تقویت کردن مهارت تجزیه و تحلیل کسب و کار - Improve Your Business Analysis Skills

-
1
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسییکی از دلایل اصلی ارائه شده برای نتایج ناموفق پروژه، عدم درک واضح الزامات ذینفعان است. تجزیه و تحلیل کسب و کار با شناسایی و تأیید اولیه این الزامات به جلوگیری از شکست پروژه کمک می کند. البته، تجزیه و تحلیل کسب و کار به الزامات ختم نمی شود. تحلیلگران تجاری نیز راه حل هایی را پیشنهاد کرده و اجرای آنها را تسهیل می کنند. این دوره مقدمه ای بر مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار ارائه می دهد. این به حذف نقش تحلیلگر کسب و کار (BA) کمک می کند و دانش و مهارت های مورد نیاز برای ایجاد یک حرفه موفق کارشناسی را مشخص می کند. مربی گرتا بلاش همچنین یک بررسی عمیق از روند تجزیه و تحلیل کسب و کار، از انجام نیازسنجی و شناسایی ذینفعان تا آزمایش، اعتبار سنجی و انتشار ارائه می دهد. هر درس نشان می دهد که چرا تجزیه و تحلیل کسب و کار کار می کند - و چگونه می توانید از آن برای بهبود سازمان خود استفاده کنید. اهداف یادگیری نقش و مهارت های یک تحلیلگر کسب و کار را مشخص کنید. چهار مرحله نیازسنجی را تعیین کنید. نوع ذینفعان مورد نیاز برای یک فعالیت خاص را تشخیص دهید. نقش تحلیلگر کسب و کار را در مرحله برنامه ریزی پروژه توضیح دهید. بین تجزیه و تحلیل الزامات بین سه دیدگاه تفاوت قائل شوید. عوامل مورد نیاز در مرحله برنامه ریزی انتشار را مشخص کنید.
-
2
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرتری در تجزیه و تحلیل کسب و کار مستلزم تسلط بر مجموعه ای از مهارت ها است. علاوه بر دارا بودن انواع مهارتهای تجزیه و تحلیل، تحلیلگران تجاری باید متفکران خلاق، تسهیل کننده تصمیمات، مدیران تعارض، سازنده روابط، ارتباط دهندگان و تسهیل کنندگان، تحلیلگران فرایند و داده ها و موارد دیگر باشند. اگر شما در حال حاضر یک تحلیلگر کسب و کار هستید، علاقمند به گرفتن موقعیت تحلیلگر کسب و کار هستید - یا فقط درباره آنچه این شغل شامل آن می شود کنجکاو هستید - این دوره می تواند به شما در درک شایستگی هایی که تحلیلگران تجاری مدرن برای موفقیت در نقش خود نیاز دارند، کمک کند. همانطور که مربی آنجلا ویک در هر یک از این مهارتها غرق می شود، او مثالهای عملی ارائه می دهد که نشان می دهد چرا مهارتهای برجسته بسیار مهم هستند. اهداف یادگیری عناصر ایجاد مشترک را مشخص کنید. اصول تأثیرگذاری بدون اختیار را کشف کنید. موارد ضروری برای تسهیل جلسه را مشخص کنید. مهارتهای مهم کلامی لازم برای یک تحلیلگر تجاری شگفت انگیز را تجزیه کنید. هوش تجاری را تعریف کنید عناصر مهم مهارت های تجاری نوآورانه را بررسی کنید. تاثیر تفکر سیستمی را در رابطه با مهارت های تحلیلی به رسمیت بشناسید. تجزیه و تحلیل داده ها را تعریف کنید.
