTube، Yahoo و Bing تأثیر مثبت بگذارد. سم همچنین فرصت هایی را برای استفاده عمیق از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی، از جمله: ایجاد اقتدار، وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی، بهینه سازی مشخصات و ایجاد محتوا، پوشش می دهد. او نقش مهمی را که رسانه های اجتماعی در رابطه با SEO و همچنین نحوه بهینه سازی مؤثر پروفایل رسانه های اجتماعی برای افزایش دید، دنبال کنندگان و تعامل نشان می دهد، برجسته می کند. با اقدامات مشخصی که در این دوره بیان شده است، استراتژی SEO را برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

این دوره، چشم انداز پیچیده و دائماً در حال توسعه تبلیغات با پرداخت کلیک را شرح می دهد و نحوه استفاده از آن را برای تولید سرب موثر توضیح می دهد. امی بیشاپ شما را در فرایند ایجاد استراتژی چند کاناله، از جمله موضوعات کلیدی مانند ایجاد منابع داده، انتخاب کانال های شما و استفاده از استراتژی های هدف، راهنمایی می کند. امی مرحله حساس هماهنگی کمپین های lead generation شما در چندین کانال و همچنین پیش بینی عملکرد و تعیین بودجه کمپین را پوشش می دهد. او مفاهیم را بیان می کند و نکات تاکتیکی مورد نیاز برای طراحی، اجرا و اندازه گیری استراتژی PPC چند کاناله موثر برای lead generation را به اشتراک می گذارد.

عوامل جستجوی SEO - عناصری که به نحوه و مکان نمایش سایت شما در صفحه نتایج Google کمک می کند - بر نحوه راه اندازی محتوای شما به مخاطبان شما تأثیر می گذارد. در این دوره، برد باتسول پرده موتور جستجوی مدرن را کنار می کشد و اهداف و قصد جستجو، نحوه جستجو افراد و نحوه نتایج جستجو نتایج مرتبط و رتبه بندی مطالب را نشان می دهد. در طول راه، برد به نحوه ضبط قطعات برجسته Google اشاره می کند و نحوه عملکرد نتایج و ویژگی های برنامه ای سایت را نشان می دهد. او همچنین به بررسی روش های استخراج نتایج گوگل برای بازکردن ایده ها و فرصت های جدید می پردازد. اهداف یادگیری تفاوت موتورهای جستجوی گوگل و بینگ را ارزیابی کنید. ویژگیهای سه دسته جستجوهای جستجو را بشناسید. توضیح دهید که چه نوع محتواهایی موقعیت قطعه وب سایت را بهبود می بخشد. عملکرد یک پیوند سایت را تعریف کنید. نحوه استفاده از عملگرها برای فیلتر کردن نتایج جستجوی پیشرفته را توضیح دهید.

آیا می خواهید رتبه جستجوی سایت وردپرس خود را بهبود بخشید؟ آن را از درون به بیرون بهینه کنید. تکنیک های فنی سئو را بیاموزید که قابلیت کشف، ساختار و عملکرد وب سایت شما را افزایش می دهد و شما را به بالای نتایج جستجو می رساند. براد بیتسول، مربی و کارشناس بازاریابی Madecraft، با توضیحی کلی در مورد معماری سئو شروع می کند، که بر نحوه سازماندهی، تودرتو و پیوند صفحات شما تأثیر می گذارد. سپس براد نحوه بهبود عناصری مانند قابلیت استفاده، مدیریت رسانه، سازگاری با موبایل و سرعت را نشان میدهد. او همچنین ابزارهای فنی و افزونههایی را که متخصصان سئو برای بهبود عملکرد و انجام تشخیصها استفاده میکنند، مانند خزیدن وب و تستهای سرعت، نشان میدهد. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود از کلمات کلیدی فراتر رفته و پایه های وب سایت وردپرس خود را بهینه کنید. اهداف یادگیری بررسی معماری سایت وردپرس نصب ابزار مناسب ارزیابی افزونه های سئو انجام یک خزیدن اولیه سایت مدیریت توضیحات متا بررسی برچسب ها و عناوین تغییر ساختار پیوند ثابت مدیریت تغییر مسیرها مهاجرت به HTTPS ایجاد Robots.txt ایجاد نقشه سایت انتخاب یک میزبان خوب پیکربندی ساختار دامنه شما پیکربندی قوانین متعارف درج داده های ساخت یافته و طرحواره بهینه سازی تصاویر بهبود عملکرد سایت

آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، موتورهای جستجو برای موفقیت سایت های تجارت الکترونیک ضروری هستند. اگر استراتژی سئوی شما درست نیست، می توانید فرصت های فروش و مشتریان ارزشمند را از دست بدهید. به مشاور بازاریابی دیجیتال Sam Dey برای این دوره بپیوندید، که نشان می دهد چگونه از ساختار صفحه، محتوای غنی از کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و تکنیک های بهینه سازی ویدیو و تصویر برای کسب نتایج بهتر برای کسب و کار خود استفاده کنید. نحوه انجام ممیزی SEO، ساخت ساختار سیلو، بهینه سازی صفحه محصول و ایجاد قدرت در سراسر وب را بیاموزید. به علاوه، یک چک لیست کامل دریافت کنید تا مطمئن شوید همه چیزهایی را که برای یک استراتژی سئوی قوی نیاز دارید، دارید.

به دنبال در معرض دید بیشتر در نتایج موتورهای جستجو هستید؟ در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد یک سایت معتبر که در گوگل رتبه بالایی دارد - یا به سادگی ترافیک وب سایت فعلی خود را افزایش دهید - با استفاده از ابزارها و تکنیک های کلیدی SEO آشنا شوید. مربی Sam Dey با بررسی اصول سئو شروع می کند و توضیح می دهد که چرا سئو یک استراتژی بلندمدت است و چگونه سئو داخلی و خارج از صفحه متفاوت است. در مرحله بعد، او به کلمات کلیدی گوگل می پردازد، استراتژی هایی را برای سئو داخلی و خارجی به اشتراک می گذارد، و مقدمه ای برای بازاریابی محتوا، از جمله نحوه ایجاد یک استراتژی موثر رسانه اجتماعی ارائه می دهد. پس از اتمام این دوره، شما آماده خواهید بود که وب سایت خود را برای موتورهای جستجوی اصلی بهینه کنید و یک استراتژی سئو موثر برای سایت خود ایجاد کنید. اهداف یادگیری آنچه را که قدرت دامنه اندازه گیری می کند و چرا اهمیت دارد، خلاصه کنید. ساختار سیلو را برای یک وب سایت توضیح دهید. مزایای ثبت نام در حساب Google My Business را توضیح دهید. چند عامل برای انتخاب پلتفرم هایی که برای بازاریابی وب سایت خود استفاده می کنید نام ببرید. نکات و ترفندهای مفیدی را برای استفاده در رسانه های اجتماعی برای گسترش دسترسی خود شرح دهید. مزایای ایجاد محتوای ویدیویی برای وب سایت خود را شناسایی کنید.

تا به حال فکر کرده اید برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند اما خرید نهایی را انجام نمی دهند چه اتفاقی می افتد؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید در مورد ارتقای تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود با یک کمپین بازاریابی مجدد استراتژیک فکر کنید. در این دوره، امی بیشاپ، کارشناس بازاریابی به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید با موفقیت در بازاریابی مجدد سایت محصول خود را با تبلیغات برای افرادی که قبلاً با تجارت شما درگیر بودهاند، بازاریابی مجدد کنید. مبانی کمپین های بازاریابی مجدد و چگونگی شروع ساخت یک کمپین از پایه را بررسی کنید. با انواع مختلف مخاطبان و استراتژیهای بازاریابی مجدد که متناسب با نیازهای منحصر به فرد محصول، مخاطب و اکوسیستم شما است، طراحی مخاطبان جدید، ایجاد کمپینهای بین کانالی و افزایش ارزش برای تلاشهای بازاریابی مجدد قویتر با شناسایی مخاطبان هدف با Google Ads و سایر کانالهای بازاریابی بیاموزید. . در طول مسیر، نکاتی را از Amy در مورد ردیابی پیشرفت خود و استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای افزایش عملکرد کمپین خود دریافت کنید.

