تبدیل شدن به یک مدیر برنامه فنی - Become a Technical Program Manager

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک مدیر برنامه فنی - Image of Learn Path Become a Technical Program Manager
تبدیل شدن به یک مدیر برنامه فنی Become a Technical Program Manager
مدیریت چندین تیم فنی پروژه کار ساده ای نیست. مهارت هایی را بیابید و توسعه دهید که شما را به عنوان رهبر آن تیم ها با این مسیر یادگیری متمایز کند.
Become a Technical Program Manager
Managing multiple technical project teams is not an easy task. Discover and develop the skills that to set you apart as the leader of those teams with this learning path.
مدت زمان: 18h
تعداد دوره ها: 16
مجموع قیمت: (۳۱۹,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۲۲۳,۳۰۰
تعداد مدرسین: 15
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه: پروژه های تکنیکال - Image of Course Project Management: Technical Projects 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه: پروژه های تکنیکال

    Project Management: Technical Projects

    پروژه های فنی مجموعه ای از نیازها و چالش های منحصر به فرد خود را دارند. مدیر پروژه و کسب و کار باید آگاه و آماده پاسخگویی به این چالش ها باشند. نحوه مدیریت موثر پروژه های فنی با باب مک گانون را بیاموزید. این دوره نحوه استفاده متفاوت از ابزارهای مدیریت پروژه و پیش بینی مولفه فنی و خطرات تجاری معمول در پروژه های فناوری را نشان می دهد. موضوعات مورد بحث در این دوره شامل آبشار در مقابل چابک، مدیریت فناوری های جدید و موجود، کار با این انتظار است که راه حل های فناوری به صورت 24 ساعته در دسترس خواهد بود، ملاحظات ویژه برای توسعه محصول فنی و موارد دیگر. این دوره با مجموعه ای از مشکلات و راه حل ها به پایان می رسد که می توانید از آنها برای به کارگیری اصول این دوره استفاده کنید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه Agile با مایکروسافت پروژه - Image of Course Agile Project Management with Microsoft Project 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه Agile با مایکروسافت پروژه

    Agile Project Management with Microsoft Project

    یاد بگیرید چگونه از Microsoft Project برای مدیریت پروژه های چابک و ترکیبی استفاده کنید. Bonnie Biafore راه اندازی پروژه های چابک برای موفقیت و همچنین ایجاد زمینه های سفارشی برای ردیابی عناصر منحصر به فرد در روش پروژه چابک مانند ویژگی ها و سرعت های سرعت را پوشش می دهد. او همچنین نشان می دهد که چگونه می توان وظایف برنامه ریزی شده سنتی و کار چابک را در کنار هم مدیریت کرد، پیشرفت پروژه چابک را ردیابی کرد، گزارش های فرسودگی تولید کرد و سرعت تیم خود را تعیین کرد. به علاوه، در مورد ابزارهای چابکی که در سرویس گیرنده دسکتاپ Project Online تعبیه شده است، بیاموزید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت منابع در تیم های پروژه - Image of Course Managing Resources Across Project Teams 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت منابع در تیم های پروژه

    Managing Resources Across Project Teams

    آیا پروژه های شما در زمینه منابع رقابت می کنند؟ مدیریت منابع حوزه ای است که کمتر درک شده است، اما یکی از بزرگترین دلایلی است که باعث تاخیر پروژه ها می شود، که عامل عظیمی از استرس و هرج و مرج در سازمان ها است. این دوره برای مدیران برنامه و مدیران پروژه است که بیش از یک پروژه را مدیریت می کنند (که اکثر آنها هستند!). دقیقاً بیاموزید که منبع چیست، چگونه پروژه ها را بر اساس در دسترس بودن اولویت بندی کنید و چگونه افراد مورد نظر خود را در پروژه های خود مجاب کنید. بیاموزید که چگونه می توان یک برنامه منابع ایجاد کرد که مطمئن شود هیچ منبعی بیش از حد مورد استفاده قرار نمی گیرد یا کم استفاده می شود، تنگناها و کمبودها را مشخص می کند و وابستگی های متقابل را در "مکعب" منابع، پروژه ها و زمان کنترل می کند. به علاوه، نحوه مدیریت تغییرات برنامه را بیابید و تیم های خود سازماندهی کنید تا مدیریت برنامه را ساده کرده و به اعضای تیم انگیزه دهید. اهداف یادگیری مدیریت برنامه چیست؟ برنامه ریزی از پایین به بالا در مقابل بالا به پایین برنامه ریزی منابع مدیریت پروژه ها، منابع و زمان به دست آوردن پرسنل مورد نیاز تیم های خود سازماندهی

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده ها برای متخصصان کسب و کار - Image of Course Data Analytics for Business Professionals 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده ها برای متخصصان کسب و کار

    Data Analytics for Business Professionals

    تجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای تجارت شما انجام دهد؟ از شرکت هایی مانند زیراکس و UPS درس بگیرید. تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به کاهش هزینه ها، سرعت بخشیدن به تحویل، تولید پیش بینی ها و تصمیم گیری بهتر کمک کند. در این مرور اجمالی، جانسون و نویسنده اقتصاددان و نویسنده به رهبران و مدیران نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری های داده محور و کسب مزیت رقابتی را نشان می دهد. ابتدا نمونه هایی از تجزیه و تحلیل های واقعی را در عمل مشاهده کنید. سپس تفاوت بین تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و تجویزی را بررسی کنید و نحوه تدوین سوالات را بیابید - روندی که تقریباً به اندازه یافتن پاسخ ها می تواند آشکار باشد. سپس جان نحوه جمع آوری، تمیز کردن و تجمیع داده ها از منابع مختلف در سراسر سازمان خود را نشان می دهد و مشخص می کند که داده ها دارای نقص هستند. سپس نحوه برنامه ریزی و استقرار یک استراتژی تجزیه و تحلیل برای کسب و کار خود را یاد بگیرید، با انواع روشهای ساده شروع کنید: میانگین ها، نمونه برداری، چیدن گیلاس، پیش بینی، و همبستگی و علیت. در نهایت، جان با برخی منابع و مراحل بعدی برای پیشرفت دانش تجزیه و تحلیل شما به پایان می رسد. اهداف یادگیری تعیین کنید که تجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد. انواع مختلف داده ها را تعریف کنید. نحوه محاسبه توصیفات را مشخص کنید. نقش تجزیه و تحلیل پیش بینی در کسب و کار خود را بشناسید. تعریف تجزیه و تحلیل تجویزی را مشخص کنید. موارد اساسی برای ایجاد سوالات بهتر را بررسی کنید. یک مطالعه موردی را برای تعیین سوال صحیح بپرسید. انواع مسائل مربوط به جمع آوری داده ها را که ممکن است ایجاد شود، مشخص کنید. تعیین مراحل انجام خرابی در صورت خرابی داده ها. "برداشت گیلاس" را در تجزیه و تحلیل داده ها تعریف کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی شیوه های توسعه Agile - Image of Course Agile Development Practices 26 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی شیوه های توسعه Agile

