تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی دیجیتال - Become a Digital Marketing Specialist

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی دیجیتال - Image of Learn Path Become a Digital Marketing Specialist
تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی دیجیتال Become a Digital Marketing Specialist
از مهارت های تحلیلی و تاکتیکی خود برای کمک به رشد و توسعه فرصت های جدید برای مشاغل به عنوان متخصص بازاریابی دیجیتال استفاده کنید. از برنامه های بازاریابی و استراتژی محتوا گرفته تا SEO و تجزیه و تحلیل ، این مسیر شما را از طریق بهترین شیوه ها و اصول بازاریابی دیجیتال راهنمایی می کند.
Become a Digital Marketing Specialist
Use your analytical and tactical skills to help grow and develop new opportunities for businesses as a digital marketing specialist. From marketing plans and content strategy to SEO and analytics, this path guides you through the best practices and principles of digital marketing.
مدت زمان: 19h 51m
تعداد دوره ها: 10
مجموع قیمت: (۲۲۳۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۵۶۱۰۰
تعداد مدرسین: 7
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال - Image of Course Digital Marketing Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال

    Digital Marketing Foundations

    بیاموزید که چگونه برند یا کسب و کار خود را به صورت آنلاین به طور موثر تبلیغ کنید و یک استراتژی بازاریابی هدفمند ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را در سراسر چشم انداز دیجیتال درگیر کند. در این دوره، براد بیتسول تکنیک های بازاریابی دیجیتال امروزی را بیان می کند - از جمله نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی آنلاین موفق در سراسر کانال ها: جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و نمایش. نحوه ایجاد و ارتباط با جوامع در شبکه های اجتماعی، بهترین شیوه ها برای رسانه های پولی را بیاموزید و کشف کنید که چه چیزی باعث موفقیت کمپین بازاریابی ایمیلی می شود. این دوره همچنین مهارت های کلیدی بازاریابی دیجیتال، مانند تجزیه و تحلیل بازاریابی، بازاریابی محتوا، و تعامل با مشتری، و همچنین توصیه هایی برای گسترش مجموعه مهارت های بازاریابی دیجیتال شما را پوشش می دهد. پس از تکمیل این دوره بازاریابی دیجیتال پایه، شما به مهارت ها و استراتژی های ضروری برای حرکت در چشم انداز دیجیتال امروزی مجهز خواهید شد.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری جامع گوگل آنالیتیکز 4 (GA4) - Image of Course Google Analytics 4 (GA4) Essential Training 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری جامع گوگل آنالیتیکز 4 (GA4)

    Google Analytics 4 (GA4) Essential Training

    گوگل آنالیتیکس استاندارد واقعی برای تجزیه و تحلیل وب است و ابزاری را برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش بازدید از سایت، اهداف بازاریابی و درآمد حاصل از تبلیغات از سایت شما فراهم می کند. این دوره نحوه استفاده از Google Analytics را برای اندازه‌گیری ترافیک، تبدیل‌ها، عملکرد تبلیغات و بازگشت سرمایه و شناسایی نحوه استفاده افراد از وب‌سایت شما توضیح می‌دهد. کوری کوبرگ، کارشناس محصولات Google، عملکردهای خارج از جعبه را پوشش می دهد، از ایجاد حساب تا اصول گزارش، و توضیح می دهد که چگونه می توان بینش را از مجموعه وسیعی از داده های موجود - از میانگین ها و بخش ها گرفته تا روندها و زمینه ها، جمع آوری کرد. اگر می خواهید نحوه به دست آوردن، تبدیل و حفظ مشتریان، مدیریت حساب های کاربری و موارد دیگر را بیاموزید، در این دوره آموزشی به کوری بپیوندید.

