ایجاد یک برنامه یادگیری و توسعه شرکت - Build a Company Learning and Development Program

مسیر آموزشی ایجاد یک برنامه یادگیری و توسعه شرکت - Image of Learn Path Build a Company Learning and Development Program
ایجاد یک برنامه یادگیری و توسعه شرکت Build a Company Learning and Development Program
با نحوه ایجاد یک برنامه آموزشی شرکتی ، از ایجاد انتظارات با مدیران اجرایی تا توسعه محتوا و ایجاد فرهنگ یادگیری آشنا شوید. نکاتی را برای تصمیم گیری های یادگیری بر اساس داده های واقعی ، درگیر نگه داشتن تیم خود و استفاده از معیارهای موفقیت برای حمایت از ابتکارات یادگیری خود دریافت کنید.
Build a Company Learning and Development Program
Learn how to develop a corporate training program, from setting expectations with execs to developing content to creating a learning culture. Get tips for making learning decisions based on actual data, keeping your team engaged, and using success metrics to support your learning initiatives.
مدت زمان: 5h 59m
تعداد دوره ها: 10
مجموع قیمت: (۱۳۶,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۹۵,۲۰۰
تعداد مدرسین: 10
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی آینده یادگیری در محل کار - Image of Course The Future of Workplace Learning 23 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آینده یادگیری در محل کار

    The Future of Workplace Learning

    رهبران منابع انسانی می دانند که یادگیری در محل کار تفاوت بین افراد است - و شرکت هایی که آنها را استخدام می کنند - باقی ماندن در ارتباط یا از کار افتادن. با تهیه ابزارها و منابع مناسب به کارمندان فعلی ، می توانید شکاف مهارت ها را برطرف کنید ، چرخه استخدام استخدام در آتش را بشکنید و یک نیروی کار شایسته و منسجم را حفظ کنید. در این دوره ، آماندا نولن ، مشاور سازمانهای جهانی در زمینه فن آوری یادگیری و آموزش ، به شما کمک می کند تا L&D را به یک شریک استراتژیک واقعی و محرک تجاری تبدیل کنید. و همچنین نحوه دریافت پشتیبانی اجرایی ، خرید و سرمایه گذاری مورد نیاز برای رشد و تحول در شرکت خود ، چیزهای دیگری را باید تغییر دهید و همچنین فناوری را تغییر دهید. موضوعات شامل: نیروهای بازاری را بررسی کنید که در آن کارفرمایانی که برای کارگران ماهر شغل ارائه می دهند قادر به پر کردن مشاغل موجود نیستند. مشخص کنید که چرا در یادگیری تحول چیزی بیش از اتکا به فناوری وجود دارد. فاکتورهای مختلف لازم برای یادگیری معناداری واقعی برای کارکنان را کشف کنید. یک مورد تجاری را برای مدیریت توضیح دهید. یک پیشنهاد یادگیری و توسعه (L&D) را به نتایج کمی مرتبط کنید. یادگیری را در یک سناریوی تجاری در زندگی واقعی اعمال کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی آنچه برای شروع کار با برنامه آموزشی خود باید بدانید - Image of Course What You Need to Know to Get Started with Your Training Program 41 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی آنچه برای شروع کار با برنامه آموزشی خود باید بدانید

