تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات دیجیتال - Become a Digital Advertising Specialist

-
1
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمبانی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً با عنوان AdWords شناخته میشد) پلتفرم PPC پیشرو در صنعت بیاموزید. ابتدا نحوه کار Google Ads و چگونگی انطباق آن با نیازهای کسب و کار شما - و مشتریان را کشف کنید. سپس نحوه راه اندازی حساب Google Ads جدید را بیاموزید و تحقیق درباره کلمات کلیدی خود را شروع کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. بعد از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ شما را نشان داد، مربی Brad Batesole نحوه استفاده از گزارش Google Ads و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین شما نشان میدهد. برد همچنین نشان میدهد که چگونه تبلیغات را برای به دست آوردن کلیک، تبدیل بیشتر و در نهایت بازده بیشتر از سرمایه خود (ROI) بهینهسازی کنید. به علاوه، با افزونههای تبلیغاتی از اصول فراتر بروید - این ویژگی میتواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.
-
2
2 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیبازاریابی موفقیت آمیز، بسیار جامع است: هر کانال از ایمیل تا جستجو تا رسانههای اجتماعی را در نظر میگیرد. همچنین بر ارزشهای اصلی کسب و کار، مشتریان و اهداف متمرکز شده است. چه عاملی باعث کنترل همه این قطعات متحرک میشود؟ یک استراتژی موثر. بیاموزید که چگونه در این دوره با متخصص بازاریابی مربی Matt Bailey یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه برای سازمان خود بسازید. کشف کنید که چرا یک استراتژی کسب و کار موفق با شما شروع میشود، یعنی روایت و ارزش شما. بیاموزید که چگونه مشتریان هدف خود را تعریف کنید، و درک کنید که نیازهای آنها و اهداف کسب و کار شما در چه راستایی قرار دارد. بیاموزید که چگونه بهترین کانال را برای پیام خود ارزیابی کنید، اعم از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، LinkedIn یا Pinterest. نحوه ایجاد تقویم برای قرار دادن محتوای مناسب در مقابل افراد مناسب در زمان مناسب مشاهده کنید. با تحقیق در مورد جستجوگرها، موضوعات پرطرفدار، محتوای سالانه و استفاده از فرصتهای روز، برای موفقیت برنامه ریزی کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه مانند ناشر فکر کنید. ادغام بازاریابی محتوا در تولید هدایت؛ و موفقیت خود را بسنجید، مدل کنید و بررسی کنید. اهداف یادگیری تعیین اینکه شما کی هستید ایجاد بیانیه ارزش خود شناسایی مشتریان خود اندازه گیری ارزش وفاداری مادام العمر تحقیق در مورد مشتریان تعیین اهداف بازاریابی ایجاد تقویم محتوایی بلند مدت تنظیم مطالب اندازه گیری و اصلاح برنامه خود
-
3
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیGoogle Tag Manager یک فناوری بسیار محبوب است که به بازاریابان اجازه میدهد تا به راحتی همه برچسبهای وب سایت و برنامه خود را از یک ابزار اصلی مدیریت کنند. به نوبه خود، بازاریابان را از وابستگی خود به بخشهای IT یا توسعه وب رها میکند - هنگامی که آنها میخواهند قطعهای از کد تجزیه و تحلیل یا پیگیری را اضافه یا تغییر دهند، میتوانند این کار را با افزودن آن به محتوی برچسب موجود انجام دهند. این دوره به بازاریابان نشان میدهد که چگونه از Google Tag Manager استفاده کنند. چگونگی بهترین کار با حسابها و کانتینرها، استفاده از برچسبهای داخلی Google Analytics، کار با نسخههای کنترل و دسترسی کاربر، ایجاد متغیرهای سفارشی و جاوا اسکریپت، اخراج رویدادهای Google Analytics با استفاده از عوامل و موارد دیگر را بیاموزید. بعلاوه، بهترین روشهای مهم صرفه جویی در وقت را که به شما کمک میکند از بسیاری از اشتباهات رایج جلوگیری کنید، کشف کنید. موضوعات شامل: کار با حساب ها و کانتینرها نصب کانتینر در وردپرس (CMS) استفاده از کتابخانه بزرگ الگوهای داخلی کار با متغیرها ایجاد عوامل محرک کنترل نسخه رفع اشکال برچسب های خود استفاده از برچسب های HTML دلخواه
-
4
2 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیابزارها و تکنیکهای بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. در این دوره، مربی Brad Batesole به شما کمک میکند تا با این زمینه سریع همراه باشید و آنچه را که باید بدانید برای کمک به کسب و کارتان در کاهش سر و صدا، تعامل مشتریان بالقوه و سازگاری با زمان مورد نیاز است، پوشش میدهد. برد با بحث در مورد عناصر سازنده بازاریابی آنلاین، از جمله چگونگی استفاده از آن، مکان استفاده از آن و هدایت آن، آغاز میشود. وی سپس چگونگی تعریف پیشنهاد ارزش شما، شناسایی بازار هدف شما و تعیین اهداف و KPI شما را شرح میدهد. در مرحله بعدی، وی نحوه ارزیابی مشتریان از حضور آنلاین یک برند و همچنین نحوه تصمیم گیری در مورد کانال بازاریابی، بهینهسازی وب سایت شما و استفاده از سئو، تبلیغات پولی و رسانههای اجتماعی را برای کمک به مخاطبان مورد نظر شما را بیان میکند. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل بسازید، با بازاریابی ویدیویی شروع کنید و گزارشهای قابل فهم بازاریابی را بسازید که به شما کمک میکند پیشرفت خود را ارزیابی کنید.
