دوره آموزشی مبانی مدیریت پروژه: تیم ها (با زیر نویس فارسی)
دورههای آموزشی مرتبط (19 دوره)

شش سیگما، یک روش مشتری محور و مبتنی بر داده است که به طور گسترده برای تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد فرآیندها، محصولات و خدمات استفاده میشود. در این دوره آموزشهای لازم برای تبدیل شدن به یک کمربند سبز شش سیگما را فرا بگیرید. کمربندهای سبز با هدایت کمربند سیاه در پروژههای شش سیگما به صورت نیمه وقت شرکت میکنند یا آنها را هدایت میکنند. متخصص تعالی عملیاتی، مربی استاد کمربند سیاه و استاد و دکتر Richard Chua نحوه استفاده از شش سیگما و روند، کیفیت و ابزار آماری آن را در حالی که شما را برای تبدیل شدن به یک کمربند سبز شش سیگما آماده میکند، توضیح میدهد. توجه: دکتر Richard Chua با استفاده از دورههای مبانی شش سیگما و دورههای آموزشی Minitab خود، و مجموعهای از موضوعات را پوشش میدهد، از جمله تجزیه و تحلیل سیستم اندازه گیری، آمار توصیفی، تست فرضیه، طراحی آزمایشها، کنترل فرآیند آماری و موارد دیگر. موضوعات شامل: شش سیگما و سازمان جمع آوری صدای مشتری اصول مدیریت پروژه نقشه ها را پردازش کنید نمونه گیری در جمع آوری داده ها تحلیل سیستم اندازه گیری اندازه گیری عملکرد با استفاده از آمار توصیفی اقدامات عملکرد فرآیند آزمایش فرضیه آزمایش میانگین، واریانس، نسبت ها و استقلال همبستگی و رگرسیون استفاده از ماتریس های انتخاب با استفاده از حالت های خرابی و تجزیه و تحلیل اثرات تدوین برنامه های کنترلی کنترل فرآیند آماری

موفقیت کلی شما به عنوان یک مدیر پروژه به توانایی شما برای شناسایی و مدیریت مسائل اخلاقی بستگی دارد. رفتار اخلاقی نیز یک الزام برای (Project Management Institute (PMI است. برای افزایش اعتبار و افزایش مشارکت و موفقیت پروژه، باید یاد بگیرید که چگونه پروژه خود را به روش اخلاقی انجام دهید و هر مشکلی را که ممکن است به وجود آیند را حل کنید - به دلیل تعارض منافع، فشار بیزنس، یا حتی ترس از شکست. در این درس به Bob McGannon بپیوندید، زیرا او ارزشهای اصلی پروژههای اخلاقی و معیارهای اخلاقی را بررسی کرده و استانداردهای اخلاقی متفاوتی را که می توان برای مدیریت پروژه به کار برد، را بررسی میکند. او همچنین نشان میدهد که چگونه چارچوبی برای تصمیمگیری اخلاقی ارایه دهید که انتظارات فرهنگی منحصر به فرد سازمان شما را با استانداردهای شخصی شما متعادل سازد. موضوعات شامل: سه ارزش اخلاقی مورد استفاده در مدیریت پروژه را توصیف کنید. سه راهکار را برای نشان دادن توجه به زمان و نیروی مغزی هنگام برقراری ارتباط مشخص کنید. عواقب نقض استاندارد اخلاقی اجباری ارائه شده توسط PMI را توضیح دهید. مشخصات استانداردهای آرزوی PMI را خلاصه کنید. تعیین کنید که آیا یک وضعیت شواهدی را برای یک استاندارد آمال ارائه می دهد. سه چالش مشترک موجود در حین شروع طرح ریزی و برنامه ریزی را بشناسید.

