تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات دیجیتال - Become a Digital Advertising Specialist

مسیر آموزشی تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات دیجیتال - Image of Learn Path Become a Digital Advertising Specialist
تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات دیجیتال Become a Digital Advertising Specialist
بازاریابی دیجیتال به بخش مهمی از برنامه تجاری هر شرکت تبدیل شده است. با شروع از اصول اولیه ، حرکت به سمت استراتژی رشد و پایان دادن به موضوعات فنی بیشتر ، این مسیر یادگیری به شما کمک می کند تا در مسیر حرفه ای به عنوان متخصص تبلیغات دیجیتال قرار بگیرید.
Become a Digital Advertising Specialist
Digital marketing has become an essential part of every company's business plan. Starting with the basics, moving on to growth strategy, and ending with more technical subjects, this learning path helps set you on the course for a career as a digital advertising specialist.
مدت زمان: 14h 59m
تعداد دوره ها: 8
مجموع قیمت: (۱۹۱,۰۰۰)
قیمت با 30% تخفیف : ۱۳۳,۷۰۰
تعداد مدرسین: 7
برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 1
    دوره آموزشی دوره آموزشی جامع گوگل ادز - Image of Course Google Ads Essential Training 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی جامع گوگل ادز

    Google Ads Essential Training

    مبانی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را با Google Ads (که قبلاً با عنوان AdWords شناخته می‌شد) پلتفرم PPC پیشرو در صنعت بیاموزید. ابتدا نحوه کار Google Ads و چگونگی انطباق آن با نیازهای کسب و کار شما - و مشتریان را کشف کنید. سپس نحوه راه اندازی حساب Google Ads جدید را بیاموزید و تحقیق درباره کلمات کلیدی خود را شروع کنید: پایه و اساس همه تبلیغات عالی. بعد از اینکه او نحوه راه اندازی یک کمپین جدید و نوشتن اولین تبلیغ شما را نشان داد، مربی Brad Batesole نحوه استفاده از گزارش Google Ads و Google Analytics را برای نظارت بر عملکرد کمپین شما نشان می‌دهد. برد همچنین نشان می‌دهد که چگونه تبلیغات را برای به دست آوردن کلیک، تبدیل بیشتر و در نهایت بازده بیشتر از سرمایه خود (ROI) بهینه‌سازی کنید. به علاوه، با افزونه‌های تبلیغاتی از اصول فراتر بروید - این ویژگی می‌تواند نرخ کلیک شما را چندین درصد افزایش دهد.

  • 2
    دوره آموزشی دوره آموزشی ایجاد یک طرح یکپارچه بازاریابی آنلاین - Image of Course Building an Integrated Online Marketing Plan 2 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ایجاد یک طرح یکپارچه بازاریابی آنلاین

    Building an Integrated Online Marketing Plan

    بازاریابی موفقیت آمیز، بسیار جامع است: هر کانال از ایمیل تا جستجو تا رسانه‌های اجتماعی را در نظر می‌گیرد. همچنین بر ارزشهای اصلی کسب و کار، مشتریان و اهداف متمرکز شده است. چه عاملی باعث کنترل همه این قطعات متحرک می‌شود؟ یک استراتژی موثر. بیاموزید که چگونه در این دوره با متخصص بازاریابی مربی Matt Bailey یک برنامه بازاریابی آنلاین یکپارچه برای سازمان خود بسازید. کشف کنید که چرا یک استراتژی کسب و کار موفق با شما شروع می‌شود، یعنی روایت و ارزش شما. بیاموزید که چگونه مشتریان هدف خود را تعریف کنید، و درک کنید که نیازهای آنها و اهداف کسب و کار شما در چه راستایی قرار دارد. بیاموزید که چگونه بهترین کانال را برای پیام خود ارزیابی کنید، اعم از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، LinkedIn یا Pinterest. نحوه ایجاد تقویم برای قرار دادن محتوای مناسب در مقابل افراد مناسب در زمان مناسب مشاهده کنید. با تحقیق در مورد جستجوگرها، موضوعات پرطرفدار، محتوای سالانه و استفاده از فرصت‌های روز، برای موفقیت برنامه ریزی کنید. به علاوه، یاد بگیرید که چگونه مانند ناشر فکر کنید. ادغام بازاریابی محتوا در تولید هدایت؛ و موفقیت خود را بسنجید، مدل کنید و بررسی کنید. اهداف یادگیری تعیین اینکه شما کی هستید ایجاد بیانیه ارزش خود شناسایی مشتریان خود اندازه گیری ارزش وفاداری مادام العمر تحقیق در مورد مشتریان تعیین اهداف بازاریابی ایجاد تقویم محتوایی بلند مدت تنظیم مطالب اندازه گیری و اصلاح برنامه خود

