تبدیل شدن به یک استاد تحول دیجیتال - Master Digital Transformation

-
1
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیجهان با چهارمین انقلاب صنعتی متحول میشود. گاهی به آن صنعت 4.0 یا I4.0 نامیده میشود. چهارمین انقلاب صنعتی، انقلاب دیجیتال را گامی فراتر میبرد. تکنولوژی در مرکز آن - مقیاس بزرگ، اتوماسیون هزینه کم و هوش ماشینی - پتانسیل تاثیرگذاری بر نحوه یادگیری، کار، حرکت، ارتباط و تعامل را دارد. این مجموعه مبتنی بر سخنرانی، تغییرات مخربی در زمینه علوم و فرهنگ و تاثیر آنها بر آینده را مرور میکند. در مورد تکنولوژیهای اصلی که در حال ظهور هستند، از جمله هوش مصنوعی و blockchain، و تاثیر آنها بر شهرها، صنایع و مردم را یاد بگیرید. دکتر Jonathan Reichental توضیح میدهد که چگونه مردم میتوانند اطمینان حاصل کنند که صنعت 4.0 کسی را پشت سر نگذاشته است. موضوعات شامل: تاریخچه چهار انقلاب صنعتی آنچه در علم و فرهنگ تغییر کرده است فناوری های اصلی: هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا و موارد دیگر تأثیر انقلاب صنعتی چهارم اقدام کردن
-
2
54 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتعداد زیادی از تکنولوژیهای جدید هیجانانگیز - از اتوماسیون فرآیند روباتیک (RPA) گرفته تا یادگیری ماشین (ML)- روشی را که شرکتها کسبوکار را انجام میدهند تغییر دادهاند. به عنوان یک مدیر اجرایی در دوران دیجیتال، اطلاع با درک مبهم این قابلیت ها دیگر گزینه ای خوب نیست. برای هدایت موفقیتآمیز تیم خود در این دنیای کاری جدید، باید چشمانداز عملیات دیجیتال را درک کنید، و اینکه چطور میتوانید به طور موثر آن را در شرکت خود اعمال کنید. در این درس، مدرس Ian Barkin نشان میدهد که چگونه اختلالات را فیلتر کنید، به درستی انتظارات را تنظیم کنید، و سازمان خود را برای سفر تبدیل به دیجیتال هموار کنید. موضوعات شامل: محرک اصلی اتوماسیون را شناسایی کنید. عامل شروع پردازش گردش کار را به یاد بیاورید. خلاصه اینکه چگونه سیستم های یکپارچه تجربه مشتری را بهبود می بخشند. توضیح دهید که چرا یک دستور بالا به پایین ضروری است. نوع تلاشی را که به طور کلی کمترین یا مدولارترین است ، نام ببرید. نتایج معمول تلاش برای انجام کار بدون صلاحیت یا مهارت لازم را توصیف کنید. مهارت مورد نیاز را در ترکیب با نقاط قوت فنی و مهندسی شناسایی کنید.
-
3
47 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبه نظر می رسد به هر طرف که بپیچید، تحول دیجیتالی در حال رخ دادن است. اما دقیقاً دیجیتال چیست و شامل چه مواردی می شود؟ در این دوره، مربی Peter High به رهبران تجاری کمک می کند تا تعریف این اصطلاح را بهتر درک کنند. پیامدها برای مردم، فرایندها و فناوری ؛ خطرات نادیده گرفتن روند تحول دیجیتال ؛ و پاداشهایی که می توان از سوار شدن بر این موج کسب کرد. با مراحل مختلف بلوغ دیجیتالی و بهترین روشها برای الهام گرفتن و بینش از شرکتهای دیجیتالی بومی مانند گوگل، آمازون و نتفلیکس و همچنین از شرکتهای مهاجر دیجیتالی مانند FedEx و Domino's Pizza آشنا شوید. او همچنین زمینه های ایده آل رهبران دیجیتال را پوشش می دهد. پیتر با توضیح نحوه ایجاد یک برنامه تحول دیجیتالی استراتژیک برای سازمان خود، این دوره را به پایان می رساند.
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمحیط کار مدرن مکانی هیجان انگیز است. انقلاب دیجیتال ابزارها و روشهای جدیدی را برای کار فراهم کرده است که به سرعت در همه صنایع گسترش می یابد. در این دوره، فیل گلد نشان می دهد که چگونه فناوری و فرهنگ مشارکتی فعال می تواند در واقع ارتباطات تجاری بهتری را نسبت به گذشته ایجاد کند. بیاموزید که چگونه از مجموعه ابزارهای ارتباطی، از کنفرانس ویدیویی گرفته تا نرم افزار بهره وری ابر، حداکثر استفاده را ببرید. کشف بهترین شیوه ها برای همکاری در محل کار دیجیتال ؛ و راهنمایی هایی برای ترکیب فناوری جدید در سازمان موجود خود دریافت کنید. فیل موضوعاتی مانند مدیریت و ایمن سازی فایل های دیجیتالی، انتخاب ابزارهای مناسب، به حداکثر رساندن کارایی، ایجاد نیروی کار سیار و ترویج یادگیری مداوم را پوشش می دهد. به علاوه، بیاموزید که چگونه فناوری هایی مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و اینترنت اشیا همچنان مرزهای محل کار مدرن را جابجا می کند. اهداف یادگیری مزایای ابزارهای مدرن همکاری فایل را شناسایی کنید. روشهای مختلف ایجاد فضاهای تیمی را شرح دهید. الزامات فنی برای یک محل کار مشارکتی را توضیح دهید. عوامل موفقیت در مهاجرت به محل کار مشارکتی را مشخص کنید. نشان دهید که چگونه فناوری مدرن از همکاری پشتیبانی می کند. همکاری تجاری را تعریف کنید.
