بهبود بخشیدن مهارت های طراحی UX - Improve Your UX Design Skills

مسیر آموزشی بهبود بخشیدن مهارت های طراحی UX - Image of Learn Path Improve Your UX Design Skills
بهبود بخشیدن مهارت های طراحی UX Improve Your UX Design Skills
طراحی UX بسیار بیشتر از مهارت های طراحی بصری قوی است. در این مسیر، تجربه طراحی انتقادی و تاکتیکی خود را با یادگیری اصول اولیه نمونه سازی، طراحی تعامل و تحقیقات کاربر تقویت کنید.
Improve Your UX Design Skills
UX design is much more than strong visual design skills. In this path, strengthen your critical and tactical design experience by learning the fundamentals of prototyping, interaction design, and user research.
مدت زمان: 6h 48m
تعداد دوره ها: 7
مجموع قیمت: (۱۱۹,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۸۳,۳۰۰
تعداد مدرسین: 5
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی ترسیم برای طراحان UX - Image of Course Sketching for UX Designers 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ترسیم برای طراحان UX

    Sketching for UX Designers

    وقتی به طراحی UX فکر می کنید، احتمالاً به جنبه های دیجیتالی فکر می کنید. اما یکی از مهارتهای کلیدی که اغلب در طراحی UX دست کم گرفته می شود ترسیم با دست است. ترسیم اغلب می تواند جنبه هایی از ایده های شما را آشکار سازد که طرح های شما را جذاب تر می کند و به شما کمک می کند تا ایده های جدید را کشف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. این دوره با مربی Matt Corrall، طراح UX، برای همه کسانی است که در زمینه طراحی UX کار می کنند یا به سادگی به مهارت های یادگیری علاقه دارند. او با اصول اولیه طراحی شروع می کند، بنابراین نیازی نیست که یک اسکیتر با تجربه باشید یا استعداد هنری خاصی داشته باشید. او شما را در جریان کار طراحی خود در کار خود راهنمایی می کند، تکنیک های مختلف ترسیم را تجزیه می کند و دلیل و زمان استفاده از آنها را توضیح می دهد. او همچنین برخی از تمرینات طراحی و طراحی را ارائه می دهد تا بتوانید به تنهایی تمرین کنید. اگر به دنبال باز کردن برخی مهارت های جدید برای گسترش، الهام بخشیدن و تقویت پروژه های طراحی UX و گردش کار خود هستید، مقداری قلم و کاغذ بردارید و در این دوره به او ملحق شوید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی عمیق UX: تجزیه و تحلیل داده - Image of Course UX Deep Dive: Analyzing Data 25 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی عمیق UX: تجزیه و تحلیل داده

    UX Deep Dive: Analyzing Data

    شما داده‌ها را از مصاحبه‌ها، تست‌های با قابلیت استفاده و سایر تلاش‌های تحقیقاتی UX جمع آوری کرد‌ه‌اید. حالا چی؟ در این دوره، مربی Amanda Stockwell نشان می‌دهد که چگونه می‌توان این داده‌های خام را به بینش قدرتمند تبدیل کرد، بهترین روش‌ها و روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق را برای اطلاع و هدایت پروژه‌های طراحی UX خود بررسی می‌کند. او فریمورکی برای تعیین اهداف مناسب برای تحقیقات شما و همچنین نحوه ایجاد فرضیه‌ها را پوشش می‌دهد. او داده‌های کمی و کیفی را مرور می‌کند، نقاط قوت فردی آنها را به عنوان منابع داده برجسته می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از داده‌های کیفی تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری کرد. در طول راه، او مثالها و توصیه‌های عملی را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند به شما کمک کند هر مفهومی را در عمل خود اعمال کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی UX: داستان سرایی - Image of Course UX Foundations: Storytelling 58 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی UX: داستان سرایی

