تبدیل شدن به یک شکارچی شغلی موفق - Become a Successful Job Hunter

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک شکارچی شغلی موفق - Image of Learn Path Become a Successful Job Hunter
تبدیل شدن به یک شکارچی شغلی موفق Become a Successful Job Hunter
با مشاوره تخصصی مربیان حرفه ای و متخصصان کسب و کار ، تلاش های خود را برای جستجوی کار به حداکثر برسانید. خواه فارغ التحصیل کالج باشید یا دانشجوی آینده ، نحوه تدوین برنامه شغلی ، نوشتن رزومه ، جستجوی شغل و مصاحبه را بیاموزید. شما همچنین با دوره های تخصصی کسب و کار و نحوه شروع کار خود به درستی ، یک آغازگر برای زندگی حرفه ای دریافت خواهید کرد.
Become a Successful Job Hunter
Maximize your job search efforts with expert advice from career coaches and business professionals. Whether you're a college graduate or student looking ahead, learn how to craft a career plan, write a resume, search for a job, and nail the interview. You'll also get a primer for professional life with courses on business acumen and how to start your job off right.
مدت زمان: 10h 20m
تعداد دوره ها: 11
مجموع قیمت: (۱۹۵,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۳۶,۵۰۰
تعداد مدرسین: 8
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی شکار شغل برای College Grads - Image of Course Job Hunting for College Grads 27 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی شکار شغل برای College Grads

    Job Hunting for College Grads

    شما برای به دست آوردن مدرک دانشگاهی خود سخت تلاش کرده اید و اکنون وقت آن است که با اولین شغل تمام وقت خود ، این سالهای یادگیری را به خوبی استفاده کنید. این دوره به شما کمک می کند تا خود را برای یک شغل پس از فارغ التحصیلی قرار دهید که مطابق با نقاط قوت ، علایق و ارزش های شما باشد. در ادامه با الیز Gelwicks همراه باشید تا توضیح دهد که چگونه اهداف حرفه ای خود را شناسایی کنید ، به شبکه خود ضربه بزنید و فرصت های شغلی را پیدا کنید. مطمئن نیستید که بعد می خواهید به کجا بروید؟ الیز در مورد یافتن اشتیاق شما و اتصال آن به یک مسیر شغلی مشاوره ای ارائه می دهد. هنگامی که موقعیت مناسب را شناسایی کردید ، بیاموزید چگونه با ایجاد یک رزومه موثر ، صف آرایی منابع خود ، پرورش نگرش صحیح و مصاحبه با مصاحبه خود ، مدیران این استخدام را جلب کنید. با این نکات کوتاه می توانید مهارت های دنیای واقعی را که برای انتقال از دانشگاه به شغلی که همیشه آرزو داشتید ، فرا بگیرید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد یک برنامه شغلی - Image of Course Creating a Career Plan 41 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد یک برنامه شغلی

    Creating a Career Plan

    چشم انداز اشتغال می‌تواند بی‌ ثبات و ترسناک باشد. اما با داشتن یک برنامه شغلی مستحکم، شما در یافتن کار برای بقیه عمر خود آمادگی و مهارت خواهید داشت. یک برنامه کارآمد حرفه‌ای شامل دانستن نحوه تعیین، بیان و فروش برند شخصی شما است. در این دوره، دکتر Chaz Austin شما را از طریق مراحل اصلی برنامه ریزی شغلی، از شناسایی رویای کار و اشتیاق سودآوری شما به برندسازی و شبکه‌سازی، راهنمایی می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که این فرصت بعدی چه خواهد بود. اهداف یادگیری آشنایی با محل کار قرن 21 خود بازاریابی شناسایی اشتیاق درآمدزایی خود نحوه مصاحبه را خوب بلد باشید شبکه سازی جستجوی کار خود را مدیریت کنید دستمزد مذاکره تبدیل شدن به یک یادگیرنده مادام العمر

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی تبدیل کارآموزی به شغل - Image of Course Turning an Internship into a Job 30 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تبدیل کارآموزی به شغل