  • 3
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری گوگل تگ منیجر - Image of Course Learning Google Tag Manager 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری گوگل تگ منیجر

    Learning Google Tag Manager

    Google Tag Manager یک فناوری بسیار محبوب است که به بازاریابان اجازه می‌دهد تا به راحتی همه برچسب‌های وب سایت و برنامه خود را از یک ابزار اصلی مدیریت کنند. به نوبه خود، بازاریابان را از وابستگی خود به بخشهای IT یا توسعه وب رها می‌کند - هنگامی که آنها می‌خواهند قطعه‌ای از کد تجزیه و تحلیل یا پیگیری را اضافه یا تغییر دهند، می‌توانند این کار را با افزودن آن به محتوی برچسب موجود انجام دهند. این دوره به بازاریابان نشان می‌دهد که چگونه از Google Tag Manager استفاده کنند. چگونگی بهترین کار با حساب‌ها و کانتینرها، استفاده از برچسب‌های داخلی Google Analytics، کار با نسخه‌های کنترل و دسترسی کاربر، ایجاد متغیرهای سفارشی و جاوا اسکریپت، اخراج رویدادهای Google Analytics با استفاده از عوامل و موارد دیگر را بیاموزید. بعلاوه، بهترین روشهای مهم صرفه جویی در وقت را که به شما کمک می‌کند از بسیاری از اشتباهات رایج جلوگیری کنید، کشف کنید. موضوعات شامل: کار با حساب ها و کانتینرها نصب کانتینر در وردپرس (CMS) استفاده از کتابخانه بزرگ الگوهای داخلی کار با متغیرها ایجاد عوامل محرک کنترل نسخه رفع اشکال برچسب های خود استفاده از برچسب های HTML دلخواه

  • 4
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال - Image of Course Digital Marketing Foundations 2 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی بازاریابی دیجیتال

    Digital Marketing Foundations

    ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. در این دوره، مربی Brad Batesole به شما کمک می‌کند تا با این زمینه سریع همراه باشید و آنچه را که باید بدانید برای کمک به کسب و کارتان در کاهش سر و صدا، تعامل مشتریان بالقوه و سازگاری با زمان مورد نیاز است، پوشش می‌دهد. برد با بحث در مورد عناصر سازنده بازاریابی آنلاین، از جمله چگونگی استفاده از آن، مکان استفاده از آن و هدایت آن، آغاز می‌شود. وی سپس چگونگی تعریف پیشنهاد ارزش شما، شناسایی بازار هدف شما و تعیین اهداف و KPI شما را شرح میدهد. در مرحله بعدی، وی نحوه ارزیابی مشتریان از حضور آنلاین یک برند و همچنین نحوه تصمیم گیری در مورد کانال بازاریابی، بهینه‌سازی وب سایت شما و استفاده از سئو، تبلیغات پولی و رسانه‌های اجتماعی را برای کمک به مخاطبان مورد نظر شما را بیان می‌کند. بعلاوه، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل بسازید، با بازاریابی ویدیویی شروع کنید و گزارش‌های قابل فهم بازاریابی را بسازید که به شما کمک می‌کند پیشرفت خود را ارزیابی کنید.

