دوره آموزشی مدیریت پروژه: جلوگیری از خزش دامنه (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (19 دوره)

هنگامی که محدودیت های سه گانه مدیریت پروژه (هزینه / کیفیت / زمان) را متعادل می کنید و سعی می کنید چیز جدیدی را به دست آورید، مشکلات قطع می شوند. در این دوره، مربی مدیریت پروژه کریس کرافت نشان می دهد که چگونه می توان رایج ترین مشکلاتی را که هنگام کار روی پروژه ها بوجود می آید، حل کرد. وی با تقسیم این مسائل به 4 دسته اصلی - مشکلات مردم، مشکلات کیفیت، مشکلات هزینه ای و مشکلات زمانی - مشاوره و تکنیک های مفیدی را برای نحوه مدیریت آنها ارائه می دهد. موضوعات شامل: دو عنصر را نام ببرید که باید مشخص شود تا کیفیت به طور موثر تعریف شود. هدف فرم تغییر را بخاطر بسپارید. نحوه تولید نمودار گانت را توضیح دهید. سه عنصر مورد استفاده برای تعیین خطر کل را شناسایی کنید. سه عنصر را که می توانید برای تنظیم برنامه زمانبندی یک پروژه دستکاری کنید ، لیست کنید. بهترین زمان را برای آگاهی دادن به مشتری تشخیص دهید که پروژه طبق برنامه به اتمام نرسیده است.

نمودار گانت چیست؟ نمودار گانت یک روش فوق العاده مفید برای نشان دادن مهلت های اساسی مرتبط با هر پروژه است - اتصال تاریخ شروع و پایان کارهای فردی و وابستگی متقابل آنها. در این دوره، مربی مدیریت پروژه و علاقه مند به نمودار گانت، کریس کرافت نحوه ایجاد و استفاده از نمودار گانت را برای اهداف مختلف، با استفاده از نرم افزار مختلف نمودار گانت توضیح می دهد. بیاموزید که چگونه نمودارهای گانت برای برقراری ارتباط با مشتریان، برنامه ریزی منابع، نظارت بر پیشرفت یک یا چند پروژه، ارزیابی ریسک، پیش بینی هزینه و تصمیم گیری در مورد سرعت بخشیدن به پروژه خود یا نه، یاد بگیرید. کریس همچنین درباره رایج ترین مشکلات بحث کرده و نکاتی را برای کمک به شما در جلوگیری از اشتباهات ارائه می دهد. موضوعات شامل: طرح نمودار گانت را توصیف کنید. مسیر حیاتی را مشخص کنید. بین agile، اسکرام و آبشار تفاوت قائل شوید. نحوه قرارگیری وظایف شناور را تعیین کنید. توضیح اینکه چه زمانی استفاده از الگوی گانت ایده آل است. خلاصه اینکه چرا نمودار گانت برای برقراری ارتباط با مشتریان مفید است.

موفقیت کلی شما به عنوان یک مدیر پروژه به توانایی شما برای شناسایی و مدیریت مسائل اخلاقی بستگی دارد. رفتار اخلاقی نیز یک الزام برای (Project Management Institute (PMI است. برای افزایش اعتبار و افزایش مشارکت و موفقیت پروژه، باید یاد بگیرید که چگونه پروژه خود را به روش اخلاقی انجام دهید و هر مشکلی را که ممکن است به وجود آیند را حل کنید - به دلیل تعارض منافع، فشار بیزنس، یا حتی ترس از شکست. در این درس به Bob McGannon بپیوندید، زیرا او ارزشهای اصلی پروژههای اخلاقی و معیارهای اخلاقی را بررسی کرده و استانداردهای اخلاقی متفاوتی را که می توان برای مدیریت پروژه به کار برد، را بررسی میکند. او همچنین نشان میدهد که چگونه چارچوبی برای تصمیمگیری اخلاقی ارایه دهید که انتظارات فرهنگی منحصر به فرد سازمان شما را با استانداردهای شخصی شما متعادل سازد. موضوعات شامل: سه ارزش اخلاقی مورد استفاده در مدیریت پروژه را توصیف کنید. سه راهکار را برای نشان دادن توجه به زمان و نیروی مغزی هنگام برقراری ارتباط مشخص کنید. عواقب نقض استاندارد اخلاقی اجباری ارائه شده توسط PMI را توضیح دهید. مشخصات استانداردهای آرزوی PMI را خلاصه کنید. تعیین کنید که آیا یک وضعیت شواهدی را برای یک استاندارد آمال ارائه می دهد. سه چالش مشترک موجود در حین شروع طرح ریزی و برنامه ریزی را بشناسید.

