تبدیل شدن به یک طراح تجربه کاربری - Become a User Experience Designer

-
1
51 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتجربه کاربر یک حرفه مفید است. متخصصان موفق UX می توانند فناوری را بهبود بخشند تا برای افرادی که از آن استفاده می کنند کارآمدتر، موثرتر و رضایت بخش تر باشد. اما حرفه ای در UX از کجا شروع می شود؟ در این دوره، متخصص UX، Cory Lebson، زیر شاخه های تجربه کاربر (trifecta طراحی، تحقیق و استراتژی) را تجزیه می کند، بنابراین می توانید در مورد مشاغل مختلف که با نقاط قوت و علاقه شما مطابقت دارد آشنا شوید. Cory به شما کمک می کند تا مسئولیت های شغلی و همچنین مزایای کار تمام وقت برای یک شرکت را در مقابل مشاوره یا کار آزاد درک کنید. با راهنمایی او، می توانید یک رزومه و بسته نمونه کارها جذاب تر ایجاد کنید و مطمئن شوید که به درستی خود را به عنوان یک حرفه ای UX نامگذاری کرده اید. این دوره توصیه های متمرکز شغلی را برای افراد جویای کار، نکاتی را برای استخدام کنندگان و کارفرمایانی که می خواهند UX را بهتر بشناسند، ارائه می دهد و یک چارچوب لازم برای دانش آموزان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که گام بعدی در حرفه خود را بررسی می کنند، ارائه می دهد. در طول راه، Cory آموزش در کتابخانه را برای ایجاد مهارت های خاص UX برجسته می کند. اهداف یادگیری UX چیست؟ آیا باید یک متخصص عمومی باشید یا متخصص؟ انواع مشاغل موجود UX: طراحی، تحقیق و استراتژی کار در منزل، مشاوره یا کار آزاد گفتن یک داستان با نمونه کارها و رزومه کار با نیروهای استخدامی
-
2
14 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیپیروی از یک تکنیک طراحی کاربر محور، شما را در تماس با نیازهای واقعی کاربران قرار میدهد، این به شما کمک میکند تا راه حلهایی را تهیه کنید که واقعاً برای مخاطبان مورد نظرتان کار کند. رویکردهای گفته شده در این دوره به تیمهای توسعه کمک میکند تا دیدگاههای متنوع خود را جمع کنند و برای درک چگونگی تبدیل افکار، احساسات، ناامیدیها و خواستهای کاربران در طراحی یک محصول، همکاری کنند. به Chris Nodder بپیوندید در حالی که نقشه راه را برای تکنیکهای طراحی UX فراهم میکند. هر تکنیک در این سری بر روی دادهها و خروجی از تکنیکهای قبلی ساخته شده است. دادههای کاربر از مشاهدات برای شناسایی نقاط درد کاربر و ایجاد پرسوناژ استفاده میشود. نقاط درد و پرسوناژ در مرحله ایده آل برای ایجاد چندین راه حل ممکن استفاده میشود. سناریوها و تابلوهای داستانی این چندین راه حل ممکن را در اختیار شما قرار میدهند و آنها را به یک مجموعه کاری محدود میکنند، از این رو شما یک نمونه اولیه کاغذی میسازید که میتوانید با برخی از کاربران نماینده دیگر، تست قابلیت استفاده را داشته باشید. در هر نقطه، شما میتوانید مسیر را به طور کامل به دادههایی که از مشاهدات اولیه جمع آوری کردهاید، دنبال کنید. موضوعات شامل: درک مزایای طراحی کاربر محور دنباله داده ها تیم خود را سوار کنید تجزیه و تحلیل داده های کاربر ایجاد پرسونا درک ایده کار با سناریوها و استوری بورد ها ایجاد نمونه های اولیه کاغذی ساخت محصولات با طراحی کاربر محور
-
3
30 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیکاربران شما چه کسانی هستند؟ چالش های آنها چیست؟ طراحی شما چگونه می تواند نیازهای آنها را برطرف کند؟ تحقیقات UX می تواند به شما در پاسخ به این سوالات و بسیاری سوالات دیگر کمک کند. در این قسمت از تکنیکهای طراحی UX، کریس نادر فرآیند به دست آوردن دادههای کاربر و تبدیل آن دادهها به ایدههای پروژه عملی را طی میکند. بیاموزید که چگونه کاربران را در حال تعامل با یک نمونه اولیه یا به سادگی انجام وظایف مشاهده کنید، نقشه های تجربه بسازید که این تعاملات را به تصویر می کشد، داده ها را تجزیه و تحلیل کنید، و ایده هایی را برای محصولات و ویژگی های جدید استخراج کنید. اهداف یادگیری گرفتن داده ها برای تجزیه و تحلیل مشاهده کاربران ساختن نقشه تجربه تعیین اهداف در حال توسعه معیارها
-
4
26 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرای چه کسی در حال توسعه هستید؟ چگونه آنها از طرح شما استفاده میکنند؟ در این دوره، Chris Nodder به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید با استفاده از اطلاعات مربوط به کاربرانی که مربوط به مشاغل شما هستند، personas ایجاد کنید. او به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید دادههای مربوط به تعامل و بازدیدهای سایت را جمع آوری و استفاده کنید تا گروههایی را نشان دهند که تصویری از انواع کاربر شما را نشان میدهد. این personas میتواند به پیشرفت توسعه کمک کند و اطمینان حاصل کند که تیم شما محصول مورد نظر، برنامه یا وب سایت شما را با همان مشتری در ذهن خود طراحی کرده است، در نتیجه اهداف منسجم، متمرکز و یک تجربه کاربری بهینه را به دنبال خواهد داشت.