    What You Need to Know to Get Started with Your Training Program

    آموزش تیمی سخت است. آموزش در مقیاس جمعی حتی سخت تر است. با وجود بسیاری از قسمتهای مختلف متحرک - از ایجاد محتوا ، خرید خرید اجرایی ، ایجاد انگیزه برای تیم خود برای شروع آموزش - راه اندازی یک برنامه آموزشی می تواند احساس طاقت فرسایی کند. این دوره می تواند کمک کند. با دیوید براونلی ، مربی خود همراه باشید تا وی در هر مرحله از مراحل کار ، شما را راهنمایی کرده و اطلاعات ضروری شما را برای ایجاد یک برنامه آموزشی موفق به اشتراک بگذارد. دیوید نحوه ایجاد اهداف موثر برای برنامه شما را پوشش می دهد. وی در مورد اهمیت مدیریت انتظارات بحث می کند و به چگونگی طراحی و اجرای یک برنامه یادگیری موفق می پردازد. در مرحله بعدی ، دیوید توضیح می دهد که چگونه نتایج برنامه یادگیری شما را ردیابی کرده و نتایج برنامه را به شما اعلام می کند بهبود برنامه یادگیری خود را بر اساس بازخورد پیاده سازی کنید. از تجزیه و تحلیل استفاده کنید و مشخص کنید کدام معیارها برای پیگیری شما مناسب است. و بیشتر. در طول مسیر ، دیوید دوره های مختلفی را می توانید برای گذراندن مطالب بیشتر در این دوره پیشنهاد کنید. موضوعات شامل: نحوه زمان بندی و تخصیص منابع برای برنامه های یادگیری را شرح دهید. درک درستی از مولفه های یک برنامه یادگیری موثر را نشان دهید. مراحل مقابله با بازخورد را مشخص کنید. قدردانی از نحوه بهبود مستمر را نشان دهید. روندهای آینده در یادگیری و آموزش را فهرست و توصیف کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری و توسعه سازمانی - Image of Course Organizational Learning and Development 53 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری و توسعه سازمانی

    Organizational Learning and Development

    برای جذب و حفظ استعدادهای برتر، سازمانها باید فرصت هایی را برای یادگیری و رشد فراهم آورند. برنامه های یادگیری و توسعه (L & D) به یک ابزار مدیریت استعداد مهم تبدیل شده است و به رهبران، مدیران و استخدام کنندگان کمک می کند تا خطوط استعداد خود را بسازند. در این دوره، متخصص و مشاور Britt Andreatta نحوه ایجاد یک برنامه تحقیق و توسعه برای جذب و حفظ استعداد و کمک به کارکنان برای توسعه مهارتهایی که سازمان شما را رقابتی می کند، به اشتراک می گذارد. او نحوه تطبیق برنامه شما در طول زمان، ارزیابی میزان بلوغ سازمان شما و طراحی یک برنامه یادگیری که با سطح بلوغ سازمان شما ترسیم شود را به اشتراک می گذارد. او تئوری و روشهای یادگیری بزرگسالان را پوشش می دهد، اصول اولیه طراحی آموزشی را توضیح می دهد و انواع مختلف برنامه های آموزشی را که در اختیار شما قرار دارد توضیح می دهد. اهداف یادگیری شش مرحله توسعه سازمانی را مشخص کنید. نحوه تشخیص مرحله L&D سازمان خود را شرح دهید. نحوه ایجاد فرهنگ یادگیری در یک سازمان را توضیح دهید. جنبه های مهم نظریه یادگیری بزرگسالان را خلاصه کنید. سطوح طبقه بندی بلوم را به خاطر بسپارید. اهمیت ارزیابی مخاطبان خود را قبل از آموزش تشخیص دهید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مولفه های یادگیری موثر - Image of Course Components of Effective Learning 51 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مولفه های یادگیری موثر