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی سئو - Image of Course SEO Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی سئو

    SEO Foundations

    مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی جامع گوگل ادز - Image of Course Google Ads Essential Training 3 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی جامع گوگل ادز

    Google Ads Essential Training

    مبانی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً AdWords نامیده می شد) پلتفرم پیشرو در صنعت PPC بیاموزید. ابتدا بررسی کنید که Google Ads چگونه کار می کند و چگونه با نیازهای کسب و کار و مشتریان شما مطابقت دارد. سپس یاد بگیرید که چگونه یک حساب Google Ads جدید راه اندازی کنید و شروع به تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. پس از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ خود را نشان داد، مربی براد بیتسول نحوه استفاده از گزارش تبلیغات Google و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین خود نشان می دهد. براد همچنین نشان می‌دهد که چگونه تبلیغات را برای دریافت کلیک‌ها، تبدیل‌های بیشتر و در نهایت بازگشت سرمایه (ROI) بیشتر بهینه کنید. به‌علاوه، با افزونه‌های تبلیغاتی از اصول اولیه فراتر بروید - قابلیتی که می‌تواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای بازاریابی محتوا - Image of Course Content Marketing Foundations 53 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای بازاریابی محتوا

    Content Marketing Foundations

    یک استراتژی بازاریابی محتوایی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به میزان قابل توجهی دیده شدن نام تجاری شما را افزایش دهد، به ایجاد اعتبار کمک کند و یک رابطه پایدار با مخاطبان شما ایجاد کند. مشاور بازاریابی خبره برایان هانیگمن مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می دهد، سپس یک رویکرد گام به گام را برای سازمان ها در هر اندازه ای برای موفقیت با این رویکرد بازاریابی استراتژیک بررسی می کند. برایان نحوه ایجاد یک برنامه محتوا، انتخاب انواع محتوا و توسعه یک تقویم سرمقاله را پوشش می دهد. سپس نحوه نوشتن، ویرایش و طراحی محتوا و همچنین نحوه انتخاب ترکیب مناسب از محتوا و مدیریت آن برای حداکثر تأثیر را بررسی می کند. اهداف یادگیری بازاریابی محتوا چیست؟ ایجاد استراتژی محتوا انتخاب نوع مناسب محتوا تولید محتوا نکاتی برای داستان سرایی موفق تبلیغ با رسانه های دارای مالکیت و مشترک تبلیغ با رسانه های درآمدی و پولی نوآوری با محتوا انتقال رهبری فکری با محتوا

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی - Image of Course Social Media Marketing Foundations 52 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

    Social Media Marketing Foundations

    رسانه های اجتماعی با اجازه دادن به کسب و کارها برای تعامل مستقیم با مشتریان و بالعکس، بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر دادند. برندهایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند از این پلتفرم ها برای ایجاد ارتباطات تازه و ایجاد وفاداری طولانی مدت استفاده می کنند. در این دوره می توانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید. مربی برایان هانیگمن - یک مشاور برتر بازاریابی - توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. او نشان می دهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود ایجاد کنید. او همچنین به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو مانند فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به طور موثر ارتباط برقرار کنید. نتایج را با تبلیغات پولی هدایت کنید. و موفقیت خود را بسنجید اهداف یادگیری توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف مخاطب انتخاب کانال های مناسب انتشار بهترین شیوه ها ساختن و حفظ یک جامعه فروش در شبکه های اجتماعی اندازه گیری فعالیت نوآوری در بازاریابی رسانه های اجتماعی

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک - Image of Course Marketing on Facebook 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی در فیس بوک

    Marketing on Facebook

    وقتی کسب و کار شما در فیس بوک است، دسترسی شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. شما می توانید بالقوه های جدید را بیابید و مستقیماً برای مشتریان بازاریابی کنید. این دوره به شما کمک می کند تا یک حساب کاربری فیس بوک را منحصراً برای استفاده تجاری ایجاد کنید و به شما می آموزد که چگونه صفحه خود را به گونه ای بسازید که برند شما را به وضوح شناسایی کند. مدرس مگان آدامز به شما نشان می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، مخاطبان خود را بسازید، و محتوای جالب و معنادار را بسازید و به اشتراک بگذارید. او همچنین نحوه استفاده از ویژگی‌های پیشرفته، از جمله رویدادها، داستان‌ها و فیسبوک لایو را نشان می‌دهد. بعلاوه، نحوه تبلیغ کسب و کار خود و تعامل با فالوورهای خود را با استفاده از پیشنهادات فیس بوک ببینید. این دوره حاوی نکاتی برای ادامه رشد کسب و کار شما در فیس بوک است، از جمله استفاده از Facebook Insights برای ردیابی اثربخشی صفحه خود.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی در اینستاگرام - Image of Course Marketing on Instagram 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی در اینستاگرام

