کارکردن همراه با خلاقیت - Working with Creatives

مسیر آموزشی کارکردن همراه با خلاقیت - Image of Learn Path Working with Creatives
کارکردن همراه با خلاقیت Working with Creatives
کار با افراد خلاق می تواند برای افراد تازه کار در روند خلاقیت مشکل باشد. معمولاً برای کسانی که با یک طراح ، تصویرگر یا سایر افراد خلاق کار می کنند ، بازخورد غیرمفیدی ارائه می دهند یا این فرایند را کوچک مدیریت می کنند. در این مسیر ، بیاموزید که چگونه شریک خلاق خود را قادر سازید تا بهترین کار خود را انجام دهد.
Working with Creatives
Working with creatives can be tricky for those new to the creative process. It’s common for those working with a designer, illustrator, or other creative to provide unhelpful feedback or micromanage the process. In this path, learn how to enable your creative partner to do their very best work.
مدت زمان: 2h 39m
تعداد دوره ها: 3
مجموع قیمت: (۵۱,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۳۵,۷۰۰
تعداد مدرسین: 3
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارزش طراحی گرافیک حرفه ای - Image of Course The Value of Professional Graphic Design 58 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارزش طراحی گرافیک حرفه ای

    The Value of Professional Graphic Design

    هیچ میانبر برای طراحی گرافیکی حرفه ای وجود ندارد. چه لوگو، کارت ویزیت یا وب سایت باشد، طراحی بد کسب و کار را از بین می برد. اما مشتریان اغلب تعجب می کنند که آیا یافتن و استخدام یک متخصص ارزش تلاش را دارد؟ در همین حال، طراحان تلاش می کنند ارزش خود را برای مشتریانی که وسوسه DIY هستند، بیان کنند. قهرمانان شان آدامز به نمایندگی از کار خود با AIGA در سطح بین المللی طراحی می کنند. در اینجا او دیوار بین طراحان و مشتریان را خراب می کند تا آنها بتوانند تجربه همکاری مشترک و موفقی داشته باشند. چرایی و چگونگی، بایدها و نبایدها، و استراتژی های ساده برای یافتن مشارکت خوب، همکاری در طراحی ها و مذاکره در مورد هزینه ها، از هر دو طرف جدول وجود دارد. بعلاوه، روشهای سنجش بازده سرمایه گذاری را بیاموزید و مدرکی را ارائه دهید که نشان می دهد طرح کار می کند. اهداف یادگیری چرا یک طراح گرافیک استخدام کنیم؟ چگونه طراح گرافیک پیدا می کنید؟ هزینه پروژه های طراحی گرافیک چقدر است؟ طراحان گرافیک چقدر باید هزینه کنند؟ وظایف طراح گرافیک چیست؟ چگونه یک طراح گرافیک می تواند ثابت کند که یک طرح موفق است؟

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی کار با خلاقیت - Image of Course Working with Creatives 59 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی کار با خلاقیت

    Working with Creatives

    هر کسب‌وکار، برند، محصول و خدمات به یک هویت بصری قوی از طریق تمام رسانه‌ها نیاز دارد. در نتیجه، مهم است که مشتریان و متخصصان خلاق بتوانند به طور موثر با هم‌کار کنند. و کلید موفقیت، همانند هر رابطه‌ای، ارتباط است. در این درس یاد بگیرید که چطور با ذهنیت، مشکلات عاطفی و گهگاه هرج و مرج یک مشارکت خلاق مقابله کنید. در طی این درس Bonnie Siegler در مورد نحوه بیان اهداف تصویری خود به یک طراح بحث می‌کند و یک مسیر مشخص و ثابت را تعیین می‌کند. اهداف یادگیری سلیقه خود را بشناسید و به دنبال آن باشید ایجاد خلاصه بودجه خود را بدانید بهترین شیوه ها برای کار با طراحان دادن بازخورد قاضی منصف بودن وقتی کار نمی کند چه باید کرد

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی طوفان فکری - Image of Course Learning Brainstorming 42 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طوفان فکری

    Learning Brainstorming

    در حالی که مفهوم ایده پردازی گروهی یک ایده مدرن نیست، اصطلاح "طوفان مغزی" به عنوان یک فرایند خلاقیت رسمی مطرح نشد تا اینکه الکس آزبورن اسطوره تبلیغات این فرایند را در سال 1948 توضیح داد. در حالی که طوفان مغزی هنوز تکنیک غالب در مورد ایده است. نسل، طوفان مغزی اغلب قبل از شروع شکست می خورد. چرا؟ زیرا سازمان دهنده تصویر واضحی از هدف، روند یا نتیجه مورد نظر ندارد. در این دوره، استفان مومو طوفان فکری را به عصر مدرن وارد می کند، با قوانین و تکنیک هایی که به شما کمک می کند تا جلسات طوفان فکری خلاقانه تری را راه اندازی و اجرا کنید، از جمله اینکه قبل، حین و بعد از هر جلسه چه باید کرد. او همه چیز را از پویایی ایده پردازی گروهی گرفته تا تکنیک های طوفان مغزی مانند وب بندی ایده، بوکس زمان و ساختار داستان توضیح می دهد. در پایان، شما به هر چیزی که برای اجرای یک جلسه موثر طوفان فکری و استخراج بیشترین و بهترین ایده ها از افراد درگیر نیاز دارید مسلح خواهید شد.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Sean Adams - Image of Author Sean Adams

