زنان در رهبری - Women in Leadership

مسیر آموزشی زنان در رهبری - Image of Learn Path Women in Leadership
زنان در رهبری Women in Leadership
زنانی که آرزوی نقش رهبری دارند در شرکت های امروزی با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. آنها برای فرصت های کلیدی منتقل می شوند ، کمتر از همکاران مرد خود حقوق می گیرند و از شبکه های مهم خارج می شوند. در این مسیر مهارت ها و استراتژی های اساسی برای موفقیت به عنوان رهبر در نیروی کار را بیاموزید.
Women in Leadership
Women who aspire to leadership roles face unique challenges in today's companies. They are passed over for key opportunities, paid less than their male colleagues, and left out of critical networks. In this path, learn essential skills and strategies for success as a leader in the workforce.
مدت زمان: 11h 31m
تعداد دوره ها: 13
مجموع قیمت: (۲۲۱,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۵۴,۷۰۰
تعداد مدرسین: 13
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی راهبردهای رهبری برای زنان - Image of Course Leadership Strategies for Women 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی راهبردهای رهبری برای زنان

    Leadership Strategies for Women

    منابع بیشماری مشکلاتی را که زنان برای دستیابی به رده های بالای مشاغل امروزی با آن روبرو هستند، ثبت کرده اند. رهبران زن با انتظارات، هنجارها و واقعیت های متفاوتی روبرو هستند - و حقوق کمتری دریافت می کنند و ارتقا می یابند. ایجاد محیطی از "برتری فراگیر"، که در آن زنان و مردان می توانند پیشرفت کنند، مهارت ها و استراتژی مناسب را می طلبد. این دوره برای همه کسانی است که می خواهند فرهنگ عادلانه و مشارکتی در سازمان خود ایجاد کنند، از جمله زنان رهبر و مردانی که با آنها کار می کنند. اساتید تجاری، همکاران و مربیان دیزی ال لاولیس و کارولین گورنر در مورد چالش های مشترکی که زنان در رهبری با آن روبرو هستند - از جمله سوگیری جنسیتی، موانع ارتباطی و سندرم حمایت کننده - صحبت کرده و راهکارهایی برای غلبه بر آنها ارائه می دهند. به علاوه، نکاتی را برای حمایت از رهبری زنان و تبدیل شدن به یک متحد قوی دریافت کنید. اهداف یادگیری نقاط قوت مغز مردان و زنان را بشناسید. تعیین کنید که از کدام روش برای بهینه سازی زمان صرف شده در توسعه مهارت های خود استفاده کنید. سه استراتژی مورد استفاده برای به دست آوردن بازخورد مفید را مشخص کنید. مفهوم اتصال دوگانه را خلاصه کنید. سه نقطه قوت را که زنان در مذاکرات به ارمغان می آورند، ذکر کنید. چهار ویژگی معضل رشدی را به یاد بیاورید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری بدون اعتبار رسمی - Image of Course Leading without Formal Authority 58 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رهبری بدون اعتبار رسمی

    Leading without Formal Authority

    رهبری فقط یک مهارت برای مدیران نیست. نشان دادن رهبری برای کارمندان در هر سطح از سازمان مهم است. فرصت‌هایی برای هدایت هر روز وجود دارد، خواه موقعیت رسمی رهبری را داشته باشید یا نه. در این دوره، مربیان Lisa Earle McLeod و Elizabeth Lotardo، کارشناسان رهبری و توسعه شخصی، توضیح می‌دهند که چگونه افراد مشارکت کننده یا SME می‌توانند با تأثیرگذاری، الهام بخش، راهنمایی و ایجاد انگیزه برای دیگران، رهبری را به نمایش بگذارند. آنها همچنین به شما کمک می‌کنند تا از چالش‌های منحصر به فردی مانند نحوه برقراری ارتباط هنگامی که فکر می‌کنید رئیس یا تیم شما در مسیر اشتباهی قرار دارد، عبور کنید. موضوعات شامل: سه راهی را که می توانید برای یک جلسه ارزش ایجاد کنید نام ببرید. فواید گنجاندن تأثیر عاطفی در داستان های خود را بشناسید. توضیح دهید که چگونه ایجاد یک ذهنیت می تواند کارایی و بهره وری را افزایش دهد. یک روش آسان برای تقویت انتظارات را مشخص کنید. تعیین کنید چه زمانی تیم لازم است که به رئیس خود در مورد اشتباهی که توسط یک همسال مرتکب شده است اطلاع دهید. مهمترین مزیت وقت شناسی را بخاطر بسپارید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری با قصه گویی - Image of Course Leading with Stories 38 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رهبری با قصه گویی