کشف کنید که چگونه برنامهریزیهای پروژه بسازید که به شما کمک میکند اهداف پروژه خود را به موقع و در چارچوب بودجه انجام دهید - در حالی که به اندازه کافی انعطافپذیر باشید تا تغییرات را تطبیق دهید. در این دوره، مربی و PMP بانی بیافور به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های پروژه را به طور فعال مدیریت کنید. بیاموزید که چگونه یک برنامه برای مدیریت برنامه ریزی ایجاد کنید. شناسایی فعالیت ها و نقاط عطف؛ برآورد هزینه ها؛ تخصیص و مذاکره برای منابع؛ و برنامه را در طول زمان مدیریت کنید. بانی تکنیک هایی را برای کشف و حل تعارضات برنامه، کوتاه کردن بازه های زمانی و کاهش هزینه ها معرفی می کند. در پایان دوره، شما مهارت هایی را که برای برآورده کردن انتظارات ذینفعان و سازگاری با تغییرات در طول عمر پروژه نیاز دارید، فرا خواهید گرفت. توجه: این دوره با بهترین تجربیات از راهنمای مجموعه دانش مدیریت پروژه، (راهنمای PMBOK®) - ویرایش ششم، که توسط موسسه مدیریت پروژه منتشر شده است، هماهنگ است. اهداف یادگیری تدوین برنامه مدیریت زمانبندی شناسایی فعالیت های پروژه افزودن نقاط عطف سازماندهی کار تخمین مدت زمان و کار مدیریت تاخیر در وابستگی ها تعریف منابع تخصیص منابع به فعالیت ها کار با کارگران پاره وقت و از راه دور تکالیف تنظیم دقیق بهینه سازی زمان بندی ها مدیریت و تغییر برنامه ها

به عنوان یک مدیر پروژه، بیشتر وقت خود را برای برقراری ارتباط صرف خواهید کرد. برای اینکه یک پروژه در حال حرکت سریع در مسیر خود داشته باشید، باید بدانید چگونه ایمیلهای، تماسهای تلفنی، پست صوتی، و مستندسازی را مدیریت کنید. در این درس، مربی Doug Rose اسرار مدیریت ارتباطات پروژه را به اشتراک میگذارد، با جزئیات توضیح میدهد که چطور یک استراتژی ارتباطی محکم را طراحی کنید تا تیم شما را در به حداکثر رساندن خرید و اولویت بندی ورودی های ذینفع، کمک کند. کشف کنید که چگونه از یک برنامه ارتباطی برای توسعه اهداف ارتباطی دو طرفه، برگزاری جلسات کارآمد و ایجاد گزارشهای دقیق استفاده کنید. موضوعات شامل: "سر و صدا" را در یک پیام تعریف کنید. بهترین روش ارتباطی را برای موضوعی دارای احساسات و پیچیده مشخص کنید. هدف ثبت نام ذینفعان را بخاطر بسپارید. چهار ربع را در یک شبکه قدرت و بهره نام ببرید. شایعترین مانع برقراری ارتباط در تیمهای متقابل عملکرد را تشخیص دهید. رویکرد SHARKS را مرور کنید و توضیح دهید که چگونه به سازمان ملاقات کمک می کند.

