تبدیل شدن به یک مدیر پرتفلیو - Become a Portfolio Manager

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک مدیر پرتفلیو - Image of Learn Path Become a Portfolio Manager
تبدیل شدن به یک مدیر پرتفلیو Become a Portfolio Manager
اکنون که برنامه ها را مدیریت کرده اید ، آماده چالش بعدی مدیریت نمونه کارها هستید. مهارت های مورد نیاز خود را برای شروع و برتری به عنوان رهبر در این مسیر شغلی کسب کنید. راه اندازی دفتر مدیریت پروژه (PMO) می تواند چالش بزرگ بعدی شما باشد. ما یک راه حل کامل برای شما داریم که به شما کمک می کند PMO خود را از ابتدا تا انتها تنظیم کنید.
Become a Portfolio Manager
Now that you've managed programs, you're ready for the next challenge of portfolio management. Get the skills you need to begin and excel as a leader in this career path. Setting up a project management office (PMO) could be your next big challenge. We've got an end-to-end solution for you that will help you set up your PMO from start to finish.
مدت زمان: 7h 46m
تعداد دوره ها: 7
مجموع قیمت: (۱۲۰,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۸۴,۰۰۰
تعداد مدرسین: 7
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای مدیریت نمونه کارها پروژه - Image of Course Project Portfolio Management Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای مدیریت نمونه کارها پروژه

    Project Portfolio Management Foundations

    نمونه کارها استراتژی کسب و کار را به خط پایانی متصل می کند: محصولات و پروژه هایی که باید به نتایج تجاری برسند. بنیادهای مدیریت نمونه کارها برای مدیران پروژه، برنامه و محصول، و همچنین رهبران تجاری، که می خواهند هنر و علم مدیریت نمونه کارها را بیاموزند و هر بار موفقیت را به طور مکرر و قابل اعتماد به دست آورند، هدف قرار گرفته است. دقیقاً بدانید که سبد سهام-وسیله تحویل استراتژی از بالا به پایین-و چه چیزی نیست-تجمیع گزارش از پایین به بالا. مروری بر چرخه عمر نمونه کارها، از ایده پردازی و برنامه ریزی ظرفیت از طریق اجرا و تحویل. پیدا کنید که چه کسی نقش های مهم را ایفا می کند و چگونه پاسخگویی و توانمندسازی می تواند به نتایج بهتری برای کل تجارت منجر شود. در مرحله بعد، نحوه پیاده سازی مدیریت نمونه کارها و ادغام ابزارها و تکنیک های سایر حوزه های تجاری را بیاموزید. به علاوه، نحوه ارزیابی عملکرد و مدیریت "فراتر از پروژه" پس از تحویل را بیابید. اهداف یادگیری نحوه اتصال استراتژی با ارائه در مدیریت سبد را مشخص کنید. فرایند مدیریت هم ترازی را توضیح دهید. چرخه عمر نمونه کارها را تعریف کنید. کشف و تجزیه و تحلیل مشاغل در مدیریت سبد سهام. برنامه ریزی ظرفیت و قابلیت در مدیریت سبد سهام را بررسی کنید. انتخاب و اولویت بندی در مدیریت سبد سهام. عناصر مدیریت تغییر در مدیریت سبد سهام را بشناسید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی برنامه ریزی استراتژیک - Image of Course Strategic Planning Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی برنامه ریزی استراتژیک