    Turning an Internship into a Job

    کارآموزی بهترین راه برای قرار دادن خود در مشاغل برتر در رشته خود است. کارآموز بودن می تواند حرفه شما را شروع کند یا آن را به ارتفاعات جدید برساند - بنابراین یافتن نقش مناسب بسیار حیاتی است. در این دوره ، Elise Gelwicks توضیح می دهد که چگونه می توانید دوره کارآموزی پیدا کنید و تجربه خود را به یک کار تمام وقت تبدیل کنید. بیاموزید که چگونه فرصت مناسب را شناسایی کرده و روند مصاحبه را ناخن بزنید. سپس راه های فراتر از آن را در دوره کارآموزی کشف کرده و شهرت حرفه ای خود را ایجاد کنید. به علاوه ، بدانید که چگونه می توانید تجربه کارآموزی خود را به یک نقش تمام وقت تبدیل کنید - یا شغلی در همان شرکت یا شغل انتقال مهارت های جدید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی نوشتن رزومه - Image of Course Writing a Resume 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی نوشتن رزومه

    Writing a Resume

    پیدا کردن یک کار عالی با نوشتن یک رزومه عالی شروع می شود، کاری که در مورد نقاط قوت شخصی و حرفه ای شما باشد. بیاموزید که چگونه رزومه ای بنویسید که برجسته باشد و کارفرمایان را مورد توجه قرار دهد. استیسی گوردون، بنیانگذار انكوباتور شغلی، كار خود را در زندگی خود قرار داده است تا به دیگران در یافتن مشاغل و ایجاد مشاغل رویاهای خود كمك كند. در این دوره، وی اصول نوشتن رزومه را برای متقاضیان کار، و همچنین برخی اصول جستجوی کار اضافی مانند شناسایی شرکت هایی که برای آنها کار می کنند و تعیین صلاحیت را مرور می کند. استیسی توضیح می دهد که چه چیزهایی را باید در رزومه بگنجانیم و حذف کنیم و چگونه استعدادها و بهترین کیفیت خود را به نمایش بگذاریم. با استفاده از مثالهای عملی، استیسی از طریق انتخاب قالب مناسب، متناسب سازی نیازهای شغلی و نوشتن رزومه های جایگزین که شامل اطلاعات خاص صنعت باشد، گام برمی دارد. در آخر، استیسی به شما نشان می دهد که در حالی که بر تجربه خود متمرکز هستید ، چگونه می توانید با برخی از نقاط دردناک رایج - مانند پرش از شغل، کمبود تجربه، یا شکاف های بیکاری - کنار بیایید. موضوعات شامل: - نحوه ارائه تجربه خود در رزومه را توضیح دهید. - مشخص کنید که غلط املایی در کجاها اشتباه نمی کند. - روش مناسب ارائه تاریخ اشتغال خود را در بخش تجربه حرفه ای خود بشناسید. - به یاد بیاورید که در کار سرگرمی به رزومه سنتی نیاز دارید. - توضیح دهید چه کاری می توانید انجام دهید تا خلا رزومه خود را پر کنید در صورتی که بیش از شش ماه بیکار هستید. - مزایای ارسال یادداشت تشکرآمیز دستی پس از مصاحبه را نام ببرید. - برخی از کارهایی را که می توانید انجام دهید برای شناسایی و از بین بردن پرچم های قرمز قبل از اقدام به کار، شناسایی کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی استراتژی های جستجوی کار - Image of Course Job Search Strategies 37 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی استراتژی های جستجوی کار

    Job Search Strategies

    در این دوره، نویسنده والری ساتون آخرین تکنیک ها را برای یافتن شغل کارآمد و موثر به اشتراک می گذارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه پروفایل و نام تجاری خود را توسعه دهید، در جستجوی موقعیت های تبلیغاتی و بدون تبلیغات باشید، با موفقیت برای گسترش حلقه خود کار کنید و با استخدام متخصصان همکاری کنید. والری شامل استراتژی هایی برای جهان آنلاین و آفلاین است. در طول راه، استراتژی های هوشمندی را پیدا کنید تا علایق شما را با جستجوی شما مطابقت داده و زمان خود را مدیریت کنید تا نتایج را به حداکثر برسانید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی لینکدین (2021) - Image of Course Learning LinkedIn (2021) 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی لینکدین (2021)

