کارکردن همراه با خلاقیت - Working with Creatives

-
1
58 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهیچ میانبر برای طراحی گرافیکی حرفه ای وجود ندارد. چه لوگو، کارت ویزیت یا وب سایت باشد، طراحی بد کسب و کار را از بین می برد. اما مشتریان اغلب تعجب می کنند که آیا یافتن و استخدام یک متخصص ارزش تلاش را دارد؟ در همین حال، طراحان تلاش می کنند ارزش خود را برای مشتریانی که وسوسه DIY هستند، بیان کنند. قهرمانان شان آدامز به نمایندگی از کار خود با AIGA در سطح بین المللی طراحی می کنند. در اینجا او دیوار بین طراحان و مشتریان را خراب می کند تا آنها بتوانند تجربه همکاری مشترک و موفقی داشته باشند. چرایی و چگونگی، بایدها و نبایدها، و استراتژی های ساده برای یافتن مشارکت خوب، همکاری در طراحی ها و مذاکره در مورد هزینه ها، از هر دو طرف جدول وجود دارد. بعلاوه، روشهای سنجش بازده سرمایه گذاری را بیاموزید و مدرکی را ارائه دهید که نشان می دهد طرح کار می کند. اهداف یادگیری چرا یک طراح گرافیک استخدام کنیم؟ چگونه طراح گرافیک پیدا می کنید؟ هزینه پروژه های طراحی گرافیک چقدر است؟ طراحان گرافیک چقدر باید هزینه کنند؟ وظایف طراح گرافیک چیست؟ چگونه یک طراح گرافیک می تواند ثابت کند که یک طرح موفق است؟
-
2
59 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهر کسبوکار، برند، محصول و خدمات به یک هویت بصری قوی از طریق تمام رسانهها نیاز دارد. در نتیجه، مهم است که مشتریان و متخصصان خلاق بتوانند به طور موثر با همکار کنند. و کلید موفقیت، همانند هر رابطهای، ارتباط است. در این درس یاد بگیرید که چطور با ذهنیت، مشکلات عاطفی و گهگاه هرج و مرج یک مشارکت خلاق مقابله کنید. در طی این درس Bonnie Siegler در مورد نحوه بیان اهداف تصویری خود به یک طراح بحث میکند و یک مسیر مشخص و ثابت را تعیین میکند. اهداف یادگیری سلیقه خود را بشناسید و به دنبال آن باشید ایجاد خلاصه بودجه خود را بدانید بهترین شیوه ها برای کار با طراحان دادن بازخورد قاضی منصف بودن وقتی کار نمی کند چه باید کرد
-
3
42 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر حالی که مفهوم ایده پردازی گروهی یک ایده مدرن نیست، اصطلاح "طوفان مغزی" به عنوان یک فرایند خلاقیت رسمی مطرح نشد تا اینکه الکس آزبورن اسطوره تبلیغات این فرایند را در سال 1948 توضیح داد. در حالی که طوفان مغزی هنوز تکنیک غالب در مورد ایده است. نسل، طوفان مغزی اغلب قبل از شروع شکست می خورد. چرا؟ زیرا سازمان دهنده تصویر واضحی از هدف، روند یا نتیجه مورد نظر ندارد. در این دوره، استفان مومو طوفان فکری را به عصر مدرن وارد می کند، با قوانین و تکنیک هایی که به شما کمک می کند تا جلسات طوفان فکری خلاقانه تری را راه اندازی و اجرا کنید، از جمله اینکه قبل، حین و بعد از هر جلسه چه باید کرد. او همه چیز را از پویایی ایده پردازی گروهی گرفته تا تکنیک های طوفان مغزی مانند وب بندی ایده، بوکس زمان و ساختار داستان توضیح می دهد. در پایان، شما به هر چیزی که برای اجرای یک جلسه موثر طوفان فکری و استخراج بیشترین و بهترین ایده ها از افراد درگیر نیاز دارید مسلح خواهید شد.