تقویت کردن مهارت تجزیه و تحلیل کسب و کار - Improve Your Business Analysis Skills

مسیر آموزشی تقویت کردن مهارت تجزیه و تحلیل کسب و کار - Image of Learn Path Improve Your Business Analysis Skills
تقویت کردن مهارت تجزیه و تحلیل کسب و کار Improve Your Business Analysis Skills
امروزه اکثر متخصصان از تجزیه و تحلیل کسب و کار برای تصمیم گیری های کلیدی برای رسیدن به اهداف تجاری استفاده می کنند. وظایف و فعالیتهای لازم را بیاموزید تا بتوانید با استفاده از تجزیه و تحلیل کسب و کار به سازمان خود در رسیدن به اهداف خود کمک کنید.
Improve Your Business Analysis Skills
Today, most professionals use business analysis to make key decisions to meet business objectives. Learn the necessary tasks and activities so you can help your organization achieve its goals by leveraging business analysis.
مدت زمان: 8h 50m
تعداد دوره ها: 8
مجموع قیمت: (۱۳۷,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۹۵,۹۰۰
تعداد مدرسین: 8
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار - Image of Course Business Analysis Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار

    Business Analysis Foundations

    یکی از دلایل اصلی ارائه شده برای نتایج ناموفق پروژه، عدم درک واضح الزامات ذینفعان است. تجزیه و تحلیل کسب و کار با شناسایی و تأیید اولیه این الزامات به جلوگیری از شکست پروژه کمک می کند. البته، تجزیه و تحلیل کسب و کار به الزامات ختم نمی شود. تحلیلگران تجاری نیز راه حل هایی را پیشنهاد کرده و اجرای آنها را تسهیل می کنند. این دوره مقدمه ای بر مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار ارائه می دهد. این به حذف نقش تحلیلگر کسب و کار (BA) کمک می کند و دانش و مهارت های مورد نیاز برای ایجاد یک حرفه موفق کارشناسی را مشخص می کند. مربی گرتا بلاش همچنین یک بررسی عمیق از روند تجزیه و تحلیل کسب و کار، از انجام نیازسنجی و شناسایی ذینفعان تا آزمایش، اعتبار سنجی و انتشار ارائه می دهد. هر درس نشان می دهد که چرا تجزیه و تحلیل کسب و کار کار می کند - و چگونه می توانید از آن برای بهبود سازمان خود استفاده کنید. اهداف یادگیری نقش و مهارت های یک تحلیلگر کسب و کار را مشخص کنید. چهار مرحله نیازسنجی را تعیین کنید. نوع ذینفعان مورد نیاز برای یک فعالیت خاص را تشخیص دهید. نقش تحلیلگر کسب و کار را در مرحله برنامه ریزی پروژه توضیح دهید. بین تجزیه و تحلیل الزامات بین سه دیدگاه تفاوت قائل شوید. عوامل مورد نیاز در مرحله برنامه ریزی انتشار را مشخص کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار: شایستگی ها - Image of Course Business Analysis Foundations: Competencies 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار: شایستگی ها

    Business Analysis Foundations: Competencies

    برتری در تجزیه و تحلیل کسب و کار مستلزم تسلط بر مجموعه ای از مهارت ها است. علاوه بر دارا بودن انواع مهارتهای تجزیه و تحلیل، تحلیلگران تجاری باید متفکران خلاق، تسهیل کننده تصمیمات، مدیران تعارض، سازنده روابط، ارتباط دهندگان و تسهیل کنندگان، تحلیلگران فرایند و داده ها و موارد دیگر باشند. اگر شما در حال حاضر یک تحلیلگر کسب و کار هستید، علاقمند به گرفتن موقعیت تحلیلگر کسب و کار هستید - یا فقط درباره آنچه این شغل شامل آن می شود کنجکاو هستید - این دوره می تواند به شما در درک شایستگی هایی که تحلیلگران تجاری مدرن برای موفقیت در نقش خود نیاز دارند، کمک کند. همانطور که مربی آنجلا ویک در هر یک از این مهارتها غرق می شود، او مثالهای عملی ارائه می دهد که نشان می دهد چرا مهارتهای برجسته بسیار مهم هستند. اهداف یادگیری عناصر ایجاد مشترک را مشخص کنید. اصول تأثیرگذاری بدون اختیار را کشف کنید. موارد ضروری برای تسهیل جلسه را مشخص کنید. مهارتهای مهم کلامی لازم برای یک تحلیلگر تجاری شگفت انگیز را تجزیه کنید. هوش تجاری را تعریف کنید عناصر مهم مهارت های تجاری نوآورانه را بررسی کنید. تاثیر تفکر سیستمی را در رابطه با مهارت های تحلیلی به رسمیت بشناسید. تجزیه و تحلیل داده ها را تعریف کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار - Image of Course Business Analysis Foundations: Business Process Modeling 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار: مدل سازی فرآیند کسب و کار

