طراحی یک لوگو - Design a Logo

-
1
5 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاین دوره آموزشی طراحی لوگو همه چیز در مورد ساخت آثار هنری، جزئیات ساخت علائم لوگو است. این بر روی آنچه در اجرای یک لوگوی خوب انجام می شود متمرکز است - زیرا اگر آن را ضعیف طراحی کنید مهم نیست که ایده چیست. فون گلیچکا توضیح میدهد که چگونه طراحی، فرآیند طوفان فکری و طراحی را تکمیل میکند، روشهای ساخت آزمایششده با زمان را برای گرافیکهای مبتنی بر برداری معرفی میکند، و توضیح میدهد که چگونه میتوان تصمیمات مهم در مورد قالب، رنگ و سایر جنبههای هویت برند را اتخاذ کرد. این تاکتیکها و گردشهای کاری خلاقانه به شما کمک میکنند گردشهای کاری بهتر و قویتری ایجاد کنید که به زیبایی در همه فرمتها نمایش داده میشوند: در چاپ، روی وب یا در حال حرکت. اهداف یادگیری طراحی طرح شما انتخاب سبک لوگو ساخت لوگو با اشکال ایجاد طرح های مدولار ایجاد رنگ های برند و تداوم بصری شمایل کردن اشکال پیچیده بعد دادن به نقوش تخت استفاده از فضای منفی ارائه فایل های لوگوی نهایی و راهنمای سبک
-
2
17 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاکثر لوگوها در پانزده دقیقه طراحی نمی شوند، اما بیشتر طراحان آرون دراپلین نیستند. آرون یکی از تجهیزات پورتلند از طریق غرب میانه است، صاحب شرکت طراحی دراپلین، و از طرفداران طراحی «یقه آبی»: طراحی که کار می کند. در اینجا او چالش طراحی لوگوی ما را پذیرفته و ده ها تکرار از یک لوگو را برای یک شرکت ساخت و ساز خیالی ایجاد می کند. الهام گرفته نشده است؟ فقط صبر کن. تماشا کنید که او طراحی می کند، ایده های خود را به Illustrator می آورد، و تکرارهای مختلف را آزمایش و تنظیم می کند. آرم هایی که آرون ایجاد می کند ثابت می کند که طراحی می تواند هر شرکت یا برندی را ارتقا دهد. در طول مسیر، او نکاتی را برای فریلنسینگ، یافتن الهام، و ارائه زمینه مشتریان برای آرم هایی که فقط در فایل های PDF زندگی نمی کنند، ارائه می دهد.
-
3
57 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبرای ایجاد یک لوگوی عالی نیازی به هنرمند یا طراح ندارید. بهترین ها ساده هستند – اغلب فقط یک کلمه یا یک شکل. با این حال، برعکس آن نیز صادق است. لوگوها دقیقاً می توانند دشوار باشند زیرا فکر کردن به آنها بسیار آسان است. جان مک وید از منظری متفاوت به طراحی لوگو می پردازد. او با طراحان و غیرطراحان به طور یکسان صحبت می کند و نکات و ترفندهایی را برای ایجاد لوگوهای ساده و زیبا ارائه می دهد که پیام را با حداقل سر و صدا منتقل می کند. به هر حال، نمادینترین لوگوها – فکر میکنید اپل، نایک و دیزنی – از سادهترین لوگوها هستند. دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه اصول این مارک های اصلی را در طراحی لوگوی خود اعمال کنید.
-
4
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیلوگوها بخش مهمی از منظره بصری مدرن هستند. یک لوگوی خوب ساده است، فورا قابل تشخیص است و فقط از ضروری ترین عناصر تشکیل شده است. برای اینکه یاد بگیرید چگونه خودتان را بسازید، مهم است که بتوانید اجزا و تکنیک های طراحی را که در پشت موفق ترین نمونه ها قرار دارند، از swoosh نایک گرفته تا روبان کوکاکولا، شناسایی کنید. در این دوره، نایجل فرنچ نشان می دهد که چگونه لوگوهای موفق به انتخاب نوع خوب و اشکال ساده - یا ترکیب اشکال ساده بستگی دارند. او نمونه هایی از لوگوهای محبوب را نشان می دهد و سپس نشان می دهد که چگونه از تکنیک های ساخت و ساز یکسان برای ایجاد آرم های مشابه در Adobe Illustrator استفاده کنید. این دوره تئوری را با تکنیک های پیچ و مهره ای ترکیب می کند که بر سادگی و خوانایی تأکید دارد: اصولی که بهترین طرح های لوگوی جهان را پایه گذاری می کنند. اهداف یادگیری انتخاب فونت مناسب کاوش متغیرهای نوع جایگزینی حروف با کلمات ایجاد لوگوی دایره ای ایجاد یک لوگو با دست طراحی با اشکال ساده جبران چندین مسیر ایجاد نوع ایزومتریک افزودن براق، بافت، لبه های اریب و شفافیت طراحی با فضای منفی انتخاب رنگ لوگو تبدیل رنگ ها آماده سازی فایل های نهایی
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهمانطور که دنیای طراحی لوگو به تکامل خود ادامه می دهد، تغییرات غیرمنتظره ای را با خود به همراه می آورد. همانطور که ما شاهد رها شدن علائم از قوانین متعارف هستیم، در این مسیر قطعاً اشتباهات و شاهکارهایی وجود خواهد داشت. در این دوره، بیل گاردنر، رئیس طراحی گاردنر و موسس LogoLounge.com، نکات و تکنیکهای نمادگرایی جدید و جذابی را به شما نشان میدهد تا مهارتهای طراحی لوگوی خود را مشتاق و جلوتر از همتایان خود نگه دارید. سفری عمیق را در میان پانزده گرایش نوظهور که اکنون صنعت طراحی را مجذوب خود کردهاند، داشته باشید، زیرا در حال بررسی نحوه فشار دادن آنها به سمت تکرار عالی بعدی خود هستید. "چرا" پشت این تحولات طراحی را کشف کنید و ارزش مرتبط با به اشتراک گذاری این بینش ها با مشتریان خود را تأیید کنید. علاوه بر این، این دوره به شما امکان دسترسی به آرشیوی از روندهای بیست ساله را می دهد و به شما کمک می کند تا بفهمید طراحی چگونه به جایگاه امروزی رسیده است و سعی کنید بفهمید فردا کجا خواهد بود.