    UX Foundations: Storytelling

    هر کاربر، قهرمان داستان خاص خود است. راز حضور موثر در ذهن مصرف‌کننده، متوقف کردن فریاد زدن داستان خود و شروع پخش یک نقش خاص در آنهاست. بیاموزید که چگونه اصول داستان پردازی را در فرآیند طراحی UX خود اعمال کنید و از تجربیات جذاب و کاربر محور استفاده کنید. Sarah Weise پایه‌های داستان نویسی خوب را به شما می‌آموزد، از تعریف قوس داستان گرفته تا ارکستر کردن عمل و تأکید بر پیام شما. او توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان احساسات را برای پذیرش همدلی، و چگونگی ترکیب دیدگاه مناسب تصویری و استراتژی کسب درآمد توضیح داد. با پایان این دوره سریع، می‌دانید که چگونه می‌توانید داستانها را به روشی که با مشتریانتان در ارتباط است ایجاد کنید و چگونه این کار را به روشی ثابت و راهبردی برای تجربه‌های بهتر کاربر، بهبود تعامل بهتر و فروش بیشتر انجام دهید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی UX Deep Dive: تست قابلیت استفاده - Image of Course UX Deep Dive: Usability Testing 27 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی UX Deep Dive: تست قابلیت استفاده

    UX Deep Dive: Usability Testing

    با استفاده از آماندا استکهول ، کارشناس تحقیق ، به روشهای آزمایش و روشهای تست قابلیت استفاده برای پروژه های طراحی تجربه کاربری (UX) فرو بروید. در این دوره می توانید یاد بگیرید که از کدام نوع تست ها - از راه دور یا به صورت حضوری ، تعدیل شده یا تعدیل نشده ، مبتنی بر وظیفه یا بدون ساختار - برای انواع خاصی از پروژه ها و کاربران استفاده کنید. آماندا همچنین نکاتی را در مورد انجام تست های قابلیت استفاده ، از استخدام شرکت کنندگان تا جلسات تعدیل ، به اشتراک می گذارد. بعلاوه ، یاد بگیرید چگونه نتایج آزمایشات خود را تجزیه و تحلیل کرده و به سایر سازمان خود ارائه دهید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی UX: طراحی نسلی - Image of Course UX Foundations: Generational Design 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی UX: طراحی نسلی

    UX Foundations: Generational Design

    از Gen Alpha تا Baby Boomers ، در بحث طراحی کاربر محور ، نسل های مختلف نیازهای مختلفی دارند. الگوهای طراحی که برای یک نسل کار می کنند ممکن است برای دیگران مفید نباشد. علاوه بر این ، نحوه تعامل نسل های مختلف با فناوری هر روز تغییر می کند. به همین دلیل برنامه ریزی استراتژیک برای طراحی UX که برای جذب و حفظ مخاطبان مناسب و مشتریان مناسب ضروری است ، بسیار مهم است. در این دوره ، سارا ویز در مورد تفاوت بین نسل ها از نظر تجربه کاربر و نیازهای شما ، و چگونگی ساختار پروژه های خود برای حساب کردن طیف گسترده ای از کاربران بالقوه صحبت می کند. او به شما کمک می کند تفاوت های نسلی را درک کنید ، تحقیقات خود را برای مخاطبان متفاوت تنظیم کنید و از الگوهای مختلف طراحی برای متناسب کردن جمعیتهای مختلف نسل استفاده کنید. موضوعات شامل: تعریف و درک نسلها تکنیک های تحقیق کیفی و کمی جذب مخاطب نوشتن سوالات برای مخاطبان مختلف الگوهای طراحی برای نسل های مختلف

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی همدلی در طراحی (UX) تجربه کاربری - Image of Course Empathy in UX Design 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی همدلی در طراحی (UX) تجربه کاربری

