طراحی یک کتاب کمیک - Design a Comic Book

-
1
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهر کسی می تواند یاد بگیرد که چگونه نقاشی کند. موفقیت به سه چیز بستگی دارد: شکل: با تمرکز بر روی اشکال اجسام (و مهمتر از آن اشکال بین اشیاء) می توانید سوژه ها را با یک چشم انداز و فوکوس کاملاً جدید مشاهده کنید. سادگی: با تمرکز بر روی موضوعات ساده و تکنیک های طراحی که با هم استفاده می شوند، نتایج بهتری به دست خواهید آورد. ساختار: یک رویکرد ساختاریافته، تسلط بر نقاشی را آسانتر میکند. هر فصل در این دوره بر اساس این سه اصل، ترکیب تئوری ترسیم و مثالهای عملی با کاربرگها و تکالیف طراحی ساخته شده است. ویل کمپ اشتیاق خود به آموزش و عشق مسری به نقاشی را در این درس ها به ارمغان می آورد. شما در مورد خط، ارزش، لحن، فضای منفی و چشم انداز یاد خواهید گرفت و با اعتماد به نفس شروع به ساختن نقاشی به یک تمرین روزانه خواهید کرد. اهداف یادگیری موادی که برای کشیدن نیاز دارید نظریه ترسیم قاب بندی ترکیب شما با استفاده از صفحه تصویر ایجاد کنتراست استفاده از فضای منفی برای ایجاد ترکیب بندی های قوی تر ایجاد فرم از سایه و نور
-
2
1 ساعت
دوبله شدهقلب اکثر هنر روایت در شخصیت های داستان قرار دارد. این دوره "سس مخفی" را نشان می دهد که شخصیت را به یاد ماندنی، محبوب، بدبخت، خنده دار یا جشن گرفته است. ماری جین شروع تصویر، نویسنده، و مدرسه راد آیلند، استاد، طراحی شخصیت را از تمام گوشه های جهان تصویر، از جمله کارتون ها، کمیک ها، انیمیشن های ویژگی، بازی، کتاب بچه ها و تبلیغات، بررسی می کند. مری جین توضیح می دهد که چگونه اجزای طراحی شخصیت خوب را می توان به عناصر بتنی تقسیم کرد. او نشان می دهد که چگونه شکل بدن، موقعیت، آناتومی، بیان صورت، لباس، رنگ، حرکت و جنبه های انتزاعی مانند آرکه تایپ ها و محیط زیست، شخصیت را به زندگی تبدیل می کند. این درس ها با نمونه هایی از کتاب ماری جین، و همچنین شخصیت های معروف، قلب و گرمایش که توسط یک گروه از طراحان شخصیت فوق العاده ای ایجاد شده اند، نشان داده شده است. اهداف یادگیری گرفتن قلب و روح شخصیت با استفاده از ابزار مناسب تکیه بر آرکه تایپ ها اضافه کردن حرکت اشکال نقاشی و صعود درک آناتومی و نسبت ایجاد عبارات آسان برای خواندن رنگ شخصیت خود را طراحی شخصیت های شخصیتی ساخت موجودات فانتزی قابل باور است رفتن از 2D به 3D
-
3
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر این آموزش های طراحی ساده از بن بیشاپ، خالق کمیک، نحوه ترسیم شخصیت های کمیک با شخصیت های منحصر به فرد را بیاموزید. این فرآیند با ترسیم طرحی از شخصیت شما و ساختن پروفایلی شروع میشود که فرد پشت نقاشی را مشخص میکند: چه کسی هستند، از کجا آمدهاند و چگونه قدرتهای خود را به دست آوردهاند. سپس بن نشان میدهد که چگونه میتوان آن ویژگیها را در ویژگیهای چهره شخصیت گنجاند: چشمها، بینی، دهان، و علائم متمایز مانند چین و چروک، زخمها و خالکوبیها. بن بین شخصیتهای خوب و بد به عقب و جلو میرود، بنابراین اعضا این احساس را پیدا میکنند که چه نوع جزئیاتی در مقایسه با یک مورد قابل اعتماد، تصور شوم ایجاد میکند. او همچنین نشان می دهد که چگونه از لباس و وسایل برای بیان بیشتر داستان شخصیت استفاده کنید. کار در Adobe Photoshop کامل شده است، اما هر آنچه بن آموزش می دهد به همان اندازه که روی صفحه نمایش است، روی کاغذ نیز مرتبط است. اهداف یادگیری نقاشی با اشاره انتخاب خطوط نهایی ساختن پروفایل شخصیت ایجاد چهره تنظیم دقیق جزئیات شخصیت ایجاد تناسب مناسب بدن جزئیات اغراق آمیز برای ارتباط شخصیت لباس پوشیدن شخصیت بازگشت به نمایه شخصیت شما
-
4
1 ساعت
