تبدیل شدن به یک تحلیلگر مالی - Become a Financial Analyst

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک تحلیلگر مالی - Image of Learn Path Become a Financial Analyst
تبدیل شدن به یک تحلیلگر مالی Become a Financial Analyst
یک تحلیلگر مالی داده های اقتصادی و تجاری فعلی و تاریخی را ارزیابی می کند تا روندهایی را که بر تصمیمات تجاری تأثیر می گذارد شناسایی کند. مهارت هایی را که یک تحلیلگر مالی موفق ایجاد می کند ، از جمله درک صورت های مالی ، کار با داده های اقتصادی و مهارت های تجزیه و تحلیل تحلیلی را به دست آورید.
Become a Financial Analyst
A financial analyst evaluates current and historical economic and business data to identify trends that influence business decisions. Gain the skills that make a successful financial analyst, including understanding financial statements, working with economic data, and analytical analysis skills.
مدت زمان: 17h 1m
تعداد دوره ها: 10
مجموع قیمت: (۲۴۰,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۶۸,۰۰۰
تعداد مدرسین: 7
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی برنامه ریزی استراتژیک - Image of Course Strategic Planning Foundations 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی برنامه ریزی استراتژیک

    Strategic Planning Foundations

    با مایک فیگلیولو، مشاور و مربی اجرایی بپیوندید تا او نحوه اجرای یک برنامه برنامه ریزی استراتژیک را در سازمان شما آشکار کند - فرایندی که می تواند سالانه تکرار شود و اطمینان حاصل می کند که از همه ذینفعان مربوطه دریافت می کنید. در این دوره، مایک به شما نشان می دهد که چگونه شایستگی ها، چشم انداز، ماموریت و فیلترهای استراتژیک اصلی سازمان خود را ایجاد و بیان کنید. با استفاده از این معیارها، او نحوه اولویت بندی ابتکارات رقابتی، نحوه تخصیص منابع برای حمایت بهتر از این ابتکارات و نحوه ترکیب همه این عوامل برای ایجاد یک برنامه استراتژیک قانع کننده را نشان می دهد. اهداف یادگیری اصول برنامه ریزی استراتژیک را تعریف کنید. شناسایی نیروهای مورد استفاده برای ارزیابی بازار نحوه انجام تجزیه و تحلیل SWOT را توضیح دهید. نحوه ایجاد اصول راهنما و تعیین اهداف را بیان کنید. توضیح دهید که فیلترهای استراتژیک برای چه مواردی استفاده می شوند. مراحل یک فرآیند برنامه ریزی استراتژیک را شرح دهید.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای حسابداری مالی - Image of Course Financial Accounting Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای حسابداری مالی

    Financial Accounting Foundations

    مشاغل نمی توانند فعالیت کنند مگر اینکه بدانند قرمز یا سیاه هستند. بدون داشتن تصویر دقیق مالی، نمی توانید خرید، استخدام یا هرگونه تصمیم مهم دیگر را انجام دهید. حسابداری مالی مجموعه ای از ابزارها و تکنیک ها است که برای ارزیابی دقیق و گزارش وضعیت مالی یک شرکت استفاده می شود. در این دوره، استادان امور مالی جیم استایس و ارل کی استایس اصول اولیه را به شما آموزش می دهند. مروری بر صورتهای مالی کلیدی، از جمله ترازنامه و صورت سود و مکانیک حسابداری داشته باشید. برخی از مسائل جاری و روندهای نوظهور حسابداران مالی مانند شناسایی درآمد و تعویق مالیات را مرور کنید. بعلاوه، نحوه خواندن و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکتهای سهامی عام به منظور اطمینان از عملکرد و ارزش شرکت را بیاموزید. اهداف یادگیری موارد خطی که در صورتهای مالی ظاهر می شود را شرح دهید. بین سه نوع صورت های مالی تفاوت قائل شوید. مسائل و روندهای جاری حسابداری را تفسیر کنید. سرمایه بازار یک شرکت را محاسبه کنید. مهمترین هزینه برای یک شرکت خرده فروشی را مشخص کنید. نحوه استفاده از صورتهای مالی اندازه معمولی را توضیح دهید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی مدل سازی مالی - Image of Course Financial Modeling Foundations 3 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی مدل سازی مالی