    Empathy in UX Design

    در مورد چگونگی ایجاد مهارت های همدلی و ایجاد فرهنگ همدلی که تجربه کاربر را افزایش می دهد و موفقیت محصول را ارتقا می دهد، بیاموزید. نویسنده Cory Lebson با تعریف همدلی شروع می‌کند و بررسی می‌کند که چگونه می‌تواند به متخصصان، طراحان و محققان UX کمک کند تا نیازها و اهداف مشتریان را درک کنند. او در ادامه توضیح می دهد که چگونه می توان مهارت های همدلی را توسعه داد و در مورد چگونگی تقویت همدلی و مشارکت سهامداران با داستان سرایی همدلانه از طریق چرخه عمر پروژه بحث می کند. کوری همچنین به این موضوع می‌پردازد که چرا همدلی برای تحقیقات و طراحی مؤثر کاربر، نحوه مدیریت احساسات دشوار و در عین حال همدلی بودن، و اینکه چگونه یک مدافع همدلی باشیم را پوشش می‌دهد. اهداف یادگیری همدلی و تجربه کاربری ایجاد همدلی شخصی مقابله با درد همدلی همدلی در تحقیقات UX قصه گویی با یافته های تحقیق انتخاب روش هایی برای روایت داستان همدلی برای موفقیت شغلی طراحی و ارائه همدلی

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی نظرسنجی و پرسشنامه برای پروژه های UX - Image of Course Surveys and Questionnaires for UX Projects 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نظرسنجی و پرسشنامه برای پروژه های UX

    Surveys and Questionnaires for UX Projects

    نظرسنجی یکی از متداول‌ترین روش‌های مورد استفاده و سوء استفاده‌شده برای دریافت اطلاعات از گروهی از افراد است. خوب انجام شد، آنها نورانی هستند. ضعیف انجام شده است، آنها تقریبا بی فایده هستند. اگر در حال انجام تحقیقات بازاریابی یا قابلیت استفاده هستید، یا فقط سعی می کنید در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، باید بدانید که چگونه یک نظرسنجی یا پرسشنامه موثر انجام دهید. در این دوره، کریس نادر نکات و تکنیک هایی را برای انجام درست نظرسنجی ها ارائه می دهد. کشف کنید که چگونه اهداف خود را تعریف کنید و سؤالاتی بنویسید که پاسخ‌های واضح و بدون ابهام ایجاد کنند. سپس کریس توضیح می دهد که چگونه می توان نامزدها را برای نظرسنجی جذب کرد، به آنها برای وقتشان پاداش داد، نظرسنجی را ارائه کرد و پاسخ ها را مدیریت کرد. در نهایت، نحوه تجزیه و تحلیل و گزارش یافته های خود را بیابید تا تیم UX شما بتواند در مورد نتایج اقدام کند. اهداف یادگیری بررسی های ترکیبی زمان استفاده از نظرسنجی ها ایجاد سوالات خوب سفارش سوالات شناسایی شرکت کنندگان در نظرسنجی نحوه ارسال پرسشنامه استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین تجزیه و تحلیل و گزارش نتایج نظرسنجی

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Chris Nodder - Image of Author Chris Nodder

Chris Nodder

Chris Nodder کاربر و محقق , متخصص UX ، مختصص طراحی تعاملی و نویسنده ی Evil by Design می باشد. او متخصص و محقق طراحی های پویا می باشد. او موسس Chris Nodder Consulting LLC می باشد که به کمپانی های بزرگ و نوپا برای ساخت محصولات مورد پسند کاربران کمک میکند. او قبلا سرپرست گروه Nielsen Norman و قبل آن محقق در Microsoft بود. او داری مدرک M.S در تعامل بین انسان و کامپیوتر و درای B.S در روان شناسی می باشد. او از گسترش word در طراحی user-centered لذت می برد . غیر از کار اصلی او یعنی مربی گری پانصد نفر ، او کنفرانس های زیادی در مورد تجربه ی کاربری در دنیا ارائه داده است . او در مورد تجربه کاربری ، تحقیق و تکنیک های طراحی در QuestionableMethods.com مطالبی می نویسد او هم چنین نویسنده ی Evil By Design می باشد که این کتاب در مورد تکینک های متقاعد کننده می باشد. او شما را دعوت می کند که در سایت evilbydesign.info او را همراهی کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Cory Lebson - Image of Author Cory Lebson

