مسیر آموزشی مبانی زنجیره تامین CSCMP: گواهینامه حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتری
عملیات خدمات مشتری در هر جنبه ای از زنجیره تامین بافته شده است، به همین دلیل است که توسعه مهارت هایی که از حفظ و رضایت بالای مشتری پشتیبانی می کند، کلید موفقیت شغلی در مدیریت زنجیره تامین است. خواه در تقاطع خدمات مشتری و زنجیره تامین کار می کنید یا برای صدور گواهینامه SCPro™ کار می کنید، این دوره ها می توانند به شما کمک کنند. وارد شوید، امتحان نهایی را قبول کنید و گواهینامه خود را دریافت کنید. درک عملکردهای خدمات مشتری در زنجیره تامین ارزش و شخصیت مشتری را تعریف کنید. چارچوب هایی برای مدیریت مشتریان در سطح جهانی بیاموزید.
جزئیات مسیر آموزشی
۶ دوره
۴ ساعت