تبدیل شدن به یک اقتصاد دان - Become an Economist

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک اقتصاد دان - Image of Learn Path Become an Economist
تبدیل شدن به یک اقتصاد دان Become an Economist
نحوه جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی برای ارزیابی شرایط اقتصادی را بیاموزید. نقش اقتصاددان برای کمک به تصمیم گیری مشاغل با درک محیط اقتصادی فعلی و بالقوه بسیار مهم است.
Become an Economist
Learn how to collect and analyze financial information to evaluate economic conditions. The role of the economist is vital to helping businesses make decisions by understanding the current, and potential, economic environment.
مدت زمان: 9h 14m
تعداد دوره ها: 6
مجموع قیمت: (۱۳۷,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۹۵,۹۰۰
تعداد مدرسین: 4
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی اقتصاد مدیریتی - Image of Course Managerial Economics 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اقتصاد مدیریتی

    Managerial Economics

    مدیران می توانند از علم اقتصاد برای استراتژی و حل انواع مشکلات تجاری، از امور روزمره تا ماموریت های حیاتی استفاده کنند. در این دوره، استفان میشل، استاد بازاریابی استراتژیک IMD نحوه استفاده از تئوری اقتصادی برای پاسخ به سوالات استراتژیک مانند… مشتریان چه چیزی می خرند؟ (نظریه تقاضا) چه چیزی تولید کنیم؟ (تئوری تولید) الان باید نگران کدام هزینه ها باشم؟ (تئوری هزینه) من در چه بازاری هستم؟ (نظریه رقابت) برای آن چه هزینه ای بگیریم؟ (تئوری قیمت گذاری) برای درک اینکه اقتصاد مدیریتی در عمل چگونه به نظر می رسد، استفان توضیح می دهد که چگونه سیستم تبلیغاتی مبتنی بر حراج گوگل از اصول تئوری بازی ها استفاده می کند و چگونه درک این موضوع می تواند به تصمیم گیرندگان کمک کند تا بر رقبای خود غلبه کنند. اهداف یادگیری رابطه بین متغیرهای مورد استفاده در حل تصمیمات تجاری را شناسایی کنید. رابطه بین مقیاس اقتصادی و دامنه اقتصادی را شرح دهید. فرآیند به حداکثر رساندن سود را مرور کنید. منحنی های تقاضا را توضیح دهید. عوامل دخیل در تئوری بازی ها را به یاد بیاورید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی اقتصاد برای همه: درک یک رکود اقتصادی - Image of Course Economics for Everyone: Understanding a Recession 36 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اقتصاد برای همه: درک یک رکود اقتصادی

    Economics for Everyone: Understanding a Recession

    رکود اقتصادی چیست؟ چگونه می تواند روی شما تأثیر بگذارد؟ برای کنترل بیشتر رکود اقتصادی چه کاری می توان انجام داد؟ با جیسون شنکر همراه باشید تا او اقتصاد در رکود اقتصادی ، چگونگی تأثیر رکود بر صنایع مختلف ، استراتژی های شخصی و تجاری برای مقابله با خطرات رکود اقتصادی و محرک هایی را که اقتصاد را از رکود خارج می کند ، توصیف کند. وی نحوه تأثیر رکودها بر مشاغل ، صنایع و بازارهای مالی را بیان می کند. وی در مورد هزینه های مصرف کننده ، املاک و مستغلات ، سهام ، نرخ بهره ، استراتژی تجارت و سرمایه گذاری بحث می کند. جیسون همچنین آنچه را که قانون شماره یک برای کارگران می داند ، به خاطر بسپارد. موضوعات شامل: فرصت ها و عقب نشینی های مشاغل را در دوران رکود اقتصادی شناسایی کنید. روشی را که رکود بر نظم عملکرد طبیعی اقتصاد تأثیر می گذارد شرح دهید. اصطلاحاتی را که برای تأثیر رکود اقتصادی استفاده می شود تعریف کنید. میزان هزینه های مصرف کننده در اقتصاد ایالات متحده را در مقایسه با تمام هزینه ها بیان کنید. انواع بازارهای سهام را در شرایط مختلف اقتصادی از هم تفکیک کنید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی نشانگرهای اقتصادی - Image of Course Economic Indicators 3 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نشانگرهای اقتصادی