    Financial Modeling Foundations

    مدل سازی مالی با تقطیر اطلاعات کلیدی در مورد سطوح و خطرات جریان نقدینگی، به تصمیم گیرندگان کمک می کند تا بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها شرکت های خود را انتخاب کرده و آگاهانه انتخاب کنند. در این دوره، نحوه ایجاد مدل های مالی را که می تواند در امور مالی شرکت ها، بانکداری سرمایه گذاری، بانکداری تجاری و مدیریت سبد سهام استفاده شود، بیاموزید. پروفسور مایکل مک دونالد مدل های صورت های مالی، مدل های بانکداری سرمایه گذاری، مدل های M&A، مدل های خرید و مدل های DCF را پوشش می دهد - همه از Microsoft Excel استفاده می کنند. در طول دوره، مایکل شامل تمریناتی - همراه با فایلهای تمرینی قابل بارگیری - است که می تواند درک عملی از این موضوعات کلیدی را در اختیار شما قرار دهد. اهداف یادگیری اصول مدل سازی مالی را شرح دهید. سه صورت مالی مورد استفاده در مدل سازی مالی را مرور کنید. نحوه ایجاد مدلهای تأمین مالی شرکتها را توضیح دهید. فرآیند ارزش گذاری را در مدلهای مالی بررسی کنید. ویژگیهای مدل سازی پیچیده را در Excel روی سناریو اعمال کنید. اجزای کلیدی در مدل خرید را مشخص کنید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی اکسل: تجزیه و تحلیل و تجسم جریان های نقدی - Image of Course Excel: Analyzing and Visualizing Cash Flows 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اکسل: تجزیه و تحلیل و تجسم جریان های نقدی

    Excel: Analyzing and Visualizing Cash Flows

    با یادگیری نحوه ارزیابی و تجسم جریان های نقدی برای مشاغل خود، می توانید در مورد چشم اندازها و پروژه ها تصمیمات آگاهانه تری بگیرید. در این دوره، Curt Frye روشهای موثری برای ارزیابی و تجسم جریانات نقدی با استفاده از Microsoft Excel را نشان می دهد. او نحوه محاسبه تأثیر نرخ بهره و تورم، محاسبه ارزش فعلی یک سرمایه گذاری و تعیین میزان سود شما با پرداخت اصل اضافی در هر ماه را نشان می دهد. بعلاوه، او نحوه محاسبه ارزش فعلی خالص و نرخ بازده داخلی را توضیح می دهد و نحوه ایجاد یک کاربرگ ردیابی پول نقد را نشان می دهد، جایی که می توانید درآمد، هزینه ها و موجودی نقدی فعلی خود را ثبت کنید. اهداف یادگیری محاسبه اثر نرخ بهره و تورم یافتن وسایل حسابی و هندسی نرخ رشد محاسبه ارزش آتی و حال سرمایه گذاری محاسبه پرداخت وام برای وام به طور کامل استهلاک شده محاسبه تأثیر پرداخت اصل اصل با هر پرداخت پیدا کردن تعداد دوره های مورد نیاز برای رسیدن به یک هدف سرمایه گذاری محاسبه ارزش فعلی خالص و نرخ بازده داخلی ایجاد یک کاربرگ پیگیری پول نقد تجسم جریان های نقدی با استفاده از نمودار آبشار

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی اکسل: ردیابی داده ها به راحتی و کارآمدی - Image of Course Excel: Tracking Data Easily and Efficiently 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اکسل: ردیابی داده ها به راحتی و کارآمدی

