تبدیل شدن به یک متخصص سئو - Become an SEO Expert

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص سئو - Image of Learn Path Become an SEO Expert
تبدیل شدن به یک متخصص سئو Become an SEO Expert
یک متخصص سئو نقش مهمی در کمک به شرکت ها برای ایجاد مشاغل و جذب مشتریان جدید از طریق ترافیک وب ایفا می کند. اصول SEO را بیاموزید و نحوه تجزیه و تحلیل و بهینه سازی سایت خود را بیاموزید و یک استراتژی موثر برای تلاش های SEO خود ایجاد کنید.
Become an SEO Expert
An SEO expert plays a vital role in helping companies build their businesses and attract new customers through web traffic. Learn the fundamentals of SEO, and discover how to analyze and optimize your site, and create an effective strategy for your SEO efforts.
مدت زمان: 13h 36m
تعداد دوره ها: 10
مجموع قیمت: (۲۰۴۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۴۲۸۰۰
تعداد مدرسین: 6
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری Local SEO - Image of Course Learning Local SEO 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری Local SEO

    Learning Local SEO

    آیا شما نیاز به افزایش بازدید برای کسب و کار خود دارید؟ در این دوره، مربی Sherry Bonelli به شما نشان می دهد که چگونه می توانید دید محلی بیشتری داشته باشید. شری تفاوت بین SEO محلی (بهینه سازی موتور جستجو) و SEO عمومی را توضیح می دهد و استراتژی های محلی SEO را که بیشترین تأثیر را در نتایج جستجوی محلی دارند ، به شما می آموزد. او به شما می آموزد که چگونه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و نحوه استفاده از Google برای کسب و کار من (GMB) را برای رتبه بندی بالاتر جستجو کنید. شری به شما نشان می دهد که چگونه می توانید برای رتبه های بالاتر نظرات را دریافت و مدیریت کنید، وب سایتی مناسب برای جستجوها و همچنین کاربران ایجاد کنید و اعتماد بیشتری به وب سایت و نام تجاری خود ایجاد کنید. در حالی که شری در این دوره به Google مراجعه می کند، صرف نظر از موتور جستجوی مشتریان شما، می توانید از نکات وی برای افزایش دید خود استفاده کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: استراتژی کلمات کلیدی - Image of Course SEO: Keyword Strategy 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: استراتژی کلمات کلیدی

    SEO: Keyword Strategy

    تدوین استراتژی کلمه کلیدی یکی از مهمترین فعالیت ها در بازاریابی است. بهینه سازی صحیح یک وب سایت و استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی می تواند برای سال ها بازدیدکننده داشته باشد. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، با اصول اولیه شروع می کند و به این موضوع می پردازد که کلمات کلیدی چیست و چه کاری انجام می دهند. در مرحله بعد، با نحوه پیدا کردن و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود و پیاده سازی آنها در کانال های مختلف آشنا شوید. Matt تمام اجزای مهم انتخاب کلمات کلیدی از جمله نحوه تعیین هدف مشتری، شناسایی روندها، توسعه تجزیه و تحلیل، استفاده از کلمات کلیدی منفی و تمرکز بر آنچه که کار می کند را پوشش می دهد. در نهایت، با نحوه اندازه گیری نتایج، درک رتبه بندی و تعیین اولویت ها آشنا شوید. اهداف یادگیری کلمات کلیدی چیست؟ چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟ شروع تحقیق کلمات کلیدی ایجاد یک مجموعه استارتر تجزیه و تحلیل الگوهای کلمات کلیدی خواندن صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نگاشت کلمات کلیدی در طول چرخه عمر مشتری استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما انتخاب کلمات کلیدی برای جستجوی صوتی امتیاز کیفیت خود را با تم ها بسازید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی بازاریابی خود استفاده کنید

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: ساخت لینک - Image of Course SEO: Link Building 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: ساخت لینک