  • 5
    دوره آموزشی دوره آموزشی مبانی سئو - Image of Course SEO Foundations 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی مبانی سئو

    SEO Foundations

    مصرف کنندگان مدرن از طریق جستجو در جهان حرکت می کنند. از لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر، آنها در اینترنت شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند. با تسلط بر اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در این نتایج جستجوی بسیار مهم ظاهر می شود. به مربی دیوید بوث بپیوندید تا چگونگی بهبودهایی را که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و ترافیک مناسب را به صفحات مناسب در سایت شما جذب می کند را پوشش می دهد. اصول اولیه سئو را بررسی کنید، از جمله نحوه خواندن صفحه نتایج و ببینید که چگونه رتبه بندی بر مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد. نحوه پیاده سازی استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی اساسی، از جمله نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی و خارجی، بهینه سازی صفحات و محتوای خود، اندازه گیری موفقیت ها و پیشرفت خود و برنامه ریزی برای استراتژی سئوی بلند مدت را کشف کنید. علاوه بر این، نکات خاص SEO را برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی و مخاطبان تلفن همراه بیاموزید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

  • 6
    دوره آموزشی دوره آموزشی بنیادهای بازاریابی محتوا - Image of Course Content Marketing Foundations 53 دقیقه
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی بنیادهای بازاریابی محتوا

    Content Marketing Foundations

    یک استراتژی بازاریابی محتوایی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به میزان قابل توجهی دیده شدن نام تجاری شما را افزایش دهد، به ایجاد اعتبار کمک کند و یک رابطه پایدار با مخاطبان شما ایجاد کند. مشاور بازاریابی خبره برایان هانیگمن مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می دهد، سپس یک رویکرد گام به گام را برای سازمان ها در هر اندازه ای برای موفقیت با این رویکرد بازاریابی استراتژیک بررسی می کند. برایان نحوه ایجاد یک برنامه محتوا، انتخاب انواع محتوا و توسعه یک تقویم سرمقاله را پوشش می دهد. سپس نحوه نوشتن، ویرایش و طراحی محتوا و همچنین نحوه انتخاب ترکیب مناسب از محتوا و مدیریت آن برای حداکثر تأثیر را بررسی می کند. اهداف یادگیری بازاریابی محتوا چیست؟ ایجاد استراتژی محتوا انتخاب نوع مناسب محتوا تولید محتوا نکاتی برای داستان سرایی موفق تبلیغ با رسانه های دارای مالکیت و مشترک تبلیغ با رسانه های درآمدی و پولی نوآوری با محتوا انتقال رهبری فکری با محتوا

  • 7
    دوره آموزشی دوره آموزشی ویژگی بازاریابی و مدل سازی ترکیبی - Image of Course Marketing Attribution and Mix Modeling 1 ساعت
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی ویژگی بازاریابی و مدل سازی ترکیبی

    Marketing Attribution and Mix Modeling

    انتساب بازاریابی یک موضوع مهم اما پیچیده است و رمزگشایی آنچه عملکرد بازاریابی شما را تحت تأثیر قرار می دهد و تصمیم گیری در مورد اینکه کجا بودجه بازاریابی محدود خود را در کجا سرمایه گذاری می کنید، سخت تر می شود. درست انجام دادن آن می تواند مزیت رقابتی قابل توجهی را برای شما به ارمغان بیاورد، اما اگر تصمیمات اشتباه بگیرید، نمی توانید راه موفقیت خود را بخرید. در این دوره، مایکل تیلور یک رویکرد عملی برای تکنیک تجزیه و تحلیل پیچیده مدل سازی آمیخته بازاریابی به اشتراک می گذارد تا به بازاریابان کمک کند تا تاثیر تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی خود را به طور دقیق اندازه گیری کنند. مایکل جنبه های کلیدی مانند مدل های انتساب چند لمسی، مدل سازی آمیخته بازاریابی و تست های افزایشی و A/B را پوشش می دهد. او برای نشان دادن پیچیدگی های مدل سازی ترکیبی، یک فایل تمرین عملی را به اشتراک می گذارد تا بتوانید سرمایه گذاری های مناسب در بازاریابی را انجام دهید که فروش و سود را افزایش می دهد.