Cory Lebson

دو دهه مشاوره UX ، کوری لسبون را به یکی از مربیان و نویسندگان برجسته UX تبدیل کرده است. کوری لبسون (corylebson) بیش از دو دهه است که مشاور UX است. وی مالک و مدیر Lebsontech LLC است، یک شرکت مشاوره با تجربه موفق و متمرکز بر تحقیق و ارزیابی کاربر، استراتژی تجربه کاربر، آموزش UX و مربیگری. کوری به طور مکرر در مورد مباحث مربوط به پیشرفت شغلی UX ، تجربه کاربر ، تحقیقات کاربر ، معماری اطلاعات و قابلیت دسترسی صحبت می کند. وی در رادیو برنامه داشته و مقالات زیادی را در انواع انتشارات حرفه ای منتشر کرده است. او همچنین نویسنده کتاب راهنمای UX Careers است که به تازگی منتشر شده است. کوری دارای مدرک MBA در بازاریابی و مدیریت فناوری و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در جامعه شناسی و لیسانس روانشناسی است. او رئیس سابق انجمن بین المللی حرفه ای تجربه کاربر (UXPA) و بخش UXPA در واشنگتن DC است. با کوری در LinkedIn و Twitter ارتباط برقرار کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Amanda Stockwell - Image of Author Amanda Stockwell

Amanda Stockwell

آماندا استوكول رییس Stockwell Strategy است، که یک شرکت تحقیقاتی متمركز UX است. آماندا همچنین با تمرکز بر ادغام دانش کاربر با اهداف تجاری، برای ایجاد استراتژی محصول جامع برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. او بیشتر دهه گذشته را در یافتن راه های ابتکاری برای درک کاربران نهایی و تعبیه این دانش به یک فرآیند کلی، متمرکز بوده است. او تیم هایی را ارائه می دهد که خدمات تحقیقاتی، طراحی و خدمات استراتژی UX را ارائه می دهند و اغلب در مورد تجارب خود می نویسد و صحبت می کند. او دارای سابقه عوامل انسانی و درجه مهندسی از دانشگاه Tufts است. آماندا را در توییتر با MandaLaceyS@ دنبال کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sarah Weise - Image of Author Sarah Weise

Sarah Weise

سارا ویس، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Bixa ، استودیوی تحقیقاتی در زمینه بازاریابی ، و نویسنده InstaBrain است. سارا برای صدها برند پیشرو ، از جمله Google, IBM, Capital One, Mikimoto, PBS و Real Warriors ، یک سلاح مخفی بوده است تا نام های معدودی را از آن خود کند. سارا به این برندها کمک می کند تا مشتری های خود را عمیقا درک کنند و تجاربی بسازند که واقعا اعتیاد آور باشند. او همچنین یک سخنگوی اصلی ممتاز و متخصص در تحقیقات مشتری، نسل Z و نسل آینده مشتری، و آینده طراحی تجربه است. او در دانشگاه Georgetown University سخنرانی می کند ، یکی از بنیانگذاران آکادمی کارشناسی ارشد UX است و در کنفرانس ها و رویدادهای شرکتی در سراسر جهان سخنرانی می کند. علاوه بر این ، مقالات سارا ، بارها و بارها در مجله بانکداری دیجیتال و مجله بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی منتشر شده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Matt Corrall - Image of Author Matt Corrall

Matt Corrall

مت کورال مدیر طراحی و طراح UX مستقر در انگلستان است. مت مدیر طراحی در Ultraleap است، جایی که او یک تیم تحقیق و طراحی را برای کار شرکت در زمینه طراحی رابط های بدون لمس و اشاره با استفاده از ردیابی دستی و وسایل هوایی، برای VR/AR سازمانی، نمایشگرهای عمومی بدون لمس و HMI خودرو هدایت می کند. او نزدیک به 20 سال تجربه در UX، UI، تحقیق در مورد کاربران و طراحی محصول دارد و متخصص در طراحی تعامل برای VR/AR و انسانی سازی محصولات و خدمات پیچیده دیجیتال است. مت همچنین بنیانگذار و مدیر Corrall Design، یک شرکت تعاملی و طراحی خدمات سفارشی است.

مشاهده پروفایل