-
3
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهنگامی که می خواهید با خواسته های کاربران و تغییرات بازار دست و پنجه نرم کنید، بزرگنمایی ذهنی و ارزیابی عملکرد سازمان شما دشوار است. مدل سازی فرآیند کسب و کار به شما کمک می کند تا تصویر کلی را مشاهده کنید و به شما اجازه می دهد فرایندهای تجاری خود را به تصاویری که به راحتی قابل درک هستند ترجمه کنید. در این دوره، مربی هایدن توماس پرکاربردترین نمودارهای مدل سازی فرآیند کسب و کار-زمینه، جریان عملکردی، جریان چند منظوره و نمودار جریان-را توضیح می دهد و هدف هر یک را توضیح می دهد. همانطور که هایدن هر تکنیک مدل سازی را لمس می کند، ویژگی های منحصر به فرد آن را به اشتراک می گذارد، نحوه استفاده از آن تکنیک را برای ایجاد نمودار توضیح می دهد و نحوه اجتناب از مشکلات رایج را نشان می دهد. او همه موارد را با مقایسه نمودارهای فرآیند جمع آوری می کند تا بتوانید نمودار مناسب را برای سازمان خود انتخاب کنید. اهداف یادگیری استفاده از ابزارهای معمول مدل سازی تعیین زمان استفاده از نمودار مدل سازی اجتناب از مشکلات مربوط به هر نمودار ایجاد نمودارها استفاده از ذینفعان کلیدی
-
4
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرای تعریف الزامات، عالی کافی نیست که به سادگی از مشتریان و ذینفعان بخواهید چه میخواهند. با استفاده از تکنیکهای استخراج و تجزیه و تحلیل الزامات، تحلیل گران تجارت میتوانند راه حلهای نوآورانهتری ارائه دهند. در این دوره، این تکنیکها را کاوش کنید، و یاد بگیرید که چرا آنها مهم هستند، و چگونه آنها را با هم ترکیب کنید و متناسب با پروژه خود تنظیم کنید. مربی Angela Wick یک مرور کلی از روند کار ارائه میدهد و در مورد چگونگی همکاری و تجزیه و تحلیل با شما بحث میکند. وی همچنین قبل از اینکه به سراغ تکنیکهای تجزیه و تحلیل مانند نمودارهای زمینه ای، داستانهای کاربر و جداول تصمیم گیری برود، روشهای مختلف جمع آوری نیازها - مانند طوفان فکری، مشاهده و کارگاهها - را پوشش میدهد. وی در پایان دوره، نحوه انتخاب روش مناسب برای یک محصول خاص یا نوع پروژه را توضیح میدهد. موضوعات شامل: استخراج و تحلیل را تعریف کنید. مشخص کنید که چرا استخراج و تجزیه و تحلیل مهم است. برای موفقیت در استخراج و تحلیل ، ذهنیت های اصلی را بشناسید. نقش طوفان مغزی در استخراج را کاوش کنید. اصول استفاده از مشاهده در استخراج را بررسی کنید. مفید بودن کارگاه های آموزشی مورد نیاز را که به خوبی اجرا می شوند ، کشف کنید. عناصر نمودار زمینه ای انجام شده را مشخص کنید. عناصر نمودار جریان داده را شناسایی کنید.
-
5
23 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیذینفعان شما - افرادی که علاقه مند به نتایج پروژه شما هستند - ممکن است در کار روزمره شما حضور نداشته باشند. اما از آنجا که آنها در نهایت بر نتایج پروژه شما تأثیر میگذارند، دانستن اینکه چگونه میتوانید ذینفعان خود را تعیین کنید و به آنچه آنها نیاز دارند، موفقیت شما به عنوان مدیر پروژه است. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه نیازها و انتظارات صریح و ضمنی ذینفعان را شناسایی کرده و تعامل ذینفعان را ایجاد و حفظ کنید. مربی Natasha Kasimtseva با بیان جزئیات مزایای قابل اندازه گیری مربوط به مدیریت موفق سهامداران شروع میکند. وی سپس توضیح میدهد که چگونه سهامداران خود را بطور تکراری شناسایی کنید. تجزیه و تحلیل و ارزیابی سهامداران با استفاده از هر دو هوش هیجانی و ابزار نمایش داده ها. و به عنوان یک رهبر درگیر تفکر مبتنی بر خدمات باشید. موضوعات شامل: اهمیت ذینفعان را توضیح دهید. نقش های ذینفع را مشخص کنید. عوامل اصلی تعامل ذینفعان را خراب کنید. عناصر فرآیند تعامل ذینفعان را تعیین کنید. از بین ابزارهای مورد استفاده برای مدیریت مشارکت ذینفعان متمایز شوید.