  • 8
    دوره آموزشی دوره آموزشی یادگیری نوشتن کپی بازاریابی - Image of Course Learning to Write Marketing Copy 1 ساعت بروز شده
    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

    دوره آموزشی یادگیری نوشتن کپی بازاریابی

    Learning to Write Marketing Copy

    کپی قلب و روح تقریباً هر تلاش بازاریابی است. با این دوره یک پایه عالی برای همه مبارزات انتخاباتی خود بدست آورید. Ian Lurie نحوه نوشتن کپی را نشان می دهد که داستان شما را روایت می کند و محصول یا مارک شما را می فروشد. با انواع مختلف کپی نویسی، مزایای پیش نویس روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قوانین کلی، نوشتن سرفصل ها، فروش صفحه و بازنویسی نسخه موجود برای بهینه سازی آن برای رسانه ها و سیستم عامل های مختلف آشنا شوید. ایان نحوه مدیریت تیم کپی، صدای مارک تجاری و تقویم سرمقاله را نشان می دهد. اهداف یادگیری کپی رایتینگ چیست؟ نوشتن اولین پیش نویس نوشتن و تست سرفصل ها ساختار ساختار برای چاپ در مقابل تحویل آنلاین استفاده موثر از تایپوگرافی بازنویسی کپی مدیریت تیم کپی رایتر

برای خرید این مسیر آموزشی باید وارد حساب کاربری خود شوید.
شما این مسیر آموزشی را با مدرسان زیر میگذرانید
عکس مدرس Corey Koberg - Image of Author Corey Koberg

Corey Koberg

کوری کوبرگ یک مربی معتبر در گوگل Analytics و ادوردز است و موسس Cardinal Path است. کوری همچنین یک مشاور و سخنگو در زمینه موتور جستجو و بازاریابی آنلاین است؛ و یک مربی در زمینه تجزیه و تحلیل وب، مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک، و بازاریابی اینترنتی است. او بنیانگذار Cardinal Path است و مدرک مهندسی برق و کامپیوتر از دانشگاه ایلینویز را دارد. او از اواسط دهه 1990 در مهندسی و مشاوره در رابطه اینترنت دخیل بوده ‌است ، کار خود را در آزمایشگاه‌هایی آغاز کرد که اولین مرورگر وب جهان را توسعه می دادند. او پس از کار برای Intel, Compaq و Qualcomm، اکنون به شرکت‌ها کمک می‌کند تا یک رویکرد علمی، نتایج محور و حرفه‌ای را برای تجزیه و تحلیل وب و بازاریابی جستجو ، به کار گیرند. او همچنین با کتاب نمایش تبلیغات: `یک ساعت در روز` همکاری داشته است. شما می‌توانید کوری را در تویی‌تر به نام koberg@ پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس David Booth - Image of Author David Booth

David Booth

David Booth انالیزور گوگل و مربی تایید شده ی AdWords است. شرکت او مشاوره هایی در مورد انالیز وب و بازار یابی ارائه میدهد. David یک مشاور و یک استاد و یکی از شرکای تاسیس کننده ی Cardinal Path است. او بیش از ۱۰ سال است که به شرکتها و سازمان ها در امریکای شمالی و مرکزی در مورد طراحی وب، انتخاب تکنولوژی و استفاده از ان، بازاریابی موتورهای جستجو، انالیز و هوش تجارت، انالیزهای اماری و ازمون های تبدیل، مشاوره هایی ارائه میدهد. David سمینارها، دوره هی اموزشی، و جلساتی را در مورد انالیز وب سایت و جستجو و بازایابی برای مخاطبانی از مدیران ارشد گرفته تا تیم های عملیات اجرایی برگزار کرده است. او در توسعه ی برنامه ی تحت وب به عنوان یک مهندس و مشاور از سال ۱۹۹۸ شرکت کرده است، که شروع حرفه ی او به عنوان یک مهندس فنی بازاریابی در intel بود. او همچنین دو سال با Peace Corpها سپری کرد، در این مدت مشغول توسعه و ایجاد وب سایتهایی برای جذب کمک هزینه ها و حمایتهای بین المللی NGOهای گواتمالا و سازمانهای توسعه دهنده ی محلی بود. David یک انالیزور گوگل و AdWords و یک مربی تایید شده ی Website Optimizer هست و شرکت او شریک Google Analytics, AdWords, Website Optimizer, و Urchin هست. David مدرک MBA مدیریت بین المللی خود را از Monterey Institute of International Studies گرفت. و دارای مدرک کارشناسی در مهندسی کامپیوتر و الکترونیک از دانشگاه Illinois در Urbana-Champaign است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Ian Lurie - Image of Author Ian Lurie