ذینفعان شما - افرادی که علاقه مند به نتایج پروژه شما هستند - ممکن است در کار روزمره شما حضور نداشته باشند. اما از آنجا که آنها در نهایت بر نتایج پروژه شما تأثیر میگذارند، دانستن اینکه چگونه میتوانید ذینفعان خود را تعیین کنید و به آنچه آنها نیاز دارند، موفقیت شما به عنوان مدیر پروژه است. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه نیازها و انتظارات صریح و ضمنی ذینفعان را شناسایی کرده و تعامل ذینفعان را ایجاد و حفظ کنید. مربی Natasha Kasimtseva با بیان جزئیات مزایای قابل اندازه گیری مربوط به مدیریت موفق سهامداران شروع میکند. وی سپس توضیح میدهد که چگونه سهامداران خود را بطور تکراری شناسایی کنید. تجزیه و تحلیل و ارزیابی سهامداران با استفاده از هر دو هوش هیجانی و ابزار نمایش داده ها. و به عنوان یک رهبر درگیر تفکر مبتنی بر خدمات باشید. موضوعات شامل: اهمیت ذینفعان را توضیح دهید. نقش های ذینفع را مشخص کنید. عوامل اصلی تعامل ذینفعان را خراب کنید. عناصر فرآیند تعامل ذینفعان را تعیین کنید. از بین ابزارهای مورد استفاده برای مدیریت مشارکت ذینفعان متمایز شوید.

برای موفقیت، مدیران پروژه باید به طور موثر از کسانی که تحتتاثیر تغییر در طول پروژه هستند پشتیبانی کنند. در این درس، مربی Claudine Peet درباره اهمیت برنامهریزی فعالیتهای مدیریت تغییر در یک پروژه، به اشتراک گذاشتن نکات و تکنیکهایی که میتواند به شما، اعتماد به نفس در مدیریت افراد پروژه بدهد، بحث میکند. او از نقش مدیریت تغییر در چرخه عمر مدیریت پروژه و نیز تکنیکها برای درگیر کردن با اثرات تغییر در افراد استفاده میکند. او جزئیات این نوع مقاومت را توضیح میدهد و اینکه چگونه میتوانید به طور موثر با آن مقابله کنید؛ چطور شیوههای مختلف یادگیری را آموزش دهید؛ چگونه باید ارتباطات را تغییر دهید؛ چگونه با اعضای تیمی که انگیزه ندارند، برخورد کنید ؛ و موارد بیشتر. موضوعات عبارتند از: ویژگی های چهار مرحله چرخه عمر پروژه را بشناسید. تعیین کنید که چگونه به یک عضو تیم که از عصبانیت نسبت به یک تغییر ابراز خشم می کند، پاسخ دهید. مشخص کنید که چه کسانی به احتمال زیاد با مقاومت عملیاتی روبرو می شوند. توضیح دهید که CPIG به چه معناست. به طور خلاصه آنچه را می توان در مرحله شکل گیری مدل Tuckman برای توسعه تیم انتظار داشت، قرار دهید. یک استراتژی موثر برای مقابله با بی انگیزگی یک تیم را به یاد بیاورید. هنگام تغییر بیشترین خطر برای واحدهای تجاری را مشخص کنید.

تیمهای دارای عملکرد بالا، برای حفظ مزیت رقابتی یک سازمان حیاتی هستند. این تیمها به طور مداوم سطوح بالایی از همکاری و نوآوری را نشان میدهند، و عملکرد بهتری نسبت به همتایان خود دارند. در این درس، متخصص آموزش رهبری مدرس Mike Figliuolo به شما نشان میدهد که چگونه تیمهایی را ایجاد و رهبری کنید که کارهای بیشتری برای سازمانهای خود انجام میدهند. در مورد هفت عنصر یک تیم عملکرد بالا یاد بگیرید، و تکنیکهای لازم برای تعیین جهت، جمعآوری و استقرار منابع مناسب، اولویتبندی کار، انگیزه دادن به کارکنان، و کمک به اعضای تیم برای توسعه نقاط قوت فردی خود را یادبگیرید. اهداف یادگیری یک دیدگاه و ماموریت قانع کننده برای تیم خود ایجاد کنید. مراحل انجام فعالیتهای برنامه ریزی استراتژیک را لیست کنید. منابعی را که تیم ها برای موفقیت نیاز دارند را مشخص کنید. تعیین مهارت هایی که رهبران هنگام جذب تیم های با عملکرد بالا باید به دنبال آن باشند. نحوه ایجاد فرصت های کشش برای کارکنان را توضیح دهید. اجزای اصلی حل تعارض را شرح دهید. برنامه های قدرت و جانشینی را بسازید.

