تبدیل شدن به یک توسعه دهنده آموزشی - Become an Instructional Developer

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیSCORM، مدل مرجع شیء محتوای قابل اشتراک گذاری، محتواهای یادگیری را در سیستم های مدیریت یادگیری (LMS)، اعم از اختصاصی یا خریداری شده از قفسه، ادغام می کند و دانش اساسی برای ایجاد یادگیری است. این دوره چه، چرا و چگونه SCORM و ابزارهای ایجاد محتوای سازگار با SCORM را معرفی می کند. نویسنده دیوید ریورز همچنین نسل دوم ادغام انطباق، Tin CAN API (معروف به API تجربه) را پوشش می دهد، که اجازه می دهد تا رویدادهای یادگیری ثبت و تجزیه و تحلیل شوند. اهداف یادگیری SCORM چیست؟ چرا SCORM مهم است؟ انتشار در LMS با ابزارهایی مانند Adobe Captivate و Lectora Inspire مطابق SCORM با گزارش نمرات آشنایی با API قوطی قلع
-
2
39 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمعلمان دانش آموزان خود را تربیت می کنند. مدیران می توانند کارها را بصورت آنلاین تعیین و درجه بندی کنند. کاربران می توانند در هر زمان، در داخل یا خارج از کلاس درس یا دفتر به محتوا و منابع دسترسی داشته باشند. سیستم مدیریت یادگیری (LMS) همچنین می تواند ارتباطات را بهبود بخشد، به شما در ردیابی پیشرفت کمک کرده و هزینه ها را کاهش دهد. اگر LMS را برای شرکت یا مدرسه خود در نظر دارید، این دوره برای شما مناسب است. مربی LinkedIn Learning Oliver Schinkten توضیح می دهد که LMS چیست، سیستم عامل های اصلی چیست و چگونه می توان سیستم LMS را بر اساس نیازهای یادگیری انتخاب کرد - درک موارد استفاده متفاوت برای یادگیرندگان شرکتی و دانشگاهی. او همچنین اصول مدیریت و پیکربندی LMS را پوشش می دهد، بنابراین می توانید در مورد آموزش شرکتی یا نیازهای تحصیلی خود تصمیم آگاهانه بگیرید.
-
3
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبازی سازی یک عنصر کم استفاده در طراحی آموزشی است، اما برای درگیر کردن یادگیرندگان امروزی و ایجاد تسلط بر محتوا بسیار مهم است. در این دوره، پروفسور، طراح بازی آموزشی و نویسنده کارل کاپ پایه های این نظریه را پایه گذاری می کند، نمونه هایی از گیمیفیکیشن را در سه سناریوی یادگیری در دنیای واقعی ارائه می دهد و پویایی گیمیفیکیشن (معروف به بازی هایی که سرگرم کننده است!) را تجزیه می کند:، جمع آوری، کشف، تشخیص الگو و سایر فعالیتهای ریسک/پاداش. به علاوه، بیاموزید که عناصر مختلف گیمیفیکیشن - از تعیین اهداف گرفته تا ارائه بازخورد چند بعدی و افزایش سطح - را برای کلاس درس خود قرار دهید. اگر تجربه بازی ندارید، نگران نباشید. پروفسور کاپ بر گیمیفیکیشن به عنوان یک حس طراحی تمرکز می کند و اصول را برای گیمرها و غیر بازیگران به طور یکسان روشن می کند. اهداف یادگیری بررسی بازی ها، گیمیفیکیشن و شبیه سازی بازی سازی محتوا در مقابل بازی سازی ساختاری مشاهده گیمیفیکیشن در عمل داربست استفاده از انگیزه درونی و بیرونی جمع آوری، کسب و تخصیص منابع ساختن و خلق کردن تنظیم قوانین ارائه بازخورد قصه گفتن مثل طراح بازی فکر می کنم
-
4
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا شما نیاز به ایجاد یک آموزش، مرور وب سایت یا ارائه مشاغل دارید؟ چگونه اطمینان حاصل می کنید که از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی قابل مشاهده است؟ از اهمیت بیشتری برخوردار است که بتوانید به دیگران نشان دهید در صفحه رایانه چه کاری انجام می دهید. در این دوره، مربی Richard Harrington تمام مراحل تولید فیلم های پخش شده روی صفحه نمایش از طریق برنامه ریزی و تولید تا ویرایش و خروجی را طی می کند. Richard با مروری بر آنچه که پخش فیلم روی صفحه نمایش است و دلایلی که ممکن است برای ایجاد آن نیاز داشته باشید آغاز می کند. او دنده ای را که برای ایجاد پخش صفحه نمایش با مقادیر تولید عالی نیاز دارید توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه با تمیز کردن میز کار، تنظیم وضوح و صدا در سطوح مطلوب و موارد دیگر، چگونه می توانید برای پخش صفحه نمایش خود آماده شوید. Richard چندین ابزار توصیه شده برای ضبط صفحه نمایش شما ارائه می دهد. او برنامه ریزی ، ضبط و ویرایش پخش صفحه نمایش شما را انجام می دهد، سپس به شما نشان می دهد که چگونه با روش های مختلف از آن خروجی بگیرید.