    Strategic Planning Foundations

    با مایک فیگلیولو، مشاور و مربی اجرایی بپیوندید تا او نحوه اجرای یک برنامه برنامه ریزی استراتژیک را در سازمان شما آشکار کند - فرایندی که می تواند سالانه تکرار شود و اطمینان حاصل می کند که از همه ذینفعان مربوطه دریافت می کنید. در این دوره، مایک به شما نشان می دهد که چگونه شایستگی ها، چشم انداز، ماموریت و فیلترهای استراتژیک اصلی سازمان خود را ایجاد و بیان کنید. با استفاده از این معیارها، او نحوه اولویت بندی ابتکارات رقابتی، نحوه تخصیص منابع برای حمایت بهتر از این ابتکارات و نحوه ترکیب همه این عوامل برای ایجاد یک برنامه استراتژیک قانع کننده را نشان می دهد. اهداف یادگیری اصول برنامه ریزی استراتژیک را تعریف کنید. شناسایی نیروهای مورد استفاده برای ارزیابی بازار نحوه انجام تجزیه و تحلیل SWOT را توضیح دهید. نحوه ایجاد اصول راهنما و تعیین اهداف را بیان کنید. توضیح دهید که فیلترهای استراتژیک برای چه مواردی استفاده می شوند. مراحل یک فرآیند برنامه ریزی استراتژیک را شرح دهید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی Agile سازمانی: فرهنگ خود را تغییر دهید - Image of Course Enterprise Agile: Changing Your Culture 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Agile سازمانی: فرهنگ خود را تغییر دهید

    Enterprise Agile: Changing Your Culture

    بسیاری از سازمان‌ها محصولات را با ده‌ها یا حتی صدها تیم ارائه می‌دهند. برای این سازمان‌ها، چرخاندن چند تیم agile فقط شروع است. در نهایت، آنها می‌خواهند رویکرد agile خود را افزایش دهند تا روی محصولات سطح سازمانی کار کنند - نوعی تغییر که چالش‌های کاملاً جدیدی را ارائه می‌دهد. شرکت agile به طرز تفکر سازمانی متفاوتی همراه با نقش‌ها و شیوه‌های جدید احتیاج دارد. فریمورک‌‌های مختلف agile سازمانی وجود دارد که به شما در این تغییر و تحول کمک می‌کند، اما بزرگترین چالش شما تغییر دادن به این فریمورک‌‌ها نیست. شرکت agile یک تغییر اساسی در نحوه تفکر بیشتر سازمانها درباره کارشان است. اگر تیم‌های خود را برای این تغییر آماده نکنید، بعید است که فریمورک‌ سازمانی موفق شود. به همین دلیل این دوره برای اولین بار در یک مجموعه چهار بخشی در زمینه agile شرکت است. در این دوره، مربی Doug Rose به شما کمک می‌کند تا پایه و اساس لازم را برای ایجاد این تغییر بنیادی سازمانی ایجاد کنید. ابتدا بیاموزید که چگونه فرهنگ سازمان خود را شناسایی کنید. فرهنگهای سازمانی انواع مختلفی دارند و هرکدام چالشهای خاص خود را ارائه می‌دهند. سپس، رویکردهای مختلف برای ایجاد یک تغییر گسترده سازمانی را ببینید. سرانجام، در مورد چالش‌های مشترکی که تقریباً همه سازمان‌ها هنگام راه اندازی شرکت agile با آن روبرو هستند، بیاموزید. اهداف یادگیری آنچه را که باید قبل از اجرای یک چارچوب وجود داشته باشد تشخیص دهید. یک استراتژی ساده برای پیاده سازی تغییرات سازمانی مشخص کنید. نوع فرهنگی را که برای اطمینان پیش می رود و به سلسله مراتب بستگی دارد ، نام ببرید. آنچه را در فرهنگ شایستگی اتفاق می افتد به خاطر بیاورید. فرهنگ سازمانی را توضیح دهید و نحوه ارتباط آن با تحول چابک را شرح دهید. رویکرد تغییر بدون ترس را تعریف کنید. هشت مرحله را در رویکرد 8 مرحله ای Kotter لیست کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدیریت پروژه: پروژه های بین المللی - Image of Course Project Management: International Projects 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدیریت پروژه: پروژه های بین المللی