    Agile Development Practices

    متدولوژی agile به دلیل قابلیت های توسعه سریع، گردش کار تکرار شونده و پویایی تیم بهبود یافته، به یک عنصر اصلی در صنعت توسعه نرم افزار تبدیل شده است. در این دوره، Harrison Ferrone شیوه‌های agile را با هدف پرداختن به پیچیدگی‌ها و محدودیت‌های منحصر به فرد پروژه‌های موبایل پوشش می‌دهد. او شما را از مرحله مفهوم و ایده‌پردازی تا ادغام و استقرار مداوم، برجسته کردن بهترین شیوه‌ها و برنامه‌ریزی کارآمد می‌برد. در پایان این دوره، شما پایه ای برای وارد کردن agile به فرآیند توسعه خود و ساده سازی خط لوله پروژه فعلی خود خواهید داشت. اهداف یادگیری برنامه ریزی و طراحی توسعه معماری انعطاف پذیر ملاحظات مستندسازی زمان بهینه سازی تعیین سرعت تکنیک های برنامه نویسی agile Refactoring تست و رسیدگی به اشکالات ساخت خط لوله آزادسازی

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه Agile: مقایسه ابزارهای Agile - Image of Course Agile Project Management: Comparing Agile Tools 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه Agile: مقایسه ابزارهای Agile

    Agile Project Management: Comparing Agile Tools

    طرز فکر Agile راهی هیجان انگیز برای ارائه سریع محصولات با کیفیت بالاتر است. این دوره به شما کمک می کند نقاط قوت و ضعف چندین ابزار نرم افزاری Agile را با هم مقایسه کنید. اینها شامل Microsoft Excel، Atlassian JIRA، Trello، Microsoft Azure DevOps و GitLab منبع باز است. این دوره مزایای ابزارهای ساده مانند صفحات گسترده و بسته های پیچیده تر مدیریت محصول را برجسته می کند. این دوره به مدیران پروژه، توسعه دهندگان نرم افزار، مربیان Agile و سایر متخصصان کمک می کند تا تعیین کنند که کدام ابزار برای تیم آنها مناسب است. مربی Doug Rose متخصص Agile، گشتی سریع و نگاهی بدون نقاشی به آنچه برخی از ابزارها درست و برخی دیگر اشتباه می کنند، ارائه می دهد. داگ هر بخش را با استراتژی های پیشنهادی برای انتخاب ابزار مناسب برای تیم خود به پایان می رساند - همیشه به یاد داشته باشید که هیچ ابزاری هرگز نباید ارزش های اصلی مانیفست Agile را تحت الشعاع قرار دهد.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت و همکاری با یک تیم فنی برای افراد حرفه ای غیر فنی - Image of Course Managing and Working with a Technical Team for Nontechnical Professionals 49 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت و همکاری با یک تیم فنی برای افراد حرفه ای غیر فنی

    Managing and Working with a Technical Team for Nontechnical Professionals

    به عنوان یک پروژه، محصول یا مدیر کل، نقش شما ممکن است شامل کار با تیمی از متخصصان باشد که در فناوری که کاملاً آن را درک نمی کنید ماهر هستند. چگونه با زبان آنها صحبت می کنید و کارها را انجام می دهید؟ در این دوره، فیل گلد به شما کمک می کند تا بهترین روش برای نزدیک شدن و همکاری با دیگران که تخصص آنها بیشتر فنی است را شناسایی کنید. فیل در مورد چگونگی عبور از عدم قطعیت اولیه شما به عنوان یک فرد غیر تکنیکی، سرعت بخشیدن به سرعت در کار تیم خود و برقراری ارتباط موثر با همکاران بیشتر از نظر فنی صحبت می کند. نحوه مدیریت موفق یک تیم فنی، از جمله نحوه اجرای فرایندهای تجاری را بیاموزید. به علاوه، فیل نقش رهبر یک تیم فنی را توضیح می دهد و نحوه روشن شدن اهداف و ایجاد یک محیط کار حمایتی را توضیح می دهد. اهداف یادگیری بهترین روش ها برای ایجاد اعتماد و اعتبار را با یک تیم فنی مشخص کنید. "مکالمه مبتنی بر داده" را تعریف کنید. استراتژی هایی را تشخیص دهید که به یک متخصص غیر فنی کمک می کند تا با یک تیم فنی سازگار شود. سه روش را نام ببرید که می توانید به کارکنان یک بخش در حال رشد سریع کمک کنید تا در انجام پروژه ها و وظایف سریع عمل کنند. نقش اصلی یک مدیر را به یاد آورید. مزایای محیط کار انعطاف پذیر را تعیین کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی ساخت تیم‌های دارای عملکرد بالا - Image of Course Building High-Performance Teams 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ساخت تیم‌های دارای عملکرد بالا

