ایجاد زمینه موفقیت آمیز برای سرمایه گذاران - Create a Successful Pitch for Investors

-
1
29 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیملاقات با سرمایه گذاران یک فرصت بزرگ است و یک آزمایش کلیدی برای کسب و کار شما است. سرمایه گذاران سوالات سختی می پرسند. پاسخ ها می توانند آینده شما را مشخص کنند. این دوره همه چیز در مورد آماده سازی و ارائه یک زمین محکم است که باعث می شود مردم بخواهند در شرکت شما سرمایه گذاری کنند. بیاموزید که چگونه مزایای منحصر به فرد محصول خود را تعریف کنید، مدل کسب و کار خود را شرح دهید و داستان "چرا" خود را بیان کنید. مربی جسیکا چن - مشاور سخنرانی عمومی و روابط رسانه ای - سپس نکاتی را برای ارائه واقعی ارائه می دهد، از جمله پاسخ به مخاطبان، پاسخ به سوالات و معتبر بودن. او یک چک لیست نهایی را برای شما به ارمغان می آورد که به شما اطمینان می دهد قبل از روز بزرگ تمام عناصر زمین خود را میخکوب کرده اید.
-
2
15 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیپیچ زدن یک مهارت جهانی است. زمانی فرا می رسد که شما نیاز به ارائه ایده، پروژه یا حتی خودتان دارید. اما ممکن است هنگام لغزش لحظه ای تلو تلو بخورید - اگر روشی سریع و م toثر برای میخکوب کردن زمین نداشته باشید. در این دوره رایگان، جودی گلیکمن، رهبر فکر، رویکرد پیشرو خود را برای فروش ایده ها، داستان شما و خودتان به اشتراک می گذارد. سه مرحله آسان برای رسیدن به موفقیت را بیاموزید: مقصد، پشت صحنه و اتصال نقاط. اهداف یادگیری در مورد نحوه پاسخگویی وقتی فردی می گوید: "درباره خودت بگو". هدف اصلی یک زمین را تشخیص دهید. تأثیرات یک طرح خوب را بر روی مشتری احتمالی به یاد بیاورید. مهمترین قسمت یک زمین را مشخص کنید. تفاوت بین پیشینه و سابقه را خلاصه کنید.
-
3
22 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبنابراین شما یک ایده عالی دارید. شما می خواهید آن را در محل کار به اشتراک بگذارید. بهترین راه برای ارائه زمین خود چیست؟ در این دوره، دکتر تاد دوئت نشان می دهد که چگونه ایده های خود را به صورت استراتژیک مطرح کنید. او نحوه آماده سازی ارائه، خواندن اتاق، زمان تحویل و رفع هرگونه چالش را توضیح می دهد: برنامه های رقابتی، مقاومت ها یا حتی پذیرایی سرد. با تجزیه و تحلیل پویایی گروهی از ذینفعان - اعم از تیمی از همکاران، مدیران یا بازاریابان - می توانید شرایط خود را بهتر تنظیم کرده و ایده خود را پیش ببرید.
-
4
14 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر این دوره به سبک مصاحبه، نویسنده، کارآفرین، بشارت دهنده و سرمایه گذار خطرپذیر گای کاوازاکی در مورد موضوعات مختلف با محوریت کارآفرینی بحث می کند. او نشان می دهد که چگونه می توانید زمین خود را متمرکز کنید و نمونه های اولیه را توسعه دهید، بازارهای جدید را پیش بینی کنید و از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. مباحث مورد بحث گای شامل موارد زیر است: ماهیت مهم نمونه سازی کیفیت یک MVVVP (حداقل محصول معتبر، ارزشمند و معتبر) بی ربط بودن برنامه های تجاری کیفیت های پیشرفته ترین مراحل جایگزینی بازاریابی با رسانه های اجتماعی
-
5
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیچه چیزی باعث جذابیت ارائه می شود؟ ارائه ای که بر اساس تحقیقات قوی، متناسب با علایق مخاطبان شما ساخته شده است و برای پیش بینی و پاسخ به سوالات مربوط به پیام شما طراحی شده است. در این دوره، استاد مدرسه کسب و کار کلی، تاتیانا کولوو، به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید ارائه های تجاری قوی تهیه کنید. بیاموزید که چگونه داستان خود را بیابید، از منطق و احساسات استفاده کنید، اعتبار کسب کنید، یک طبقه بسازید و یک ارائه جذاب ارائه دهید. در طول راه، کتی، یک حرفه ای جوان را دنبال کنید، زیرا او آماده می شود تا در سازمان خود به مدیران ارائه دهد. اهداف یادگیری بررسی کنید که چگونه سطح دانش مخاطبان خود را ارزیابی کنید. ارزش مخاطب را مشخص کنید. به یاد بیاورید که مقایسه "جنگل در مقابل درخت" با طراحی مصاحبه و ارائه مخاطب چگونه است. تشخیص دهید که جذابیت منطقی در محیط ارائه به چه معناست. جذابیت احساسی را در محیط ارائه تعریف کنید.