    Economic Indicators

    ممکن است شما آن را ندانید، اما شاخص های اقتصادی بر زندگی شما تأثیر زیادی می گذارد. آنها بر شغل شما، شرکت شما و سرمایه گذاری شما-از جمله پس انداز بازنشستگی-تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که برای همه-صاحبان مشاغل، سرمایه گذاران و کارکنان-مهم است که بدانند کجا باید این داده های مهم را پیدا کرده و چگونه آنها را تفسیر کنند. این دوره شاخص های کلیدی اقتصادی، از داده های بزرگ مانند تورم و بیکاری، تا داده های بخش مانند فروش خانه و خودرو را تجزیه می کند. جیسون شنکر، اقتصاددان توضیح می دهد که چگونه هر شاخص بر اقتصاد جهانی و کیف پول شما تأثیر می گذارد و چگونه بازارها معمولاً در برابر روندهای صعودی و نزولی واکنش نشان می دهند. برای پیگیری آخرین داده ها، می توانید از همان منابع آنلاین که به راحتی یافت می شوند استفاده کنید. پنج دقیقه وقت بگذارید تا تنظیم کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را برای تصمیم گیری های بهتر حرفه ای و مالی بدست آورید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی علم داده های اقتصاد، بانکداری و مالی، با بارتون پولسون - Image of Course The Data Science of Economics, Banking, and Finance, with Barton Poulson 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی علم داده های اقتصاد، بانکداری و مالی، با بارتون پولسون

    The Data Science of Economics, Banking, and Finance, with Barton Poulson

    هیچ جا علم داده بیشتر از امور مالی مربوط نیست. پیگیری حرکت پول در سراسر جهان یکی از وظایف اصلی تحلیلگران امروزی است. در این دوره، بیاموزید که چگونه الگوریتم ها، اتوماسیون، برنامه های داده بزرگ و یادگیری ماشین ماهیت اقتصاد، بانکداری و امور مالی را تغییر می دهد. دانشمند و پروفسور بارتون پولسون یک مروری غیرتکنیکی از کاربردهای موفق و مشکل دار علم داده در این زمینه ها ارائه می دهد. بیاموزید که علم داده چگونه بر نحوه خرید و فروش سهام تأثیر می گذارد، چگونه درخواست های وام پردازش می شود و حتی چگونه تقلب در حال حاضر تشخیص داده می شود که اطلاعات مالی به صورت گسترده در اینترنت مبادله می شود. کشف کنید که چگونه رسانه های اجتماعی بر روندهای اقتصادی تأثیر می گذارد و چرا دانشمندان داده ها باید به ویژه مراقب اخلاق و پیش فرض های غلط در هنگام برخورد با داده های مالی باشند. اهداف یادگیری بررسی کنید که چگونه و چرا علم داده در مورد پول استفاده می شود. مزایای تجارت الگوریتمی و انسانی در حلقه را تفسیر کنید. ارزیابی کنید که چگونه بررسی برنامه های خودکار برای وام و اعتبار تغییر می کند. توجیه کنید که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند برای اقتصاد مفید باشند. رابطه ارزهای رمزنگاری شده و علم داده را تجزیه و تحلیل کنید. تفسیر چالش ها و امکانات اخلاقی و فنی علم داده.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی Excel: تجزیه و تحلیل اقتصادی و تجزیه و تحلیل داده ها - Image of Course Excel: Economic Analysis and Data Analytics 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Excel: تجزیه و تحلیل اقتصادی و تجزیه و تحلیل داده ها

