ساخت یک برنامه واقعیت مجازی با React - Build a Virtual Reality Application with React

-
1
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر میان سایر کتابخانه های جاوا اسکریپت، React.js متمایز است. برای توسعه UI به اجزای قابل استفاده مجدد متکی است، نه الگوها، که به توسعه دهندگان اجازه می دهد نماهایی را در جایی که داده ها در طول زمان تغییر می کنند، ارائه دهند. برنامه های React مقیاس پذیرتر و قابل نگهداری تر هستند و توسعه دهندگان را کارآمدتر و کاربران را راضی تر می کنند. در این دوره، Eve Porcello اصول کتابخانه React را با استفاده از مدرن ترین نحو و بهترین روش ها برای ایجاد کامپوننت های React معرفی می کند. در طول راه، نحوه تنظیم ابزارهای Chrome را برای React بیاموزید. ایجاد اجزای جدید؛ با Hook های داخلی در React کار کنید. از برنامه Create React برای اجرای آزمایشات و موارد دیگر استفاده کنید. در پایان دوره، شما به ملزومات React.js مجهز می شوید و بهتر برای ساخت پروژه های مبتنی بر مرورگر خود آماده می شوید.
-
2
12 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیReact به ندرت به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه، کار موثر با React - به ویژه هنگام توسعه در یک گروه - به معنی تسلط بر مجموعه ای از ابزارها است. برخی از این ابزارها مکمل React هستند، در حالی که برخی دیگر گردش کار را برای توسعه کارآمد ایجاد و حفظ می کنند یا به React mesh با مجموعه ای دیگر از ابزارهای وب محور کمک می کنند. در این دوره، نحوه استفاده کامل از React با بررسی اکوسیستم های آن و بررسی آنچه React به عنوان هسته این سیستم ارائه می دهد را بیاموزید. امانوئل آنچه را که React ارائه می دهد توضیح می دهد و به موضوعاتی مانند مسیریابی و ناوبری، ارائه سرور، انیمیشن و اشکال زدایی می پردازد. اهداف یادگیری مسیریابی جهت یابی رندر سمت سرور مدیریت دولتی مرور کتابخانه انیمیشن آزمایش و اشکال زدایی در React عبارت checking را تایپ کنید
-
3
4 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیصرف نظر از اینکه از چه نرم افزاری استفاده می کنید یا محصول نهایی را ایجاد می کنید، همه بسته های مدل سازی و ارائه سه بعدی مفاهیم زیرین مشترکی دارند. در این دوره، متخصص جورج ماستری مروری کلی بر این مفاهیم و تکنیک هایی دارد که در انواع آثار هنری سه بعدی به کار می رود: طراحی شخصیت ها، عکس های محصول، انیمیشن، جلوه های بصری و موارد دیگر. او با حرکت در فضای سه بعدی و دستکاری اشیاء موجود، هندسه و مدل سازی را بررسی می کند و نحوه اعمال رنگ و بافت را روی سطوح نشان می دهد. سرانجام، جورج به تئوری رندر اولیه می پردازد و ویژگی های موجود در اکثر موتورهای رندر تجاری را پوشش می دهد. اهداف یادگیری حرکت در فضای سه بعدی اتصال اشیاء از طریق سلسله مراتب مدل سازی هندسه مجسمه سازی به صورت سه بعدی ایجاد سطوح مبتنی بر وصله ایجاد و استفاده از بافتها و مواد ارائه پروژه های سه بعدی
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتوسعه دهندگانی که می خواهند دنیای واقعیت مجازی ایجاد کنند گزینه جدیدی دارند: React VR. فیس بوک کتابخانه جاوا اسکریپت نوآورانه خود را با نام React به سه بعدی همه جانبه گسترش داده است. این چارچوب جدید به شما امکان می دهد با استفاده از اجزای اعلان، تجربیات قدرتمند VR را برای انواع دستگاه ها در وب ارائه دهید. برای آشنایی با React VR در این دوره با امانوئل هنری همراه باشید. نحوه کار با سیستم مختصات سه بعدی و تبدیل دستورات را بیاموزید. افزودن و تعیین موقعیت اولیه، تصاویر ثابت و مدلها ؛ یکپارچه سازی صدا ؛ و تعاملی مانند دکمه های قابل کلیک را اضافه کنید. امانوئل همچنین برای بالا بردن پانورامای 360 درجه ای که در دوره ایجاد کرده اید، با استفاده از مهارت های جدید React VR، الهام بخش است. اهداف یادگیری پیدا کردن الهام در وب آزمایش پروژه ها با هدست Gear VR کار با مختصات سه بعدی و تبدیل ایجاد پس زمینه 360 درجه افزودن اجزای اولیه و مدلهای سه بعدی افزودن صدا و تعامل
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهنگامی که اصول اولیه واقعیت مجازی را آموختید، می توانید تجربه های همه جانبه و تعاملی ایجاد کنید که کاربران را قادر به بازی و یادگیری کند. با React VR، توسعه دهندگان می توانند چند رسانه ای، از جمله ویدئو، مدلهای سه بعدی و انیمیشن را اضافه کنند و از حالت کامپوننت برای بازنمایی پویا محتوا استفاده کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از اصول اولیه فراتر رفته و این عناصر را در یک پروژه VR همهجانبه ترکیب کنید: یک محیط فضایی برای علوم زمین ناسا. آموزگار امانوئل هنری همچنین به شما می آموزد که چگونه پروژه های خود را ساختار بندی و آزمایش کنید، به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت امکانات پیچیده تری را با React VR کاوش کنید. اهداف یادگیری طراحی یک تجربه چند رسانه ای همهجانبه اضافه کردن عناصر زمینه، سه بعدی و متن به صحنه خود افزودن انیمیشن با استفاده از حالت بهینه سازی و انتشار پروژه