تبدیل شدن به یک مدیر پرتفلیو - Become a Portfolio Manager

-
1
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسینمونه کارها استراتژی کسب و کار را به خط پایانی متصل می کند: محصولات و پروژه هایی که باید به نتایج تجاری برسند. بنیادهای مدیریت نمونه کارها برای مدیران پروژه، برنامه و محصول، و همچنین رهبران تجاری، که می خواهند هنر و علم مدیریت نمونه کارها را بیاموزند و هر بار موفقیت را به طور مکرر و قابل اعتماد به دست آورند، هدف قرار گرفته است. دقیقاً بدانید که سبد سهام-وسیله تحویل استراتژی از بالا به پایین-و چه چیزی نیست-تجمیع گزارش از پایین به بالا. مروری بر چرخه عمر نمونه کارها، از ایده پردازی و برنامه ریزی ظرفیت از طریق اجرا و تحویل. پیدا کنید که چه کسی نقش های مهم را ایفا می کند و چگونه پاسخگویی و توانمندسازی می تواند به نتایج بهتری برای کل تجارت منجر شود. در مرحله بعد، نحوه پیاده سازی مدیریت نمونه کارها و ادغام ابزارها و تکنیک های سایر حوزه های تجاری را بیاموزید. به علاوه، نحوه ارزیابی عملکرد و مدیریت "فراتر از پروژه" پس از تحویل را بیابید. اهداف یادگیری نحوه اتصال استراتژی با ارائه در مدیریت سبد را مشخص کنید. فرایند مدیریت هم ترازی را توضیح دهید. چرخه عمر نمونه کارها را تعریف کنید. کشف و تجزیه و تحلیل مشاغل در مدیریت سبد سهام. برنامه ریزی ظرفیت و قابلیت در مدیریت سبد سهام را بررسی کنید. انتخاب و اولویت بندی در مدیریت سبد سهام. عناصر مدیریت تغییر در مدیریت سبد سهام را بشناسید.
-
2
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبا مایک فیگلیولو، مشاور و مربی اجرایی بپیوندید تا او نحوه اجرای یک برنامه برنامه ریزی استراتژیک را در سازمان شما آشکار کند - فرایندی که می تواند سالانه تکرار شود و اطمینان حاصل می کند که از همه ذینفعان مربوطه دریافت می کنید. در این دوره، مایک به شما نشان می دهد که چگونه شایستگی ها، چشم انداز، ماموریت و فیلترهای استراتژیک اصلی سازمان خود را ایجاد و بیان کنید. با استفاده از این معیارها، او نحوه اولویت بندی ابتکارات رقابتی، نحوه تخصیص منابع برای حمایت بهتر از این ابتکارات و نحوه ترکیب همه این عوامل برای ایجاد یک برنامه استراتژیک قانع کننده را نشان می دهد. اهداف یادگیری اصول برنامه ریزی استراتژیک را تعریف کنید. شناسایی نیروهای مورد استفاده برای ارزیابی بازار نحوه انجام تجزیه و تحلیل SWOT را توضیح دهید. نحوه ایجاد اصول راهنما و تعیین اهداف را بیان کنید. توضیح دهید که فیلترهای استراتژیک برای چه مواردی استفاده می شوند. مراحل یک فرآیند برنامه ریزی استراتژیک را شرح دهید.
-
3
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبسیاری از سازمانها محصولات را با دهها یا حتی صدها تیم ارائه میدهند. برای این سازمانها، چرخاندن چند تیم agile فقط شروع است. در نهایت، آنها میخواهند رویکرد agile خود را افزایش دهند تا روی محصولات سطح سازمانی کار کنند - نوعی تغییر که چالشهای کاملاً جدیدی را ارائه میدهد. شرکت agile به طرز تفکر سازمانی متفاوتی همراه با نقشها و شیوههای جدید احتیاج دارد. فریمورکهای مختلف agile سازمانی وجود دارد که به شما در این تغییر و تحول کمک میکند، اما بزرگترین چالش شما تغییر دادن به این فریمورکها نیست. شرکت agile یک تغییر اساسی در نحوه تفکر بیشتر سازمانها درباره کارشان است. اگر تیمهای خود را برای این تغییر آماده نکنید، بعید است که فریمورک سازمانی موفق شود. به همین دلیل این دوره برای اولین بار در یک مجموعه چهار بخشی در زمینه agile شرکت است. در این دوره، مربی Doug Rose به شما کمک میکند تا پایه و اساس لازم را برای ایجاد این تغییر بنیادی سازمانی ایجاد کنید. ابتدا بیاموزید که چگونه فرهنگ سازمان خود را شناسایی کنید. فرهنگهای سازمانی انواع مختلفی دارند و هرکدام چالشهای خاص خود را ارائه میدهند. سپس، رویکردهای مختلف برای ایجاد یک تغییر گسترده سازمانی را ببینید. سرانجام، در مورد چالشهای مشترکی که تقریباً همه سازمانها هنگام راه اندازی شرکت agile با آن روبرو هستند، بیاموزید. اهداف یادگیری آنچه را که باید قبل از اجرای یک چارچوب وجود داشته باشد تشخیص دهید. یک استراتژی ساده برای پیاده سازی تغییرات سازمانی مشخص کنید. نوع فرهنگی را که برای اطمینان پیش می رود و به سلسله مراتب بستگی دارد ، نام ببرید. آنچه را در فرهنگ شایستگی اتفاق می افتد به خاطر بیاورید. فرهنگ سازمانی را توضیح دهید و نحوه ارتباط آن با تحول چابک را شرح دهید. رویکرد تغییر بدون ترس را تعریف کنید. هشت مرحله را در رویکرد 8 مرحله ای Kotter لیست کنید.