    Excel: Economic Analysis and Data Analytics

    داده های بزرگ دنیای تجارت را متحول می کند. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند داده های بزرگ و هوش تجاری چیست و چگونه از این تکنیک ها در مشاغل روزانه خود استفاده کنند. این دوره با نشان دادن نحوه استفاده از حجم زیادی از داده های اقتصادی برای به دست آوردن بینش های کلیدی تجاری و تجزیه و تحلیل شرایط بازار، به این شکاف دانش می پردازد. پروفسور مایکل مک دونالد نشان می دهد که چگونه می توان از اطلاعات موجود در اینترنت برای پیش بینی آمار مانند رشد صنعت، تولید ناخالص داخلی و نرخ بیکاری و همچنین عواملی که مستقیماً بر تجارت شما تأثیر می گذارد، مانند قیمت ملک و افزایش نرخ بهره در آینده استفاده کرد. تنها چیزی که نیاز دارید Microsoft Excel است. مایکل از فرمول ها، توابع و محاسبات داخلی برای تجزیه و تحلیل رگرسیون، محاسبه فواصل اطمینان و آزمایش استرس نتایج شما استفاده می کند. او همچنین صافی نمایی سری های زمانی، رگرسیون اثرات ثابت و برآوردگرهای تفاوت را پوشش می دهد. با دور شدن از دوره می توانید بلافاصله شروع به ایجاد پیش بینی برای نیازهای تجاری خود کنید. اهداف یادگیری یک منبع خوب از داده های رایگان را شناسایی کنید. عبارت برآورد تأثیر متغیر X بر متغیر Y را نام ببرید. بگویید کدام آمار محدودیتی در برآورد تأثیر متغیر X بر متغیر Y ارائه می دهد. نوع متغیری را که می تواند برای ثبت جلوه های ثابت استفاده شود، ارزیابی کنید. روشی را ذکر کنید که به وسیله آن می توان پیش بینی را با رگرسیون انجام داد.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی های مالی: مدیریت ریسک - Image of Course Finance Foundations: Risk Management 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی های مالی: مدیریت ریسک

    Finance Foundations: Risk Management

    ریسک چیزی نیست که ما معمولاً تا دیر وقت به آن فکر می کنیم. مدیریت ریسک مالی به شما این امکان را می دهد تا قبل از بدتر شدن شرایط برای بدترین شرایط آماده شوید. این فرایند شناسایی، اندازه گیری، مالکیت، رسیدگی و نظارت بر خطرات منفی است - از قضاوت های قانونی و نظارتی احتمالی گرفته تا شهرت آسیب دیده. اگر می خواهید برنامه مدیریت ریسک را در سازمان خود تنظیم کنید یا به سادگی بتوانید ریسک را بهتر تشخیص داده و مدیریت کنید، این دوره برای شما مناسب است. این دوره از نزدیک به بررسی ریسک ارز، ریسک کالا، ریسک نرخ بهره و سایر موضوعات مهم ریسک می پردازد. جیسون شنکر از Prestige Economics نه نوع ریسک شرکت شامل خطرات مالی و غیرمالی را مورد بحث قرار می دهد. او تفاوت بین خطرات مستقیم را که شرکتها دائما با آن روبرو هستند، و همچنین خطرات غیرمستقیم را که معمولاً از طرف فروشندگان، رقبا و طرفهای دیگر ناشی می شود، توضیح می دهد. سپس نحوه رفع خطرات معمولاً از طریق حذف (واگذاری یا تملک)، انتقال (پوشش یا پوشش بیمه)، جبران (ایجاد یک پرچین طبیعی)، یا مالکیت (حفظ خطر) را پوشش می دهد. سرانجام، وی نحوه بررسی فعالانه شرکت ها و اندازه گیری ریسک با تعیین مدیران، افسران و کمیته های ریسک را مرور می کند. اهداف یادگیری نمونه های چهار نوع کالا را بشناسید. تفاوت بین خطرات مستقیم و غیر مستقیم را توضیح دهید. تعیین قیمت اعتصاب نام بانک مرکزی ایالات متحده را به خاطر بسپارید. نمونه هایی از بازارهای مالی معمولاً پرچین را بشناسید. مهمترین معیار اندازه گیری ریسک شرکت را مشخص کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Barton Poulson - Image of Author Barton Poulson