    Excel: Tracking Data Easily and Efficiently

    بیاموزید که چگونه یک صفحه گسترده Excel فوق العاده شارژ بسازید تا به شما و تیم شما کمک کند هرگونه تراکنش فروش داده، سطح موجودی، وضعیت پروژه، زمان تعطیلی کارکنان، پیشرفت دانش آموزان، هزینه های خانواده و موارد دیگر را به راحتی ردیابی کنید. با Excel MVP Oz du Soleil همراه باشید زیرا او نحوه ایجاد یک صفحه گسترده و تبدیل آن به یک سیستم ردیابی موثر برای هر نوع داده ای که به طور مرتب به روز می شود را نشان می دهد. اصول صفحه گسترده و همچنین تکنیک های پیشرفته تری مانند نوشتن فرمول هایی که کامل بودن اطلاعات را بررسی می کند، محافظت و پنهان کردن برگه ها و ایجاد هشدار برای مهلت ها و داده های بد را بیاموزید. اوز با چالشی به پایان می رسد که همه چیزهایی را که آموخته اید در یک پروژه نهایی صیقلی جمع می کند. اهداف یادگیری برنامه ریزی ردیاب داده های خود اضافه کردن محاسبات و گرافیک محافظت از سلول ها و ورق ها مخفی کردن ملحفه تنظیم هشدارها با قالب بندی مشروط ادغام داده ها طبقه بندی داده ها ردیاب خود را قالب بندی کنید همه اش را بگذار کنار هم

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مدل سازی مالی و پیش بینی صورت های مالی - Image of Course Financial Modeling and Forecasting Financial Statements 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مدل سازی مالی و پیش بینی صورت های مالی

    Financial Modeling and Forecasting Financial Statements

    گزارشات مالی فقط خلاصه ای از گذشته نیستند بلکه شامل پیش بینی هایی برای آینده نیز می شوند. در واقع، بیشتر موسسات مالی به عملکردهای آتی بیشتر از روندهای تاریخی علاقه دارند. بانک ها می خواهند جریان نقدی آینده شما را بدانند. سرمایه گذاران می خواهند سود آینده را بدانند. در این دوره، جیم و کی استیس نحوه ایجاد صورتهای مالی پیش بینی شده برای شرکت شما را توضیح می دهد. نحوه استفاده از داده های گذشته مانند هزینه کالاهای فروخته شده، هزینه های استهلاک و سطوح موجودی را بیاموزید و بدانید که چه عواملی باعث نوسان این اعداد در طول زمان شده است. سپس می توانید نحوه استفاده از اطلاعات را به عنوان مبنایی برای پیش بینی، با استفاده از یک معادله ساده اما قدرتمند، یاد بگیرید: دارایی = بدهی + حقوق صاحبان سهام. شما می توانید سه سند مختلف را تمرین کنید: صورت سود پیش بینی شده، ترازنامه پیش بینی شده و صورت جریان پیش بینی شده نقدینگی. در طول دوره، جیم و کی از موارد تجاری معروف-مانند بحران جریان نقدینگی Home Depot در 1985 استفاده کردند-اهمیت پیش بینی های دقیق مالی و تأثیر آنها بر تصمیمات تجاری را نشان می دهند. اهداف یادگیری اهمیت صورتهای مالی را توضیح دهید عوامل پیش بینی فروش را تفسیر کنید تعیین انواع تأثیرات که باعث تغییر اعداد صورت های مالی می شود تمایز عناصر صورت سود و زیان پیش بینی شده برای تطبیق ترازنامه از معادله حسابداری استفاده کنید آنچه برای استنباط جریان نقدی مورد نیاز است توضیح دهید

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی اداره یک تجارت سودآور: درک نسبت های مالی - Image of Course Running a Profitable Business: Understanding Financial Ratios 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اداره یک تجارت سودآور: درک نسبت های مالی