کشف کنید که چگونه برنامهریزیهای پروژه بسازید که به شما کمک میکند اهداف پروژه خود را به موقع و در چارچوب بودجه انجام دهید - در حالی که به اندازه کافی انعطافپذیر باشید تا تغییرات را تطبیق دهید. در این دوره، مربی و PMP بانی بیافور به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های پروژه را به طور فعال مدیریت کنید. بیاموزید که چگونه یک برنامه برای مدیریت برنامه ریزی ایجاد کنید. شناسایی فعالیت ها و نقاط عطف؛ برآورد هزینه ها؛ تخصیص و مذاکره برای منابع؛ و برنامه را در طول زمان مدیریت کنید. بانی تکنیک هایی را برای کشف و حل تعارضات برنامه، کوتاه کردن بازه های زمانی و کاهش هزینه ها معرفی می کند. در پایان دوره، شما مهارت هایی را که برای برآورده کردن انتظارات ذینفعان و سازگاری با تغییرات در طول عمر پروژه نیاز دارید، فرا خواهید گرفت. توجه: این دوره با بهترین تجربیات از راهنمای مجموعه دانش مدیریت پروژه، (راهنمای PMBOK®) - ویرایش ششم، که توسط موسسه مدیریت پروژه منتشر شده است، هماهنگ است. اهداف یادگیری تدوین برنامه مدیریت زمانبندی شناسایی فعالیت های پروژه افزودن نقاط عطف سازماندهی کار تخمین مدت زمان و کار مدیریت تاخیر در وابستگی ها تعریف منابع تخصیص منابع به فعالیت ها کار با کارگران پاره وقت و از راه دور تکالیف تنظیم دقیق بهینه سازی زمان بندی ها مدیریت و تغییر برنامه ها

به عنوان یک مدیر پروژه، بیشتر وقت خود را برای برقراری ارتباط صرف خواهید کرد. برای اینکه یک پروژه در حال حرکت سریع در مسیر خود داشته باشید، باید بدانید چگونه ایمیلهای، تماسهای تلفنی، پست صوتی، و مستندسازی را مدیریت کنید. در این درس، مربی Doug Rose اسرار مدیریت ارتباطات پروژه را به اشتراک میگذارد، با جزئیات توضیح میدهد که چطور یک استراتژی ارتباطی محکم را طراحی کنید تا تیم شما را در به حداکثر رساندن خرید و اولویت بندی ورودی های ذینفع، کمک کند. کشف کنید که چگونه از یک برنامه ارتباطی برای توسعه اهداف ارتباطی دو طرفه، برگزاری جلسات کارآمد و ایجاد گزارشهای دقیق استفاده کنید. موضوعات شامل: "سر و صدا" را در یک پیام تعریف کنید. بهترین روش ارتباطی را برای موضوعی دارای احساسات و پیچیده مشخص کنید. هدف ثبت نام ذینفعان را بخاطر بسپارید. چهار ربع را در یک شبکه قدرت و بهره نام ببرید. شایعترین مانع برقراری ارتباط در تیمهای متقابل عملکرد را تشخیص دهید. رویکرد SHARKS را مرور کنید و توضیح دهید که چگونه به سازمان ملاقات کمک می کند.

بدون ریسک، هیچ پاداشی وجود ندارد. اما اگر به درستی مدیریت نشود، ریسک توانایی شما را برای دستیابی به اهداف پروژه کاهش می دهد و می تواند آن را به کلی از مسیر خارج کند. در این دوره، نویسنده و PMP Bob McGannon به شما نشان می دهد که چگونه ریسک پروژه را پیش بینی، ارزیابی و مدیریت کنید، خواه پروژه شما بزرگ باشد یا کوچک. باب توضیح میدهد که ویرایش هفتم PMBOK چگونه با ریسک سروکار دارد و چرا مدیریت ریسک برای موفقیت پروژه بسیار مهم است. کشف کنید که چگونه می توانید میزان تحمل ذینفعان خود را برای ریسک اندازه گیری کنید، یک برنامه ریسک جمع آوری کنید، یک ثبت ریسک ایجاد کنید، و با بروز خطرات تداوم پروژه را حفظ کنید.