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسینظریه مدیریت تغییر این است که شما از یک ایالت به حالت دیگر می روید. اما تغییر مداوم عادی جدید است. در این دنیای جدید کار، رهبران سازمانی به استراتژی های چابکی احتیاج دارند تا با سرعت تغییرات همگام شوند و اطمینان حاصل کنند که آنها بر روی چیزهای درست متمرکز شده اند. در این دوره، بنیانگذار eParachute گری بولز به معنای تبدیل شدن به یک سازمان تطبیقی، از جمله تصمیمات گرفته شده در مورد افرادی که استخدام می کنند، آنچه که شرکت مهم می داند، چگونگی هماهنگ کردن فرایندها، نحوه فکر کردن در مورد ریسک و رفتارهای ارشد، اشاره می کند. رهبران باید برای بقیه سازمان الگو قرار دهند. اهداف یادگیری استراتژی و سرعت تغییر تبدیل شدن به یک سازمان سازگار همسویی فعالیتها با اهداف استراتژیک پذیرش فرهنگ ریسک مدل سازی رفتارهای تطبیقی حفظ یک سازمان سازگار ساده سازی فرایندها و شیوه های خود با گذشت زمان چابک می ماند
-
6
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهیچ شرکتی بدون نوآوری نمی تواند زنده بماند. بزرگ یا کوچک، جدید یا قدیمی، برای سود یا غیر انتفاعی، همه سازمانها برای موفقیت نیاز به تغییر شکل دارند. اما چگونه می توانید نوآوری بی وقفه را پرورش دهید؟ کارشناسان استراتژی آنیل گوپتا و هایان وانگ منطق اصلی نوآوری را ترسیم کرده و نشان می دهند که چگونه رهبران بسیاری از شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی - از جمله اپل، آمازون، گوگل و آکادمی خان - بدون از دست دادن کنترل، نوآوری را پرورش می دهند. آنها روشهای متعددی را شامل می شوند - از جمله تفکر طراحی، راه اندازی ناب و نوآوری مشارکتی - که در آن هر سازمانی می تواند نوآوری کند. آنها همچنین نشان می دهند که چگونه شرکت ها می توانند با بازتعریف چشمگیر مشتری هدف، بازنگری در پیشنهاد ارزش برای مشتری و/یا مهندسی مجدد زنجیره ارزش، قوانین بازی را تغییر دهند. و، آنها درباره چرایی و چگونگی تحول دیجیتالی و نوآوری اجتماعی بحث می کنند. از این استراتژی ها برای کشف مسیرهای جدید نوآوری در سازمان خود استفاده کنید. اهداف یادگیری مبانی نوآوری پرورش خلاقیت بدون از دست دادن کنترل تفکر طراحی استارتاپ ناب بازتعریف ارزش مشتری تحول دیجیتالی نوآوری اجتماعی نوآوری دارویی
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی اتوماسیون و جهانی شدن ماهیت کار را تغییر می دهند، حتی ممکن است اهداف عملکرد ماه گذشته نیز ثابت نماند. نحوه ارزیابی کار ما نیز باید تغییر کند. گری بولز، بنیانگذار eParachute توضیح می دهد که چگونه طراحی عملکرد جایگزین مدیریت عملکرد می شود، چگونه مدیران و کارگران باید در گفتگوی مداوم باشند و چگونه مدیران باید فاصله بین مهارت های کارگران و مهارت های مورد نیاز کارکنان را مدیریت کنند. او همچنین نیاز اضافی برای طراحی عملکرد تیم را مورد بررسی قرار می دهد، نحوه اندازه گیری تحویلات و انگیزه های تیم را نشان می دهد و نحوه مقیاس بندی مدیریت عملکرد برای کل سازمان را توضیح می دهد. در نهایت، او به معنای ایجاد فرهنگ عملکرد بالا است. اهداف یادگیری تاریخچه مدیریت عملکرد مدیریت عملکرد خودگردان تعیین اهداف عملکردی تطبیقی نوشتن توافقنامه عملکرد سازگار طراحی عملکرد تیم طراحی برای عملکرد بالا
-
8
58 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرهبران تأثیرگذار امروز حضور آنلاین دارند. اما چگونه می توانید "به صورت دیجیتالی" رهبری کرده و پیروان را در چنین چشم انداز شلوغ و رقابتی جذب کنید؟ LinkedIn Influencer شارلین لی متخصص فناوری و رهبری است که به مدیران در ترجمه مهارت های خود به پلتفرم های دیجیتال کمک می کند. در این دوره، او سه مرحله را برای گسترش رهبری در فضای دیجیتال توضیح می دهد: گوش دادن، اشتراک گذاری و تعامل. با راهنمایی های او، می توانید روابط حرفه ای خود را با کارکنان، همسالان و افراد تأثیرگذار تغییر دهید. در پایان هر فصل، او لیستی از سوالات را ارائه می دهد تا به شما در شروع مرحله بعدی کمک کند. اهداف یادگیری گوش دادن در مقیاس محیط خود را اسکن کنید اشتراک گذاری انتخاب نوع نامزدی مناسب پرورش فالوور
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیانتظارات مشتری در حال تکامل سریع، کانال های خدماتی در حال ظهور، ترتیبات کاری ترکیبی و ماهیت چندوجهی ارائه خدمات تنها تعدادی از پیشرفت هایی است که شما به عنوان یک رهبر خدمات مشتری با آن روبرو خواهید شد. در این دوره عملی، براد کلیولند نحوه هماهنگ کردن خدمات مشتری با اهداف سازمان، شناسایی و برآورده کردن انتظارات مشتری، پرورش یک تیم متعهد، و دریافت پشتیبانی و منابع مورد نیاز را پوشش می دهد. برد توضیح می دهد که چرا رهبری موثر خدمات مشتری بسیار مهم است، سپس شما را در راستای همسویی خدمات با چشم انداز سازمان، درک انتظارات مشتری، ایجاد یک شاخص عملکرد کلیدی و افزایش ارزش خدمات مشتری راهنمایی می کند. او همچنین به شما نشان می دهد که چگونه با مشتریان تعامل داشته باشید، یک رویکرد خدماتی قوی ایجاد کنید و به پتانسیل سازمانی خود برسید.
