ساخت اپلیکیشن با watchOS 4 - Build a watchOS 4 Application

-
1
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیApple Watch به طور مداوم بر بازار ساعتهای هوشمند تسلط دارد. این بیشترین میزان فروش ساعت هوشمند را به خود اختصاص داده و تعداد فروش آن حتی رقبای آنالوگ آن را نیز تحت الشعاع قرار داده است. در این دوره، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بومی برای این ساعت هوشمند بسیار محبوب با استفاده از watchOS 7 و SwiftUI توسعه و استقرار دهید. مربی Steven Lipton نحوه ساخت یک پروژه ساده iOS را گام برمیدارد و مفاهیم کلیدی را در این زمینه قرار میدهد. نحوه ایجاد یک برنامه مستقل مبتنی بر استوری بورد و بدون پایه تلفن را کشف کنید. نحوه کار با SwiftUI را برای ایجاد یک پروژه برنامه از یک پروژه موجود تلفن بیاموزید. به علاوه، نحوه افزودن پیمایش، لیستها، complications، اعلانها، رابط کاربری سفارشی از تاج دیجیتال (ورودی اصلی سختافزار برای Apple Watch) و موارد دیگر را مشاهده کنید.
-
2
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا نحوه افزودن اعلان به برنامههای iOS و watchOS آشنا شوید. اعلانها میتوانند تعامل را افزایش دهند و تجربه کاربر را بهبود بخشند و راهی ساده و سریع برای تعامل با برنامه شما ارائه دهند. این دوره نحوه استفاده از ویژگیهای چارچوب UserNotifications برای ارسال اعلانهای محلی و همچنین اعلانهای فشاری از یک سرور راه دور را توضیح میدهد. استیو لیپتون، توسعهدهنده iOS و مربی LinkedIn Learning نحوه ایجاد محتوای ثابت و پویا را توضیح میدهد. مدیریت اعلانهای در حال انتظار و ارسالی؛ و اقدامات تعاملی را به اعلان های خود اضافه کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه تصاویر، صدا و ویدئو را در اعلانها ادغام کنید و اعلانها را بهطور خاص برای watchOS بسازید. اهداف یادگیری درخواست مجوز کاربر محتوای اعلان استاتیک در مقابل محتوای پویا محرک ها ارسال اعلان های محلی به روز رسانی و حذف اعلان ها ایجاد اعلان های سفارشی افزودن دسته ها و اقدامات به اعلان ها فشار دادن اعلان ها ایجاد محمولههای اعلان فشار: هشدارها و اقدامات افزودن پسوندهای سرویس و محتوا پیوست کردن رسانه غنی: تصاویر، صدا و ویدئو ایجاد اعلان های watchOS
-
3
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا می خواهید تشخیص حرکت و گزارش را به برنامه های iOS خود اضافه کنید؟ Core Motion چارچوبی است که باید بر آن مسلط شوید. Core Motion به شما امکان میدهد به دادههای تولید شده توسط شتابسنجها، ژیروسکوپها، گامسنجها، مغناطیسسنجها و فشارسنجها در یک دستگاه iOS دسترسی داشته باشید – دادههایی که برای ردیابی فعالیت، نظارت بر سلامت و تناسب اندام، بازیهای تعاملی، برنامهنویسی اینترنت اشیا، حرکات UI و موارد دیگر ضروری است. این دوره، روشهای حرکت هسته، دادهها، اندازهگیریها و فیزیک اساسی زیربنای آن را قبل از ایجاد یک نمونه برنامه گام شمار و یک بازی ساده معرفی میکند. یاد بگیرید که چگونه حرکت دستگاه مانند شتاب را ضبط کنید، از حسگرهای ارتفاع سنج و مغناطیس سنج استفاده کنید، داده ها را فشار دهید و بکشید، و به داده های ثبت شده تاریخی دسترسی پیدا کنید. اهداف یادگیری خواندن داده های Core Motion آشنایی با روش های حرکت مرکزی ایجاد اپلیکیشن گام شمار استفاده از داده های سرعت و فاصله از Core Motion فشار دادن و کشیدن داده های حرکت دستگاه دسترسی به سنسورهای ارتفاع کار با مدیر فعالیت های حرکتی (CMMotionActivityManager)
-
4
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیکاربران از برنامهها انتظار دارند که از موقعیت مکانی آگاه باشند - بدانند کجا هستند، پیشنهاد کنند کجا باید بروند و به آنها بگویند چگونه به آنجا برسند. این دوره به توسعه دهندگان تکنیک های پیشرفته ای را برای افزودن آگاهی موقعیت مکانی، مسیرها و نقشه های تعاملی به برنامه های iOS ارائه می دهد. استیون لیپتون اصول MapKit و Core Location را آموزش میدهد، دو چارچوب iOS که دست به دست هم دادهها و خدمات مکان را ارائه میدهند. آموزش ساخت نقشه با نماهای 2 بعدی، 3 بعدی، ماهواره ای و هوایی. اضافه کردن حاشیه نویسی و پوشش های گرافیکی. و مکان کاربر را پیدا کرده و به نقشه اضافه کنید. بعلاوه، نحوه جستجوی یک مکان را با استفاده از مختصات یا کلمات کلیدی کشف کنید و با شی MapKit MKDirections مسیرهای گام به گام تولید کنید. اهداف یادگیری گرفتن مختصات از وب کار با انواع داده ها و مناطق Core Location ایجاد نقشه در نماهای دوبعدی، سه بعدی، ماهواره ای و هوایی اضافه کردن حاشیه نویسی افزودن همپوشانی پیدا کردن مکان فعلی ردیابی عنوان، سرعت و منطقه جستجو برای مکان ها درخواست و نمایش مسیرها