ذینفعان شما - افرادی که علاقه مند به نتایج پروژه شما هستند - ممکن است در کار روزمره شما حضور نداشته باشند. اما از آنجا که آنها در نهایت بر نتایج پروژه شما تأثیر میگذارند، دانستن اینکه چگونه میتوانید ذینفعان خود را تعیین کنید و به آنچه آنها نیاز دارند، موفقیت شما به عنوان مدیر پروژه است. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه نیازها و انتظارات صریح و ضمنی ذینفعان را شناسایی کرده و تعامل ذینفعان را ایجاد و حفظ کنید. مربی Natasha Kasimtseva با بیان جزئیات مزایای قابل اندازه گیری مربوط به مدیریت موفق سهامداران شروع میکند. وی سپس توضیح میدهد که چگونه سهامداران خود را بطور تکراری شناسایی کنید. تجزیه و تحلیل و ارزیابی سهامداران با استفاده از هر دو هوش هیجانی و ابزار نمایش داده ها. و به عنوان یک رهبر درگیر تفکر مبتنی بر خدمات باشید. موضوعات شامل: اهمیت ذینفعان را توضیح دهید. نقش های ذینفع را مشخص کنید. عوامل اصلی تعامل ذینفعان را خراب کنید. عناصر فرآیند تعامل ذینفعان را تعیین کنید. از بین ابزارهای مورد استفاده برای مدیریت مشارکت ذینفعان متمایز شوید.

یکی دو دقیقه سریع وقت بگذارید و نکات ارزشمند و صرفه جویی در وقت Microsoft Project را از یک طرفدار مدیریت پروژه، مربی Bonnie Biafore بیاموزید. او یک سری راه حلهای داخلی برای بسیاری از رایجترین موضوعاتی که باعث ناامیدی کاربران پروژه میشود، شامل ورود دادهها، برنامه ریزی، قالب بندی، منظم ماندن و موارد دیگر را ارائه میدهد. موضوعات شامل: کار سریعتر در پروژه مایکروسافت وارد کردن داده ها استفاده از میانبرهای صفحه کلید قالب بندی جدول ها اصلاح نماها مرتب سازی و فیلتر کردن برنامه ریزی کار با Files پشتیبان گیری امنیت اشتراک گذاری سفارشی سازی با یک همکار

روابط خود را با همکاران، مشتریان و مدیران خود بهبود بخشید و راه خود را از طریق تعارض به همکاری بازگردانید. در این دوره، لیزا گیتس، مربی مذاکره و رهبری، اسرار حل موثر تعارض را به اشتراک می گذارد و تکنیک های ساده و تکرارپذیری را که در اکثر موقعیت های تجاری کاربرد دارد، آشکار می کند. او "نقشه راه حل"، چارچوبی کاربردی برای کاوش و حل اختلافات، از جمله شناسایی موضوع و تشخیص واقعیت از داستان، ارائه می دهد. یک سناریو به شما کمک می کند تا بهترین شیوه ها را برای باز کردن مکالمه درگیری، راه حل های طوفان مغزی و توافق به دست آورید. علاوه بر این، او تکنیک های حل تعارض قدرتمندی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در تقویت مهارت گوش دادن و تنظیم مجدد مشکلات برای یافتن زمینه های مشترک کمک کند. اهداف یادگیری چرخه "نام، سرزنش، ادعا" را تعریف کنید. انواع مختلف سبک های تعارض را تشخیص دهید. تاکتیک های بحث برانگیز را بشناسید. مسائل و نیازها را مشخص کنید. نحوه چارچوب بندی مجدد را توضیح دهید. افزایش ظرفیت تعارض