هنگامی که موتورهای جستجو وب سایت ها را رتبه بندی می کنند، عوامل بی شماری در کار هستند که بک لینک های با کیفیت نقش اصلی را ایفا می کنند و به عنوان یک سیگنال رتبه بندی قوی عمل می کنند. در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد موثرترین استراتژی لینک سازی برای برند خود را از متخصص سئو و لینک سازی پدی موگان یاد بگیرید. Paddy همه چیزهایی را که برای اجرای موفقیت آمیز کمپین های پیوند بیلدینگ خود نیاز دارید، به شما نشان می دهد، مهم نیست که کسب و کار خود را اداره می کنید، کار داخلی یا کار در یک آژانس. پر از مثال های عملی، این دوره موضوعات کلیدی مانند: آناتومی یک پیوند را پوشش می دهد. آنچه باید در مورد PageRank بدانید. چگونه وب سایت هایی را پیدا کنید که ممکن است به شما پیوند داشته باشند. چه چیزی باعث می شود که پیوند ارزشمندی داشته باشید. و بیشتر.

ویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرمکننده برای ارتباط با مصرفکنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی میکند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل

با این نکات سئو از مربی David Booth، بازدید کنندگان بین المللی را به وب سایت خود جذب کنید. این دوره میتواند به شما کمک کند تا یک استراتژی موفقیت آمیز برای سئو بین المللی ایجاد و پیادهسازی کنید، که با توجه به جهانی شدن از اهمیت بیشتری برخوردار است. نسخههای محلیسازی موتورهای جستجوی پیشرو مانند Google و Bing ؛ و سهم بازار موتورهای جستجو مانند Baidu (چین)، Yandex (روسیه) و Naver (کره جنوبی). و جنبههای منطقهای و جهانی از نحوه تعیین بازارهای هدف و بهینهسازی وب سایت خود را برای کشورها و زبانهای مختلف کشف کنید. عناصر فنی سئوی بین المللی، از جمله چگونگی مدیریت موتورهای جستجو برای محتوای چند زبانه و چند منطقهای و نحوه بهینهسازی صفحات با استفاده از Google Search Console را کاوش کنید. بهترین روشها را برای اطمینان از ترجمه صحیح محتوای خود و همچنین تاکتیکهای مهم درون صفحهای برای سئو بین المللی بیاموزید. به علاوه، او چگونگی اندازه گیری نتایج را با استفاده از ابزارها و تکنیکهای کلیدی بیان میکند.

بدون لینکهای قوی نمیتوانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژیهای ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک میکند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک میکنند، چگونه پیوندها در رتبهبندی صفحات تأثیر میگذارند، و چه ویژگیهایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد میکنند. وی همچنین نشان میدهد که چگونه میتوان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصتهای جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکههای اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگها و دایرکتوریها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک میکند تا از طرحهای پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینکها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها

با استفاده از بهینه سازی نرخ تبدیل ، میزان بیشتری از ترافیک موجود خود را به مشتریانی که به مشتری پرداخت می کنند یا منجر به واجد شرایط بودن تبدیل کنید. این دوره به بازاریابان و صاحبان مشاغل می آموزد که چگونه به بهترین وجهی به دنیای اغلب ترسناک آزمایش و بهینه سازی وب سایت نزدیک شوند. بیاموزید که چگونه از داده ها ، نظرسنجی ها و آزمایشات برای درک بهتر مخاطبان و بازدید کنندگان وب سایت خود استفاده کنید. ببینید که چگونه فرصت های آزمون را به بهترین شکل اولویت بندی کنید ، فرضیه های آزمون عالی ایجاد کنید و سپس تست ها را تنظیم و اجرا کنید. سرانجام ، چگونگی تجزیه و تحلیل نتایج آزمون را برای ترسیم بینش عملی که می تواند تأثیر فوری بر خط اصلی شما داشته باشد ، کشف کنید. این یک دوره عالی برای هر کسی است که می خواهد همه نوع تبدیل را پر کند ، پر از مطالعات موردی و بینش شخصی است که از سالها تجربه مربی جیم هافمن به عنوان مشاور رشد تقاضا کسب شده است. موضوعات شامل: چارچوب های CRO طراحی صفحه فرود شناسایی شاخص های اصلی عملکرد انجام تحقیقات کیفی و کمی تعیین اولویت های آزمون خود راه اندازی ابزار و تجهیزات آزمایش تجزیه و تحلیل نتایج ایجاد فرهنگ آزمایش

سئو برای تجارت الکترونیکی میتواند مشکل باشد. از ساختار وب سایت شما گرفته تا نشانیهای اینترنتی شما میتواند بر میزان جستجوی شما تأثیر بگذارد و به طور بالقوه باعث کاهش بازدید به فروشگاه شما شود. به همین دلیل شما به استراتژیها و تکنیکهای بهینهسازی سایت نیاز دارید که به طور خاص برای تجارت الکترونیکی متناسب باشد. در این دوره، یاد بگیرید چگونه فروشگاه آنلاین خود را برای بهبود رتبهبندی صفحات و ایجاد ترافیک بهینه کنید. مربی Sam Dey نکاتی را به اشتراک میگذارد که میتواند به شما کمک کند بهترین رتبه را برای کلمات کلیدی سایت خود در گوگل داشته باشید که به شما کمک میکند با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید. او برای ایجاد موفقیت در ساختار سایت شما، مدیریت پیوندهای خراب و هدایت مجدد و استفاده از بهترین روشهای جستجوگرها برای بهبود صفحات محصول شما گام برمی دارد. وی همچنین استراتژیهای بهینهسازی SERP، از جمله نحوه بهینهسازی فیلمهای تجارت الکترونیک و رسانههای اجتماعی پلتفرمها برای موتورهای جستجو را معرفی میکند.

Google Tag Manager برای افزودن مجموعه ویژگیهای قدرتمندی است که کنترل و بینش شما را در Google Analytics دقیق میکند. مربی Michael Taylor به شما در مورد ایجاد متغیرهای سفارشی، تکنیکهای پیشرفته برچسب گذاری، تکنیکهای پیشرفته مدیریت برچسب، اصلاح محتوای صفحه و برچسب گذاری سمت سرور به شما میآموزد. او به شما نشان میدهد که چگونه دادههای مورد نیاز متغیرهای سفارشی را ضبط کنید. او شما را با تکنیکهای پیشرفته برچسب گذاری مانند اندازه گیری تعداد کاربرانی که هر پست را میخوانند و استفاده از پیادهسازی کامل پیشرفته تجارت الکترونیکی برای Google Analytics، شما را راهنمایی میکند. او روشهای تغییر محتوای صفحه خود را با Google Tag Manager به شما نشان میدهد. او برخی از کنوانسیونها و الگوهای نامگذاری را که به ردیابی و استانداردسازی پروژههای شما کمک میکند، جستجو میکند، سپس توضیح میدهد که چگونه مطمئن شوید با رضایت کوکی GDPR و CCPA مطابقت دارید او همچنین سه مزیت عمده برچسب گذاری سمت سرور را پوشش میدهد و نحوه دریافت این مزایا را به شما نشان میدهد.