    Project Management: International Projects

    همکاری و ارتباط عالی عناصر کلیدی هستند که به تیم های پروژه در دستیابی به نتایج موفق کمک می کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که اعضای تیم باید در پیچیدگی های بیشتر محیط های چند فرهنگی و فاصله فیزیکی با یکدیگر تعامل داشته باشند. با یادگیری نحوه درک افراد مختلف از فرهنگ های دیگر، می توانید همکاری و ارتباط را در تیم بین المللی خود تقویت کرده و شانس خود را برای نتایج مثبت پروژه افزایش دهید. در این دوره، مربی سام یانکلویچ تکنیک هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند به مدیران پروژه کمک کند تا پروژه ها را در محیط هایی که بازیکنان تیم با فرهنگ، زبان و فاصله از هم جدا هستند، به طور مثر مدیریت کنند. نحوه برقراری ارتباط بهینه با تأمین کنندگان و مشتریان در شرایط جهانی، نحوه تأثیر فاصله قدرت بر تصمیمات و اجرا، نحوه ایجاد اعتماد در زمانی که افرادی که با آنها کار می کنید دور است و موارد دیگر را بیاموزید. اهداف یادگیری توضیح دهید که چگونه رفتار رهبری باعث همکاری قوی بین اعضای تیم می شود. سه مهارت را ذکر کنید که به تیم ها کمک می کند با موفقیت همکاری کنند. برخی از تأثیرات منفی که زبان، فرهنگ و فاصله می تواند بر یک پروژه داشته باشد نام ببرید. تعیین کنید که چگونه می توانید تأثیر مناطق زمانی را بر همکاری کاهش دهید. تفاوتهای افراد با زمینه بالا و افراد با زمینه پایین را تشخیص دهید. اصطلاحات "تک رنگ" و "چند ساله" را تعریف کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی توسعه منابع کار - Image of Course Developing Resourcefulness 18 دقیقه بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی توسعه منابع کار

    Developing Resourcefulness

    توانایی انجام کارهای بیشتر با کارهای کمتر ، یک مهارت بسیار ارزشمند در هر سازمانی است و نه فقط در زمان خرابی. در این دوره ، دکتر تاد دوئت به شما کمک می کند تا منابع خود را با ارزیابی منابع حرفه ای خود (شبکه شخصی ، تخصص ، اطلاعات و دسترسی به منابع مالی) ارزیابی کنید و نحوه تصمیم گیری در مورد زمان و نحوه استفاده از آنها را توضیح می دهد. او همچنین در مورد ایجاد عادات برای پرورش تدبیر ، مانند پرسیدن سوالات مناسب و ایجاد شبکه خود در طیف وسیعی ، مشاوره می دهد.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی رهبری تغییرات - Image of Course Leading Change 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی رهبری تغییرات

    Leading Change

    تقریبا همه سازمان‌ها امروزه با یک محیط در حال تغییر مداوم مواجه هستند. تغییر دیگر یک انتخاب نیست؛ این نیاز به انجام کسب‌وکار است. الهام بخشیدن و مدیریت تغییر، شغل کلیدی یک رهبر است. رهبری تغییرات موثر، می‌تواند تفاوت بین سازمانی را که غافلگیر شده و مجبور به واکنش به تغییر است و یک سازمان که آمادگی برای سازگاری را دارند را، ایجاد کند. در این درس، رهبران می‌توانند زمینه بزرگتری برای تغییر و نقش خود، در این تبدیل را یاد بگیرند. مدرس Gary Bolles به شما کمک می‌کند که یک طرز فکر تغییر، ایجاد کنید، مهارت‌های درست را کسب کنید، و به افراد و تیم‌های در سرتاسر سازمان کمک کنید تا تغییر کنند. به علاوه، یاد بگیرید چطور با ایجاد تغییرات بزرگ در مقیاس بزرگ که به حل مشکلات امروز و فردا کمک می‌کنند، تاثیر پایداری داشته باشید. اهداف یادگیری مزایای استفاده از قدرت شخصی برای رهبری در یک سازمان مسطح را به خاطر بسپارید. تاکتیک اصلی مخالفان تغییر را نام ببرید. تعیین کنید که یک رویکرد از بالا به پایین برای تغییر پیشرو مناسب است. دو عنصر موجود در تیمی که در تغییر مهارت دارند را لیست کنید. هنگام در نظر گرفتن نامزد موقعیت در تیم نوآور، مهمترین قابلیت را مشخص کنید. "تغییر مسئول" را تعریف کنید. زمان مناسب برای تشویق تفکر 10 برابر را تشخیص دهید.