بیاموزید که چگونه از شش سیگما برای بهبود عملکرد فرایندها، محصولات و خدمات خود استفاده کنید. دکتر ریچارد چوآ مبانی شش سیگما را توضیح می دهد-رویکردی برای مشتری محور و داده محور برای بهبود. او مفاهیم اساسی، از جمله الزامات حیاتی به کیفیت (CTQ)، تنوع، نقص در میلیون فرصت (DPMO)، نقش ها و کمربندهای متخصصان Six Sigma و معیارهای شناسایی موفقیت آمیز پروژه های شش سیگما را بررسی می کند. بقیه دوره از طریق پنج مرحله Six Sigma DMAIC - تعریف، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، بهبود و کنترل - و مراحل، داده ها و تحویل های کلیدی مربوط به هر مرحله را طی می کند. اهداف یادگیری شش سیگما چیست؟ مفاهیم کلیدی مانند Y = f (x) و سطح سیگما انتخاب پروژه های شش سیگما و اعضای تیم برنامه ریزی در مرحله تعریف جمع آوری داده ها در مرحله اندازه گیری تجزیه و تحلیل داده ها در مرحله تجزیه و تحلیل ارزیابی راه حل ها در مرحله بهبود تدوین برنامه کنترل در مرحله کنترل

پروژه های چند منظوره در محیط تجاری امروز رایج هستند. رهبری این نوع پروژه ها شامل توانایی ایجاد تیم ها و برنامه های مثر است. در این دوره، دانیل استانتون تکنیک های مورد نیاز برای اتخاذ رویکرد کارآمد با استفاده از چارچوب رهبری پروژه DIRECT را ارائه می دهد. او نحوه تعریف محدوده، بررسی گزینه ها، انتخاب مسیر عمل و اجرای برنامه را توضیح می دهد. او همچنین در مورد چگونگی تجدید نظر در فرایندها و کمک به مردم برای تغییر با تغییرات بحث می کند. پروژه های بزرگ و کوچک می توانند از بهبود سیستم عامل ها و عرضه محصولات جدید گرفته تا جایگزینی روش های قدیمی و پیشرفت در امکانات جدید سود ببرند. اهداف یادگیری نامی که مسئول تأیید منابع پروژه است را نام ببرید. ستون فقرات نمودار استخوان ماهی را به یاد بیاورید. لیست ویژگی های محیط. ابزارهای مورد استفاده برای فرآیندهای نقشه برداری را مشخص کنید. آنچه را که باید در لیست اقلام اقدام شود ثبت کنید. به یاد بیاورید که معیارهای پروژه باید به چه چیزی مرتبط باشد.

درک و بکارگیری برتری عملیاتی برای بهبود فرایندها، محصولات و خدمات سازمان خود برای مزیت رقابتی پایدار. دکتر ریچارد چوا، مشاور، پروفسور و مربی دارای گواهینامه Lean Six Sigma Master Belt Black، اصول تعالی عملیاتی را از مفاهیم و ابزارهای کلیدی گرفته تا روش ها و بهترین شیوه های اجرایی توضیح می دهد. او اصول ناب را توضیح می دهد و نحوه حذف تنوع، عملیاتی کردن صدای مشتری (VOC)، اثبات خطا و ایجاد کیفیت در منبع را نشان می دهد. او روش هایی مانند Lean Six Sigma (DMAIC)، Kaizen، Design for Six Sigma (DMADV) و مدیریت جریان ارزش (VSM) را پوشش می دهد و نحوه انتخاب مناسب برای برنامه خود را نشان می دهد. وی با به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه های اجرایی برای هدایت طرز فکر، رفتارها و نتایج مناسب برای حفظ تعالی عملیاتی، نتیجه گیری می کند. اهداف یادگیری برتری عملیاتی چیست؟ مفاهیم و ابزارهای کلیدی انتخاب روش شناسی مناسب چالش های پیاده سازی حسابرسی برای تعالی پایدار