    Building High-Performance Teams

    تیم‌های دارای عملکرد بالا، برای حفظ مزیت رقابتی یک سازمان حیاتی هستند. این تیم‌ها به طور مداوم سطوح بالایی از هم‌کاری و نوآوری را نشان می‌دهند، و عملکرد بهتری نسبت به همتایان خود دارند. در این درس، متخصص آموزش رهبری مدرس Mike Figliuolo به شما نشان می‌دهد که چگونه تیم‌هایی را ایجاد و رهبری کنید که کارهای بیشتری برای سازمان‌های خود انجام میدهند. در مورد هفت عنصر یک تیم عملکرد بالا یاد بگیرید، و تکنیک‌های لازم برای تعیین جهت، جمع‌آوری و استقرار منابع مناسب، اولویت‌بندی کار، انگیزه دادن به کارکنان، و کمک به اعضای تیم برای توسعه نقاط قوت فردی خود را یادبگیرید. اهداف یادگیری یک دیدگاه و ماموریت قانع کننده برای تیم خود ایجاد کنید. مراحل انجام فعالیتهای برنامه ریزی استراتژیک را لیست کنید. منابعی را که تیم ها برای موفقیت نیاز دارند را مشخص کنید. تعیین مهارت هایی که رهبران هنگام جذب تیم های با عملکرد بالا باید به دنبال آن باشند. نحوه ایجاد فرصت های کشش برای کارکنان را توضیح دهید. اجزای اصلی حل تعارض را شرح دهید. برنامه های قدرت و جانشینی را بسازید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی رهبری - Image of Course Leadership Foundations 40 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی رهبری

    Leadership Foundations

    رهبری - هنر تأثیرگذاری و توسعه دیگران برای دستیابی به بالاترین پتانسیل - اغلب مهمترین نقش در یک سازمان شناخته می شود. اما رهبری موثر چیست و چگونه آن را پرورش می دهید؟ در این دوره، مشاور رهبری و متخصص نیروی کار جهانی دکتر شرلی دیویس اصول اولیه رهبری خود و دیگران را پوشش می دهد. در طول راه، او شایستگی های مهم و بهترین شیوه ها را برای رهبری موثر امروز و آینده مشخص می کند. بیاموزید که چگونه بر اختلافات غلبه کنید و محیط کار فراگیرتری را پرورش دهید. ایجاد اعتماد ؛ ایجاد روابط بالا، پایین و در سراسر سازمان ؛ هدایت تغییر از طریق چابکی و انعطاف پذیری ؛ مکالمات دشواری داشته باشید ؛ و بیشتر. اهداف یادگیری هدایت خود و دیگران شایستگی های رهبری انتقادی پرورش فرهنگ کار فراگیر ایجاد و حفظ اعتماد پرداختن به شرایط سخت هدایت تغییرات از طریق چابکی و انعطاف پذیری ارتباط با تأثیر ایجاد هوش تجاری

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی ارتباطات درون تیم ها - Image of Course Communication within Teams 44 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ارتباطات درون تیم ها

    Communication within Teams

    ارتباط بخشی جدایی ناپذیر از کار تیمی قوی است. در این دوره، استاد دانشگاه دوک، دکتر Daisy Lovelace، شما را در چگونگی پرورش شیوه‌های ارتباطی تیم‌های با عملکرد بالا راهنمایی می‌کند. او پایه‌های تیم‌های موفق را برجسته می‌کند، و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان یک منشور تیمی ایجاد کرد تا هنجارهایی را برای نحوه همکاری شما به عنوان یک گروه منسجم تعیین کند. او همچنین در مورد عناصر اساسی ارتباط تیمی - مانند ایجاد اعتماد و پاسخگویی به هم تیمی‌ها - صحبت می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه در محیط‌های مختلف با تیم خود بهترین ارتباط برقرار کنید.

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی تأثیرگذاشتن بر دیگران - Image of Course Influencing Others 41 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تأثیرگذاشتن بر دیگران

    Influencing Others

    آیا تا به حال برای متقاعد کردن کسی به انجام کاری، حتی اگر به نفع او بوده، مشکل داشته اید؟ گاهی اوقات مردم تکان نمی خورند، اما خوشبختانه شما بیش از پاداش و مجازات در اختیار دارید. با جان اولمن، دکترای تخصصی، همراه باشید تا نحوه استفاده از دیگران را هنگامی که در "نقطه محوری تأثیر" قرار دارید، با استفاده از 18 روش تأیید شده علمی، توضیح دهد. چه در محل کار و چه در خانه تأثیرگذار باشید، می توانید بیاموزید که بهترین تأثیرگذاران قبل از تأثیرگذاری چه می کنند و می بینید که چگونه بهترین مراحل را برای موقعیت خود انتخاب کنید و از مردم بخواهید تحت تأثیر شما قرار گیرند. اهداف یادگیری حسی را نام ببرید که ممکن است شما را از تأثیرات مبتنی بر الهام باز دارد. نحوه توازن مناسب بین نتایج کوتاه مدت و بلند مدت را توضیح دهید. ارزیابی کنید که چرا "دردها و دستاوردها" یک انگیزه قوی است. مراحل تکنیک تأثیرگذاری مشاوره را فهرست کنید. اولین کاری را که هنگام استفاده از اثبات اجتماعی انجام می دهید مشخص کنید.