-
5
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیمصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپتاپ، تلفنهای هوشمند، تبلتها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفتانگیز و شگفتانگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.
-
6
53 دقیقه
با زیرنویس فارسی و انگلیسییک استراتژی بازاریابی محتوایی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به میزان قابل توجهی دیده شدن نام تجاری شما را افزایش دهد، به ایجاد اعتبار کمک کند و یک رابطه پایدار با مخاطبان شما ایجاد کند. مشاور بازاریابی خبره برایان هانیگمن مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می دهد، سپس یک رویکرد گام به گام را برای سازمان ها در هر اندازه ای برای موفقیت با این رویکرد بازاریابی استراتژیک بررسی می کند. برایان نحوه ایجاد یک برنامه محتوا، انتخاب انواع محتوا و توسعه یک تقویم سرمقاله را پوشش می دهد. سپس نحوه نوشتن، ویرایش و طراحی محتوا و همچنین نحوه انتخاب ترکیب مناسب از محتوا و مدیریت آن برای حداکثر تأثیر را بررسی می کند. اهداف یادگیری بازاریابی محتوا چیست؟ ایجاد استراتژی محتوا انتخاب نوع مناسب محتوا تولید محتوا نکاتی برای داستان سرایی موفق تبلیغ با رسانه های دارای مالکیت و مشترک تبلیغ با رسانه های درآمدی و پولی نوآوری با محتوا انتقال رهبری فکری با محتوا
-
7
1 ساعت
با زیرنویس فارسی و انگلیسیانتساب بازاریابی یک موضوع مهم اما پیچیده است و رمزگشایی آنچه عملکرد بازاریابی شما را تحت تأثیر قرار می دهد و تصمیم گیری در مورد اینکه کجا بودجه بازاریابی محدود خود را در کجا سرمایه گذاری می کنید، سخت تر می شود. درست انجام دادن آن می تواند مزیت رقابتی قابل توجهی را برای شما به ارمغان بیاورد، اما اگر تصمیمات اشتباه بگیرید، نمی توانید راه موفقیت خود را بخرید. در این دوره، مایکل تیلور یک رویکرد عملی برای تکنیک تجزیه و تحلیل پیچیده مدل سازی آمیخته بازاریابی به اشتراک می گذارد تا به بازاریابان کمک کند تا تاثیر تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی خود را به طور دقیق اندازه گیری کنند. مایکل جنبه های کلیدی مانند مدل های انتساب چند لمسی، مدل سازی آمیخته بازاریابی و تست های افزایشی و A/B را پوشش می دهد. او برای نشان دادن پیچیدگی های مدل سازی ترکیبی، یک فایل تمرین عملی را به اشتراک می گذارد تا بتوانید سرمایه گذاری های مناسب در بازاریابی را انجام دهید که فروش و سود را افزایش می دهد.
-
8
1 ساعت بروز شده
با زیرنویس فارسی و انگلیسیکپی قلب و روح تقریباً هر تلاش بازاریابی است. با این دوره یک پایه عالی برای همه مبارزات انتخاباتی خود بدست آورید. Ian Lurie نحوه نوشتن کپی را نشان می دهد که داستان شما را روایت می کند و محصول یا مارک شما را می فروشد. با انواع مختلف کپی نویسی، مزایای پیش نویس روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قوانین کلی، نوشتن سرفصل ها، فروش صفحه و بازنویسی نسخه موجود برای بهینه سازی آن برای رسانه ها و سیستم عامل های مختلف آشنا شوید. ایان نحوه مدیریت تیم کپی، صدای مارک تجاری و تقویم سرمقاله را نشان می دهد. اهداف یادگیری کپی رایتینگ چیست؟ نوشتن اولین پیش نویس نوشتن و تست سرفصل ها ساختار ساختار برای چاپ در مقابل تحویل آنلاین استفاده موثر از تایپوگرافی بازنویسی کپی مدیریت تیم کپی رایتر