طراحی یک لوگو - Design a Logo

مسیر آموزشی طراحی یک لوگو - Image of Learn Path Design a Logo
طراحی یک لوگو Design a Logo
اطمینان حاصل کنید که لوگوهایی که ایجاد می کنید هم درک طراحی و هم زیبایی یک چشم آموزش دیده را منعکس می کند. طراحان می توانند با یادگیری تمرکز بر روی آنچه مهم است و بیان آن در کارشان، لوگوها را برای مشتریان ارزشمندتر کنند. آماده شوید تا مهارت های لازم برای ساخت لوگوهای عالی را داشته باشید.
Design a Logo
Ensure the logos you create reflect both an understanding of design and the polish of a trained eye. Designers can make logos more valuable to clients by learning to focus on what counts and expressing that in their work. Get ready to pick up the must-have skills needed to make great logos.
مدت زمان: 19h 32m
تعداد دوره ها: 9
مجموع قیمت: (۲۱۷,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۵۱,۹۰۰
تعداد مدرسین: 8
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی لوگو: علائم لوگوهای تصویری - Image of Course Logo Design: Illustrating Logo Marks 5 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی لوگو: علائم لوگوهای تصویری

    Logo Design: Illustrating Logo Marks

    این دوره آموزشی طراحی لوگو همه چیز در مورد ساخت آثار هنری، جزئیات ساخت علائم لوگو است. این بر روی آنچه در اجرای یک لوگوی خوب انجام می شود متمرکز است - زیرا اگر آن را ضعیف طراحی کنید مهم نیست که ایده چیست. فون گلیچکا توضیح می‌دهد که چگونه طراحی، فرآیند طوفان فکری و طراحی را تکمیل می‌کند، روش‌های ساخت آزمایش‌شده با زمان را برای گرافیک‌های مبتنی بر برداری معرفی می‌کند، و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان تصمیمات مهم در مورد قالب، رنگ و سایر جنبه‌های هویت برند را اتخاذ کرد. این تاکتیک‌ها و گردش‌های کاری خلاقانه به شما کمک می‌کنند گردش‌های کاری بهتر و قوی‌تری ایجاد کنید که به زیبایی در همه فرمت‌ها نمایش داده می‌شوند: در چاپ، روی وب یا در حال حرکت. اهداف یادگیری طراحی طرح شما انتخاب سبک لوگو ساخت لوگو با اشکال ایجاد طرح های مدولار ایجاد رنگ های برند و تداوم بصری شمایل کردن اشکال پیچیده بعد دادن به نقوش تخت استفاده از فضای منفی ارائه فایل های لوگوی نهایی و راهنمای سبک

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی آرون دراپلین در چالش طراحی لوگو - Image of Course Aaron Draplin Takes On a Logo Design Challenge 17 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آرون دراپلین در چالش طراحی لوگو

    Aaron Draplin Takes On a Logo Design Challenge

    اکثر لوگوها در پانزده دقیقه طراحی نمی شوند، اما بیشتر طراحان آرون دراپلین نیستند. آرون یکی از تجهیزات پورتلند از طریق غرب میانه است، صاحب شرکت طراحی دراپلین، و از طرفداران طراحی «یقه آبی»: طراحی که کار می کند. در اینجا او چالش طراحی لوگوی ما را پذیرفته و ده ها تکرار از یک لوگو را برای یک شرکت ساخت و ساز خیالی ایجاد می کند. الهام گرفته نشده است؟ فقط صبر کن. تماشا کنید که او طراحی می کند، ایده های خود را به Illustrator می آورد، و تکرارهای مختلف را آزمایش و تنظیم می کند. آرم هایی که آرون ایجاد می کند ثابت می کند که طراحی می تواند هر شرکت یا برندی را ارتقا دهد. در طول مسیر، او نکاتی را برای فریلنسینگ، یافتن الهام، و ارائه زمینه مشتریان برای آرم هایی که فقط در فایل های PDF زندگی نمی کنند، ارائه می دهد.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی گرافیک: نکات و ترفندهای طراحی لوگو - Image of Course Graphic Design: Logo Design Tips and Tricks 57 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی گرافیک: نکات و ترفندهای طراحی لوگو