    Learning LinkedIn (2021)

    با استفاده از قدرت پلتفرم LinkedIn ، می توانید به یک شبکه گسترده از متخصصان ، شرکت ها و گروه ها در صنعت خود و فراتر از آن دسترسی پیدا کنید. در این دوره ، نحوه استفاده بهینه از حساب LinkedIn خود را کشف کنید. اولیور شینکتن را دنبال کنید زیرا او توضیح می دهد که چگونه یک نمایه عالی LinkedIn ایجاد کنید ، و به اشتراک می گذارد که چگونه شبکه خود را گسترش دهید ، به دنبال فرصت های شغلی جدید باشید ، به گروه ها بپیوندید ، به روزرسانی ها را به اشتراک بگذارید و به رهبری فکر خود بپردازید. به علاوه ، الیور تنظیمات حریم خصوصی و انواع حساب را جستجو می کند. پس از پایان این دوره ، ابزارهایی را برای رشد حرفه خود با استفاده از LinkedIn در اختیار خواهید داشت. موضوعات شامل: نحوه تنظیم حساب LinkedIn خود را در نحوه انتخاب صنعت بدانید. دو گزینه ای که برای نوشتن خلاصه مشخصات LinkedIn خود دارید را نام ببرید. توضیح دهید که LinkedIn چگونه مهارتهای شما را بر اساس تأیید لیست می کند. به یاد بیاورید با چه پیشنهادی در پروفایل های LinkedIn مقایسه می شود. سرویس پیام رسانی را در LinkedIn شناسایی کنید که به شما امکان می دهد فوراً با سایر کاربران آنلاین آنلاین ارتباط برقرار کنید. مزایای استفاده از حالت خصوصی را در LinkedIn بشناسید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی تسلط بر سوالات رایج مصاحبه - Image of Course Mastering Common Interview Questions 50 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تسلط بر سوالات رایج مصاحبه

    Mastering Common Interview Questions

    آماده شدن برای مصاحبه می تواند دلهره آور باشد. بیاموزید که چگونه به 10 سوال رایج مصاحبه ای که هنگام جستجوی کار جدید با آنها روبرو می شوید تسلط پیدا کنید. نکات ارائه شده در این دوره به شما کمک می کند تا پاسخ های معتبری تهیه کنید که تجربیات و اشتیاق شما به یک سازمان را به نمایش بگذارد. برای هر سوال ، والری ساتن ، مربی حرفه ای ، دلیل مصاحبه کننده را از شما می پرسد و سپس بهترین پاسخ را به شما ارائه می دهد. وی همچنین مشاوره ای برای متناسب کردن پاسخ شما با نقشهای سطح ابتدایی یا شغل میانی ارائه می دهد. در هر فصل، ما سناریوهای نقش آفرینی را برای نشان دادن سوالات - و پاسخ ها - در عمل ارائه می دهیم. موضوعات شامل: از نقاط قوت خود بگویید از نقاط ضعف خود بگویید چرا به شرکت ما علاقه مند هستید؟ چرا شرکت قبلی خود را ترک کردید؟ به من بگویید که چگونه شرایط سختی را پشت سر گذاشتید چه سوالاتی دارید؟

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی داشتن گام های آسانسوری - Image of Course Giving Your Elevator Pitch 13 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی داشتن گام های آسانسوری

    Giving Your Elevator Pitch

    مهم این است که فقط در همان چند دقیقه ای که با مربیان، مشتریان یا حتی دوستان بالقوه خود می گذرانید، احساس خوبی ایجاد کنید. در این دوره کوتاه، دکتر Todd Dewett نویسنده و مربی بازرگانی توضیح می دهد که چگونه به دیگران بگویید چه کاری انجام می دهید و در مدت زمان کوتاه با "گام آسانسور" شخصی تأثیر به یاد ماندنی ایجاد می کنید. در کمترین زمان اتصال خود را به حداکثر برسانید و از شروع کار شروع به ایجاد موارد ارزشمند در شبکه خود کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی مذاکره در مورد پیشنهاد شغلی خود - Image of Course Negotiating Your Job Offer 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مذاکره در مورد پیشنهاد شغلی خود