  • 12
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی Agile - Image of Course Agile Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی Agile

    Agile Foundations

    تیمهایی که یک طرز فکر چابک و سریع را دارند، اغلب قادر به پاسخگویی به بازخورد مشتریان و تغییر نیازهای کسب و کار می باشند و در این روند سرگرم کننده، قرار گیرند. علاقه مند به بدست آوردن اصول چابک به تیم خود هستید؟ این دوره می تواند به شما کمک کند. به مدرس Doug Rose بپیوندید و او را از طریق مفاهیم اساسی مورد نیاز برای شناختن به عنوان یک تیم چابک، دنبال کنید. او بر ارزشها و اصول تحت پوشش مانیفست چابک و همچنین نحوه افزایش ارتباط با داستان های کاربر و تیم های متقابل عمل می کند. نحوه پاسخ دادن به تغییر روش چابک، کشف چارچوب های پر جنب و جوش و یادگیری در مورد نقش های مشترک در یک تیم چابک را کشف کنید. در طول راه، او شما را با برخی از تمرینات که می تواند به افزایش چابکی و بهره وری تیم شما کمک کند، آشنا میکند. اهداف یادگیری بازدارنده هایی را که هنگام مدیریت یک تیم چابک تأثیر بسزایی دارند، بشناسید. "مانیفست چابک" را تعریف کنید. ساختار یک تیم چند منظوره را به یاد بیاورید. تعیین کنید که چه چیزی باید در داستانهای کاربر گنجانده شود. از قانون 80/20 برای تعیین اولویت اقلام با ارزش بیشتر استفاده کنید. دو اصل چابک را فهرست کنید که تیم را به ماندن در ساختارهای زمانی راهنمایی می کند در حالی که انعطاف پذیری کافی برای سازگاری با تغییرات را دارد. معایب روش آبشار را نام ببرید.

  • 13
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه های محدود به زمان با Microsoft Project - Image of Course Managing Time-Constrained Projects with Microsoft Project 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه های محدود به زمان با Microsoft Project

    Managing Time-Constrained Projects with Microsoft Project

    با نحوه مدیریت پروژه ها با محدودیت زمانی و برنامه های سریع با Microsoft Project آشنا شوید. این دوره، که توسط مدیر پروژه جان ریوپل آموزش داده می شود، نحوه تأیید برنامه های پروژه را با بررسی پیوندهای وظیفه، بررسی فاصله بین کارها، حذف محدودیت های غیر ضروری تاریخ و موارد دیگر نشان می دهد. وی سپس نحوه بررسی برنامه و نمایش مسیر حیاتی، استفاده از چندین مسیر حیاتی و یافتن مسیرهای ناقص را نشان می دهد. سپس بیاموزید که چگونه با انجام کارهای سریع، کوتاه کردن زمان تأخیر، استفاده از خرابی، کاهش دامنه و اختصاص وقت اضافه، برنامه را کوتاه کنید. در آخر، بیاموزید که چگونه برنامه را به بهترین شکل انجام دهید، یک خط مبنا تنظیم کنید و موارد واقعی را برای پروژه وارد کنید. موضوعات شامل: مدت یک نقطه عطف را تعیین کنید. توضیح دهید که چگونه یک Lead را به یک کار اضافه کنید. تفاوت بین مهلت و محدودیت را مشخص کنید. تشخیص چگونگی قرار دادن وظایف به ترتیب. نحوه همپوشانی دو کار را به یاد بیاورید. نحوه تغییر زمان کار موجود برای یک کار را توضیح دهید.

  • 14
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه: جلوگیری از خزش دامنه - Image of Course Project Management: Preventing Scope Creep 34 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه: جلوگیری از خزش دامنه

    Project Management: Preventing Scope Creep

    خزش دامنه می تواند پروژه ها را به سرعت از خط خارج کند. باعث مهلت های از دست رفته و خرابی های پروژه می شود. به عنوان یک مدیر پروژه، وظیفه شماست که قبل از وقوع، خزش دامنه را تشخیص دهید و آن را حل کنید. این دوره با PMP Oliver Yarbrough گواهی شده، نحوه آموزش را به شما می آموزد. الیور توضیح می دهد که خزش دامنه چیست و چگونه می توان علل آن را تشخیص داد، آیا این انتظارات مبهم، الزامات ناکافی یا عدم کنترل تغییر است. از آنجا که بهترین راه برای حل هر مشکلی پیشگیری از آن است، Oliver بهترین روش ها را برای جلوگیری از خزش دامنه از روز اول معرفی می کند. سرانجام، با پیگیری یک مطالعه موردی، که نشان می دهد مدیران پروژه می توانند هنگام دستیابی به انتظارات واضح، پیش بینی تغییر و تضمین رضایت، در مورد ماهیت خزش دامنه اطلاعات بیشتری کسب کنند. موضوعات شامل: محدوده پروژه و الزامات پروژه را تعریف کنید. آبکاری طلا را تعریف کنید و توضیح دهید که چگونه می تواند منجر به خزش دامنه شود. روشهای روشن کردن نیازهای پروژه را شرح دهید. روش های اجرای کنترل تغییر را توصیف کنید. عناصر اصلی یک خط مقدمه را فهرست کنید.

  • 15
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت تغییر برای پروژه ها - Image of Course Change Management for Projects 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت تغییر برای پروژه ها

    Change Management for Projects

    برای موفقیت، مدیران پروژه باید به طور موثر از کسانی که تحت‌تاثیر تغییر در طول پروژه هستند پشتیبانی کنند. در این درس، مربی Claudine Peet درباره اهمیت برنامه‌ریزی فعالیت‌های مدیریت تغییر در یک پروژه، به اشتراک گذاشتن نکات و تکنیک‌هایی که می‌تواند به شما، اعتماد به نفس در مدیریت افراد پروژه بدهد، بحث می‌کند. او از نقش مدیریت تغییر در چرخه عمر مدیریت پروژه و نیز تکنیک‌ها برای درگیر کردن با اثرات تغییر در افراد استفاده می‌کند. او جزئیات این نوع مقاومت را توضیح می‌دهد و اینکه چگونه می‌توانید به طور موثر با آن مقابله کنید؛ چطور شیوه‌های مختلف یادگیری را آموزش دهید؛ چگونه باید ارتباطات را تغییر دهید؛ چگونه با اعضای تیمی که انگیزه ندارند، برخورد کنید ؛ و موارد بیشتر. موضوعات عبارتند از: ویژگی های چهار مرحله چرخه عمر پروژه را بشناسید. تعیین کنید که چگونه به یک عضو تیم که از عصبانیت نسبت به یک تغییر ابراز خشم می کند، پاسخ دهید. مشخص کنید که چه کسانی به احتمال زیاد با مقاومت عملیاتی روبرو می شوند. توضیح دهید که CPIG به چه معناست. به طور خلاصه آنچه را می توان در مرحله شکل گیری مدل Tuckman برای توسعه تیم انتظار داشت، قرار دهید. یک استراتژی موثر برای مقابله با بی انگیزگی یک تیم را به یاد بیاورید. هنگام تغییر بیشترین خطر برای واحدهای تجاری را مشخص کنید.