کمربندهای سبز یا کمربندهای سیاه که پروژه های Lean Six Sigma را هدایت می کنند، به خوبی آموزش دیده اند و آماده اند تا پروژه شما را به خط پایان هدایت کنند. اما شما، به عنوان یک عضو تیم در تیم پروژه Lean Six Sigma، چه چیزی را باید بدانید تا موثر واقع شود؟ در این دوره، دکتر ریچارد چوآ پوشش مفاهیم بنیادی Lean Six Sigma را ارائه می دهد که می تواند به شما در ارزش افزوده به پروژه شما کمک کند. در اینجا، او بر ابزارها و تکنیک های کلیدی در مراحل تعریف و اندازه گیری DMAIC - تعریف، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، بهبود و کنترل - تمرکز می کند. کشف کنید که چگونه Lean Six Sigma ناب را با DMAIC ادغام می کند. در مورد منشور پروژه، نقشه فرآیند، استفاده از نمودارهای Pareto برای شناسایی مناطق مشکل دار و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید. برای کسب اطلاعات در مورد سه مرحله نهایی DMAIC، قسمت بعدی سری Lean Six Sigma Teams را بررسی کنید. اهداف یادگیری توضیح دهید که چگونه می توان شش سیگمای ناب را مشخص کرد. نمونه هایی از الزامات Critical-to-Quality (CTQ) را نام ببرید. یک اصطلاح جایگزین برای نقشه فرآیند شنا تشخیص دهید. مفهوم تکرارپذیری را توضیح دهید. به یاد بیاورید که با افزایش تنوع چه اتفاقی می افتد. نحوه مقایسه تنوع در عملکرد فرآیند را توضیح دهید. Cp را بشناسید

کمربندهای سبز یا کمربندهای سیاه که پروژه های Lean Six Sigma را هدایت می کنند، به خوبی آموزش دیده اند و آماده اند تا پروژه شما را به خط پایان هدایت کنند. اما شما، به عنوان یک عضو تیم در تیم پروژه Lean Six Sigma، چه چیزی را باید بدانید تا موثر واقع شود؟ در این دوره، دکتر ریچارد چوا پوشش ابزارهای بنیادی Lean Six Sigma را ارائه می دهد که می تواند به شما در افزودن ارزش به پروژه شما کمک کند. در اینجا، او بر روی مراحل تجزیه و تحلیل، بهبود و کنترل روش DMAIC - تعریف، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، بهبود و کنترل - تمرکز می کند. کشف کنید که چگونه Lean Six Sigma ناب را با DMAIC ادغام می کند. سپس نحوه انجام تجزیه و تحلیل را با استفاده از ابزارهایی مانند نمودارهای علت و معلولی، رای گیری چندگانه، نمودارهای پراکندگی، همبستگی و رگرسیون بیاموزید. با نحوه بهبود فرایندها با استفاده از روش هایی مانند FMEA و Kaizen آشنا شوید. در نهایت، نحوه پیاده سازی کنترل ها و شیوه های مدیریت جریان ارزش را بیابید. برای اطلاع از دو مرحله اول DMAIC، قسمت قبلی سری Lean Six Sigma Teams را بررسی کنید. اهداف یادگیری چگونه Lean Six Sigma ناب را با DMAIC ادغام می کند درک هدف و مراحل مراحل تجزیه و تحلیل، کنترل و بهبود استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل تست فرضیه برنامه ریزی جمع آوری داده ها بهبود فرایندها با روشهای FMEA، Just in Time و Kaizen برنامه ریزی و اجرای کنترل فرآیندها

اگر به عنوان رهبر رویداد Lean Six Sigma Work-Out یا Kaizen در سازمان خود تعیین شده اید، از کجا شروع می کنید؟ این دوره آموزشی نحوه تهیه، برنامه ریزی و انجام این جلسات کاری فشرده را ارائه می دهد. دکتر ریچارد چوا-نویسنده، پروفسور و مربی دارای گواهینامه Lean Six Sigma Master Belt-توضیح می دهد که رویداد Work-Out یا Kaizen چیست و چگونه آماده و برنامه ریزی شود، از جمله توسعه هدف، دامنه و دستور کار دقیق. انتخاب ابزار Lean Six Sigma ؛ و تصمیم بگیرید که چه کسی را دعوت کنید او همچنین نحوه انجام انواع مختلف رویدادها و پیگیری را نشان می دهد. نمونه برنامه های تفصیلی ارائه شده است. توجه: این دوره شامل تسهیل مجامع عمومی نمی شود. این ویژه برنامه ریزی رویدادهای Work-Outs و Kaizen است. هرگونه آموزش پیش نیاز در مسیرهای یادگیری تعالی عملیاتی و شش سیگما باید از قبل تکمیل شود. اهداف یادگیری هدف یک بیانیه دامنه کلی را تعیین کنید. مرحله ای را در دستور کار مشخص کنید که به شرکت کنندگان بگوید در صورت نیاز به رویداد نیاز دارند یا خیر. بخشهایی از دستور کار دقیق را که برای ترسیم جریان ارزش مورد استفاده قرار می گیرد، لیست کنید. سه روش مفید برای تولید راه حل ها پس از ترسیم جریان ارزش در رویداد Kaizen نام ببرید. زمان لازم برای تمرین FMEA را تشخیص دهید. هدف تمرین راه حل را به یاد بیاورید.