Ian Lurie

متخصص بازاریابی اینترنتی "ایان لوری" درباره SEO، رسانه اجتماعی، و تحلیل می نویسد و در Portent مشاوره می دهد. "ایان لوری" مدیر عامل و موسس Portent، یک آژانس بازاریابی اینترتی است که از سال 1995 بازاریابی اینترنتی از قبیل جستجوی خدمات اجتماعی و تحلیلی ارائه کرده است. وی اخیراً به صورت مشترک جلد دوم Web Marketing, All in all for Dummies را منتشر کرده و بخش های درباره SEO، بلاگ کردن، رسانه اجتماعی، و تحلیل وب نگاشته است. او همچنین کتاب گفتگوهای بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اینترنتی را نوشت. وی به طور مرتب برای Portent Blog می نویسد و در AllThingsD، Forbes.com و TechCrunch منتشر کرده است. پیش زمینه تحصیلی او شامل لیسانس تاریخ از UC San Diego و مدرک حقوق از UCLA است. در عین حال، او یک دوچرخه سوار آماتور اهل رقابت، پیام رسان دوچرخه ایی، مشاور مسکن، نویسنده فنی و مشاور Adobe Framemaker است. ممکن است او را آخر هفته ها در حال آموزش بازی D&D به بچه ها بیابید، یا در حال نفس زدن پشت دوچرخه در حالی که سعی می کند خود را به بالای تپه های شیب دار سیاتل برساند.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Matt Bailey - Image of Author Matt Bailey

Matt Bailey

"مت بیلی" بازاریابی دیجیتال را با دانش برنامه نویسی ترکیب می کند. او در گوکل، J.Crew و IBM تدریس کرده است. "مت بیلی" موسس و رئیس بازاریابی SiteLogic با تقریباً دو دهه تجربه در صنعت بازاریابی آنلاین است، مت از این برتری در ترکیب پیش زمینه بازاریابی اش با دانش برنامه نویسی اش برای کمک به شرکت ها استفاده می کند تا استراتژی های جامعی بسازند که حضور و تبدیل شرکتها در وب را ارتقاء دهد. وی از همان روزهایی که به عنوان کارآموز موزه با استفاده از "فنر تسلا" نمایش اجرا می کرد، همیشه به طور موثری مخاطبان را با خود همراه می سازد. در اوایل ظهور اینترنت، مت به سرتاسر کشور سفر کرد و در سمینارهای گردشگری صحبت کرد، به صاحبان کسب و کار می آموخت که چطور به طور موثر تر وب سایت های خود را به بازار عرضه کنند. مت اوایل دهه 90 یک کارآفرین اینترنتی بود، که همین امر منجر به علاقه وی به بهسازی موتور جستجو گردید. بعد از فروختن اولین فعالیت اقتصادی اش، به عنوان مهندس نرم افزار کار کرد، و بعد بخش های بازاریابی آنلاین را در دو آژانس ساخت. او اوایل 2006 sitelogic را بنیان نهاد، که خیلی سریع در این صنعت توجهات را به سمت خود جلب کرد و به سرعت به یکی از آژانس های بازاریابی رده بالا تبدیل شد. هم اکنون، مت در اجتماعاتی بالغ بر صدها و هزاران صاحب کسب و کار، بازاریاب و سازندگان وب سرتاسر دنیا سخنرانی می کند. او با نامهای تجاری رده بالا ، مشاوره و آموزش داشته است، از جمله گوگل، Protor&Gamble، Hilton Internationals، Rutgers University، Creighton University، Maximus Johnson & Johnson، Deliotte Consulting، IBM، J.Crew، Gradall، Moen Faucets، American Greetings،Toys "R" Us،Forbes، The Wall Street Journal، Samsonite، the South Dakota Dept. of Tourism، و the Pennsylvania Dept. of Labor & Industry. کتاب او به نام Internet Marketing:An Hour a Day ( وایلی/ سیبکس، 2011) به عنوان کتاب مقدس بازاریابی آنلاین در نظر گرفته می شود. به وبسایت او را به آدرس http://www.sitelogicmarketing.com/ سر بزنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brad Batesole - Image of Author Brad Batesole