    Graphic Design: Logo Design Tips and Tricks

    برای ایجاد یک لوگوی عالی نیازی به هنرمند یا طراح ندارید. بهترین ها ساده هستند – اغلب فقط یک کلمه یا یک شکل. با این حال، برعکس آن نیز صادق است. لوگوها دقیقاً می توانند دشوار باشند زیرا فکر کردن به آنها بسیار آسان است. جان مک وید از منظری متفاوت به طراحی لوگو می پردازد. او با طراحان و غیرطراحان به طور یکسان صحبت می کند و نکات و ترفندهایی را برای ایجاد لوگوهای ساده و زیبا ارائه می دهد که پیام را با حداقل سر و صدا منتقل می کند. به هر حال، نمادین‌ترین لوگوها – فکر می‌کنید اپل، نایک و دیزنی – از ساده‌ترین لوگوها هستند. دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه اصول این مارک های اصلی را در طراحی لوگوی خود اعمال کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی تکنیک های طراحی لوگو - Image of Course Logo Design: Techniques 4 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تکنیک های طراحی لوگو

    Logo Design: Techniques

    لوگوها بخش مهمی از منظره بصری مدرن هستند. یک لوگوی خوب ساده است، فورا قابل تشخیص است و فقط از ضروری ترین عناصر تشکیل شده است. برای اینکه یاد بگیرید چگونه خودتان را بسازید، مهم است که بتوانید اجزا و تکنیک های طراحی را که در پشت موفق ترین نمونه ها قرار دارند، از swoosh نایک گرفته تا روبان کوکاکولا، شناسایی کنید. در این دوره، نایجل فرنچ نشان می دهد که چگونه لوگوهای موفق به انتخاب نوع خوب و اشکال ساده - یا ترکیب اشکال ساده بستگی دارند. او نمونه هایی از لوگوهای محبوب را نشان می دهد و سپس نشان می دهد که چگونه از تکنیک های ساخت و ساز یکسان برای ایجاد آرم های مشابه در Adobe Illustrator استفاده کنید. این دوره تئوری را با تکنیک های پیچ و مهره ای ترکیب می کند که بر سادگی و خوانایی تأکید دارد: اصولی که بهترین طرح های لوگوی جهان را پایه گذاری می کنند. اهداف یادگیری انتخاب فونت مناسب کاوش متغیرهای نوع جایگزینی حروف با کلمات ایجاد لوگوی دایره ای ایجاد یک لوگو با دست طراحی با اشکال ساده جبران چندین مسیر ایجاد نوع ایزومتریک افزودن براق، بافت، لبه های اریب و شفافیت طراحی با فضای منفی انتخاب رنگ لوگو تبدیل رنگ ها آماده سازی فایل های نهایی

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی گزارش لوگوهای ترند 2021 - Image of Course Logo Trend Report 2021 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی گزارش لوگوهای ترند 2021

    Logo Trend Report 2021

    آیا به این فکر کرده اید که چگونه می توانید ارتباط خود را با طراحی لوگوی خود در زمینه ای که دائما در حال پیشرفت است حفظ کنید؟ در این دوره، بیل گاردنر، رئیس طراحی گاردنر و بنیانگذار LogoLounge.com، نمادها و تکنیک های جدید و جذابی را به شما نشان می دهد تا مهارت طراحی لوگو خود را مشتاق و جلوتر از همسالان خود نگه دارید. بیل 15 روند را به طور عمیق بررسی می کند و بحث می کند که چگونه هر طراح با استفاده از یک مفهوم کلی یک راه حل موفق متفاوت را پیدا کرده است. او همچنین پنج روند دیگر را که در آستانه معرفی هستند و نحوه تأثیر آنها بر شما را پوشش می دهد. علاوه بر این، به بینندگان این دوره دسترسی به آرشیو 12 سال از روندها داده می شود تا به شما در درک چگونگی رسیدن طراحی به جایی که امروز است و تعیین اینکه فردا کجا خواهد بود، کمک کند.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد و تطبیق یک لوگو - Image of Course Creating and Adapting a Logo 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد و تطبیق یک لوگو