Sean Adams

شان آدامز، بنیانگذار شرکت معروف طراحی AdamsMorioka است، او در Art Center تدریس می کند و برای مشتریانی مانند Adobe تدریس می‌کند. شان آدامز، یک عضو تمام‌وقت در کالج طراحی Art Center است. او یکی از شرکای موسس شرکت معروف، AdamsMorioka بود. او رئیس فعلی AIGA و تنها رئیس دو دوره AIGA در تاریخ ۱۰۰ ساله این سازمان است . آدامز سه بار در هیات ملی AIGA خدمت کرده‌است و رئیس دانشگاه AIGA لس‌آنجلس بوده‌است. در سال ۲۰۱۴، آدامز مدال AIGA را دریافت کرد که بالاترین افتخار در این حرفه بود . او عضو AIGA و هم‌کار کنفرانس بین‌المللی طراحی در Aspen بوده است. آدامز نویسنده چندین ستون مجله و چندین کتاب پرفروش می‌باشد. او به عنوان یکی از چهل نفر از مهم‌ترین طراحان در سطح بین‌المللی در ID40 بشمار میرود و به عنوان یکی از ۱۰ طراح برجسته که امروزه با GDUSA کار می‌کنند ، ذکر شده‌است. وبلاگ او، burningsettlerscabin، به طور منظم در لیست ۱۰ وبلاگ برتر طراحی در آمریکا ‌است. آدامز یک نویسنده است که دوره‌های طراحی، نام تجاری و تاریخچه طراحی را برای lynda.com طراحی می‌کند. مشتریان آدامز شامل Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Adobe, Gap, The Metropolitan Opera, Frank Gehry Associates, Richard Meier Associates, Nickelodeon, USC, Sundance و Disney بودند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Bonnie Siegler - Image of Author Bonnie Siegler

Bonnie Siegler

بونی سیگلر بنیانگذار "Eight and a Half" است. مشتریان اخیر شامل Participant Media, Late Night with Seth Meyers, Brooklyn Public Library, Criterion Collection, Random House, Saturday Night Live, and the Frank Lloyd Wright Foundation. قبل از "Eight and a Half" ، بانی استودیوی طراحی "Number 17" را با شراکت اEmily Oberman همکاری کرد. در "Number 17" ، مشتریان بونی شامل the National September 11 Memorial & Museum, Saturday Night Live, The Daily Beast, Late Night with Jimmy Fallon, 30 Rock, Lucky, SuperFreakonomics, Colors magazine, This American Life, the Mercer Hotel, the Maritime Hotel, Chateau Marmont و چهار رستوران Jean-Georges Vongerichten بود. در حالی که در "Number 17" بود ، بونی همچنین به عنوان مدیر خلاق نیوزویک پس از نظارت بر طراحی مجدد کامل خود خدمت کرد. بونی به عنوان یکی از 50 طراح تأثیرگذار که امروز توسط Graphic Design USA کار می کنند ، انتخاب شد و یک طراح برجسته در پروژه Art Director Club's Legacy Project مدیر هنری بود. وی به عنوان رئیس کنفرانس ملی طراحی AIGA در سال 2013 خدمت کرد، که قبلاً در کنفرانس های طراحی و تلویزیون AIGA برای کنفرانس های فیلم و تلویزیون در سال های 1999 و 2001 بود و ریاست آن را انجام داده است. بونی همچنین Command X ، یک مسابقه زنده را با حضور طراحان جدید و آینده ، برای پنج سال آخر کنفرانس ملی طراحی AIGA ، ایجاد و تولید کرد. او همچنین به طور گسترده سخنرانی می کند ، اخیراً در Adobe MAX در لس آنجلس. کارهای استودیویی او در بایگانی طراحی دائمی AIGA است و او همچنین در هیئت ملی و همچنین به عنوان خزانه دار فصل نیویورک خدمت کرده است. کارهای وی توسط Art Directors Club, Type Directors Club, Society of Publication Designers, Webby Awards, and Broadcast Design Association پخش شده است. بونی در دوره های تحصیلات تکمیلی در Yale University و دانشکده هنرهای تجسمی تدریس کرده است ، یک هنرمند و مدرس مهمان در دانشکده طراحی رود آیلند (RISD) و کالج هنر انستیتوی مریلند (MICA) بوده است ، و در سال 2014 یک Koopman Distinguished Chair در هنرهای تجسمی در دانشگاه هارتفورد بوده است. قبل از راه اندازی شرکت خود در سال 1993 ، در شبکه های MTV کار کرد و قبل از آن نیز در دانشگاه Carnegie Mellon University در زمینه طراحی گرافیک تحصیل کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Stefan Mumaw - Image of Author Stefan Mumaw

Stefan Mumaw

استفان مومائو یک مدیر خلاق در DEG، که یک آژانس دیجیتال در کانزاس سیتی است، میباشد. او اخیرا شش کتاب نگارش کرده است، کتاب اخیر او Creative Boot Camp، یک دوره ۳۰ روزه در زمینه خلاقیت است . قبلا او با دنبال کردن ایده Monster، طراحی مجدد وب سایت و وب سایت ساده و Caffeine برای تیم خلاق و Caffeine برای ذهن خلاق با Wendy Lee Oldfield کار می‌کرد. او در طی سال‌ها در اجتماعات خلاق زیادی صحبت کرده‌است.

مشاهده پروفایل