پروژه های فنی مجموعه ای از نیازها و چالش های منحصر به فرد خود را دارند. مدیر پروژه و کسب و کار باید آگاه و آماده پاسخگویی به این چالش ها باشند. نحوه مدیریت موثر پروژه های فنی با باب مک گانون را بیاموزید. این دوره نحوه استفاده متفاوت از ابزارهای مدیریت پروژه و پیش بینی مولفه فنی و خطرات تجاری معمول در پروژه های فناوری را نشان می دهد. موضوعات مورد بحث در این دوره شامل آبشار در مقابل چابک، مدیریت فناوری های جدید و موجود، کار با این انتظار است که راه حل های فناوری به صورت 24 ساعته در دسترس خواهد بود، ملاحظات ویژه برای توسعه محصول فنی و موارد دیگر. این دوره با مجموعه ای از مشکلات و راه حل ها به پایان می رسد که می توانید از آنها برای به کارگیری اصول این دوره استفاده کنید.

آیا می خواهید از مدیریت پروژه های شرکتی به مدیریت پروژه دولتی منتقل شوید؟ تفاوت های ظریف مدیریت پروژه های دولتی - زیرمجموعه ای از مدیریت پروژه با مهلت های سخت تر، بودجه محدودتر و الزامات سختگیرانه را بیاموزید. مجوز PMP® الیور یاربرو چرخه عمر پروژه دولت را از اخذ قرارداد دولتی تا اجرای پروژه و در نهایت خاتمه آن بررسی می کند. بهترین شیوه ها و اصطلاحات برای کار با دولت، از جمله اسناد مانند طرح های فرعی، RFP ها، PWS ها و SOO ها را بیاموزید. سه مرحله مذاکره قرارداد-پیش از اعطای جایزه، اعطای جایزه و پس از اعطاء-و چالش های مشترک و همچنین راه حل هایی برای پیشنهاد مناقصه برای قراردادهای دولتی و مجوز پروژه ها را طی کنید. اهداف یادگیری اجتناب از مشکلات رایج بررسی درخواست پیشنهاد (RFP) شناسایی ذینفعان پالایش اقلام قابل تحویل نهایی شدن قرارداد شروع پروژه مدیریت پروژه پایان پروژه

گزارشات برای پیگیری پروژه ها و ارتباط با اعضای تیم کلیدی است. اما درک داده ها با کمک های بصری مانند نمودارها و نمودارها بسیار آسان تر است. خوشبختانه، مایکروسافت پروژه دارای ابزارهای قدرتمند زیادی برای تجسم داده است. به همراه جان ریوپل، کارشناس مدیریت پروژه، نکات خود را برای ایجاد گزارش های گرافیکی در پروژه مایکروسافت به اشتراک بگذارید. او در حال تهیه گزارش وضعیت تیم، گزارشی برای ارائه به ذینفعان اجرایی، مرکز گزارش مدیریت پروژه و داشبورد عملکرد پروژه است. ساختن این مثالها به شما آموزش می دهد که چگونه بر گزارشات داخلی در Microsoft Project مسلط شوید و گزارش های سفارشی تری را با ابزار Report Designer ایجاد کنید. اهداف یادگیری سه ابزار موجود با Microsoft Project را شناسایی کنید. نحوه تغییر زمینه ها در عناصر نمودار را خلاصه کنید. نحوه ساخت گزارش مراحل و مراحل را توضیح دهید. تعیین کنید که کدام سبک نمودار برای نمایش یک گزارش خاص مثرتر است. نحوه افزودن هزینه اولیه به نمودار نمای کلی هزینه را به خاطر بیاورید. نحوه ایجاد یک فایل واحد را که می توانید گزارشات مربوط به همه پروژه های فعال را در یک نمای داشبورد مشاهده کنید، توضیح دهید.