    Components of Effective Learning

    آموزش خسته کننده کار نمی کند. و صرفاً درج جدیدترین و عالی ترین فناوری در یادگیری کافی نیست که مفاهیم در ذهن زبان آموز باقی بماند. برای موفقیت ، برنامه های آموزشی شرکتی نیز باید برای الهام بخشیدن طراحی شوند. در این دوره یاد بگیرید که چه چیزی برای ایجاد تجارب یادگیری جذاب ، موثر و به یادماندنی نیاز دارد. مربی مایکل آلن با بیان اینکه آموزش خسته کننده به نظر می رسد و چگونه می توانید از آن جلوگیری کنید ، شروع می کند. مایکل به اشتراک می گذارد که چگونه زمینه ایجاد اهداف یادگیری ، آموزش و فعالیت های شما را با ایجاد زمینه ای که مخاطبان شما به آن اهمیت خواهند داد ، فراهم کند. وی چگونگی استفاده از ارزیابی های قبل از آموزش برای ایجاد یک پایه را قبل از شروع آموزش و همچنین نحوه استفاده از فعالیت های تعاملی برای کمک به زبان آموزان در درک چگونگی قرض دادن مفاهیم کلیدی به موقعیت های دنیای واقعی توضیح می دهد. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه در مورد آنچه موثر است و چه نتیجه ای ارائه نمی دهد ، بازخورد بگیرید. موضوعات شامل: تعیین کنید که چگونه خستگی بر طراحی آموزشی تأثیر می گذارد. رویکردهای آموزشی مورد استفاده برای ایجاد یادگیری معتبر را شناسایی کنید. توضیح دهید که چرا زمینه در طراحی آموزش اهمیت دارد. خطرات افزودن چالش ها به زمینه آموزش خود را شرح دهید. عناصری را که یک فعالیت آموزشی معتبر را تشکیل می دهند تعیین کنید. بین انواع مختلف بازخورد و زمان استفاده از آنها تفاوت قائل شوید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی تنظیم و مدیریت انتظارات واقع بینانه برای برنامه تحقیق و توسعه شما - Image of Course Setting and Managing Realistic Expectations for Your L&D Program 31 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تنظیم و مدیریت انتظارات واقع بینانه برای برنامه تحقیق و توسعه شما

    Setting and Managing Realistic Expectations for Your L&D Program

    موفقیت در یادگیری و توسعه (L D) نیاز به تعیین انتظارات مناسب دارد. ممکن است ذینفعان ایده های کاملاً متفاوتی در مورد بودجه ، قالب و حتی اهداف برنامه شما داشته باشند و مهم این است که رکورد را از همان ابتدا تنظیم کنید. این دوره نکات و تکنیک هایی را ارائه می دهد که می تواند به شما در مدیریت انتظارات و خرید خرید برای برنامه شما کمک کند. بیاموزید که چگونه به سوالات مربوط به هزینه ها پاسخ دهید ، موفقیت در آموزش را بسنجید ، درصورت مناسب بودن استفاده از ارائه دهندگان آموزش شخص در مقابل شخص ثالث توضیح دهید و تخمین های واقع بینانه را برای مدت زمان توسعه آموزش بیان کنید. دکتر کارل کاپ همچنین به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه می توان میزان مشارکت کارمندان را به طور دقیق گزارش داد و روش هایی را ایجاد و ایجاد علاقه به برنامه L D خود را ارتقا داد.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی طراحی یادگیری مبتنی بر داده - Image of Course Data-Driven Learning Design 26 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی طراحی یادگیری مبتنی بر داده

    Data-Driven Learning Design

    مهارت های کاری شروع به کار می کنند که به طور فزاینده ای از ماندگاری کمتری برخوردار می شوند. در نتیجه ، افراد حرفه ای از هر راه و راه حل نیاز به دسترسی به گزینه های یادگیری و توسعه با کیفیت بالا (L&D) دارند که آنها را با مهارت های لازم برای رقابت باقی می ماند. در این دوره ، بیاموزید که چگونه متخصصان L&D می توانند از قدرت داده برای ایجاد محتوای یادگیری استفاده کنند که به طور موثرتری به مهارت آموزان در زمینه مهارت کمک می کند. درباره روند طراحی یادگیری مبتنی بر داده و نحوه ساختن یک استراتژی داده برای خود بیاموزید. مربی لری نیلز در مورد اهمیت تجزیه و تحلیل داده ها بر رفتار فراگیران قبل از طراحی راه حل بحث می کند. وی همچنین جزئیات نحوه استفاده بازاریابی از داده ها را توضیح می دهد - و اینکه چگونه متخصصان L&D می توانند برخی از این تکنیک ها را برای افزایش مصرف محتوا به کار گیرند. بعلاوه ، یاد بگیرید که چگونه هنگام انتخاب سیستم مدیریت یادگیری تصمیمات آگاهانه بگیرید ، از داده ها برای مکالمه موفق تر با ذینفعان استفاده کنید و جبران خلأهای یادگیری را در سازمان خود شروع کنید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی انگیزه دادن به تیم خود برای یادگیری - Image of Course Motivating Your Team to Learn 22 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی انگیزه دادن به تیم خود برای یادگیری

