تبدیل شدن به یک مدیر ارشد - Become a Senior Manager

-
1
31 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیآیا تا به حال احساس کرده اید که کار شما تأثیر زیادی ندارد، با وجود اینکه برای کمک به پروژه های مختلف خود را ضعیف کرده اید؟ اگر چنین است، ممکن است از عدم تمرکز رنج ببرید. در این دوره، مایک فیلیولو استراتژی هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به مدیران و تیم های آنها کمک کند تا با محدود کردن تمرکز آنها بر وظایفی که واقعاً اهمیت دارند، به کارهای خود به صورت استراتژیک نزدیک شوند. مایک نحوه تنظیم چشم انداز و مأموریت شما را بیان می کند و سپس این جهت جدید را به تیم خود می رساند. نحوه اجرای فرایندهای اولویت بندی منظم را که به شما کمک می کند حواس پرتی ها را حذف کنید، نحوه نه گفتن به کارهای خارج از مسیر، نحوه ارزیابی فرصت های جدید و موارد دیگر را بیاموزید. اهداف یادگیری فواید تمرکز در یک موقعیت مدیریتی را مشخص کنید. اهمیت برقراری ارتباط جهتها را به روشنی بررسی کنید. مراحل توقف کار خارج از مسیر را بشناسید. نحوه نه گفتن موثر را تعیین کنید. اصول اساسی برای ارزیابی فرصت های جدید را تجزیه کنید. مراحل بعدی را که پس از تنظیم تمرکز و بازنشانی برای پروژه ای با اولویت بالا انجام می دهید، بررسی کنید.
-
2
36 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبه عنوان یک رهبر، از شما انتظار می رود که کارهایی فراتر از مدیریت افراد انجام دهید. کارکنان و همکاران شما به عنوان یک متخصص موضوعی، یک مربی، عامل تغییر و موارد دیگر به شما نگاه می کنند. در این دوره، سارا کانادای، کارشناس رهبری، نقش های مختلفی را که رهبران ایفا می کنند - از مدیر تا انگیزه - بررسی می کند و استراتژی هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در تعادل موثر آنها برای موفقیت بیشتر کمک کند. کشف کنید که چگونه وظایف رهبری خود را ارزیابی کرده و بین هر یک به صورت یکپارچه حرکت کنید. اهداف یادگیری توضیح دهید که چرا برای رهبران مهم است که متخصصان موضوعی باشند. مسئولیت اصلی عامل تغییر را مشخص کنید. یک راه خوب برای افزایش دید به عنوان سفیر شرکت به یاد بیاورید. استراتژی ای را نام ببرید که ممکن است برای تبدیل شدن به یک بیننده واقعی از آن استفاده کنید. تعیین کنید که چقدر زمان برای هر نقش رهبری باید صرف شود.
-
3
20 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمدیریت رهبران جدید با مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها همراه است. حتی برجسته ترین مشارکت کنندگان فردی می توانند با بازکردن نقش جدید خود و مقابله با مسئولیت های افزایش یافته خود مبارزه کنند. در این دوره، نحوه حمایت و الهام بخشیدن به رهبران جدید را در هنگام ایجاد این گذار مهم بیاموزید. سارا کانادای، متخصص رهبری نشان می دهد که چگونه می توانید چشم اندازها و چالش های منحصر به فرد مدیران جدید خود را شناسایی کنید، انتظارات خود را برای انتقال آنها تعیین کنید، مربیگری و پشتیبانی ارائه دهید و شرایط مناسب را برای کمک به آنها ایجاد کنید. اهداف یادگیری دانستن اینکه چه کسی را مدیریت می کنید چالش های مشترک مدیران جدید تنظیم انتظارات ایجاد دستورالعمل های ارتباطی ارائه پشتیبانی مناسب دادن بازخورد مدل سازی رفتار
-
4
19 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبیاموزید که چگونه رهبران باتجربه را با نزدیک شدن به آنها با توازن مناسب قدرت و خودمختاری، به طور موثر مدیریت کنید. سارا کانادای، متخصص رهبری، راهنمایی ارائه می دهد که به شما کمک می کند طرز فکر آنها را درک کنید، انتظارات خود را مشخص کنید و حمایت مناسب را برای تقویت رفتارهای مثبت، ترک عادت های بد و درس گرفتن از خرد آنها ارائه دهید. از آنجا که آنها مجرب هستند، هدف ایجاد یک فضای مشارکتی است که به دستاوردهای قبلی آنها احترام می گذارد.
-
5
59 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمربیگری - مانند مدیریت - یک مهارت بصری نیست. این نیز یک راه حل مناسب برای همه نیست. برای تأثیرگذار بودن، مدیران و رهبران باید انواع روشهای کوچینگ را بیاموزند تا بتوانند نیازهای خاص تک تک کارکنان را برآورده کنند. مربی اجرایی لیزا گیتس به مدیران و رهبرانی که با کوچینگ مشکل دارند کمک می کند تا سه نوع اساسی را یاد بگیرند - مربیگری برای بهبود عملکرد، توسعه شغلی و تشویق افراد با عملکرد بالا - و استفاده از تکنیک های مختلف برای نتیجه گیری. او همچنین به شما کمک می کند تا از برخی از تله های مربیگری رایج اجتناب کنید و یک عادت کوچینگ را ایجاد کنید. سناریوهای موجود در این دوره به شما کمک می کند تا نحوه انجام درس ها را در محل کار بفهمید، آیا در حال آموزش برای بهبود خدمات به مشتریان، کمک به کارمندان در انتخاب مشاغل چالش برانگیز، یا حل و فصل تعارض با افراد دشوار هستید. اهداف یادگیری سه استراتژی برای ارزیابی فرد از نظر قابلیت کوچ پذیری ذکر کنید. عناصر اساسی قرارداد مربیگری را مشخص کنید. سه سطح مسئولیت پذیری را به خاطر بسپارید. بین سه سطح گوش دادن تمایز قائل شوید. استراتژی های مربیگری یک کارمند با عملکرد پایین را خلاصه کنید. استراتژی های مربیگری یک کارمند با عملکرد بالا را خلاصه کنید.
-
6
21 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسیرهبران بزرگ به سازمان خود در غلبه بر چالش ها و تغییر مسیر کمک می کنند. اما تغییر سخت است و هرکسی که تیمی را مدیریت می کند به یک دفترچه بازی اثبات شده نیاز دارد تا به آنها کمک کند تا کارکنان خود را با ایده ها و ابتکارات جدید تطبیق دهند. در این دوره، به مایک درزین - نایب رئیس راه حل های یادگیری در LinkedIn - بپیوندید، زیرا چارچوب ها و استراتژی هایی را برای هدایت تیم ها از طریق تغییرات قابل توجه برجسته می کند. در طول دوره، مایک بینش هایی را که از سال های رهبری خود بدست آورده است، از جمله نحوه برخورد با مقاومت های فعال (و مدیریت مقاومت های غیرفعال)، گرفتن چک های نبض، و مسئول دانستن افراد برای ایجاد تغییرات. پس از اتمام این دوره، شما مجهزتر خواهید شد تا سازمان خود را در تغییرات بزرگ و کوچک هدایت کنید.