-
6
56 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیشاید ضروری ترین مهارت برای همه کارگران دانش، متخصصان فروش، صاحبان مشاغل و مربیان، طراحی ارائه های جذاب باشد. این که آیا معیارهای عملکرد را گزارش می دهید، یک دوره آموزشی ارائه می دهید یا یک ایده بزرگ را ارائه می دهید، به یک ارائه نیاز دارید تا از شما پشتیبانی کند و گفتار شما را روشن کند. در این دوره، طراح تونی هارمر شما را با اصول اولیه طراحی ارائه می دهد تا ابزارهایی را که در تفکر، طراحی و ایجاد ارائه های موفق برای شما مفیدتر است به شما ارائه دهد. تونی انواع مختلفی از موضوعات کلیدی را شامل می شود، از جمله تابلوهای خلق و خو، طرح کلی، طرح، نوع و متن، ملاحظات رنگ، گرافیک، ویدئو، نمودارها، انتقال ها و انیمیشن ها. او در پایان با توصیه های مفیدی در مورد آخرین مراحل و پیگیری های ارائه شما صحبت می کند.
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتصور کنید در یک اتاق با گروهی از ذینفعان قرار دارید که هریک از آنها این قدرت را دارند که مسیر زندگی حرفه ای شما را تغییر دهند. اگر آنها را تحت تأثیر قرار دهید، آنها به پروژه شما کمک مالی می کنند و از شما به عنوان رهبر حمایت می کنند. اگر دچار تزلزل شوید، از اتاق با شهرت مخدوش خارج می شوید. آیا آمادگی دارید چنین لحظه ای را تحمل کنید، حتی زمانی که غیر منتظره است؟ چگونه می توانید خود را برای موفقیت آماده کنید وقتی این همه چیز در راه است؟ در این دوره، جنا لانگ تکنیک هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در مدیریت پیام، طرز فکر و ذینفعان شما در مواقع بالا کمک کند. بیاموزید که چگونه پیامهای مختصر و موثر بسازید، زبان بدن خود را مدیریت کنید، از مشکلات معمول اجتناب کنید و موارد دیگر. در این راه، جنا مطالعات موردی و تجربیات شگفت انگیز شخصی را به اشتراک می گذارد که به هر مفهوم زمینه ای واقعی می بخشد. اهداف یادگیری پیامهای مختصر ارائه دهید از داستانها برای جلب و انتقال یک نکته استفاده کنید طرز فکر درست را حفظ کنید حضور فیزیکی خود را مدیریت کنید با ذینفعان فردی ارتباط برقرار کنید چندین سهامدار را مدیریت کنید از آسیب های پیام رسانی خودداری کنید
-
8
34 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبیاموزید که چگونه در تماس های کنفرانسی ویدئویی شفاف شوید. مشاور ارتباطی جسیکا چن توصیه های تخصصی را ارائه می دهد تا در کنفرانس بعدی یا ارائه ویدیویی خود با اعتماد به نفس، جمع آوری شده و هوشمند به نظر برسید. کشف کنید که چگونه مطالب خود را آماده کنید، چگونه در تماس شرکت کنید و چگونه تصاویری جذاب را ترکیب کنید. زبان بدن، وضعیت بدن و نکاتی را در مورد کمد لباس به دست آورید تا تأثیر به سزایی داشته باشید. در نهایت، جزئیات فنی ساخت یک "استودیو" کوچک برای برقراری تماس را بیاموزید، از جمله انتخاب وب کم، روشنایی خود و قرار دادن میکروفون برای صدایی با کیفیت. اهداف یادگیری ویژگی های یک پاورپوینت موثر را که در حین تماس تصویری کنفرانسی استفاده می شود به خاطر بیاورید. توضیح دهید که چرا ممکن است در حین مکالمه ویدئویی به صفحه نمایش نگاه کنید نه لنز دوربین. بهترین استراتژی را برای قرار دادن لپ تاپ و دوربین آن برای جذاب ترین و جذاب ترین ظاهر تشخیص دهید. بگویید که چرا یک فروشنده ممکن است در حین ویدئو کنفرانس از یک صفحه نمایش کشویی استفاده کند. مهارت رهبری مورد استفاده برای اطمینان از اینکه همه شرکت کنندگان پس از یک ویدئو کنفرانس در یک صفحه قرار دارند را خلاصه کنید.
-
9
31 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیاطلاعات فنی می تواند خشک و درک آن دشوار باشد. اما این بدان معنا نیست که ارائه شما باید باشد. قصه گویی می تواند گفتگوهای فنی را به ارائه های پویا و پرانرژی تبدیل کند. در این دوره، می توانید دلایل عمده ای را که باعث می شود مخاطبان تنظیم کنند و تکنیک هایی را برای یادآوری و جذاب تر کردن مطالب پیچیده شما بیاموزند، بیاموزید. مربیان Poornima Vijayashanker و Karen Catlin نحوه بهبود مهارت های صحبت کردن در جمع و استفاده از قصه گویی برای افزایش مشارکت و حفظ را به اشتراک می گذارند. آنها نحوه شناسایی یک داستان برای استفاده، ایجاد اعتبار در داستان شما و آزمایش آن برای اطمینان از این که مخاطب شما را درگیر می کند، نشان می دهد. این دوره مملو از نمونه های واقعی است که نشان می دهد این درس ها چگونه بر مخاطبان واقعی تأثیر می گذارد.