-
5
4 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیCaptivate یک ابزار نویسندگی الکترونیکی پیشرو از Adobe است که امکان ایجاد سریع محتوای یادگیری تعاملی را فراهم می کند. در این دوره، دیوید ریورز به شما کمک می کند تا با نسخه 2019 Adobe Captivate آشنا شوید. دیوید نشان میدهد که چگونه میتوانید پروژههای جدید یادگیری الکترونیکی ایجاد کنید، داراییها و تعامل را اضافه کنید، با صدا و تصویر کار کنید، آزمونها را راهاندازی کنید، و محتوای آموزشی خود را در HTML5 منتشر کنید تا اطمینان حاصل شود که زبانآموزان میتوانند آن را در دستگاههای تلفن همراه خود مشاهده کنند. به علاوه، دیوید ویژگیهایی را در Captivate 2019 برجسته میکند که میتواند به بهبود گردش کار کاربرانی که با Captivate آشنا هستند، اما هنوز با این نسخه از نرمافزار کار نکردهاند، کمک کند.
-
6
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسییادگیری Blended همه چیز درباره دانش آموزان است: ترکیب آموزش با منابع دیجیتالی برای افزایش موفقیت و تعامل دانش آموزان. در این دوره، Chris Mattia جنبه های مختلف یادگیری blended را بررسی می کند و دستورالعمل هایی را برای ایجاد یک کلاس درس blended ارائه می دهد که نیازهای مختلف یادگیری دانش آموزان را برآورده می کند. این تکنیک ها برای ارتقاء اشتراک گذاری و همکاری به فناوری هایی مانند Google Apps، دستگاه های Android و iOS، ویدئو، سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) و ابزارهای منبع باز مانند وردپرس متکی هستند. تماشا کنید و بیاموزید که چگونه از یادگیری blended برای ایجاد دروس پویا، جذاب و متمرکز بر دانش آموزان استفاده کنید.
-
7
51 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیفراهم کردن امکاناتی که یادگیری را در دسترس قرار دهد، بخش اصلی آموزش و آموزش است. اما وقتی کلاس شما آنلاین می شود، چگونه می توانید موانع یادگیری مؤثر را از بین ببرید؟ در این دوره، الیور شینکتن دسترسی و انصاف در یادگیری الکترونیکی را بررسی میکند و استراتژیهایی را بر اساس بهترین شیوهها به شما ارائه میدهد تا کلاس شما را برای همه باز و معنادار نگه دارد. به جزئیات چگونگی ایجاد یک تجربه یادگیری الکترونیکی در دسترس بپردازید. روی تاکتیکهای مشخصی مانند طراحی برای صفحهخوانها، درک استفاده مناسب از کنتراست و رنگ، استفاده از صفهای دیداری و شنیداری و انتشار محتوا برای سیستمهای عادلانه تمرکز کنید. از آنجایی که یادگیری الکترونیکی به رشد خود ادامه میدهد، مهمتر از همیشه این است که مطمئن شوید که دوره شما به راحتی در دسترس زبانآموزان است. بهترین شیوه ها را با الیور بیاموزید و آنچه را که باید بدانید تا دسترسی یادگیری بهتر را به برنامه درسی خود وارد کنید و آن را در سازمان خود عملی کنید، بیاموزید.
-
8
3 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا کمتازیا 2020 شروع کنید ، یک مجموعه کامل آموزش و ایجاد صفحه نمایش که به شما امکان می دهد ویدیو را ضبط و ویرایش کنید ، تجربه های تعاملی ایجاد کنید و دارایی های کسب درآمد را منتشر کنید. در این دوره ، کریس ماتیا اصول ایجاد محتوای جذاب ویدیویی را با استفاده از این ابزار پیشبرد شما راهنمایی می کند. وی نحوه ایجاد آموزش مبتنی بر نرم افزار و آموزش مبتنی بر اسلایدها و همچنین ویرایش فیلم های صوتی و صوتی را گام برمی دارد. او همچنین نشان می دهد که چگونه پروژه های خود را با حاشیه نویسی و انتقال اصلاح کنید و از پروژه ها پشتیبان تهیه و به اشتراک بگذارید. بعلاوه ، نکاتی را برای ضبط موفقیت آمیزتر ، از استفاده از یک برنامه teleprompton گرفته تا مدیریت اشتباهات مانند یک حرفه ای ، دریافت کنید. موضوعات شامل: چرا باید از کمتازیا استفاده کرد؟ کالیبراسیون میکروفن شما ضبط ، ویرایش و اشتراک گذاری اولین پخش صفحه نمایش استفاده از افزونه PowerPoint انتخاب ناحیه صفحه مورد نظر برای ضبط برخورد با اشتباهات ویرایش صدا و تصویر در کمتازیا افزودن حاشیه نویسی و انتقال اشتراک پروژه ها با دیگران نکاتی برای ضبط موفق