    Motivating Your Team to Learn

    جلب مشارکت کارمندان در کار سخت است. زبان آموزان بزرگسال زمان و انرژی یکسانی با دانشجویان تمام وقت ندارند. با درک اینکه چه چیزی افراد را برای دستیابی به مهارت جدید ترغیب می کند - خواه این یک روش جدید باشد ، یا یک نرم افزار به روز شده ، یا به طور کامل برای یک کار جدید دوباره آموزش ببینید - می توانید موانع یادگیری را برطرف کرده و با مشارکت بیشتر آموزش های موثرتری ایجاد کنید. در این دوره، استفان ماوا 10نکته برای ایجاد تعامل با L&D شما ارائه می دهد. بیاموزید چگونه ارزش برنامه خود را روشن کنید ، حواس کارمندان خود را درگیر کنید ، ارتباط آموزش را بهبود ببخشید ، یک رقابت دوستانه و موارد دیگر اضافه کنید. وی همچنین روانشناسی انگیزه را مورد کاوش قرار می دهد ، بنابراین می توانید آنچه را که واقعاً یادگیرندگان از آموزش می خواهند درک کنید - و از آن برای ایجاد استراتژی های یادگیری قوی تر استفاده می کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی نکاتی برای مشارکت یادگیرندگان - Image of Course Tips for Learner Engagement 33 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نکاتی برای مشارکت یادگیرندگان

    Tips for Learner Engagement

    برای به دست آوردن نتایج متحول کننده بازی برای سازمان L&D، باید قلب و ذهن دانش آموزان خود را به دست آورید. آسان تر از انجام گفت، درست است؟ مشارکت در یادگیری چالشی است که همه صنایع با آن روبرو هستند. نفتالی برایانت و جیسون مولرو رویکرد تازه ای به این جنبه پیچیده L&D ارائه می دهند. آنها به شما کمک می کنند تا لحظات "رونق" را به یادگیری برگردانید: پیشرفت هایی که به کارکنان کمک می کند از ظرفیت های خود استفاده کرده و در نقش های خود موفق شوند. بیاموزید که چگونه ابتدا بر مشارکت تمرکز کنید، نام تجاری L&D خود را توسعه دهید، ورزشکاران یادگیرنده بسازید و با یادگیرندگان رودررو شوید تا بدانید که آنها واقعاً چه می خواهند. نفتالی و جیسون به شما در جذب تاکتیک ها و اجرای آنها کمک می کنند، بنابراین طرز فکر رونق، دومین ماهیت تجارت شما می شود.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی معیارهای موفقیت عملی در برنامه آموزشی شما - Image of Course Practical Success Metrics in Your Training Program 41 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی معیارهای موفقیت عملی در برنامه آموزشی شما