    Running a Profitable Business: Understanding Financial Ratios

    نسبت های مالی - مانند ROI (بازده سرمایه گذاری) یا ROA (بازگشت دارایی) - ابزاری ارزشمند برای اندازه گیری پیشرفت یک شرکت در برابر یک هدف مالی، یک رقیب خاص یا کل صنعت است. در این دوره، استادان جیم و کی استایس نسبت های مالی موجود در ترازنامه ها، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد را توضیح می دهند و نمونه هایی از شرکت های دنیای واقعی مانند والمارت، نوردستروم و مک دونالد ارائه می دهند. آنها به شما کمک می کنند نحوه استفاده از نسبت های مالی برای تجزیه و تحلیل یا مقایسه شرکت خود در برابر سایر شرکت ها را درک کنید. اهداف یادگیری صورت مالی را مشخص کنید که در آن می توانید منبع تامین مالی یک شرکت برای خرید دارایی را بیابید. قسمتی را که بدهی ها باید از آن پرداخت شود نام ببرید. وقتی درصد درآمد عملیاتی یک شرکت را بررسی می کنید، ببینید چه چیزی می خواهید ببینید. مراحل محاسبه گردش حسابهای دریافتنی را لیست کنید. دو جزء مورد استفاده برای محاسبه نسبت جریان را مشخص کنید. به یاد بیاورید که هنگام انجام تجزیه و تحلیل نسبت های مالی باید از چه مواردی اجتناب کنید.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکت - Image of Course Corporate Financial Statement Analysis 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکت

    Corporate Financial Statement Analysis

    گزارشات مالی حاوی اطلاعات زیادی در مورد گذشته، حال و آینده شرکت شما است. با توجه به مستاجرین اصلی تجزیه و تحلیل مالی در مجموعه ابزار خود، می توانید از این گزارش ها برای کسب بینش ارزشمندی در مورد نقاط قوت و کاستی های سازمان خود استفاده کنید. در این دوره، جیم و کی استایس به موضوع صورتهای مالی پرداخته و نحوه کار و تجزیه و تحلیل آنها را توضیح می دهند. آنها با برخی از اطلاعات کلی در مورد ساختار و شکل صورت های مالی شروع می کنند، و سپس با نگاه کردن به نسبت های مختلف که بیشتر در این صورت ها یافت می شود عمیق تر می شوند. علاوه بر این، آنها محدودیت های مختلف تجزیه و تحلیل صورت های مالی را توضیح می دهند. در پایان این دوره، می توانید صورت های مالی را تجزیه و تحلیل کنید تا روندها را تشخیص داده و تماس های هوشمندانه ای در آینده برقرار کنید. اهداف یادگیری فرایندهایی که طی آنها فعالیتهای تجاری تبدیل به صورتهای درآمد می شوند را شرح دهید. اجزای چارچوب DuPont را متمایز کنید. توضیح دهید که چگونه صورت های مالی اندازه معمولی در تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت ها استفاده می شود. روش محاسبه گردش حسابهای دریافتنی را به یاد بیاورید. استفاده از نسبت ها را در تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت ها بررسی کنید. هنگام انجام تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکتها، عوامل مناسب را شناسایی کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی اقتصاد مدیریتی - Image of Course Managerial Economics 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی اقتصاد مدیریتی

    Managerial Economics

    مدیران می توانند از علم اقتصاد برای استراتژی و حل انواع مشکلات تجاری، از امور روزمره تا ماموریت های حیاتی استفاده کنند. در این دوره، استفان میشل، استاد بازاریابی استراتژیک IMD نحوه استفاده از تئوری اقتصادی برای پاسخ به سوالات استراتژیک مانند… مشتریان چه چیزی می خرند؟ (نظریه تقاضا) چه چیزی تولید کنیم؟ (تئوری تولید) الان باید نگران کدام هزینه ها باشم؟ (تئوری هزینه) من در چه بازاری هستم؟ (نظریه رقابت) برای آن چه هزینه ای بگیریم؟ (تئوری قیمت گذاری) برای درک اینکه اقتصاد مدیریتی در عمل چگونه به نظر می رسد، استفان توضیح می دهد که چگونه سیستم تبلیغاتی مبتنی بر حراج گوگل از اصول تئوری بازی ها استفاده می کند و چگونه درک این موضوع می تواند به تصمیم گیرندگان کمک کند تا بر رقبای خود غلبه کنند. اهداف یادگیری رابطه بین متغیرهای مورد استفاده در حل تصمیمات تجاری را شناسایی کنید. رابطه بین مقیاس اقتصادی و دامنه اقتصادی را شرح دهید. فرآیند به حداکثر رساندن سود را مرور کنید. منحنی های تقاضا را توضیح دهید. عوامل دخیل در تئوری بازی ها را به یاد بیاورید.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی Excel: تجزیه و تحلیل اقتصادی و تجزیه و تحلیل داده ها - Image of Course Excel: Economic Analysis and Data Analytics 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی Excel: تجزیه و تحلیل اقتصادی و تجزیه و تحلیل داده ها