در بازار رقابتی امروز، کافی نیست که یک مدیر پروژه بداند چگونه آخرین روشهای مدیریت پروژه را پیاده سازی کند. برای برتری در نقش، باید بفهمید که تجارت واقعاً چگونه کار می کند و چگونه پروژه خود را با هدف بزرگتر سازمان خود همسو کنید. در این دوره، مهارت های اصلی استراتژیک و مدیریت کسب و کار را بیاموزید که می تواند به تقویت هوش تجاری شما کمک کند. مربی دانیل استانتون دوره را با مرور مهارتهای کلیدی برجسته در مثلث استعداد موسسه مدیریت پروژه (PMI) و توضیح چگونگی تناسب استراتژی و مدیریت کسب و کار با توسعه حرفه ای شما آغاز می کند. در مرحله بعد، او توضیح می دهد که چگونه پروژه خود را با اولویت های سازمان خود هماهنگ کنید و اهداف، مزایا و خطرات پروژه خود را به طور مثر به ذینفعان خود منتقل کنید. سپس، او عملکردهای مختلف تجاری در یک سازمان، از جمله بازاریابی و فروش، مدیریت زنجیره تامین، منابع انسانی و فناوری اطلاعات را مرور می کند. برای جمع بندی، دانیل توضیح می دهد که چگونه می توانید از مهارت تجاری خود برای همکاری موثر با افراد در سراسر سازمان خود استفاده کنید. اهداف یادگیری نقش مهارت های تجاری را در مثلث استعدادهای PMI مشخص کنید. تشخیص دهید که پروژه ها نحوه اعمال تغییرات در مشاغل هستند. ویژگی های یک هدف SMART را کشف کنید. چندین مزیت تجاری از خدمات خوب به مشتریان را ذکر کنید. اسناد مالی رایج را شناسایی کنید. روشهای رایج تحلیل مالی را مرور کنید. سه رویکرد متداول برای بهبود مستمر فرآیند را به خاطر بیاورید. تفاوت بین اهداف استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی را مشخص کنید.

آیا پروژه های شما در زمینه منابع رقابت می کنند؟ مدیریت منابع حوزه ای است که کمتر درک شده است، اما یکی از بزرگترین دلایلی است که باعث تاخیر پروژه ها می شود، که عامل عظیمی از استرس و هرج و مرج در سازمان ها است. این دوره برای مدیران برنامه و مدیران پروژه است که بیش از یک پروژه را مدیریت می کنند (که اکثر آنها هستند!). دقیقاً بیاموزید که منبع چیست، چگونه پروژه ها را بر اساس در دسترس بودن اولویت بندی کنید و چگونه افراد مورد نظر خود را در پروژه های خود مجاب کنید. بیاموزید که چگونه می توان یک برنامه منابع ایجاد کرد که مطمئن شود هیچ منبعی بیش از حد مورد استفاده قرار نمی گیرد یا کم استفاده می شود، تنگناها و کمبودها را مشخص می کند و وابستگی های متقابل را در "مکعب" منابع، پروژه ها و زمان کنترل می کند. به علاوه، نحوه مدیریت تغییرات برنامه را بیابید و تیم های خود سازماندهی کنید تا مدیریت برنامه را ساده کرده و به اعضای تیم انگیزه دهید. اهداف یادگیری مدیریت برنامه چیست؟ برنامه ریزی از پایین به بالا در مقابل بالا به پایین برنامه ریزی منابع مدیریت پروژه ها، منابع و زمان به دست آوردن پرسنل مورد نیاز تیم های خود سازماندهی