    Practical Success Metrics in Your Training Program

    آموزش سخت است ؛ اندازه گیری اثربخشی آموزش حتی سخت تر است. بیاموزید که چگونه ارزش برنامه L&D خود را با ردیابی معیارهای مهم توضیح دهید. در این دوره، مربی Ajay Pangarkar نحوه اندازه گیری اثربخشی آموزش را در چهار سطح توضیح می دهد. ابتدا نحوه ارزیابی مشارکت شرکت کنندگان با استفاده از "ملحفه لبخند" را برای ارزیابی اثربخشی آموزش بیابید. سپس نحوه اندازه گیری یادگیری و حفظ دانش را با آزمونها و ارزیابیها کشف کنید. سومین معیار موفقیت آموزش رفتار حین کار است، جایی که آجی نحوه ارزیابی بهبود عملکرد در دنیای واقعی را توضیح می دهد. در نهایت، نحوه ارزیابی تأثیر سازمانی برنامه خود را بررسی کنید و نتایج هر چهار اقدام را با گزارش های کتبی و نمایش بصری از کار کشف خود به اشتراک بگذارید.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد فرهنگ یادگیری - Image of Course Creating a Culture of Learning 38 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد فرهنگ یادگیری

    Creating a Culture of Learning

    وقتی از طریق یادگیری عمداً کارمندان را درگیر می کنید ، 48٪ بیشتر احتمال دارد که در کار خود هدف پیدا کنند. اما یادگیری و توسعه برای موفقیت باید عمدی - و مستمر باشد. این دوره ذهنیت های اصلی ، سوالات اصلی ، رویکردهای آزمایش شده و بلوک های ساختاری را برای کمک به شما در ایجاد یا حفظ و یادگیری فرهنگ یادگیری در سازمان خود بررسی می کند. کشف کنید که چرا فرهنگ یادگیری برای سازمان های بزرگ و کوچک بسیار مفید است ، چگونه می توان از بالا به پایین خرید کرد ، چگونه آموزش را در جریان کار قرار می دهیم و چگونه با روند یادگیری جریان را حفظ می کنیم. مربیان و طرفداران L&D ، نفتالی برایانت و جیسون مولرو همچنین به شما کمک می کنند برخی از چالش ها را برطرف کنید و معیارهایی را که تأثیر ابتکارات شما را نشان می دهد ، شناسایی کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Britt Andreatta - Image of Author Britt Andreatta

Britt Andreatta

دکتر بریت آندریتا، یک رهبر فکری شناخته‌شده بین‌المللی در رهبری و یادگیری است. بریت، یک متخصص باتجربه با بیش از ۲۵ سال سابقه مشاوره با کسب و کارها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی است. مشتریان شرکتی شامل Fortune ۱۰۰ شرکتهایی مانند Comcast و Apple و همچنین شرکت‌هایی مانند Avvo, LinkedIn, Franklin Covey, Alter Eco Foods, DPR Construction, و 15Five می‌باشند. او همچنین با موسسات آموزشی بزرگ مانند دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Dartmouth و دانشگاه نیو مکزیکو و نیز سازمان‌های غیر انتفاعی مانند YMCA و Norton Healthcare هم‌کاری کرده‌است. بریت، چندین عنوان در زمینه یادگیری و رهبری منتشر کرده‌است، از جمله کتابهایش که به منظور رشد و پیشرفت علم مغز به کار می رود: "Harness the Power of Brain Science to Master Any Skill and Wired to Resist" و "The Brain Science of Why Change Fails and a New Model for Driving Success" او بیش از ۴ میلیون بیننده در سراسر جهان از دوره‌های آموزشی از Lynda.com و LinkedIn Learning دریافت کرده‌است. عناوین او عبارتند از: "Leading Change, Having Difficult Conversations" و "Leading with Emotional Intelligence" بریت، یک سخنرانی TEDx را ایراد کرد تحت عنوان: "گذشته شما برای آینده شما چگونه است" و او به طور مرتب در رویدادهای شرکتی و کنفرانس‌های بین‌المللی صحبت می‌کند مانند "بهترین سخنگوی کنفرانس". بریت، به عنوان استاد و رئیس دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه Antioch و چندین مدرسه فارغ‌التحصیلی، خدمت کرده‌است. او به طور مرتب با مدیران و سازمان‌ها درباره نحوه به حداکثر رساندن پتانسیل خود مشورت می‌کند. بریت، برنده چندین جایزه معتبر از جمله جایزه رهبری آموزشی و توسعه جهانی 2016 از کنگره آموزش و توسعه جهانی شده‌است. او جایزه مدال طلا را برای جایزه Chief Trailblazer دریافت کرد و همچنین نامزد جایزه CLO Strategy Award شد. او به عنوان افسر آموزش عالی برای Lynda.com و مشاور آموزش عالی برای مدیریت جهانی و توسعه استعداد در LinkedIn خدمت کرده‌است. او به هم‌کاری با Lynda.com و LinkedIn به عنوان یک نویسنده و رهبر فکری برای یادگیری و رهبری ادامه می‌دهد. دکتر Britt Andreatta مدیر عامل و رئیس شرکت مشاوره Andreatta Consulting است و راه‌حل‌هایی برای حل چالش‌های محیط کار ارایه می‌دهد. برای یادگیری بیشتر، از وب سایت او و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی دیدن کنید: www.BrittAndreatta.com www.linkedin.com/in/brittandreatta/ https://twitter.com/BrittAndreatta