دوبله شدههنگامی که به ابرقهرمانان امروز و خائنانی فوق العاده می آید، همه چیز به ندرت سیاه و سفید است. شخصیت های مدرن روزهای پیچیده هستند. هنرمندان کتاب کمیک از رنگ های رنگی و اتمسفر استفاده می کنند تا شخصیت های خود را از بین ببرند. اما دشوار است که نقاشی های سیاه و سفید به نظر می رسد مانند کمیک هایی که در قفسه های فروشگاه قرار دارند. اسرار را برای آوردن شخصیت های کتاب کمیک خود به زندگی با رنگ های جذاب و پس زمینه های زیبا، در این دوره از خالق کمیک بن اسقف، یاد بگیرید. بن شخصیت هایی را که او در طراحی شخصیت های کتاب کمیک خوب و بد ایجاد کرده است را می گیرد و رنگ، سایه ظریف ظریف و محیط های ساده را با فتوشاپ اضافه می کند. او نشان می دهد که چگونه تصویر خود را آماده کرده و رنگ های رنگی را پر کنید که رنگ های حرفه ای را صرفه جویی کند. در طول راه، بن توضیح می دهد که چگونه انتخاب و اعمال رنگ را که احساس معتبر به شخصیت ها و محیط های شما در حال توسعه است. اهداف یادگیری رنگ آمیزی رنگ انتخاب رنگ مناسب برای شخصیت های شما اضافه کردن سایه طراحی پس زمینه ایجاد فضای اضافه کردن سایه ها و نکات برجسته به صحنه نهایی
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیطرح بندی با دو قطعه شروع می شود: یک کمیک مصور و یک فیلمنامه. با طراحی پویا به پایان می رسد که در آن کلمات و عمل از صفحه خارج می شوند. این تعادل - بین متن و تصویر - برای هنرمندان جدید ضروری است که بتوانند به آن تسلط پیدا کنند. در اینجا، بن بیشاپ، خالق حرفه ای کمیک، تکنیک های خود را برای چیدمان روایت، دیالوگ، و جلوه های صوتی در یک کتاب کمیک به اشتراک می گذارد. او اصطلاحات مختلف (بالون های سخنرانی، زیرنویس ها، پانل ها، ناودان ها، جلوه های صوتی، و غیره) را مرور می کند و سپس نمونه هایی از نحوه استفاده از این دستگاه ها را با صفحاتی از آثار هنرمندان مورد علاقه خود نشان می دهد. سپس او هنگام افزودن متن به صفحه کمیک، گزینههای مختلف موجود را مرور میکند، از همان اسکریپت به روشهای مختلف استفاده میکند و بررسی میکند که درمانهای مختلف با داستان چه میکنند. این تمرینها موثرترین و تاثیرگذارترین ترکیببندیها و گزینههای طراحی را هنگام قرار دادن متن در صفحه مصور نشان میدهند. اهداف یادگیری نوشتن از چپ به راست، از بالا به پایین اضافه کردن مکانهایی برای اسکریپت و قرار دادن بالونهای خشن مکث و قدم زدن نمایش گفتگوی داخلی افزودن جلوه های صوتی قرار دادن همه اینها در InDesign
-
6
29 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی صحبت از انتقال یک داستان به صورت بصری به خوانندگان می شود، هنرمندان کتاب های مصور می توانند از بررسی نحوه فیلمبرداری نماها در فیلم ها و تلویزیون چیزهای زیادی بیاموزند. اگرچه پنلهای کتاب کمیک همیشه یک قاب مستطیلی استاندارد نیستند، اما همچنان میتوانید از همان مفاهیم، قوانین و روشهای استوریبورد مورد استفاده در فیلم استفاده کنید تا کمیکهای خود را قویتر و قابل هضمتر کنید. در این دوره، به بن بیشاپ خالق کمیک بپیوندید تا نحوه استفاده از تکنیک های فیلم داستانی برای درک ترکیب شات، ثبات و حرکت در یک فریم را توضیح دهد و این تکنیک ها را در حین ساختن پانل های کتاب کمیک خود به کار ببرید. قبل از اینکه بتوانید طراحی کمیک خود را شروع کنید، باید اصول ترکیب نما و زوایای دوربین را بدانید و بدانید چرا آنها برای بیان موفقیت آمیز داستان شما در صفحه بسیار مهم هستند. بن در مورد قانون یک سوم، عکس های واید، فول شات، مدیوم شات، کلوزآپ و موارد دیگر صحبت می کند. او همچنین اهمیت دنبال کردن اکشن در یک جهت را در تمام صحنه های معین نشان می دهد. استوری بردینگ ممکن است همیشه با کمیک همراه نباشد، اما قوانین مشابهی اعمال می شود. دانستن و درک این مفاهیم می تواند کار شما را تقویت کند. اهداف یادگیری استوری بورد برای فیلم در مقابل کمیک درک نسبت ابعاد قانون یک سوم چیست؟ انواع عکس های دوربین در پانل های مصور مصور بزرگنمایی و حرکت در یک تصویر ثابت حرکات دوربین در کمیک در یک صحنه قرار دادن کاراکتر حرکت شخصیت ها در یک صحنه