    Leading with Stories

    قصه گویی برای رهبری خوب ضروری است. هنگامی که یک داستان خوب ارائه شود، می تواند به شما در بیان یک چشم انداز، ایجاد تغییر، الهام بخشیدن به خلاقیت و نوآوری کمک کند و کارکنان را وادار به همکاری بیشتر از آنچه می توانستید بدون یک داستان خوب انجام دهید، کنید. در این دوره، نویسنده پرفروش و کارشناس داستان سرایی پل اسمیت با بررسی عناصر اساسی یک روایت عالی، نحوه ایجاد و ارائه داستانهای رهبری جذاب را که به کارکنان انگیزه و انگیزه می دهد، توضیح می دهد. پل ساختار داستان مناسب، نحوه ایجاد مشارکت عاطفی و حتی نحوه ایجاد یک پایان غافلگیر کننده را تضمین می کند که باعث می شود داستان شما به خاطر سپرده شود و به آن عمل شود. این دوره شما را قصه گو و رهبر بهتری می کند.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی استراتژی های موفقیت اثبات شده برای زنان در محل کار - Image of Course Proven Success Strategies for Women at Work 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی استراتژی های موفقیت اثبات شده برای زنان در محل کار

    Proven Success Strategies for Women at Work

    زنان در C-suite نمایندگی کمی دارند. و زنانی که آرزوی نقش رهبری دارند در شرکت های امروزی با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. آنها برای فرصت های کلیدی منتقل می شوند، کمتر از همکاران مرد خود حقوق می گیرند و از شبکه های مهم و روابط حامی خارج می شوند. علاوه بر این، چالش های روزمره کوچکتر مانع پیشرفت زنان در محل کار می شود، مانند وقفه در جلسات، سرقت ایده های آنها یا مجبور به انجام "کارهای نامرئی" بدون اعتبار. زن بودن در محل کار امروز به مجموعه مهارت ها و استراتژی های منحصر به فردی نیاز دارد. در این دوره، مشاوران تجاری دبورا کلب و الیزابت روبیلارد به زنان کمک می کنند تا این استراتژی ها را بیاموزند تا بتوانند به شغل موردنظر خود، دستمزد مورد نیاز خود و اعتبار مهم دست یابند. آنها راهنمایی هایی در مورد چگونگی شناسایی چالش ها، مذاکره برای فرصت های بهتر و جبران خسارت، دریافت بازخورد مفید و ایجاد شبکه پشتیبانی ارائه می دهند. در این دوره، آنها از سناریوهایی استفاده می کنند که زنان واقعی با این چالش ها کنار می آیند و پیش می روند. اهداف یادگیری جنبه های شکاف رهبری بین مردان و زنان را مشخص کنید. نحوه ارائه و دریافت بازخورد دقیق و خاص را بشناسید. استراتژی های ایجاد شبکه های قوی را مرور کنید. راههای یافتن حامیان و متحدان را کشف کنید. اصول مذاکره موثر را مرور کنید. ارزش خود را شناسایی کرده و به دیگران منتقل کنید. نحوه برخورد با تعصب و آزار مادر را بررسی کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی تعریف و دستیابی به اهداف حرفه ای - Image of Course Defining and Achieving Professional Goals 27 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تعریف و دستیابی به اهداف حرفه ای

    Defining and Achieving Professional Goals

    افراد زیادی تجربه تعیین اهداف و سپس عدم دستیابی به آنها را داشته‌‌اند - به تمام آرزوها و تصمیمات سال نو فکر کنید که هرگز تحقق نمی‌یابند. اما با داشتن استراتژی‌های مناسب، حتی عالی‌ترین اهداف حرفه‌ای شما نیز قابل دستیابی است. در این دوره، مربی Dorie Clark، متخصص شغلی و برند شخصی، به شما کمک می‌کند تا مهمترین موارد را برای شما شناسایی کند و استراتژی‌های خاصی را برای دستیابی به اهداف خود ارائه می‌دهد، مانند گرفتن شریک مسئولیت، علنی‌سازی اهداف و موارد دیگر. او همچنین با به اشتراک گذاشتن نکات و تکنیک‌هایی برای تبدیل اهداف خود به عادت، به شما در حفظ اهداف شما کمک می‌کند. موضوعات شامل: مشخص کنید که چه عناصری برای زندگی شخصی و شغلی شما مهمترین هستند. تعداد ایده آل اهداف خود را بشناسید. تفاوت بین اهداف و لیست کارها را کاوش کنید. روش هایی را تعیین کنید که برای موفقیت در دستیابی به نقاط عطف در راه دستیابی به خود پاداش دهید