-
10
56 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در حال تغییر دنیا هستند . کامپیوترها میتوانند از ` دادهها ` یاد بگیرند بدون برنامهریزی شدن و تصمیمگیری خودکار و هوشمند. این فنآوری در دسترس شرکتهای بزرگ و کوچک قرار دارد و تاثیر عمدهای بر نحوه هدایت بازاریابی شرکتها دارد. با یادگیری ماشینی , بازاریابان میتوانند وظایف بسیاری را در طول سفر مشتری , از جمله تقسیمبندی مشتری , شخصی سازی , و حتی قیمتگذاری، خودکار کنند. این درس به افراد متخصص , خلاق , و رهبری کمک میکند تا درک کنند که چگونه یادگیری ماشین میتواند، راه فروش به مشتریان B2B و B2C را دگرگون کند . مشاور بازاریابی کریس DallaVilla نشان میدهد که چگونه یادگیری ماشین میتواند در تمام جنبههای بازاریابی از طریق بهبود تعامل مشتری با بهینهسازی بازاریابی مبتنی بر حساب مورد استفاده قرار گیرد . او موارد کاربردی را ارایه میدهد که تکنولوژی را در عمل نشان میدهند و اطلاعات پایه که شما میتوانید برای بهینهسازی همه کمپینهای خود استفاده کنید. موضوعات شامل: بهبود آگاهی از بازار بهبود تعامل ملاحظه بهبود تعامل مشتری فعال بهبود وکالت بهبود بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM)
-
11
56 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر طی مأموریت های سرنشین دار ناسا در دهه 1960 و 1970 به ماه ، مهندسان روی زمین دارای دوقلوی فیزیکی فضاپیماها و تجهیزات در فضا بودند. آنها از این "دوقلوها" برای عیب یابی مسائل ، آزمایش ایده های مختلف و شبیه سازی نتایج استفاده می کنند. فقط وقتی به این کار اطمینان داشتند، به فضانوردان می گفتند که چه کاری باید انجام دهند. امروزه، فناوری ما را قادر می سازد تا دنیای فیزیکی را در قالب دیجیتالی دقیقاً شبیه سازی کنیم. یک دوقلوی دیجیتال یک نمایش مجازی از یک چیز فیزیکی است که قادر به شبیه سازی رفتار آن در زمان واقعی تحت شرایط مختلف است. در این دوره کوتاه، Jonathan Reichental نحوه کار این فناوری ارزشمند، مهم بودن آن و چگونگی ایجاد انقلابی در نحوه طراحی، ساخت و نگهداری راه حل های سازمان شما را تجزیه می کند.
-
12
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمحاسبات کلاسیک، که عصر دیجیتال فعلی را به ما داد، با محاسبات هیجان انگیزتر، قدرتمندتر و کاملاً متفاوت جابجا می شود. این فناوری - که تحت عنوان محاسبات کوانتومی شناخته می شود - بر اساس اصول علمی کاملاً متفاوتی عمل می کند و می تواند یک جهش تکنولوژیکی عظیم را ایجاد کند که بتواند پیشرفت هایی در هوش مصنوعی، پزشکی، شیمی، قابلیت های فضایی، واقعیت ترکیبی و موارد دیگر ایجاد کند. کسانی که پشت سر گذاشته اند به سختی می توانند از پس آن برآیند. همه چیز را در اینجا و همچنین نحوه استفاده از محاسبات کوانتومی در چشم انداز خود (و سازمان خود) برای آینده بیاموزید. به زبان ساده، مربی Jonathan Reichental محاسبه کوانتومی چیست و کاربردها، فرصت ها و خطرات آن را توضیح می دهد. اهداف یادگیری وضعیت موجود محاسبات را خلاصه کنید. اصول اولیه فیزیک کوانتوم را شرح دهید. اصول محاسبات کوانتومی را توضیح دهید. مزایای محاسبات کوانتومی را توضیح دهید. شناسایی فرصت هایی که محاسبات کوانتومی به ارمغان می آورد.
-
13
59 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا در رایانش ابری تازه کار هستید؟ اگر چنین است، این دوره میتواند به شما در ایجاد مجموعه مهارتهای رایانش ابری با آشنایی شما با اصول تجاری و مرتبط با فناوری ایجاد معماری ابری کمک کند. به دیوید لینتیکوم، دانشمند محاسبات ابری بپیوندید تا در مورد اینکه معماری ابر چیست و چرا یک معماری قوی بسیار مهم است، بحث می کند. پس از پرداختن به اصول اولیه، او به شناسایی الزامات تجاری و فنی ساخت یک معماری ابری میپردازد و به بخشهای ابری و نحوه کار از نیازمندیها به یک راهحل میپردازد. این دوره با راهنمایی شما در مورد چگونگی ساخت اولین معماری به پایان می رسد.