برای اینکه پروژه را از شروع تا پایان کار در مسیر خود نگه دارید، مهم است که بر مدیریت ادغام تسلط داشته باشید. مدیریت یکپارچه سازی پروژه تضمین می کند که همه فرایندهای یک پروژه بدون مشکل اجرا می شود و منجر به مجموعه ای از تحویل های مناسب مانند منشور و برنامه پروژه می شود. در این دوره، الیور یاربرو نحوه برخورد صحیح با مدیریت ادغام پروژه را توضیح می دهد و دانش تاکتیکی را در مورد نحوه ادغام موفقیت آمیز همه اجزای یک پروژه به مدیران پروژه ارائه می دهد. در طول راه، الیور هر یک از فرایندهای کلیدی در حوزه دانش مدیریت ادغام پروژه را مرور می کند. بهترین شیوه ها را برای مدیریت محدودیت های پروژه و تسهیل تعاملات به اشتراک می گذارد. و شما را با روندهای نوظهور از جمله هوش مصنوعی آشنا می کند. اهداف یادگیری اهمیت ایجاد منشور مدیریت پروژه را توضیح دهید. هدف و محتویات برنامه مدیریت پروژه را شرح دهید. فرایند کنترل تغییر یکپارچه را خلاصه کنید. فرایند بسته شدن یک پروژه یا مرحله را مشخص کنید.

همکاری و ارتباط عالی عناصر کلیدی هستند که به تیم های پروژه در دستیابی به نتایج موفق کمک می کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که اعضای تیم باید در پیچیدگی های بیشتر محیط های چند فرهنگی و فاصله فیزیکی با یکدیگر تعامل داشته باشند. با یادگیری نحوه درک افراد مختلف از فرهنگ های دیگر، می توانید همکاری و ارتباط را در تیم بین المللی خود تقویت کرده و شانس خود را برای نتایج مثبت پروژه افزایش دهید. در این دوره، مربی سام یانکلویچ تکنیک هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به مدیران پروژه کمک کند تا پروژه ها را در محیط هایی که بازیکنان تیم با فرهنگ، زبان و فاصله از هم جدا هستند، به طور مثر مدیریت کنند. نحوه برقراری ارتباط بهینه با تأمین کنندگان و مشتریان در شرایط جهانی، نحوه تأثیر فاصله قدرت بر تصمیمات و اجرا، نحوه ایجاد اعتماد در زمانی که افرادی که با آنها کار می کنید دور است و موارد دیگر را بیاموزید. اهداف یادگیری توضیح دهید که چگونه رفتار رهبری باعث همکاری قوی بین اعضای تیم می شود. سه مهارت را ذکر کنید که به تیم ها کمک می کند با موفقیت همکاری کنند. برخی از تأثیرات منفی که زبان، فرهنگ و فاصله می تواند بر یک پروژه داشته باشد نام ببرید. تعیین کنید که چگونه می توانید تأثیر مناطق زمانی را بر همکاری کاهش دهید. تفاوتهای افراد با زمینه بالا و افراد با زمینه پایین را تشخیص دهید. اصطلاحات "تک رنگ" و "چند ساله" را تعریف کنید.

به عنوان یک پروژه، محصول یا مدیر کل، نقش شما ممکن است شامل کار با تیمی از متخصصان باشد که در فناوری که کاملاً آن را درک نمی کنید ماهر هستند. چگونه با زبان آنها صحبت می کنید و کارها را انجام می دهید؟ در این دوره، فیل گلد به شما کمک می کند تا بهترین روش برای نزدیک شدن و همکاری با دیگران که تخصص آنها بیشتر فنی است را شناسایی کنید. فیل در مورد چگونگی عبور از عدم قطعیت اولیه شما به عنوان یک فرد غیر تکنیکی، سرعت بخشیدن به سرعت در کار تیم خود و برقراری ارتباط موثر با همکاران بیشتر از نظر فنی صحبت می کند. نحوه مدیریت موفق یک تیم فنی، از جمله نحوه اجرای فرایندهای تجاری را بیاموزید. به علاوه، فیل نقش رهبر یک تیم فنی را توضیح می دهد و نحوه روشن شدن اهداف و ایجاد یک محیط کار حمایتی را توضیح می دهد. اهداف یادگیری بهترین روش ها برای ایجاد اعتماد و اعتبار را با یک تیم فنی مشخص کنید. "مکالمه مبتنی بر داده" را تعریف کنید. استراتژی هایی را تشخیص دهید که به یک متخصص غیر فنی کمک می کند تا با یک تیم فنی سازگار شود. سه روش را نام ببرید که می توانید به کارکنان یک بخش در حال رشد سریع کمک کنید تا در انجام پروژه ها و وظایف سریع عمل کنند. نقش اصلی یک مدیر را به یاد آورید. مزایای محیط کار انعطاف پذیر را تعیین کنید.