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده ها برای متخصصان کسب و کار - Image of Course Data Analytics for Business Professionals 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل داده ها برای متخصصان کسب و کار

    Data Analytics for Business Professionals

    تجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای تجارت شما انجام دهد؟ از شرکت هایی مانند زیراکس و UPS درس بگیرید. تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به کاهش هزینه ها، سرعت بخشیدن به تحویل، تولید پیش بینی ها و تصمیم گیری بهتر کمک کند. در این مرور اجمالی، جانسون و نویسنده اقتصاددان و نویسنده به رهبران و مدیران نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری های داده محور و کسب مزیت رقابتی را نشان می دهد. ابتدا نمونه هایی از تجزیه و تحلیل های واقعی را در عمل مشاهده کنید. سپس تفاوت بین تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و تجویزی را بررسی کنید و نحوه تدوین سوالات را بیابید - روندی که تقریباً به اندازه یافتن پاسخ ها می تواند آشکار باشد. سپس جان نحوه جمع آوری، تمیز کردن و تجمیع داده ها از منابع مختلف در سراسر سازمان خود را نشان می دهد و مشخص می کند که داده ها دارای نقص هستند. سپس نحوه برنامه ریزی و استقرار یک استراتژی تجزیه و تحلیل برای کسب و کار خود را یاد بگیرید، با انواع روشهای ساده شروع کنید: میانگین ها، نمونه برداری، چیدن گیلاس، پیش بینی، و همبستگی و علیت. در نهایت، جان با برخی منابع و مراحل بعدی برای پیشرفت دانش تجزیه و تحلیل شما به پایان می رسد. اهداف یادگیری تعیین کنید که تجزیه و تحلیل داده ها چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد. انواع مختلف داده ها را تعریف کنید. نحوه محاسبه توصیفات را مشخص کنید. نقش تجزیه و تحلیل پیش بینی در کسب و کار خود را بشناسید. تعریف تجزیه و تحلیل تجویزی را مشخص کنید. موارد اساسی برای ایجاد سوالات بهتر را بررسی کنید. یک مطالعه موردی را برای تعیین سوال صحیح بپرسید. انواع مسائل مربوط به جمع آوری داده ها را که ممکن است ایجاد شود، مشخص کنید. تعیین مراحل انجام خرابی در صورت خرابی داده ها. "برداشت گیلاس" را در تجزیه و تحلیل داده ها تعریف کنید.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Todd Dewett - Image of Author Todd Dewett

Todd Dewett

دکتر تاد دیوت سخنران، نویسنده و مربی برجسته در زمینه مهارت های رهبری و مهارت های زندگی است. دکتر Dewett یکی از قوی ترین صداهای جهان در فضای رهبری و مهارت های زندگی است. او به عنوان یک سخنران حرفه ای، الهام بخش است. به عنوان یک نویسنده، او آموزش می دهد. تاد ، پس از شروع کار خود با " Andersen Consulting " و "Ernst & Young"، به مدت ده سال به عنوان استاد مدیریت خدمت کرد، تا اینکه صحبت کردن و نوشتن به کارههای تمام‌وقت او تبدیل شد. او سخنران TEDx، مجله Top 100 سخنرانی رهبری، و دو بار ، اولین نویسنده در Lynda.com بوده است. آخرین کتاب او ، جوهر او را نشان می دهد: "داستانهایی درباره رهبری و زندگی". منحصر به فرد بودنش در رهبری، به نقل از نیویورک تایمز، BusinessWeek، Forbes، TIME و صدها موسسه دیگر بازگو شده است. او را آنلاین در www.drdewett.com ببینید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Doug Rose - Image of Author Doug Rose