Barton Poulson

بارتون پوولسون استاد ، طراح و متخصص تجربی و تحلیل داده شده است. بارتون ، از تجزیه و تحلیل و زیبایی شناختی ، با استفاده از پس زمینه ای در طراحی صنعتی ، و دکترای روانشناسی اجتماعی و شخصیتی و عشق عمیق به تجزیه و تحلیل داده ها و تجارب داده ها و همچنین با هنرهای تجربی و تصویری ، برای اکثر اوقات زندگی خودت او یک استاد روانشناسی در دانشگاه دره یوتا است و در دانشگاه بریگهام یانگ ، دانشگاه یوتا و دانشگاه شهر نیویورک تحصیل کرده است. در نقش او به عنوان یک معلم تحقیق و تجزیه و تحلیل ، او صدها مطالعه با دانش آموزان خود را در موضوعات از تمایلات اجتماعی و آرزوها برای ترجیحات ضمنی ، برای شعر و معماری انجام شده است. بارت و همسرش ، ژاک لین بول ، که یک طراح رقص مدرن است و با سه فرزند خود در Salt Lake City زیبا زندگی می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Stefan Michel - Image of Author Stefan Michel

Stefan Michel

علایق تحقیقاتی اصلی پروفسور میشل در استراتژی بازاریابی مشتری مداری ، نوآوری خدمات و قیمت گذاری است. در IMD ، او مدیر برنامه MBA اجرایی است و در برنامه بازاریابی استراتژیک ، برنامه بنیاد رهبری ، برنامه MBA و برنامه Orchestrating Winning Performance و همچنین در بسیاری از برنامه های مشارکتی برای پیشروان جهان تدریس می کند. او شش کتاب، هشت فصل کتاب، و بیش از بیست مقاله در مورد این موضوعات نوشته و بسیاری از مقالات دانشگاهی که در مجلاتی از جمله Harvard Business Review, California Management Review و Journal of the Academy of Marketing Science چاپ شده‌اند. او برنده جایزه Emerald Literati Award 2009 توسط مجله Service Management و جایزه بهترین فیلم در استراتژی بازاریابی در کنفرانس AMA Winter Educators' Conference در سال ۲۰۰۵ شد. پیش از ورود به IMD ، پروفسور میشل به عنوان استاد بازاریابی در دانشکده مدیریت جهانی Thunderbird (ایالات متحده) بود، جایی که در برنامه های MBA و EMBA و همچنین در برنامه های یادگیری شرکتی سفارشی برای شرکت های اروپایی ، کره ای و چینی تدریس می کرد. او نوآوری‌های مختلف آموزشی را معرفی کرد و چندین جایزه برای تعالی در تدریس دریافت کرد. او یکی از اعضای هیئت علمی جهانی در مرکز رهبری خدمات در دانشگاه ایالتی آریزونا (ایالات متحده آمریکا) است. او در سطح بین‌المللی با مشتریانی مثل GE (New York), Visa Europe, Credit Suisse, Maersk, Interbrand Zintzmeyer & Lux, Concordia, Postfinance و UBS کار می‌کند و فعالیت های هتلداری خانواده‌اش را به عنوان رئیس هیات‌ مدیره اداره می‌کند. وی عضو هیئت مدیره در Bossard و عضو هیئت مدیره بازاریابی GfM Gesellschaft für (انجمن بازاریابی سوئیس) است. پروفسور میشل دارای مدرک MBA و DBA از دانشگاه زوریخ است و هر دو summa و laude را دارد. وی جایزه بهترین پایان نامه 1997 ، اعطا شده توسط انجمن سوئیس برای تحقیقات بازار و اجتماعی را دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Michael McDonald - Image of Author Michael McDonald