    Excel: Economic Analysis and Data Analytics

    داده های بزرگ دنیای تجارت را متحول می کند. با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند داده های بزرگ و هوش تجاری چیست و چگونه از این تکنیک ها در مشاغل روزانه خود استفاده کنند. این دوره با نشان دادن نحوه استفاده از حجم زیادی از داده های اقتصادی برای به دست آوردن بینش های کلیدی تجاری و تجزیه و تحلیل شرایط بازار، به این شکاف دانش می پردازد. پروفسور مایکل مک دونالد نشان می دهد که چگونه می توان از اطلاعات موجود در اینترنت برای پیش بینی آمار مانند رشد صنعت، تولید ناخالص داخلی و نرخ بیکاری و همچنین عواملی که مستقیماً بر تجارت شما تأثیر می گذارد، مانند قیمت ملک و افزایش نرخ بهره در آینده استفاده کرد. تنها چیزی که نیاز دارید Microsoft Excel است. مایکل از فرمول ها، توابع و محاسبات داخلی برای تجزیه و تحلیل رگرسیون، محاسبه فواصل اطمینان و آزمایش استرس نتایج شما استفاده می کند. او همچنین صافی نمایی سری های زمانی، رگرسیون اثرات ثابت و برآوردگرهای تفاوت را پوشش می دهد. با دور شدن از دوره می توانید بلافاصله شروع به ایجاد پیش بینی برای نیازهای تجاری خود کنید. اهداف یادگیری یک منبع خوب از داده های رایگان را شناسایی کنید. عبارت برآورد تأثیر متغیر X بر متغیر Y را نام ببرید. بگویید کدام آمار محدودیتی در برآورد تأثیر متغیر X بر متغیر Y ارائه می دهد. نوع متغیری را که می تواند برای ثبت جلوه های ثابت استفاده شود، ارزیابی کنید. روشی را ذکر کنید که به وسیله آن می توان پیش بینی را با رگرسیون انجام داد.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Curt Frye - Image of Author Curt Frye

Curt Frye

کُرت فرای یک نویسنده و مشاور مستقل است که در زمینه Microsoft Excel تخصص دارد. او نویسنده بیش از 40 عنوان کتاب و کورس های آموزشی آنلاین، از جمله گام به گام Micorsoft Excel 2010 (میکروسافت press)، راهنمای جیبی (Excel 2007 (O'reilly media، و بیش از 12 کورس آموزشی برای Lynda.com است. وی همچنین یک سخنران مهم است که عناوین دقیقی از Excel به عنوان یک ابزار تحلیل هوشمندانه بیزنس و رویکرد ™Improspective اش به ارتباطات در بیزنس فراهم می کند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Oz du Soleil - Image of Author Oz du Soleil

Oz du Soleil

Oz du Soleil یک MVP اکسل، نویسنده و مربی، و علاقه مند به اطلاعات و گزارشدهی قابل اطمینان است. آموزش، به اشتراک گذاری دانش و توانمند سازی افراد برای رسیدگی به داده های خود ، به شکلی موثرتر و با مهارت های بیشتر ، از اشتیاق های او است. در 6 سال گذشته، او چندین کارگاه عمومی و خصوصی را ئه کرده و سخنرانی های زیادی داشته است. او در دانشگاه Northwestern University، دانشگاه ایلینوی در شیکاگو، IgniteChicago و ExcelTV ارائه داشته است، و در اکثر موارد در موضوع اکسل و کنفرانس داده در تورنتو؛ آمستردام؛ سن خوزه؛ پورتلند، اورگان؛ و شیکاگو، ایلینوی ، ارائه داشته است. کتاب او، "Guerrilla Data Analysis Version 2" برخی از این دانش را گسترش می دهد. از طریق کانال یوتیوب محبوب خود، "Excel on Fire"، او دانش آموزان را برای استفاده از اکسل به طور موثرتر و با دسترسی بیشتر به ویژگی های اکسل آموزش می دهد. در http://ozdusoleil.com بیشتر بدانید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Mike Figliuolo - Image of Author Mike Figliuolo

