تبدیل شدن به یک استاد مایکروسافت ورد - Master Microsoft Word

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک استاد مایکروسافت ورد - Image of Learn Path Master Microsoft Word
تبدیل شدن به یک استاد مایکروسافت ورد Master Microsoft Word
تسلط بر Microsoft Word یکی از متداول ترین مهارت های نرم افزاری امروزه است. این مسیر یادگیری به شما کمک می کند تا یک کاربر قدرتمند در Word شوید. نحوه قالب بندی اسناد ، استفاده از الگوهای داخلی ، ایجاد فرم ها و موارد دیگر را بیاموزید.
Master Microsoft Word
Proficiency in Microsoft Word is one of the most in-demand software skills today. This learning path helps you become a power user in Word. Discover how to format documents, use built-in templates, create forms, and more.
مدت زمان: 11h 11m
تعداد دوره ها: 6
مجموع قیمت: (۱۵۶,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۰۹,۲۰۰
تعداد مدرسین: 5
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع ورد (آفیس 365/مایکروسافت 365) - Image of Course Word Essential Training (Office 365/Microsoft 365) 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع ورد (آفیس 365/مایکروسافت 365)

    Word Essential Training (Office 365/Microsoft 365)

    بیاموزید که چگونه با استفاده از نسخه Microsoft Word 365 اسناد را به راحتی ایجاد، ویرایش، قالب‌بندی و به اشتراک بگذارید. با مربی David Rivers همراه باشید زیرا او تمام ویژگی‌های اساسی این ابزار قدرتمند را نشان می‌دهد. این دوره نحوه ویرایش و قالب‌بندی متن برای ایجاد یک سند شیک با هدف فوری را شامل می‌شود. ایجاد لیست‌های numbered و bulleted. کار با ستون‌ها و جداول. تصاویر را به اسناد خود اضافه کنید. در مورد اسناد با تیم خود همکاری کنید. و اسناد را از طریق OneDrive و ایمیل به اشتراک بگذارید. به علاوه، نحوه استفاده از ابزارهای تصحیح در Word را برای بررسی هجی و دستور زبان، استفاده از رزومه خود با استفاده از دستیار رزومه و موارد دیگر کشف کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی ورد 2016: نکات و ترفندهای پیشرفته - Image of Course Word 2016: Advanced Tips and Tricks 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ورد 2016: نکات و ترفندهای پیشرفته

    Word 2016: Advanced Tips and Tricks

    با این نکات مفید در مورد برخی از نادیده گرفته شده ترین ویژگی ها در Word 2016، بهره وری و کارآیی خود را در Microsoft Word افزایش دهید. نحوه استفاده از Word Online، تنظیم پیش فرض برای اسناد جدید را مشاهده کنید و از تغییرات مکرر در Word مطلع باشید. نویسنده نیک برازی همچنین در قالب بندی تخصصی متن تحقیق می کند و نکات مفید دیگری را برای کار با کاراکترهای غیر چاپ، آشکارسازی قالب بندی، سفارشی کردن فرهنگ لغت بررسی املا، محافظت از اسناد رمز عبور و موارد دیگر ارائه می دهد. توجه: این آموزش ها برای هر دو نسخه ویندوز و مک Word 2016 کاربرد دارد. اهداف یادگیری تشخیص دهید گزینه پیش فرض اندازه فونت به شما اجازه انجام چه کاری را می دهد. بهترین راه برای به روز رسانی ورد را شناسایی کنید. به یاد بیاورید که در کجا باید یک قطره برای اعمال اثر اعمال کنید. در صورت نیاز به شمارش فاصله بین کلمات در یک سند، گزینه ای را که باید استفاده کنید نامگذاری کنید. نحوه جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای املای املایی هنگام کار بر روی سند را مشخص کنید. توضیح دهید که چه زمانی باید تمام تصاویر موجود در سند خود را فشرده کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی ورد 2016: یادگیری عمیق ادغام ایمیل - Image of Course Word 2016: Mail Merge in Depth 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ورد 2016: یادگیری عمیق ادغام ایمیل