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی توسعه دادن خودآگاهی - Image of Course Developing Self-Awareness 57 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی توسعه دادن خودآگاهی

    Developing Self-Awareness

    در حالی که عوامل متعددی می توانند در ایجاد یک فرد موفق دخیل باشند، تقریباً همه افرادی که به سطوح بالایی از موفقیت شخصی و شغلی دست می یابند، از خودآگاهی بالایی برخوردارند. در این دوره یاد بگیرید که چگونه خود را بیشتر بشناسید تا بتوانید خود را توسعه دهید و پیشرفت شغلی را افزایش دهید. جما روبرتز، روانشناس سازمانی، به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه خودآگاهی خود را توسعه دهید تا بتوانید درک کنید که دیگران چگونه شما را می بینند و اقدامات شما را بهتر با نیات شما هماهنگ کنند. او توضیح می دهد که چگونه می توان باورها را برای افزایش خودآگاهی، قدم گذاشتن در خارج از خود برای بدست آوردن دیدگاه متفاوت، استفاده از یک برنامه اقدام خودآگاهی و موارد دیگر، شناسایی کرد. اهداف یادگیری شناسایی باورها برای افزایش خودآگاهی قدم گذاشتن در خارج از خودتان راهبردهای خودآگاهی بازتاب و افزایش خودآگاهی شناسایی اثر موج دار مدیریت استرس جستجوی بازخورد برای افزایش خودآگاهی انتخاب استراتژی های خودآگاهی نکات مهم در موفقیت خودآگاهی

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد اعتماد به نفس - Image of Course Building Self-Confidence 18 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد اعتماد به نفس

    Building Self-Confidence

    اعتماد به نفس برای موفقیت شخصی و حرفه ای بسیار مهم است. افرادی که اعتماد به نفس ندارند تمایل دارند چالش ها، روابط و فرصت های جدید را از دست بدهند. خبر خوب این است که اعتماد به نفس پایدار است. هنگامی که آن را توسعه می دهید، اعتماد به نفس می تواند شما را از موقعیتی به موقعیت دیگر تقویت کند. در این دوره، نویسنده و مربی دکتر تاد دوئت تکنیک های ساده و کاربردی را برای ایجاد و حفظ اعتماد به نفس به اشتراک می گذارد. در فصل اول، او به شما می آموزد که چگونه موقعیت را در اختیار داشته باشید، نقایص خود را بپذیرید و برای پیشروی اقدام کنید. در فصل دوم، می توانید یاد بگیرید که چگونه اعتماد به نفس خود را حفظ کنید، تعامل بعد از تعامل، با همسویی با افراد مناسب، حفظ دیدگاه مثبت و تنظیم برنامه.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس - Image of Course Communicating with Confidence 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس

    Communicating with Confidence

    اکثر مردم از صحبت در جمع می ترسند، اما ارتباط شفاهی موثر یک مهارت کلیدی در تجارت است. جف انسل ابزارهای ارتباطی ساده، استراتژی ها و نکاتی را ارائه می دهد که استفاده از آنها آسان است و نتایج فوری ایجاد می کند. او به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، از بدن و زبان برای بیان بهتر ایده ها و غلبه بر اضطراب استفاده کنید. در فصل آخر دوره، همه این مفاهیم در دو تمرین مربیگری در دنیای واقعی گردآوری شده اند که به شما کمک می کند تکنیک ها را در عمل ببینید. اهداف یادگیری افکار خود را سازماندهی کنید آهسته، طبیعی و مطمئن صحبت کنید تنفس صحیح از بدن خود برای تقویت گفتار استفاده کنید مدیریت حالات چهره کنترل عصبی بودن تعدیل صدا، تماس چشمی و حرکات

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی متقاعد کردن دیگران - Image of Course Persuading Others 30 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی متقاعد کردن دیگران

    Persuading Others

    در یک محل کار که به طور فزاینده ای بهم پیوسته و سلسله مراتب کمتری دارد ، توسعه مهارت های اقناعی شما می تواند یکی از ارزشمندترین سرمایه گذاری هایی باشد که می توانید انجام دهید. برخی معتقدند که اقناع به معنای دستکاری یا گرفتن راه شماست ، اما این به معنای فریب دادن کسی یا اصیل نبودن است. درعوض ، اقناع این است که مطمئن شوید بهترین ایده های شما شنوایی منصفانه ای دارند. در این دوره ، دوری کلارک ، متخصص ارتباطات و مارک شخصی به شما کمک می کند تا مهارت اقناع خود را تقویت کنید تا در هنگام ملاقات با افراد جدید اعتبار ایجاد کنید ، گفتن "بله" را برای افرادی که شما را می شناسند آسان تر کرده و با مقامات ارتباط برقرار کنید. موضوعات شامل: وادار کردن کسی به شما فورا چگونه می توان فوراً معتبر به آن نگاه کرد غلبه بر یک برداشت اول بد اقناع افرادی را که از قبل می شناسید ایده های خود را به اشتراک بگذارید و مورد توجه قرار بگیرید برقراری ارتباط با اقتدار غلبه بر ناشناخته ها

