بهبود بخشیدن مهارت های طراحی UX - Improve Your UX Design Skills

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی به طراحی UX فکر می کنید، احتمالاً به جنبه های دیجیتالی فکر می کنید. اما یکی از مهارتهای کلیدی که اغلب در طراحی UX دست کم گرفته می شود ترسیم با دست است. ترسیم اغلب می تواند جنبه هایی از ایده های شما را آشکار سازد که طرح های شما را جذاب تر می کند و به شما کمک می کند تا ایده های جدید را کشف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. این دوره با مربی Matt Corrall، طراح UX، برای همه کسانی است که در زمینه طراحی UX کار می کنند یا به سادگی به مهارت های یادگیری علاقه دارند. او با اصول اولیه طراحی شروع می کند، بنابراین نیازی نیست که یک اسکیتر با تجربه باشید یا استعداد هنری خاصی داشته باشید. او شما را در جریان کار طراحی خود در کار خود راهنمایی می کند، تکنیک های مختلف ترسیم را تجزیه می کند و دلیل و زمان استفاده از آنها را توضیح می دهد. او همچنین برخی از تمرینات طراحی و طراحی را ارائه می دهد تا بتوانید به تنهایی تمرین کنید. اگر به دنبال باز کردن برخی مهارت های جدید برای گسترش، الهام بخشیدن و تقویت پروژه های طراحی UX و گردش کار خود هستید، مقداری قلم و کاغذ بردارید و در این دوره به او ملحق شوید.
-
2
25 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیشما دادهها را از مصاحبهها، تستهای با قابلیت استفاده و سایر تلاشهای تحقیقاتی UX جمع آوری کردهاید. حالا چی؟ در این دوره، مربی Amanda Stockwell نشان میدهد که چگونه میتوان این دادههای خام را به بینش قدرتمند تبدیل کرد، بهترین روشها و روشهای تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق را برای اطلاع و هدایت پروژههای طراحی UX خود بررسی میکند. او فریمورکی برای تعیین اهداف مناسب برای تحقیقات شما و همچنین نحوه ایجاد فرضیهها را پوشش میدهد. او دادههای کمی و کیفی را مرور میکند، نقاط قوت فردی آنها را به عنوان منابع داده برجسته میکند و نشان میدهد که چگونه میتوان از دادههای کیفی تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری کرد. در طول راه، او مثالها و توصیههای عملی را به اشتراک میگذارد که میتواند به شما کمک کند هر مفهومی را در عمل خود اعمال کنید.
-
3
58 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهر کاربر، قهرمان داستان خاص خود است. راز حضور موثر در ذهن مصرفکننده، متوقف کردن فریاد زدن داستان خود و شروع پخش یک نقش خاص در آنهاست. بیاموزید که چگونه اصول داستان پردازی را در فرآیند طراحی UX خود اعمال کنید و از تجربیات جذاب و کاربر محور استفاده کنید. Sarah Weise پایههای داستان نویسی خوب را به شما میآموزد، از تعریف قوس داستان گرفته تا ارکستر کردن عمل و تأکید بر پیام شما. او توضیح میدهد که چگونه میتوان احساسات را برای پذیرش همدلی، و چگونگی ترکیب دیدگاه مناسب تصویری و استراتژی کسب درآمد توضیح داد. با پایان این دوره سریع، میدانید که چگونه میتوانید داستانها را به روشی که با مشتریانتان در ارتباط است ایجاد کنید و چگونه این کار را به روشی ثابت و راهبردی برای تجربههای بهتر کاربر، بهبود تعامل بهتر و فروش بیشتر انجام دهید.
-
4
27 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا استفاده از آماندا استکهول ، کارشناس تحقیق ، به روشهای آزمایش و روشهای تست قابلیت استفاده برای پروژه های طراحی تجربه کاربری (UX) فرو بروید. در این دوره می توانید یاد بگیرید که از کدام نوع تست ها - از راه دور یا به صورت حضوری ، تعدیل شده یا تعدیل نشده ، مبتنی بر وظیفه یا بدون ساختار - برای انواع خاصی از پروژه ها و کاربران استفاده کنید. آماندا همچنین نکاتی را در مورد انجام تست های قابلیت استفاده ، از استخدام شرکت کنندگان تا جلسات تعدیل ، به اشتراک می گذارد. بعلاوه ، یاد بگیرید چگونه نتایج آزمایشات خود را تجزیه و تحلیل کرده و به سایر سازمان خود ارائه دهید.
