دوره آموزشی نمونه سازی تعاملات میکرو با Adobe Animate
⏱️ 1 ساعت 51 دقیقه📈 متوسط📅 2019-08-23
مدرسین

فرشاد مریدی
Joseph Labrecque
University Professor, Adobe Educator, Studio Head
جزئیات دوره
میلههای پیشرفت، افکتهای ریپل و ضرباندار، و سایر ریز تعاملها باید به یک وظیفه واحد دست یابند، و این کار را به گونهای انجام دهند که محجوب به نظر برسد. اما در حالی که ممکن است این عناصر کمتر بیان شوند، نقش مهمی در تجربه کلی کاربر از پروژه شما دارند. در این دوره، به جوزف لابرک بپیوندید تا نحوه نمونهسازی ژستها و طراحی تعدادی ریز تعامل مفید برای پروژههای طراحی UX با استفاده از Adobe Animate را نشان دهد. اصول اولیه ایجاد حرکت در Animate و همچنین نحوه نمونهسازی حرکات معمولی مانند دو بار ضربه زدن و فشار طولانی را بررسی کنید. در نهایت، نحوه طراحی انواع ریز تعاملات، از جمله کشش و پر کردن، تبدیل آیکون و آیکون های پرش را بیاموزید.
اهداف یادگیری راه اندازی Adobe Animate برای ایجاد ریز تعامل توئین های شکل، کلاسیک و متحرک آسان کردن با پنل Properties و Motion Editor استفاده از ماسک نمونهسازی حرکات، از جمله ضربه زدن و کشیدن انگشت طراحی نوارهای پیشرفت و آیکون های پرش
اهداف یادگیری راه اندازی Adobe Animate برای ایجاد ریز تعامل توئین های شکل، کلاسیک و متحرک آسان کردن با پنل Properties و Motion Editor استفاده از ماسک نمونهسازی حرکات، از جمله ضربه زدن و کشیدن انگشت طراحی نوارهای پیشرفت و آیکون های پرش
مهارت ها
Adobe AnimateInteractive Web ContentUser Interface PrototypingWeb GraphicsWeb DesignUser ExperienceAdobeDeep Dive (X:Y)
سرفصل ها
0. مقدمه
- 01 - نمونه اولیه ریز تعاملات با Adobe Animate
- 02 - آنچه باید بدانید
- 03 - استفاده از فایل های تمرین
1. آماده سازی پروژه شما
- 04 - ریز برهم کنش ها چیست
- 05 - پیکربندی یک سند متحرک
- 06 - رسم اشکال اولیه
- 07 - استفاده از جدول زمانی
- 08 - افزودن فریم های کلیدی
- 09 - تعریف برچسب قاب
2. مبانی حرکت
- 10 - توئین ها را شکل دهید
- 11 - ایجاد نمادها
- 12 - توئین کلاسیک
- 13 - Easing با پنل Properties
- 14 - موشن توئین
- 15 - آسان کردن با Motion Editor
- 16 - استفاده از ماسک
3. نمونه سازی ژست ها
- 17 - روی حرکات ضربه بزنید
- 18 - دو ضربه سریع بزنید
- 19 - فشار طولانی
- 20 - ژست کشیدن انگشت
- 21 - ژست نیشگون گرفتن
4. طراحی ریز تعاملات
- 22 - نوار پیشرفت
- 23 - نماد پرش
- 24 - تبدیل نماد
- 25 - کشش و پر کنید
- 26 - افکت ریپل
- 27 - اثر ضربان دار
نتیجه
- 28 - اطلاعات بیشتر
viewFullCourse
goToCourse