بهبود بخشیدن مهارت های نورپردازی خود - Improve Your Lighting Skills

مسیر آموزشی بهبود بخشیدن مهارت های نورپردازی خود - Image of Learn Path Improve Your Lighting Skills
بهبود بخشیدن مهارت های نورپردازی خود Improve Your Lighting Skills
حرفه ای بودن در فیلمبرداری به معنای داشتن ظاهری حرفه ای در عکسبرداری است و نورپردازی خوب می تواند کیفیت عکس های شما را بهبود بخشد یا از بین ببرد. دوره‌های این مسیر طیف وسیعی از موقعیت‌های نوری را پوشش می‌دهند که سازندگان ویدیو برای ارتقای کار خود به سطح بعدی باید بر آن‌ها مسلط باشند.
Improve Your Lighting Skills
Being a video professional means getting a professional look on your shoots, and good lighting can make or break the quality of your shots. The courses in this path cover a range of lighting situations that video creators will need to master to take their work to the next level.
مدت زمان: 7h 26m
تعداد دوره ها: 6
مجموع قیمت: (۱۲۴,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۸۶,۸۰۰
تعداد مدرسین: 5
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی نور برای تولیدات ویدئویی - Image of Course Lighting Design for Video Productions 46 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی نور برای تولیدات ویدئویی

    Lighting Design for Video Productions

    درک اهمیت نور و استفاده مناسب از نورسنج و رنگ سنج، عکس متوسط را به سطح بصری پیچیده‌تری می‌رساند. و بودجه هالیوودی نمی گیرد. در این دوره، ادواردو آنجل، کهنه کار تولید، به شما نشان می دهد که چگونه از ابزارها و تکنیک های ساده استفاده کنید تا نور و مکان شما با هم کار کنند، چگونه از نور طبیعی حداکثر استفاده را ببرید و آن را با نور مصنوعی تقویت کنید، و چگونه اشیا را آشکار یا مبهم کنید. سوژه ها در صحنه شما در طول راه، او به شما نشان خواهد داد که چگونه خلق و خوی و احساسات خاصی را با نور برانگیزید. اهداف یادگیری درک نقش نورپردازی نورپردازی صحنه های داخلی و خارجی جهت دادن توجه بیننده افزایش خلق و خو در یک صحنه دستیابی به نور عالی در شرایط سخت تصمیم گیری در مورد سبک نورپردازی مناسب برای داستان خود

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی نورپردازی یک مصاحبه ویدیویی - Image of Course Lighting a Video Interview 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نورپردازی یک مصاحبه ویدیویی

    Lighting a Video Interview

    نور مصاحبه باید سوژه و مصاحبه کننده را عالی جلوه دهد. اما برای کنترل دقیق ظاهر و احساس به تجهیزات مناسب و درک درست از اهداف عکس نیاز دارید. به ریچ هرینگتون و جیم بال بپیوندید تا از وسایل و اطلاعاتی که برای روشن کردن درست یک مصاحبه ویدیویی نیاز دارید عبور کنند. نحوه تعیین حالت و ژانر مصاحبه را بیابید، نماهای خود را به درستی در معرض دید قرار دهید، برنامه ای برای عکسبرداری تنظیم کنید، پس زمینه را انتخاب کنید و عکس را کادربندی کنید. به‌علاوه، تکنیک‌های کنترل نور با پرچم‌گذاری، پرش، انتشار و سایر تکنیک‌های مورد استفاده توسط متخصصان را بیاموزید. اهداف یادگیری ایجاد یک کیت نورپردازی از وسایل ضروری کار با سرعت شاتر، دیافراگم و ISO تعیین لحن عاطفی و ژانر مصاحبه انتخاب پس زمینه پیدا کردن بهترین زاویه استفاده از نور سه نقطه ای نورپردازی پس زمینه ها و چهره ها چراغ تصحیح رنگ روی مجموعه

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی تکنیک های نورپردازی محصول ویدئویی - Image of Course Video Product Lighting Techniques 41 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تکنیک های نورپردازی محصول ویدئویی