Doug Rose

Doug Rose متخصص مربیگری سازمانی، آموزش و مدیریت تغییر است. او بیش از 20 سال است که با تکنولوژی و آموزش سازمانها را تغییر داده است. او به چندین مشتری Fortune 500 کمک می کند تا فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود بخشیده و به بهبود بهره وری و تحویل کمک کنند. آخرین کتاب او Leading Agile Team است. او همچنین دوره های پر جنب و جوش و جذاب در دانشگاه شیکاگو، دانشگاه سیراکیوز، دانشگاه اموری و دانشگاه ویرجینیا را آموزش می دهد. داگ دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت اطلاعات و مدرک دکترای (JD) است. او مدرک حرفه ای مدیریت پروژه (PMP)، مدرک معتبر حرفه ای (Agile Certified Professional (PMI-ACP و Certified ScrumMaster (CSM) و (Certified Scrum Professional (CSP و (CompTIA Certified Technical Trainer (CTT+ و همچنین Cloudera Certified Developer برای آپاچی (Hadoop (CCHD است. شما می توانید او را آنلاین در شرکت Doug مراجعه کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Gary Bolles - Image of Author Gary Bolles

Gary Bolles

گری بولز، مدرس و موسس eParachout است. eParachute با الهام از بهترین کتاب شغلی که "What Color Is Your Parachute" نام دارد، برنامه های آنلاین و شخصی را برای کمک به شکارچیان شغلی و تغییر شغلی فراهم می کند. یک راهنمای عملی برای شکارچیان شغلی و حرفه ای. گری به عنوان یک شریک در Charrette LLC، به مشتریان کمک می کند تا روند گسستگی را شناسایی و درک کنند، اغلب از طریق کنفرانس های استراتژیک، مشاوره نوآوری و ابتکارات همکاری. او به عنوان یک مشاور استراتژیک برای مشتریان مانند Google, Singularity University, Yahoo!, TED, the United Nations, the New Zealand government, the Guggenheim Museum, L'Oréal, Red Bull, National Australia Bank و the London Business School کار میکند. گری به صورت منظم در مورد آینده شغلی و یادگیری، سخنرانی می کند و نوشته ها و سخنرانی هایش را در LinkedIn و SlideShare منتشر می کند. او همچنین انواع کنفرانس ها و رویدادهای استراتژیک مانند DGREE، کنفرانس 2010 که بر آینده آموزش عالی متمرکز شده است، و SOCAP، یک گردهمایی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران، تاثیر می گذارد. او قبلا مدیر بخش نشریات فناوری مانند Yahoo! Internet Life بود، و همچنین میزبان TechTV's Working the Web است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس John Johnson - Image of Author John Johnson

John Johnson

جان جانسون یک اقتصاددان حرفه ای، نویسنده و سخنران است. او به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت Edgeworth Economics، خدمات مشاوره ای اقتصادی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. دکتر جانسون به خاطر توانایی در توضیح مفاهیم بسیار پیچیده ، در یک روش ساده و روشن ، در سطح بین المللی شناخته شده است و این مهارت را در مشاوره، نوشتن و صحبت کردن بکار میبرد. در Edgeworth، دکتر جانسون گواهی مشاوره و کارشناسی را برای مشتریان فورچون 100، گروه های تجاری و سازمان های دولتی ارائه می دهد. در کار حقوقی، او شرکت ها و مشاوران خارجی را در استفاده مناسب و تفسیر مجموعه داده های پیچیده ، هدایت می کند و به عنوان متخصص گواهی در برخی از موارد حقوقی بسیار رده بالا شرکت کرده‌است. در بخش تجزیه و تحلیل کسب و کار، دکتر جانسون کمک می کند تا شرکتها ، مجموعه داده های پیچیده داخلی خود را به اطلاعات استراتژیک و عملی در سراسر مجموعه ای از تنظیمات کسب و کار از جمله منابع انسانی، مالی، بازاریابی، تولید و هوش کسب و کار، تبدیل کنند. هر دو جنبه نیاز به درک و استفاده صحیح از مجموعه پیچیده داده‌ها را دارند. او این مهارت را به مقالات و سخنرانیهای خود اعمال می کند، جایی که وی به مخاطبان کمک می کند تا از شایع ترین مشکلات مردم ، هنگام مواجه شدن با داده ها جلوگیری کنند، به طوری که آنها می توانند مصرف کنندگان داده ها را با اعتماد و اطمینان بیشتر مورد توجه قرار دهند و تصمیمات بهتر در زندگی حرفه ای و شخصی خود بگیرند. دکتر جانسون مجری دائمی در موضوعات اقتصادی و استفاده از داده ها است و همکار نویسنده EVERYDATA: "اطلاعات نادرست در داده های کوچکی که هر روز مصرف می کنید مخفی شده است". او همچنین مقالات متعددی را در زمینه تخصصش در زمینه های مختلف نوشته است. دکتر جانسون دکترا در اقتصاد را از موسسه فناوری ماساچوست و مدرک کارشناسی ارشد خود در اقتصاد با بالاترین امتیاز از دانشگاه راچستر دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Andy Jordan - Image of Author Andy Jordan