-
14
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاعتیاد به بیگ دیتا ممکن است چندین سال پیش به اوج خود رسیده باشد، اما داده های بزرگ به دور از دسترس نیستند. در عوض، این پایه و اساس برخی از جالب ترین فن آوری های امروز را تشکیل می دهد. هوش مصنوعی (AI) ، یادگیری ماشین و دانش داده ها به داده های بزرگی متکی هستند یا داده هایی که به واسطه سرعت ، حجم و یا تنوع آن - به راحتی با روش های سنتی قابل ذخیره و تحلیل نیستند. در این دوره ، مدرس Barton Poulson به موضوع داده های بزرگ می پردازد و توضیح می دهد که چگونه این روش کار می کند و جهان داده های جدید ما را شکل می دهد. او رابطه بزرگ داده ها با هوش مصنوعی ، علوم داده ، رسانه های اجتماعی و اینترنت اشیاء (IoT) را توضیح می دهد. او بیش از برخی از مسائل اخلاقی در استفاده از داده های بزرگ فراتر می رود. به علاوه ، او تکنیک های درگیر در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، از جمله داده کاوی داده ها و تجزیه و تحلیل پیش بینی را پوشش می دهد. موضوعات شامل: اجزای تشکیل دهنده داده های بزرگ را شناسایی کنید. بررسی کنید که داده های کلان طی چند سال گذشته چقدر رشد کرده اند. اهمیت استفاده از داده های بزرگ در سازمان های تجاری را توضیح دهید. بین دانش مورد نیاز برای استفاده از داده های بزرگ و درک علم داده تفاوت قائل شوید. نیاز به آموزش داده های بزرگ در داخل سازمان را توجیه کنید. عواملی را که برای استفاده از داده های بزرگ در یک پروژه استفاده می شود ، تجزیه و تحلیل کنید. نتایج حاصل از داده های بزرگ را از نتایج حاصل از مشاهده رفتارها متمایز کنید.
-
15
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهوش مصنوعی پیشرفته ( AI ) از دهه ۱۹۵۰ در بوده است ، اما نوآوریهای سختافزاری اخیر ، این حوزه را افزایش دادهاند . حسگرهای جدید به ماشینها کمک میکنند تا دقیقتر ببینند، صداها را بشنوند و موقعیت را درک کنند . پردازندههای قدرتمند میتوانند به کامپیوترها در تصمیمگیریهای پیچیده کمک کنند ، و از طریق احتمالات ، نتایج برنامهریزی را بهتر کنند و از اشتباهات یاد بگیرند. احتمالات هیجانانگیز هستند ؛ مفاهیم بسیار وسیع هستند . این درس شما را با برخی از مفاهیم کلیدی هوش مصنوعی آشنا میکند، از جمله تفاوتهای بین "قوی" و "ضعیف" . شما خواهید دید که هوش مصنوعی چگونه سوالاتی را مطرح کرده است که به معنای هوشمند بودن و میزان اعتماد ما به ماشینها است . مدرس Doug Rose ، از رویکردهای مختلف به هوش مصنوعی ، از جمله یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق، و کاربردهای عملی برای فنآوریهای جدید هوش مصنوعی ، توضیح میدهد . علاوه بر این، یاد بگیرید چگونه هوش مصنوعی را با تکنولوژی دیگر ادغام کنیم، مانند دادههای بزرگ، و از برخی مشکلات رایج مرتبط با برنامهنویسی استفاده کنید. موضوعات شامل: تاریخچه هوش مصنوعی فراگیری ماشین رویکردهای فنی AI هوش مصنوعی در رباتیک ادغام هوش مصنوعی با داده های بزرگ اجتناب از دام ها
-
16
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیفناوری بلاک چین نیاز به توجه دارد. و این فقط به این دلیل نیست که چگونه معاملات پولی را متحول کرد. مفهوم اعتماد معاملاتی از طریق کد، صنایع مختلف را مختل کرده است، و راه هایی را برای ساده کردن همه چیز از خدمات مالی تا مدیریت هویت ارائه می دهد. در این دوره آموزشی سطح مقدماتی، بیاموزید که بلاک چین چیست و چه معنایی برای شما می تواند داشته باشد. مربی جاناتان ریشنتال از منظر مفهومی به موضوع می پردازد و اطمینان می دهد که مخاطبان غیر فنی می توانند ارزش هر درس را به دست آورند. جاناتان برخی از چالش های کنونی اینترنت، از جمله خطرات موجود و مشکلات امنیتی را شرح می دهد. او به نحوه عملکرد پایگاههای داده آنلاین سنتی میپردازد تا شما مبنایی برای طراحی مجدد این عملکرد توسط بلاک چین داشته باشید. بعلاوه، بیاموزید که چگونه بلاک چین به یک راه حل بالقوه برای بسیاری از محدودیت های موجود پایگاه های داده آنلاین تبدیل شده است، چالش هایی که باید برای دستیابی به پذیرش گسترده تر و موارد دیگر حل شوند. اهداف یادگیری مزایای اصلی پایگاه داده سنتی را فهرست کنید. ارزیابی کنید که آیا بیت کوین به واسطه در یک تراکنش نیاز دارد یا خیر. توضیح دهید که چرا فناوری بلاک چین فراتر از ارزهای دیجیتال مفید است. چند راه برای کاهش خطر نوآوری بلاک چین را شناسایی کنید.