عصر دیجیتال فردا امروز است و نیازهای فناوری برای همیشه در حال تغییر و تحول هستند. مهم است که با محصولات و منابعی که به شما در ارتقای سطح شغلی، درک عمیقتر از نیازهای فنآوری شغل خود و ایجاد جریانهای کاری کارآمدتر و سادهتر کمک میکنند، جلوتر از منحنی باشید. در این دوره، زکیه مکی، مشاور یادگیری آموزش غیر سنتی، دانش خود را در مورد نحوه استفاده از Outlook، Teams، OneNote، Word، Excel و PowerPoint برای پشتیبانی بهتر از استفاده شما از Microsoft 365 به اشتراک می گذارد.، و OneNote، به شما نشان می دهد که چگونه به نیازهای خاص خود سفارشی و خودکار کنید. سپس با استفاده از ورد و اکسل برای ادغام ایمیل قدم میزند. زکیه با نشان دادن نحوه اضافه کردن یک خط رنگ به ارائههای خود به پایان میرساند تا آنها را پویاتر کنید. پس از این دوره، میتوانید از محصولات Microsoft 365 برای ایجاد کارایی در کار خود، بر اساس ترجیحات خود، استفاده کنید.

همکاری به یکی از با ارزش ترین مهارت هایی تبدیل شده است که یک کارگر می تواند داشته باشد و مهارت دیجیتال با ابزارهای مختلف همکاری می تواند شما را متمایز کند و به شما کمک کند کارآمدتر کار کنید. در این دوره، مربی کورتنی هاج به شما نشان می دهد که چگونه از ابزارهای مخصوص مجموعه Microsoft 365 استفاده کنید که همکاری با اعضای تیم یا سهامداران پروژه را آسان می کند. کورتنی نحوه شروع کار با تیمهای مایکروسافت را بررسی میکند، که به شما امکان میدهد ارتباطات را با دیگران یکپارچه کنید. او نحوه استفاده از ویژگیهای مختلف در Teams را برای سادهسازی و بهبود ارتباطات به آسانی توضیح میدهد. کورتنی جنبههای مختلف ویژگی شیرپوینت مایکروسافت را مورد بحث قرار میدهد، که به شما امکان میدهد در زمان واقعی روی اسناد، صفحات گسترده یا ارائهها با دیگران کار کنید. در نهایت، کورتنی توضیح می دهد که چگونه می توانید از وب سایت های شیرپوینت برای کمک به شما در هنگام کار با دیگران استفاده کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Teams و SharePoint برای همکاری موثرتر با دیگران استفاده کنید.