Andy Jordan

اندی جردن، PMP، بنیانگذار و رییس مشاور Roffensian است. اندی یک متخصص و حرفه ای با تجربه در بسیاری از صنایع، در دو قاره است. پس از یک شغل مدیریت با پروفایل عالی و پروژه های حیاتی کسب و کار برای بسیاری از سازمان ها، اندی به سمت رهبری دفاتر مدیریت پروژه حرکت کرد و برای خو شهرتی را در ساخت، نجات و بهبود این عملکرد کلیدی، ایجاد کرد. رویکرد او برای تسهیل فرایندها به سبک و توانایی سازمان و تمرکز بر توسعه کارکنان پروژه و تمرکز بر توسعه کارکنان پروژه به جای رویکرد نزدیک‌بین های پروژه در همه هزینه‌ها ، بارها به نتایج چشمگیری دست یافته‌است. اندی فراتر از مشارکت مستقیم در پروژه، برنامه و مدیریت پورتفولیو و مشاوره، بر کار با شرکت ها تمرکز کرد تا توانایی آنها در شناسایی، اولویت بندی و پیگیری پیشرفت ابتکارات کلیدی اصلی را کشف کند، و اینکه آیا آنها بخشی از تکامل در حال انجام یا انقلابی کردن شرکت ، یکپارچگی کسب، مدیریت تغییر سازمان، و غیره هستند یا نه! موضوع تکرار شونده در طول زندگی حرفه‌ای اندی، تمرکز بر دستیابی به نتایج از طریق توسعه کارکنان، هم به صورت انفرادی و هم در بین تیم‌ها بوده‌است. اندی به طور جدی معتقد است که یکی از خروجی‌های کلیدی یک مشارکت مشاوره‌ای Roffensian باید توسعه کارکنان مشتری برای بهبود قابلیت خود برای انجام ابتکارات آینده مشابه بدون اتکا به پشتیبانی مشاوره خارجی باشد. رزومه اندی، توسط شخصیت جذاب و قابل دسترس او، دور شده است. اندی از طریق مقالات کتبی، تدریس یا گفتگوها، پیام خود را به گونه ای ارائه می دهد که مخاطبانش بتوانند به آن توجه کنند و با شیوه ای که توجهشان را جلب کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Sam Yankelevitch - Image of Author Sam Yankelevitch

Sam Yankelevitch

سام یانکلویچ نویسنده، مربی و سخنران کنفرانس بین المللی است. سام به سازمان های متعدد کمک کرده است تا مبارزه خود را با هزینه ناخواسته ناشی از سوء تفاهم به پایان برسانند. او یک مربی آموزشی LinkedIn است و نویسنده کتاب "Lean Potion #9 – Communication". سام تیم‌های محلی و جهانی را با ترکیب درک غنی از زمینه‌های چند فرهنگی با روش‌های بهبود کیفیت و مستمر همسو می‌کند. در SamYankelevitch.com بیشتر بدانید.

مشاهده پروفایل