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمداد نویسی جدایی ناپذیرترین بخش خلق کتاب های کمیک، رمان های گرافیکی و مانگا است. نگاهی به روند مدادی خالق کمیک بن بیشاپ، در حالی که از فیلمنامه به صفحه کاملاً مصور می رود، بیندازید. بیاموزید که چگونه اقدامات کلیدی را در پانل ها بکشید—و آنچه را که برای گفتن داستان نیازی ندارید ویرایش کنید. وقتی پنلهای خود را انتخاب کردید، بن توضیح میدهد که چگونه آن اعمال را نشان دهید، در زوایای دوربین، ژستها فرو بروید و چرا آنچه واقعاً کار میکند کار میکند. در آخر، پانل ها در صفحه قرار می گیرند و به طور کلی مورد بررسی قرار می گیرند. کار هنرمند این است که جهت و حرکت چشم خواننده را در نظر داشته باشد و عناصر را طوری تنظیم کند که به طور غریزی خوب بخواند. ایده ها و مفاهیم اصلی عبارتند از ترکیب پویا، حرکت، و محدود کردن یک فیلمنامه به اقدامات اصلی آن به گونه ای که داستان را به بهترین شکل بیان می کند، و اهمیت امتحان کردن چیزهای مختلف، نه صرفاً دنبال کردن ایده اول. بن مفاهیم را با مثالهایی از رمانهای گرافیکی خود نشان میدهد و نکاتی را برای سازماندهی و متمرکز ماندن در حین طراحی ارائه میکند. اهداف یادگیری شناسایی پنل ها در یک اسکریپت ادغام پانل ها خشن کردن ژست ها در فتوشاپ برنامه ریزی اشکال پانل قرار دادن پانل ها نهایی شدن صفحه
-
8
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیایجاد نامه ای برای کتاب های کمیک فقط در مورد گرفتن تن است که در آن کلمات گفته می شود (از بلندترین فریاد به نرم ترین زمزمه) و یا صدای صداهای ساخته شده (مانند بنگ یا POW). این نیز در مورد درک ساختار کمیک است: یک فرمت داستان نویسی منحصر به فرد که خوانندگان را از پانل به پانل در اطراف هر صفحه و از طریق داستان هدایت می کند. این دوره فرآیند نامه ای را برای کمیک ها تخریب می کند، از لحاظ نحوه فکر کردن در مورد نامه و نحوه اجرای دیدگاه شما در Adobe Illustrator. هنرمند حرفه ای جان Roshell با یک تاریخچه مختصر کمیک شروع می شود و سپس به طراحی بالن های کلمه، نوع درمان، زیرنویس ها و جلوه های صوتی پر می شود. در پایان دوره، جان می گوید برخی از کسب و کار های اصلی کسب و کار دانش، به طوری که اعضا درک کنند که چگونه با همکاری با هنرمندان دیگر و ناشران همکاری کنند. اهداف یادگیری درک هدف اصلی: داستان سرایی تنظیم خطوط گفتگو قرعه کشی بالن و دم تاکید بر کلمات با تایپوگرافی و اثر های اثر صدا اضافه کردن زیرنویس ها و انواع خاصی از بالن ها (توپ های تفکر، بالن های زمزمه، و غیره) ایجاد جلوه های صوتی ایجاد مدارک PDF شارژ برای کار شما
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا می خواهید کتاب های کمیک خود را ایجاد کنید؟ جوهر بخش مهمی از روند است. این یکی از مراحل نهایی است، جایی که خطوط عمدا و هنرمندان بیشتری بر روی نورپردازی های پویا و سایه ها تمرکز می کنند. این روزها، نقاشی های مداد همیشه لزوما "تزئین شده" نیستند، اما گاهی اوقات به صورت دیجیتالی اسکن شده و تصفیه شده است، که منجر به ظاهر شدن به پایان رسید به طور معمول از بسیاری از کمیک ها. در این دوره، خالق کمیک بن اسقف دو روش را برای تکمیل کمیک در فتوشاپ، با استفاده از نمونه هایی از رمان گرافیکی خود، جمع آوری نشان می دهد. روش 1 رویکرد سنتی است. بن پس از انتخاب دقیق برس خود را در فتوشاپ، بن فرآیند جوهر دیجیتال را آغاز می کند. او به دقت خطوط خود را به دست می دهد، اضافه کردن وزن خط، هاله، نکات برجسته، و سایه ها و بافت ها. او حتی اثرات تاری را اضافه می کند که کمیک های خود را به کیفیت سینمایی می دهد و همچنین از فضای مثبت و منفی استفاده می کند تا خلق صحنه را تنظیم کند و یک صفحه کامپوزیتی را ایجاد کند. اهداف یادگیری جوهر دیجیتال چیست؟ ایجاد یک صفحه صفحه اندازه آثار هنری انتخاب قلم مو راست فتوشاپ خط کارشناسی پر کردن مناطق سیاه با تبدیل نقاشی به سیاه و سفید