    Marketing on Instagram

    آیا علاقمند به بازاریابی محصول یا خدمات خود در اینستاگرام هستید؟ با آنسون الکساندر بپیوندید تا او شما را با ویژگی های کلیدی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال آشنا کند که می تواند به بهبود حضور آنلاین شما و افزایش فروش با استفاده از بستر اجتماعی محبوب کمک کند. Anson نشان می دهد که چگونه از ابزارهای داخلی اینستاگرام برای مشاغل استفاده کنید، ایده های محتوایی را طوفان مغزی کنید و یک برنامه ارسال بر اساس فعالیت بازار هدف خود ایجاد کنید. او نکاتی را در مورد ایجاد محتوای جذاب با استفاده از داستانهای اینستاگرام، Reels، IGTV و Guides به اشتراک می گذارد. او همچنین از هشتگ ها و برچسب گذاری مکان برای افزایش دید استفاده می کند و نحوه استفاده از Instagram Insights برای بررسی آمار و معیارهای مربوط به پست های شما را نشان می دهد. Anson همچنین نحوه ایجاد پست های خرید در خریدهای اینستاگرام و همچنین نحوه استفاده از تبلیغات پولی برای دسترسی به مخاطبان بیشتر را نشان می دهد. علاوه بر این، او نکات و اسرار داخلی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند مانند یک حرفه ای در جامعه اینستاگرام حرکت کنید.

  • 9
    دوره آموزشی دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی: استراتژی و بهینه سازی - Image of Course Social Media Marketing: Strategy and Optimization 54 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی: استراتژی و بهینه سازی

    Social Media Marketing: Strategy and Optimization

    یک دستور العمل سه مرحله ای برای بهینه سازی آمیخته بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را بیاموزید. دیدگاه جدیدی در مورد محتوای خود، پلتفرم انتخابی و استراتژی خود داشته باشید. به مارتین واکسمن، استراتژیست ارتباطات دیجیتال برای این دوره کوتاه روشنگر بپیوندید که حتی باتجربه‌ترین بازاریابان را از رکود رسانه‌های اجتماعی خارج می‌کند. بیاموزید که چگونه با تجزیه و تحلیل SWOT آنچه را که کار می کند - و چه چیزی نیست - تجزیه و تحلیل کنید، و برنامه خود را برای استفاده از نقاط قوت خود تطبیق دهید. سپس مارتین شما را با انواع محتوای رسانه های اجتماعی که می توانید در پلتفرم های مختلف ایجاد کنید و اینکه چگونه می توانند به شما در دستیابی به اهداف برندتان کمک کنند، آشنا می کند. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه استراتژی را به عمل تبدیل کنید و پست‌ها و داستان‌های پولی و ارگانیک ایجاد کنید که مشتریان شما را درگیر کند.

  • 10
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایمیل و بنیاد بازاریابی روزنامه - Image of Course Email and Newsletter Marketing Foundations 43 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایمیل و بنیاد بازاریابی روزنامه

    Email and Newsletter Marketing Foundations

    بسیاری از بازاریابان دیجیتال بازاریابی ایمیلی را جزء اساسی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود - و برای اطمینان از حفظ شهرت مثبت شرکت - باید این کار را به درستی انجام دهید. در این دوره می توانید نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی که کار می کند را بیاموزید. مگان آدامز، بازاریاب و مربی بازاریابی حرفه ای نکاتی را در مورد ایجاد لیست ایمیل های شما، انتخاب موضوعات، ایجاد پیام های موثر، ایجاد خبرنامه ها و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های شما ارائه می دهد. این دوره دارای MailChimp است، اما این استراتژی ها برای هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی اعمال می شود. در پایان، شما یک ابزار جدید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، جذب مخاطبان جدید و توسعه تجارت خود خواهید داشت. اهداف یادگیری هدف بازاریابی ایمیلی را بشناسید. هدف استراتژی تقسیم بندی را به یاد بیاورید. تعیین استراتژی مناسب برای آزمایش ایمیل در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی. دو معیار مشخص کنید که می تواند برای درک این که افراد با چه نوع ایمیل هایی ارتباط برقرار می کنند، استفاده شود.