  • 16
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیر پروژه به محرک پروژه: باز کردن قفل اسرار مدیریت پروژه مبتنی بر نقاط قوت - Image of Course Project Manager to Project Motivator: Unlock the Secrets of Strengths-Based Project Management 48 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیر پروژه به محرک پروژه: باز کردن قفل اسرار مدیریت پروژه مبتنی بر نقاط قوت

    Project Manager to Project Motivator: Unlock the Secrets of Strengths-Based Project Management

    به جای اینکه فقط وظایف و یا مدیریت افراد را مدیریت کنید، عالی نیست که واقعا به تیم خود انگیزه دهید که این کار را انجام دهد و بهترین کار آن‌ها باشد؟ مربی Ruth Pearce بنیانگذار و مجری اصلی In In Together Coaching، در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک محرک پروژه به شما کمک می کند. او مزایای ایجاد انگیزه در پروژه را توضیح می دهد و می گوید چگونه می توانید از نقاط قوت خود استفاده کنید و می توانید نقاط قوت شخصیت دیگران را برای توانمندسازی تیم خود در انجام کارها ببینید. او در مورد چگونگی الهام بخشیدن به دیگران برای تلاش برای رسیدن به هدف بحث می کند و به شما نشان می دهد که چگونه تأثیرگذاری بیشتر از قدرت در مورد انگیزه دادن به تیم ها اهمیت دارد. او پس از پوشش شش مرحله برای ایجاد فرهنگ قدردانی، با توصیف استفاده آگاهانه از نقاط قوت شخصیت و شعار محرک پروژه به پایان می رساند: امیدوار، قوی، شجاع و کنجکاو باشید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Bonnie Biafore - Image of Author Bonnie Biafore

Bonnie Biafore

PMP/ مهندس/ نویسنده پرفروش ترین کتابها "بانی بیافور" بیش از 25 سال سابقه ساخت و توسعه نرم افزار و مدیریت پروژه دارد. "بانی بیافور" یک حرفه ای در مدیریت پروژه (به اختصار PMP) و مهندسی است با بیش از 25 سال سابقه مدیریت ساخت و توسعه و اجرای پروژه هایی درحوزه های مخابرات، صنایع همگانی و صنایع IT. وی همچنین بیش از 25 کتاب برنده جایزه نوشته است، از جمله میکروسافت پروژه 2013: راهنمای گمشده، مدیریت موفق پروژه ( برنده جایزه سال 2012 در رقابت بین المللی STC 2012)، کتاب های جیبی 2015: راهنمای گمشده 2015 (راهنمای رسمی تعلیم برای Quickbookها)، و کتاب مربی مدیریت پروژه شما. رمان او، به نام Fresh Squeezed هم اکنون در آمازون و سایر مراکز تجاری در دسترس است. او همچنین وقتی پشت کامپیوترش نباشد ، خدمات مدیریت پروژه و مستند سازی فنی ارائه می کند، وی با دو سگ کوهی اش در کوه پیاده روی می کند، کلاس های رقص هوایی می رود، و غذاهای ماهرانه ای می پزد. می توانید او را در LinkedIn به آدرس https://www.linkedin.com/in/bonniebiafore پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Bob McGannon - Image of Author Bob McGannon

Bob McGannon

باب مک گانون برنامه های مدیریت پروژه را در 3 قاره راه اندازی کرده است. او متخصص PMP و مشاور PRINCE2 است. باب مک گانون معاون رئیس Mindavation در ایالات متحده و مدیر Mindavation Pty Ltd در استرالیا است. هر دو این سازمان های مشاوره ای با ارائه مشاوران ، کارگاه ها و مربیگری بر افزایش قابلیت های کسب و کار در پورتفولیو، برنامه ها و فضای مدیریت پروژه تمرکز می کنند. باب متخصص در برنامه استراتژیک و مدیریت پورتفولیو است و کمک کرده است تا ادارات مدیریت پروژه را در سه قاره متفاوت ایجاد کنند. او 25 سال از IT، مدیریت پروژه و تجربه تجزیه و تحلیل پروژه دارد، 18 سال از آن با شرکت IBM همکاری داشته است. تجربه مدیریتی او شامل برونسپاری فناوری، اندازه گیری و کیفیت تحویل IT، تجزیه و تحلیل کسب و کار و مدیریت پروژه کلی است. باب در سطح بین المللی کار کرده است و نقش مهمی در توسعه برنامه های تجاری بین المللی در استفاده در ایالات متحده و اروپا دارد و اخیرا در مشاغل مشاوره ای با Medicare در Canberra مشغول به کار بوده است. او تیم های پروژه ای را حتی به تعداد 460 نفر مدیریت کرده است و یک بار به عنوان مدیر تحویل IT برای IBM، پشتیبانی از American Express را انجام می دهد. باب به عنوان یک مدیر پروژه حرفه ای ، توسط موسسه مدیریت پروژه، مدیر پروژه اجرایی با آی بی ام و مربی مدیریت پروژه خبره ، برای شرکت بوئینگ گواهی شده است. او همچنین گواهینامه شاغل را در روش مدیریت PRINCE2 دارد و مقالاتی که در سطح بین المللی منتشر شده است، نوشته است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John Ullmen - Image of Author John Ullmen