    Creating and Adapting a Logo

    بیاموزید که چگونه از ابتدا یک لوگوی چشم نواز ایجاد کنید و آن را مطابق با برنامه های مختلف تطبیق دهید: از کارت ویزیت گرفته تا تبلیغات بنری. به دکه بپیوندید تا با مدیر هنری دانیل فریتز بر روی طرح مفهومی آرم برای Frontiers Unlimited (یک شرکت گردشگری فضایی با جاه‌طلبی‌های بزرگ!) کار می‌کند و سپس با استفاده از Illustrator و Photoshop طرح را بردارید. او شما را در هر مرحله از فرآیند، از شناسایی اهداف برند گرفته تا ایجاد آثار هنری پایه، افزودن تایپوگرافی، اختصاص رنگ‌های نقطه‌ای برای چاپ، افزودن رنگ و سایه‌زنی مستقل از دستگاه، و ادغام برخی نکات جذاب فوتورئالیسم، راهنمایی می‌کند. در نهایت، او نحوه تغییر جهت گرافیک را نشان می دهد تا بتواند در طرح بندی های مختلف کار کند. در پایان، شما یک لوگوی به یاد ماندنی خواهید داشت که ارزش های شخصی یا سازمانی برند شما را در یک نگاه بیان می کند. اهداف یادگیری شناسایی اهداف برند ترسیم یک طرح طراحی اثر هنری در ایلوستریتور انتخاب فونت مناسب برای لوگو اضافه کردن نوع انتخاب و تخصیص رنگ های نقطه ای افزودن سایه‌زنی مبتنی بر برداری با گرادیان استفاده از جزئیات عکاسی برای ظاهری واقعی تر تغییر جهت لوگو

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی لوگو: جلوه‌های بصری - Image of Course Logo Design: Visual Effects 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی لوگو: جلوه‌های بصری

    Logo Design: Visual Effects

    بسیاری از اوقات، یک طراح مفهومی برای یک لوگو، مانند یک پرنده در حال پرواز دارد، اما با نحوه انتقال این ایده نسبتا ساده به روشی جدید و پویا مشکل دارد. بیل گاردنر، بنیانگذار LogoLounge، بیش از سی سال است که به بررسی، ردیابی و نوشتن در مورد سبک های طراحی لوگو می پردازد. در این دوره او اعضا را از طریق شش جلوه بصری مختلف راهنمایی می کند که به برقراری ارتباط موثرتر ایده های شما کمک می کند. شما خواهید آموخت که چگونه شفافیت می تواند یک وعده شفافیت را به شما منتقل کند، چگونه بافت و نور داستان ها را بیان می کنند، و چگونه اشکال سه بعدی ایده های شما را تقریبا قابل لمس می کنند. این جلوه ها را در طرح های خود بگنجانید و لوگوهای "زیبا" را به لوگوهایی تبدیل کنید که قلب و تصورات مشتریان و مشتریان آنها را تسخیر می کند. اهداف یادگیری افشای پیچیدگی با شفافیت هم افزایی را در اعداد پیدا کنید ایجاد توهم فرم به کارگیری شخصیت با الگوها ساختن روایت با نور و سایه استفاده از توهم نوری برای فتنه

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی افتر افکت: متحرک سازی لوگوها - Image of Course After Effects Guru: Animating Logos 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی افتر افکت: متحرک سازی لوگوها

    After Effects Guru: Animating Logos

    این قسمت از After Effects Guru قدرتهای Adobe Photoshop، After Effects و Illustrator را ترکیب می کند تا به شما در ایجاد انیمیشن های لوگوی صیقلی برای مشتریان خود کمک کند. بیاموزید که چگونه از Keyframe Assistant برای ساختن انیمیشن ها با چندین عنصر تکراری و تحریک با رنگ استفاده کنید، با مقادیر خاکستری که برای ایجاد رنگ های مختلف استفاده می کنید شروع کنید. یان رابینسون همچنین توصیه هایی در زمینه صرفه جویی در پروژه برای مواردی که در صورت عدم دسترسی به نسخه کامل یک لوگو ارائه می دهد، ارائه می دهد. در نهایت، با بهترین فرمت های خروجی اشکالات لوگوی متحرک و انیمیشن های حاوی شفافیت آشنا خواهید شد. اهداف یادگیری بهینه سازی نقشه های bitmap و بردار تکرار انیمیشن با دستیار Keyframe متحرک سازی با رنگ متحرک سازی انواع آرم ها ایجاد و ذخیره عناصر انتقالی رندر کردن انیمیشن شما

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی Cinema 4D و After Effects: انیمیشن و ترکیب لوگو - Image of Course Cinema 4D and After Effects: Logo Animation and Compositing 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Cinema 4D و After Effects: انیمیشن و ترکیب لوگو