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Stefan Mumaw - Image of Author Stefan Mumaw

Stefan Mumaw

استفان مومائو یک مدیر خلاق در DEG، که یک آژانس دیجیتال در کانزاس سیتی است، میباشد. او اخیرا شش کتاب نگارش کرده است، کتاب اخیر او Creative Boot Camp، یک دوره ۳۰ روزه در زمینه خلاقیت است . قبلا او با دنبال کردن ایده Monster، طراحی مجدد وب سایت و وب سایت ساده و Caffeine برای تیم خلاق و Caffeine برای ذهن خلاق با Wendy Lee Oldfield کار می‌کرد. او در طی سال‌ها در اجتماعات خلاق زیادی صحبت کرده‌است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Karl Kapp - Image of Author Karl Kapp

Karl Kapp

کارل م. کاپ، یک محقق، نویسنده و متخصص در زمینه هم‌گرایی بازی‌ها، یادگیری و فن‌آوری است. کارل دکترای خود را در طراحی آموزشی دانشگاه پیتسبورگ دریافت کرد و یک پروفسور برنده جایزه تکنولوژی آموزشی در دانشگاه Bloomsburg در Bloomsburg، PA است. کارل با شرکت‌های فن‌آوری یادگیری، مشاوره می‌کند و به "فورچون ۵۰۰" توصیه می‌کند که از استراتژی‌های مبتنی بر بازی و استراتژی‌های بازی برای انتقال دانش به کارمندان استفاده کنند. کارل با سازمان‌های دولتی و خصوصی مشورت کرده‌است و در بسیاری از پروژه‌های جدی و پروژه‌های gamification بین‌المللی کار کرده‌است. او محقق هماهنگ کننده اصلی در دو کمک مالی بنیاد ملی علوم بود و عضو هیئت مدیره چندین شرکت تازه کار شده است. کارل شش کتاب، از جمله کتاب پرفروش «The Gamification of Learning and Instruction» و کتاب «how-to book The Gamification of Learning and Instruction Fieldbook: Theory into Practice» را نوشته است. کارل به عنوان یک نویسنده حامی مالی، کمک‌های مالی به ارزش میلیون ها دلار را به عنوان یک نویسنده مجاز و به عنوان بخشی از یک تیم نویسندگی مشارکتی برای ایجاد یک winning submission، همکاری کرده است. او از سازمان های فدرال، سازمان های دولتی، دانشگاه ها، موسسات و شرکت های دولتی تامین مالی می کند. کارل مقالاتی در زمینه Training, ATD's T&D, Knowledge Management, Distance Learning, PharmaVOICE, Forbes Online, Mashable, Huffington Post، منتشر کرده‌است و در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در ارتباط با کار او با یادگیری، فن‌آوری و طراحی مبتنی بر بازی ظاهر شده‌است. او در وب سایت Kapp Notes وبلاگ نویسی می‌کند و یک سخنران اصلی بین المللی، رئیس کارگاه، مدرس و مشاور است. او در سال ۲۰۱۳ از طرف مجله eLearn به نام یک "Rock Star" در آموزش الکترونیکی، خوانده شد و در سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از ۲۰ فرد برتر آموزشی توسط TrainingIndustry, Inc، معرفی شد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Michael Allen - Image of Author Michael Allen