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مذاکره - Image of Course Negotiation Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی مذاکره

    Negotiation Foundations

    وقتی صحبت از مذاکره می شود، تغییر ذهنیت خود از "نبردی که باید پیروز شد" به "گفتگوی حل مشکل" می تواند نتایج شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. در این دوره، مربی رهبری، کارشناس مذاکره و نویسنده لیزا گیتس مهارت های اصلی مذاکرات مبتنی بر علاقه را برای دستیابی به نتایج برد-برد هر بار نشان می دهد. یک استراتژی گام به گام برای مذاکره درباره مسائل روزمره محل کار، از درخواست افزایش یا ارتقاء تا طرح ایده ها و حل تعارض را بیاموزید. لیزا تکنیک هایی مانند سوالات تشخیصی، لنگر انداختن، چارچوب بندی و برچسب زدن را پوشش می دهد که به شما کمک می کند تا از بن بست عبور کرده و رضایت را در دو طرف میز مذاکره ایجاد کنید. در طول راه، نحوه آماده شدن برای مذاکره، تقویت نفوذ خود، ورود به منطقه توافق را حتی در مواقعی که باید "نه" بگویید، پیدا کنید و از راه دور از طریق تلفن یا ایمیل مذاکره کنید. لیزا همچنین بهترین نکات و ترفندهای مذاکره خود را به اشتراک می گذارد و کاربرگ هایی برای تمرین مهارت های شما ارائه می دهد. اهداف یادگیری انواع مختلف مذاکره را مشخص کنید. تفاوت بین درخواست و مذاکره را تشخیص دهید. فهرست شیوه های اصلی مذاکره لنگر انداختن و چارچوب بندی برای منافع متقابل را توضیح دهید. همدلی تاکتیکی را شرح دهید. اصول نفوذ را توضیح دهید. طرح نفوذ ایجاد کنید. تجزیه و تحلیل سبک های تعارض تاکتیک های بحث برانگیز مذاکره را بشناسید.

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی وقتی در محل کار مورد آزار و اذیت قرار می گیرید چه کار کنید - Image of Course What To Do When You Are Bullied at Work 57 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی وقتی در محل کار مورد آزار و اذیت قرار می گیرید چه کار کنید

    What To Do When You Are Bullied at Work

    وقتی در محل کار مورد آزار و اذیت قرار می گیرید چه باید بکنید؟ کاترین متیس زاندل، متخصص بین المللی در زمینه قلدری در محل کار، توضیح می دهد که چرا قلدری اتفاق می افتد و چگونه می توانید خود را برای بهبود وضعیت خود توانمند کنید. او مراحل عمل و سناریوهای ایفای نقش را ارائه می دهد تا به کسانی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند اعتماد به نفس خود را افزایش داده و با زورگو مقابله کنند، مستنداتی را برای گفتگو با منابع انسانی آماده کند و موارد دیگر. اهداف یادگیری تعریف قلدری در محل کار تغییر شکل وضعیت ایجاد اعتماد به نفس شما حضوری قاطعانه برای شخص خود و ایمیل ها قیام کنید تغییر زبان بدن جمع آوری اسناد و مدارک ارتباط با منابع انسانی

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی جلوگیری از آزار و اذیت در محل کار - Image of Course Preventing Harassment in the Workplace 57 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی جلوگیری از آزار و اذیت در محل کار

