تبدیل شدن به یک متخصص سئو - Become an SEO Expert

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا شما نیاز به افزایش بازدید برای کسب و کار خود دارید؟ در این دوره، مربی Sherry Bonelli به شما نشان می دهد که چگونه می توانید دید محلی بیشتری داشته باشید. شری تفاوت بین SEO محلی (بهینه سازی موتور جستجو) و SEO عمومی را توضیح می دهد و استراتژی های محلی SEO را که بیشترین تأثیر را در نتایج جستجوی محلی دارند ، به شما می آموزد. او به شما می آموزد که چگونه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و نحوه استفاده از Google برای کسب و کار من (GMB) را برای رتبه بندی بالاتر جستجو کنید. شری به شما نشان می دهد که چگونه می توانید برای رتبه های بالاتر نظرات را دریافت و مدیریت کنید، وب سایتی مناسب برای جستجوها و همچنین کاربران ایجاد کنید و اعتماد بیشتری به وب سایت و نام تجاری خود ایجاد کنید. در حالی که شری در این دوره به Google مراجعه می کند، صرف نظر از موتور جستجوی مشتریان شما، می توانید از نکات وی برای افزایش دید خود استفاده کنید.
-
2
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتدوین استراتژی کلمه کلیدی یکی از مهمترین فعالیت ها در بازاریابی است. بهینه سازی صحیح یک وب سایت و استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی می تواند برای سال ها بازدیدکننده داشته باشد. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، با اصول اولیه شروع می کند و به این موضوع می پردازد که کلمات کلیدی چیست و چه کاری انجام می دهند. در مرحله بعد، با نحوه پیدا کردن و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود و پیاده سازی آنها در کانال های مختلف آشنا شوید. Matt تمام اجزای مهم انتخاب کلمات کلیدی از جمله نحوه تعیین هدف مشتری، شناسایی روندها، توسعه تجزیه و تحلیل، استفاده از کلمات کلیدی منفی و تمرکز بر آنچه که کار می کند را پوشش می دهد. در نهایت، با نحوه اندازه گیری نتایج، درک رتبه بندی و تعیین اولویت ها آشنا شوید. اهداف یادگیری کلمات کلیدی چیست؟ چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟ شروع تحقیق کلمات کلیدی ایجاد یک مجموعه استارتر تجزیه و تحلیل الگوهای کلمات کلیدی خواندن صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نگاشت کلمات کلیدی در طول چرخه عمر مشتری استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما انتخاب کلمات کلیدی برای جستجوی صوتی امتیاز کیفیت خود را با تم ها بسازید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی بازاریابی خود استفاده کنید
-
3
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبدون لینکهای قوی نمیتوانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژیهای ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک میکند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک میکنند، چگونه پیوندها در رتبهبندی صفحات تأثیر میگذارند، و چه ویژگیهایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد میکنند. وی همچنین نشان میدهد که چگونه میتوان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصتهای جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکههای اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگها و دایرکتوریها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک میکند تا از طرحهای پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینکها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپتاپ، تلفنهای هوشمند، تبلتها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفتانگیز و شگفتانگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرمکننده برای ارتباط با مصرفکنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی میکند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل
-
6
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا این نکات سئو از مربی David Booth، بازدید کنندگان بین المللی را به وب سایت خود جذب کنید. این دوره میتواند به شما کمک کند تا یک استراتژی موفقیت آمیز برای سئو بین المللی ایجاد و پیادهسازی کنید، که با توجه به جهانی شدن از اهمیت بیشتری برخوردار است. نسخههای محلیسازی موتورهای جستجوی پیشرو مانند Google و Bing ؛ و سهم بازار موتورهای جستجو مانند Baidu (چین)، Yandex (روسیه) و Naver (کره جنوبی). و جنبههای منطقهای و جهانی از نحوه تعیین بازارهای هدف و بهینهسازی وب سایت خود را برای کشورها و زبانهای مختلف کشف کنید. عناصر فنی سئوی بین المللی، از جمله چگونگی مدیریت موتورهای جستجو برای محتوای چند زبانه و چند منطقهای و نحوه بهینهسازی صفحات با استفاده از Google Search Console را کاوش کنید. بهترین روشها را برای اطمینان از ترجمه صحیح محتوای خود و همچنین تاکتیکهای مهم درون صفحهای برای سئو بین المللی بیاموزید. به علاوه، او چگونگی اندازه گیری نتایج را با استفاده از ابزارها و تکنیکهای کلیدی بیان میکند.