    Business Analysis Foundations: Business Process Modeling

    هنگامی که می خواهید با خواسته های کاربران و تغییرات بازار دست و پنجه نرم کنید، بزرگنمایی ذهنی و ارزیابی عملکرد سازمان شما دشوار است. مدل سازی فرآیند کسب و کار به شما کمک می کند تا تصویر کلی را مشاهده کنید و به شما اجازه می دهد فرایندهای تجاری خود را به تصاویری که به راحتی قابل درک هستند ترجمه کنید. در این دوره، مربی هایدن توماس پرکاربردترین نمودارهای مدل سازی فرآیند کسب و کار-زمینه، جریان عملکردی، جریان چند منظوره و نمودار جریان-را توضیح می دهد و هدف هر یک را توضیح می دهد. همانطور که هایدن هر تکنیک مدل سازی را لمس می کند، ویژگی های منحصر به فرد آن را به اشتراک می گذارد، نحوه استفاده از آن تکنیک را برای ایجاد نمودار توضیح می دهد و نحوه اجتناب از مشکلات رایج را نشان می دهد. او همه موارد را با مقایسه نمودارهای فرآیند جمع آوری می کند تا بتوانید نمودار مناسب را برای سازمان خود انتخاب کنید. اهداف یادگیری استفاده از ابزارهای معمول مدل سازی تعیین زمان استفاده از نمودار مدل سازی اجتناب از مشکلات مربوط به هر نمودار ایجاد نمودارها استفاده از ذینفعان کلیدی

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل و استخراج الزامات - Image of Course Requirements Elicitation and Analysis 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل و استخراج الزامات

    Requirements Elicitation and Analysis

    برای تعریف الزامات، عالی کافی نیست که به سادگی از مشتریان و ذینفعان بخواهید چه می‌خواهند. با استفاده از تکنیک‌های استخراج و تجزیه و تحلیل الزامات، تحلیل گران تجارت می‌توانند راه حل‌های نوآورانه‌تری ارائه دهند. در این دوره، این تکنیک‌ها را کاوش کنید، و یاد بگیرید که چرا آنها مهم هستند، و چگونه آنها را با هم ترکیب کنید و متناسب با پروژه خود تنظیم کنید. مربی Angela Wick یک مرور کلی از روند کار ارائه می‌دهد و در مورد چگونگی همکاری و تجزیه و تحلیل با شما بحث می‌کند. وی همچنین قبل از اینکه به سراغ تکنیک‌های تجزیه و تحلیل مانند نمودارهای زمینه ای، داستان‌های کاربر و جداول تصمیم گیری برود، روش‌های مختلف جمع آوری نیازها - مانند طوفان فکری، مشاهده و کارگاه‌ها - را پوشش می‌دهد. وی در پایان دوره، نحوه انتخاب روش مناسب برای یک محصول خاص یا نوع پروژه را توضیح می‌دهد. موضوعات شامل: استخراج و تحلیل را تعریف کنید. مشخص کنید که چرا استخراج و تجزیه و تحلیل مهم است. برای موفقیت در استخراج و تحلیل ، ذهنیت های اصلی را بشناسید. نقش طوفان مغزی در استخراج را کاوش کنید. اصول استفاده از مشاهده در استخراج را بررسی کنید. مفید بودن کارگاه های آموزشی مورد نیاز را که به خوبی اجرا می شوند ، کشف کنید. عناصر نمودار زمینه ای انجام شده را مشخص کنید. عناصر نمودار جریان داده را شناسایی کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت سهامداران پروژه - Image of Course Managing Project Stakeholders 23 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت سهامداران پروژه