    Preventing Harassment in the Workplace

    آزار و اذیت هنوز هم در بسیاری از محل‌های کار فراگیر است - علی رغم این واقعیت که تقریباً هر سازمان سیاست ضد آزار و اذیت را در پیش گرفته و آموزش‌های مربوطه را ارائه می‌دهد. چگونه رهبران منابع انسانی - و به طور کلی رهبران - می‌توانند به طور فعالانه مکان‌های کاری ایمن و سالم ایجاد کنند؟ استانداردهای لازم چیست؟ در این دوره مربی Catherine Mattice Zundel توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان به این موضوع مهم نزدیک شد تا تغییر واقعی و مثبتی در سازمان شما ایجاد شود. او در واقعیت‌های آزار و اذیت فرو می‌رود، تعریف می‌کند که در واقع چه چیزی است و چرا بسیاری از اهداف انتخاب می‌کنند که آن را گزارش نکنند. کشف کنید چگونه با تمرکز بیشتر بر فرهنگ، همراه با سیاست و آموزش، می‌توانید از آزار و اذیت جلوگیری کنید. علاوه بر این، نکاتی را بیاموزید که به شما کمک می‌کند درباره رفتارها صریح صحبت کنید تا از مرزها عبور نکنید. موضوعات شامل: توضیح دهید که چرا همیشه باید از نظر قدرت به آزار جنسی فکر کنید. تشخیص دهید که چگونه می توانید نظم و انضباط را بدون سواستفاده از حقوق شخصی که در حال نظم دادن آن هستید، توجیه کنید. به یاد بیاورید که چگونه بدون به چالش کشیدن یا ایجاد منفی ، ارزشهای فرهنگ محل کار خود را برطرف کنید. مزایای توجه به زبان بدن همکاران را شناسایی کنید. موقعیت پیش فرض شرکت ها را برای مدیرانی که از زیردستان قرار می گیرند نام ببرید.

  • 13
    دوره آموزشی دوره آموزشی افزایش انعطاف پذیری - Image of Course Enhancing Resilience 52 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی افزایش انعطاف پذیری

    Enhancing Resilience

    انعطاف پذیری یکی از رایج ترین صفات افراد موفق و شاد است. توسعه انعطاف پذیری شما نه تنها به شما کمک می کند تا با شرایط چالش برانگیز مقابله کنید، بلکه می تواند به شما در رسیدن به اوج عملکرد و افزایش رضایتمندی، چه در زندگی شخصی و زندگی شغلی کمک کند. بیاموزید که چگونه با کار در شش ستون مقاومت، در لبه موانع، تغییرات و عقب ماندگی ها پیشرفت کنید و توانایی خود را برای پیشرفت ایجاد کنید. مربی و نویسنده اجرایی جما لی رابرتز نشان می دهد که چگونه می توان یک برنامه فعال برای ایجاد مقاومت خود ایجاد کرد، آن را در مقابل چالش ها حفظ کرد و پیشرفت خود را با گذشت زمان پیگیری کرد. موضوعات شامل: ویژگی های چهار نقطه را در مقیاس تاب آوری تشخیص دهید. مفهوم داشتن کنترل را در متن اعتماد به نفس توضیح دهید. خلاصه اینکه ایجاد جریان به چه معناست. ارتباط بین تنش و انعطاف پذیری ساختمان را بیاد آورید. نحوه انجام یک بررسی ارزشمند از روند انعطاف پذیری خود را تعیین کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Lisa Gates - Image of Author Lisa Gates

Lisa Gates

لیزا گیتس مشاور مذاکره و مربی اجرایی است که به افراد با پتانسیل بالا برای مذاکرات قدرتمند کمک می‌کند. او همچنین به عنوان یکی از موسسین شرکت‌ها، برنامه‌هایی را طراحی می‌کند که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا به زنان در موضوعاتی مانند مذاکره، حل اختلاف و هنر آموزش در محل کار کمک کنند. او یکی از نویسندگان مکرر مجله فوربس، The Muse، و LinkedIn است و کاره‌ای او در NPR و سی ان ان، و در نیویورک‌تایمز، مجله وال استریت، مجله More، و Real Simple ، در میان دیگر نشریات مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Todd Dewett - Image of Author Todd Dewett

Todd Dewett

دکتر تاد دیوت سخنران، نویسنده و مربی برجسته در زمینه مهارت های رهبری و مهارت های زندگی است. دکتر Dewett یکی از قوی ترین صداهای جهان در فضای رهبری و مهارت های زندگی است. او به عنوان یک سخنران حرفه ای، الهام بخش است. به عنوان یک نویسنده، او آموزش می دهد. تاد ، پس از شروع کار خود با " Andersen Consulting " و "Ernst & Young"، به مدت ده سال به عنوان استاد مدیریت خدمت کرد، تا اینکه صحبت کردن و نوشتن به کارههای تمام‌وقت او تبدیل شد. او سخنران TEDx، مجله Top 100 سخنرانی رهبری، و دو بار ، اولین نویسنده در Lynda.com بوده است. آخرین کتاب او ، جوهر او را نشان می دهد: "داستانهایی درباره رهبری و زندگی". منحصر به فرد بودنش در رهبری، به نقل از نیویورک تایمز، BusinessWeek، Forbes، TIME و صدها موسسه دیگر بازگو شده است. او را آنلاین در www.drdewett.com ببینید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Paul A. Smith - Image of Author Paul A. Smith