Michael Allen

مایکل آلن مدیر عامل شرکت Allen Interactions است. وی از سال 1970 پیشگام صنعت elearning سازی است. مایکل نیروی مبتکر یکی از موفق ترین ابزارهای تألیفی است که تاکنون ایجاد شده است ، نویسنده و همچنین سیستم نویسندگی و انتشار بصری مبتنی بر دیداری شرکت فعلی وی برای ایجاد بازی های یادگیرنده جدی و شبیه سازی ، ZebraZapps بود. او برای دهه ها ، روی تعریف روشهای منحصر به فرد طراحی و توسعه آموزشی متمرکز شده است که از طریق تعامل شناختی واقعی ، تجربیات یادگیری معنی دار و به یاد ماندنی را ارائه می دهند. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در روانشناسی تربیتی از دانشگاه ایالتی اوهایو است و دانشیار کمکی در دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا در بخش پزشکی خانواده و سلامت جامعه است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Ajay Pangarkar - Image of Author Ajay Pangarkar

Ajay Pangarkar

آجای پنگارکار، یک استراتژیست عملکرد، نویسنده، سخنران و رهبر فکری است. شرکت آجای CentralKnowledge از نزدیک با مشتریان Fortune 1000 کار می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا عملکرد نوآورانه و کارآمد و راه‌حل‌های آموزشی را توسعه دهند که به آن‌ها کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که هر کارمند می‌تواند با اهداف تجاری و استراتژیک روبرو شود. او همچنین یکی از نویسندگان چندین کتاب از جمله "The Trainer's Balanced Scorecard": یک منبع کامل برای پیوند دادن یادگیری به استراتژی سازمانی. تخصص‌های Ajay شامل توسعه مهارت‌های متوازن و مدیریت فعال عملکرد سازمانی، ارتقا مهارت‌های آموزش، توسعه برنامه‌های آموزش سفارشی و ایجاد دوره‌های آموزشی و اطمینان از این است که سازمان‌ها الزامات دانش خود را با اهداف تجاری خود تطبیق می‌دهند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Brownlee - Image of Author David Brownlee

David Brownlee

دیوید براونلی، بنیانگذار و مدیرعامل Pure Customer Service و نویسنده Rock Star Customer Service است. او یکی از تماشایی ترین مربیان خدمات مشتری در تاریخ است. وی از طریق آموزش آنلاین ، برنامه های زنده و برنامه های مربیگری خود به بیش از نیم میلیون مشاغل و اشخاص از سراسر جهان در زمینه خدمات به مشتری، آموزش داده است. وی تاکنون بیش از 2500 جلسه مربیگری یک به یک را انجام داده و یک سیستم آموزشی ایجاد کرده است تا شما را از جایی که اکنون در تلاش های مشتری خود هستید به جایی که می خواهید در آنجا باشید، بپیوندد. طی 20 سال گذشته ، دیوید یک کارآفرین در ارائه خدمات به مشتریان خود در کلاس های مختلف در صنایع مختلف به مشتریان خود بوده است. وی هزاران ساعت را صرف تحقیق در مورد بهترین شیوه ها و مستند سازی کار در شرکت هایی که تجربه های شگفت انگیز مشتری را ارائه می دهند ، کرده است. مشتریان گذشته وی شامل Paramount Pictures ، مک دونالد ، نایک و دیگران است. وقتی دیوید در راه صحبت با شرکت ها نیست ، او با همسرش لونا و دو فرزند خردسالش در سن دیگو ، کالیفرنیا ، از اوقات خود لذت می برد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Amanda Nolen - Image of Author Amanda Nolen