-
5
22 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیایده پردازی به تیم شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی ایده های مختلف طراحی را ایجاد کند. در طراحی UX، اولین ایده شما به ندرت بهترین ایده شماست. مجموعه گسترده ای از ایده ها به احتمال زیاد به راه حلی خلاقانه تر و رضایت بخش تر برای کاربران شما منجر می شود. مرحله ایدهپردازی طراحی UX جایی است که همه راههای مختلفی را در نظر میگیرید که احتمالاً میتوانید نقاط درد کاربران خود را برطرف کنید، و سپس به برخی از جایگزینهای عملی و قابل اجرا محدود میشوید. در این قسمت از تکنیک های طراحی UX، کریس نادر انواع تکنیک های ایده پردازی را بررسی می کند. کریس توضیح می دهد که چگونه طوفان فکری را به گونه ای انجام دهیم که به همه اعضای یک تیم، نه فقط طراحان، اجازه دهد تا در جهت کلی محصول سهیم باشند.
-
6
20 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیسناریوها و استوریبردها یک بررسی واقعیت را برای طرحهای شما فراهم میکنند و به شما کمک میکنند شکافهای طراحی را شناسایی کنید و دقیقاً مشخص کنید که چه ویژگیهایی باید بسازید تا کاربران را خوشحال کنید. این دوره نحوه استفاده از این ابزارها را برای ترسیم مفاهیم تولید شده در مرحله ایدهپردازی طراحی UX به وظایف دنیای واقعی کاربر نشان میدهد. نویسنده کریس نادر توضیح میدهد که چگونه سناریوها بنویسیم و آنها را به استوریبردهای بصری تبدیل کنیم که عناصری را نشان میدهند که توصیف آنها تنها با کلمات دشوار است، مانند احساسات، عمل، جزئیات و پیشرفت. در پایان، شما مستندات واضحی خواهید داشت تا شما را در نمونه سازی و پیاده سازی راهنمایی کند.
-
7
24 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیدر این قسمت از تکنیکهای طراحی UX، نحوه ساخت نمونههای اولیه کاغذی را بیاموزید تا بتوانید ایدههای خود را قبل از نوشتن هر کدی تأیید کنید. این روش نمونهسازی سریع و ارزان است و به شما امکان میدهد ایدههای طراحی را زودتر با استفاده از مواد ساده آزمایش کنید: کاغذ، یادداشتهای Post-it، کارتهای فهرست و Sharpies. کریس نادر شما را در این فرآیند راهنمایی می کند، از جمله ایجاد طرح های جداگانه از هر عنصر رابط، برجسته کردن مناطقی که در آن تعامل بین سیستم و کاربر وجود دارد، و سپس آزمایش کاربر را انجام دهید تا بتوانید تجربه کاربر را مشاهده کنید، عناصر را تغییر مکان دهید و بسازید. تنظیمات اهداف یادگیری نمونه سازی کاغذ در طراحی کاربر محور (UCD) ساخت نمونه های اولیه کاغذی مشاهده تعاملات کاربر تنظیم طرح ها بر اساس بازخورد آزمایش با استفاده از نمونه های اولیه کاغذی رابط ها
-
8
18 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمصنوعات طراحی کاربر محور (UCD) فقط برای جنبه بصری طراحی نیستند. در این قسمت آخر تکنیکهای طراحی UX - مجموعهای که به شما آموزش میدهد چگونه فرآیند توسعه خود را بیشتر کاربر محور کنید - یاد بگیرید که چگونه از هر یک از تکنیکهای UCD برای کمک به برنامهریزی اجرای طرح خود استفاده کنید. برنامه ریزی پیاده سازی در پایان چرخه اولیه UCD اتفاق می افتد. ابتدا کاربران را مشاهده می کنید و سپس یک نقشه تجربه برای استخراج نقاط درد، اهداف و شخصیت ها ایجاد می کنید. این اطلاعات مورد نیاز برای انجام تمرینات