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Corey Koberg - Image of Author Corey Koberg

Corey Koberg

کوری کوبرگ یک مربی معتبر در گوگل Analytics و ادوردز است و موسس Cardinal Path است. کوری همچنین یک مشاور و سخنگو در زمینه موتور جستجو و بازاریابی آنلاین است؛ و یک مربی در زمینه تجزیه و تحلیل وب، مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک، و بازاریابی اینترنتی است. او بنیانگذار Cardinal Path است و مدرک مهندسی برق و کامپیوتر از دانشگاه ایلینویز را دارد. او از اواسط دهه 1990 در مهندسی و مشاوره در رابطه اینترنت دخیل بوده ‌است ، کار خود را در آزمایشگاه‌هایی آغاز کرد که اولین مرورگر وب جهان را توسعه می دادند. او پس از کار برای Intel, Compaq و Qualcomm، اکنون به شرکت‌ها کمک می‌کند تا یک رویکرد علمی، نتایج محور و حرفه‌ای را برای تجزیه و تحلیل وب و بازاریابی جستجو ، به کار گیرند. او همچنین با کتاب نمایش تبلیغات: `یک ساعت در روز` همکاری داشته است. شما می‌توانید کوری را در تویی‌تر به نام koberg@ پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Booth - Image of Author David Booth

David Booth

David Booth انالیزور گوگل و مربی تایید شده ی AdWords است. شرکت او مشاوره هایی در مورد انالیز وب و بازار یابی ارائه میدهد. David یک مشاور و یک استاد و یکی از شرکای تاسیس کننده ی Cardinal Path است. او بیش از ۱۰ سال است که به شرکتها و سازمان ها در امریکای شمالی و مرکزی در مورد طراحی وب، انتخاب تکنولوژی و استفاده از ان، بازاریابی موتورهای جستجو، انالیز و هوش تجارت، انالیزهای اماری و ازمون های تبدیل، مشاوره هایی ارائه میدهد. David سمینارها، دوره هی اموزشی، و جلساتی را در مورد انالیز وب سایت و جستجو و بازایابی برای مخاطبانی از مدیران ارشد گرفته تا تیم های عملیات اجرایی برگزار کرده است. او در توسعه ی برنامه ی تحت وب به عنوان یک مهندس و مشاور از سال ۱۹۹۸ شرکت کرده است، که شروع حرفه ی او به عنوان یک مهندس فنی بازاریابی در intel بود. او همچنین دو سال با Peace Corpها سپری کرد، در این مدت مشغول توسعه و ایجاد وب سایتهایی برای جذب کمک هزینه ها و حمایتهای بین المللی NGOهای گواتمالا و سازمانهای توسعه دهنده ی محلی بود. David یک انالیزور گوگل و AdWords و یک مربی تایید شده ی Website Optimizer هست و شرکت او شریک Google Analytics, AdWords, Website Optimizer, و Urchin هست. David مدرک MBA مدیریت بین المللی خود را از Monterey Institute of International Studies گرفت. و دارای مدرک کارشناسی در مهندسی کامپیوتر و الکترونیک از دانشگاه Illinois در Urbana-Champaign است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Anson Alexander - Image of Author Anson Alexander

Anson Alexander

انسون الکساندر یک وبلاگ نویس، نویسنده، متخصص SEO، معلم و تکنسین تکنولوژی است. به عنوان بنیانگذار AnsonAlex.com، انسون کار تمام وقت، نوشتن، ویرایش و تولید محتوا را برای سایت خود و ارائه خدمات فنی و تجاری به مشتریان انجام می دهد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در سیستم های کسب و کار و اطلاعات بین المللی از دانشگاه Tampa است. در وقت های آزادش، انسون بازی های ویدئویی را بازی می کند، از طبیعت لذت می برد، به ساحل می رود، و دوست دارد به سفر بپردازد.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Batesole - Image of Author Brad Batesole

Brad Batesole

براد باتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. براد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Megan Adams - Image of Author Megan Adams