    SEO: Link Building

    بدون لینکهای قوی نمی‌توانید به بالای نتایج موتور جستجو برسید. در این دوره با کارشناس Anson Alexander، استراتژی‌های ایجاد لینک هوشمند برای بهبود سئو و بازدید سایت خود را بیاموزید. او به شما کمک می‌کند تا درک کنید چگونه موتورهای جستجو، پیوندها را درک می‌کنند، چگونه پیوندها در رتبه‌بندی صفحات تأثیر می‌گذارند، و چه ویژگی‌هایی برای ایجاد یک لینک عالی ایجاد می‌کنند. وی همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند برای ارزیابی پروفایل بک لینک سایت خود و یافتن فرصت‌های جدید ایجاد لینک استفاده کرد. بعلاوه، چگونگی دریافت پیوندها از سایر وب سایتها و شبکه‌های اجتماعی، تشویق پیوند متقابل و ایجاد پیوندها از وبلاگ‌ها و دایرکتوری‌ها را کشف کنید. او همچنین به شما کمک می‌کند تا از طرح‌های پیوندی که ممکن است در موتورهای جستجو به مشکل بخورد، مانند مخفی کردن و خرید لینک‌ها، جلوگیری کنید. موضوعات شامل: چرا پیوندها مهم هستند استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند درک پیج رنک قرار دادن پیوندها ساختن نمایه پیوند ایجاد طعمه پیوند افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی بدست آوردن بک لینک ها

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی سئو - Image of Course SEO Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی سئو

    SEO Foundations

    مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: فیلم ها - Image of Course SEO: Videos 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: فیلم ها

    SEO: Videos

    ویدئو روشی قدرتمند، جذاب و سرگرم‌کننده برای ارتباط با مصرف‌کنندگان است که بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارد. دسترسی به آن در هر پلتفرمی آسان است و به طور فزاینده ای ایجاد آن آسان است. مت بیلی، متخصص بازاریابی دیجیتال، عناصر مهم یک استراتژی موفق برای استفاده از ویدئو برای فروش محصولات، ایجاد کانالی برای درآمد تبلیغاتی یا پرورش مخاطب را بررسی می‌کند. نحوه استفاده از کلمات کلیدی را برای جستجوی بیشتر ویدیوها، بازاریابی موثرتر برای افزایش بازدید و حفظ آن و اعمال تجزیه و تحلیل برای بهبود بازاریابی کشف کنید. مت چارچوب کاملی را برای برنامه ریزی، طراحی و نام تجاری ویدیوی آنلاین بررسی می کند. اهداف یادگیری قدرت بازاریابی ویدئویی ویدئو در چرخه فروش تحقیق کلمه کلیدی ویدیویی بهینه سازی ویدیو برای رتبه بندی زیرنویس و زیرنویس بسته ایجاد یک طرح بهینه سازی ویدئو تصاویر کوچک سفارشی تجزیه و تحلیل و اندازه گیری حفظ مخاطب جمعیت شناسی و منابع ترافیک گزارش های تعامل

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئوی بین المللی - Image of Course International SEO 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئوی بین المللی

    International SEO

    با این نکات سئو از مربی David Booth، بازدید کنندگان بین المللی را به وب سایت خود جذب کنید. این دوره می‌تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی موفقیت آمیز برای سئو بین المللی ایجاد و پیاده‌سازی کنید، که با توجه به جهانی شدن از اهمیت بیشتری برخوردار است. نسخه‌های محلی‌سازی موتورهای جستجوی پیشرو مانند Google و Bing ؛ و سهم بازار موتورهای جستجو مانند Baidu (چین)، Yandex (روسیه) و Naver (کره جنوبی). و جنبه‌های منطقه‌ای و جهانی از نحوه تعیین بازارهای هدف و بهینه‌سازی وب سایت خود را برای کشورها و زبان‌های مختلف کشف کنید. عناصر فنی سئوی بین المللی، از جمله چگونگی مدیریت موتورهای جستجو برای محتوای چند زبانه و چند منطقه‌ای و نحوه بهینه‌سازی صفحات با استفاده از Google Search Console را کاوش کنید. بهترین روش‌ها را برای اطمینان از ترجمه صحیح محتوای خود و همچنین تاکتیک‌های مهم درون صفحه‌ای برای سئو بین المللی بیاموزید. به علاوه، او چگونگی اندازه گیری نتایج را با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های کلیدی بیان می‌کند.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود - Image of Course SEO: Optimize Your Social Media Profiles 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: بهینه سازی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود

    SEO: Optimize Your Social Media Profiles

    بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در ایجاد جامعه ای از پیروان کمک کند که از برند شما مطلع شوند، دوست داشته باشند و از آن حمایت کنند. در این دوره، Sam SEO متخصص رسانه های اجتماعی نحوه ایجاد یک استراتژی SEO برای فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه بر دید کلی شرکت خود در موتورهای جستجوی اصلی مانند Google، YouTube، Yahoo و Bing تأثیر مثبت بگذارد. سم همچنین فرصت هایی را برای استفاده عمیق از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی، از جمله: ایجاد اقتدار، وب سایت های نشانه گذاری اجتماعی، بهینه سازی مشخصات و ایجاد محتوا، پوشش می دهد. او نقش مهمی را که رسانه های اجتماعی در رابطه با SEO و همچنین نحوه بهینه سازی مؤثر پروفایل رسانه های اجتماعی برای افزایش دید، دنبال کنندگان و تعامل نشان می دهد، برجسته می کند. با اقدامات مشخصی که در این دوره بیان شده است، استراتژی SEO را برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو - Image of Course Marketing Tools: SEO 59 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ابزارهای بازاریابی: سئو

    Marketing Tools: SEO

    متخصصان بازاریابی امروز مجموعه وسیعی از ابزارهای SEO را در اختیار دارند. با داشتن گزینه های بسیار زیاد ، انتخاب ابزارهای مناسب برای کارهای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Sam Dey موارد لازم برای مجموعه ابزار SEO شما را شامل می شود ، از جمله Google Webmaster Tools ، Page Speed Insights ، Screaming Frog SEO Spider ، Keyword Planner ، Google Structured Data ، SEMRush ، MOz Opensite Explorer ، Buzzstream و موارد دیگر. این ابزارها نه تنها برای موافقان ، به هر کسی که به عملکرد SEO خود علاقه مند است کمک کند تا عملکرد سایت خود را ارزیابی کند ، ببیند که چگونه در برابر رقابت قرار می گیرد و پیشرفت های قابل اندازه گیری داشته باشد.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئوی تکنیکال - Image of Course Technical SEO 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئوی تکنیکال

    Technical SEO

    حتی اگر تنها چیزی که در مورد SEO می‌دانید همان حروف S، E و O است، شما احتمالا می‌دانید که محتوای خوب در وب سایت شما تنها زمانی پیش می‌رود که برای قابلیت دید، بهبود شده باشد. برای به حداکثر رساندن میزان بازگشت سرمایه و افزایش منجر به تجارت خود، شما به بهینه‌سازی موتور جستجوی فنی نیاز دارید. در این دوره مربی Dana DiTomaso نشان می‌دهد که چگونه وب سایت خود را برای جستجوگرها با به کارگیری خزنده‌ها، استراتژی‌های افزایش سرعت سایت، استفاده از طرح، معماری، URL‌ها و تصویر / فیلم بهینه‌سازی کنید. علاوه بر پیچ و مهره‌های واقعی سئو، او اهمیت ارائه توصیه‌های مشخص به توسعه دهندگان وب را نیز پوشش می‌دهد، بنابراین می‌توانید در واقع اصلاحات را انجام دهید.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی سئو: استراتژی‌های تجارت الکترونیکی - Image of Course SEO: Ecommerce Strategies 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی سئو: استراتژی‌های تجارت الکترونیکی

    SEO: Ecommerce Strategies

    سئو برای تجارت الکترونیکی می‌تواند مشکل باشد. از ساختار وب سایت شما گرفته تا نشانی‌های اینترنتی شما می‌تواند بر میزان جستجوی شما تأثیر بگذارد و به طور بالقوه باعث کاهش بازدید به فروشگاه شما شود. به همین دلیل شما به استراتژی‌ها و تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت نیاز دارید که به طور خاص برای تجارت الکترونیکی متناسب باشد. در این دوره، یاد بگیرید چگونه فروشگاه آنلاین خود را برای بهبود رتبه‌بندی صفحات و ایجاد ترافیک بهینه کنید. مربی Sam Dey نکاتی را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند به شما کمک کند بهترین رتبه را برای کلمات کلیدی سایت خود در گوگل داشته باشید که به شما کمک می‌کند با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید. او برای ایجاد موفقیت در ساختار سایت شما، مدیریت پیوندهای خراب و هدایت مجدد و استفاده از بهترین روشهای جستجوگرها برای بهبود صفحات محصول شما گام برمی دارد. وی همچنین استراتژی‌های بهینه‌سازی SERP، از جمله نحوه بهینه‌سازی فیلم‌های تجارت الکترونیک و رسانه‌های اجتماعی پلتفرمها برای موتورهای جستجو را معرفی می‌کند.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس David Booth - Image of Author David Booth