    Video Product Lighting Techniques

    نورپردازی مناسب می تواند به شدت حال و هوا و لحن یک ویدیو را تغییر دهد. وقتی در حال عکاسی از محصولات هستید، دانستن اینکه چگونه سوژه خود را به درستی نورپردازی کنید می تواند به شما کمک کند تا چیزهای معمولی را به دیدنی تبدیل کنید. در این دوره، گرگ پیکارد روی نورپردازی ویدیوی محصول زوم می کند و شما را در تنظیمات نورپردازی پیشرفته برای محصولات بزرگ و کوچک به پشت صحنه می برد. او همچنین گزینه‌های مقرون به صرفه را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید همان اثرات را به تنهایی انجام دهید. ابزارهای مختلف نورپردازی را مرور کنید و تکنیک های نورپردازی اشیاء کسل کننده و مات، محصولات شفاف یا شیشه ای و موارد دیگر را بیاموزید. اهداف یادگیری تعیین اینکه کدام چراغ را باید در دسترس داشته باشید بررسی ارزش گرفتن خوب شناسایی آنچه باید در جعبه ابزار شما باشد محصولات روشنایی با بودجه نورپردازی اجسام کسل کننده و مات روشنایی محصولات شفاف یا شیشه ای باعث درخشش محصول خود با حرکت کنید

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی نورپردازی ویدئویی سازمانی و مستند - Image of Course Corporate and Documentary Video Lighting 28 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نورپردازی ویدئویی سازمانی و مستند

    Corporate and Documentary Video Lighting

    در فیلم های مستند و شرکتی، سوژه ها افراد، مکان ها و اشیاء واقعی هستند. سازندگان فیلم در انتخاب یا تقویت آنها انعطاف بسیار محدودی دارند. با این حال، نورپردازی جذاب می‌تواند به حل چالش‌های مربوط به سوژه‌ها، مکان‌ها، زمان روز و حتی آب و هوا کمک کند و به حال و هوای فیلم نهایی کمک کند. این دوره آموزشی کهنه‌کار و مربی تولید، ادواردو آنجل را دنبال می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه چهار محیط واقعی را نورپردازی و فیلم‌برداری کنید: یک صحنه مستند در فضای باز، یک مصاحبه در اتاق کنفرانس، یک پس‌زمینه معماری داخلی/خارجی، و یک تجارت فعال که در آن مشتریان می‌آیند و رفتن هر فصل با یک جلسه استراتژی شروع می شود و شامل نکاتی برای استفاده از نور طبیعی، تغییر موقعیت دوربین و گرفتن عکس نهایی است. ادواردو دوره را با جمع بندی فیلمبرداری و چند فکر نهایی در مورد فیلمبرداری برای مشتریان شرکتی به پایان می رساند. اهداف یادگیری عاقلانه مکان خود را انتخاب کنید کار با نور طبیعی انتخاب موقعیت دوربین نورپردازی صحنه

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی نورپردازی ویدئو سینمایی - Image of Course Cinematic Video Lighting 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نورپردازی ویدئو سینمایی

    Cinematic Video Lighting

    هیچ دلیلی برای بازگشت به همان تکنیک های روشنایی قدیمی 3 نقطه ای برای هر شلیک وجود ندارد. روشنایی سینمایی، که نشانه های خود را از فیلم می گیرد، می تواند درام و علاقه بصری به هر تولید را اضافه کند. با استفاده از انتشار، ترفندهای کوچک در دمای رنگ، نور پر شده و دیگر ترفندهای روشنایی سینمایی، شما می توانید نگاه و احساس غنی تر را به دست آورید. این مجموعه ای از آموزش ها، توسط تولید کننده، DP و مربی JEM Schofield از THEC47 تدریس می شود، به شما نشان می دهد تجهیزات و تکنیک های نورپردازی تست زمان شما نیاز به نتایج سینمایی. فیلم برداری شده بر روی محل کار در کالیفرنیا آبجوسازی - مجموعه ای با بسیاری از اقدامات و بسیاری از زوایای - دوره شما را از طریق روند برنامه ریزی، روشنایی، و فیلمبرداری با استفاده از تکنیک های روشنایی سینمایی (کم کلید). JEM از یک سبک مکالمه ای از جهت استفاده می کند که به همکاری با خدمه و مشتریان متکی است، اما درس ها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا به تولید انواع مختلفی از انواع و اندازه های مختلف، از جمله ویدئو های شرکت و مستندات، اعمال شوند. در پایان، شما مهارت هایی را که لازم دارید باید بیرون بیاورید و تنظیمات روشنایی حرفه ای را در دنیای واقعی ایجاد کنید. اهداف یادگیری انتخاب تجهیزات روشنایی مناسب ویدئو مکان های گشت و گذار با توجه به نور خوب و بصری تندرست نور و نور مسدود کردن نور برش نور افکن بازسازی نور طبیعی تغییر رنگ رنگ با روشنایی ویدئو تیراندازی B-Roll، Inserts و Cutaways کار در خارج از منزل