    Negotiating Your Job Offer

    دریافت پیشنهاد شغلی زمانی برای جشن گرفتن است، اما مهم است که متوقف شوید و بپرسید: "پیشنهاد من شامل چه مواردی می شود و درباره چه چیزی می توان مذاکره کرد؟" در این دوره، مربی حرفه ای کریستین دی دوناتو به متخصصان کمک می کند تا بفهمند چگونه پیشنهادات شغلی خود را محک بزنند و مطمئن شوند که به خواسته خود می رسند. او نحوه پاسخگویی به سوالات کلیدی (مانند "حقوق فعلی من چقدر است؟")، درک اینکه کدام بخش از پیشنهاد قابل مذاکره است و ارائه پیشنهاد متقابل را توضیح می دهد. او همچنین به شرایط خاصی مانند اهمیت مذاکره در مورد اولین پیشنهاد شغلی شما، چالش هایی که اغلب زنان در مذاکرات با آن روبرو هستند، و مذاکره در مورد موقعیت جدید در سازمان کنونی شما می پردازد. اهداف یادگیری موقعیت و محدوده حقوق را تجزیه و تحلیل کنید. آنچه را از یک موقعیت جدید می خواهید مشخص کنید. پیشنهاد شغلی را ارزیابی کنید. تاکتیک ها و افسانه ها را برای مذاکره درباره حقوق مشخص کنید. برای مذاکره در شرایط خاص آماده شوید. بهترین روش اطلاع رسانی در کار قدیمی خود را ارزیابی کنید.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی توسعه هوش تجاری - Image of Course Developing Business Acumen 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی توسعه هوش تجاری

    Developing Business Acumen

    داشتن هوش تجاری به معنای درک نحوه عملکرد کسب و کار شما است. اگر علاقه مند به ارتقاء در یک سازمان هستید، باید بدانید مزیت رقابتی سازمان شما چیست، چه چیزی عملکرد را افزایش می دهد و چگونه در برابر سایر سازمان ها رقابت می کنید. این دانش به شما کمک می کند تا هنگام تصمیم گیری در مورد تجارت قضاوت خوبی داشته باشید. در این دوره، مایک فیگلیولو، متخصص رهبری، متداول ترین موضوعات و اصطلاحات تجاری را که باید با آنها آشنا باشید، توضیح می دهد - مدل های تجاری، مالی، استراتژی، فروش و بازاریابی، تحقیق و توسعه، P&L، EBITDA و سایر مفاهیم کلیدی. او شما را از طریق مجموعه ای از سوالات راهنمایی می کند که به شما در درک بهتر کسب و کار شما کمک می کند، مانند: مشغول چه کاری هستید؟ بازار شما چیست و رقابت شما با کیست؟ کسب و کار شما چه مشکلی را حل می کند؟ محصولات و خدمات شما چگونه ایجاد می شود؟ استراتژی های قیمت گذاری و رشد شما چیست؟ چگونه عملکرد را اندازه گیری می کنید؟ با در دست داشتن پاسخ ها، می توانید مطمئن باشید که از دانش کافی برای تصمیم گیری های مناسب برای کسب و کار خود برخوردار هستید. اهداف یادگیری تعریف و توضیح مهارت های تجاری انواع افق های رشد را شرح دهید. عناصر مهم شناخت کسب و کار خود را مشخص کنید. تاثیر تغییرات قیمت بر سود را توضیح دهید. روشهای متداول رشد را ذکر کنید. خط لوله ابتکار خود را ارزیابی کنید. شرایط مشترک تجاری را تعریف کنید. روندها و محیط رقابتی خود را ارزیابی کنید.