-
17
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر حال کوچ کردن به ابر هستید؟ مروری بر محاسبات ابری و مفاهیم کلیدی که باید هنگام حرکت به سمت ابر در نظر بگیرید را به دست آورید. شما می توانید از بین ابرها و مدلهای استقرار در حال ظهور عمومی ، خصوصی ، اجتماعی و ترکیبی مانند چند ابر ابر را انتخاب کنید. هنگامی که از رایانش ابری استفاده می کنید ، می توانید ظرفیت اضافی را بصورت آنلاین و آماده برای استفاده چند دقیقه پس از نیاز به آن دریافت کنید ، و سپس به همین راحتی پایین بیایید. مربی David Linthicum به شما کمک می کند بفهمید رایانش ابری چیست و تاثیری که می تواند در بازده هزینه ، چابکی و سایر موارد داشته باشد. دیوید نحوه انتخاب ارائه دهنده ابر و برنامه ریزی برای مهاجرت را توضیح می دهد. وی ملاحظات امنیتی ، کارهای معمول روزمره و ابزارهایی را که مدیران فناوری اطلاعات برای ایجاد زیرساخت های مبتنی بر ابر خود نیاز دارند ، مرور می کند. دیوید به سراغ عملیات چند ابر و رویکردها و فن آوری های پیشرفته عملیات ابر می رود ، سپس با بحث کاملی درباره حاکمیت ابر نتیجه گیری می کند.
-
18
37 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاینترنت اشیا (IoT) چیزی بیش از یک دستگاه هوشمند یا متصل است. در این دوره آموزشی، یاد بگیرید که اینترنت اشیاء چیست و چگونه از نقطه نظر فنی کار می کند. بروس سینکلر یک نمای کلی از اینترنت اشیا ارائه می دهد و هر یک از اجزای اصلی آن را توضیح می دهد. او همچنین به محصول تعریفشده نرمافزاری – دوقلو دیجیتالی محصول فیزیکی – و همچنین محصول تعریفشده با سختافزار میپردازد و توضیح میدهد که چگونه حسگرها و سیستمهای تعبیهشده به جمعآوری دادهها کمک میکنند. به علاوه، او به بافت شبکه می پردازد و توضیح می دهد که سیستم های خارجی چیست و چرا مهم است که آنها را هنگام طراحی یک محصول اینترنت اشیا در نظر بگیریم. اهداف یادگیری مدل سازی ارزش اینترنت اشیا محصول نرم افزاری تعریف شده محصول سخت افزاری تعریف شده سیستم های جاسازی شده سنسورهای متصل بافت شبکه OT IT و شبکه های مه تجزیه و تحلیل و داده های بزرگ خدمات داده
-
19
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاینترنت اشیا (IoT) شامل میلیاردها «چیز هوشمند» است که به اینترنت متصل هستند. در این دوره، زهرا خلیل مدرس مهندسی و مدرس به شما کمک می کند تا پایه و اساس این موضوع به سرعت در حال تغییر و تاثیرگذار را درک کنید. زهرا تعاریف اولیه را به شما می دهد، سپس معماری و اجزای اینترنت اشیا را توضیح می دهد. او درباره اکوسیستم اینترنت اشیا و نحوه تغذیه فناوری، بازارها و استانداردها به اکوسیستم بحث می کند. سپس زهرا عمیقاً به استانداردها، از جمله قالب نام استانداردها، چالش های استانداردسازی و موارد دیگر می پردازد. این موضوع او را به بحث در مورد چالشهای اینترنت اشیا، از جمله امنیت، حریم خصوصی، پیچیدگی و مسائل حقوقی میآورد. زهرا به اکوسیستم اینترنت اشیا در اتوماسیون صنعتی می پردازد و بر نحوه استفاده از استانداردهای رایج اینترنت اشیا در یک نمونه کارخانه هوشمند تمرکز می کند. بعلاوه، او با استفاده از سنگاپور و سانفرانسیسکو به عنوان نمونههایی از شهرهایی که از ابتکارات و فناوری شهر هوشمند استفاده میکنند، کشف میکند که IoT به کجا میرود.
-
20
26 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمتدولوژی agile به دلیل قابلیت های توسعه سریع، گردش کار تکرار شونده و پویایی تیم بهبود یافته، به یک عنصر اصلی در صنعت توسعه نرم افزار تبدیل شده است. در این دوره، Harrison Ferrone شیوههای agile را با هدف پرداختن به پیچیدگیها و محدودیتهای منحصر به فرد پروژههای موبایل پوشش میدهد. او شما را از مرحله مفهوم و ایدهپردازی تا ادغام و استقرار مداوم، برجسته کردن بهترین شیوهها و برنامهریزی کارآمد میبرد. در پایان این دوره، شما پایه ای برای وارد کردن agile به فرآیند توسعه خود و ساده سازی خط لوله پروژه فعلی خود خواهید داشت. اهداف یادگیری برنامه ریزی و طراحی توسعه معماری انعطاف پذیر ملاحظات مستندسازی زمان بهینه سازی تعیین سرعت تکنیک های برنامه نویسی agile Refactoring تست و رسیدگی به اشکالات ساخت خط لوله آزادسازی
-
21
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتیمهایی که یک طرز فکر چابک و سریع را دارند، اغلب قادر به پاسخگویی به بازخورد مشتریان و تغییر نیازهای کسب و کار می باشند و در این روند سرگرم کننده، قرار گیرند. علاقه مند به بدست آوردن اصول چابک به تیم خود هستید؟ این دوره می تواند به شما کمک کند. به مدرس Doug Rose بپیوندید و او را از طریق مفاهیم اساسی مورد نیاز برای شناختن به عنوان یک تیم چابک، دنبال کنید. او بر ارزشها و اصول تحت پوشش مانیفست چابک و همچنین نحوه افزایش ارتباط با داستان های کاربر و تیم های متقابل عمل می کند. نحوه پاسخ دادن به تغییر روش چابک، کشف چارچوب های پر جنب و جوش و یادگیری در مورد نقش های مشترک در یک تیم چابک را کشف کنید. در طول راه، او شما را با برخی از تمرینات که می تواند به افزایش چابکی و بهره وری تیم شما کمک کند، آشنا میکند. اهداف یادگیری بازدارنده هایی را که هنگام مدیریت یک تیم چابک تأثیر بسزایی دارند، بشناسید. "مانیفست چابک" را تعریف کنید. ساختار یک تیم چند منظوره را به یاد بیاورید. تعیین کنید که چه چیزی باید در داستانهای کاربر گنجانده شود. از قانون 80/20 برای تعیین اولویت اقلام با ارزش بیشتر استفاده کنید. دو اصل چابک را فهرست کنید که تیم را به ماندن در ساختارهای زمانی راهنمایی می کند در حالی که انعطاف پذیری کافی برای سازگاری با تغییرات را دارد. معایب روش آبشار را نام ببرید.