-
6
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبیاموزید که چگونه از ابتدا یک لوگوی چشم نواز ایجاد کنید و آن را مطابق با برنامه های مختلف تطبیق دهید: از کارت ویزیت گرفته تا تبلیغات بنری. به دکه بپیوندید تا با مدیر هنری دانیل فریتز بر روی طرح مفهومی آرم برای Frontiers Unlimited (یک شرکت گردشگری فضایی با جاهطلبیهای بزرگ!) کار میکند و سپس با استفاده از Illustrator و Photoshop طرح را بردارید. او شما را در هر مرحله از فرآیند، از شناسایی اهداف برند گرفته تا ایجاد آثار هنری پایه، افزودن تایپوگرافی، اختصاص رنگهای نقطهای برای چاپ، افزودن رنگ و سایهزنی مستقل از دستگاه، و ادغام برخی نکات جذاب فوتورئالیسم، راهنمایی میکند. در نهایت، او نحوه تغییر جهت گرافیک را نشان می دهد تا بتواند در طرح بندی های مختلف کار کند. در پایان، شما یک لوگوی به یاد ماندنی خواهید داشت که ارزش های شخصی یا سازمانی برند شما را در یک نگاه بیان می کند. اهداف یادگیری شناسایی اهداف برند ترسیم یک طرح طراحی اثر هنری در ایلوستریتور انتخاب فونت مناسب برای لوگو اضافه کردن نوع انتخاب و تخصیص رنگ های نقطه ای افزودن سایهزنی مبتنی بر برداری با گرادیان استفاده از جزئیات عکاسی برای ظاهری واقعی تر تغییر جهت لوگو
-
7
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبسیاری از اوقات، یک طراح مفهومی برای یک لوگو، مانند یک پرنده در حال پرواز دارد، اما با نحوه انتقال این ایده نسبتا ساده به روشی جدید و پویا مشکل دارد. بیل گاردنر، بنیانگذار LogoLounge، بیش از سی سال است که به بررسی، ردیابی و نوشتن در مورد سبک های طراحی لوگو می پردازد. در این دوره او اعضا را از طریق شش جلوه بصری مختلف راهنمایی می کند که به برقراری ارتباط موثرتر ایده های شما کمک می کند. شما خواهید آموخت که چگونه شفافیت می تواند یک وعده شفافیت را به شما منتقل کند، چگونه بافت و نور داستان ها را بیان می کنند، و چگونه اشکال سه بعدی ایده های شما را تقریبا قابل لمس می کنند. این جلوه ها را در طرح های خود بگنجانید و لوگوهای "زیبا" را به لوگوهایی تبدیل کنید که قلب و تصورات مشتریان و مشتریان آنها را تسخیر می کند. اهداف یادگیری افشای پیچیدگی با شفافیت هم افزایی را در اعداد پیدا کنید ایجاد توهم فرم به کارگیری شخصیت با الگوها ساختن روایت با نور و سایه استفاده از توهم نوری برای فتنه
-
8
1 ساعت
دوبله شدهاین قسمت از After Effects Guru قدرتهای Adobe Photoshop، After Effects و Illustrator را ترکیب می کند تا به شما در ایجاد انیمیشن های لوگوی صیقلی برای مشتریان خود کمک کند. بیاموزید که چگونه از Keyframe Assistant برای ساختن انیمیشن ها با چندین عنصر تکراری و تحریک با رنگ استفاده کنید، با مقادیر خاکستری که برای ایجاد رنگ های مختلف استفاده می کنید شروع کنید. یان رابینسون همچنین توصیه هایی در زمینه صرفه جویی در پروژه برای مواردی که در صورت عدم دسترسی به نسخه کامل یک لوگو ارائه می دهد، ارائه می دهد. در نهایت، با بهترین فرمت های خروجی اشکالات لوگوی متحرک و انیمیشن های حاوی شفافیت آشنا خواهید شد. اهداف یادگیری بهینه سازی نقشه های bitmap و بردار تکرار انیمیشن با دستیار Keyframe متحرک سازی با رنگ متحرک سازی انواع آرم ها ایجاد و ذخیره عناصر انتقالی رندر کردن انیمیشن شما
-
9
1 ساعت
دوبله شدهبا این راهنمای شروع سریع برای متحرک سازی و ترکیب طراحی لوگو در CINEMA 4D و After Effects به لوگوهای خود جان بخشید. کریگ ویتاکر از یک گردش کار فشرده ۷ مرحلهای عبور میکند که شما را از واردات به رندر نهایی میبرد. او لوگو را (از یک طرح از پیش ساخته شده ایلاستریتور) بیرون می کشد، متن و نور اضافه می کند، متریال را ایجاد و اعمال می کند، و پروژه را در After Effects ترکیب می کند. در طول مسیر، او گردش کار و افزونه هایی را که استفاده می کند بررسی می کند، بنابراین شما می توانید آنها را متناسب با پروژه های خود تطبیق دهید.