-
4
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیهمکاری و ارتباط عالی عناصر کلیدی هستند که به تیم های پروژه در دستیابی به نتایج موفق کمک می کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که اعضای تیم باید در پیچیدگی های بیشتر محیط های چند فرهنگی و فاصله فیزیکی با یکدیگر تعامل داشته باشند. با یادگیری نحوه درک افراد مختلف از فرهنگ های دیگر، می توانید همکاری و ارتباط را در تیم بین المللی خود تقویت کرده و شانس خود را برای نتایج مثبت پروژه افزایش دهید. در این دوره، مربی سام یانکلویچ تکنیک هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به مدیران پروژه کمک کند تا پروژه ها را در محیط هایی که بازیکنان تیم با فرهنگ، زبان و فاصله از هم جدا هستند، به طور مثر مدیریت کنند. نحوه برقراری ارتباط بهینه با تأمین کنندگان و مشتریان در شرایط جهانی، نحوه تأثیر فاصله قدرت بر تصمیمات و اجرا، نحوه ایجاد اعتماد در زمانی که افرادی که با آنها کار می کنید دور است و موارد دیگر را بیاموزید. اهداف یادگیری توضیح دهید که چگونه رفتار رهبری باعث همکاری قوی بین اعضای تیم می شود. سه مهارت را ذکر کنید که به تیم ها کمک می کند با موفقیت همکاری کنند. برخی از تأثیرات منفی که زبان، فرهنگ و فاصله می تواند بر یک پروژه داشته باشد نام ببرید. تعیین کنید که چگونه می توانید تأثیر مناطق زمانی را بر همکاری کاهش دهید. تفاوتهای افراد با زمینه بالا و افراد با زمینه پایین را تشخیص دهید. اصطلاحات "تک رنگ" و "چند ساله" را تعریف کنید.
-
5
18 دقیقه بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتوانایی انجام کارهای بیشتر با کارهای کمتر ، یک مهارت بسیار ارزشمند در هر سازمانی است و نه فقط در زمان خرابی. در این دوره ، دکتر تاد دوئت به شما کمک می کند تا منابع خود را با ارزیابی منابع حرفه ای خود (شبکه شخصی ، تخصص ، اطلاعات و دسترسی به منابع مالی) ارزیابی کنید و نحوه تصمیم گیری در مورد زمان و نحوه استفاده از آنها را توضیح می دهد. او همچنین در مورد ایجاد عادات برای پرورش تدبیر ، مانند پرسیدن سوالات مناسب و ایجاد شبکه خود در طیف وسیعی ، مشاوره می دهد.
-
6
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتقریبا همه سازمانها امروزه با یک محیط در حال تغییر مداوم مواجه هستند. تغییر دیگر یک انتخاب نیست؛ این نیاز به انجام کسبوکار است. الهام بخشیدن و مدیریت تغییر، شغل کلیدی یک رهبر است. رهبری تغییرات موثر، میتواند تفاوت بین سازمانی را که غافلگیر شده و مجبور به واکنش به تغییر است و یک سازمان که آمادگی برای سازگاری را دارند را، ایجاد کند. در این درس، رهبران میتوانند زمینه بزرگتری برای تغییر و نقش خود، در این تبدیل را یاد بگیرند. مدرس Gary Bolles به شما کمک میکند که یک طرز فکر تغییر، ایجاد کنید، مهارتهای درست را کسب کنید، و به افراد و تیمهای در سرتاسر سازمان کمک کنید تا تغییر کنند. به علاوه، یاد بگیرید چطور با ایجاد تغییرات بزرگ در مقیاس بزرگ که به حل مشکلات امروز و فردا کمک میکنند، تاثیر پایداری داشته باشید. اهداف یادگیری مزایای استفاده از قدرت شخصی برای رهبری در یک سازمان مسطح را به خاطر بسپارید. تاکتیک اصلی مخالفان تغییر را نام ببرید. تعیین کنید که یک رویکرد از بالا به پایین برای تغییر پیشرو مناسب است. دو عنصر موجود در تیمی که در تغییر مهارت دارند را لیست کنید. هنگام در نظر گرفتن نامزد موقعیت در تیم نوآور، مهمترین قابلیت را مشخص کنید. "تغییر مسئول" را تعریف کنید. زمان مناسب برای تشویق تفکر 10 برابر را تشخیص دهید.
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیتجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد؟ از شرکت هایی مانند زیراکس و یو پی اس با مثال های کمی و کیفی در این مسیر درس بگیرید. تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به کاهش هزینه ها، سرعت بخشیدن به تحویل، ایجاد پیش بینی و بهبود نتایج برای کسب و کار شما در طول زمان کمک کند. در این دوره مقدماتی، اقتصاددان و نویسنده جان جانسون به شما نشان می دهد که چگونه از تجزیه و تحلیل برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده و کسب مزیت رقابتی استفاده کنید. نمونههایی از تجزیه و تحلیلهای واقعی زندگی را در عمل کاوش کنید، بین رویکردهای پیشبینیکننده و تجویزی تمایز قائل شوید، و یاد بگیرید که چگونه سؤالات خود را فرمولبندی و طرح کنید. نحوه جمعآوری، پاکسازی و جمعآوری دادهها را از منابع مختلف در سراسر سازمان خود بیابید و شناسایی کنید که چه زمانی دادهها ناقص هستند. جان به شما نکاتی را در مورد برنامه ریزی و استقرار یک استراتژی تحلیلی که متناسب با نیازهای خاص کسب و کار شما است، ارائه می دهد که شامل انواع تکنیک های ساده می شود: میانگین ها، نمونه گیری، چیدن گیلاس، پیش بینی، همبستگی، علیت و موارد دیگر.