  • 11
    دوره آموزشی دوره آموزشی موفقیت در شغل جدید - Image of Course Succeeding in a New Job 27 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی موفقیت در شغل جدید

    Succeeding in a New Job

    موفقیت در یک شغل جدید با یک بنیاد خوب، یک استراتژی موثر، و نگرشی با فروتنی شروع می‌شود. دکتر Chaz Austin چهارده نکته عملی برای ایجاد یک پایه محکم و شکوفایی در هنگام ایفای نقش جدید و پیوستن به یک شرکت جدید به اشتراک می‌گذارد. از ایجاد اولین تصور خوب تا اندازه گیری عملکرد، تکنیک‌هایی را کشف کنید که می‌توانند مسیری برای موفقیت ایجاد کنند. در مورد ارزش یافتن مربیان، برقراری ارتباط موثر و ادغام با تیم جدید بیاموزید. او همچنین روشهای پرورش نگرش پرانرژی و متمرکز را پوشش می‌دهد. اهداف یادگیری برنامه ریزی برای کار جدید ایجاد انتظارات برای یک نقش جدید کارمند قابل اعتماد بودن اندازه گیری موفقیت عملکرد ایجاد روابط حرفه ای در محل کار یافتن مربیان دیدار با تیم توسعه یافته پیوند با هم تیمی های جدید حفظ ذهن مبتدیان

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Valerie Sutton - Image of Author Valerie Sutton

Valerie Sutton

والری ساتون یک رهبر فکری در زمینه نظریه شغلی و خدمات دانش‌آموزی در محیط‌های دانشگاهی است. والری به عنوان مربی شغلی با تجربه در بخش‌های MBA و تحصیلی تخصص دارد که در استفاده از فن‌آوری برای ایجاد " آگاهی شغلی " با مشتریان خود ، تخصص دارد. او به عنوان مدیر دفتر خدمات شغلی، نظارت بر خدماتی دارد که سالانه به بیش از 900 دانشجو در دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد ، ارائه میشود. تجربه قبلی او شامل Fox School of Business در Temple University، مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا و دانشکده تجارت اسمیت در دانشگاه مریلند است. والری صلاحیت Myers-Briggs Type، و ارزیابی CareerLeader و دانش ارزیابی Strengthsfinder را دارد. علاقه او در آموزش و توسعه افراد و تیم‌ها در مدیریت پیشرفت شغلی و درک نیازهای بازار است ، زیرا به استخدام و حفظ کارمندان مربوط می‌شود. از طریق استفاده از تئوری های حرفه ای و تکنیک های مربیگری، هدف او تدریس افراد در زمینه ابتکار عمل و موفقیت حرفه ای خود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد والری، به نمایه LinkedIn خود مراجعه کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Todd Dewett - Image of Author Todd Dewett

Todd Dewett

دکتر تاد دیوت سخنران، نویسنده و مربی برجسته در زمینه مهارت های رهبری و مهارت های زندگی است. دکتر Dewett یکی از قوی ترین صداهای جهان در فضای رهبری و مهارت های زندگی است. او به عنوان یک سخنران حرفه ای، الهام بخش است. به عنوان یک نویسنده، او آموزش می دهد. تاد ، پس از شروع کار خود با " Andersen Consulting " و "Ernst & Young"، به مدت ده سال به عنوان استاد مدیریت خدمت کرد، تا اینکه صحبت کردن و نوشتن به کارههای تمام‌وقت او تبدیل شد. او سخنران TEDx، مجله Top 100 سخنرانی رهبری، و دو بار ، اولین نویسنده در Lynda.com بوده است. آخرین کتاب او ، جوهر او را نشان می دهد: "داستانهایی درباره رهبری و زندگی". منحصر به فرد بودنش در رهبری، به نقل از نیویورک تایمز، BusinessWeek، Forbes، TIME و صدها موسسه دیگر بازگو شده است. او را آنلاین در www.drdewett.com ببینید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Oliver Schinkten - Image of Author Oliver Schinkten