-
7
54 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از پیروان کمک کند که از برند شما مطلع شوند، دوست داشته باشند و از آن حمایت کنند. در این دوره، Sam SEO متخصص رسانه های اجتماعی نحوه ایجاد یک استراتژی SEO برای فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه بر دید کلی شرکت خود در موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، YouTube، Yahoo و Bing تأثیر مثبت بگذارد. سم همچنین فرصت هایی را برای استفاده عمیق از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی، از جمله: ایجاد اقتدار، وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی، بهینه سازی مشخصات و ایجاد محتوا، پوشش می دهد. او نقش مهمی را که رسانه های اجتماعی در رابطه با SEO و همچنین نحوه بهینه سازی مؤثر پروفایل رسانه های اجتماعی برای افزایش دید، دنبال کنندگان و تعامل نشان می دهد، برجسته می کند. با اقدامات مشخصی که در این دوره بیان شده است، استراتژی SEO را برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.
-
8
59 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمتخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.
-
9
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیحتی اگر تنها چیزی که در مورد SEO میدانید همان حروف S، E و O است، شما احتمالا میدانید که محتوای خوب در وب سایت شما تنها زمانی پیش میرود که برای قابلیت دید، بهبود شده باشد. برای به حداکثر رساندن میزان بازگشت سرمایه و افزایش منجر به تجارت خود، شما به بهینهسازی موتور جستجوی فنی نیاز دارید. در این دوره مربی Dana DiTomaso نشان میدهد که چگونه وب سایت خود را برای جستجوگرها با به کارگیری خزندهها، استراتژیهای افزایش سرعت سایت، استفاده از طرح، معماری، URLها و تصویر / فیلم بهینهسازی کنید. علاوه بر پیچ و مهرههای واقعی سئو، او اهمیت ارائه توصیههای مشخص به توسعه دهندگان وب را نیز پوشش میدهد، بنابراین میتوانید در واقع اصلاحات را انجام دهید.
-
10
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیسئو برای تجارت الکترونیکی میتواند مشکل باشد. از ساختار وب سایت شما گرفته تا نشانیهای اینترنتی شما میتواند بر میزان جستجوی شما تأثیر بگذارد و به طور بالقوه باعث کاهش بازدید به فروشگاه شما شود. به همین دلیل شما به استراتژیها و تکنیکهای بهینهسازی سایت نیاز دارید که به طور خاص برای تجارت الکترونیکی متناسب باشد. در این دوره، یاد بگیرید چگونه فروشگاه آنلاین خود را برای بهبود رتبهبندی صفحات و ایجاد ترافیک بهینه کنید. مربی Sam Dey نکاتی را به اشتراک میگذارد که میتواند به شما کمک کند بهترین رتبه را برای کلمات کلیدی سایت خود در گوگل داشته باشید که به شما کمک میکند با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید. او برای ایجاد موفقیت در ساختار سایت شما، مدیریت پیوندهای خراب و هدایت مجدد و استفاده از بهترین روشهای جستجوگرها برای بهبود صفحات محصول شما گام برمی دارد. وی همچنین استراتژیهای بهینهسازی SERP، از جمله نحوه بهینهسازی فیلمهای تجارت الکترونیک و رسانههای اجتماعی پلتفرمها برای موتورهای جستجو را معرفی میکند.