Mike Figliuolo

Mike Figliuolo بنیانگذار و مدیر عامل thinkLEADERS، LLC، یک شرکت آموزش حرفه ای خدمات متخصص در توسعه رهبری است. او یک سخنران و وبلاگ نویس مشهور در مورد موضوعات رهبری، ارتباطات، تصمیم گیری، حل مسائل و مهارت های تجاری بحرانی است. فارغ التحصیل افتخاری از West Point، مایک در ارتش ایالات متحده به عنوان یک افسر ارتش خدمت کرد. پیش از تاسیس شرکت خود، او یک استاد دانشگاه Duke بود، یک مشاور در McKinsey & Company و یک مدیر اجرایی Capital One و Scotts Miracle-Gro. او نویسنده چند مقاله است: "رویکرد ساده به رهبری شخصی قدرتمند" (www.onepieceofpaper.com)، "سرب در داخل جعبه: رهبران هوشمند چگونه تیم خود را به نتایج بی نظیر هدایت می کنند" (www.leadinsidethebox.com) و "قدم ظریف: ایجاد یک توصیه قانع کننده، ایجاد پشتیبانی گسترده و تأیید آن" (www.elegantpitch.com). وبلاگ مایک و برنامه های آموزشی او را می توان در www.thoughtleadersllc.com یافت.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Jim Stice - Image of Author Jim Stice

Jim Stice

جیم استیس، استاد حسابداری در BYU است. او به کارکنان شرکت های چند ملیتی، در مورد حسابداری تجاری آموزش میدهد. James D. Stice، استاد برجسته حسابداری در دانشکده حسابداری در BYU است. پروفسور استیس از سال 1988 در BYU بوده است. او سه کتاب درسی حسابداری و مقالات حرفه ای و علمی متعددی منتشر کرده است. علاوه بر این پروفسور استیس در آموزش اجرایی برای Ernst & Young، بانک مرکزی امریکا، شرکت بین المللی ماشین آلات کسب و کار، RSM McGladrey و AngloGold Limited شرکت داشته است و در INSEAD (در فرانسه و سنگاپور) و CEIBS (در چین) تدریس کرده است . او برای آموزش برتری، در کالج و دانشگاه خود شناخته شده است. پروفسور استیس در حال حاضر در هیئت مدیره شرکت بین المللی Nutraceutical International مشغول به کار است. پروفسور جیم استیس دکترای خود رااز دانشگاه واشنگتن و همچنین مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را از BYU، در حسابداری دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Kay Stice - Image of Author Kay Stice

Kay Stice

ارل کای استیس، استاد حسابداری PricewaterhouseCoopers در دانشکده مدیریت BYU Marriott است. وی در دانشکده تمام وقت در دانشگاه رایس ، دانشگاه آریزونا و دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ (HKUST) بوده است. او همچنین مدرس اجرایی MBA در HKUST ، SKOLKOVO (دانشکده مدیریت مسکو) ، دانشکده تجارت بین المللی چین-اروپا (CEIBS) ، دانشگاه ایلینویز (ایالات متحده) و INSEAD (سنگاپور و پاریس) بوده است. پروفسور کای استیس در دانشگاه های Arizona, Rice و دانشگاه Brigham Young جوایزی را برای تدریس با کیفیت بالا دریافت کرده است و او دو بار به عنوان یکی از ده مدرس برتر HKUST انتخاب شد. پروفسور استیس در ایالات متحده ، هنگ کنگ ، چین ، روسیه ، مالزی و آفریقای جنوبی به آموزش های اجرایی و آموزش های شرکتی مشغول بوده است. وی همچنین یک شاهد متخصص در پرونده‌های جبران خسارت و اختلافات مالیاتی بوده است. پروفسور استیس مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد حسابداری را از دانشگاه Brigham Young دریافت کرد و دکترای خود را در دانشگاه Cornell University (ایالات متحده) به اتمام رساند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Stefan Michel - Image of Author Stefan Michel