-
22
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاز بسیاری جهات، کانبان ضدحسی است. این سیستم بر قوانین و شیوه های اولیه متکی است و این قوانین می تواند به شما در ایجاد تغییر سازمانی در مقیاس بزرگ کمک کند. تخته کانبان ممکن است فقط یک نمودار ساده به نظر برسد که جریان کار تیم را نشان می دهد. اما می تواند به ایجاد تیم های خود سازماندهی چند منظوره، تشویق همکاری بهتر و افزایش بهره وری تیم شما کمک کند. کانبان یک راه کلیدی برای معرفی اصول ناب در سازمان شما است. Lean می تواند به تیم های شما کمک کند تا کار خود را در اولویت بندی بهتر قرار داده و با حذف زباله یا "muda" از فرآیند خود به طور مستمر پیشرفت کنند. در این دوره، اصول ضروری را کشف کنید و نحوه استفاده از تخته کانبان را برای کمک به اولویت بندی موثرتر تیم خود بیابید. در مورد شروع کارآمد شرکت، راه اندازی یک هیئت مدیره، بهینه سازی جریان خود و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید. اهداف یادگیری اصول ناب کانبان و تعیین ظرفیت ها پنج ویژگی کانبان راه اندازی شرکت Lean ایجاد نقشه جریان ارزش تجسم جریان محصول استفاده از نمودار جریان تجمعی (CFD) راه اندازی و راه اندازی یک تخته کانبان مشکلات دامنه کانبان
-
23
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیایجاد و عملیاتی کردن برنامه امنیت اطلاعات در سازمان شما میتواند چالش برانگیز باشد. دامنه میتواند گسترده و پیچیده باشد. فکر کردن به تمام راههایی که یک سازمان میتواند شکست بخورد و انجام اقدامات عملی که میتوانید برای جلوگیری از بروز مشکلات، کاهش خطر یا بهبودی از حوادث انجام دهید، یک کار بزرگ است. در این دوره، مربی Kip Boyle، رییس شرکت Cyber Risk Opportunities، شما را در کل فرآیند ایجاد یک برنامه امنیتی اطلاعات، ارائه آن به سازمان خود و حفظ آن برای مدیریت مداوم ریسک راهنمایی میکند. موضوعات شامل: اهداف امنیت اطلاعات را نام ببرید. مزایای مدیریت ریسک را ذکر کنید. عملکردهای اساسی یک برنامه امنیت اطلاعات را توصیف کنید. خلاصه نحوه تعریف نقش خود در یک برنامه امنیت اطلاعات. اهمیت یک طرح برای اندازه گیری خطرات اطلاعات را توضیح دهید. تشخیص دهید که چگونه سوالات باعث ایجاد یک برنامه امنیت اطلاعات می شود. روش های تولید ایده برای مدیریت خطرات اصلی را شناسایی کنید. عملکرد حسابرسی را توصیف کنید.
-
24
36 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمشترکات شرکت های بزرگ چیست؟ آنها دارای فرهنگ مشتری مداری هستند که باعث می شود کارکنان با تجربه مشتری وسواس داشته باشند. با این نکات کاربردی از متخصص جف توستر، نحوه هیجان انگیز کردن تیم خود در مورد خدمات به مشتریان را بیاموزید. جف توضیح می دهد که چگونه می توان چشم اندازی را ایجاد کرد که همه را در یک صفحه قرار دهد، کارکنان را درگیر کند و به عنوان قهرمان خدمات مشتری شرکت شما مورد نیاز باشد. مفاهیم مربوط به این است که آیا شما یک تیم کوچک، یک بخش یا کل سازمان را رهبری می کنید.