Paul A. Smith

پل اسمیت سخنران اصلی و مربی شرکت در رهبری و تکنیک‌های داستان‌سرایی است. او یکی از مدیران اجرایی سابق با تجربه 20 ساله شرکت Procter & Gamble است که نویسنده بهترین کتاب پرفروش با یک داستان است: "راهنمای دستیابی به روایت های تجاری که جذاب، متقاعد شده و الهام بخش هستند" که در حال حاضر در چاپ ششم در آمریکا و در شش زبان در سراسر جهان منتشر شده‌است. کار او در مجله وال استریت، مجله تایم، فوربس، واشنگتن‌پست، اخبار PR و SUCCESS, CIO ، مجله بانکداری آمریکا، و مجله London's EDGE، از میان دیگران، برجسته شده‌است. او بیش از دو دهه را صرف مطالعه و تحقیق در مورد آنچه که برای ارتباط دادن، الهام بخشیدن و انگیزه بخشیدن به تغییر رفتار انسانی - به عبارت دیگر رهبری - گذراند. تحقیقات او شامل مصاحبه‌های اختصاصی با بیش از ۷۵ مدیر عامل و اجرایی در ده‌ها شرکت بزرگ در سراسر جهان است. ین که آیا این یک سخنرانی در هیئت مدیره است یا گفتگوی راهرو با رئیس شما، نتیجه گیری شما این است: تفاوت در داستان‌سرایی است. رهبران بزرگ این کار را به خوبی انجام می‌دهند. رهبران متوسط این کار را نمی‌کنند. دوره‌های آموزشی او به شما نشان می‌دهند که چگونه مجموعه‌ای از داستان‌های درخشان برای شروع مجموعه خود فراهم کنید. پل مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته اقتصاد و MBA از مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا دارد. او با همسر و دو پسرش در حومه سینسیناتی در ایالت اوهایو زندگی می‌کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jeff Ansell - Image of Author Jeff Ansell

Jeff Ansell

جف آنسل، مدیر اصلی Jeff Ansell & Associates ، یک شرکت مشاوره مدیریت و آموزش ارتباطات است. آنسل که یک مربی کهنه کار ، یک PR و روزنامه نگار است ، در بسیاری از شرکتهای بزرگ از جمله Wal-Mart, Proctor & Gamble, PepsiCo و Ford به مدیران عامل، توصیه هایی داشته است. وی در کنفرانس هایی که توسط انجمن بین المللی ارتباطات تجاری (IABC) و روابط عمومی جامعه آمریکا (PRSA) برگزار می شود ، به عنوان سخنران رتبه برتر بوده است. آنسل، به مدیران ارشد اجرایی و مدیران خط مقدم در مورد چگونگی چارچوب موضوعات و ارتباط با اطمینان با ذینفعان از جمله رسانه ها ، سهامداران ، تنظیم کننده ها و عموم مردم مشاوره می دهد. او در دوره مربیگری خود، سخنگوی کاخ سفید را آموزش داده و در پرونده Erin Brockovich مشاوره ای را برای PG&E ارائه داده است. آنسل به عنوان معاون ارشد Hill and Knowlton، یک شرکت روابط عمومی جهانی خدمت کرده است. به عنوان روزنامه نگار ، آنسل دریافت کننده جوایز انجمن مدیران رادیو و تلویزیون برای مهمترین مشارکت در بهبود جمع آوری اخبار در کشور بود.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Daisy Lovelace - Image of Author Daisy Lovelace

Daisy Lovelace

دکتر دیزی لاولیس استاد دانشکده تجارت Kelley است. پیش از پیوستن به دانشکده در دانشکده تجارت Kelley، -مدرسه کسب و کار دانشگاه ایندیانا- او به عنوان مدیر توسعه و برنامه نویسی در دانشگاه ویرجینیا کار میکرد و در آنجا مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را به دست آورد. او همچنین در دانشگاه پرینستون و دانشگاه SungKyunKwan در کره تدریس کرده است. تخصص او شامل ارتباطات استراتژیک، سخنرانی عمومی، توسعه اجرایی، برتری فراگیر و رهبری تیم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Catherine Mattice Zundel - Image of Author Catherine Mattice Zundel