آیا شما نیاز به افزایش بازدید برای کسب و کار خود دارید؟ در این دوره، مربی Sherry Bonelli به شما نشان می دهد که چگونه می توانید دید محلی بیشتری داشته باشید. شری تفاوت بین SEO محلی (بهینه سازی موتور جستجو) و SEO عمومی را توضیح می دهد و استراتژی های محلی SEO را که بیشترین تأثیر را در نتایج جستجوی محلی دارند ، به شما می آموزد. او به شما می آموزد که چگونه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و نحوه استفاده از Google برای کسب و کار من (GMB) را برای رتبه بندی بالاتر جستجو کنید. شری به شما نشان می دهد که چگونه می توانید برای رتبه های بالاتر نظرات را دریافت و مدیریت کنید، وب سایتی مناسب برای جستجوها و همچنین کاربران ایجاد کنید و اعتماد بیشتری به وب سایت و نام تجاری خود ایجاد کنید. در حالی که شری در این دوره به Google مراجعه می کند، صرف نظر از موتور جستجوی مشتریان شما، می توانید از نکات وی برای افزایش دید خود استفاده کنید.

افرادی را که از قبل با نام تجاری شما ارتباط برقرار کرده اند تبدیل به مشتریانی کنید که قدرت بازاریابی مجدد را دارند. در این دوره، Amy Bishop اصول بازاریابی مجدد را با Google Ads و Analytics آموزش می دهد. او با غواصی در مخاطبان و همسو کردن تبلیغات با علایق آنها، به شما نشان می دهد که چگونه یک استراتژی بازاریابی مجدد طراحی کنید که برای تجارت شما مفید باشد. استراتژی های بازاریابی مجدد اصلی را برای موارد استفاده معمول از مشاغل - مانند نسل رهبری و تجارت الکترونیکی کشف کنید. سپس بیاموزید که چگونه مخاطبان خود را تقسیم بندی و ایجاد کنید و میزان تأثیر مداوم تلاش های بازاریابی مجدد خود را با استفاده از بسترهای نرم افزاری بازاریابی Google استاندارد و استاندارد، اندازه گیری کنید. بعلاوه، نکاتی را برای جلوگیری از آدمخوار شدن در ترافیک، انجام آزمایش مخاطب بدون ریسک و شناسایی فرصتهای تبدیل خرد دریافت کنید.

داشتن تخصص در هر زمینه از دانش، البته، یک چیز عالی است. با این حال، تخصص در خلا خیلی مفید نیست. اگر نتوانید نظرات خود را با مشتری یا مخاطب خود برقرار کنید، یک ارائه کاملاً تحقیق شده و دقیق تهیه شده فقط هدر دادن کار سخت است. به خصوص در زمینهای مانند تجزیه و تحلیل دادهها، نه تنها ارائه اعداد، بلکه برقراری ارتباط با معنای این اعداد و معنای آنها برای پیشبرد، امری حیاتی است. در این دوره، مربی Samantha Barnes به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید ارائههای اطلاعاتی آموزنده و اقناعی ایجاد کنید. او نکات کلیدی ارائه را شامل میشود، از اهمیت در نظر گرفتن مخاطبان قبل از هر چیز دیگری، تهیه یک روایت با دادههای شما، بهترین روشها برای تجسم دادهها و تعدادی از ابزارهای منحصر به فرد ارائه داده ها. بعد از این دوره، شما ابزار مهمی خواهید داشت که میتوانید در طول زندگی حرفهای خود استفاده کنید.

حتی اگر تنها چیزی که در مورد SEO میدانید همان حروف S، E و O است، شما احتمالا میدانید که محتوای خوب در وب سایت شما تنها زمانی پیش میرود که برای قابلیت دید، بهبود شده باشد. برای به حداکثر رساندن میزان بازگشت سرمایه و افزایش منجر به تجارت خود، شما به بهینهسازی موتور جستجوی فنی نیاز دارید. در این دوره مربی Dana DiTomaso نشان میدهد که چگونه وب سایت خود را برای جستجوگرها با به کارگیری خزندهها، استراتژیهای افزایش سرعت سایت، استفاده از طرح، معماری، URLها و تصویر / فیلم بهینهسازی کنید. علاوه بر پیچ و مهرههای واقعی سئو، او اهمیت ارائه توصیههای مشخص به توسعه دهندگان وب را نیز پوشش میدهد، بنابراین میتوانید در واقع اصلاحات را انجام دهید.

متخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.