John Ullmen

دکتر جان اولمن یک مربی اجرایی و استاد دانشکده مدیریت دانشگاه UCLA است. جان اولمن، دارای دکترای حرفه‌ای، یک مربی اجرایی بین‌المللی است که بر MotivationRules.com نظارت می‌کند و در دانشکده مدیریت دانشگاه UCLA اندرسون تحصیل می‌کند، جایی که دوره او در ارتباط بین فردی توسط دانش آموزان به عنوان یکی از ۱۰ تجربه برتر در برنامه فارغ‌التحصیلی خود انتخاب شده‌است. دکتر اولمن، یک سخنران اصلی در مورد نحوه تاثیر گذاری بر نتایج بدون توسل به قدرت یا اتکا به پاداش‌ها و مجازات‌ها است. آخرین کتاب او، (Real Influence: Persuade without Pushing and Gain without Giving In (Amacom, 2013 در بسیاری از زبان‌ها چاپ شده‌است، و به عنوان یکی از ۳۰ کتاب برتر در کسب‌وکار برای سال ۲۰۱۳ توسط Soundview Executive Book Summaries انتخاب شد. با استفاده از طیف گسترده ای از صنایع ، مشتری های وی شامل رهبران صنعت مانند: Apple, Bain & Co., Cisco, Deloitte, Disney, Genentech, Frito-Lay, Johnson & Johnson, Merrill Lynch, NASA, Nike, Oreck, Raytheon, St. Jude Children's Research Hospital, UBS, Verizon, Yamaha و بسیاری دیگر بوده اند. دکتر اولمن، همچنین با تیم‌های رهبری ارشد کار می‌کند و یکی از برنامه‌هایی که او برای یک شرکت جهانی پیشرو ایجاد کرد، در مطالعه موردی مدرسه کسب وکار هاروارد درباب تغییر استراتژیک موفق و سرمایه انسانی مورد استفاده قرار گرفت. وی لیسانس خود را از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده ، کارشناسی ارشد سیاست عمومی را از دانشگاه هاروارد و دکترای رفتار سازمانی را از UCLA دریافت کرد. وی فعالیت خود را به عنوان افسر در نیروی هوایی ایالات متحده آغاز کرد، که در آن در یک برنامه اطلاعاتی فوق سری جهانی و بعدها در مرکز آکادمی نیروی هوایی ایالات‌متحده برای توسعه منش و رهبری خدمت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Doug Rose - Image of Author Doug Rose

Doug Rose

Doug Rose متخصص مربیگری سازمانی، آموزش و مدیریت تغییر است. او بیش از 20 سال است که با تکنولوژی و آموزش سازمانها را تغییر داده است. او به چندین مشتری Fortune 500 کمک می کند تا فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود بخشیده و به بهبود بهره وری و تحویل کمک کنند. آخرین کتاب او Leading Agile Team است. او همچنین دوره های پر جنب و جوش و جذاب در دانشگاه شیکاگو، دانشگاه سیراکیوز، دانشگاه اموری و دانشگاه ویرجینیا را آموزش می دهد. داگ دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت اطلاعات و مدرک دکترای (JD) است. او مدرک حرفه ای مدیریت پروژه (PMP)، مدرک معتبر حرفه ای (Agile Certified Professional (PMI-ACP و Certified ScrumMaster (CSM) و (Certified Scrum Professional (CSP و (CompTIA Certified Technical Trainer (CTT+ و همچنین Cloudera Certified Developer برای آپاچی (Hadoop (CCHD است. شما می توانید او را آنلاین در شرکت Doug مراجعه کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Chris Croft - Image of Author Chris Croft

Chris Croft

کریس کرافت، رهبر فکری، بیش از 80،000 نفر را در مدیریت و رهبری پروژه آموزش داده است. کریس همچنین آموزش های مربوط به مدیریت زمان و مذاکرات را ارائه کرده است و دو میلیون نفر را در Lynda.com و Learning LinkedIn آموزش داده است. او دارای یک سابقه عملیاتی درخشان است، با کسب مدرک مهندسی از کمبریج، واجد شرایط به عنوان یک مهندس ارشد و 10 سال به عنوان مدیر ارشد در تولید کار می کند. او مدرک MBA را به دست آورد و چهار سال قبل از شروع شرکت آموزشی خود در سال 1974 به عنوان مدرس دانشگاه در مدرسه کسب و کار دانشگاه بورنموث مشغول به کار است. از آن زمان، او به عنوان سخنران به طور مداوم سخنرانی کرده است و راهنمایی های ایمیلی رایگان خود را به بیش از 20،000 نفر ارسال کرده است. وب سایت او، www.chriscroft.co.uk، یک ایمیل رایگان آموزشی در ماه، و راهنمایی های فوری رایگان ارائه می دهد. کریس همچنین بسیاری از برنامه های آیفون و اندروید رایگان را ایجاد کرده است، مخصوصا برنامه شغل خود را برای آن و برنامه روزانه Happiness Tips خود. مدیریت BookTime او در آمازون و بیشتر کتابفروشی ها موجود است. او دارای 11 مینی کتاب راهنمای سریع در www.lulu.com و در فروشگاه Kindle Amazon است و اخیرا The Book of Happiness برای Kindle و همچنین Management Vegetables را منتشر کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John Riopel - Image of Author John Riopel

John Riopel

جان ريپل بيش از بيست و پنج سال تجربه را به عنوان مدير برنامه / پروژه در خدمات و صنايع دولتي، اجراي و مديريت پروژه هاي داخلي، تجاري و دولتي تجربه کرده است. او حرفه اي مايکروسافت در پروژه مديريت پروژه است و يک حرفه مديريت پروژه (PMP) است. او مهارت هاي مديريت برنامه / پروژه را به نيروي دريايي، ارتش، فدرال و مدني، همراه با بخش هاي بانکي، ارتباطات راه دور، خرده فروشي و سرگرمي و ساير مشتريان تجاري ارائه داده است. او دوره هاي آموزشي در مورد نظريه مديريت پروژه را برگزار مي کند و مشاوره گسترده اي را در زمينه استفاده از ابزار و تکنيک هاي مديريت پروژه انجام مي دهد. او فعالانه در هيئت مديره گروه مايکروسافت پروژه (MPUG) و بخش PMI CMass شرکت کرده است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Claudine Peet - Image of Author Claudine Peet