Catherine Mattice Zundel

کاترین ماتیس یک مشاور و مربی حرفه ای است که به ایجاد فرهنگ های سازمانی مثبت کمک می کند. شرکت او، Civility Partners، مشاوره و آموزش در حوزه فرآیندهای ارتباطات داخلی، حل اختلاف ، خشونت در محیط کار ، آزار جنسی ، محیط‌های ارتباطی ، محیط‌های کاری خصمانه و مهارت‌های ارتباطی بین فردی را ارائه می دهد. شرکت Civility Partners ، لذت کار با چنین مشتریانی را به عنوان سومین شرکت بزرگ انرژی در جهان ، صلیب‌ سرخ آمریکا ، نیروی دریایی آمریکا ، و تعدادی از دانشگاه‌ها , بیمارستان‌ها ، آژانس‌های دولتی ، سازمان‌های غیرانتفاعی و تجارت‌های خصوصی در انواع صنایع ، به کار گرفته‌اند . کاترین برنامه های تحقیق و آموزش خود را در سطح ملی و بین المللی ارائه داده است. او همچنین چندین نمایشگاه در ایستگاه های خبری در سراسر کشور، از جمله FOX، NBC و ABC ساخته است و در رسانه ها مانند MSNBC، Inc Magazine، Entrepreneur و USA USA مطرح شده است. او یکی از همکاران کتاب BACK OFF است! که راهنمای Kick-Ass برای پایان دادن به سوء رفتار در محل کار، که استاد کسب و کار Blanchard آنرا "جامع ترین و ارزشمندترین کتاب در این موضوع" میداند. کاترین همچنین مقالاتی را برای طیف گسترده ای از مجلات تجاری صنعت، شامل HR، رهبری، ایمنی، توسعه شخصی، کمک به کارکنان و موارد دیگر، نوشته است. کاترین رئیس پیشین بخش سان دیگو از انجمن آموزشی آمریکا است که اکنون انجمن توسعه استعدادهای درخشان و همچنین استاد راهنما در دانشگاه ملی و کالج جنوب غربی است. او مدرک کارشناسی و استادی خود را در ارتباط با دانشگاه ایالتی سن دیگو دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Gemma Leigh Roberts - Image of Author Gemma Leigh Roberts

Gemma Leigh Roberts

جما لی رابرتز، یک روانشناس سازمانی ، مربی اجرایی و روانشناس اجرایی است. جما همچنین نویسنده و سخنران است. وی بنیانگذار Kona Coaching ، یک مشاوره روانشناسی تجارت است که به سازمانها و افراد کمک می کند تا مهارتهای تاب آوری و رهبری را افزایش دهند. او همچنین بنیانگذار باشگاه Career Compass Club ، یک حرفه مربیگری شغلی است که به افراد کمک می کند شغل خود را تغییر دهند. با بیش از 10 سال تجربه کار با مشتریان شرکتی ، تخصص وی شامل روانشناسی مربیگری ، تغییر سازمانی ، توسعه رهبری ، توسعه سازمانی ، مربیگری عملکرد ، مربیگری توسعه شغلی و مدیریت استعداد است. او تجربه گسترده ای در کار با افراد و گروهها در همه سطوح در سازمان ها دارد و با طیف وسیعی از مشتریان در چندین بخش و همچنین مدیران اجرایی به صورت یک به یک کار می کند. متخصص در ایجاد و ارائه راه حل های پایدار که عملکرد کسب و کار را افزایش می دهند و نتایج ملموسی ایجاد می کنند ، او اقداماتی را طراحی می کند که عملکرد ، انگیزه و تعامل کارمندان را تقویت می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dorie Clark - Image of Author Dorie Clark

Dorie Clark

دوری کلارک استاد مدیریت امور بازرگانی در دانشکده تجارت Fuqua دانشگاه Duke و نویسنده Reinventing You و Stand Out است که به عنوان یک کتاب رهبری شماره یک سال 2015 توسط مجله چاپ شد و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های واشینگتن پست بود. دوری همچنین سخنگوی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری پیشین بود، دوری توسط نیویورک تایمز به عنوان "متخصص در بازسازی خود و کمک به دیگران برای تغییرات در زندگی خود" معرفی شد. او مشارکت دائمی در بازاریابی کسب و کار در مجلات Harvard Business Review و Time و Entrepreneur دارد. Dorie به عنوان یک متخصص برند توسط Associated Press، Inc. و Fortune شناخته شده است، مشاور و سخنران استراتژی بازاریابی برای مشتریان از جمله گوگل، مایکروسافت، دانشگاه ییل، Fidelity، وزارت امور خارجه ایالات متحده و بانک جهانی است. شما می توانید نسخه رایگان 42 صفحه ای از کتاب "خود ارزیابی" او را دانلود کنید و در باره او بیشتر در dorieclark.com اطلاعات کسب کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lisa Earle McLeod - Image of Author Lisa Earle McLeod