هرچه پروژه پیچیده تر باشد، به احتمال زیاد به کمک فروشندگان و شرکای خارجی نیاز خواهید داشت. تدارکات فرآیند برنامه ریزی، مدیریت و اجرای خرید کالاها و خدمات خارجی برای سازمان شما است. در این دوره، نویسنده، سخنران و مربی الیور یاربرو توضیح می دهد که مدیریت تدارکات چیست و چرا برای موفقیت شما به عنوان مدیر پروژه ضروری است. مفاهیم کلیدی، مشکلات، عوامل مهم موفقیت، و بهترین شیوه های اجرا را مرور کنید. بیاموزید که چگونه با فروشندگان مختلف و تیم مدیریت قرارداد، با انواع قراردادهای تدارکات همکاری کنید. به علاوه، روندهای در حال ظهور مانند خرید سریع و خریدهای خرد را بررسی کنید، که به تسریع خریدها کمک می کند. اهداف یادگیری نقش مدیر تدارکات را در فرایند خرید توضیح دهید. موارد ضروری ارتباط خوب با فروشندگان را کشف کنید. مراحل سیستم کنترل تغییر قرارداد را بررسی کنید. شناسایی خطرات احتمالی در یک پروژه. هدف یک جلسه ختم را مشخص کنید.

رویکرد مدیریت پروژه از منظری جدید: با بررسی کارهایی که نباید انجام داد. کریس کرافت، مربی با تجربه در دنیای واقعی، با استفاده از مثالهای دنیای واقعی، 10 اشتباه رایجی که مدیران پروژه مرتکب میشوند را معرفی میکند و نحوه اجتناب از آنها را توضیح میدهد. این دوره توصیه های عملی در مورد چگونگی ایجاد یک نمودار گانت موثر، زمان بندی مجدد وظایف بدون تأثیر بر زمان بندی پروژه و برقراری ارتباط با روسا و مشتریان ارائه می دهد. به علاوه، انجمن مدیریت پروژه (APM) و متدولوژی های 12 مرحله ای و صلاحیت های مهم مدیریت پروژه را بررسی کنید. اهداف یادگیری توضیح دهید که چه چیزی باعث دشواری یک پروژه می شود. بین اجزای مختلف روش مدیریت پروژه تمایز قائل شوید. اهمیت استفاده از نمودارهای گانت و نمودارهای شبکه در برنامه ریزی یک پروژه را توضیح دهید. مشکلات نشان داده شده در نمودار گانت را شناسایی کنید. مزایای مرحله بررسی در مدیریت پروژه را شرح دهید. نحوه ایجاد و استفاده از نمودار گانت در اکسل را شرح دهید.

الزامات پروژه این است که چگونه مدیران پروژه نیازهای کسب و کار را تعیین می کنند و اهداف پروژه را همسو می کنند. الزامات همچنین مبنایی برای تعیین دامنه پروژه ، اختصاص منابع و انجام آزمایش پذیرش است. در این دوره ، Daniel Stanton ، PMP ، یک فرایند آسان و 10 مرحله ای را برای مدیریت نیازهای هر پروژه معرفی می کند. نحوه تعیین استانداردهای قابل اجرا ، شناسایی ذینفعان خود ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل الزامات ، اولویت بندی آنها و ثبت نتایج خود را بیابید. دانیل همچنین توضیح می دهد که چگونه درخواست تأیید نیازهای پروژه را درخواست کرده و درخواست تغییر مداوم را مدیریت کنید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - نحوه مدیریت مناسب نیازها را توصیف کنید. - تمایز بین برنامه های در نظر گرفته شده برای جلب الزامات ذینفعان و درگیر نگه داشتن ذینفعان - اصطلاحاتی را که در تحلیل سهامداران استفاده می شود تعریف کنید. - 10ویژگی مورد نیاز پروژه را مشخص کنید. - روشهای مناسب برای تعیین اولویت های مورد نیاز پروژه را مرور کنید.