    Managing Project Stakeholders

    ذینفعان شما - افرادی که علاقه مند به نتایج پروژه شما هستند - ممکن است در کار روزمره شما حضور نداشته باشند. اما از آنجا که آنها در نهایت بر نتایج پروژه شما تأثیر می‌گذارند، دانستن اینکه چگونه می‌توانید ذینفعان خود را تعیین کنید و به آنچه آنها نیاز دارند، موفقیت شما به عنوان مدیر پروژه است. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه نیازها و انتظارات صریح و ضمنی ذینفعان را شناسایی کرده و تعامل ذینفعان را ایجاد و حفظ کنید. مربی Natasha Kasimtseva با بیان جزئیات مزایای قابل اندازه گیری مربوط به مدیریت موفق سهامداران شروع می‌کند. وی سپس توضیح می‌دهد که چگونه سهامداران خود را بطور تکراری شناسایی کنید. تجزیه و تحلیل و ارزیابی سهامداران با استفاده از هر دو هوش هیجانی و ابزار نمایش داده ها. و به عنوان یک رهبر درگیر تفکر مبتنی بر خدمات باشید. موضوعات شامل: اهمیت ذینفعان را توضیح دهید. نقش های ذینفع را مشخص کنید. عوامل اصلی تعامل ذینفعان را خراب کنید. عناصر فرآیند تعامل ذینفعان را تعیین کنید. از بین ابزارهای مورد استفاده برای مدیریت مشارکت ذینفعان متمایز شوید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی برقراری ارتباط برای سوق دادن مردم به اقدام - Image of Course Communicating to Drive People to Take Action 35 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی برقراری ارتباط برای سوق دادن مردم به اقدام

    Communicating to Drive People to Take Action

    تصمیم گیری برای حمایت از یک ابتکار مهم، یک هدف بزرگ، یا یک ایده جدید تنها نیمی از راه است. برای به دست آوردن نتیجه، باید افراد دیگر را تشویق به اقدام کنید. خوشبختانه متقاعدسازی مهارتی است که می توانید یاد بگیرید. تنها چیزی که لازم است آماده سازی و رویکرد مناسب است. در این دوره، شما می توانید طرز فکر و مهارت های خود را برای به دست آوردن نتایج - برای خودتان، برای شرکت خود و افرادی که می توانند تأثیر مثبتی از ایده های شما داشته باشند، توسعه دهید. کشف کنید که چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و با مکالمه ای که در ذهن آنها جریان دارد صحبت کنید و خواسته های بزرگ خود را طوری تنظیم کنید که مردم مشتاق پاسخ مثبت باشند. الکسیا ورنون، سخنران و مربی حرفه ای، فرایندی ساده و موثر را آموزش می دهد تا ارتباطات متقاعد کننده با محوریت قلب و تأثیر بالا را به هنجار جدید خود تبدیل کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی نحوه گوش دادن مؤثر - Image of Course Effective Listening 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نحوه گوش دادن مؤثر

    Effective Listening

    گوش دادن یک صلاحیت مهم است، خواه برای اولین کار خود مصاحبه می کنید یا یک شرکت Fortune 500 را رهبری کنید. جای تعجب است که، نسبتاً معدودی از متخصصان شاغل تاکنون آموزش رسمی در مورد نحوه گوش دادن به طور موثر داشته اند. در این دوره، کارشناسان ارتباطات Tatiana Kolovou و Brenda Bailey-Hughes نشان می‌دهند که چگونه مهارت شنیداری فعلی خود را ارزیابی ‌کنید، چالش‌های گوش دادن موثر را درک ‌کنید (مانند حواس پرتی!) و رفتارهایی را توسعه ‌دهید که به شما امکان می‌دهد شنونده بهتری باشید و همکار، مربی و دوست بهتری باشید. موضوعات شامل: گوش دادن با توجه را تعریف کنید. آنچه حواس تان به زایمان است ، کاوش کنید. به یاد بیاورید که فیلتر ذهنی چیست و چگونه می تواند بر مفروضات تأثیر بگذارد. روش های انتخاب بهترین پاسخ پارافره در شرایط را کاوش کنید. پنج هدف گوش دادن را لیست کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده ها برای متخصصان کسب و کار - Image of Course Data Analytics for Business Professionals 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده ها برای متخصصان کسب و کار