-
25
42 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر مورد تفکر طراحی کنجکاو هستید؟ این روش طراحی در ذهن همه است. گرچه جادو نیست، اما تفکر در طراحی میتواند به شما در صرفه جویی در وقت و یافتن راه حلهای خلاقانهتری برای نیازهای مشتری کمک کند. شناخت خوب از روند کار به شما کمک میکند تا مزایای مدیریت و مشتریان را توضیح داده و تفکر طراحی را در سازمان خود پیادهسازی کنید. در این دوره، مربی Chris Nodder توضیح میدهد که تفکر طراحی در کجای توسعه محصول متناسب است و چه عواملی میتواند به شما کمک کند. او هر مرحله از فرآیند را توصیف میکند، از شناسایی مشکلی که میخواهید حل کنید و راه حلهای طوفان مغزی، تا نمونه سازی، توسعه و آزاد سازی. درباره جوانب مثبت و منفی این روش و چگونگی غلبه بر چالشهایی مانند سکون سازمان و سیلوها بیاموزید. تفکر طراحی درست انجام شده، میتواند سازمان شما را به سمت تکنیکهای طراحی کاربر محورتر مانند معماری اطلاعات، آزمایش محتوا، آزمایش قابلیت استفاده و تحقیقات بازاریابی سوق دهد. موضوعات شامل: تفکر چابک، لاغر و طراحی آماده شدن برای فروش تفکر طراحی به سازمان خود یافتن مشکل واقعی ایده نمونه سازی دوره اصلاح برون سپاری و برون سپاری عبور از سکون سازمانی و سیلوها پیگیری موفقیت شما
-
26
46 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیشما یا شخصی در زنجیره مدیریت خود، فکر میکنید که تفکر طراحی پاسخی برای همه مشکلات شماست. حالا این بستگی به شما دارد که این کار را در شرکت خود انجام دهید. در این درس یاد بگیرید که چه چیزی در ایجاد یک روش تفکر طراحی برای راهاندازی پروژه جدید یا پروژههای فرعی دخیل بودهاست. نکاتی را برای جمع آوری تیم خود، از جمله چگونگی تعیین افرادی که باید از سراسر سازمان شما درگیر شوند، دریافت کنید. کشف کنید که برای تعریف فضای مسئله، چه فعالیتهایی را باید انجام دهید، اهداف را تعیین کنید، از یک راه حل ایده بگیرید، آن راه حل را با نمونه اولیه آزمایش کنید و سپس اجرای خود را برنامه ریزی کنید. بعلاوه، در مورد برخی از مسائل رایج که میتواند مانع برگزاری یک جلسه تفکر طراحی موفق شود، و همچنین تلههایی که مردم هنگام انجام این کار برای اولین بار در آن گرفتار میشوند، را بیاموزید. همراه با یک پروژه مثال که فرآیند تفکر طراحی را طی میکند. در طول مسیر، تیم توسعه را ببینید که از تفکر طراحی استفاده میکند تا ایدههای جدید را به یک مفهوم قابل آزمایش و یک محصول کامل تبدیل کند.
-
27
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتفکر طراحی یک روش کاربر محور برای حل مشکلات است. این شامل همکاری گسترده، با استفاده از استراتژی هایی مانند ترسیم سفرهای مشتری، ایجاد مفهوم و نمونه سازی است. این دوره به رهبران می آموزد که چگونه به تیم های خود کمک کنند تا طرز فکر طراحی خود را اتخاذ کنند و نمونه هایی از کار نویسنده Turi McKinley در frog، یک شرکت طراحی و استراتژی جهانی است که با ایجاد سیستم های نام تجاری، محصول و خدمات، مشاغل را در مقیاس بزرگ تغییر می دهد. این دوره با تعریف تفکر طراحی شامل نقش ها و فضاهای مورد نیاز برای موفقیت آغاز می شود. سپس یاد خواهید گرفت که چگونه یک رهبر تفکر طراحی خوب باشید، با توصیه های خاص در مورد موضوعات از تعیین اهداف گرفته تا درگیر کردن مهارت ها و شخصیت های مختلف در اتاق (درون گرا و برون گرا به طور یکسان). در مرحله بعد، Turi وارد همکاری خلاق می شود: قلب تفکر طراحی. او برنامه ریزی، تحقیق و ایجاد مفهوم را پوشش می دهد و نحوه ایجاد "طرح خدمات" را که به عملی شدن طرح کمک می کند توضیح می دهد. فصل 4 تکنیک های نمونه سازی را برای پیشبرد طراحی معرفی می کند. تفکر طراحی همه در مورد همکاری است بنابراین ما یک گروه LinkedIn به نام "طراحی تفکر: قورباغه + دوره Lynda.com" را ادغام کرده ایم. در طول دوره، نویسنده فرصت هایی را برای شما به اشتراک می گذارد تا آنچه را که یاد می گیرید به اشتراک بگذارید. شما می توانید از طریق مرورگر وب خود در https://linkedin.com/groups/7022790 یا از طریق برنامه LinkedIn Groups که برای اکثر تلفن های هوشمند در دسترس است، در بحث های مربوط به دوره شرکت کنید. این یک راه عالی برای گسترش یادگیری شما و دریافت بینش های اضافی از سایر اعضای دوره است. اهداف یادگیری تعریف تفکر طراحی پیاده سازی طرز فکر و رویکرد تفکر طراحی پیشرو در تفکر طراحی هماهنگ سازی تیم طراحی مدیریت جریان خلاق راهنمای همکاری ایجاد فرضیه مفهوم سازی نمونه سازی سریع و اغلب ایجاد تغییر در فرهنگ
-
28
24 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیممکن است چند روز یا چند هفته بین زمان وقوع بلایا و سازمان های امدادی پاسخگو باشد. در این میان، جوامع در حال مراقبت از خود هستند. FEMA می خواست اطمینان حاصل کند که قبل از رسیدن کارگران به آنها کمک می شود. پس از طوفان سندی، سازمان به سراغ قورباغه رفت، یک شرکت طراحی مستقر در منهتن که آثار فاجعه را در حیاط خلوت خود احساس کرده بود. بیاموزید که چگونه طراحان و هنرمندان قورباغه با مقامات دولتی همکاری می کنند تا طرحی را طراحی کنند که فاصله بین تلاش های امدادرسانی غیررسمی و رسمی را پر کند و از آمادگی جوامع قبل از زمان اطمینان حاصل کنند. دفترچه چاپ آنها برای پیاده سازی مراکز بازیابی بلایای طبیعی (DRC) ثابت می کند که طراحی می تواند به حل مشکلات حتی در بزرگترین مقیاس کمک کند.