    Cinema 4D and After Effects: Logo Animation and Compositing

    با این راهنمای شروع سریع برای متحرک سازی و ترکیب طراحی لوگو در CINEMA 4D و After Effects به لوگوهای خود جان بخشید. کریگ ویتاکر از یک گردش کار فشرده ۷ مرحله‌ای عبور می‌کند که شما را از واردات به رندر نهایی می‌برد. او لوگو را (از یک طرح از پیش ساخته شده ایلاستریتور) بیرون می کشد، متن و نور اضافه می کند، متریال را ایجاد و اعمال می کند، و پروژه را در After Effects ترکیب می کند. در طول مسیر، او گردش کار و افزونه هایی را که استفاده می کند بررسی می کند، بنابراین شما می توانید آنها را متناسب با پروژه های خود تطبیق دهید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Nigel French - Image of Author Nigel French

Nigel French

نیگل فرنچ طراح گرافیک، نویسنده، هنرمند، و مدرس با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه ها است. نیگل نویسنده InDesign Type:Professional Typography with Adobe InDesign است که جلد سوم اش توسط Adobe press منتشر شد. او در برایتون، انگلیس مستقر است. وبسایت او nigelfrench.com است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Deke McClelland - Image of Author Deke McClelland

Deke McClelland

دیک مک کلند ، یک نویسنده و آموزگار برنده جایزه، خدای تدوین عکس و طراحی گرافیک است. دِک مَک کِلند ، نویسنده بیش از 50 ویدئو آموزشی در مورد تصویر سازی خلاق، گرافیک، 3D، و طراحی برای ، صنعت پیشرو در Lynda.com است. دِک که یکی از نویسندگان دارای بیشترین جایزه در این بیزنس به شمار می رود، بیش از 80 کتاب نوشته که به 24 زبان ترجمه شده است و بیش از 40 بار تجدید چاپ شده دارد. این کتاب ها شامل Photoshop Bible، چندین کتاب "For Dummies " می شوند و همچنین سری کتاب های One-on-One خودش که تحت Deke Press چاپ شده اند. دک در اوقات فراغتش، dekeonline را اداره می کند، جایی که روی آن قسمت هایی از محبوب ترین سری های هفتگی که در lynda.com داشته است به نام Deke's Techniques را منتشر می کند. او در "بولدر" واقع در "کولورادو" به همراه دو پسرش زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Ian Robinson - Image of Author Ian Robinson

Ian Robinson

Ian Robinson یک طراح گرافیک متحرک و آموزش دهنده است که با Discovery و National Geographic کار میکند. Ian همچنین یک استاد، عکاس، و مالک مشترک SoftBox Media LLC است. او با Discovery Communications, National Geographic International و شبکه های تولیدی و پسا تولیدی مختلفی کار کرده است. اگرچه او متخصص پخش است، ولی Ian یک format agnostic واقعی است، با یک portfolio گسترده که شامل print, HD, DVD, و podcasting میشود. او از هر وسیله ای که بیشترین کارایی را در تحویل پیام مشتریانش دارد، استفاده میکند. همچنین تدریس یکی از جنبه های مهم کار Ian است، و باور دارد که یک فرد تنها زمانی واقعا چیزی را یاد گرفته که آن را تدریس کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Von Glitschka - Image of Author Von Glitschka

Von Glitschka

Von Glitschka یک طراح، تصویر گر و یک دنبال کننده ی مشتاق چیزهای خلاقانه است. Von یک کارگردان خلاق برای Glitschka Studios ، و به اصطلاح یک کارخانه ی طراحی چندکاره در Pacific Northwest است. studio به عنوان یک متخصص برای آژانس های تبلیغاتی ، شرکت های طراحی و دپارتمان های هنری داخل خانه در سراسر جهان عمل میکند. او یک سخنران معروف در موضوعات طراحی، خلاقیت، برند سازی و بازاریابی است و ۶ کتاب نوشته است. او را در توئیتر vonster@ دنبال کنید و یا از کارهای او در www.glitschkastudios.com دیدن کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Craig Whitaker - Image of Author Craig Whitaker