    Data Analytics for Business Professionals

    تجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای تجارت شما انجام دهد؟ از شرکت هایی مانند زیراکس و UPS درس بگیرید. تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به کاهش هزینه ها، سرعت بخشیدن به تحویل، تولید پیش بینی ها و تصمیم گیری بهتر کمک کند. در این مرور اجمالی، جانسون و نویسنده اقتصاددان و نویسنده به رهبران و مدیران نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری های داده محور و کسب مزیت رقابتی را نشان می دهد. ابتدا نمونه هایی از تجزیه و تحلیل های واقعی را در عمل مشاهده کنید. سپس تفاوت بین تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و تجویزی را بررسی کنید و نحوه تدوین سوالات را بیابید - روندی که تقریباً به اندازه یافتن پاسخ ها می تواند آشکار باشد. سپس جان نحوه جمع آوری، تمیز کردن و تجمیع داده ها از منابع مختلف در سراسر سازمان خود را نشان می دهد و مشخص می کند که داده ها دارای نقص هستند. سپس نحوه برنامه ریزی و استقرار یک استراتژی تجزیه و تحلیل برای کسب و کار خود را یاد بگیرید، با انواع روشهای ساده شروع کنید: میانگین ها، نمونه برداری، چیدن گیلاس، پیش بینی، و همبستگی و علیت. در نهایت، جان با برخی منابع و مراحل بعدی برای پیشرفت دانش تجزیه و تحلیل شما به پایان می رسد. اهداف یادگیری تعیین کنید که تجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد. انواع مختلف داده ها را تعریف کنید. نحوه محاسبه توصیفات را مشخص کنید. نقش تجزیه و تحلیل پیش بینی در کسب و کار خود را بشناسید. تعریف تجزیه و تحلیل تجویزی را مشخص کنید. موارد اساسی برای ایجاد سوالات بهتر را بررسی کنید. یک مطالعه موردی را برای تعیین سوال صحیح بپرسید. انواع مسائل مربوط به جمع آوری داده ها را که ممکن است ایجاد شود، مشخص کنید. تعیین مراحل انجام خرابی در صورت خرابی داده ها. "برداشت گیلاس" را در تجزیه و تحلیل داده ها تعریف کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Haydn Thomas - Image of Author Haydn Thomas

Haydn Thomas

هایدن توماس بیش از 20 سال تجربه در دنیای واقعی با استفاده از رویکردهای عملگرا در پرتفولیو ، مدیریت برنامه و پروژه ، تجزیه و تحلیل تجارت و مدیریت تغییر دارد. وی برای بانکهای بزرگ بین المللی و داخلی ، سازمانهای دولتی و ارائه دهندگان راه حل، کار کرده است. بعلاوه ، هایدن در تعریف و اجرای ساختار ، راه حل های تجاری ، رهبری ، تغییر ، شایستگی ها و کارآیی و چارچوب های مربیگری با شرکت های نوپا همکاری داشته است. سابقه موفقیت هایدن با پیشرفت و مذاکره برای برنامه های ساختاری مبتنی بر جهت گیری عالی خلاقانه ، اشتیاق به کیفیت ، تحقق وعده ها و رویکرد حرفه ای است. هایدن خدمات به مشتریان در سراسر استرالیا ، نیوزیلند ، آسیا ، خاورمیانه و آمریکای شمالی ارائه کرده است. وی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود از طریق تسهیل در دوره ، مشاوره و سخنرانی در مشاغل بین المللی ، یکی از احساسات خود را دنبال می کند. هایدن در هیئت مدیره هفت شرکت است و در اوقات فراغت از احساسات دیگر خود برای قایقرانی لذت می برد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Tatiana Kolovou - Image of Author Tatiana Kolovou

Tatiana Kolovou

تاتیانا کلوو عضو هیات‌علمی دانشکده تجارت Kelley در دانشگاه ایندیانا است. او به عنوان " یک مهاجر آکادمیک " از شهر آتن، در یونان ، به آمریکا آمد. اکنون او ارتباطات تجاری و اثر متقابل فرهنگی ، آموزش می‌دهد. تاتیانا با مدیران و تیم های شرکت های بزرگ مشاوره می کند تا مهارت های ارتباطی موثر برای شرکت های بزرگ را توسعه دهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brenda Bailey-Hughes - Image of Author Brenda Bailey-Hughes