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته فیلم سینمایی - Image of Course Advanced Cinematic Video Lighting 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نورپردازی پیشرفته فیلم سینمایی

    Advanced Cinematic Video Lighting

    هنگامی که درک کاملی از نور برای انواع مختلف سناریوهای تولید ویدیو دارید، زمان آن رسیده است که روی ایجاد حال و هوا و فضای مناسب تمرکز کنید. در حالی که لوکیشن و طراحی تولید نقش کلیدی در ایجاد حال و هوای سینمایی دارند، نورپردازی - بیش از هر عامل دیگری - واقعاً می تواند فضای مورد نیاز فیلمنامه را ایجاد کند. در این دوره مبتنی بر پروژه، تهیه کننده، DP، و مربی Jem Schofield از theC47 شما را از طریق سه سناریو مختلف تولید راهنمایی می کند: یک صحنه روایت، یک پروژه تجاری و یک پروژه شرکتی. جم مانند دوره اصلی خود، نورپردازی ویدئویی سینمایی، فقط در مورد مفاهیم نورپردازی با شما صحبت نمی کند، او در صحنه فیلمبرداری با یک گروه ظاهر می شود و شما را در هر سناریو پروژه می برد و تصمیمات خلاقانه ای را که به انجام ظاهر و احساس کمک کرده است، تجزیه می کند. هر تولید او به تجهیزات، فضا و البته تنظیمات نور برای هر پروژه می رود. اهداف یادگیری نورپردازی فضاهای بزرگ ایجاد روحیه با نور و رنگ محصولات نورپردازی در یک صحنه نورپردازی محیط های بیرون عکسبرداری از نمای نزدیک بازیگر نورپردازی با نورهای حرفه ای و طبیعی

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Richard Harrington - Image of Author Richard Harrington

Richard Harrington

ریچارد هرینگتون یک کارشناس ویدئوی دیجیتالی، مربی، سخنران، و نویسنده می باشد. او به عنوان یک کارشناس ویدئوی دیجیتالی و یک کارشناس تجاری حرفه ای تعلیم یافته، ریچ هرینگتون ، هر دو بعد مدیریت و خلاقِ صنعت ارتباطات بصری را درک می کند. وی بنیانگذار کمپانی ارتباطات بصری RHED Pixel در واشنگتن می باشد. او معلم دارای گواهینامه برای Adobe و Apple و یکی از اعضای National Association of Photoshop Professionals Instructor Dream Team می باشد. ریچ یک سخنران محبوب در مبحث ویدئوی دیجیتال است و به عنوان مدیر برنامه برای همایش هایی که میزبانشان National Aassociation of Broadcasters -NBA است، خدمت نموده است. وی همچنین نگارنده ی چندین کتاب در صنعت ویدئو که شامل : "راهنمای یک ویرایشگر در ادوبی پریمیر پرو "، "از سکون تا حرکت" و "فتوشاپ برای ویدئو" می باشد. به منظور کاوش منابع بیشتری برای حرفه ای های رسانه و نیز برای تماشای تعداد زیادی از پادکست های ریچ از RichardHarrington.com دیدن فرمایید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Eduardo Angel - Image of Author Eduardo Angel