Claudine Peet

کلودین پیت، موسس و مالک IT Explained، یک شرکت مشاوره آموزشی مستقر در Southampton انگلستان است. او مشاوره و ارزیابی الزامات آموزش را ارائه می‌دهد، مواد آموزشی را توسعه می‌دهد و دوره‌های آموزشی مناسب را ارایه می‌کند. او آموزش در مایکروسافت آفیس و مایکروسافت پروجکت، MSP، PRINCE۲، مدیریت تغییر، مدیریت پروژه، مهارت‌های مشارکتی، مهارت‌های نوشتن گزارشهای موثر، مهارت‌های مدیریتی، مهارت‌های مذاکره، مدیریت زمان، و مدیریت استرس، همچنین آموزش مربیان و آموزش مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات را ارایه می‌دهد. او در پروژه و مدیریت برنامه ریزی برای چند سال پیش از پرداختن به آموزش، کار می‌کرد و برای ارائه دهندگان بزرگ آموزشی مانند KnowledgePool, Bray Leino, Maven Training, New Horizons, Spring IT, Parity, Insight Training, Silicon Beach Training, Advantage Learning, و Active Learning با تجربه گسترش‌یافته از MOD تا دولت محلی و بخش خصوصی، کار کرده‌است. در سال ۲۰۰۰، کلودین گواهی‌نامه TAD را از سوی موسسه آموزش مربیان فن‌آوری اطلاعات به دست آورد، که مربیان را به چگونگی تعامل با یادگیرندگان با نمایندگان آموزش می دهد. او در سال ۲۰۰۶ از APM Group عنوان مربیگری PRINCE۲ را به دست آورد. او همچنین یک مدرک کارشناسی مدیریت تغییرات و گواهینامه مربیگری معتبر در مدیریت برنامه‌های موفق (Managing Successful Programmes (MSP و PRINCE۲ مدیریت تغییر، و APMP دارد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Daisy Lovelace - Image of Author Daisy Lovelace

Daisy Lovelace

دکتر دیزی لاولیس استاد دانشکده تجارت Kelley است. پیش از پیوستن به دانشکده در دانشکده تجارت Kelley، -مدرسه کسب و کار دانشگاه ایندیانا- او به عنوان مدیر توسعه و برنامه نویسی در دانشگاه ویرجینیا کار میکرد و در آنجا مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را به دست آورد. او همچنین در دانشگاه پرینستون و دانشگاه SungKyunKwan در کره تدریس کرده است. تخصص او شامل ارتباطات استراتژیک، سخنرانی عمومی، توسعه اجرایی، برتری فراگیر و رهبری تیم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Oliver Yarbrough - Image of Author Oliver Yarbrough

Oliver Yarbrough

اولیور یاربووی، یک PMP ، نویسنده ، مربی و متخصص در مدیریت پروژه و بازاریابی استراتژیک است. اولیور پس از یک کارآفرینی بسیار کارآمد که او را از سالن های شرکت آمریکایی به کارهای مربوط به امور خاورمیانه و فراتر از آن منتقل کرد، در زمینه بازاریابی B2B، فروش و تجربه مدیریت پروژه ، به منظور توانمند ساختن سازمان ها و متخصصان برای ایجاد روابط سریع و کوتاهتر چرخه فروش، اجرای پروژه های بهتر و افزایش سود. او بینش های جدیدی را ارائه می دهد و مخاطبان و مشتریانش را تشویق می کند که با شیوه جذاب سرگرم کننده و به سبک خود عمل کنند. او با همکاری تجربه های خود در زمینه ایجاد و مدیریت روابط حرفه ای برای برخی از بزرگترین شرکت های جهان، از جمله Lucent Technologies، Staples و Sprint، همراه با سرمایه گذاری های موفقیت آمیز خود، با آنها همکاری میکند. اولیور دارای مدرک کارشناسی ارشد از مدرسه فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در کالج بابسون است (برنامه MBA در رتبه بندی کارآفرینی در 24 سال متوالی توسط خبرنامه و گزارش جهانی آمریکا). او یکی از اعضای سابق هیئت مدیره و بازاریابی و عضو انجمن فناوری گرجستان (TAG) است. او اخیرا دوره خود را به عنوان ایب رئیس انجمن مدیریت امور قرارداد (NCMA)، فصل آتلانتا، به پایان رسانده است. او امروز عضو فعال موسسه مدیریت پروژه (PMI) است. اولیور همچنین دارای مدیریت شراکت در Rainmaker Growth Partners است. او در مجله "People on the Move" در آتلانتا برجسته شده است. اولیور را می توان در OliverYarbrough.com یافت. در یک یادداشت شخصی ، اولیور علاقه شدیدی به شکوفایی فرهنگی جهانی دارد . او عاشق سفر و یاد گرفتن آداب و رسوم از مردم محلی است که او را ملاقات می‌کند . او شانس زندگی ، کار ، و کشف چنین مکان‌های جذابی را در آفریقای جنوبی ، آسیا ، آمریکای جنوبی ، آمریکای مرکزی ، عربستان‌سعودی و کانادا داشته‌است . در حال حاضر ، او در آتلانتا ، جورجیا و در آتلانتا زندگی می‌کند ، جایی که او در ساخت و ساز حرفه ای و اجتماعی شهر، داوطلبانه با سازمان های غیر انتفاعی، نظارت بر رویدادها و به طور منظم شبکه ها فعالیت می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Harrison Ferrone - Image of Author Harrison Ferrone

Harrison Ferrone

هریسون فرون یک مهندس نرم افزار تجربه محور ، توسعه دهنده ی بازی ، کارشناس تکنولوژیست خلاق و Scrum Master معتبر و دارای گواهینامه می باشد که خارج از برلین در آلمان مشغول به فعالیت می باشد. او از روی اپلیکیشن های موبایل و پروژه های بازی به عنوان یک برنامه نویس آزاد برای یک استارتاپ مستقل و یک کمپانی اقتصادی پیشروی صنعتی مشغول به کار بوده است. تمرکز اصلی اش بر Swift , سی شارپ است، هر چند وی این اواخر حوزه ی فعالیتش را در ++C و Unreal Engine 4 نیز گسترش داده است. هنگامی که وی به کدگذاری مشغول نیست یا چیزی مطالعه نمی کند، میتواند دست از کار کشیده و به فعالیت مورد علاقه اش بپردازد. او به دنبال زنده نمودن احساس طلایی دوران hip-hop میرود و در بعد از ظهرها به همراه دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John Johnson - Image of Author John Johnson