    Word 2016: Mail Merge in Depth

    نحوه استفاده از قابلیت ادغام نامه ورد را برای ساخت سریع اسناد سفارشی، از نامه ها و پاکت های شخصی گرفته تا برچسب ها و پیام های ایمیل، بیاموزید. نویسنده Gini Courter نحوه استفاده از ادغام نامه برای گرفتن نامه فرم یا هر الگوی دیگر و درج داده ها در قالب متغیرها، مانند نام، آدرس، تاریخ و مبلغ مورد نظر را نشان می دهد. او همچنین نحوه اتصال به منابع داده موجود در Access، Outlook و Excel را پوشش می دهد. ایجاد منابع داده جدید ؛ افزودن پیوست به پیام های ادغام شده ایمیل ؛ استفاده از قوانین برای ادغام نامه های پیشرفته ؛ و مشکلات ادغام نامه را عیب یابی کنید. اهداف یادگیری برگه ای را که دکمه ادغام نامه روی نوار قرار دارد نامگذاری کنید. دکمه موجود در کادر محاوره ای New aAdress List را که برای تغییر ستون هایی که هنگام ایجاد ورودی جدید استفاده می کنید، به یاد بیاورید. نحوه انتخاب فقط چند ردیف از یک صفحه Excel به عنوان منبع داده را توضیح دهید. مواردی را که قسمت Preview Results در برگه Mailings به شما امکان می دهد، فهرست کنید. گزینه نهایی را که باید برای ذخیره نتایج ادغام در یک فایل استفاده کنید، نامگذاری کنید. گزینه های برگه برچسب ها در کادر محاوره پاکت ها و برچسب ها را بشناسید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی ورد 2016: یادگیری عمیق فرم‌ها - Image of Course Word 2016: Forms in Depth 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ورد 2016: یادگیری عمیق فرم‌ها

    Word 2016: Forms in Depth

    بیاموزید که چگونه فرم های الکترونیکی بسازید که از نظر بصری خوشایند و حرکت با Word 2016 آسان باشد. این دوره طراحی فرم را پوشش می دهد. ضبط داده ها به طور مؤثر با کنترل فرم مانند لیست های کشویی، جمع آوری تاریخ و کادرهای چک ؛ آزمایش، حفاظت و توزیع فرم ها. Gini Courter همچنین نحوه تسریع ایجاد فرم با قالب های رایگان Microsoft.com و سفارشی سازی و به اشتراک گذاری قالب ها با همکاران را نشان می دهد. اهداف یادگیری دلایل خوبی را برای ایجاد فرم در Word به خاطر بسپارید. نام کنترلی را که به کاربر اجازه می دهد متن رایگان وارد کند یا از لیست از پیش تعیین شده انتخاب کند، نامگذاری کنید. استفاده مناسب از کنترل های متن ساده و کنترل های متن غنی را تشخیص دهید. انتخاب پیش فرض لازم برای اطمینان از موافقت یا مخالفت پاسخ دهندگان با شرایط خاصی را مشخص کنید. آنچه را که نمی خواهید هنگام آزمایش فرم مشاهده کنید، به خاطر بیاورید. توضیح دهید که هنگام قرار دادن تصویر در کنترل محتوای تصویر چه اتفاقی می افتد.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی حسابرسی و بررسی دقیق - Image of Course Audit and Due Diligence Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی حسابرسی و بررسی دقیق

    Audit and Due Diligence Foundations

    حسابرسی بخش مهمی از امور مالی است، اما آنها تنها در حیطه اختیارات CPA نیستند. ممیزی ها و پروژه های بررسی دقیق توسط مشاوران، تحلیلگران، و متخصصان امور مالی – و حتی توسط افرادی که آموزش مالی رسمی کمی دارند یا اصلاً آموزش رسمی ندارند، پشتیبانی می شوند. در این دوره، کارشناس مالی جیسون شنکر به شما کمک می کند تا شما را با مبانی پروژه های حسابرسی و بررسی دقیق (DD) آشنا کند. جیسون بر محاسبات ریاضی که نقشی در ممیزی دارند تمرکز نمی کند. در عوض، او یک نمای کلی از فرآیندهای درگیر ارائه می دهد. او انواع مختلف حسابرسی - از حسابرسی داخلی و مستقل گرفته تا حسابرسی مالیاتی که توسط دولت آغاز می شود - را بررسی می کند و فرآیندهای حسابرسی کلیدی و DD را بررسی می کند. به علاوه، او بهترین شیوه ها را برای حسابرسی داده های مالی، فرآیندهای تجاری و دارایی های یک شرکت به صورت اخلاقی و موثر به اشتراک می گذارد. اهداف یادگیری سناریوهایی را که ممکن است در آنها پروژه های بررسی دقیق ضروری باشد، شناسایی کنید. هدف اصلی هر پروژه حسابرسی یا بررسی دقیق را شرح دهید. بررسی کنید که چگونه فضای حسابرسی تحت تأثیر فناوری قرار خواهد گرفت. بهترین زمان برای انجام یک پروژه حسابرسی را شناسایی کنید. ایده استقلال را بشناسید و آن را در یک سناریو به کار ببرید. تفاوت های بین حسابرسی مالیاتی و حسابرسی های معمولی را به یاد بیاورید. مشخص کنید که چگونه حسابرسی غیرانتفاعی و حسابرسی دولتی با حسابرسی معمولی متفاوت است. نحوه انجام یک پروژه حسابرسی یا بررسی دقیق را بررسی کنید. تفاوت بین پروژه های حسابرسی و بررسی دقیق را تشخیص دهید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری Amazon Connect: ایجاد و مدیریت یک مرکز تماس - Image of Course Learning Amazon Connect: Create and Manage a Contact Center 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری Amazon Connect: ایجاد و مدیریت یک مرکز تماس