Oliver Schinkten

اولیور شینکن یک سخنران ملی، مشاور، نویسنده و مدرس ویدئویی است. او متخصص در آموزش و تدریس است، متخصص در حمایت از معلمان به عنوان تلاش برای توانمند سازی دانش آموزان . اولیور به عنوان یک تسهیل کننده یادگیری پرشور در مورد اصلاحات آموزشی و انقلابی در آموزش و پرورش، معتقد است که هر دانش آموز را با آموزش واقعی، مرتبط، جذاب و شخصی که در آن یاد میگیرد که چگونه یاد بگیرند، و شخصیت خود را توسعه داده و یکپارچه کند، و الهام گرفتن برای تبدیل شدن به یک انسان آموزنده برای تغییر جهان ، در تمام طول عمر. او بنیانگذار AssistEd Shift و ComPassion Based Learning است و همچنین یکی از مؤسسین برنامه های انجمن ها در دبیرستان North Oshkosh است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Stacey Gordon - Image of Author Stacey Gordon

Stacey Gordon

استیسی آ. گوردون موسس و مدیر عامل Rework Work است. Rework Work دیدگاه کل نگرانه را برای بازسازی آنچه که در مورد کار نیست ارایه می‌دهد. به عنوان یک مشاور تنوع، با استخدام متخصص، نه تنها متخصصان را از طریق outplacement راهنمایی می‌کند، بلکه استراتژی‌های جستجوی شغلی را توسعه می‌دهد تا به شما کمک کند شغلی را انتخاب کنید که دوست دارید، اما او همچنین به شرکتها نیز کمک می کند تا از طریق کارگاه ها و ارائه ها ، کارفرمای مورد نظر شما باشند. سابقه حرفه‌ای او در زمینه حمایت از ابتکار عمل برای تنوع، با کار خود در جذب نیرو در Prudential آغاز شد، جایی که او یکی از ماموران استخدام کنندگان برتر در ساحل غربی بود. او برنامه‌هایی را برای آنچه در حال حاضر برای موفقیت در جهان طراحی شده‌است توسعه داد، اولین بخش حرفه‌ای انجمن ملی مدیریت اجرایی زنان را تاسیس کرد، برای موفقیت مدیر اجرایی سازمان ملی به کار گرفته شد و به کارش در تنوع در MUFG Americas - یکی از بزرگ‌ترین موسسات مالی دنیا- ادامه داد. استیسی در هیئت مدیره Los Angeles chapter انجمن ملی آمریکایی های آفریقایی در منابع انسانی به عنوان COO و سپس به عنوان رئیس و همچنین به عنوان مدیر یادگیری و توسعه حرفه ای در انجمن منابع انسانی ، بزرگترین وابسته SHRM در کشور فعالیت داشته است. او نویسنده کتابی با عنوان "مصاحبه موفق" است: ۹۹ پرسش برای پرسش و پاسخ و سه دوره آموزشی در این زمینه با عنوان منابع انسانی: تنوع استخدام، سوگیری ناخودآگاه، و نوشتن یک رزومه. استیسی، یک مشاور و استراتژیست حرفه‌ای، مقالاتی مربوط به شغل و تنوع را نوشته و محتوای آن را برای Essence, Black MBA Magazine, Forbes.com, Monster.com و چندین وبلاگ مرتبط با حرفه ارایه کرده‌ است. او همچنین در یک بخش شغلی در FoxBusiness.com ظاهر شد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Dr. Chaz Austin - Image of Author Dr. Chaz Austin