Brenda Bailey-Hughes

برندا بیلی هیوز یک مدرس ارشد دانشکده بازرگانی کلی است که مدیران اجرایی را در زمینه ارتباطات مربی می کند. برندا به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده کسب و کار کلی رتبه ملی در دانشگاه ایندیانا، دوره های ارتباطی در مقطع کارشناسی، دوره های مشاوره کلی MBA مستقیم و دوره های رهبری جهانی را تدریس می کند و در برنامه مشارکت اجرایی MBA بین دانشکده بازرگانی کلی و دانشگاه سونگ کیونکوان در سئول کار می کند. کره جنوبی. پروفسور بیلی هیوز از طرفداران تدریس دیدگاه های جهانی در محیط کسب و کار است و یک مربی مجاز برای دانشجویان و متخصصان تجاری است که به دنبال بهبود شایستگی های بین المللی خود هستند. برندا سخنران مورد علاقه ای است که به طور مرتب در کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی در مورد موضوعات مختلف از جمله مدیریت تغییر، مهارت های ارائه، ارتباطات بین فرهنگی، ارتباطات تأثیرگذار و خدمات مشتری ارائه می دهد. برندا به عنوان یکی از مالکان Team Performance، یک شرکت مشاوره و آموزش، در آموزش ارتباطات تخصص دارد و مدیران بسیاری از شرکت های Fortune 500 را مربیگری کرده است. برندا دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در ارتباطات سازمانی و توسعه حرفه ای است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Angela Wick - Image of Author Angela Wick

Angela Wick

آنجلا ویک، PMP®، PMI-PBA®، CBAP®، ICP-ACC، ICP-BVA، مدرس، مشاور، مربی زیرک، نویسنده، وبلاگ نویس و سخنران است که با هدف کمک به چابکی سازمانها و توجه به ارزش محصولات و راه حل هایی که آنها توسعه می دهند ، تمرکز دارد. او بنیانگذار BA-Squared، LLC، یک سازمان آموزشی و مشاوره ای است که بر نیازهای مدرن و شیوه های چابک تمرکز دارد و تجزیه و تحلیل کسب و کار، مالکیت محصول، تجزیه و تحلیل کسب و کار چابک و مدیریت پروژه آموزش می دهد. آنجلا مشغول تدریس در کالج آموزشی دانشگاه مینه سوتا است. او در ایجاد نوآوری، خلاقیت و رهبری و شیوه های پر جنب و جوش کمک میکند. او به رهبری صنعت در راه های زیر کمک می کند: عضو کمیته ®IIBA BABOK ® v3؛ نویسنده اصلی و رئیس کمیته مدل IIBA کسب و کار و تجزیه و تحلیل مدل صلاحیت؛ نویسنده `مدل های شغلی` فصل در مدیریت تحلیلگران کسب و کار (IIBA)؛ متخصص بازاریابی تجزیه و تحلیل کسب و کار برای پزشکان: راهنمای عملی (®PMI)، و نویسنده کتاب الکترونیکی مالکیت محصول مداوم: و به حداکثر رساندن نقش و سرعت بخشیدن به موفقیت ، میباشد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Natasha Kasimtseva - Image of Author Natasha Kasimtseva

Natasha Kasimtseva

ناتاشا کسیمیتسوا ، یک MA, MS, PMP و یک متخصص مدیریت پروژه ، سخنران و مربی است. ناتاشا فارغ التحصیل فولبرایت و مدیر پروژه فناوری اطلاعات و عملیات با بیش از 11 سال تجربه کارکرد متقابل ارائه ارزش تجاری و حمایت از مشتریان در ایالات متحده و روسیه است. در طول کار خود ، ناتاشا مجموعه ای متنوع از پروژه ها را در طیف گسترده ای از صنایع ، از جمله خرده فروشی ، خدمات مالی و بازرگانی ، ساخت و تحقیقات علمی مدیریت کرده است. ناتاشا دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم از دانشگاه نوادا ، لاس وگاس و کارشناسی ارشد هنر در ارتباطات بین المللی و زبان شناسی از انستیتوی بازار بین المللی در سامارا ، روسیه است. ناتاشا عاشق تمرین ، آموزش و نوشتن درباره مدیریت پروژه است. عشق او توسط خانواده محبوبش پشتیبانی می شود ، که به او الهام می دهند تا خلق کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John Johnson - Image of Author John Johnson