الزامات پروژه این است که چگونه مدیران پروژه نیازهای کسب و کار را تعیین می کنند و اهداف پروژه را همسو می کنند. الزامات همچنین مبنایی برای تعیین دامنه پروژه ، اختصاص منابع و انجام آزمایش پذیرش است. در این دوره ، Daniel Stanton ، PMP ، یک فرایند آسان و 10 مرحله ای را برای مدیریت نیازهای هر پروژه معرفی می کند. نحوه تعیین استانداردهای قابل اجرا ، شناسایی ذینفعان خود ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل الزامات ، اولویت بندی آنها و ثبت نتایج خود را بیابید. دانیل همچنین توضیح می دهد که چگونه درخواست تأیید نیازهای پروژه را درخواست کرده و درخواست تغییر مداوم را مدیریت کنید. موضوعات مورد بحث عبارتند از: - نحوه مدیریت مناسب نیازها را توصیف کنید. - تمایز بین برنامه های در نظر گرفته شده برای جلب الزامات ذینفعان و درگیر نگه داشتن ذینفعان - اصطلاحاتی را که در تحلیل سهامداران استفاده می شود تعریف کنید. - 10ویژگی مورد نیاز پروژه را مشخص کنید. - روشهای مناسب برای تعیین اولویت های مورد نیاز پروژه را مرور کنید.

در هر صنعت ، موفقیت با تغییر قابل اندازه گیری و پایدار یک چالش است. در این دوره ، دکتر Richard Chua با تعیین معیارهای مناسب ، اعمال فرآیندهای اعمال نفوذ قادر به پشتیبانی از تغییر مورد نظر ، و تبدیل ذهنیت ها و رفتارها ، به مدیران نشان می دهد که چگونه می توانند تغییر رفتارها و ایده ها را اندازه گیری و حرکت را تغییر دهند. او الگویی برای ایجاد تغییرات پایدار در اختیار دارد و نحوه استفاده از آن را برای فعال کردن ، توانمندسازی و تشویق تغییر در سازمان توضیح می دهد. وی نحوه استفاده از معیارها را برای ایجاد تغییرات پایدار ، و همچنین تشخیص اینکه چگونه می توان تمرکز مشتری را در معیارها برای هدایت نتایج مطلوب در نظر گرفت ، پوشش می دهد. به علاوه ، او جزئیات چگونگی توانمند سازی در ایجاد تغییر و ارائه اختیارات و کنترل با استفاده از برنامه های کنترل و روش های استاندارد برای عملیاتی کردن توانمندسازی کارمندان را شرح می دهد. سرانجام ، وی بر لزوم همسان سازی معیارها ، پاداش ها و ارزیابی های عملکرد برای تشویق و تقویت تغییر در ذهنیت ها و پیامدهای رفتار مورد نظر تأکید می کند. پس از پایان دادن به این دوره ، او یک چک لیست را تهیه می کند تا شما بتوانید تجزیه و تحلیل شکاف را انجام دهید تا شما را به تجهیزات بهتر جهت انجام تغییرات قابل اندازه گیری و پایدار تبدیل کند.

دکتر ریچارد چوا نحوه وارد کردن و سازماندهی داده ها را نشان می دهد. کاربرگ و پروژه های Minitab را باز ، ذخیره و به اشتراک بگذارید ؛ ایجاد نمودار و نمودار. و از آمار توصیفی و آزمونهای آماری در Minitab برای نتیجه گیری و تصمیم گیری مبتنی بر داده استفاده کنید. سپس بیاموزید که چگونه در مورد داده های مداوم - اجرای آزمون های نرمال بودن ، آزمون های واریانس ، همبستگی و آزمون های رگرسیون ساده - استنباط کنید. در آخر ، چگونگی به اشتراک گذاشتن یافته های خود با دیگران با استفاده از گزارش ها و تکنیک های ساده کپی و چسباندن را کشف کنید. شروع به تماشا کنید تا بدانید چرا Minitab یکی از محبوب ترین ابزارهای نرم افزاری آماری در جهان است. موضوعات شامل: نحوه استفاده از نمودارها و نمودارهای نمایشی از جمله میله ، نمودارهای پارتو و نمودارهای پراکنده را تعیین کنید. نحوه مقایسه واریانس و ابزارهای متعدد را بشناسید. نحوه مقایسه میانگین ها را مشخص کنید. نحوه اجرای یک آزمون رگرسیون چندگانه را کاوش کرده و داده های بدست آمده را بررسی کنید. نحوه مقایسه استنتاج روی داده های مداوم را تجزیه کنید. نحوه مقایسه نسبت ها را از هم متمایز کنید.