David Booth

David Booth انالیزور گوگل و مربی تایید شده ی AdWords است. شرکت او مشاوره هایی در مورد انالیز وب و بازار یابی ارائه میدهد. David یک مشاور و یک استاد و یکی از شرکای تاسیس کننده ی Cardinal Path است. او بیش از ۱۰ سال است که به شرکتها و سازمان ها در امریکای شمالی و مرکزی در مورد طراحی وب، انتخاب تکنولوژی و استفاده از ان، بازاریابی موتورهای جستجو، انالیز و هوش تجارت، انالیزهای اماری و ازمون های تبدیل، مشاوره هایی ارائه میدهد. David سمینارها، دوره هی اموزشی، و جلساتی را در مورد انالیز وب سایت و جستجو و بازایابی برای مخاطبانی از مدیران ارشد گرفته تا تیم های عملیات اجرایی برگزار کرده است. او در توسعه ی برنامه ی تحت وب به عنوان یک مهندس و مشاور از سال ۱۹۹۸ شرکت کرده است، که شروع حرفه ی او به عنوان یک مهندس فنی بازاریابی در intel بود. او همچنین دو سال با Peace Corpها سپری کرد، در این مدت مشغول توسعه و ایجاد وب سایتهایی برای جذب کمک هزینه ها و حمایتهای بین المللی NGOهای گواتمالا و سازمانهای توسعه دهنده ی محلی بود. David یک انالیزور گوگل و AdWords و یک مربی تایید شده ی Website Optimizer هست و شرکت او شریک Google Analytics, AdWords, Website Optimizer, و Urchin هست. David مدرک MBA مدیریت بین المللی خود را از Monterey Institute of International Studies گرفت. و دارای مدرک کارشناسی در مهندسی کامپیوتر و الکترونیک از دانشگاه Illinois در Urbana-Champaign است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Anson Alexander - Image of Author Anson Alexander

Anson Alexander

انسون الکساندر یک وبلاگ نویس، نویسنده، متخصص SEO، معلم و تکنسین تکنولوژی است. به عنوان بنیانگذار AnsonAlex.com، انسون کار تمام وقت، نوشتن، ویرایش و تولید محتوا را برای سایت خود و ارائه خدمات فنی و تجاری به مشتریان انجام می دهد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در سیستم های کسب و کار و اطلاعات بین المللی از دانشگاه Tampa است. در وقت های آزادش، انسون بازی های ویدئویی را بازی می کند، از طبیعت لذت می برد، به ساحل می رود، و دوست دارد به سفر بپردازد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Matt Bailey - Image of Author Matt Bailey