Eduardo Angel

ادواردو آنجل ، یک کارگردان و مربی برنده جایزه Emmy است. مشتریان او عبارتند از Adobe و نیویورک تایمز. ادواردو آنجل یک داستانپرداز بصری برنده جایزه Emmy، مشاور فناوری مستقل و مربی در بروکلین نیویورک است. ماموریت او الهام گرفتن و توانمند سازی عکاسان و فیلمسازان در استفاده از تکنولوژی برای ارتقاء خلاقیت است. ادواردو به عنوان یک تستر رسمی بتا در برنامه های Lightroom و Premiere Pro برای Adobe کار می کند، در حال حاضر در دانشکده هنرهای تجسمی و مرکز بین المللی عکاسی تدریس می کند و برنامه عکاسی را در کالج هنر و طراحی ساوانا هدایت می کند. ادواردو به طور منظم در کنفرانس ها و رویدادهای صنعت در سراسر جهان صحبت می کند و افکار خود را به طور منظم در وبلاگ خود، eduardoangel.com می نویسد. او همچنین مؤسس شرکت تولیدی The Distillery Digital، Inc است. مشتریان منتخب او عبارتند از: Adobe, Adorama, Avon, B&H Photo, Brooklyn Museum of Art, Canon U.S.A., Chicago Architecture Foundation, Cinevate, Doyle, Fashion Institute of Technology, Future Media Concepts, Gulf Photo Plus (Dubai), Hasselblad, HOW Design Conference, McCann Erickson, New York magazine, NAB Show, the New York Times, Panasonic North America, Panasonic Middle East, Photo District News, PhotoPlus Expo, Photokina (Germany), Sigma, Sony, Tenba, Time magazine, and X-Rite.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Greg Pickard - Image of Author Greg Pickard

Greg Pickard

گریگ پیکارد یک تولید کننده، تکنسین و فیلمبردار است که در مورد نور ، پرشور است. گریگ ، همواره یک شخصیت ساز (tinkerer) است، چه اینکه چیزهایی را از هم جدا ‌کند تا ببیند آن‌ها چطور کار می‌کنند یا به سادگی ساماندهی مجدد را انجام ‌دهد. او طراحی صنعتی و آثار دیداری را مطالعه کرد و سپس از موسسه بروکس با تمرکز بر تولید فیلم در سال 2013 فارغ‌التحصیل شد. روی هم رفته او تقریبا دو دهه است که در ویدیو، تهیه پیش‌نویس، CAD، و طراحی کار کرده ‌است. به عنوان یک رهبر تولید در lynda.com، او باید این مهارت‌ها را ترکیب کرده و روش‌های جدید و بهتری را برای آموزش و الهام بخشیدن به اعضای ما ، در هر روز تصور کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jem Schofield - Image of Author Jem Schofield

Jem Schofield

جیم شوفیلد بنیانگذار C47 است، که به صنایع تولید فیلم و فیلم سازی آموزش می دهد. C47 یک منبع آموزشی آنلاین و آفلاین است که کارگاه های مبتنی بر تولید را در سراسر ایالات متحده و خارج از کشور آموزش می دهد. او یک تولید کننده ، DP، مدیر و مدرس است و همچنین برنامه "The Filmmaker's Intensive" را اجرا می کند که یک برنامه "دو سال یکبار" است که تمرکز بر آموزش هنر و علم فیلم سازی مستند و روایی دارد. در 20 سال گذشته، شرکت تولیدی او، پروژه هایی را برای یک "پایگاه مشتری مدار" در حال توسعه ، انجام داده است. مشتریان او عبارتند از: AbelCine, Apple, Canon U.S.A. Inc., Cineo Lighting, EMI, Manfrotto, Motley Fool, The New York Times, NPR, Quiet Revolution, Scottish Enterprise, TED, Tiffen, Westcott, YouTube, and Zeiss. برای اطلاعات بیشتر در مورد جیم و محل سکونت او از C47 دیدن می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس James Ball - Image of Author James Ball

James Ball

جیمز بال یک مدیر مستقل عکاسی (DP) و اپراتور دوربین با 25 سال تجربه است. تخصص جیم استفاده از بسیاری از ابزارهای تجارت برای ثبت لحظات عالی در حین ظهور است. او برای هنر خود به سراسر جهان سفر می کند و روی مستندهای بلند برای کانال های مختلف از جمله National Geographic، Discovery، Smithsonian و PBS کار می کند. به عنوان یکی از اعضای IATSE Local 600، او بر روی ویژگی های دراماتیک برای HBO، VH-1، و بسیاری از تولیدات مستقل و استودیویی کار می کند.

مشاهده پروفایل