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاز Gen Alpha تا Baby Boomers ، در بحث طراحی کاربر محور ، نسل های مختلف نیازهای مختلفی دارند. الگوهای طراحی که برای یک نسل کار می کنند ممکن است برای دیگران مفید نباشد. علاوه بر این ، نحوه تعامل نسل های مختلف با فناوری هر روز تغییر می کند. به همین دلیل برنامه ریزی استراتژیک برای طراحی UX که برای جذب و حفظ مخاطبان مناسب و مشتریان مناسب ضروری است ، بسیار مهم است. در این دوره ، سارا ویز در مورد تفاوت بین نسل ها از نظر تجربه کاربر و نیازهای شما ، و چگونگی ساختار پروژه های خود برای حساب کردن طیف گسترده ای از کاربران بالقوه صحبت می کند. او به شما کمک می کند تفاوت های نسلی را درک کنید ، تحقیقات خود را برای مخاطبان متفاوت تنظیم کنید و از الگوهای مختلف طراحی برای متناسب کردن جمعیتهای مختلف نسل استفاده کنید. موضوعات شامل: تعریف و درک نسلها تکنیک های تحقیق کیفی و کمی جذب مخاطب نوشتن سوالات برای مخاطبان مختلف الگوهای طراحی برای نسل های مختلف
-
6
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر مورد چگونگی ایجاد مهارت های همدلی و ایجاد فرهنگ همدلی که تجربه کاربر را افزایش می دهد و موفقیت محصول را ارتقا می دهد، بیاموزید. نویسنده Cory Lebson با تعریف همدلی شروع میکند و بررسی میکند که چگونه میتواند به متخصصان، طراحان و محققان UX کمک کند تا نیازها و اهداف مشتریان را درک کنند. او در ادامه توضیح می دهد که چگونه می توان مهارت های همدلی را توسعه داد و در مورد چگونگی تقویت همدلی و مشارکت سهامداران با داستان سرایی همدلانه از طریق چرخه عمر پروژه بحث می کند. کوری همچنین به این موضوع میپردازد که چرا همدلی برای تحقیقات و طراحی مؤثر کاربر، نحوه مدیریت احساسات دشوار و در عین حال همدلی بودن، و اینکه چگونه یک مدافع همدلی باشیم را پوشش میدهد. اهداف یادگیری همدلی و تجربه کاربری ایجاد همدلی شخصی مقابله با درد همدلی همدلی در تحقیقات UX قصه گویی با یافته های تحقیق انتخاب روش هایی برای روایت داستان همدلی برای موفقیت شغلی طراحی و ارائه همدلی
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسینظرسنجی یکی از متداولترین روشهای مورد استفاده و سوء استفادهشده برای دریافت اطلاعات از گروهی از افراد است. خوب انجام شد، آنها نورانی هستند. ضعیف انجام شده است، آنها تقریبا بی فایده هستند. اگر در حال انجام تحقیقات بازاریابی یا قابلیت استفاده هستید، یا فقط سعی می کنید در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، باید بدانید که چگونه یک نظرسنجی یا پرسشنامه موثر انجام دهید. در این دوره، کریس نادر نکات و تکنیک هایی را برای انجام درست نظرسنجی ها ارائه می دهد. کشف کنید که چگونه اهداف خود را تعریف کنید و سؤالاتی بنویسید که پاسخهای واضح و بدون ابهام ایجاد کنند. سپس کریس توضیح می دهد که چگونه می توان نامزدها را برای نظرسنجی جذب کرد، به آنها برای وقتشان پاداش داد، نظرسنجی را ارائه کرد و پاسخ ها را مدیریت کرد. در نهایت، نحوه تجزیه و تحلیل و گزارش یافته های خود را بیابید تا تیم UX شما بتواند در مورد نتایج اقدام کند. اهداف یادگیری بررسی های ترکیبی زمان استفاده از نظرسنجی ها ایجاد سوالات خوب سفارش سوالات شناسایی شرکت کنندگان در نظرسنجی نحوه ارسال پرسشنامه استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین تجزیه و تحلیل و گزارش نتایج نظرسنجی