ایده پردازی را به شما می دهد. پس از ایده پردازی، با ایجاد سناریوهایی که از آنها برای ساختن یک رابط کاربری اولیه برای اهداف برنامه ریزی استفاده می کنید، همه چیز را به واقعیت بازگردانید. با صرف زمان در این فعالیتهای UCD، با درک بسیار بهتری از آنچه باید بسازید تا کاربران خود را خوشحال کنید، وارد مرحله توسعه پروژه خود خواهید شد. داشتن مجموعهای از اهداف قابل اندازهگیری و یک رابط نمونه اولیه، برنامهریزی پیادهسازی و تنظیم تحویلهای موقتی را آسانتر میکند که میدانید برای کاربران شما ارزش ارائه میکنند. اهداف یادگیری استفاده از مصنوعات طراحی کاربر محور (UCD). ایجاد طرح اجرایی ایجاد نقشه داستان چیدمان رابط اولویت بندی موارد در نقشه داستان تنظیم معیارها برای موارد نقشه داستان
-
9
3 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمحصولات جذاب و با کاربری آسان در ذهن طراحان و تیم های محصول کاملاً شکل گرفته به نظر نمی رسند: آنها نتیجه بررسی دقیق، کاوش و مطالعه هستند. طراحان تعاملی بازیگران مهمی در فرآیند طراحی محصول هستند، زیرا آنها رفتار انسان را مشاهده می کنند و از آموخته های خود برای تولید محصولاتی استفاده می کنند که نیازهای خاص افراد را برآورده می کند. در این دوره، به مربی دیوید هوگ بپیوندید تا مراحل و تکنیک های اساسی مورد نیاز برای طراحی تعامل را طی کند. دیوید با نگاهی به مفاهیم کلیدی روانشناسی و اینکه چگونه آنها می توانند به ما در درک بهتر تفکر، احساس و رفتار مردممان کمک کنند، شروع می کند. سپس او به روشها و فرآیندهای مورد استفاده توسط طراحان تعامل برای ایجاد محصولات با ملاحظه، جذاب و با ارزش نگاه میکند. با ابعاد طراحی تعامل، تفکر طراحی، الگوهای طراحی، قابلیت استفاده و دسترسی و موارد دیگر آشنا شوید. اهداف یادگیری طراحی تعاملی چیست؟ رفتارهای یادگیری نظریه های احساسات طراحی برای لذت شرطی سازی کلاسیک و عامل استفاده از رفتار آموخته شده اصول طراحی رابط تفکر طراحی تعریف ریز تعاملات رسیدگی به خطا قابلیت استفاده و دسترسی
-
10
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیوقتی به طراحی UX فکر می کنید، احتمالاً به جنبه های دیجیتالی فکر می کنید. اما یکی از مهارتهای کلیدی که اغلب در طراحی UX دست کم گرفته می شود ترسیم با دست است. ترسیم اغلب می تواند جنبه هایی از ایده های شما را آشکار سازد که طرح های شما را جذاب تر می کند و به شما کمک می کند تا ایده های جدید را کشف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. این دوره با مربی Matt Corrall، طراح UX، برای همه کسانی است که در زمینه طراحی UX کار می کنند یا به سادگی به مهارت های یادگیری علاقه دارند. او با اصول اولیه طراحی شروع می کند، بنابراین نیازی نیست که یک اسکیتر با تجربه باشید یا استعداد هنری خاصی داشته باشید. او شما را در جریان کار طراحی خود در کار خود راهنمایی می کند، تکنیک های مختلف ترسیم را تجزیه می کند و دلیل و زمان استفاده از آنها را توضیح می دهد. او همچنین برخی از تمرینات طراحی و طراحی را ارائه می دهد تا بتوانید به تنهایی تمرین کنید. اگر به دنبال باز کردن برخی مهارت های جدید برای گسترش، الهام بخشیدن و تقویت پروژه های طراحی UX و گردش کار خود هستید، مقداری قلم و کاغذ بردارید و در این دوره به او ملحق شوید.