    Learning Amazon Connect: Create and Manage a Contact Center

    آمازون کانکت یک سرویس مرکز تماس سلف سرویس و مبتنی بر ابر است. رابط گرافیکی سلف سرویس در Connect ساختن سفرهای شخصی و طبیعی مشتری، ایجاد منطق مسیریابی و ردیابی معیارهای عملکرد را برای کاربران غیر فنی آسان می کند. این دوره آموزشی برای پوشش دادن ملزومات Connect طراحی شده است - مزایایی که ارائه می دهد، مراحل ایجاد یک نمونه Connect، و فرآیند مسیریابی تماس ها. این برای مدیران عملیاتی، معماران، و متخصصان فناوری اطلاعات طراحی شده است که می خواهند مرکز تماس مبتنی بر ابر ایجاد کنند. مربی دانیل بلوی ساخت ساختارهای تیم، اختصاص نقش هایی مانند سرپرستان و عوامل، استفاده از ابزارهای گزارش داخلی، و ادغام با Lambda و DynamoDB برای جمع آوری داده ها را پوشش می دهد. به علاوه، نحوه ساخت، انتشار و ادغام یک ربات چت LEX را برای تجربه مشتری مکالمه بیاموزید. اهداف یادگیری معماری آمازون کانکت را مرور کنید. نحوه ایجاد یک نمونه آمازون کانکت را کشف کنید. نحوه پیکربندی کاربران را ارزیابی کنید. نحوه مسیریابی مشکلات را شناسایی کنید. تجزیه و تحلیل معیارها نحوه ادغام DynamoDB را کشف کنید. نحوه ساخت ربات چت LEX را ارزیابی کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس David Rivers - Image of Author David Rivers

David Rivers

دیوید ریورز متخصص در آموزش الکترونیکی است. مشتریهای او شامل میکروسافت و Corel می شوند. او نویسنده، آموزگار و متخصص توسعه و آموزش است. دیوید ریورز بیش از 20 سال سابقه همکاری با دولت، کسب و کارهای hi-tech و حوزۀ سلامت داشته است و به آن ها کمک می کرده تا کارآمدی و تولیدات خود را از طریق ادغام ابزارهای تکنولوژیک افزایش دهند. دیوید با سابقه عمیق در microsoft office، ابزارهای یادگیری الکترونیک، و ابزارهای مناسب تولید از جمله Framemaker و RoboHelp، علاقه مند کمک به افراد ، برای بهبود روند کارشان است. مشتریهای او شامل میکروسافت، شرکت کورل، نرم افزار هالوگن و شهر اوتاووا هستند. دیوید همچنین نویسنده صاحب کتاب درمورد محدوده موضوعاتی از فوتوشاپ تا Acrobat و Microsoft Digital Image Suite می باشد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Nick Brazzi - Image of Author Nick Brazzi

Nick Brazzi

نیک برازی مدرس اسبق Apple و در حال حاضر کارمند و نویسنده در زمینه بهروری و مباحث موبایل برای Lynda.com است. نیک بیش از 20 سال است که تولیدات desktop دارد و تدوین ویدئو آموزش می دهد. وی پیش از پیوستن به Lynda.com، مدرس نرم افزار و طراح آموزش برای Apple، و عموماً سخنگوی مهمان چندین گروه کاربر مکینتاش در "سیلیکون وَلی" بود. نیک در اوقات فراغتش، مهارت هایش را در ورزش های مختلف مربوط به تک چرخ سواری به نمایش می گذارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Gini von Courter - Image of Author Gini von Courter