-
29
3 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا تحقیقات طراحی، طرح ها معنی دارتر و موثرتر هستند زیرا در زمینه ای واقعی قرار گرفته اند. هدف از این دوره معرفی فرایند تحقیقات طراحی و کمک به طراحان است تا دریابند که چقدر مهم است که بتوانیم طرح های عالی را توسعه دهیم. نویسندگان پنی آکایو و اندی شوانبک انواع مختلف تحقیق (اولیه در مقابل ثانویه، کمی در مقابل کیفی و غیره) را به شما معرفی می کنند تا بتوانید درک کنید که مناسب کار مورد نظر است. آنها همچنین ابزارهای تحقیق، ملاحظات برنامه ریزی و چارچوب هایی را برای ارائه نتایج شما مانند پرسونا و اینفوگرافیک معرفی می کنند. علاوه بر این، با استفاده از تحقیقات مولد، آزمایش کاربر و نمونه سازی سریع، دریابید که چگونه تحقیقات می تواند به طور مستقیم طرح های شما را آگاه کند. اهداف یادگیری استفاده از تحقیقات برای افزودن ارزش و اعتبار به طراحی کار آشنایی با انواع تحقیقات انتخاب ابزار تحقیق ایجاد طرح تحقیق ارائه تحقیق استفاده از تحقیقات برای شروع فرایند طراحی
-
30
42 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر حالی که مفهوم ایده پردازی گروهی یک ایده مدرن نیست، اصطلاح "طوفان مغزی" به عنوان یک فرایند خلاقیت رسمی مطرح نشد تا اینکه الکس آزبورن اسطوره تبلیغات این فرایند را در سال 1948 توضیح داد. در حالی که طوفان مغزی هنوز تکنیک غالب در مورد ایده است. نسل، طوفان مغزی اغلب قبل از شروع شکست می خورد. چرا؟ زیرا سازمان دهنده تصویر واضحی از هدف، روند یا نتیجه مورد نظر ندارد. در این دوره، استفان مومو طوفان فکری را به عصر مدرن وارد می کند، با قوانین و تکنیک هایی که به شما کمک می کند تا جلسات طوفان فکری خلاقانه تری را راه اندازی و اجرا کنید، از جمله اینکه قبل، حین و بعد از هر جلسه چه باید کرد. او همه چیز را از پویایی ایده پردازی گروهی گرفته تا تکنیک های طوفان مغزی مانند وب بندی ایده، بوکس زمان و ساختار داستان توضیح می دهد. در پایان، شما به هر چیزی که برای اجرای یک جلسه موثر طوفان فکری و استخراج بیشترین و بهترین ایده ها از افراد درگیر نیاز دارید مسلح خواهید شد.
-
31
58 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیامروزه نمونه سازی می تواند در کل مراحل طراحی مورد استفاده قرار گیرد: برای ایجاد ایده، اعتبار بخشیدن به مفاهیم یا کشف فناوری. امکانات به صورت تصاعدی تکامل یافته است. ابزارها و رویکردهای نمونه اولیه جدید هر ساله معرفی می شوند. درک و توانایی حرکت در این قرنیه چشم کلیدی برای استخراج بیشترین ارزش از نمونه سازی است. رندال الیوت از قورباغه، یک شرکت طراحی و استراتژی جهانی، به شما می آموزد که چگونه از نمونه سازی برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید، از تصمیمات طراحی برای مراحل بعدی استفاده کنید و مطمئن شوید که این مراحل منجر به تجربه های عالی می شود! Randall به جای تمرکز بر ابزارهای خاص، به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی و چه موقع باید نمونه اولیه را تبدیل کنید، تا ایده های خوب را به تجربیات تعاملی و احساسی کاربران تبدیل کنید. اهداف یادگیری چهار دسته نمونه سازی انتخاب رویکرد مناسب تصمیم گیری در مورد نمونه اولیه تولید سریع ایده ها مستندسازی و انتقال با استفاده از شبیه سازی ایجاد اشیاء ساخت نمونه اولیه
-
32
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیطراحی سرمایه گذاری یک رویکرد ناب برای طراحی انسان محور است که برای ایجاد مشاغل جدید بهینه سازی شده است-ایجاد آنها سریع و کارآمد از صفر تا شروع. در این دوره، مزایای زیادی را که این رویکرد طراحی برای تلاش های کارآفرینانه به ارمغان می آورد، چه در استارتاپ ها و چه در شرکت های چند ملیتی بزرگ کشف کنید. به اتان ایمبودن، معاون خلاق در frog، یک شرکت طراحی و استراتژی جهانی بپیوندید، زیرا او اصول کلیدی طراحی سرمایه گذاری را بیان می کند. این اصول را با مطالعات موردی در دنیای واقعی از کار قورباغه با هر دو شرکت در مراحل اولیه و رهبران Fortune 500 مشاهده کنید. در پایان این دوره، شما یک چارچوب ساده برای درک اینکه در کجا تمرکز بر تلاش های نوآوری و چگونگی ساختاردهی این تلاش ها برای بالاترین احتمال موفقیت را خواهید داشت. اهداف یادگیری درک نقش طراحی در کارآفرینی موفقیت در مزیت گذرا تطبیق نوآوری با استراتژی رشد بررسی اصول طراحی خطرپذیر اعطا و دفاع از خودمختاری رانندگی تعامل مداوم اولویت بندی پیشرفت بر فرایند طراحی تاثیر، نه محصول