Dr. Chaz Austin

دکتر چاز آستین، یک مرجع شناخته شده در زمینه بسته بندی و بازاریابی شغلی است. دکتر چاز مراجعان خود را به سمت خودآموزی سوق می دهد ، یک مهارت اجباری در محل کار امروز. وی همچنین کارگاههای آموزشی را برگزار می کند و دوره هایی را برای افراد در طیف گسترده ای از صنایع و در هر مرحله از مشاغلشان برگزار می کند - از کسانی که اخیراً از مدرسه فارغ التحصیل شده اند تا افرادی که ده ها سال در نیروی کار بوده اند و دوباره مشغول مراقبت هستند. دکتر چاز دارای مدرک دانشگاهی مدیریت ارشد از دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه Pepperdine University's Graduate School of Education and Psychology است. او دو کتاب در مورد خود بازاریابی و چگونگی رفتار با خود مانند یک بیزنس نوشته است. جدیدترین کتاب او "101 راه برای یافتن کار است" و "یافتن کار برای بقیه شغل خود را ادامه دهید! در دانشکده آکادمی" . دکتر چاز به عنوان مدیر توسعه شغلی مؤسسه نوازندگان خدمت کرده است. متخصص منابع شغلی برای دانشجویان مشاغل و فارغ التحصیلان دانشگاه Woodbury؛ مدیر توسعه MBA و روابط کارفرما در دانشکده تجارت و مدیریت دانشگاه Pepperdine؛ و مدیر قرارگیری در Video Symphony است. وی همچنین استاد دانشگاه بود که دوره های گسترده ای را در زمینه مشاغل و ارتباطات ، متخصص در امر آموزش شغلی تدریس می کرد و مقالات خود را به انجمن ملی MBA زنان ، انجمن ارتباطات تجاری ، شورای ملی آموزش نیروی کار ، انجمن مربیان و محققان ، کنفرانس بین المللی آموزش و یادگیری دانشکده ها ، انجمن قرارگیری در کالیفرنیا و کنفرانس جهانی رهبری و مدیریت، ارائه داده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت chazaustin.com مراجعه کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Christine DiDonato - Image of Author Christine DiDonato

Christine DiDonato

کریستین دیدوناتو، بنیانگذار انقلاب شغلی، یک مبتکر در توسعه کارکنان و رهبری است. کریستین به عنوان رئیس سابق استعدادهای سونی الکترونیکس، یکی از 25 شرکت فوربس که در آن هزاره ها بیشتر می خواهند در سال 2015 کار کنند، اشتیاق و تحقیقات خود را بر جذب، مربیگری و توسعه جوان ترین نسل کارکنان سازمان متمرکز کرد. تبدیل شدن به نسل بعدی رهبران کریستین به عنوان یک متخصص برجسته جهانی در توسعه رهبران نوظهور، نیاز به ارائه راه حل های ملموس و قابل اندازه گیری را برای سازمان ها تشخیص داد. برای رهایی مدیران از تحمل 100% بار حل شکاف نسلی، او AccelerateME™ را ایجاد کرد، یک ابزار بازخورد منحصر به فرد که به طور خاص برای متخصصان جوان امروزی طراحی شده است تا مالکیت بیشتری بر اقدامات خود در محل کار داشته باشند. کریستین یک تسهیل کننده، سخنران و استراتژیست محل کار کارکشته و پیشرو است که با مشتریان شریک می شود تا فراتر از تئوری و آکادمیک حرکت کند و راه حل های ملموسی را ارائه دهد که چالش های نیروی کار جدید ما را برطرف کند. او به عنوان یک متخصص برجسته در زمینه خود شناخته می شود، همانطور که در کمک هایش به منابع رسانه ای محبوب مانند Inc.، Time، Money، Forbes، College Magazine، و USA Today و همچنین موسسه سرمایه انسانی و انجمن توسعه منابع انسانی دیده می شود.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Elise Gelwicks - Image of Author Elise Gelwicks

Elise Gelwicks

Elise Gelwicks به عنوان بنیانگذار Eleview به شرکت ها کمک می کند تا متخصصان جوان خود را حفظ و توسعه دهند. الیز تقریباً یک دهه است که در زمینه توسعه متخصصان جوان تخصص دارد. در کالج ، او شرکتی را تأسیس کرد که به دانشجویان کارشناسی کمک می کرد با استفاده از شبکه های خود ، کارآموزی های تابستانی را پیدا کنند. وی پس از کار در کیمبرلی-کلارک و مشاوره مدیریت ، Eleview را تأسیس کرد. Eleview به شرکت ها کمک می کند تا با راه اندازی کارگاه های آموزشی در زمینه مهارت های ضروری بین فردی و ایجاد برنامه های کارآموزی و پردازش سفارشی ، متخصصان جوان را ارتقا دهند. برنامه های Eleview افراد تازه وارد دنیای کار را برای موفقیت تنظیم می کند. الیز در نیویورک تایمز ، شیکاگو تریبون و ABC News حضور داشته است. وی سخنران متقاضی دانشگاه ها ، شرکت ها و کنفرانس ها است.

مشاهده پروفایل