Amanda Nolen

آماندا نولن یک استراتژیست یادگیرنده ، مشاور edtech و سخنران است. آماندا یکی از بنیانگذاران NilesNolen است ، یک مشاور سفارشی متخصص در تحولات یادگیری در مقیاس بزرگ. در NilesNolen ، آماندا از طریق ترکیب صحیح فناوری ، استراتژی محتوا ، داده ها ، مدیریت سهامداران و مجموعه مهارت های جدید برای تحقیق و توسعه ، به سازمان های جهانی کمک می کند تا عملکرد و نتایج تجاری را افزایش دهند. آماندا در ایالات متحده متولد شد و برای مدت دو دهه در اروپا مستقر شد ، کار خود را به عنوان یک معلم و مترجم آغاز کرد اما به زودی روحیه کارآفرینی خود را کشف کرد ، اولین شرکت خود را در سن 29 سالگی تأسیس کرد. قبل از راه اندازی NilesNolen ، او توسعه تجارت جهانی و نقش های یادگیری را داشت در چندین شرکت edtech.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Lori Niles - Image of Author Lori Niles

Lori Niles

لوری نیلز یک استراتژیست ارشد یادگیری است. لوری بیش از 20 سال تجربه یادگیری و توسعه (L&D) در بسیاری از صنایع ، از جمله بانکداری بین المللی ، مشاوره مدیریت و بازاریابی دارد. تخصص وی تحولات یادگیری دیجیتال در مقیاس بزرگ است. او علاقه زیادی به کمک به شرکت ها برای جابجایی در ابهام تغییر دارد. وی پس از هدایت و تکمیل پیاده سازی های متعدد edtech ، روش ها و چارچوب های مبتنی بر داده را ایجاد کرد که برای توانمند سازی تیم های تحقیق و توسعه برای انتقال از عملکرد پشتیبانی کسب و کار به یک محرک استراتژیک تجاری طراحی شده است. او در حال حاضر از مهارت خود به عنوان یک استراتژیست ارشد تحول یادگیری در NilesNolen استفاده می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Naphtali Bryant - Image of Author Naphtali Bryant

Naphtali Bryant

نفتالی برایانت یک متخصص یادگیری و توسعه است. نفتالی یک شریک تجاری استراتژیک برای واحدهای تجاری و رهبری ارشد است که دستیابی به اهداف کسب و کار را از طریق اجرای موثر ابتکارات توسعه و توسعه کارمندان انجام می دهد. او توانایی خلاف عادت در ایجاد و اجرای راه حل ها و تجربیات یادگیری نوآورانه را دارد. او در ترسیم فرصتهای آموزشی با استراتژیهای تجاری در شناسایی شکافهای مهم یادگیری و افزایش عملکرد کارکنان مهارت دارد. او بر مدیریت اجرایی تأثیر می گذارد و از طریق همسو سازی آموزش و توسعه سازمانی با نیازهای شرکت ، سودآوری مثبت می گذارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jason Mulero - Image of Author Jason Mulero

Jason Mulero

جیسون مولرو مدیر یادگیری و توسعه (L&D) در ServiceTitan است. جیسون برای ارایه راهکارهای یادگیری خلاقانه ای که فرهنگ‌های شرکت را شکل داده و رشد حرفه‌ای را تشویق می‌کند، یک متخصص شناخته‌شده L&D است. 14 سال تجربه وی که شامل خدمات اجتماعی ، ارتقاء عالی ، آموزش عمومی و مراقبت های بهداشتی می شود ، از توانایی وی در امر آموزش افراد در همه سطوح ، با استفاده از یک رویکرد متفکرانه و شخصی برای افزایش تعامل و همدلی خبر می دهد. جیسون به توانایی خود در تعریف استراتژیهای یادگیری شرکتی و اهرم فن آوری پیشرفته برای توسعه تیم های با عملکرد بالا و تبدیل شرکت ها افتخار می کند.

مشاهده پروفایل