John Johnson

جان جانسون یک اقتصاددان حرفه ای، نویسنده و سخنران است. او به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت Edgeworth Economics، خدمات مشاوره ای اقتصادی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. دکتر جانسون به خاطر توانایی در توضیح مفاهیم بسیار پیچیده ، در یک روش ساده و روشن ، در سطح بین المللی شناخته شده است و این مهارت را در مشاوره، نوشتن و صحبت کردن بکار میبرد. در Edgeworth، دکتر جانسون گواهی مشاوره و کارشناسی را برای مشتریان فورچون 100، گروه های تجاری و سازمان های دولتی ارائه می دهد. در کار حقوقی، او شرکت ها و مشاوران خارجی را در استفاده مناسب و تفسیر مجموعه داده های پیچیده ، هدایت می کند و به عنوان متخصص گواهی در برخی از موارد حقوقی بسیار رده بالا شرکت کرده‌است. در بخش تجزیه و تحلیل کسب و کار، دکتر جانسون کمک می کند تا شرکتها ، مجموعه داده های پیچیده داخلی خود را به اطلاعات استراتژیک و عملی در سراسر مجموعه ای از تنظیمات کسب و کار از جمله منابع انسانی، مالی، بازاریابی، تولید و هوش کسب و کار، تبدیل کنند. هر دو جنبه نیاز به درک و استفاده صحیح از مجموعه پیچیده داده‌ها را دارند. او این مهارت را به مقالات و سخنرانیهای خود اعمال می کند، جایی که وی به مخاطبان کمک می کند تا از شایع ترین مشکلات مردم ، هنگام مواجه شدن با داده ها جلوگیری کنند، به طوری که آنها می توانند مصرف کنندگان داده ها را با اعتماد و اطمینان بیشتر مورد توجه قرار دهند و تصمیمات بهتر در زندگی حرفه ای و شخصی خود بگیرند. دکتر جانسون مجری دائمی در موضوعات اقتصادی و استفاده از داده ها است و همکار نویسنده EVERYDATA: "اطلاعات نادرست در داده های کوچکی که هر روز مصرف می کنید مخفی شده است". او همچنین مقالات متعددی را در زمینه تخصصش در زمینه های مختلف نوشته است. دکتر جانسون دکترا در اقتصاد را از موسسه فناوری ماساچوست و مدرک کارشناسی ارشد خود در اقتصاد با بالاترین امتیاز از دانشگاه راچستر دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Greta Blash - Image of Author Greta Blash

Greta Blash

گرتا بلش، یک مربی حرفه ای و مربی مدیریت پروژه با تجربه است. حوزه‌های تجربه او عبارتند از: مدیریت برنامه، مدیریت پروژه، تجزیه و تحلیل کسب و کار و روش های چالاک، با تاکید در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، انبار داده (DW) و هوش تجاری (BI). او دارای گواهی برنامه و مدیر پروژه است (PgMP، PMP، PMI-ACP و PMI-PBA) که تجارب گسترده او را قادر می سازد تا بصورت همزمان چندین پروژه با ریسک بالا، استراتژیک و همسو را مدیریت کند. او دارای ظرفیت رهبری اثبات شده، مهارت های ارتباطی برتر و توانایی برقراری ارتباط و برقراری روابط قوی با مشتریان، کارکنان، مدیریت و فروشندگان است. او همچنین سخنران دائمی در هر دو رویداد PMI و IIBA است و به طور گسترده ای در نقش دوگانه یک مدیر پروژه و یک تحلیلگر کسب و کار، مطلب می نویسد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Alexia Vernon - Image of Author Alexia Vernon

Alexia Vernon

الکسیا ورنون رئیس Alexia Vernon Empowerment و خالق آموزش سخنرانان Step into Your Moxie® است. الکسیا که توسط دفتر تعامل عمومی کاخ سفید "Moxie Maven" لقب گرفته است ، یک سخنران ، مربی ، و سخنران مشهور توسعه ارتباطات و رهبری است. وی سخنرانی های تحول آفرین و آموزشی، در زمینه مهارت های ارائه ، حضور اجرایی ، ارتباطات اقناعی ، رهبری اندیشه و توانمندسازی زنان را برای شرکت ها و انجمن های حرفه ای Fortune 500 ارائه داده است. وی همچنین در سازمان ملل سخنرانی کرده و توسط رسانه هایی از جمله CNN ، NBC ، CBS ، ABC ، وال استریت ژورنال ، فوربس و بهداشت زنان مورد توجه قرار گرفته است. او نویسنده کتاب Step into Your Moxie: Amplify Your Voice, Visibility, and Influence in the World است. در alexiavernon.com بیشتر بیاموزید.

مشاهده پروفایل