Megan Adams

مگان آدامز استراتژیست رسانه های اجتماعی و بازاریابی است که یک کسب و کار بازاریابی تمام وقت را اداره می کند. مگان قلباً یک رابط واقعی و سازنده اجتماعی است.. او فردی است با ایده ای بزرگ برای پیاده سازی و اجرای خلاقانه و موثر در اینترنت . او و مشتریانش ، یک نقشه را می سازند و با هم سوار بر کشتی می شوند! همراه با بیش از هفت سال تجربه تبلیغات موفق و خلاقانه بازاریابی آنلاین، مگان می‌داند که چه چیزی برای به دست آوردن یک برند تجاری و طنین‌انداز کردن آن با مخاطبان اصلی اش لازم است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Martin Waxman - Image of Author Martin Waxman

Martin Waxman

مارتین واکسمن یک استراتژیست محتوا و ارتباطاتی است که استراتژی دیجیتال و رسانه های اجتماعی را آموزش می دهد. او مؤسس سه آژانس PR، رئيس شرکت مشاوره، Martin Waxman Communications است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین یک ستون ماهانه در زمینه های اجتماعی و دیجیتال برای مجله بازاریابی می نویسد و یکی از میزبان های پادکست Inside PR است. او همچنین رئیس صندوق مشاوره PRSA سال 2016، عضو کمیته برنامه ریزی تعاملی SXSW و عضو هیئت مشورتی هیات اجتماعی رسانه تورنتو است. مارتین گواهی در استراتژی دیجیتالی و مدیریت ارتباطات دانشگاه تورنتو را تأسیس کرد و چندین دوره را در آنجا آموزش می دهد. او همچنین یک رسانه اجتماعی و استادیار PR در کالج Seneca در تورنتو، انتاریو است. او به طور منظم در کنفرانس های سراسر آمریكای شمالی سخنرانی می كند و سخنران مهمان در ارتباطات PR و دیجیتال است. مارتین دو کتاب تخیلی و داستان را در مورد داستان سرایی چند رسانه ای منتشر کرده است. او یک نویسنده استندآپ کمدی MC و نویسنده فیلم و تلویزیون و روزنامه نگار آزاد است. برای اطلاعات بیشتر، با Martin در توییتر martinwaxman@ یا در LinkedIn ارتباط برقرار کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brian Honigman - Image of Author Brian Honigman

Brian Honigman

برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد. Honigman Media با برندهای معتبر کار می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویت‌های مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاه‌ها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه می‌دهد. برایان با شرکتهای The Weather Company, UNICEF, Thomson Reuters, NATO, Adknowledge, Amerisleep, SumAll, People magazine, the American Advertising Federation, Entertainment Weekly, Samsung, Sprout Social, Internet Week, Percolate, Wix, Quaero, Gypsy Warrior و دیگران هم‌کاری کرده‌است. پیش از این برایان مدیر بازاریابی دیجیتال کمپانی Marc Ecko Enterprises بود. او استراتژی رسانه های اجتماعی جهانی و SEO را برای برند های مد را سرپرستی کرد و تیمی از بازاریابان و copywritersها را رهبری کرد. پیش از Ecko، برایان مدیر رسانه اجتماعی در LunaMetrics، یک آژانس دیجیتال در پیتسبورگ و یک پیمان‌کار نوشتاری در Branding Brand، یک موسسه بازرگانی سیار بود. برایان یک نویسنده برجسته در Wall Street Journal, Next Web, Forbes و Entrepreneur است. نوشته‌های او در زمینه بازاریابی بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار در سراسر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌است. او همچنین یک استاد یار در بخش بازاریابی در دانشکده مطالعات حرفه‌ای دانشگاه نیویورک و یک استاد مهمان مکرر در دانشکده هنرهای تجسمی، موسسه مد، موسسه Pratt، و دیگر مدارس است. به عنوان "seasoned digital marketing expert" در Forbes و "SEO expert to follow on Twitter" توسط Search Engine Watch نام گذاری شده‌است. برایان به عنوان یک منبع شناخته‌شده در بازاریابی در New York Times, Forbes, Adweek, Business Insider, Social Media Examiner, Inc, the Huffington Post ظاهر شده‌است.

مشاهده پروفایل