Stefan Michel

علایق تحقیقاتی اصلی پروفسور میشل در استراتژی بازاریابی مشتری مداری ، نوآوری خدمات و قیمت گذاری است. در IMD ، او مدیر برنامه MBA اجرایی است و در برنامه بازاریابی استراتژیک ، برنامه بنیاد رهبری ، برنامه MBA و برنامه Orchestrating Winning Performance و همچنین در بسیاری از برنامه های مشارکتی برای پیشروان جهان تدریس می کند. او شش کتاب، هشت فصل کتاب، و بیش از بیست مقاله در مورد این موضوعات نوشته و بسیاری از مقالات دانشگاهی که در مجلاتی از جمله Harvard Business Review, California Management Review و Journal of the Academy of Marketing Science چاپ شده‌اند. او برنده جایزه Emerald Literati Award 2009 توسط مجله Service Management و جایزه بهترین فیلم در استراتژی بازاریابی در کنفرانس AMA Winter Educators' Conference در سال ۲۰۰۵ شد. پیش از ورود به IMD ، پروفسور میشل به عنوان استاد بازاریابی در دانشکده مدیریت جهانی Thunderbird (ایالات متحده) بود، جایی که در برنامه های MBA و EMBA و همچنین در برنامه های یادگیری شرکتی سفارشی برای شرکت های اروپایی ، کره ای و چینی تدریس می کرد. او نوآوری‌های مختلف آموزشی را معرفی کرد و چندین جایزه برای تعالی در تدریس دریافت کرد. او یکی از اعضای هیئت علمی جهانی در مرکز رهبری خدمات در دانشگاه ایالتی آریزونا (ایالات متحده آمریکا) است. او در سطح بین‌المللی با مشتریانی مثل GE (New York), Visa Europe, Credit Suisse, Maersk, Interbrand Zintzmeyer & Lux, Concordia, Postfinance و UBS کار می‌کند و فعالیت های هتلداری خانواده‌اش را به عنوان رئیس هیات‌ مدیره اداره می‌کند. وی عضو هیئت مدیره در Bossard و عضو هیئت مدیره بازاریابی GfM Gesellschaft für (انجمن بازاریابی سوئیس) است. پروفسور میشل دارای مدرک MBA و DBA از دانشگاه زوریخ است و هر دو summa و laude را دارد. وی جایزه بهترین پایان نامه 1997 ، اعطا شده توسط انجمن سوئیس برای تحقیقات بازار و اجتماعی را دریافت کرد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Michael McDonald - Image of Author Michael McDonald

Michael McDonald

مایکل مک‌دونالد، محقق و استاد امور مالی دانشگاه Fairfield است. او مهارت‌های برنامه‌نویسی زیادی در SAS، Stata، پیتون، R و SQL و در بین دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی دارد. تجربه کاری گذشته او شامل استفاده از این زبان‌های برنامه‌نویسی برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده‌های بزرگ در امور مالی و اقتصاد و توسعه استراتژی‌های تجارت براساس داده کاوی است. او کارهای زیادی در حوزه بانکداری سرمایه‌گذاری، شرکت‌های نوپا، صندوق‌های تامینی، و انواع زیادی از پروژه‌های مشاوره‌ای انجام داده‌است. او سابقه‌ای از نوشتن مطالب خلاقانه و عملی برای انواع حوزه‌های موضوعی در رشته‌های مختلف تجاری دارد. دانش هسته‌ای مایکل بر روی بازارهای مالی و تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری متمرکز است. او به شرکت‌ها در مورد سرمایه‌گذاری‌های سرمایه، مسایل ارزش‌گذاری، و تخصیص سرمایه به توسعه استراتژی کسب‌وکار کمک کرده‌است. او مولف چندین مطالعه تحقیقاتی است که به پرسش‌های پیچیده در نظم مالی می‌پردازد. کارهای مایکل توسط مجله وال استریت، بلومبرگ، موسسه CFA، و بسیاری دیگر مطرح شده‌است.

مشاهده پروفایل