Gini von Courter

جینی وان کورتر بیش از 20 سال در کلاسهای کامپیوتر میکروسافت آفیس تدریس کرده است و بیش از 30 کتاب نوشته است. جینی بیش از 20 سال در شرکت های خصوصی و آژانس های دولتی و ایالتی، موسسات آموزشی و موسسات غیر انتفاعی، کلاس های کامپیوتر و سمینارهایی در زمینه میکروسافت آفیس و سایر محصولات ارائه کرده است، و از زمان شروع اولین محصول Sharepoint در سال 2001، در حیطه استفاده از MicrosoftSharePoint آموزش و مشاوره داده است. جینی که موسس و شریک مدیریت مشاوره TRIADاست، همچنین نویسنده 29 کتاب از جمله "آغاز Sharepoint با اکسل" و چند فیلم Lynda.com درباره Sharepoint، Sharepoint designer، InforPath، و سایر عناوین مربوط به نرم افزار است. علاقه اصلی جینی کمک به مشتریان است تا از کاربردهای Sharepoint و Microsoft Office برای ساختن راه حل هایی که کارآمدی و همکاری را افزایش دهد، استفاده کنند و در عین حال کیفیت زندگی افراد را ارتقاء دهند. او فارغ التحصیل دانشگاه میشیگان با مدرک MBA از دانشگاه اووکلند است. می توانید او را به وسیله توییترش به آدرس @Gini4Tips پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jason Schenker - Image of Author Jason Schenker

Jason Schenker

جیسون شنکر یک اقتصاددان پیشرو، نویسنده، سخنران و آینده نگر بازار مالی در جهان است. آقای شنکر در سال 2009، "Prestige Economics"، یک شرکت تحقیقاتی در بازار مالی را تاسیس کرد که خدماتی را برای مشتریان شرکتی و موسسات فراهم می کند. خبرگزاری بلومبرگ آقای Schenker را یکی از دقیق ترین پیشگامان بازار مالی بلومبرگ در جهان را در 38 رده بندی مختلف از سال 2011، از جمله پیش بینی کننده شماره 1 در جهان در 23 رره بندی، رتبه بندی کرده است. آقای Schenker همچنین رئیس مؤسسه Futurist است که او در سال 2016 برای کمک به تحلیلگران و اقتصاددانان برای تبدیل شدن به "آینده نگران" تاسیس کرد. او همچنین مدیر اجرایی Texas Blockchain Association است. آقای Schenker قبلا به عنوان یک متخصص ریسک در McKinsey and Company و به عنوان اقتصاددان ارشد انرژی و کالا در Wachovia کار می کرد. آقای شنکر بیش از یک دهه به عنوان سخنران اصلی و مجری، در کنفرانس ها و رویدادهای تجاری شرکت کرده است. او چهار کتاب پرفروش آمازون را نوشته است، به نام های: (Commodity Prices 101 (2012), Recession-Proof (2016), Electing Recession (2016 و Jobs for (Robots (2017. آقای Schenker به عنوان میزبان مهمان در تلویزیون بلومبرگ و همچنین مهمان CNBC ظاهر شده است. مقالات او اغلب در مطبوعات، از جمله وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، و فایننشال تایمز، نقل قول می شود. آقای Schenker همچنین یک مقاله نویس برای Bloomberg Prophets است. آقای Schenker دارای مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد کاربردی، مذاکره و ادبیات آلمان است. او دارای گواهینامه (certified Energy Risk Professional (ERP® و عضو انجمن جهانی Global Association of Risk Professionals است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Daniel Bloy - Image of Author Daniel Bloy

Daniel Bloy

از سال ۲۰۰۳، دنیل بلوی بر روی سیستم‌های مرکز تماس با صنعت از Aspect, Avaya و سیسکو هم‌کاری کرده‌است. او معماری، ساخت، و خدمات مدیریتی و همچنین رهبری ارشد سیستم‌های خدمات‌رسانی به ۱۰ تا 1000 کاربر را تامین کرده‌است. در سال ۲۰۱۷ ، دانیل به سرویس وب سایت ( Amazon ( AWS رفت و بسیاری از اعتبارنامه ها را در سطوح متخصص و حرفه‌ای به دست آورد. او به عنوان یک مشاور AWS برای VoiceFoundry.com که یک شریک مشاوره آمازون است که در Amazon Connect تخصص دارد ، کار می‌کند. دنیل یک وبلاگ نویس فعال و عضو جامعه Amazon Connect است و در فروم های Amazon Connect کمک میکند.

مشاهده پروفایل