John Johnson

جان جانسون یک اقتصاددان حرفه ای، نویسنده و سخنران است. او به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت Edgeworth Economics، خدمات مشاوره ای اقتصادی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. دکتر جانسون به خاطر توانایی در توضیح مفاهیم بسیار پیچیده ، در یک روش ساده و روشن ، در سطح بین المللی شناخته شده است و این مهارت را در مشاوره، نوشتن و صحبت کردن بکار میبرد. در Edgeworth، دکتر جانسون گواهی مشاوره و کارشناسی را برای مشتریان فورچون 100، گروه های تجاری و سازمان های دولتی ارائه می دهد. در کار حقوقی، او شرکت ها و مشاوران خارجی را در استفاده مناسب و تفسیر مجموعه داده های پیچیده ، هدایت می کند و به عنوان متخصص گواهی در برخی از موارد حقوقی بسیار رده بالا شرکت کرده‌است. در بخش تجزیه و تحلیل کسب و کار، دکتر جانسون کمک می کند تا شرکتها ، مجموعه داده های پیچیده داخلی خود را به اطلاعات استراتژیک و عملی در سراسر مجموعه ای از تنظیمات کسب و کار از جمله منابع انسانی، مالی، بازاریابی، تولید و هوش کسب و کار، تبدیل کنند. هر دو جنبه نیاز به درک و استفاده صحیح از مجموعه پیچیده داده‌ها را دارند. او این مهارت را به مقالات و سخنرانیهای خود اعمال می کند، جایی که وی به مخاطبان کمک می کند تا از شایع ترین مشکلات مردم ، هنگام مواجه شدن با داده ها جلوگیری کنند، به طوری که آنها می توانند مصرف کنندگان داده ها را با اعتماد و اطمینان بیشتر مورد توجه قرار دهند و تصمیمات بهتر در زندگی حرفه ای و شخصی خود بگیرند. دکتر جانسون مجری دائمی در موضوعات اقتصادی و استفاده از داده ها است و همکار نویسنده EVERYDATA: "اطلاعات نادرست در داده های کوچکی که هر روز مصرف می کنید مخفی شده است". او همچنین مقالات متعددی را در زمینه تخصصش در زمینه های مختلف نوشته است. دکتر جانسون دکترا در اقتصاد را از موسسه فناوری ماساچوست و مدرک کارشناسی ارشد خود در اقتصاد با بالاترین امتیاز از دانشگاه راچستر دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dr. Shirley Davis - Image of Author Dr. Shirley Davis

Dr. Shirley Davis

دکتر شیرلی دیویس یک سخنران ، رئیس اجرایی شرکت و کارشناس مدیریت نیروی کار است. دکتر دیویس مدیر عامل شرکت SDS Global Enterprises، که یک شرکت راه حل توسعه استراتژیک است و راهبردهای چگونگی کار، هدایت و موفقیت در نیروی کار متنوع و جهانی را آموزش می دهد. او بیش از 20 سال تجربه را به عنوان مدیر اجرایی در مدیریت استعداد، استراتژی HR، توسعه رهبری و تنوع جهانی را دارد . او در چندین شركت جهانی Fortune 100، و همچنین با سازمان های دولتی، آموزش عالی و سازمان های اجتماعی مشغول به كار بوده است. اخیرا - به مدت هشت سال - او رئیس تنوع و گرایش بزرگ جهانی در بزرگترین انجمن منابع انسانی (سازمان مدیریت منابع انسانی) (SHRM) در جهان بوده است. او یک رهبر فکری است که به شدت به دنبال آن است، سخنران و مشاور اصلی ، و مربی اجرایی بین المللی، و نویسنده چندین کتاب است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Phil Gold - Image of Author Phil Gold

Phil Gold

فیل گلد یک متخصص آموزش و پرورش در سطح بالا است. فیل شور و شوق خاصی ، برای خدمت به سازمان‌ها از طریق رشد و توانمندسازی فرهنگ یادگیری دارد. او با استفاده از صدای خود برای کمک به ایجاد راه‌حل‌ها برای متناسب کردن نیازهای خود، معتقد است مهارت‌های ارتباطی قوی او به او این امکان را می‌دهد که این داستان را به شیوه‌ای به آن‌ها بگوید که به تقویت خرید و تعامل کمک می‌کند. فیل در برنامه‌ریزی استراتژیک با توانایی‌های ثابت ، به عنوان یک رهبر تیمی که با تیم‌های چند وظیفه ای بین کارکنان، سهامداران و فروشندگان کار می‌کند ، تجربه دارد. او می‌تواند انتقال مفاهیم فنی پیچیده به زبان ساده را خلاصه کرده و آن را به فرد یا به طور مجازی به زبان انگلیسی یا اسپانیایی تحویل دهد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Ruth Pearce - Image of Author Ruth Pearce

Ruth Pearce

روت پیرس به عنوان مربی آموزش دیده است تا رویای خود را برای کمک به دیگران در بهترین حالت خود دنبال کند. در ابتدا متقاعد شده بود که او عمدتا مربیگری 1: 1 را انجام می دهد، با گذشت زمان، روت قدرت گروه را کشف کرد و گروه مورد نیاز خود را برای راه اندازی In It Together Coaching جمع آوری کرد. او عاشق این است که تیم ها بتوانند در اوج کار کنند، و این عشق به راحتی گسترش یافت و شامل صحبت کردن، کارگاه ها و آموزش های گروهی شد. روت توسط Thinkers360 به عنوان یکی از 10 رهبر برتر فکری در زمینه سلامت روان و آینده کار و همچنین 25 نفر برتر در موضوع رهبری رتبه بندی شده است.

مشاهده پروفایل