Brad Batesole

براد باتسول یک کارآفرین، مشاور راه اندازی و متخصص بازاریابی است. او ویدیوهای آموزشی برای linkeIn را گسترش می دهد. برد بیش از 12 سال را صرف کار کردن در گسترش بیزنس، بازاریابی و رسانه های اجتماعی کرده است. عکس او در مجله کارآفرینی به عنوان کارآفرین جوان، که در 15 سالگی اولین کارش را راه انداخت، چاپ شده است. تا هنگام ملحق شدن به lynda.com به عنوان مدیر بازاریابی آنلاین در سال 2012، مهارت هایش را هنگام کار کردن به عنوان مشاور در کنار برند های معروف و کوچک از جمله legal zoom،clear channel، esolar، Dikies و Urban Outfitters بیشتر و بهتر کرده است. وی همچنین به عنوان مشاور راه اندازی چند شرکت با دادن مدیریت بازاریابی ، مشاور استراتژیک بوده است. علاوه بر سخنرانی در کنفرانس های ملی، از جمله CES، بِرَد ، پیوسته در حال یادگیری درباره آخرین ابزارها و تکنولوژی های بازار یابی است. شور و اشتیاق او به بازاریابی تنها با علاقه اش به پرواز رقابت می کند؛ برد به عنوان خلبان خصوصی ، داوطلبانه برای خیریه ها به کسانی که محتاج هستند حمل و نقل مجانی می دهد. براد شریک قانونی گوگل است و از دانشگاه Azusa Pacific لیسانس بازاریابی دارد. می توانید برد را با آدرس bradbatesole@Twitter پیدا کنید.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Brian Honigman - Image of Author Brian Honigman

Brian Honigman

برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد. Honigman Media با برندهای معتبر کار می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویت‌های مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاه‌ها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه می‌دهد. برایان با شرکتهای The Weather Company, UNICEF, Thomson Reuters, NATO, Adknowledge, Amerisleep, SumAll, People magazine, the American Advertising Federation, Entertainment Weekly, Samsung, Sprout Social, Internet Week, Percolate, Wix, Quaero, Gypsy Warrior و دیگران هم‌کاری کرده‌است. پیش از این برایان مدیر بازاریابی دیجیتال کمپانی Marc Ecko Enterprises بود. او استراتژی رسانه های اجتماعی جهانی و SEO را برای برند های مد را سرپرستی کرد و تیمی از بازاریابان و copywritersها را رهبری کرد. پیش از Ecko، برایان مدیر رسانه اجتماعی در LunaMetrics، یک آژانس دیجیتال در پیتسبورگ و یک پیمان‌کار نوشتاری در Branding Brand، یک موسسه بازرگانی سیار بود. برایان یک نویسنده برجسته در Wall Street Journal, Next Web, Forbes و Entrepreneur است. نوشته‌های او در زمینه بازاریابی بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار در سراسر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌است. او همچنین یک استاد یار در بخش بازاریابی در دانشکده مطالعات حرفه‌ای دانشگاه نیویورک و یک استاد مهمان مکرر در دانشکده هنرهای تجسمی، موسسه مد، موسسه Pratt، و دیگر مدارس است. به عنوان "seasoned digital marketing expert" در Forbes و "SEO expert to follow on Twitter" توسط Search Engine Watch نام گذاری شده‌است. برایان به عنوان یک منبع شناخته‌شده در بازاریابی در New York Times, Forbes, Adweek, Business Insider, Social Media Examiner, Inc, the Huffington Post ظاهر شده‌است.

مشاهده پروفایل
عکس مدرس Michael Taylor - Image of Author Michael Taylor

Michael Taylor

Michael Taylor بنیان گذار و مدیر عامل Ladder.io می باشد که به عنوان یک اژانس بازار یابی گسترده در New York و London فعالیت می کند. Michael کار خود را با بازاریابی فنی آغاز کرد. او به تدریج موفق به فروش بیست و پنج میلیون دلار در cross-channel campaigns شد. او یک خروجی فناوری تبلیغاتی را به Adobe تجربه کرد و سی میلیون ایمیل از Travelzoo دریافت کرده و از دو الگوریتم بروزرسانی Google در ShopStyle سربلند بیرون آمد .بعد از بنیان گذاری Ladder.io او با بیش از صد کمپانی همکاری داشته که شامل طیف وسیعی از Y Combinator ، 500 Startups ،Techstars ventures تا Fortune 500 می باشد . Michael هم چنین در مجمع عمومی و موسسه ی Startup بازاریابی را آموزش میدهد.

مشاهده پروفایل