-
6
35 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتصمیم گیری برای حمایت از یک ابتکار مهم، یک هدف بزرگ، یا یک ایده جدید تنها نیمی از راه است. برای به دست آوردن نتیجه، باید افراد دیگر را تشویق به اقدام کنید. خوشبختانه متقاعدسازی مهارتی است که می توانید یاد بگیرید. تنها چیزی که لازم است آماده سازی و رویکرد مناسب است. در این دوره، شما می توانید طرز فکر و مهارت های خود را برای به دست آوردن نتایج - برای خودتان، برای شرکت خود و افرادی که می توانند تأثیر مثبتی از ایده های شما داشته باشند، توسعه دهید. کشف کنید که چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و با مکالمه ای که در ذهن آنها جریان دارد صحبت کنید و خواسته های بزرگ خود را طوری تنظیم کنید که مردم مشتاق پاسخ مثبت باشند. الکسیا ورنون، سخنران و مربی حرفه ای، فرایندی ساده و موثر را آموزش می دهد تا ارتباطات متقاعد کننده با محوریت قلب و تأثیر بالا را به هنجار جدید خود تبدیل کنید.
-
7
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیگوش دادن یک صلاحیت مهم است، خواه برای اولین کار خود مصاحبه می کنید یا یک شرکت Fortune 500 را رهبری کنید. جای تعجب است که، نسبتاً معدودی از متخصصان شاغل تاکنون آموزش رسمی در مورد نحوه گوش دادن به طور موثر داشته اند. در این دوره، کارشناسان ارتباطات Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes نشان میدهند که چگونه مهارت شنیداری فعلی خود را ارزیابی کنید، چالشهای گوش دادن موثر را درک کنید (مانند حواس پرتی!) و رفتارهایی را توسعه دهید که به شما امکان میدهد شنونده بهتری باشید و همکار، مربی و دوست بهتری باشید. موضوعات شامل: گوش دادن با توجه را تعریف کنید. آنچه حواس تان به زایمان است ، کاوش کنید. به یاد بیاورید که فیلتر ذهنی چیست و چگونه می تواند بر مفروضات تأثیر بگذارد. روش های انتخاب بهترین پاسخ پارافره در شرایط را کاوش کنید. پنج هدف گوش دادن را لیست کنید.
-
8
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد؟ از شرکت هایی مانند زیراکس و یو پی اس با مثال های کمی و کیفی در این مسیر درس بگیرید. تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به کاهش هزینه ها، سرعت بخشیدن به تحویل، ایجاد پیش بینی و بهبود نتایج برای کسب و کار شما در طول زمان کمک کند. در این دوره مقدماتی، اقتصاددان و نویسنده جان جانسون به شما نشان می دهد که چگونه از تجزیه و تحلیل برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده و کسب مزیت رقابتی استفاده کنید. نمونههایی از تجزیه و تحلیلهای واقعی زندگی را در عمل کاوش کنید، بین رویکردهای پیشبینیکننده و تجویزی تمایز قائل شوید، و یاد بگیرید که چگونه سؤالات خود را فرمولبندی و طرح کنید. نحوه جمعآوری، پاکسازی و جمعآوری دادهها را از منابع مختلف در سراسر سازمان خود بیابید و شناسایی کنید که چه زمانی دادهها ناقص هستند. جان به شما نکاتی را در مورد برنامه ریزی و استقرار یک استراتژی تحلیلی که متناسب با نیازهای خاص کسب و کار شما است، ارائه می دهد که شامل انواع تکنیک های ساده می شود: میانگین ها، نمونه گیری، چیدن گیلاس، پیش بینی، همبستگی، علیت و موارد دیگر.