Matt Bailey

"مت بیلی" بازاریابی دیجیتال را با دانش برنامه نویسی ترکیب می کند. او در گوکل، J.Crew و IBM تدریس کرده است. "مت بیلی" موسس و رئیس بازاریابی SiteLogic با تقریباً دو دهه تجربه در صنعت بازاریابی آنلاین است، مت از این برتری در ترکیب پیش زمینه بازاریابی اش با دانش برنامه نویسی اش برای کمک به شرکت ها استفاده می کند تا استراتژی های جامعی بسازند که حضور و تبدیل شرکتها در وب را ارتقاء دهد. وی از همان روزهایی که به عنوان کارآموز موزه با استفاده از "فنر تسلا" نمایش اجرا می کرد، همیشه به طور موثری مخاطبان را با خود همراه می سازد. در اوایل ظهور اینترنت، مت به سرتاسر کشور سفر کرد و در سمینارهای گردشگری صحبت کرد، به صاحبان کسب و کار می آموخت که چطور به طور موثر تر وب سایت های خود را به بازار عرضه کنند. مت اوایل دهه 90 یک کارآفرین اینترنتی بود، که همین امر منجر به علاقه وی به بهسازی موتور جستجو گردید. بعد از فروختن اولین فعالیت اقتصادی اش، به عنوان مهندس نرم افزار کار کرد، و بعد بخش های بازاریابی آنلاین را در دو آژانس ساخت. او اوایل 2006 sitelogic را بنیان نهاد، که خیلی سریع در این صنعت توجهات را به سمت خود جلب کرد و به سرعت به یکی از آژانس های بازاریابی رده بالا تبدیل شد. هم اکنون، مت در اجتماعاتی بالغ بر صدها و هزاران صاحب کسب و کار، بازاریاب و سازندگان وب سرتاسر دنیا سخنرانی می کند. او با نامهای تجاری رده بالا ، مشاوره و آموزش داشته است، از جمله گوگل، Protor&Gamble، Hilton Internationals، Rutgers University، Creighton University، Maximus Johnson & Johnson، Deliotte Consulting، IBM، J.Crew، Gradall، Moen Faucets، American Greetings،Toys "R" Us،Forbes، The Wall Street Journal، Samsonite، the South Dakota Dept. of Tourism، و the Pennsylvania Dept. of Labor & Industry. کتاب او به نام Internet Marketing:An Hour a Day ( وایلی/ سیبکس، 2011) به عنوان کتاب مقدس بازاریابی آنلاین در نظر گرفته می شود. به وبسایت او را به آدرس http://www.sitelogicmarketing.com/ سر بزنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sherry Bonelli - Image of Author Sherry Bonelli

Sherry Bonelli

شری بونلی از سال 1998 به عنوان بازاریاب دیجیتال و متخصص در سئو و بازاریابی محتوا کار کرده است. شری از تجربیات 20+ ساله خود در زمینه بازاریابی دیجیتال، مدیریت پروژه و محتوای فناوری برای کمک به توجه شرکت ها استفاده می کند. او از یادگیری در مورد شرکت های فردی لذت می برد تا برای موفقیت خود برنامه های منحصر به فردی طراحی کند. شری با بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال و بازاریابی اینترنتی همگام است. او از استراتژی های بازاریابی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی محتوا، وب سایت های مناسب برای موبایل، بازاریابی ویدئویی، بازاریابی درونی، رسانه های اجتماعی و تبلیغات بومی استفاده می کند. شری سخنرانی هایی در رویدادهای صنعت، وبینارها و پادکست ها، از جمله نشست ترافیک و تبدیل، SMX ،SCORE MozPod ،SEMrush، لبه وب، پادکست رهبران مشاغل محلی و غیره ارائه داده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dana DiTomaso - Image of Author Dana DiTomaso

Dana DiTomaso

دانا دی توماسو یک متخصص بازاریابی و سئو دیجیتال ، سخنران متقاضی و ستون نویس فناوری است. دانا رئیس و شریک در Kick Point ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در ادمونتون ، آلبرتا است. او از جوانی کد نویسی را آغاز کرد و از سال 1998 سخنرانی ها و سخنرانی هایی را انجام داده است. دانا صاحب سه مشاغل بوده است که همگی مزایای بازاریابی دیجیتال-اول را به سایر سازمان ها آموخته اند. دانا ، سخنران متقاضی بازاریابی دیجیتال ، به عنوان سخنران سال SEO در سال 2018 توسط Search Engine Land معرفی شد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sam Dey - Image of Author Sam Dey

Sam Dey

سام دی، کارآفرین، مشاور و مربی تخصصی بازاریابی دیجیتال است. پس از ابتكار رسیدن به موفقیت در فروش محصولات فیزیکی در فضای تجارت الکترونیک در Amazon, eBay و Gumtree ، سام تصمیم گرفت تا دانش خود را در زمینه بازاریابی دیجیتال خود، با ایجاد یک وبلاگ Deytips.com، به اشتراک بگذارد. او همچنین یک کانال یوتیوب ایجاد کرد که حرفه ای ها را با نکات بازاریابی هفتگی، راهنمایی می دهد. او به عنوان یک وبلاگ نویس، مشاور و مدرس دوره های آنلاین، کمک می کند تا کارآفرینان استراتژی های بازاریابی دیجیتالی ساده اما موثر را به کار گیرند که می تواند به آنها کمک کند تا منجر به افزایش فروش شوند.

مشاهده پروفایل