Lisa Earle McLeod

Find out more at McleodandMore.com. Lisa Earle McLeod کارشناس ارشد فروش و یکی از سخنرانان مشهور، نویسنده و مشاور است. لیزا مفهوم " هدف اصیل " و استراتژی را پس از این که تحقیق او نشان داد که سازمان‌ها توسط یک هدف اصیل ، بیش از 350 درصد پیشی گرفته‌اند ، ایجاد کرد . لیزا به خاطر ایده های پیشرفته ای که دارد، تکنیک های کاربردی و طنز الهام بخش شناخته می شود، او نویسنده چهار کتاب فروش ترین در مورد رهبری، فروش و توسعه شخصی است. کتاب خود را با هدف عالیه فروش: "چگونه درآمدها را درآورده و کارهایی را انجام می دهید که باعث افتخار شما می شود" ، " Hootsuite " و " Roche " بوده است. او همچنین کارشناس مدیریت فروش Forbes.com است و او در NBC Nightly News، The Today Show، Oprah.com و Good Morning America حضور داشته است. در McleodandMore.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Elizabeth (McLeod) Lotardo - Image of Author Elizabeth (McLeod) Lotardo

Elizabeth (McLeod) Lotardo

الیزابت مک لئود معاون خدمات مشتری در McLeod & More، Inc است. الیزابت پروژه هایی را برای مشتریانی مانند Google ، G Adventures و Hootsuite مدیریت می کند. وی همچنین پیشگامان بازاریابی و رویدادهای اجرایی McLeod & More است. الیزابت قبل از پیوستن به McLeod & More در تبلیغات هم در بوستون و هم در لندن کار می کرد. وی تحصیلات کارشناسی خود را در زمینه تبلیغات از دانشگاه بوستون و فوق لیسانس روانشناسی صنعتی و سازمانی دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Elizabeth Robillard - Image of Author Elizabeth Robillard

Elizabeth Robillard

Elizabeth Robillard is a senior business leader specializing in negotiation and business development. Elizabeth has fifteen-years of experience helping organizations implement partnership, diversity, and inclusion programs. She is an active participant in the tech sector who consults and speaks about women in technology. She works with startups and entrepreneurs, helping companies improve their recruiting strategies, and adopt data-driven marketing programs, and ultimately drive revenue and growth.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Debbie Kolb - Image of Author Debbie Kolb

Debbie Kolb

Deborah Kolb, PhD, is the former executive director of the Program on Negotiation at Harvard Law School. Dr. Kolb is a noted author and negotiation expert. She is the Deloitte Ellen Gabriel Professor for Women in Leadership (Emerita) and co-founder of the Ford Foundation funded Center for Gender in Organizations at Simmons College School of Management. She a strategic advisor and mentor to many of today's most successful executive women. Dr. Kolb also served as a faculty research fellow at the Clayman Institute for Gender Research at Stanford University in 2008-2009, and as adjunct faculty at INSEAD.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Carolyn Goerner - Image of Author Carolyn Goerner

Carolyn Goerner

دکتر کارولین گورنر، استاد دانشکده تجارت Kelley و بنیانگذار Paradigms Practical است. با یک دوره تمدید 10 ساله به عنوان یک مدیر منابع انسانی و مشاور HR ، با گذراندن دوره کارشناسی ارشد ارتباطات (دانشگاه ایندیانا-بلومینگتون) ، حرکت به سمت دستیابی به دکترای مدیریت و منابع انسانی (دانشگاه ایالتی اوهایو ، کالج بیزنس فیشر) سپس به عضویت در دانشکده دانشگاه ایندیانا - بلومینگتون و رسیدن به رتبه استاد بالینی در دانشکده بازرگانی Kelley رسید. کل شغل حرفه‌ای دکتر گورنر در جهت ارائه آموزش حرفه‌ای با کیفیت بالا هدایت شده‌است. با ورود به بیست و نهمین سال تدریس خود در IU ، Pradical Paradigms جدیدترین نسخه از زندگی حرفه‌ای او می‌شود. پارادایم‌های عملی، برای مشتریانی مانند Walgreens ، Cognizant ، Hewlett-Packard ، Berry Global ، Chapman & Cutler و Boston Scientific برنامه های آموزشی و توسعه سفارشی را ارائه می دهد. دوره های کنونی او شامل مهارت های رهبری برای زنان ، نفوذ بدون مجوز ، مدیریت در سراسر نسل ها برای هزاره‌ها ، مهارت های مذاکره در حال توسعه ، و Myers–Briggs برای افراد و تیم ها است. این شرکت نقطه اوج سالها کار و اشتیاق دکتر Goerner است.

مشاهده پروفایل