Michael McDonald

مایکل مک‌دونالد، محقق و استاد امور مالی دانشگاه Fairfield است. او مهارت‌های برنامه‌نویسی زیادی در SAS، Stata، پیتون، R و SQL و در بین دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی دارد. تجربه کاری گذشته او شامل استفاده از این زبان‌های برنامه‌نویسی برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده‌های بزرگ در امور مالی و اقتصاد و توسعه استراتژی‌های تجارت براساس داده کاوی است. او کارهای زیادی در حوزه بانکداری سرمایه‌گذاری، شرکت‌های نوپا، صندوق‌های تامینی، و انواع زیادی از پروژه‌های مشاوره‌ای انجام داده‌است. او سابقه‌ای از نوشتن مطالب خلاقانه و عملی برای انواع حوزه‌های موضوعی در رشته‌های مختلف تجاری دارد. دانش هسته‌ای مایکل بر روی بازارهای مالی و تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری متمرکز است. او به شرکت‌ها در مورد سرمایه‌گذاری‌های سرمایه، مسایل ارزش‌گذاری، و تخصیص سرمایه به توسعه استراتژی کسب‌وکار کمک کرده‌است. او مولف چندین مطالعه تحقیقاتی است که به پرسش‌های پیچیده در نظم مالی می‌پردازد. کارهای مایکل توسط مجله وال استریت، بلومبرگ، موسسه CFA، و بسیاری دیگر مطرح شده‌است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jason Schenker - Image of Author Jason Schenker

Jason Schenker

جیسون شنکر یک اقتصاددان پیشرو، نویسنده، سخنران و آینده نگر بازار مالی در جهان است. آقای شنکر در سال 2009، "Prestige Economics"، یک شرکت تحقیقاتی در بازار مالی را تاسیس کرد که خدماتی را برای مشتریان شرکتی و موسسات فراهم می کند. خبرگزاری بلومبرگ آقای Schenker را یکی از دقیق ترین پیشگامان بازار مالی بلومبرگ در جهان را در 38 رده بندی مختلف از سال 2011، از جمله پیش بینی کننده شماره 1 در جهان در 23 رره بندی، رتبه بندی کرده است. آقای Schenker همچنین رئیس مؤسسه Futurist است که او در سال 2016 برای کمک به تحلیلگران و اقتصاددانان برای تبدیل شدن به "آینده نگران" تاسیس کرد. او همچنین مدیر اجرایی Texas Blockchain Association است. آقای Schenker قبلا به عنوان یک متخصص ریسک در McKinsey and Company و به عنوان اقتصاددان ارشد انرژی و کالا در Wachovia کار می کرد. آقای شنکر بیش از یک دهه به عنوان سخنران اصلی و مجری، در کنفرانس ها و رویدادهای تجاری شرکت کرده است. او چهار کتاب پرفروش آمازون را نوشته است، به نام های: (Commodity Prices 101 (2012), Recession-Proof (2016), Electing Recession (2016 و Jobs for (Robots (2017. آقای Schenker به عنوان میزبان مهمان در تلویزیون بلومبرگ و همچنین مهمان CNBC ظاهر شده است. مقالات او اغلب در مطبوعات، از جمله وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، و فایننشال تایمز، نقل قول می شود. آقای Schenker همچنین یک مقاله نویس برای Bloomberg Prophets است. آقای Schenker دارای مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد کاربردی، مذاکره و ادبیات آلمان است. او دارای گواهینامه (certified Energy Risk Professional (ERP® و عضو انجمن جهانی Global Association of Risk Professionals است.

مشاهده پروفایل