Craig Whitaker

کریگ ویتاکر ، کار خود را از اپل شروع کرده است، برای مشتریان مانند پپسی تدریس کرده است، و در حال حاضر مدیر خلاقانه در Storia است. کریگ ویتاکر، یکی از بنیانگذاران، شریک، و مدیر خلاق Storia، یک شرکت تولید محتوی خلاق است که بر روی تولید فیلم در فیلادلفیا تمرکز دارد. او بیش از یک دهه تجربه post-production، شروع به کار در اپل کرد، که در آن او به آموزش های مختلف از برنامه های حرفه ای، از جمله Final Cut, Shake, Logic, Aperture و Color می پرداخته است. پس از ترک اپل، او به عنوان یک هنرمند دیجیتال در DIVE در فیلادلفیا کار می کرد، جایی که او در چندین فیلم از جمله "Let Me In", "I Am Number Four", "Safe" و "After Earth" کار میکرد. کریگ همچنین در بسیاری از پروژه های پخش با مشتریان مانند Pepsi, Temple University, و Penn Medicine مشغول به کار بوده است و استاد راهنمای آموزش 3D و کامپوزیت در دانشگاه Drexel است. در بخش موسیقی، کریگ بنیانگذار، ترانه سرا و نوازنده با گروه Quick Step John بود. موسیقی او بر روی برنامه NBC's Emmy برجسته شده است و او با گروه هایی مانند Matchbox 20 و Deadle Dead اجرا داشته است. علاوه بر این، کریگ رئیس گروه کاربری Foundry's NUKE User Group در فیلادلفیا است و برای MAXON در NAB 2015 ارائه شده است، همچنین تکنیک های VFX با NUKE و CINEMA 4D را ارائه می دهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John McWade - Image of Author John McWade

John McWade

جان مک وید ، یک نویسنده ارشد در Lynda.com در زمینه طراحی گرافیک است. آقای مک وید، یک طراح، مدرس و نویسنده در سال 1985 PageLab را ساخت که اولین استودیو صاحب نشر desktop در جهان است، و در سال 1990 مجله Before &After را به منظور تدریس طراحی گرافیک به ناشران desktop تاسیس کرد. Before & After به خاطر سادگی ، وضوح آموزش، و به ویژه تمرکز آن روی طراحی نه بعنوان امری تزئینی بلکه یک لازمه در جامعه شناخته شده است. سابقه سازنده آقای مک وید در چاپ و طرح نشر، با تخصص در فن چاپ است. او سه کتاب نگاشته است به نام های: "قبل و بعد از طراحی صفحه" ، "گرافیک برای کسب و کار" و "طرز طراحی چیزهای با حال".

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Bill Gardner - Image of Author Bill Gardner

Bill Gardner

بیل گاردنر رئیس Gardner Design و بنیانگذار LogoLounge.com است. بیل کارهایی را برای Cessna، Learjet، Thermos، Pepsi، Pizza Hut، Kroger، Hallmark، Cargill و المپیک تابستانی آتن در سال 2004 انجام داده است. کار او در Graphis, Communication Arts, Print و the Museum of Modern Art و همچنین بسیاری از دیگر نمایشگاه های ملی و بین المللی نمایش داده شده است. او همچنین از همکاران نویسنده کتاب LogoLounge، جلد 1 تا 8 و سری LogoLounge Master Library است. بیل در Wichita, Kansas زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Aaron Draplin - Image of Author Aaron Draplin

Aaron Draplin

آرون دراپلین، برای محصولات شرکتهایی مانند Nike, Patagonia و Target ، آرم‌ها و کمپین های هویت را طراحی می کند. شرکت Draplin Design واقع در شمال غربی اقیانوس آرام، با افتخار برای تعدادی از پروژه های مرتبط با چاپ ، هویت ، تصویرگری و Gocco muscle categories ، آستین‌های خود را بالا زده است. آنها مواردی را برای Field Notes, Coal Headwear, Union Binding Co., Richmond Fontaine, Esquire, Nike, Wired, Timberline, Chunklet, Incase, Giro, Cobra Dogs, Burton Snowboards, Dawes, Patagonia, Sub Pop, Target, Megafaun, Danava, Ford Motor Company, Woolrich و حتی دولت اوباما کار کرده است، اگر می توانید این باور را داشته باشید! شرکت طراحی Draplin خود را در سطح بالایی از مهارت و کیفیت قرار می‌دهد. فهرست افتخار شان شامل: طراحی گرافیک ، تصویر سازی ، دوستی ، کلیپ پارتی ، گریینگ ، شوخی/خنده ، کمپین ، Gocco dynamics ، جهت یابی در جاده ، اعتماد ، تنظیم گیتار ، gen'l conversation ، نقد فرهنگ ، تصحیح رنگ ، existential wondering ، شکار ، مشاوره ، یک وعده غذایی گرم ، ایده های ساده و استفاده گاه به گاه از کلمات بزرگ است.

مشاهده پروفایل